Piritu - 1.000.0002014-11-02 21:46:04 // 60840
Ettől függetlenül az enyémben jól látható "hupli" van az alsó negyednél, ami felemeli a lapátot. (Gyártástechnológiában sok minden egyszerűnek tűnik. A műanyag fröccsöntésnél is azt mondják, hogy a szerszámon múlik, aztán szinte hetente más darabokat fröccsöntenek a beszállítóink. Mint ahogy az aluminium öntödék is.)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-02 21:34:49 // 60839
nem olyan nagy szám a szélvédő gyártás...a sablonon múlik ..voltam szélvédő gyártó gyárban :P
Piritu - 1.000.0002014-11-02 21:29:41 // 60838
A sarkában ott a márkajelzés :-)
Nem lehet egyszerű ívelt üveget készíteni, gondolom technológia kérdése. Az meg ugye pénz kérdése...
(Anno a Tigrákat évekig nem tudták gyártani, mert nem volt, aki le tudta volna gyártani a hátsó üveget.)
Nem lehet egyszerű ívelt üveget készíteni, gondolom technológia kérdése. Az meg ugye pénz kérdése...
(Anno a Tigrákat évekig nem tudták gyártani, mert nem volt, aki le tudta volna gyártani a hátsó üveget.)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-02 21:26:41 // 60837
nyugi, nekem gyári szélvédő került bele, még is szar volt a magnetti is, a chamion is, a gyári is, a bosch is ...mindegyik ...tán annyi hogy a bosch mínuszt nem bírta...
Chianti2014-11-02 21:22:17 // 60836
Nekem is volt már egy ilyen gondolatom, mivel tudom hogy a Démon-nál is történt már szélvédőcsere, de meg nem mondom milyen került bele...
Tényleg létezhet szélvédő és szélvédő között ilyen minőségbeli eltérés? Bár manapság már minden szart el lehet adni és sajnos az emberek meg is veszik, mert ugye az ár a legfontosabb tényező...
Tényleg létezhet szélvédő és szélvédő között ilyen minőségbeli eltérés? Bár manapság már minden szart el lehet adni és sajnos az emberek meg is veszik, mert ugye az ár a legfontosabb tényező...
.......................2014-11-02 20:56:30 // 60835
Csati hiba volt nálam is ,a rail szabályzón
Össze kell nyomni a sarukat egy kicsit,
De míg megtaláltuk eltelt fél év
Össze kell nyomni a sarukat egy kicsit,
De míg megtaláltuk eltelt fél év
dev1662014-11-02 20:56:15 // 60834
hát ne is:)) két szenzorról van szó. van egy hőmérő és egy nyomásmérő is. Az előbbi a DPF-ben, az utóbbi a leömlőn.
MatthewGT2014-11-02 20:55:14 // 60833
thx ;) nincsen gond segíteni akar mindenki! alfaamore:)
.......................2014-11-02 20:52:42 // 60832
A motrt fúrják mert lógnak?
mértek furatátmérőt?
leht a dugók koptak,vagy roppantak össze
Kétlem,hogy egy öntöttvas blokk ilyen km el kopott lenne
mértek furatátmérőt?
leht a dugók koptak,vagy roppantak össze
Kétlem,hogy egy öntöttvas blokk ilyen km el kopott lenne
.......................2014-11-02 20:49:48 // 60831
Nyomást egy hőmérő,
Ne vezessük félre szegényt
Ne vezessük félre szegényt
GTPeti2014-11-02 20:48:14 // 60830
Jobbulást, Sanyi!
.......................2014-11-02 20:48:10 // 60829
El szokott törni a hőmérő a hüvelyében ami a DPF be van betekerve
A P242A kizárólag ez ,
Tehát kipufogó gáz hőmérő
A P242A kizárólag ez ,
Tehát kipufogó gáz hőmérő
Liquid2014-11-02 20:40:25 // 60828
ma nagy izgalmakban volt részem kerékcsere közben. A 2. (jobb első) kerék fekrakása után meg akartam forgatni, hogy tovább keressem a zakatolás okát, hát kissé rosszul sikerült. 1 centivel beljebb nyúltam a felni küllői közé mint szabadott volna és szépen odavágtam a féknyereghez. Az eredmény 2 centis seb, 3 varrás, 2/3-ban leszakadt köröm, 3 óra baleseti meg sok fájdalom + 1 tetanusz, ja és odavágtam a családi grillezést. Após fejezte be a kerékcserét. Még most se tudom, hogy lehettem ekkora ökör hogy nem a gumit fogtam meg... Úgy látszik így 35 felett bármi megtörténhet. :)
Ittam rá páleszt meg pár sört :)
Ittam rá páleszt meg pár sört :)
dev1662014-11-02 20:39:44 // 60827
majd számolj be, kíváncsi vagyok
dev1662014-11-02 20:35:37 // 60826
nem sietik el a dolgot...
a nagyobb a furat egy jól megírt programmal pár pacit biztos hoz, de ebben a motorban eleve van legalább 40 LE és 100 Nm biztonságos tartalék.
a nagyobb a furat egy jól megírt programmal pár pacit biztos hoz, de ebben a motorban eleve van legalább 40 LE és 100 Nm biztonságos tartalék.
MatthewGT2014-11-02 20:06:26 // 60825
Akkor ezt a 2-3 dolgot megnézzük a héten, aztán jelentkezem! Köszi minden infót! ;)
Piritu - 1.000.0002014-11-02 20:01:57 // 60824
Látom, ugyan azokra találtunk rá :-))
Giuntini2014-11-02 19:53:57 // 60823
Sziasztok!
Rég írtam a motorom sorsáról, de hát nem a legfelemelőbbek a hírek. A motort fúrják, mert lógnak a dugattyúk, ami azt jelenti hogy plusz öt túlméretes dugattyú. Tehát ez azt jelenti, hogy most valóban új motor lesz az autóban. Szerintetek ez hogyan hat az autó viselkedésére, teljesítményére, és fogyasztására? Remélem most már lassan elkészül.
Rég írtam a motorom sorsáról, de hát nem a legfelemelőbbek a hírek. A motort fúrják, mert lógnak a dugattyúk, ami azt jelenti hogy plusz öt túlméretes dugattyú. Tehát ez azt jelenti, hogy most valóban új motor lesz az autóban. Szerintetek ez hogyan hat az autó viselkedésére, teljesítményére, és fogyasztására? Remélem most már lassan elkészül.
dev1662014-11-02 19:49:17 // 60822
úgy nézem rajta lóg a leömlőn...
MatthewGT2014-11-02 19:46:14 // 60821
és az hol a picskuba van? :)
MatthewGT2014-11-02 19:42:25 // 60820
Fater villamosságban otthon van aza szakmája!Eléggé vágja is ugyh azzal nincs gond, am a vas is az övé! :) Én se gondolnám h a vezetékezésben lehet szakadás,de 3.helyre odaért így ez is! Elképzelhető h a regen félbeszakadt....arról nincs infóm csak annyi h az elég gáz,de h milyen károkkal járhat azt nemtom! DPF telítettségi 50% a MES szerint!
dev1662014-11-02 19:34:24 // 60819
Kipuf gáz nyomás érzékelő (fiat 51855119). Tippnek jó, ez is lehet a bűnös. Pl nem hihető nyomásértéket mér, így a hőfok jelet sem veszi figyelembe az ECU vagy a helytelen nyomásérték miatt nem reális hőmérsékletet vár.
dev1662014-11-02 19:29:52 // 60818
Ha a jeladó rosszul mér, de nem szakadt, akkor méréssel nem tudod, kideríteni, hogy van-e baja, ezért fes-ben élőadatokat olvass, mikor, mit olvas ki az ECU a hőfokjeladóból. Nem tudom pontosan mi a változó neve, de nem hiszem, h nehéz lenne rátalálni (Exhaust gas temperature, DPF temp, stb.). Ahogy melegszik a motor, úgy kell szépen külső hőmérsékletről felgyalogolnia 250-300 fokig.Így kiszűrheted a jeladó permanens hibáját.
Ettől még lehet szakaszos hiba is. A vezetékezést a jeladó és az ECU között kell kimérni, miután lehúztad a buszcsatikat az ECU-ról és megtaláltad a megfelelő jelvezetéket a buszcsatin illetve a földpontot, ha külön nullszintje van. De az ilyen hiba egy modern autóban ritka. Ha egy vezeték megszakad azt általában emberi kéz okozza (pl. szerelő). Én ezt hagynám utoljára, főleg, ha nincs tapasztalatod autóvillamosság terén.
Nem lehet, hogy félbemaradt egy regen vmikor?
Ettől még lehet szakaszos hiba is. A vezetékezést a jeladó és az ECU között kell kimérni, miután lehúztad a buszcsatikat az ECU-ról és megtaláltad a megfelelő jelvezetéket a buszcsatin illetve a földpontot, ha külön nullszintje van. De az ilyen hiba egy modern autóban ritka. Ha egy vezeték megszakad azt általában emberi kéz okozza (pl. szerelő). Én ezt hagynám utoljára, főleg, ha nincs tapasztalatod autóvillamosság terén.
Nem lehet, hogy félbemaradt egy regen vmikor?
MatthewGT2014-11-02 19:20:48 // 60817
Amúgy a 2es az pontosan mi? :)
MatthewGT2014-11-02 19:14:34 // 60816
Jaja ezt én is megtaláltam! Néztük turbó kipufogó oldali hőmérséklet jeladóját..h esetleg ott lehet a hiba! Ott 221 Ohmot jelzett vissza.
MatthewGT2014-11-02 19:11:32 // 60815
Gondolom ha nem szakadt akkor vmennyi ohmot fog visszajelezni a műszer?! Am thx a képet! ;)
Zsombor2014-11-02 19:10:14 // 60814
Köszi szèpen :)
MatthewGT2014-11-02 19:10:04 // 60813
Most már én is elég valószinűnek tartom..ill h a csatlakozó van elbaszódva v vmi hasonló...
Pityukoma2014-11-02 19:05:57 // 60812
Kipufogó gáz hőfok érzékelő hiba. Itt találtam. Itt is ezt emlegetik... 2 vezetékes csatit keress.
dev1662014-11-02 19:02:42 // 60811
Piritu - 1.000.0002014-11-02 19:00:06 // 60810
Minden jel erre mutat. Ott is van hőmérséklet érzékelő. Mi van ha az szakadt?
MatthewGT2014-11-02 18:56:45 // 60809
A DPF-n!!? Ha jól gondolom?! :)
Piritu - 1.000.0002014-11-02 18:48:05 // 60808
No ez a szöveg kellene pontosan. A gugli szerint: "Kipufogógáz hőmérséklet érzékelő áramkör 1. hengersor érzékelő 3"
Tehát nem jó helyen keresgéltetek eddig. A motor túlsó végén lesz gond.
Tehát nem jó helyen keresgéltetek eddig. A motor túlsó végén lesz gond.
MatthewGT2014-11-02 18:40:10 // 60807
Narancssárga :) Erőtlen,turbó leesik, 120tól többel nem nagyon akar menni.
dev1662014-11-02 18:36:20 // 60806
:)) a füstöt nem a kipufogón nézzük egy DPF-es autón.
Mivel jár a vészüzemmód ezen az új motoron? ford.szám limit van vagy csak ég a piros check engine?
Mivel jár a vészüzemmód ezen az új motoron? ford.szám limit van vagy csak ég a piros check engine?
MatthewGT2014-11-02 18:30:03 // 60805
Az nagy baj...ilyen hogy lehet? :S :)
MatthewGT2014-11-02 18:28:59 // 60804
50%-on van a ciklusokra nem emlékszek...abszolut nem füstöl...úgyh remélem aza jeladó lesz a bűnös!? :S
Shadin2014-11-02 18:21:20 // 60803
Sehol nem találok újabbat
még 4c is van basszus, de 1750 TBi vagy 2.0 sehol se nincsen :-(
még 4c is van basszus, de 1750 TBi vagy 2.0 sehol se nincsen :-(
dev1662014-11-02 18:20:41 // 60802
inkább olvasd ki a DPF adatait a fes-sel...
ha gyakoriak a regen-ek, akkor kormol a kicsike (pl a korábbi gyengélkedő LMM vagy EGR szelep miatt) és lehet, hogy el van tömődve a DPF és emiatt mér fals értékeket a hőfokjeladója. persze kontakthiba is szóbajöhet vagy rossz jeladó, de ezek kevésbé valószínűek.
ha gyakoriak a regen-ek, akkor kormol a kicsike (pl a korábbi gyengélkedő LMM vagy EGR szelep miatt) és lehet, hogy el van tömődve a DPF és emiatt mér fals értékeket a hőfokjeladója. persze kontakthiba is szóbajöhet vagy rossz jeladó, de ezek kevésbé valószínűek.
MatthewGT2014-11-02 18:12:08 // 60801
Akkor le se töltsem? :S
dev1662014-11-02 18:07:35 // 60800
én is itt kaptam a tippet nemrég: fault diag menüpont alatt vannak a hibakódok a legalsó sorban, de a te adatbázisod is régi. nem lesz benne.
Shadin2014-11-02 18:05:26 // 60799
https://drive.google.com/folderview?id=0B5zL6tsNKAy-MW5NdjdGeVQxZ1k&usp=sharing
Shadin2014-11-02 18:02:22 // 60798
Könyvtárak dátuma 2005.05.10.
Más verziót nem látok.
Hibakódokat hol kell keresni?
Más verziót nem látok.
Hibakódokat hol kell keresni?
mzo2014-11-02 17:54:57 // 60797
Nekem ami idaig a legjobb volt az az SWF. Anno a skodamon es a passaton is ez volt a gyari szereles es nagyon sokaig jok voltak. A Skodan majd 2,5 evig fent volt es amikor ledobtam rola se csikozott, csak mar zajos volt torleskor. Utana Valeot vettem, kb egy nyar utan tobb helyen is csikozott. Utana egyszer kiprobaltam egy tescos olcsot, gondoltam egyszer megnezem mit tud. Meglepoen puha volt, de a lapat ket szelen konkretan nem fekudt fel a szelvedore es maszatolt. Ezek utan vissza tertem a gyari SWF-re majd masfel ev mulva azzal a lapattal is adtam el az autot. Es akkor meg jo volt.
dev1662014-11-02 17:53:52 // 60796
neked megvan az új elearn? a 2006-osban még nem szerepel ez a hibakód.
Shadin2014-11-02 17:50:13 // 60795
eLearn-t feldobom. Szólok, ha felment...
Liquid2014-11-02 17:49:17 // 60794
nekem Aerotwin van, nagyon jó, de már nem annyira mint a 156-on volt.Nagy hidegben hajlamos ugrálni. Azonkívül viszont hibátlan. Nagyon gagyit nem érdemes venni, mert akkor meg cserélheted évente és közben se igazán jó. Ha nem akarsz Aerotwin árkategóriát, akkor keress valami köztes megoldást.
MatthewGT2014-11-02 17:38:46 // 60793
Persze!MES-el lett kiolvasva ez a kód! Vmi hőmérséklet be vagy kiáramló nem megfelelő...
dev1662014-11-02 17:36:09 // 60792
FES/MES-sel olvastátok már? pontosan mit jelent ez a P242A? Más típusoknál ez a DPF hőfokjeladójának a hibáját jelöli.
MatthewGT2014-11-02 17:05:25 // 60791
Pedig megköszönném!:) P242A-t dob folyamatosan...SOS-be volt már vkinek ilyen mit és hol lehetne megoldani h ne legyen vészmódba???