Sok a km?
hol éltek?
a400ezer a sok
TI optikás bőrös fasza ,
Én megnézném
Mivel tempomatos az jó jel,autópályán futott valszeg
.......................2014-11-04 20:47:53 // 60904
Giuntini2014-11-04 20:42:30 // 60903
Én azt mondom érdemes vele foglalkozni, és ha jó nem drága. A leírás és a képek alapján úgy néz ki ennek szerető gazdája volt, és egy használt autónál ez a legfontosabb.
Liquid2014-11-04 20:33:03 // 60902
képek és leírás alapján nem rossz, de kissé drága szerintem.
Egy megnézést megér...
Egy megnézést megér...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-04 20:30:28 // 60901
nem érted, az a baj itthon átestünk már a ló túloldalára, de mindenben, annyi a hülye ember hogy csak na, autónál mindenki rétegmerővel megy vásárolni még a 14 éves autót is körbe mérik és a szervizkönyvet keresik, mikor kiderül volt fújva egy két elem akkor az már kettő autóból rakták össze vagy TK volt, a km meg 170ekm ...atya Úr Isten hát az meg hogyan lehet, áhhhh...
Ma is bejön az ember a boltba, hogy hogy ilyen olcsó a Castrol olaj máshol drágább...biztos hamisított, vagy nem ugyan az a minőség...biztos így van
Telefonon....Selenia olaj kellene fém dobozban...csak műanyag van ...áhh ne...akkor nem kell ...
Mikor utalták vissza az alkatrész árát, kb egy órája...igen akkor miért nem látom? kb 15 perc múlva, mi van még most sem látom...fél óra, még mindig nem...
Komolyan mondom a sok fillérb@szó, idióta ember, aki van ebben az országban remélem tényleg belelép a sz@rba minden területen...
Ma is bejön az ember a boltba, hogy hogy ilyen olcsó a Castrol olaj máshol drágább...biztos hamisított, vagy nem ugyan az a minőség...biztos így van
Telefonon....Selenia olaj kellene fém dobozban...csak műanyag van ...áhh ne...akkor nem kell ...
Mikor utalták vissza az alkatrész árát, kb egy órája...igen akkor miért nem látom? kb 15 perc múlva, mi van még most sem látom...fél óra, még mindig nem...
Komolyan mondom a sok fillérb@szó, idióta ember, aki van ebben az országban remélem tényleg belelép a sz@rba minden területen...
Pityukoma2014-11-04 20:28:48 // 60900
A témához kapcsolódó tanulságos Blog Imi156 Cartársunk jóvoltából :-) Hogy ne szívjon senki, megosztotta velünk a kálváriáját.
Giuntini2014-11-04 20:27:23 // 60899
Valójában mi az olcsó? Idén kerültek be az országba a legyalázott, kint eladhatatlan az autók. Mai fejjel én csakis a teljes kinti garanciás autót venném meg. Itt mindenki kettőstömegű, szívósor, kormánymű, DPF, és egyéb hibákról beszél. Mindenki aki megvett két-két és félmillós autókat, a gatyájukat költötték rá. Én eddig megúsztam, csak új gumikat, hátsó rugókat emblémákat vettem rá, de asszem most nagyobbat szívok vele mint az öthengeres szívósora, és az egész Amore együttvéve. És lehet, hogy röhögni fogtok, de nem bántam meg az autót, mai fejjel is ugyanilyent vennék, csak kicsit másképp. Első: csak kinti olyan megbízható kereskedésben venném meg, ahol teljeskörű garanciát tudnám érvényesíteni itthon is. Így viszont mélyen zsebbe kell nyúlni. Min. 12-130000€. Viszont az árkülönbséget utólag könnyen ki lehet fizetni, ha olcsó húsban gondolkodunk. Biztos úgy gondoljátok, hogy el vagyok keseredve. Hát nem vagyok feldobva. És nekem tökéletesen muzsikált a motor. Nem füstölt, egy csepp olajat sem fogyasztott, ment és nagyszerű volt a hangja. És csak egy pillanat és kész. És most már tudom nem én vagyok az első. Egy olasz car-társsal ugyanez történt.
Piritu - 1.000.0002014-11-04 20:17:00 // 60898
Olyan nagy meló elkészíteni azt a videót? Ma, amikor nem is mobil, ami nem tudja? Lehet, hogy pont emiatt visziek el a tiedet és nem a másikat.
Piritu - 1.000.0002014-11-04 20:14:47 // 60897
Munkatársam vett egy 156-ot, aminek pár eleme szintén "optikai" fényezésen esett át. Jó volt látni, ahogy a tulaj küldte a javítás előtti képeket. Főleg úgy, hogy a kocsin lévő gumit is azonosítani lehetett.
Giuntini2014-11-04 19:56:56 // 60896
Meg kell nézni a valóságban. Ez úgy néz ki nem tekert darab. "A motorba nem lehet belelátni". Sajnos ilyen km mennyiségnél bármi megtörténhet. A 2.4 nagyon jó, de ha valami van a költségek az egekben.
David | Centocinquantanove2014-11-04 19:55:30 // 60895
Szerintem annyira nem vész az ára, bár én is alkudnék belőle.
A felni és a 3 zónás digit klíma plussz pont, az, hogy 8 éves az talán minusz, de legalább ehhez képest a futása nem sok, reális kategóriás, ami viszont megint plussz pont csak úgy mint az hogy nem kereskedőnél van.
Összességében szerintem rendben vagyon.
A felni és a 3 zónás digit klíma plussz pont, az, hogy 8 éves az talán minusz, de legalább ehhez képest a futása nem sok, reális kategóriás, ami viszont megint plussz pont csak úgy mint az hogy nem kereskedőnél van.
Összességében szerintem rendben vagyon.
yani🍀2014-11-04 19:48:00 // 60894
Szerintem nagyon drága. Bevallottan is sok benne a km és évjáratban sem fiatal.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-04 19:46:23 // 60893
nekem azt ajánlották videózzam le körbe, úgy, hogy benne legyen az alvázszám, meg én is ...de azért ez cefet, én nem fogok magyarázkodni senkinek, meg bizonygatni...mit várnak egy 1-2 millás autótól nem is értem...
MatthewGT2014-11-04 19:34:52 // 60892
Ha már 59eseknél tartunk...
Vélemény? Érdemes vele foglalkozni? Ismerős akar venni verdát...ez is közte szerepel :)
Vélemény? Érdemes vele foglalkozni? Ismerős akar venni verdát...ez is közte szerepel :)
Chianti2014-11-04 19:07:31 // 60891
Az enyém is nemrég volt fényezőnél, kavicsfelverődés, ajtórányitásból eredő horpadások, karcok, azaz használatból eredő sérülések miatt lett fényezve, ill. javítva. A géptető, az első lökös, ill. a csomagtér ajtó lett telibe fújva, az ajtók meg a sárvédők pedig javítva lettek. Gondolván a későbbiekre csináltam pár before / after fotót, meg néhányat meló közben is. Aztán jöhetnek a vastagságmérővel, ha odáig fajulna a dolog, hogy eladásra kerülne a kicsike. Majd rakok fel képeket...
Haddel2014-11-04 18:54:15 // 60890
Én lecseréltettem a 140 ezres szervíznél.Mondjuk különbséget nem vettem észre váltás érzetben.
David | Centocinquantanove2014-11-04 18:19:30 // 60889
100.000-150.000 között valahol ha lecseréled az elég.
Ha bemelegszik, akkorsem veszi könnyebben?
Ha bemelegszik, akkorsem veszi könnyebben?
tdemeter2014-11-04 18:19:19 // 60888
Na a mai napon megtortent az elso alfas esetem.
Menet kozben egyszer csak szettort a kuplung visszanyomo rugo a kocsiban....:(
A makom az volt, hogy valahogy megiscsak mukodott tovabb es vissza nyomja, de gondolom csak a lelek tartja.
Be is ugrottam vele gyorsan a szakihoz, akik sec-pec azt mondtak, hogy a rugo 4800 huf a javitas pedig 2 ora, igy osszesen 23-25e ft lenne.
Ez realis szerintetek? tenyleg 2 ora kiszerelni a pedalt es kicserelni benne a rugot?
Menet kozben egyszer csak szettort a kuplung visszanyomo rugo a kocsiban....:(
A makom az volt, hogy valahogy megiscsak mukodott tovabb es vissza nyomja, de gondolom csak a lelek tartja.
Be is ugrottam vele gyorsan a szakihoz, akik sec-pec azt mondtak, hogy a rugo 4800 huf a javitas pedig 2 ora, igy osszesen 23-25e ft lenne.
Ez realis szerintetek? tenyleg 2 ora kiszerelni a pedalt es kicserelni benne a rugot?
Piritu - 1.000.0002014-11-04 18:16:33 // 60887
Nekem 100.000-nél lecserélte Csöri.
Laosz1562014-11-04 18:10:34 // 60886
Sziasztok. Egy olyan kerdesem lenne,h valtoban milyen idokozonkent kell olajat cserelni? mert ma eszrevettem,mintha nehezebben venne a sebessegeket...
mzo2014-11-04 17:23:17 // 60885
A tartaly csurig toltese helyett en azt javaslom inkabb nezd meg (ha tudod) hogy a szervo tartalyban levo szuro nem fordult e el mert az szokott ilyen problemat okozni. Orvoslasa ennek a tartaly csereje. Eleg jellemzo hiba az 59-eseknel.
.......................2014-11-04 15:19:18 // 60884
Öntsd csurig a servoolajat ,a tartályt tele,ne a maxig a fölé bőven
A felesleg úgyis kifolyik
a szint gyárilag szarul van megadva,túl alacsony...
Vagy ékszíl lesz
A szivattyú nem szokott meghalni
A felesleg úgyis kifolyik
a szint gyárilag szarul van megadva,túl alacsony...
Vagy ékszíl lesz
A szivattyú nem szokott meghalni
hidvegib2014-11-04 15:07:36 // 60883
Üdv. Cartársak!
Egy kis segítséget szeretnék kérni a hozzáértőktől:
Egy ideje egyre hangosabban hallom a kormányszervó hangját, tudjátok ezt a tipikus szervó (síró/búgó) hangot (nem az ékszíj!).A működésében viszont nem észlelek semmi változást, rendeltetésszerűen működik, nem akad, nem darabos, csak hangosan "sír". A szervó olaj szintje jó, nem csöpög, nem folyik, ill. ellenőriztem, hogy amikor elfordítom a kormányt akkor "bugyog" a tartályban.
Érdekes módon nem mindíg csinálja, valamikor hangosabb, valamikor halkabb.
Pl. amikor először beindítom, akkor semmi gond, de az első lámpánál már hangosan hallom a hangját. Pár éve azt hiszem olvastam már hasonló hibáról a fórumon, de nem vagyok benne biztos, hogy a szervószivattyú a ludas.
Előre is köszönöm a segítséget!
További szép napot mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni a hozzáértőktől:
Egy ideje egyre hangosabban hallom a kormányszervó hangját, tudjátok ezt a tipikus szervó (síró/búgó) hangot (nem az ékszíj!).A működésében viszont nem észlelek semmi változást, rendeltetésszerűen működik, nem akad, nem darabos, csak hangosan "sír". A szervó olaj szintje jó, nem csöpög, nem folyik, ill. ellenőriztem, hogy amikor elfordítom a kormányt akkor "bugyog" a tartályban.
Érdekes módon nem mindíg csinálja, valamikor hangosabb, valamikor halkabb.
Pl. amikor először beindítom, akkor semmi gond, de az első lámpánál már hangosan hallom a hangját. Pár éve azt hiszem olvastam már hasonló hibáról a fórumon, de nem vagyok benne biztos, hogy a szervószivattyú a ludas.
Előre is köszönöm a segítséget!
További szép napot mindenkinek!
yani🍀2014-11-04 14:50:46 // 60882
Az elment futómű egy vizsgálat során simán kimérhető. Ha törve volt, nem tudják a gyári értékeket újra beállítani.
Giuntini2014-11-04 14:32:50 // 60881
Hàt velem pont az ellenkezője történt. Utólag persze az ember lehetne okos fe hàt ez van. Körbemértem ami tőlem telhetett mindent megnéztem a motorba nem lehetett belàtni. Az autó egy évig úgy működött mint az óramű. De akkor mi van ha nem veszed észre és az autó olyan mértékben volt törött hogy soha nem lesz jó a futómű és örökké eszi a gumit?
.......................2014-11-04 14:19:00 // 60880
Szerintem sokkal jobban jársz ha veszel egy lelakottat bagóért,a motor jó legyen annyi
A többit meg ki lehet cserélni
A többit meg ki lehet cserélni
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-04 13:51:52 // 60879
teljesen egyet értek veled...sokan jönnek a sérülés mentes hisztivel...mi van ha volt cserélve egy elem? vagy csak javítva volt? akár törött is volt ha jól meg van csinálva ki az istent érdekel engem biztos nem
Giuntini2014-11-04 13:49:41 // 60878
Mielőtt félreértenél én nem a te autódról beszéltem hanem a szóban forgó autóról. És ebben nincs igazad. Egy hasznàlt autó előélete lekövethetetlen kivéve ha ismerted a tulajt ill. mindig màrkaszervizbe hordtàk és minden szerepel a szervizkönyvben. A szóban forgó szervizkönyv nem hivatalos màrkaszerviz bélyegzője. A szervizkönyvbe bàrmi bejegyzés bekerülhet. Azt srm osztom hogy a magyar autók jobbak. Mitől is? A szakadt útjainktól. A sumàk szervizektől? Ez egy olyan félreértés mint a női tulaj. Te megvédted ezt a kereskedést, de hidd el őnekik is csak az az érdekük hogy haszonnal adjàk el az autót.
Dömpi (il dottore)2014-11-04 13:26:33 // 60877
Azért szerintem igenis számít a km is, továbbá az életkor is. Szoszának igaza van az üzemóra kapcsán, de az csak a motor. A futott km viszont befolyásolja a futómű és a féltengelyek állapotát/elhasználódását, míg az életkor az alváz korrózióját. Ez utóbbi persze annak is a függvénye, hogy honnan jön a kocsi (nem mindegy, hogy osztrák, vagy olasz, tengerparti, vagy sem stb.)
Szóval nem tudok egyet érteni azzal sem, hogy km-et nézzünk de önmagában azzal sem, hogy állapotot (értsd: beltér/motortér/külső), mert pl. a futómű állapotát nem tudod megállapítani (hacsak nem szeded atomjaira).
szerintem mindent egyszerre kell nézni. Ne legyen lelekva, de a körülményekhez/lehetőségekhez képest minél fiatalabb és minél kevesebbet futott legyen.
Ebből a szempontból pl. előbb vennék egy szépen javított, tört, de relatíve fiatal és relatíve kevés km-el rendelkező, szép állapotú (akár körbefényzett) kocsit.
De mindez az én véleményem, nem kell osztani.
Szóval nem tudok egyet érteni azzal sem, hogy km-et nézzünk de önmagában azzal sem, hogy állapotot (értsd: beltér/motortér/külső), mert pl. a futómű állapotát nem tudod megállapítani (hacsak nem szeded atomjaira).
szerintem mindent egyszerre kell nézni. Ne legyen lelekva, de a körülményekhez/lehetőségekhez képest minél fiatalabb és minél kevesebbet futott legyen.
Ebből a szempontból pl. előbb vennék egy szépen javított, tört, de relatíve fiatal és relatíve kevés km-el rendelkező, szép állapotú (akár körbefényzett) kocsit.
De mindez az én véleményem, nem kell osztani.
Giuntini2014-11-04 13:04:22 // 60876
Köszi és sok mindent elfogadok. Szosza car tàrsnak tökéletesen igaza van és az autóâllag nem attól függ hogy mennyi km van benne hanem gogy hasznâltàk. Amiben viszont nem fogadom el a leírtakat. A 159 anyagai sokkal jobb minőségüek mint a többi olasz autóé és àllha bőven az összehasonlítàst a 3-as BMW-vel. Ergo: nem lehetnek rajta ilyen kopàsok. N az a baj hogy az autót fényezték, hanem a törés mértéke és az az a későbbiekben derül ki. Amit te mondasz hogy flotta autó pont ezért többnek kell benne lenni. A flotta autókat ha jól tudom kb. 3 éves korukban cserélik. Ennél az első szervízt 15000 km. àllásnàl csinàltàk . A többi szervíz egy másik szerelőtől szàrmazik. A comp.-ot úgy lehet àtírni ahogy gondoljàk. A kereskedő ne nyilatkozzon a valós km-ről. Azt csak Examinerrel lehet megnézni. Az pedig csak a Fiat màrkaszervizekben van. Nem az a baj hogy megveszel egy sokat futott autót hanem az a baj ha azt hiszed hogy kevés van benne.
Dömpi (il dottore)2014-11-04 12:56:28 // 60875
én csak azt akartam érzékeltetni, hogy 60e km-nél még nem kéne a váltógombnak sz@rrá kopva lennie...akkor sem, ha városozott...hacsak nem lánckesztyűben vezették a kocsit :)
Dömpi (il dottore)2014-11-04 12:52:45 // 60874
"Azért én megnézném, hogy 58ezer km. alatt, miért lyukad ki a szőnyeg a gázpedál mellett."
A válasz: tűsarkú (női vezető)
A válasz: tűsarkú (női vezető)
Dömpi (il dottore)2014-11-04 12:50:48 // 60873
meg a kerékátmérő és a gumiszélesség, meg a gumi kopottsága, meg a gumi márkája
Nekem tavaly nyáron a 255/35 ZR19 kopott Michelin-nel 1 literrel (!) evett kevesebben, mint most a 235/40 ZR19 vadiúj Bridgestone-al. A Michelin eleve puhább anyagú, ráadásul eléggé kopott volt.
A téli 215/55 R16-tal megint más fogyasztásokat produkál.
Vezetési stílus: ha mindent betartva közlekedek, akkor pl. 90 km/-nál képes 4,3-at enni, míg 120-130 km/h-nál már 6,5-7,0 liter.
Nagyon változó, hogy ki hogyan vezet és milyen gumikkal, mekkora kerék van alatta.
Nekem tavaly nyáron a 255/35 ZR19 kopott Michelin-nel 1 literrel (!) evett kevesebben, mint most a 235/40 ZR19 vadiúj Bridgestone-al. A Michelin eleve puhább anyagú, ráadásul eléggé kopott volt.
A téli 215/55 R16-tal megint más fogyasztásokat produkál.
Vezetési stílus: ha mindent betartva közlekedek, akkor pl. 90 km/-nál képes 4,3-at enni, míg 120-130 km/h-nál már 6,5-7,0 liter.
Nagyon változó, hogy ki hogyan vezet és milyen gumikkal, mekkora kerék van alatta.
gpek2014-11-04 12:11:28 // 60872
Véleményem szerint van pro és kontra is, így egyértelműen nem lehet kijelenteni, hogy a km mindegy vagy hogy erre vagy arra kell figyelni. stb. A használt vásárlás lutri.
.......................2014-11-04 11:53:27 // 60871
Nem a km er számít,mert nem mindegy h 100kmh átlagsebességgel tette meg a 200ekm ert vagy 10kmh val
Az előbbi 2000 üzemóra
Az utóbbi 20000 ,nem mindegy
Úgyhogy felejtük már el ezt a km erzezést,semmit nem jelent..
Az előbbi 2000 üzemóra
Az utóbbi 20000 ,nem mindegy
Úgyhogy felejtük már el ezt a km erzezést,semmit nem jelent..
Marcox2014-11-04 11:50:48 // 60870
Ezt a kocsit én meg is néztem szeptemberben élőben is. Kiterjesztett garanciás volt a budaörsi szerviznél. Aki megveszi első körben vegyen rá 4 új gumit is.
Nekem eddig két Fiat-om volt ( Grande Punto, Bravo 198 ) mind a kettő szalonból, bemutató autó volt. Így nekem az Alfa volt az első használt amit vettem. - végül is rulettezhettem is volna :D - Mivel persze nem csak én, hanem úgy mindenki kétkedve kezeli a mostani használt autókat, és elég sok helyen olvastam, hogy mint minden típust, de az Alfákat kellőképp imádják visszatekerni. Tudom, sokra nem megyek vele, de én pl mindenhol csak MO-it néztem, és csak szervizkönyveset. - Külföldit is néztem, de 1 autóért nem autózok el több száz km-et, és tapasztalatom sincs abban, hogy mi a folyamat.
Novocento kereskedés, amúgy a Car-éra Bosch Service -hez tartozik. Én az Alfám, a Car-éránál vettem. Ha kell ők leírják papírra, hogy a km valós, és nincs visszatekerve! A tulajdonos kifejtette, hogy neki nem érdeke a visszatekerni, mert nem bódés kocsinepper, elég sokat veszhetne egy ilyen kalamajka során. Főként flottás kocsikat értékesítenek, és flotta kezelő cégnek szerződéses szervize. Elmondták, hogy az enyémnek újra volt fényezve a motorházteteje a kőfelverődések miatt, meg is mutatta a munkalapot. Illetve, hogy a tolató radar utólagos és ezért le volt véve a hátsó lökős Teljesen nyitott volt,arra is, hogy elvigyük egy márkaszervizbe. Lemérték a festékvastagságot is, hogy lássam tényleg nem volt törött. Esztétikai hibái vannak a kocsinak (karc, váltószoknya megtörött 1 helyen, karcos váltógomb) illetve a fényszóró magasság állító nem működik - erre ha tud okosat mondani valaki akkor hajrá! :) ne tartsa magában :D - a fő gondom itt amúgy annyi, hogy igen lever a lámpa, nem egy skyroads :) - viszont mondták, hogy megjavítják, csak nekem Érd nem a szomszéd, így nem autóznék egy javítás miatt 400km-et.
A kocsit ők maguk feltették mérésre is a padon. Oda is adta a mérési lapot róla, átadta az állapotfelmérőt. Aztán átvettem a kocsit, szerdán, és mivel fentebb is írtam, fenntartásokkal állok a használt kocsikhoz, pénteken már bent volt a szhelyi Fiat-Alfa szervizben. Pont volt a Fiat MO-nak egy használt kocsi átvizsgálásos akciója, így kapva kaptam az alkalmon. Ha itt nem akkor sehol nem tudom meg, hogy tekert e vagy sem. Bevitték én elmentem shoppingolni addig. Hívott ismerősöm, hogy végeztek. Elmondta ő is, hogy mérések és az adatok alapján a kocsi nem volt törött, egyedül a motorház volt fényezve (de ezt tudtam) a km a rendszer és a rendelkezésre álló adatok, a számítógép szerint valós, nem tekert. Megkaptam a tárolt előéletet, hogy mi volt javítva, hányszor járt náluk szervizben. 2009-ben volt benne 30.000 km.
Érdekesség: Car-éranál a munkafelvételis srácnak is 159-ese :) Nah náh, hogy nekiestem kifaggatni, hogy mi merre, mire figyeljek.
+1: a napellenzőben találtam egy 2008-as AlfaAmore-s kártyanaptárat :) - tán tag volt a tulaj? Ha valaki tudja esetleg kié volt a kocsim, ne tartsa magába lécci lécci :)
Huhh kicsit hosszú lett, már majdnem blog méretű. Ezért bocsánat. És ne gondolja senki, hogy védeni szeretném a hirdető céget, csak nekem félig meddig van tapasztalatom velük, így úgy gondoltam senki nem veszt vele, ha megosztom.Se pozitív se negatív reklámot nem szeretnék adni nekik. Ez tényleg személyes tapasztalat, úgy olvassa mindenki, szóval nem szent írás! :) Eddig pozitív benyomást tettek rám a többit meg majd az idő eldönti. A használt kocsi mindig lutri. Annyit tudok, hogy a kocsi most remek kezekbe került ;) Olasz kocsi buzihoz :D
Kormány és váltókopásra nem lehet adni! Nekem a Bravo-ban bőven 100 előtt ki kellett cserélni a bőr kormányt és a váltót kopás miatt. Gyári szőnyegem pedig jó pár éve átlyukadt.
Nekem eddig két Fiat-om volt ( Grande Punto, Bravo 198 ) mind a kettő szalonból, bemutató autó volt. Így nekem az Alfa volt az első használt amit vettem. - végül is rulettezhettem is volna :D - Mivel persze nem csak én, hanem úgy mindenki kétkedve kezeli a mostani használt autókat, és elég sok helyen olvastam, hogy mint minden típust, de az Alfákat kellőképp imádják visszatekerni. Tudom, sokra nem megyek vele, de én pl mindenhol csak MO-it néztem, és csak szervizkönyveset. - Külföldit is néztem, de 1 autóért nem autózok el több száz km-et, és tapasztalatom sincs abban, hogy mi a folyamat.
Novocento kereskedés, amúgy a Car-éra Bosch Service -hez tartozik. Én az Alfám, a Car-éránál vettem. Ha kell ők leírják papírra, hogy a km valós, és nincs visszatekerve! A tulajdonos kifejtette, hogy neki nem érdeke a visszatekerni, mert nem bódés kocsinepper, elég sokat veszhetne egy ilyen kalamajka során. Főként flottás kocsikat értékesítenek, és flotta kezelő cégnek szerződéses szervize. Elmondták, hogy az enyémnek újra volt fényezve a motorházteteje a kőfelverődések miatt, meg is mutatta a munkalapot. Illetve, hogy a tolató radar utólagos és ezért le volt véve a hátsó lökős Teljesen nyitott volt,arra is, hogy elvigyük egy márkaszervizbe. Lemérték a festékvastagságot is, hogy lássam tényleg nem volt törött. Esztétikai hibái vannak a kocsinak (karc, váltószoknya megtörött 1 helyen, karcos váltógomb) illetve a fényszóró magasság állító nem működik - erre ha tud okosat mondani valaki akkor hajrá! :) ne tartsa magában :D - a fő gondom itt amúgy annyi, hogy igen lever a lámpa, nem egy skyroads :) - viszont mondták, hogy megjavítják, csak nekem Érd nem a szomszéd, így nem autóznék egy javítás miatt 400km-et.
A kocsit ők maguk feltették mérésre is a padon. Oda is adta a mérési lapot róla, átadta az állapotfelmérőt. Aztán átvettem a kocsit, szerdán, és mivel fentebb is írtam, fenntartásokkal állok a használt kocsikhoz, pénteken már bent volt a szhelyi Fiat-Alfa szervizben. Pont volt a Fiat MO-nak egy használt kocsi átvizsgálásos akciója, így kapva kaptam az alkalmon. Ha itt nem akkor sehol nem tudom meg, hogy tekert e vagy sem. Bevitték én elmentem shoppingolni addig. Hívott ismerősöm, hogy végeztek. Elmondta ő is, hogy mérések és az adatok alapján a kocsi nem volt törött, egyedül a motorház volt fényezve (de ezt tudtam) a km a rendszer és a rendelkezésre álló adatok, a számítógép szerint valós, nem tekert. Megkaptam a tárolt előéletet, hogy mi volt javítva, hányszor járt náluk szervizben. 2009-ben volt benne 30.000 km.
Érdekesség: Car-éranál a munkafelvételis srácnak is 159-ese :) Nah náh, hogy nekiestem kifaggatni, hogy mi merre, mire figyeljek.
+1: a napellenzőben találtam egy 2008-as AlfaAmore-s kártyanaptárat :) - tán tag volt a tulaj? Ha valaki tudja esetleg kié volt a kocsim, ne tartsa magába lécci lécci :)
Huhh kicsit hosszú lett, már majdnem blog méretű. Ezért bocsánat. És ne gondolja senki, hogy védeni szeretném a hirdető céget, csak nekem félig meddig van tapasztalatom velük, így úgy gondoltam senki nem veszt vele, ha megosztom.Se pozitív se negatív reklámot nem szeretnék adni nekik. Ez tényleg személyes tapasztalat, úgy olvassa mindenki, szóval nem szent írás! :) Eddig pozitív benyomást tettek rám a többit meg majd az idő eldönti. A használt kocsi mindig lutri. Annyit tudok, hogy a kocsi most remek kezekbe került ;) Olasz kocsi buzihoz :D
Kormány és váltókopásra nem lehet adni! Nekem a Bravo-ban bőven 100 előtt ki kellett cserélni a bőr kormányt és a váltót kopás miatt. Gyári szőnyegem pedig jó pár éve átlyukadt.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-04 11:16:15 // 60869
az enyémre most kaptam árat körbe lesz fújva az autó komplett, mert össze van húzva kulccsal még a motorháztető is...a lökösök is meg vannak húzva elöl, hátul..
na majd ha el akarom adni egyszer jönnek az okosok hogy totálkár volt az autó,mert körbe van fújva :)
na majd ha el akarom adni egyszer jönnek az okosok hogy totálkár volt az autó,mert körbe van fújva :)
Giuntini2014-11-04 10:55:43 // 60868
Azért én megnézném, hogy 58ezer km. alatt, miért lyukad ki a szőnyeg a gázpedál mellett. A másik, ahogy a hirdetésben leírják sérülésmentes. Hát a képeken is látszik, hogy messze nem sérülésmentes, de szerintem az Alfa nem úgy gyártotta a kocsit, hogy a fényszórók és a lökős közé filcet, vagy a fene tudja mit raknak bele a rezonálás megszüntetésére. Vagy az autó annyira össze volt törve, hogy nem lehet normálisan felrakni a lökőst? Szerintem ez a valószínű.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-04 10:46:54 // 60867
már mint az ülésnek :)
Csabi2014-11-04 10:36:43 // 60866
Milyen típusú izzítógyertyákat raktál bele? /csak mert a tiedbe hosszabb és "erősebb" való", mint az alap 200lovasba/
Giuntini2014-11-04 10:23:37 // 60865
akkor ezeket a képeket érdemes megvizslatni. Kód: 8058633. Magyarországi, második tulajtól, újszerű karosszéria, és a vezetett szervizkönyv. Csak azt tudnám a két tulajdonosa mit csinált vele, mert parkolástól az a belső, és külső, ill. egykori törésre visszavezethető hézagok mitől vannak. Esküszöm ilyen szervizkönyv... Itt már mindenkit madárnak néznek? Ha majd 70000-nél szétugrik a motor, akkor pedig jön a sz@rolaszozás. Ha 200ezernél történik valami az is nagyon tud fájni (mint az én esetem), de ha valaki meg van győződve arról, hogy az autójában csak 60000km van , de a valóságban min. a triplája... Ez tényleg felháborító!
David | Centocinquantanove2014-11-04 10:06:00 // 60864
Hát pedig ha a tied is 1.9 8V akkor nem esélytelen, sőt!
Én ezzel a fogyival járok munkába, ha sietek akkor is ennyi, ha ráérek akkoris (+/- 1 deci).
140-től ugrik meg a fogyasztásom, de akkor akár 1 literrel is.
Az előző tulaj 7.2-7.5-tel járt vele, amint hozzámkerült 1 hónap után újra beszéltünk és nem akarta elhinni, hogy 6.5-re is le tudtam nyomni a mindennapi használat során.
Ezek szerint ennyit számít a vezetési stílus...
Én ezzel a fogyival járok munkába, ha sietek akkor is ennyi, ha ráérek akkoris (+/- 1 deci).
140-től ugrik meg a fogyasztásom, de akkor akár 1 literrel is.
Az előző tulaj 7.2-7.5-tel járt vele, amint hozzámkerült 1 hónap után újra beszéltünk és nem akarta elhinni, hogy 6.5-re is le tudtam nyomni a mindennapi használat során.
Ezek szerint ennyit számít a vezetési stílus...
vzsiros2014-11-04 10:03:21 // 60863
milyen hólánc megy a 17-es kerékre? A könyvem német, amiben ez van:
"Reifen 225/50/R17" nur Scheeketten des "Spinnentyps" verwenden."
namármost, valamennyire azért tudok németül, de ezek a szakszavak kifogtak rajtam... Pókháló szerű hólánc a magyarban valahogy nincs - van ennek valami más neve?
"Reifen 225/50/R17" nur Scheeketten des "Spinnentyps" verwenden."
namármost, valamennyire azért tudok németül, de ezek a szakszavak kifogtak rajtam... Pókháló szerű hólánc a magyarban valahogy nincs - van ennek valami más neve?
David | Centocinquantanove2014-11-04 10:00:34 // 60862
Jah ez olyan dolog, hogy az én váltómon a fityma nekem is tök jól néz ki (én is épp a napokban húztam rá a csavarra, hogy le lötyögjön), épphogy látszik rajta, hogy markolászva van, nem lyukas, nem is csúnya, viszont a kormánybetétemen látszik, hogy az előző 2 tulajból valamelyik a jobb kezén gyűrűt viselt, mert ott vannak a nyomai.
Olyan hülye bevonat van a sima műanyag betéten, hogy a karcolásoknál olyan mintha koszos lenne, pedig nem az. Alapból maga a műanyag elég puha, ráadásul a felszíne is elég kényes a karcolásokra.
Amúgy tényleg egy vékonyhegyű késsel vagy egy vékony lapos csavarhúzóval elányúlsz a kupaknak és simán feljön, körülötte a bőr teljesen rugalmas, szinte a kupak adja meg a kerek formáját.
Amúgy a kupak a műszerfal felől (elölről) és azzal szemben hátulról kapaszkodik a váltókarba, ezért érdemes ennek megfelelően próbálkozni az alányúlással.
Olyan hülye bevonat van a sima műanyag betéten, hogy a karcolásoknál olyan mintha koszos lenne, pedig nem az. Alapból maga a műanyag elég puha, ráadásul a felszíne is elég kényes a karcolásokra.
Amúgy tényleg egy vékonyhegyű késsel vagy egy vékony lapos csavarhúzóval elányúlsz a kupaknak és simán feljön, körülötte a bőr teljesen rugalmas, szinte a kupak adja meg a kerek formáját.
Amúgy a kupak a műszerfal felől (elölről) és azzal szemben hátulról kapaszkodik a váltókarba, ezért érdemes ennek megfelelően próbálkozni az alányúlással.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-04 09:24:44 // 60861
amit vettem 180e lakik benne és eléggé meg van kopva a bőr oldala sőt ki is van lyukadva ....ki hogy használja ...
Dömpi (il dottore)2014-11-04 08:54:19 // 60860
Az enyémben visszatekeréssel együtt kb. 210 e km van.
A váltógomb kupakja tavaly kopott meg (mert mindig rajta van a tenyerem), a bőrön viszont még szinte semmi kopás nem látszik.
Azt a kocsit durván visszacsavarták!
A váltógomb kupakja tavaly kopott meg (mert mindig rajta van a tenyerem), a bőrön viszont még szinte semmi kopás nem látszik.
Azt a kocsit durván visszacsavarták!
Liquid2014-11-04 08:37:48 // 60859
egyetértek :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-04 08:27:13 // 60858
az cserélje le az 59-et insigniára... :DDD
Giuntini2014-11-04 08:05:04 // 60857
Erről a sebváltó gombról jut eszembe, múltkoriban láttam egy 2007-es 1.9 jtdm 16V-t a használtautón 59000km-el. A sebességváltó gombja egészen közelről le lett fényképezve, hát úgy nézett ki mint amelyikben 300ezer van. Mit tesz isten tegnap újból megnéztem a hirdetést, ez a kép hiányzik. Szerintem 60ezernél, még makulátlannak kell lennie a gombnak. A másik, a szervizkönyv, ami ordít hogy kamu.
.......................2014-11-04 08:03:35 // 60856
Tipp
Van opel insignián 17 es lemezfelni,
Aki nem hajlandó pesten alun járni télen és nagy 330 as bremboja van
Van opel insignián 17 es lemezfelni,
Aki nem hajlandó pesten alun járni télen és nagy 330 as bremboja van
Dömpi (il dottore)2014-11-03 22:55:35 // 60855
A gomb kupakja körül a bőr meglepően rugalmas, majdnem mint a gumi. Egy keskeny és nagyon vékony csavarhúzót dugj a kupak és a körülötte lévő bőr pereme közé, majd óvatosan feszítsd felfele. Nekem elég volt két vagy három irányból, és már ki is jött.