Fórum >> Típusok >> 159

.......................2014-11-03 22:23:18 // 60854
A 7 liter sem rossz egy 1,7 tonnás kocsitól,
Egy ismerősöm 200cdi E klasse ja szintén 7 et

Az 5 litetes fogyi csak mito méretű auto sajátja,
Max 195 gumikon...
Chianti2014-11-03 22:09:41 // 60853
Nem vagy egyedül. Én már tudomásul vettem, hogy az enyém 7 litert fogyaszt. Azért 150 pacit etetni kell... :o)
De azért ilyet is tud:

Osztrák Shell V Power
Piritu - 1.000.0002014-11-03 21:05:36 // 60852
Így van, nekem is simán lejött.
tdemeter2014-11-03 21:01:14 // 60851
ok, koszi
'''''2014-11-03 20:50:49 // 60850
Nyúlj alá egy kés hegyével.Nagyon könnyen kiugrik.10-es kulcs kell a csavarhoz alatta.Simán vissza is pattan a helyére.Nem fog semmi látszani.
tdemeter2014-11-03 20:47:23 // 60849
Ez nagyon szep, nekem eselyem nem volt meg ilyet latni amiota megvan a cucc
tdemeter2014-11-03 20:45:00 // 60848
Dömpi!
nekem is mozog a valtogombom, miota a kocsi megvan.
A kupak levetele mennyire fogja megserteni a festest rajta?
Gondolom egy vekony csavarhuzoval kell alanyulni?
Kicsit felek, hogy osszeronditom az amugy nagyon szep belso teremet ezzel...
Szerinted?
Norby2014-11-03 19:27:16 // 60847
Nekem is ilyen van!
Angelo Bianco2014-11-03 18:13:06 // 60846
Sziasztok!

Már dobtam fel problémám témába, de akkor nem reagált rá senki... Így kérdezem most is, van valaki aki szedett szét külső-belső levegő állító lapátot 159be?! El kéne jutnom odáig, de csak a pollen szűrőt szedtem ki, onnan nem tudom hogyan tovább?!
Bármi infó jöhet... a fűtő motorral együtt van-e, szét kell-e szednem a műszerfalat, hogyan, mi..stb

Illetve megosztom "szerelési vágyam" miértjét is: nagyobb sebességtől (140-150) ez a lapátka zörög. Ha belső levegő keringetésre teszem akkor nem, de nyitott állapotban zörög és zavaró. Esetleg ezen gondomhoz is várom a reakciókat, tapasztalt valaki ilyet?! :)

Előre is köszi.
David | Centocinquantanove2014-11-03 17:29:55 // 60845

Imádom!
És a poén az, hogy mindig ki is jön a valóságban is, nem csak őszerinte. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-03 10:24:04 // 60844
amennyiben egy helyről vásárolják a síküveget a minőség állandó, a sablon is állandó, max a hőfok nem állandó. Ergo vagy szar a sablon vagy a hőfok...
A műanyag fröccsöntés egy nehéz játszma főleg, ha mozgó alkatrészek is vannak a szerszámban...
Alumíneumot nem ösmerem
norbi04092014-11-03 10:05:09 // 60843
Amúgy az ablaktörlő lapáttal kapcsolatban köszönöm, hogy megosztottátok velem a tapasztalatotokat :)
norbi04092014-11-03 10:03:43 // 60842
Ahaaa értem :) sebaj....köszi azért :)
Hétvége felé ha minden igaz megyek a tatai bontóba, majd ott kiderül...bár ha csak a gomb 12ezer akkor a kormányba bele se merek gondolni :D
Dömpi (il dottore)2014-11-03 09:35:02 // 60841
Nem kérdeztem, csak a fickó először kirakott elém egy TI váltógombot. Mondtam neki, hogy ez akkor az igazi, ha a kormányt is cserélném. Erre mondta, hogy van az is.
De már a váltógomb is 12k volt, úgyhogy a kormányt meg sem kérdeztem. Az enyémbe amúgy sem illik a piros cérnás design.
Piritu - 1.000.0002014-11-02 21:46:04 // 60840
Ettől függetlenül az enyémben jól látható "hupli" van az alsó negyednél, ami felemeli a lapátot. (Gyártástechnológiában sok minden egyszerűnek tűnik. A műanyag fröccsöntésnél is azt mondják, hogy a szerszámon múlik, aztán szinte hetente más darabokat fröccsöntenek a beszállítóink. Mint ahogy az aluminium öntödék is.)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-02 21:34:49 // 60839
nem olyan nagy szám a szélvédő gyártás...a sablonon múlik ..voltam szélvédő gyártó gyárban :P
Piritu - 1.000.0002014-11-02 21:29:41 // 60838
A sarkában ott a márkajelzés :-)
Nem lehet egyszerű ívelt üveget készíteni, gondolom technológia kérdése. Az meg ugye pénz kérdése...
(Anno a Tigrákat évekig nem tudták gyártani, mert nem volt, aki le tudta volna gyártani a hátsó üveget.)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-02 21:26:41 // 60837
nyugi, nekem gyári szélvédő került bele, még is szar volt a magnetti is, a chamion is, a gyári is, a bosch is ...mindegyik ...tán annyi hogy a bosch mínuszt nem bírta...
Chianti2014-11-02 21:22:17 // 60836
Nekem is volt már egy ilyen gondolatom, mivel tudom hogy a Démon-nál is történt már szélvédőcsere, de meg nem mondom milyen került bele...
Tényleg létezhet szélvédő és szélvédő között ilyen minőségbeli eltérés? Bár manapság már minden szart el lehet adni és sajnos az emberek meg is veszik, mert ugye az ár a legfontosabb tényező...
.......................2014-11-02 20:56:30 // 60835
Csati hiba volt nálam is ,a rail szabályzón
Össze kell nyomni a sarukat egy kicsit,
De míg megtaláltuk eltelt fél év
dev1662014-11-02 20:56:15 // 60834
hát ne is:)) két szenzorról van szó. van egy hőmérő és egy nyomásmérő is. Az előbbi a DPF-ben, az utóbbi a leömlőn.
MatthewGT2014-11-02 20:55:14 // 60833
thx ;) nincsen gond segíteni akar mindenki! alfaamore:)
.......................2014-11-02 20:52:42 // 60832
A motrt fúrják mert lógnak?
mértek furatátmérőt?
leht a dugók koptak,vagy roppantak össze
Kétlem,hogy egy öntöttvas blokk ilyen km el kopott lenne
.......................2014-11-02 20:49:48 // 60831
Nyomást egy hőmérő,
Ne vezessük félre szegényt
GTPeti2014-11-02 20:48:14 // 60830
Jobbulást, Sanyi!
.......................2014-11-02 20:48:10 // 60829
El szokott törni a hőmérő a hüvelyében ami a DPF be van betekerve
A P242A kizárólag ez ,
Tehát kipufogó gáz hőmérő
Liquid2014-11-02 20:40:25 // 60828
ma nagy izgalmakban volt részem kerékcsere közben. A 2. (jobb első) kerék fekrakása után meg akartam forgatni, hogy tovább keressem a zakatolás okát, hát kissé rosszul sikerült. 1 centivel beljebb nyúltam a felni küllői közé mint szabadott volna és szépen odavágtam a féknyereghez. Az eredmény 2 centis seb, 3 varrás, 2/3-ban leszakadt köröm, 3 óra baleseti meg sok fájdalom + 1 tetanusz, ja és odavágtam a családi grillezést. Após fejezte be a kerékcserét. Még most se tudom, hogy lehettem ekkora ökör hogy nem a gumit fogtam meg... Úgy látszik így 35 felett bármi megtörténhet. :)
Ittam rá páleszt meg pár sört :)
dev1662014-11-02 20:39:44 // 60827
majd számolj be, kíváncsi vagyok
dev1662014-11-02 20:35:37 // 60826
nem sietik el a dolgot...
a nagyobb a furat egy jól megírt programmal pár pacit biztos hoz, de ebben a motorban eleve van legalább 40 LE és 100 Nm biztonságos tartalék.
MatthewGT2014-11-02 20:06:26 // 60825
Akkor ezt a 2-3 dolgot megnézzük a héten, aztán jelentkezem! Köszi minden infót! ;)
Piritu - 1.000.0002014-11-02 20:01:57 // 60824
Látom, ugyan azokra találtunk rá :-))
Giuntini2014-11-02 19:53:57 // 60823
Sziasztok!
Rég írtam a motorom sorsáról, de hát nem a legfelemelőbbek a hírek. A motort fúrják, mert lógnak a dugattyúk, ami azt jelenti hogy plusz öt túlméretes dugattyú. Tehát ez azt jelenti, hogy most valóban új motor lesz az autóban. Szerintetek ez hogyan hat az autó viselkedésére, teljesítményére, és fogyasztására? Remélem most már lassan elkészül.
dev1662014-11-02 19:49:17 // 60822
úgy nézem rajta lóg a leömlőn...
MatthewGT2014-11-02 19:46:14 // 60821
és az hol a picskuba van? :)
MatthewGT2014-11-02 19:42:25 // 60820
Fater villamosságban otthon van aza szakmája!Eléggé vágja is ugyh azzal nincs gond, am a vas is az övé! :) Én se gondolnám h a vezetékezésben lehet szakadás,de 3.helyre odaért így ez is! Elképzelhető h a regen félbeszakadt....arról nincs infóm csak annyi h az elég gáz,de h milyen károkkal járhat azt nemtom! DPF telítettségi 50% a MES szerint!
dev1662014-11-02 19:34:24 // 60819
Kipuf gáz nyomás érzékelő (fiat 51855119). Tippnek jó, ez is lehet a bűnös. Pl nem hihető nyomásértéket mér, így a hőfok jelet sem veszi figyelembe az ECU vagy a helytelen nyomásérték miatt nem reális hőmérsékletet vár.
dev1662014-11-02 19:29:52 // 60818
Ha a jeladó rosszul mér, de nem szakadt, akkor méréssel nem tudod, kideríteni, hogy van-e baja, ezért fes-ben élőadatokat olvass, mikor, mit olvas ki az ECU a hőfokjeladóból. Nem tudom pontosan mi a változó neve, de nem hiszem, h nehéz lenne rátalálni (Exhaust gas temperature, DPF temp, stb.). Ahogy melegszik a motor, úgy kell szépen külső hőmérsékletről felgyalogolnia 250-300 fokig.Így kiszűrheted a jeladó permanens hibáját.

Ettől még lehet szakaszos hiba is. A vezetékezést a jeladó és az ECU között kell kimérni, miután lehúztad a buszcsatikat az ECU-ról és megtaláltad a megfelelő jelvezetéket a buszcsatin illetve a földpontot, ha külön nullszintje van. De az ilyen hiba egy modern autóban ritka. Ha egy vezeték megszakad azt általában emberi kéz okozza (pl. szerelő). Én ezt hagynám utoljára, főleg, ha nincs tapasztalatod autóvillamosság terén.

Nem lehet, hogy félbemaradt egy regen vmikor?
MatthewGT2014-11-02 19:20:48 // 60817
Amúgy a 2es az pontosan mi? :)
MatthewGT2014-11-02 19:14:34 // 60816
Jaja ezt én is megtaláltam! Néztük turbó kipufogó oldali hőmérséklet jeladóját..h esetleg ott lehet a hiba! Ott 221 Ohmot jelzett vissza.
MatthewGT2014-11-02 19:11:32 // 60815
Gondolom ha nem szakadt akkor vmennyi ohmot fog visszajelezni a műszer?! Am thx a képet! ;)
Zsombor2014-11-02 19:10:14 // 60814
Köszi szèpen :)
MatthewGT2014-11-02 19:10:04 // 60813
Most már én is elég valószinűnek tartom..ill h a csatlakozó van elbaszódva v vmi hasonló...
Pityukoma2014-11-02 19:05:57 // 60812
Kipufogó gáz hőfok érzékelő hiba. Itt találtam. Itt is ezt emlegetik... 2 vezetékes csatit keress.
dev1662014-11-02 19:02:42 // 60811
14: lambdaszonda (Fiat: 55202582 vagy 51827385)
15: hőfokjeladó (51852762 vagy 51867072)



A 15-ös a gyanúsított, magába a DPF-be megy bele, de mielőtt bármit cserélnétek mérjétek ki a vezetékezését.

u.i továbbra sem zárnám ki, hogy a DPF belsejében van a gond.
Piritu - 1.000.0002014-11-02 19:00:06 // 60810
Minden jel erre mutat. Ott is van hőmérséklet érzékelő. Mi van ha az szakadt?
MatthewGT2014-11-02 18:56:45 // 60809
A DPF-n!!? Ha jól gondolom?! :)
Piritu - 1.000.0002014-11-02 18:48:05 // 60808
No ez a szöveg kellene pontosan. A gugli szerint: "Kipufogógáz hőmérséklet érzékelő áramkör 1. hengersor érzékelő 3"
Tehát nem jó helyen keresgéltetek eddig. A motor túlsó végén lesz gond.
MatthewGT2014-11-02 18:40:10 // 60807
Narancssárga :) Erőtlen,turbó leesik, 120tól többel nem nagyon akar menni.
dev1662014-11-02 18:36:20 // 60806
:)) a füstöt nem a kipufogón nézzük egy DPF-es autón.

Mivel jár a vészüzemmód ezen az új motoron? ford.szám limit van vagy csak ég a piros check engine?
MatthewGT2014-11-02 18:30:03 // 60805
Az nagy baj...ilyen hogy lehet? :S :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak