Azért az baj!
Vezérlésnél tessék szépen vízpumpát is cserélni. Filléres alkatrész ahhoz képest amit okozni tud. Egyébként a hiba amit leírtál az nem illik a hf repedésre.
A kiegyenlítő és környéki hibák szintén ismert Alfa betegség, de könnye és viszonylag olcsón orvosolható.
denil12020-02-08 16:40:21 // 120405
Giuntini2020-02-08 16:38:34 // 120404
Nem hiszem hogy hf hiba lenne... Fűtésed milyen? Hidegindítás?
leopop32020-02-08 16:38:04 // 120403
Hát akkor remélem hogy ennyi csak mert asszem vízpumpát nem cseréltek vezérlés cserekor, ha igen akkor valami gagyi utángyártott lehet ami megadta magát ennyi idő alatt.
denil12020-02-08 16:34:33 // 120402
Köszi a segítséged!
Most jöttem be, ott tartok, hogy ismét levettem a kábelvezetőt és alatta bondázsolva vannak a kábelek. Mivel nem tudom, hogy ez gyári e, így azt sem tudom, hogy csinálták e már vagy sem. Nem emlékszel véletlenül, hogy a te átvezetőd alatt bondázsolva voltak e kábelek, vagy már látni lehetett egyből "szálanként" a vezetékeket?
Mivel ez nem volt egyértelmű, ezért tovább mentem és megnéztem a nyitó motort. Rákötve sima plusz/negatív kábellel az akksira, működött. (kép csatolva)
Hangosan gondolkodva:
Ha megnyomom a távirányítón a gombot, akkor hallom a kattanást elöl, villog is az index, tehát arra következtetek, hogy a jelet kiadja az ecu, de a motor nem moccan meg, tehát a jel odáig már nem jut el.
Ha a mechanikus hátsó jelet nyomom, akkor sem történik semmi.
Ezekből ítélve, kábelszakadás lehet valahol vagy....? Van esetleg valami ötleted, hogy hogyan kéne tovább haladnom a hibafeltárásban?
Sajna multiméterem nincs de ha lenne sem tudnám, hogy pontosan hogyan kellene jelet mérnem, de a következő lépésem mégis az lenne, hogy a képen látható csatlakozóba bejövő másik csatit kimérem amikor megnyomom a gombot,h ott vajon jön e jel.
Remélem érthető voltam:)
Most jöttem be, ott tartok, hogy ismét levettem a kábelvezetőt és alatta bondázsolva vannak a kábelek. Mivel nem tudom, hogy ez gyári e, így azt sem tudom, hogy csinálták e már vagy sem. Nem emlékszel véletlenül, hogy a te átvezetőd alatt bondázsolva voltak e kábelek, vagy már látni lehetett egyből "szálanként" a vezetékeket?
Mivel ez nem volt egyértelmű, ezért tovább mentem és megnéztem a nyitó motort. Rákötve sima plusz/negatív kábellel az akksira, működött. (kép csatolva)
Hangosan gondolkodva:
Ha megnyomom a távirányítón a gombot, akkor hallom a kattanást elöl, villog is az index, tehát arra következtetek, hogy a jelet kiadja az ecu, de a motor nem moccan meg, tehát a jel odáig már nem jut el.
Ha a mechanikus hátsó jelet nyomom, akkor sem történik semmi.
Ezekből ítélve, kábelszakadás lehet valahol vagy....? Van esetleg valami ötleted, hogy hogyan kéne tovább haladnom a hibafeltárásban?
Sajna multiméterem nincs de ha lenne sem tudnám, hogy pontosan hogyan kellene jelet mérnem, de a következő lépésem mégis az lenne, hogy a képen látható csatlakozóba bejövő másik csatit kimérem amikor megnyomom a gombot,h ott vajon jön e jel.
Remélem érthető voltam:)
leopop32020-02-08 16:18:21 // 120400
És ugye ez lenne a jobb eset igaz?
leopop32020-02-08 16:13:17 // 120399
Kiegynelítő tartáynál ott jobb felül folyik
Giuntini2020-02-08 16:10:19 // 120398
Át kell nézetni. Azt nézd meg, hogy a kiegyenlítő tartály kémlelőjében jön-e visszafelé a víz! Ha nem, fogd meg a visszatérő vékony csövet, ha hideg, akkor nem forog a víz! Akkor 90% a valószínűsége, hogy elforog a vízpumpa lapát.
leopop32020-02-08 16:09:39 // 120397
Az első kép lehűlve a második kép használat után kb egyből felnyitva a motorháztetőt
leopop32020-02-08 16:02:14 // 120395
Uhh igen a te esetedet olvastam és nagyon sajnálom 😞
Hát nálam ez a szitu:
Egy ideje húzódik már a hűtővízes problémám így gondoltam itt rákérdezek.
Amikor megvettem az autót el volt korrodálva a hűtő szóval cseréltem mert kb az összes hűtővíz alatta volt. Megszűnt majd máshol folyt mondom oké akkor visszaviszem a szerelőhöz.
Ő cserélt rajta hűtőcsőveket mert kellett és bilincseket is.
Nagyon sok ideig jó volt erre most megint van alatta pár hete igaz nem sok alig csöpög. Egy ideig azt hittem azért mert egy picit túl töltöttem és ezért ereszt magából a rendszer.
A mostani eset viszont fura mert melegen leállítva elég magas a hűtővízem de lehülve vissza megy normál mennyiségre. A csöpögés helye a kiegyenlítő tartálynál lévő kis lyuk. Termosztát jó pár perc után bármilyen hidegben szögre 90 fokon.
De már nagyon idegesít hogy ennyit szívok a hűtővízzel.
Ez így normális? Volt valakinek hasonló tapasztalata?
Hát nálam ez a szitu:
Egy ideje húzódik már a hűtővízes problémám így gondoltam itt rákérdezek.
Amikor megvettem az autót el volt korrodálva a hűtő szóval cseréltem mert kb az összes hűtővíz alatta volt. Megszűnt majd máshol folyt mondom oké akkor visszaviszem a szerelőhöz.
Ő cserélt rajta hűtőcsőveket mert kellett és bilincseket is.
Nagyon sok ideig jó volt erre most megint van alatta pár hete igaz nem sok alig csöpög. Egy ideig azt hittem azért mert egy picit túl töltöttem és ezért ereszt magából a rendszer.
A mostani eset viszont fura mert melegen leállítva elég magas a hűtővízem de lehülve vissza megy normál mennyiségre. A csöpögés helye a kiegyenlítő tartálynál lévő kis lyuk. Termosztát jó pár perc után bármilyen hidegben szögre 90 fokon.
De már nagyon idegesít hogy ennyit szívok a hűtővízzel.
Ez így normális? Volt valakinek hasonló tapasztalata?
Giuntini2020-02-08 15:45:49 // 120394
Nekem kétszer volt. Először felújították, majd a hegesztés mellett a legyengült anyag miatt elrepedt. Most új van rajta...
Sokféle tünet van... Benzinesnél más is lehet a tünet. Lehet olyan hogy keveredik a víz az olajjal. Ilyenkor gabos az olajbeöntő sapka, és a nívópálcán is látszik. Nehezen indul, vízgőz jön a kipufogóból. Melegszik extrém módon a víz.
Nálam beledolgozott a kipufogáz a vízkörbe, megnőtt a nyomás.
Fűtés is elmegy, ez is jellemző hiba.
Sokféle tünet van... Benzinesnél más is lehet a tünet. Lehet olyan hogy keveredik a víz az olajjal. Ilyenkor gabos az olajbeöntő sapka, és a nívópálcán is látszik. Nehezen indul, vízgőz jön a kipufogóból. Melegszik extrém módon a víz.
Nálam beledolgozott a kipufogáz a vízkörbe, megnőtt a nyomás.
Fűtés is elmegy, ez is jellemző hiba.
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-08 15:22:37 // 120393
A gumi átvezetőt kipattintod a kaszniból, nem kell elvágni. Lényeg, hogy a kábelt ami az átvezetőn is fut, ki kell húzni a body computerből, ami a kapatartó alatt van. Ha kihúztad a csatit, ki lehet a lyukakon fűzögetni annyira a tyúkbelet, hogy elhúzd a gumiátvezetőt a kritikus kábelszakaszról. Remélem kb érthető, nem egy bonyolult ügy. :-)
Árpi1562020-02-08 15:21:29 // 120392
Sziasztok Alfa Romeo 159 SW 1.8 MPI homlokfalhoz menő vízcső-re lenne szükségem kérem segítségeteket mert én sehol nem találok előre is köszönöm üdv:Szüts Árpád
leopop32020-02-08 14:40:23 // 120391
Sziasztok!
Volt már itt olyan akinek hengerfejes lett az autója?
Legfőképp a tünetek érdekelnek illetve az hogy ha valakinek esetleg a 2.2 JTS?
Illetve ha esetleg az lenne költségben mennyi lenne?
Mert ha esetleg ez a baj akkor eladni ezért semmiképpen nem akarom.
Köszi a segítséget! :))
Volt már itt olyan akinek hengerfejes lett az autója?
Legfőképp a tünetek érdekelnek illetve az hogy ha valakinek esetleg a 2.2 JTS?
Illetve ha esetleg az lenne költségben mennyi lenne?
Mert ha esetleg ez a baj akkor eladni ezért semmiképpen nem akarom.
Köszi a segítséget! :))
denil12020-02-08 11:36:51 // 120390
Jah, majd elfelejtettem.
Az előbbi hiba okaként már semmilyen módon nem tudom kinyitni a csomagtér ajtómat és azt hittem,h a csomagtérben lévő piros madzag a manuális nyitásé de semmit nem csinál.
Olvastam, hogy van valami madzag az anyósülés mögötti hátsó ülés alatt. Valaki nézte már?Lehet azzal nyitni?
Jelenleg semmilyen módon nem tudom kinyitni a csomagtérajtót, majd azt kell kitalálnom, hogy hogyan tegyem...
Az előbbi hiba okaként már semmilyen módon nem tudom kinyitni a csomagtér ajtómat és azt hittem,h a csomagtérben lévő piros madzag a manuális nyitásé de semmit nem csinál.
Olvastam, hogy van valami madzag az anyósülés mögötti hátsó ülés alatt. Valaki nézte már?Lehet azzal nyitni?
Jelenleg semmilyen módon nem tudom kinyitni a csomagtérajtót, majd azt kell kitalálnom, hogy hogyan tegyem...
denil12020-02-08 11:24:57 // 120389
Egy kis segítséget kérnék egy ismert betegséggel kapcsolatban:
Sajnos - valószínűsíthetően - nekem is előjött a probléma, hogy a Berlina 159-nél a csomagtartónál a gumiszigetelésben futó kábelek elszakadhattak ( erre már több jel is utal, de tegnaptól már egyáltalán nem tudom kinyitni a csomagtartót, se távirányítóval, se gombbal ). Már korábban is voltak jelek rá, hogy baj lesz, akkor megpróbáltam szétszedni de elakadtam.
Tudna valaki segíteni abban ,hogy azt a gumivezetőt hogyan kell kiszedni úgy, hogy utána vissza is tudjam rakni? Én jelenleg csak azt a megoldást látom, hogy szét kell vágni és úgy kihúzkodni a kábeleket forrasztásra. Ebben az esetben kell egy másik gumivezető is.
Angol fórumokon is ismert téma, itt is van cartárs aki szenvedett vele (WarbiRunner), de pont a kérdéses témakört nem taglalta. Belinkelek pár képet, hogy miről lenne szó:
https://alfaamore.hu/tagok/2667/autok/13700/blog/37164
Sajnos - valószínűsíthetően - nekem is előjött a probléma, hogy a Berlina 159-nél a csomagtartónál a gumiszigetelésben futó kábelek elszakadhattak ( erre már több jel is utal, de tegnaptól már egyáltalán nem tudom kinyitni a csomagtartót, se távirányítóval, se gombbal ). Már korábban is voltak jelek rá, hogy baj lesz, akkor megpróbáltam szétszedni de elakadtam.
Tudna valaki segíteni abban ,hogy azt a gumivezetőt hogyan kell kiszedni úgy, hogy utána vissza is tudjam rakni? Én jelenleg csak azt a megoldást látom, hogy szét kell vágni és úgy kihúzkodni a kábeleket forrasztásra. Ebben az esetben kell egy másik gumivezető is.
Angol fórumokon is ismert téma, itt is van cartárs aki szenvedett vele (WarbiRunner), de pont a kérdéses témakört nem taglalta. Belinkelek pár képet, hogy miről lenne szó:
https://alfaamore.hu/tagok/2667/autok/13700/blog/37164
denil12020-02-08 11:15:39 // 120388
Sziasztok!
Ritkán járok erre és sajna még ritkábban írok de ma reggel benéztem a fórumba és láttam,hogy a szíjtárcsa a téma.
Ezzel kapcsolatban nekem is az a tapasztalatom, hogy a .... anyját annak a gyártónak aki ezt le merte gyártani. Az első, gyári kibírt 240k km-ert, majd Székesfehérváron megadta magát Peste felé. Akkor volt életem egyik legpozitívabb élménye az Alfásokkal, ugyanis beírtam abban a csoportba ahonnan azóta már ki vagyok tiltva (sokadmagammal:D) és rögtön egyből nagyon sokan akartak segíteni. Az úton állva is azt mondhatom, hogy 5-ből 3 Alfás segített. Volt egy lány aki még szállást is ajánlott fel, volt aki trélert, volt aki csak együttérezni állt meg, de a lényeg, hogy ott és akkor az nagyon sokat segített.
A lényeg, hogy leszakadt a szíjtárcsa gumiharangja és már indultam a benzinkútra, hogy kérek valamit amivel elvághatom a szíjat, amikor megállt egy srác és addig operált kézzel míg ki nem húzta a szíjat és utána simán hazajöttünk. Nyilván a 19"-es kerék szervó nélkül nem volt a tuti de ennél nagyobb baj ne legyen :)
A nagyobbik problémám az, hogy alig 10k km-rel később Németből hazatartván, az otthontól 20km-re ismét leesett a tárcsa. Na akkor már én is rutinból húztam ki a szíjat és mentünk tovább töltés és szervó nélkül, de sokszor elmormoltam az anyját annak aki ki merte adni a kezeiból azt az alkatrészt. Az ami nem bír 10k km-ert sem, az konkrétan SELEJT termék és nem szabadott volna gyártásba rakni. Sajna ugyanazt a márkát sikerült beletenni újra, mert 2 nap múlva ismét külföldre indultunk és gyorsba kellett a csere, de azóta nem vagyok nyugodt.
Ki melyik márkát ajánlaná szíjtárcsából?
Lassan esedékes a vezérléscsere és ezt is kicserélném valami megbízhatóbbra.
Köszi mindenkinek!
Ritkán járok erre és sajna még ritkábban írok de ma reggel benéztem a fórumba és láttam,hogy a szíjtárcsa a téma.
Ezzel kapcsolatban nekem is az a tapasztalatom, hogy a .... anyját annak a gyártónak aki ezt le merte gyártani. Az első, gyári kibírt 240k km-ert, majd Székesfehérváron megadta magát Peste felé. Akkor volt életem egyik legpozitívabb élménye az Alfásokkal, ugyanis beírtam abban a csoportba ahonnan azóta már ki vagyok tiltva (sokadmagammal:D) és rögtön egyből nagyon sokan akartak segíteni. Az úton állva is azt mondhatom, hogy 5-ből 3 Alfás segített. Volt egy lány aki még szállást is ajánlott fel, volt aki trélert, volt aki csak együttérezni állt meg, de a lényeg, hogy ott és akkor az nagyon sokat segített.
A lényeg, hogy leszakadt a szíjtárcsa gumiharangja és már indultam a benzinkútra, hogy kérek valamit amivel elvághatom a szíjat, amikor megállt egy srác és addig operált kézzel míg ki nem húzta a szíjat és utána simán hazajöttünk. Nyilván a 19"-es kerék szervó nélkül nem volt a tuti de ennél nagyobb baj ne legyen :)
A nagyobbik problémám az, hogy alig 10k km-rel később Németből hazatartván, az otthontól 20km-re ismét leesett a tárcsa. Na akkor már én is rutinból húztam ki a szíjat és mentünk tovább töltés és szervó nélkül, de sokszor elmormoltam az anyját annak aki ki merte adni a kezeiból azt az alkatrészt. Az ami nem bír 10k km-ert sem, az konkrétan SELEJT termék és nem szabadott volna gyártásba rakni. Sajna ugyanazt a márkát sikerült beletenni újra, mert 2 nap múlva ismét külföldre indultunk és gyorsba kellett a csere, de azóta nem vagyok nyugodt.
Ki melyik márkát ajánlaná szíjtárcsából?
Lassan esedékes a vezérléscsere és ezt is kicserélném valami megbízhatóbbra.
Köszi mindenkinek!
Morfiusz Cédula2020-02-06 16:25:22 // 120387
Erről nem ír, gondolom azt úgy kell hagyni.
RomeoOne2020-02-05 18:43:09 // 120385
Csak addig, amíg nem akarod, hogy sípoljon :D
tirex2020-02-05 18:07:42 // 120384
A végén a vészvillogót kikapcsolhatom vagy az most már megy életem végéig?
alfa155gyuri2020-02-05 12:31:37 // 120383
Ez jó!BMW-sek a 2-es pontig el is jutnak. :)
Morfiusz Cédula2020-02-05 12:03:37 // 120382
:) Igen, durván néz ki, de annyira nem az, fél perc alatt kész az egész, nekem elsőre ment. És nem utolsósorban műkodik!
droberto2020-02-04 23:02:00 // 120381
Miért? A hármas pont közepéig a Dominik is el szokott jutni. :)
VKG231!!! (156+75)2020-02-04 18:39:22 // 120379
Tök logikus! :D
Az egyetlen kérdés az, mint a majonéznél. Hogy erre ki a fene jött rá és hogyan? :DDDD
Az egyetlen kérdés az, mint a majonéznél. Hogy erre ki a fene jött rá és hogyan? :DDDD
RomeoOne2020-02-04 18:15:31 // 120378
Én azt hittem, hogy ott lesz a végén, hogy fel kell áldozni egy kecskét is holdtöltekor :D
Smith2020-02-04 18:14:27 // 120377
ez azért elég elmebeteg :D
Morfiusz Cédula2020-02-04 15:40:01 // 120376
Ha van rajtam kívül, akit zavar a riasztó ki- és bekapcsolását kísérő pittyegés, akkor az alábbi módszerbe most akadtam bele egy alfaowner.com fórumon:
1. Gyújtáskulcsot bedugni
2. Vészvillogót bekapcsolni
3. Hátsó ködlámpa bekapcsológombját benyomni és nyomva tartani
4. Gyújtáskulcsot kihúzni, bedugni, majd megint kihúzni, tempósan
5 Ködlámpa kapcsoló gombját elengedni
6. Ekkor négy sípolás hallatszik
7. Négyszer megnyomni a ködlámpa kapcsológombját, majd 10 másodpercen belül behelyezni a gyújtáskulcsot
8. Megint négy pittyenést kell hallanunk
9. Gyújtáskulcsot kihúzni
Próbáltam, a riasztó kapcsolgatását nem kíséri többé hangos sípolás. A visszakapcsoláshoz ötször kell megnyomni a ködlámpa gombját, ezt még nem próbáltam.
Multiecuscan-nel is ki lehet kapcsolni állítólag, de nekem nincs olyanom, az AlfaOBD-ben meg nem találtam a lehetőséget, ezért örültem meg ennek a leírásnak:
az eredeti írás
1. Gyújtáskulcsot bedugni
2. Vészvillogót bekapcsolni
3. Hátsó ködlámpa bekapcsológombját benyomni és nyomva tartani
4. Gyújtáskulcsot kihúzni, bedugni, majd megint kihúzni, tempósan
5 Ködlámpa kapcsoló gombját elengedni
6. Ekkor négy sípolás hallatszik
7. Négyszer megnyomni a ködlámpa kapcsológombját, majd 10 másodpercen belül behelyezni a gyújtáskulcsot
8. Megint négy pittyenést kell hallanunk
9. Gyújtáskulcsot kihúzni
Próbáltam, a riasztó kapcsolgatását nem kíséri többé hangos sípolás. A visszakapcsoláshoz ötször kell megnyomni a ködlámpa gombját, ezt még nem próbáltam.
Multiecuscan-nel is ki lehet kapcsolni állítólag, de nekem nincs olyanom, az AlfaOBD-ben meg nem találtam a lehetőséget, ezért örültem meg ennek a leírásnak:
az eredeti írás
Berto2020-02-04 09:22:13 // 120375
Sziasztok,
Napok múlva eladósorba kerül a 159-esem.
Ha valakit esetleg érdekel, írjon rám bátran!
https://alfaamore.hu/tagok/1925/autok/10787
Napok múlva eladósorba kerül a 159-esem.
Ha valakit esetleg érdekel, írjon rám bátran!
https://alfaamore.hu/tagok/1925/autok/10787
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-03 18:16:03 // 120374
Igen 2.4es
leopop32020-02-03 12:17:42 // 120373
Dízeles ugye?
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-03 11:56:00 // 120372
Így jártunk el mi is, 171e km-nél, jól megszervizeltük, így láttuk értelmét.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-03 09:43:29 // 120371
Barátom Breraján megelőzésből lett kicserélve a szíjtárcsa így 160e km-nél, meg az összes szíj + görgők...az ördög sosem alszik a gumi meg öregszik ....
Giuntini2020-02-03 09:32:24 // 120370
Nekem minden előjel nélkül hagyta el magát, a parkolóba beálláskor Édesanyámnál. Szerencsére a futóműves haverom 50 méterre van, másnap kicseréltük az akna felett.
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-31 20:38:53 // 120369
Igazából a megelőző szervíz pont ezért lenne megelőző. Ha most nem veszi észre a szerelő, hogy fényes az a gumi, vagy nem foglalkozik vele, lehet úgy járok mint Csabi. A generátor nyúlós szíja is nagyon el volt pusztulva. A többi egyéb újszerűen nézett ki. De egy tréleres kalandhoz pont elég ennyi.
droberto2020-01-31 19:25:48 // 120368
Én is, de anno mérges voltam a gyártóra, hogy a FTÉ tárcsa cserére sehol sem hívta fel a figyelmet.
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-31 19:08:39 // 120367
Amiből lehet és találok, csak gyárit. :-) Olvastam a vízpumpa gondokról, azért jó lesz ez így szettben. szeretem Ricambi Originali dobozból kivenni az alkatrészeket. Én így vagyok nyugodt :-)
droberto2020-01-31 18:55:01 // 120366
A márkát megtaláltam a blogodban, hogy gyári. Jó döntés volt. :) Itt igazából csak a vízpumpával voltak problémák. Bár én ugye az AM-el is megjártam.
droberto2020-01-31 18:52:16 // 120365
A vezető görgőt és a hosszbordás szettet nem cserélted?
A többi cucc milyen márka?
A többi cucc milyen márka?
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-31 18:50:25 // 120364
Megtörtént, 171e-nél, a 175e-s szervizzel összekötve. Vezérlés, vízpumpa, sztreccs szíj, szíjtárcsa, gázolajszűrő, olaj, szűrők..
droberto2020-01-31 18:34:07 // 120363
150-170 között érdemes cserélni.
A gyári Dayco DVP1046
Valamiért fejből tudom a típusát. :)
Azt is tetem be. Azóta jó.
A gyári Dayco DVP1046
Valamiért fejből tudom a típusát. :)
Azt is tetem be. Azóta jó.
alfa155gyuri2020-01-31 17:59:18 // 120362
Én cortecot vettem bárdinál 10000km után leszakadt ,azóta a bontott van rajta és eltelt 200,000km és jó (stilo)
Alfabundi2020-01-31 13:03:44 // 120361
Nekem meg a Dayco nem bírt 5000km-t. És most Ina van fent :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-31 12:58:22 // 120360
De legalább áramlik az a víz rendesen :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-31 12:55:58 // 120359
Ina van amire nem kell sokat várni, remélem beválik. A gyárit elteszem azért :-)
Köszi a tapasztalatokat, kicseréljük az alkatrészt.
Köszi a tapasztalatokat, kicseréljük az alkatrészt.
Giuntini2020-01-31 12:52:41 // 120358
Rendelj, mert nem lehet tudni még mennyit bír. Nálam egyik pillanatról a másikra nyíródott el.
Csabi2020-01-31 12:46:40 // 120357
Az a gond, hogy nem látod mi van belül, a gumi mennyire öregedett el. Nálam minden előjel nélkül nyírodott el. Másik kép És onnan már csak trélerrel tudtam távozni,szóval nagy szívás. Érdemes cserélni, ha nem volt még. Megjegyzem,azért van nagyobb múltú cégeknek is szíjtárcsája, Conti, Gates, Dayco... Az enyémben ( 2006-os évjératú) dayco volt,arra is cseréltem anno, bírta...
RomeoOne2020-01-31 12:41:04 // 120356
Arra megy el a 146 motorteljesítményének fele, hogy a szivattyút hajtsa :DDD