Fogyasztásról pár szó..
Tegnap jöttünk haza Ausztriából,98-103 km/h átlag comp.szerint...és a fogyasztás elképesztő a computer szerint...5,3 !!!!
Kifele 5,6 de ebben volt bőven hegymenet.
A nyári 18as kerekeket cseréltem le 17esre...ezzel értem ezt el. Kicsit hihetetlennek tűnik,de 640 km féltank.
ValeRossi462014-10-27 15:03:07 // 60640
159ti2014-10-27 10:56:06 // 60639
Azon még túl tenném magam ,ha csak az elindulás lenne zavaró, de egy utcába bekanyarodni is szinte csak 1-ess ben lehet meg így szerintem 1 literrel többet eszik városba .
yani🍀2014-10-27 10:50:54 // 60638
Szerintem a belső nyomógomb nem érintkezik. Bontsd ki a gombot, és a csatlakozó vezetékeket zárd rövidre. Ha kinyitja, akkor a gomb a hibás, ha nem, akkor máshol van a hiba.
gpek2014-10-27 10:18:28 // 60637
Na új hiba jelenségre lettem figyelmes, nem nyitja a belső gomb a hátsó ajtót az SW-be, csak így kattan hátul. A távirányító nyitja szerencsére, van ötletetek mi lehet vele?
Giuntini2014-10-27 10:10:42 // 60636
Ezért nem dugóztatom le. Inkább bevállalom az új költségét.
Dömpi (il dottore)2014-10-27 09:03:26 // 60635
De ha benyomva tartod, akkor hogyan feszíted le? Pont azt kell benyomva tartanod, amit le akarsz feszíteni - ez némi ellentmondás.
Hacsak úgy nem, hogy először óvatosan kifeszegetsz egy akkora felületet, amin keresztül az ujjaddal, vagy egy fémrúddal/fadarabbal benyomod a műanyag tárcsát, így akkor már nyugodtan feszegetheted az embléma többi részét.
Hacsak úgy nem, hogy először óvatosan kifeszegetsz egy akkora felületet, amin keresztül az ujjaddal, vagy egy fémrúddal/fadarabbal benyomod a műanyag tárcsát, így akkor már nyugodtan feszegetheted az embléma többi részét.
.......................2014-10-27 06:35:50 // 60634
170 ig szélzajmentes a Brera,utána már zavaró a süsmüs
Az Alfa ért a keret nélküli ablakhoz
A Mito is problémamentes 160ig
Az Alfa ért a keret nélküli ablakhoz
A Mito is problémamentes 160ig
.......................2014-10-27 06:33:01 // 60633
Nem lehet, biztos
Ha kiiktatod a swirl et ,akkor csak 1800 tól húz
Engem is zavar ez városban ,lámpánál nehezebb finoman elindulni
Ha kiiktatod a swirl et ,akkor csak 1800 tól húz
Engem is zavar ez városban ,lámpánál nehezebb finoman elindulni
159ti2014-10-27 02:10:41 // 60632
Üdv urak!
Valakinek van valami tapasztalata 2.4 jtd nél a szívósor pillangoszelepek ledugózásáról?
Nekem mintha késöbb kezdene tölteni a turbo olyan 1800-2000től megy rendesen.(elötte 1400-1500 már ment)
Lehet, hogy emiatt van?
Valakinek van valami tapasztalata 2.4 jtd nél a szívósor pillangoszelepek ledugózásáról?
Nekem mintha késöbb kezdene tölteni a turbo olyan 1800-2000től megy rendesen.(elötte 1400-1500 már ment)
Lehet, hogy emiatt van?
Alfonis2014-10-27 00:52:18 // 60631
emblémacserénél nem lenne praktikus a kis pöcök védelme miatt benyomva tartani és úgy feszegetni? mert akkor nem tud megfeszülni egyik irányba sem.... :P
pozitiv, h meg tudtátok javítani grat. ;) bebizonyosodott... türelem rózsát terem :P
pozitiv, h meg tudtátok javítani grat. ;) bebizonyosodott... türelem rózsát terem :P
Piritu - 1.000.0002014-10-26 22:21:50 // 60630
Mentem, csak ezzel már egy nyári 3e km-es túra túl nagy rizikó lett volna :-(
GTPeti2014-10-26 21:52:35 // 60628
Jaaaaaaaa, az más. Aki attól az autótól mai szintű komfortot vár, az amúgy sem 100-as. :) Ellenben hangulatos kocsikázást, azt jogosan el lehet várni tőle.
Piritu - 1.000.0002014-10-26 21:09:17 // 60627
Amúgy a GTV-Spider felettébb kellemes. Nyáron 600 km pólóban, napszemcsiben nem gond :-)
Piritu - 1.000.0002014-10-26 21:08:03 // 60626
régi Spider-ről beszlünk :-))
GTPeti2014-10-26 21:06:06 // 60625
A 159 után valószínűleg minden autó huzatos. :)
A GTV-nél elég jól összehozták az ablakok szigetelését. A szélzaj még 120-nál is minimális. Ebből kiindulva a Brera sem lehet vészes. (Megkockáztatom, hogy csendesebb, mint egy 156 pl.)
A GTV-nél elég jól összehozták az ablakok szigetelését. A szélzaj még 120-nál is minimális. Ebből kiindulva a Brera sem lehet vészes. (Megkockáztatom, hogy csendesebb, mint egy 156 pl.)
Liquid2014-10-26 20:57:51 // 60624
a hátsót nem emlékezem pontosan hogy szedtem le, de nem volt vészes mutatvány. Asszem egy fogóval szétbarmoltam.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-26 20:41:54 // 60623
sál, sapka, kesztyű ... és lehet menni cseresznyét szedni :D
Piritu - 1.000.0002014-10-26 20:33:58 // 60622
Anno utána néztem azoknak is, mert a forma az valami félelmetesen jó. Néhány emberrel történt egyeztetés után azt az infót kaptam, hogy huzatos. Úgy 70-es tempóig jó, de hosszú távon nem ideális utazóautó. Úgyhogy az újabbnál maradtam.
Dömpi (il dottore)2014-10-26 20:31:51 // 60621
Grat az új vashoz!
Dömpi (il dottore)2014-10-26 20:24:43 // 60620
igen: 2008.06-havi
Dömpi (il dottore)2014-10-26 20:10:53 // 60619
de miért ilyen olcsó, ha csak 114-ezer van benne?
...mondjuk mindegyik használtban kb. ennyi van...érdekes, nem?
...mondjuk mindegyik használtban kb. ennyi van...érdekes, nem?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-26 19:47:51 // 60618
Köszi, szeretnék Brera-t de már nézegetem a régi Spider-eket is 89-ig ...
Pityukoma2014-10-26 19:44:33 // 60617
A VTT3.0-án nem lesz kifogás hogy hú de rég volt 59-em ;-) Gratulálok az új vashoz,használd egészséggel! Azért a Brera Ti-ről nem tettél le ugye?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-26 19:37:29 // 60616
holnap csinálok képet ha lesz időm
Piritu - 1.000.0002014-10-26 19:36:20 // 60615
Fényképek mikor lesznek?
u.i.
A fém tömítés a Trabi hengerfejében is működött :-))
u.i.
A fém tömítés a Trabi hengerfejében is működött :-))
Dömpi (il dottore)2014-10-26 19:29:24 // 60614
Mi f@sz van itt? Megtáltosodtatok? Vagy csak sz@r idő van és semmit sem lehet csinálni? másfél napig nem néztem fel az oldalra, és most meg olvashatok vissza majdnem 5 oldalt! Hááát...
Na, de előbb az esetem:
Tegnap készen lett az Arkangyal. (Persze a károkozót nem lehet elérni telefonon, SMS-ben ígérgetések vannak, na erről ennyit).
Szóval kifizetem a fényezést/kasznijavítást, beülök, indulok ... hát kotyog a sebváltógomb.
Elgurultam yani barátomhoz, mert megbeszéltük, hogy emblémát cserélünk elöl és hátul. Ő többet rendelt az ebay-ről. Én meg többet rendeltem a led helyzetjelzőből, így barteleztünk egyet.
Yani-tól felhívtam http://www.alfaamore.hu/tagok/droberto-t és Pityukomát, hogy hogyan kell kiszedni a váltó kupakját. Tök könnyen kijött, egy db 10-es anya van alatta, azt kellett meghúzni.
Nekifogtunk az emblémacserének - hátul. Az enyém FL-es, tehát hátul az embléma megnyomásával nyílik a csomagtér. Yani megfúrta az emblémát, majd elkezdte csavarhúzóval lefeszegetni. Egyszercsak kirepült az egész.
Az történt, hogy az embléma rá van ragasztva egy műanyag korongra, amelynek egy szintén műanyag rúdja átmegy egy lyukon át belülre, aminek a végén van egy lapos rész, amiből kiáll egy csúcs és benyomáskor az nyomja meg a mikrokapcsolót. A lapos rész alatt van egy zégergyűrű, kívülről, a korong alatt meg egy rugó feszít ellen. A korongon körbe 6 db apró műanyag tűcske van (pár mm-esek) és egy kis nút, a fogadórészén pedig a tűcskéknek lyukak. Ez akadályozza meg, hogy körben elforduljon.
Nálam a feszegetéskor eltört az a vékony műanyag rúd, ami átmegy a kasznin, pont a zégergyűrűnél.
Yani bravúros képességeinek hála megcsinálta. Belefúrt a műanyag rúd megmaradt részébe, menetet vágott bele, majd beletekert egy 4-es csavart. Azután levágta a fejét és rátett egy anyát és egy alátétet. Az anya nem fért el, a csavar vége túl hosszú volt (itt tized miliméterekről van szó), úgyhogy az anyának a vastagságát és csavar kilógó végét addig kellett reszelgetni, amíg jó nem lett. Ha nem szedtük szét 30-szor és raktuk össze ugyanennyiszer, akkor egyszer sem. De végre - kb 2-órás reszelgetés/illesztgetés után - sikerült.
Most jobb, mint újkorában. A gyári néha nem vette a lapot, volt, hogy többször is be kellett nyomni, és kicsit szorult is néha.
Mondanom sem kell, hogy, mikor szétrepült, én lefagytam mint a windows. Csak ma reggelre tudtam feldolgozni az "élményt".
Persze erről senki sem tehetett, yani is jót akart, és még jó, hogy vele csináltuk, mert ő legalább meg tudta csinálni. Kalapot emelek előtte!
Kicseréltük az első emblémát is, az könnyen ment, bár a gyári ragasztó maradványai elég nehezen jöttek le.
Érdekes, hogy az embléma fogadóján van egy kis nút, a gyári emblémán pedig egy kis kiálló rész, hogy ne tudd ferdén rátenni. Hát a kis kínai azt is lemásolta.
FONTOS! HA VALAKI HÁTUL EMBLÉMÁT AKAR CSRÉLNI FL UTÁNI 159-EN, AKKOR 2 LYUKAT FÚRJON ÉS KÉT CSAVARHÚZÓVAL, KÉT OLDALRÓL EGYENLETES ERŐVEL FESZEGESSE LE AZ EMBLÉMÁT, ÍGY TALÁN NEM TÖRIK EL A RÚD!
Ja, fotókat nem tudtam csinálni, mert a telóm erre nem igazán képes, a magammal vitt fényképező pedig lemerült mikor fotózni akartam volna.
...Na, kezdek visszaolvasni.
Na, de előbb az esetem:
Tegnap készen lett az Arkangyal. (Persze a károkozót nem lehet elérni telefonon, SMS-ben ígérgetések vannak, na erről ennyit).
Szóval kifizetem a fényezést/kasznijavítást, beülök, indulok ... hát kotyog a sebváltógomb.
Elgurultam yani barátomhoz, mert megbeszéltük, hogy emblémát cserélünk elöl és hátul. Ő többet rendelt az ebay-ről. Én meg többet rendeltem a led helyzetjelzőből, így barteleztünk egyet.
Yani-tól felhívtam http://www.alfaamore.hu/tagok/droberto-t és Pityukomát, hogy hogyan kell kiszedni a váltó kupakját. Tök könnyen kijött, egy db 10-es anya van alatta, azt kellett meghúzni.
Nekifogtunk az emblémacserének - hátul. Az enyém FL-es, tehát hátul az embléma megnyomásával nyílik a csomagtér. Yani megfúrta az emblémát, majd elkezdte csavarhúzóval lefeszegetni. Egyszercsak kirepült az egész.
Az történt, hogy az embléma rá van ragasztva egy műanyag korongra, amelynek egy szintén műanyag rúdja átmegy egy lyukon át belülre, aminek a végén van egy lapos rész, amiből kiáll egy csúcs és benyomáskor az nyomja meg a mikrokapcsolót. A lapos rész alatt van egy zégergyűrű, kívülről, a korong alatt meg egy rugó feszít ellen. A korongon körbe 6 db apró műanyag tűcske van (pár mm-esek) és egy kis nút, a fogadórészén pedig a tűcskéknek lyukak. Ez akadályozza meg, hogy körben elforduljon.
Nálam a feszegetéskor eltört az a vékony műanyag rúd, ami átmegy a kasznin, pont a zégergyűrűnél.
Yani bravúros képességeinek hála megcsinálta. Belefúrt a műanyag rúd megmaradt részébe, menetet vágott bele, majd beletekert egy 4-es csavart. Azután levágta a fejét és rátett egy anyát és egy alátétet. Az anya nem fért el, a csavar vége túl hosszú volt (itt tized miliméterekről van szó), úgyhogy az anyának a vastagságát és csavar kilógó végét addig kellett reszelgetni, amíg jó nem lett. Ha nem szedtük szét 30-szor és raktuk össze ugyanennyiszer, akkor egyszer sem. De végre - kb 2-órás reszelgetés/illesztgetés után - sikerült.
Most jobb, mint újkorában. A gyári néha nem vette a lapot, volt, hogy többször is be kellett nyomni, és kicsit szorult is néha.
Mondanom sem kell, hogy, mikor szétrepült, én lefagytam mint a windows. Csak ma reggelre tudtam feldolgozni az "élményt".
Persze erről senki sem tehetett, yani is jót akart, és még jó, hogy vele csináltuk, mert ő legalább meg tudta csinálni. Kalapot emelek előtte!
Kicseréltük az első emblémát is, az könnyen ment, bár a gyári ragasztó maradványai elég nehezen jöttek le.
Érdekes, hogy az embléma fogadóján van egy kis nút, a gyári emblémán pedig egy kis kiálló rész, hogy ne tudd ferdén rátenni. Hát a kis kínai azt is lemásolta.
FONTOS! HA VALAKI HÁTUL EMBLÉMÁT AKAR CSRÉLNI FL UTÁNI 159-EN, AKKOR 2 LYUKAT FÚRJON ÉS KÉT CSAVARHÚZÓVAL, KÉT OLDALRÓL EGYENLETES ERŐVEL FESZEGESSE LE AZ EMBLÉMÁT, ÍGY TALÁN NEM TÖRIK EL A RÚD!
Ja, fotókat nem tudtam csinálni, mert a telóm erre nem igazán képes, a magammal vitt fényképező pedig lemerült mikor fotózni akartam volna.
...Na, kezdek visszaolvasni.
panza2014-10-26 16:38:38 // 60613
Nincs mit! Gratula!
_ÁRPÁD_2014-10-26 16:36:12 // 60612
Kicserélve :) Köszönöm az információt
...
...
panza2014-10-26 16:16:54 // 60611
Ha esetleg megakadnál ajánlom figyelmedbe Pityukoma e tárgyban írt fényképes blogját.
_ÁRPÁD_2014-10-26 16:01:20 // 60610
Köszi ,már megyek is cserélni :)
panza2014-10-26 16:00:25 // 60609
Utastér, kesztyűtartóban!
_ÁRPÁD_2014-10-26 15:54:40 // 60608
Hali. Egy kérdés merre leledzik a 159ben a pollenszűrő? Utastér vagy a tűzfal előtt?
Csilla832014-10-26 15:50:33 // 60607
Köszi :) szerencsére elég volt kihúzni a pendrive-ot az USB-ből, aztán indítás után visszatettem, felismerte, azóta nem villog a km-óra sem :)
Jupiter1552014-10-26 14:10:00 // 60606
Az enyém 2007. novemberi, 164e kilométerrel. Milyen alkatrészek miatt kezdjek el aggódni? :)
Giuntini2014-10-26 12:01:33 // 60605
Akkor nekem is sok minden kijött. Hátsó rugók cseréje, Felső lengőkarok, DPF nyomáskülönbség érzékelő cső, EGR csere, és most a hengerfej, és az abból adódó problémák. Szatyi azt nondja, hogy az enyémből ki volt már véve a váltó, remélem hogy a vezérlés cseréje miatt, mert ez az Aisin váltók sarkalatos pontja.
mex862014-10-26 11:50:26 // 60604
150e körül volt cserélve az én volt vasamban is a kormánymű....
2006 második felében gyártódott autó volt
meg a hengerfej is (csipegette a vizet, hajszálrepedt volt), meg a szívósor is, meg a kipuff sor is elvetemedett soroljam még?
minden bejött rajta az előző gazdánál amiről írnak....
mondjuk legalább nekem meg a későbbieknek már nem lesz bajuk vele.
2006 második felében gyártódott autó volt
meg a hengerfej is (csipegette a vizet, hajszálrepedt volt), meg a szívósor is, meg a kipuff sor is elvetemedett soroljam még?
minden bejött rajta az előző gazdánál amiről írnak....
mondjuk legalább nekem meg a későbbieknek már nem lesz bajuk vele.
Giuntini2014-10-26 11:41:05 // 60603
Gyerekek én már lassan megőrülök a Panterona hiánya miatt. Szeptember 11 óta nem ültem benne. Most a húgom Puntójával járok, amíg kint van Olaszországban, de már bizsereg a tenyerem az Alfa miatt. Most már remélem 1-2 héten belül készen lesz. Akkor 1-2ezer kilométerig nagyon finoman kell vele járni.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-26 11:10:06 // 60602
nem ám :P
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-26 11:07:38 // 60601
2.0 EGR hűtő és minden egyben Update
....sajnos kell cserélni az egész egységet valahol bele ereszti a hűtővizet az EGR rendszerébe, a kipuffgázt meg a hűtővízbe ...ekkora egy szar megoldást :(((
Ahol az EGR bele ül az öntvénybe az öntvény végét a víztértől egy 0,5mm-es fém tömítés zárja le...no comment...
....sajnos kell cserélni az egész egységet valahol bele ereszti a hűtővizet az EGR rendszerébe, a kipuffgázt meg a hűtővízbe ...ekkora egy szar megoldást :(((
Ahol az EGR bele ül az öntvénybe az öntvény végét a víztértől egy 0,5mm-es fém tömítés zárja le...no comment...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-26 11:02:54 // 60600
az nem gyári felni 18-as Dezent
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-26 11:02:31 // 60599
valamelyiken 22e km-nél cserélték...mint a DPF-et is :DDD
'''''2014-10-26 10:50:02 // 60598
Jó az új vasad!Egész szépek a kerekek is rajta.
'''''2014-10-26 10:49:06 // 60597
14 hónaposan vettem 50.000km-el.Ki cserélte volna? :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-26 10:33:22 // 60596
ez egy régi vas, 1.9-es 2006-os viszonylag jól felszerelt... majd nem soká 180 lovas lesz belőle csak előbb műszaki meg stb....
Giuntini2014-10-26 10:31:46 // 60595
Ez szerintem teljesen lap illetve érdekfüggő. Más teszteken, ahol nemzetközi autóversenyzők hajtották az autókat, a Ferrari 458 mindent levert. Természetesen hasonló kategóriájú teljesen gyári sportkocsik, mint a Gallardo, 911 turbó, Viper, Corvette stb. Ha egy agyontuningolt GTR-t vagy Porschét raknak ki a gyári Ferrari ellen, az nem korrekt.
direttore2014-10-26 10:28:21 // 60594
Nem tudsz 159 nélkül létezni:)
Giuntini2014-10-26 10:22:44 // 60593
Ez az új autód? 2.0 jtdm? Trentino-ból jó autókat lehet hozni. Magasabbak az árak, mivel jobbak az autók de megéri. Ez biztos nem a kétmillás kategória.
Piritu - 1.000.0002014-10-26 10:07:24 // 60592
Huhh, de belelendültetek :-)
Két dolgot fűznék a tegnapi diskurzushoz:
- Mint autóalkatrész szállító nyugodtan kijelenthetem, hogy egy fajta minőségbiztosítást követelnek meg. A követelmény rendszer alapján nem lehet selejtes, "kishibás" darab a gyártás során. Nulla hiba a cél, amit a technológia kézben tartásával érnek el. Azt se tudjuk, hogy beépítésre szállítunk-e vagy boltba. HA van ilyen különbség, akkor azt valószínűleg úgy is rendelik. (Gondolok itt pl. arra, hogy a gyári szerelésű Michelin sokkal többet mentem, mint az ugyan olyannal a boltból. Lehet, hogy a gyár ezen a néven valami teljesen mást rendelt a Michelintől. A Bock pincészetben is mondták, hogy a Sparban kapható Bock bor nem az ő ízlésüket követi, hanem a Sparét, mert olyat rendeltek.)
- Tervezett avultatáshoz. Azon gondolkodtam, hogy tulajdonképpen így próbálnak minket rászorítani a fejlődés, netán a környezetbarátabb technológia követésére. Kicsit hasonló a számítástechnikához/telefonhoz. Ott miért nem sírjuk vissza a Nokia 2110-et? Jó volt, tartós volt, de....
Két dolgot fűznék a tegnapi diskurzushoz:
- Mint autóalkatrész szállító nyugodtan kijelenthetem, hogy egy fajta minőségbiztosítást követelnek meg. A követelmény rendszer alapján nem lehet selejtes, "kishibás" darab a gyártás során. Nulla hiba a cél, amit a technológia kézben tartásával érnek el. Azt se tudjuk, hogy beépítésre szállítunk-e vagy boltba. HA van ilyen különbség, akkor azt valószínűleg úgy is rendelik. (Gondolok itt pl. arra, hogy a gyári szerelésű Michelin sokkal többet mentem, mint az ugyan olyannal a boltból. Lehet, hogy a gyár ezen a néven valami teljesen mást rendelt a Michelintől. A Bock pincészetben is mondták, hogy a Sparban kapható Bock bor nem az ő ízlésüket követi, hanem a Sparét, mert olyat rendeltek.)
- Tervezett avultatáshoz. Azon gondolkodtam, hogy tulajdonképpen így próbálnak minket rászorítani a fejlődés, netán a környezetbarátabb technológia követésére. Kicsit hasonló a számítástechnikához/telefonhoz. Ott miért nem sírjuk vissza a Nokia 2110-et? Jó volt, tartós volt, de....
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-26 10:07:05 // 60591
Bolzano