Hátul ugyan ez a helyzet (blog itt) 165 mm-es komponens szett + keret kell.
Az alap kérdés, hogy mennyi pénzt szán rá az ember. Nekem anno sikerült szereznek egy Focal szettet, az van benne. Tippeket a HiFi topikban találsz bőven. SAL és társait kerüld messzire. Az olcsóbbal közül tipp a Ground Zero, nekem anno GZTC szériám volt.
Piritu - 1.000.0002014-10-29 06:58:35 // 60665
Jupiter1552014-10-28 23:36:13 // 60664
Köszi!
Feltételezem, azt is tudod fejből, hogy milyen mély hangszórót lehet beépíteni :))
És mi a helyzet a hátsó hangszórókkal? (SW-m van)
Feltételezem, azt is tudod fejből, hogy milyen mély hangszórót lehet beépíteni :))
És mi a helyzet a hátsó hangszórókkal? (SW-m van)
Piritu - 1.000.0002014-10-28 22:55:29 // 60663
A blogomban írtam róla elég sokat. 165 mm-es komponens szett kell és kiemelő keret. Gyakorlatilag BÁRMI jobba a gyárinál :-)
Jupiter1552014-10-28 22:21:58 // 60662
Cserélt már valaki közületek hangszórókat 159-ben? Van-e valami kialakult "szokás", hogy mire érdemes cserélni?
Dömpi (il dottore)2014-10-28 22:06:44 // 60661
direttore2014-10-28 20:02:26 // 60660
BMW, cső vezérműtengely, no comment!
vargadre2014-10-28 16:10:52 // 60659
Köszönöm a válaszod! :D
GTPeti2014-10-28 14:49:59 // 60658
Általában olyanok szidják az olasz autókat és azok rosszabb minőségét, amik még nem ültek olyanban "mer' az sz@r". A 156-ban '98-ban nem volt egy kopogós felület az utastérben (a középkonzol ezüstbetétjét leszámítva)...
avvocato2014-10-28 14:25:38 // 60657
Ma utaztam az egyik ügyfelem x3-as BMW-jével.Nem tudom mit papolnak az über német prémium minőségről Tele van gagyi kopogós műanyaggal az autó egész utastere, a dízelmotor hangja tolakodóan jelen van minden fordulatszámon. A 159-es utastere nagyságrendekkel minőségibb, nem cserélném el az enyémet az biztos.
vzolee2014-10-28 11:58:47 // 60656
Kerékcsapágyból mit érdemes venni? Ki kell cserélnem a bal elsőt.
Üdv a cartársaknak, akikkel találkoztam délelőtt az m3-on ;)
Üdv a cartársaknak, akikkel találkoztam délelőtt az m3-on ;)
Shadin2014-10-27 22:48:52 // 60655
Ki kell mérni a pipa lehúzása után, ~1-1.2 ohm akkor jó, ha szakadt az csere, de javasolt egyszerre cserélni mind a 4-et
Dömpi (il dottore)2014-10-27 21:36:27 // 60654
a 2tömegűre céloztam
Dömpi (il dottore)2014-10-27 21:35:54 // 60653
a roadhouse a gagyi-tól 1 fokkal jobb, a zimmermann pedig kvázi prémium
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-27 20:21:04 // 60652
nem tökmind1? semmi nem fog változni ...
GTPeti2014-10-27 20:19:22 // 60651
Szia! Én úgy tudom, hogy a TRW-t osztották két felé. A lengőkar divízió a ZF-hez került, a kormánymű div. pedig a Bosch-hoz.
DrPulzis2014-10-27 20:11:51 // 60650
Hali,
Az autóipari beszállítói témához még egy újabb érdekesség. A ZF eladta a részesedését ZF-Lenksystemben, így a cég a Bosch 100%-os tulajdonába került át. Miközben a ZF megvásárolta a TRW-t.
Az autóipari beszállítói témához még egy újabb érdekesség. A ZF eladta a részesedését ZF-Lenksystemben, így a cég a Bosch 100%-os tulajdonába került át. Miközben a ZF megvásárolta a TRW-t.
vargadre2014-10-27 19:09:07 // 60649
Sziasztok!
Srácok a kocsim ezt írja ki már egy ideje: pre heating glow plugs not available. Most látom elérkezettnek az időt a megcsináltatására. Annyi lenne a kérdésem ha a számítógépet rádugják akkor konkrétan megtudják mondani, hogy pl a 3. izzítógyertya a rossz vagy túl sokat gondolok a technikáról? Továbbá a hátsó keréktárcsákat is szeretném cserélni viszont két méret vásárolható 278 mm és 292 mm. Melyiket célszerű venni és miért? Esetleg van-e valami függvénye, hogy melyiket mikor kell venni. A két fajta tárcsához két gyártó elérhető a Roadhouse és Zimmermann, tudtok-e róluk valamit, melyiket érdemes venni?
Válaszotokat előre is köszönöm! :)
Srácok a kocsim ezt írja ki már egy ideje: pre heating glow plugs not available. Most látom elérkezettnek az időt a megcsináltatására. Annyi lenne a kérdésem ha a számítógépet rádugják akkor konkrétan megtudják mondani, hogy pl a 3. izzítógyertya a rossz vagy túl sokat gondolok a technikáról? Továbbá a hátsó keréktárcsákat is szeretném cserélni viszont két méret vásárolható 278 mm és 292 mm. Melyiket célszerű venni és miért? Esetleg van-e valami függvénye, hogy melyiket mikor kell venni. A két fajta tárcsához két gyártó elérhető a Roadhouse és Zimmermann, tudtok-e róluk valamit, melyiket érdemes venni?
Válaszotokat előre is köszönöm! :)
David | Centocinquantanove2014-10-27 18:34:13 // 60648
Uniroyal ms plus 77 téli gummáról van valakinek saját tapasztalaton alapuló véleménye?
Vagy csak úgy általában az uniroyalról? Eddig nem volt soha ilyen gumim, de most ez a kiszemelt...
Vagy csak úgy általában az uniroyalról? Eddig nem volt soha ilyen gumim, de most ez a kiszemelt...
Piritu - 1.000.0002014-10-27 17:57:27 // 60647
Ventilátorokat, motorokat és elektronikát gyártunk, szállítunk 91-óta milliós tételben többek közt köztes beszállítókon keresztül az Alfákba is. Max 50 ppm a megengedett, és jóval alatta vagyunk. Tény és való, hogy az olcsóság a cél, ezt látni is a termékek egyszerűsödésén is.
ValeRossi462014-10-27 16:38:37 // 60646
mármint a kuplungnak v a lendkeréknek? :)
Dömpi (il dottore)2014-10-27 16:35:30 // 60645
akkor még van hátra ELVILEG 40e km...vagy nem (?)
ValeRossi462014-10-27 16:16:35 // 60644
Igayából nem hallok semmit ami arra utalna h szar. 140e van a gépben
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-27 16:12:02 // 60643
akkor cseréld ha rossz a lendkerék...
David | Centocinquantanove2014-10-27 15:30:26 // 60642
Nulla hiba a cél... Az mind szép és jó, de nem tudom milyen területen dolgozol (gyártó-termelő, összeszerelő vagy kereskedőnél), de én úgy látom, hogy ez csak utópia, legalábbis autóalkatrész gyártó cég minőségirányítási embereként. Ez valahol a saját magam arculköpése és a saját munkám becsmérlése, de ez van.
Gyártóként valóban a cél nulla hibaarány, de ilyen nincs, hogy 0 ppm. Vagy ha van is, az olyan drága, hogy az autóipar nem fizeti meg. Az emberi hiba lehetőségét is az autóipar szeretné kizárni, ugyanakkor nem szereti megfizetni...
Pont azért amit mondasz egyébként, hogy olyan, hogy kishibás, csak a legritkább esetben van. Vagy rossz vagy jó az alkatrész, a kettő között csak indokolt esetben létezik.
Én a tervezett avultatást abban látom közvetetten, hogy iszonyat spórolás megy szinte minden autógyárban. Évi 5% árcsökkentést elvár az autóipar, de egy idő után ez a tartósság és ezzel együtt a megbízhatóság (minőség?) rovására megy.
Gyártóként valóban a cél nulla hibaarány, de ilyen nincs, hogy 0 ppm. Vagy ha van is, az olyan drága, hogy az autóipar nem fizeti meg. Az emberi hiba lehetőségét is az autóipar szeretné kizárni, ugyanakkor nem szereti megfizetni...
Pont azért amit mondasz egyébként, hogy olyan, hogy kishibás, csak a legritkább esetben van. Vagy rossz vagy jó az alkatrész, a kettő között csak indokolt esetben létezik.
Én a tervezett avultatást abban látom közvetetten, hogy iszonyat spórolás megy szinte minden autógyárban. Évi 5% árcsökkentést elvár az autóipar, de egy idő után ez a tartósság és ezzel együtt a megbízhatóság (minőség?) rovására megy.
ValeRossi462014-10-27 15:07:12 // 60641
Másik ami kezd aktuális lenni...az a kuplung !
Csúszkál ha nagyobb seb.fokozatban erősebben rálépek a gázra. Ha rendesen használom,akkor semmi gond,veszi a sebességeket is.
Na most,ha cserélek,akkor lendkereket is kéne,vagy érdemes.?
Csúszkál ha nagyobb seb.fokozatban erősebben rálépek a gázra. Ha rendesen használom,akkor semmi gond,veszi a sebességeket is.
Na most,ha cserélek,akkor lendkereket is kéne,vagy érdemes.?
ValeRossi462014-10-27 15:03:07 // 60640
Fogyasztásról pár szó..
Tegnap jöttünk haza Ausztriából,98-103 km/h átlag comp.szerint...és a fogyasztás elképesztő a computer szerint...5,3 !!!!
Kifele 5,6 de ebben volt bőven hegymenet.
A nyári 18as kerekeket cseréltem le 17esre...ezzel értem ezt el. Kicsit hihetetlennek tűnik,de 640 km féltank.
Tegnap jöttünk haza Ausztriából,98-103 km/h átlag comp.szerint...és a fogyasztás elképesztő a computer szerint...5,3 !!!!
Kifele 5,6 de ebben volt bőven hegymenet.
A nyári 18as kerekeket cseréltem le 17esre...ezzel értem ezt el. Kicsit hihetetlennek tűnik,de 640 km féltank.
159ti2014-10-27 10:56:06 // 60639
Azon még túl tenném magam ,ha csak az elindulás lenne zavaró, de egy utcába bekanyarodni is szinte csak 1-ess ben lehet meg így szerintem 1 literrel többet eszik városba .
yani🍀2014-10-27 10:50:54 // 60638
Szerintem a belső nyomógomb nem érintkezik. Bontsd ki a gombot, és a csatlakozó vezetékeket zárd rövidre. Ha kinyitja, akkor a gomb a hibás, ha nem, akkor máshol van a hiba.
gpek2014-10-27 10:18:28 // 60637
Na új hiba jelenségre lettem figyelmes, nem nyitja a belső gomb a hátsó ajtót az SW-be, csak így kattan hátul. A távirányító nyitja szerencsére, van ötletetek mi lehet vele?
Giuntini2014-10-27 10:10:42 // 60636
Ezért nem dugóztatom le. Inkább bevállalom az új költségét.
Dömpi (il dottore)2014-10-27 09:03:26 // 60635
De ha benyomva tartod, akkor hogyan feszíted le? Pont azt kell benyomva tartanod, amit le akarsz feszíteni - ez némi ellentmondás.
Hacsak úgy nem, hogy először óvatosan kifeszegetsz egy akkora felületet, amin keresztül az ujjaddal, vagy egy fémrúddal/fadarabbal benyomod a műanyag tárcsát, így akkor már nyugodtan feszegetheted az embléma többi részét.
Hacsak úgy nem, hogy először óvatosan kifeszegetsz egy akkora felületet, amin keresztül az ujjaddal, vagy egy fémrúddal/fadarabbal benyomod a műanyag tárcsát, így akkor már nyugodtan feszegetheted az embléma többi részét.
.......................2014-10-27 06:35:50 // 60634
170 ig szélzajmentes a Brera,utána már zavaró a süsmüs
Az Alfa ért a keret nélküli ablakhoz
A Mito is problémamentes 160ig
Az Alfa ért a keret nélküli ablakhoz
A Mito is problémamentes 160ig
.......................2014-10-27 06:33:01 // 60633
Nem lehet, biztos
Ha kiiktatod a swirl et ,akkor csak 1800 tól húz
Engem is zavar ez városban ,lámpánál nehezebb finoman elindulni
Ha kiiktatod a swirl et ,akkor csak 1800 tól húz
Engem is zavar ez városban ,lámpánál nehezebb finoman elindulni
159ti2014-10-27 02:10:41 // 60632
Üdv urak!
Valakinek van valami tapasztalata 2.4 jtd nél a szívósor pillangoszelepek ledugózásáról?
Nekem mintha késöbb kezdene tölteni a turbo olyan 1800-2000től megy rendesen.(elötte 1400-1500 már ment)
Lehet, hogy emiatt van?
Valakinek van valami tapasztalata 2.4 jtd nél a szívósor pillangoszelepek ledugózásáról?
Nekem mintha késöbb kezdene tölteni a turbo olyan 1800-2000től megy rendesen.(elötte 1400-1500 már ment)
Lehet, hogy emiatt van?
Alfonis2014-10-27 00:52:18 // 60631
emblémacserénél nem lenne praktikus a kis pöcök védelme miatt benyomva tartani és úgy feszegetni? mert akkor nem tud megfeszülni egyik irányba sem.... :P
pozitiv, h meg tudtátok javítani grat. ;) bebizonyosodott... türelem rózsát terem :P
pozitiv, h meg tudtátok javítani grat. ;) bebizonyosodott... türelem rózsát terem :P
Piritu - 1.000.0002014-10-26 22:21:50 // 60630
Mentem, csak ezzel már egy nyári 3e km-es túra túl nagy rizikó lett volna :-(
GTPeti2014-10-26 21:52:35 // 60628
Jaaaaaaaa, az más. Aki attól az autótól mai szintű komfortot vár, az amúgy sem 100-as. :) Ellenben hangulatos kocsikázást, azt jogosan el lehet várni tőle.
Piritu - 1.000.0002014-10-26 21:09:17 // 60627
Amúgy a GTV-Spider felettébb kellemes. Nyáron 600 km pólóban, napszemcsiben nem gond :-)
Piritu - 1.000.0002014-10-26 21:08:03 // 60626
régi Spider-ről beszlünk :-))
GTPeti2014-10-26 21:06:06 // 60625
A 159 után valószínűleg minden autó huzatos. :)
A GTV-nél elég jól összehozták az ablakok szigetelését. A szélzaj még 120-nál is minimális. Ebből kiindulva a Brera sem lehet vészes. (Megkockáztatom, hogy csendesebb, mint egy 156 pl.)
A GTV-nél elég jól összehozták az ablakok szigetelését. A szélzaj még 120-nál is minimális. Ebből kiindulva a Brera sem lehet vészes. (Megkockáztatom, hogy csendesebb, mint egy 156 pl.)
Liquid2014-10-26 20:57:51 // 60624
a hátsót nem emlékezem pontosan hogy szedtem le, de nem volt vészes mutatvány. Asszem egy fogóval szétbarmoltam.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-26 20:41:54 // 60623
sál, sapka, kesztyű ... és lehet menni cseresznyét szedni :D
Piritu - 1.000.0002014-10-26 20:33:58 // 60622
Anno utána néztem azoknak is, mert a forma az valami félelmetesen jó. Néhány emberrel történt egyeztetés után azt az infót kaptam, hogy huzatos. Úgy 70-es tempóig jó, de hosszú távon nem ideális utazóautó. Úgyhogy az újabbnál maradtam.
Dömpi (il dottore)2014-10-26 20:31:51 // 60621
Grat az új vashoz!
Dömpi (il dottore)2014-10-26 20:24:43 // 60620
igen: 2008.06-havi
Dömpi (il dottore)2014-10-26 20:10:53 // 60619
de miért ilyen olcsó, ha csak 114-ezer van benne?
...mondjuk mindegyik használtban kb. ennyi van...érdekes, nem?
...mondjuk mindegyik használtban kb. ennyi van...érdekes, nem?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-26 19:47:51 // 60618
Köszi, szeretnék Brera-t de már nézegetem a régi Spider-eket is 89-ig ...
Pityukoma2014-10-26 19:44:33 // 60617
A VTT3.0-án nem lesz kifogás hogy hú de rég volt 59-em ;-) Gratulálok az új vashoz,használd egészséggel! Azért a Brera Ti-ről nem tettél le ugye?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-26 19:37:29 // 60616
holnap csinálok képet ha lesz időm