Lexlutor2014-05-25 20:03:22 // 53865
Elvileg parkradar csatija ha jól látom.
Piritu - 1.000.0002014-05-25 20:01:14 // 53864
Tegnap beszélgettünk pár szót az Amoréról, hogy mit lehetne csinálni, hogyan lehetne segíteni a "bütykölő" Cartársaknak. Eredetileg egy Wiki szerű, szabadon szerkeszthető "szerelési utasításban" gondolkodtam. Tekintettel arra, hogy az Amorén ilyesmire még csak remény sincs tovább spekuláltam. Hazafelé be is ugrott egy ötlet:
Nyitnánk (persze Haleszék engedélyével) egy 159 nevű tagot.
Ezen tag blogját már lehetne témák szerint elnevezni. pl. hátsó ablakemelő, EGR, ablaktörlő lapát, stb.
Ugyan ezen címkékkel ellátva gyorsan meg is lehetne találni.
Az egyes blogokba be lehetne linkelni az Cartársak hasonló témában megírt blogjait. Így pillanatok alatt végig lehetne olvasni pl. az összes - maradva az aktuális témánál - hátsó ablakemelővel kapcsolatos írást.
Egy blogot a tipikus problémáknak szentelve, nem kellene mindig leírni az érdeklődőknek. Elég lenne egy linket dobni...
Páran szerkeszthetnénk, ha valaki úgy gondolja, hogy a frissen írt blogja illik a rendszerbe küld egy linket és bekerülne.
Vélemény?
Nyitnánk (persze Haleszék engedélyével) egy 159 nevű tagot.
Ezen tag blogját már lehetne témák szerint elnevezni. pl. hátsó ablakemelő, EGR, ablaktörlő lapát, stb.
Ugyan ezen címkékkel ellátva gyorsan meg is lehetne találni.
Az egyes blogokba be lehetne linkelni az Cartársak hasonló témában megírt blogjait. Így pillanatok alatt végig lehetne olvasni pl. az összes - maradva az aktuális témánál - hátsó ablakemelővel kapcsolatos írást.
Egy blogot a tipikus problémáknak szentelve, nem kellene mindig leírni az érdeklődőknek. Elég lenne egy linket dobni...
Páran szerkeszthetnénk, ha valaki úgy gondolja, hogy a frissen írt blogja illik a rendszerbe küld egy linket és bekerülne.
Vélemény?
Hege2014-05-25 19:43:49 // 53863
Szia! Esetleg egy kis segítség, van egy pár kép is. http://www.alfaamore.hu/tagok/7928/autok/9388/blog/21828
Piros Madaaar2014-05-25 19:43:33 // 53862
Engem is elkapott ketszer is jegesovel egyutt en nemlassultam le mondvan esogumi teszt idealis korulmenyek..az ablaktorlo sem gyozte de 140nel tobbet nemtudtam vele menni mert mar nemlattam hiaba volt max a sebessege a lapatoknak.rainsport gumik tokeletesek meg a vizfolyason sem zokkentette ki.nemvillog a stab rendszer ha taposom sem.
nekem egyszer sem dobott hibat.
nekem egyszer sem dobott hibat.
imi1562014-05-25 19:22:02 // 53861
Oks,köszi:-)!
Lehet,hogy majd jelentkezem ez ügyben.
Lehet,hogy majd jelentkezem ez ügyben.
zoltankublik2014-05-25 19:10:29 // 53860
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-25 19:04:36 // 53859
olyan 14 környéke
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-25 18:46:37 // 53858
van motorvédőd? ha igen akkor nem sok köze van az esőnek
Dömpi (il dottore)2014-05-25 18:42:30 // 53857
Hazafelé jövet Albertirsa-Cegléd között (kb. 20km-re otthontól) elkapott egy felhőszakadás.
A teljes forgalom lelassult 50 km/h-ra, és sokan megálltak az út szélén.
Legalább 10- cm víz hömpölygött az úton.
Nekem pedig egyszercsak kirakta, hogy "Motor kontrollierern lassen" no meg a sárga ikont, és onnantól berakta szervízüzemmódba.
Ahogy kiértünk a felhőszakadásból újraindítottam a gépet (köszi a Robi a tanácsot). Újra kiírta a check engine-t, de immár ment rendesen a maradék 15 km-ren.
Sajna az ELM-kábelem a VTT-n odaadtam Tibcsi166-nak egy kis átalakításra, így a hibát még nem tudtam kiolvasni.
Viszont, mivel a abban a hatalmas zuháréban dobta szervízmódba, ezért gondolom, hogy a hatalmas eső és az esemény között lesz valami összefüggés.
...a levegőbeszívó rész léggé lent van...vagy nem tudom.
Van valakinek ötlete?
A teljes forgalom lelassult 50 km/h-ra, és sokan megálltak az út szélén.
Legalább 10- cm víz hömpölygött az úton.
Nekem pedig egyszercsak kirakta, hogy "Motor kontrollierern lassen" no meg a sárga ikont, és onnantól berakta szervízüzemmódba.
Ahogy kiértünk a felhőszakadásból újraindítottam a gépet (köszi a Robi a tanácsot). Újra kiírta a check engine-t, de immár ment rendesen a maradék 15 km-ren.
Sajna az ELM-kábelem a VTT-n odaadtam Tibcsi166-nak egy kis átalakításra, így a hibát még nem tudtam kiolvasni.
Viszont, mivel a abban a hatalmas zuháréban dobta szervízmódba, ezért gondolom, hogy a hatalmas eső és az esemény között lesz valami összefüggés.
...a levegőbeszívó rész léggé lent van...vagy nem tudom.
Van valakinek ötlete?
imi1562014-05-25 18:34:41 // 53856
Akkor talán boldogulok vele.
Köszönöm a segítséget:-))!
Amúgy mibe fáj kb. egy ilyen emelő szerkezet?
Köszönöm a segítséget:-))!
Amúgy mibe fáj kb. egy ilyen emelő szerkezet?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-25 18:28:54 // 53855
nem nehéz pár csavar tartja, a fogantyúnál meg alul, ki kell pattintani a műanyag 3szöget az alsó sarokban aztán egy erőteljes rántással lejön a kárpit, a kis hangszóró vezetékét ki kell kapcsolni a gyorscsatiból....magát az ablakemelő szerkezetet is pár perc kicserélni
David | Centocinquantanove2014-05-25 18:13:34 // 53854
Az EGR kilépő oldalára van valakinek az a rombusz alakú tömítő lemezke elfekvőben? Megvenném.
Az enyém sajnos besett szerelés közben a motortérbe, alul ezúttal már nem jött ki.
Az enyém sajnos besett szerelés közben a motortérbe, alul ezúttal már nem jött ki.
imi1562014-05-25 17:51:14 // 53853
Én is vmi ilyesmire gondoltam:-/!
Mennyire gáz lebontani az ajtókárpitot?
Mennyire gáz lebontani az ajtókárpitot?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-25 17:03:55 // 53852
no megjárattam a TI-t jó sokat regenerált a DPF alig akart menni az autó, hazafelé jövet viszont egészen tűrhetően ugrott 1800-tól
KollerT2014-05-24 13:19:00 // 53851
[DPF Budapest]
Sziasztok,
DPF-et szeretném BUDAPESTEN kivezetni, de elég sürgős lenne. Nem tudtok valakit ajánlani?
Nagyon nagyon köszönöm előre is!:)
Sziasztok,
DPF-et szeretném BUDAPESTEN kivezetni, de elég sürgős lenne. Nem tudtok valakit ajánlani?
Nagyon nagyon köszönöm előre is!:)
Szabolcs 1592014-05-23 21:50:14 // 53850
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-23 21:00:10 // 53849
szerkezet cserével de addig is egy deszkával :)
imi1562014-05-23 20:20:38 // 53848
Üdv Urak:-))!
Engem is utol ért a "hátsó ablak para"!
Délután leesve találtam a bal hátsót.Pedig reggel még fent volt a helyén.(?)
Nem is szoktuk soha használni nehogy baj legyen vele,mégis elromlott:-((!
Azokhoz intézném a kérdésem,akik már jártak így:hogy lehet orvosolni a problémát?
Esetleg holnap VTT-n is szívesen cserélnék eszmét erről vkivel:-))!
Segítségeteket előre is köszönöm!
Engem is utol ért a "hátsó ablak para"!
Délután leesve találtam a bal hátsót.Pedig reggel még fent volt a helyén.(?)
Nem is szoktuk soha használni nehogy baj legyen vele,mégis elromlott:-((!
Azokhoz intézném a kérdésem,akik már jártak így:hogy lehet orvosolni a problémát?
Esetleg holnap VTT-n is szívesen cserélnék eszmét erről vkivel:-))!
Segítségeteket előre is köszönöm!
tdemeter2014-05-23 19:21:29 // 53847
Azert zsir, hogy lehet tolteni magyar nyelvu 4C kezelesi utmutatot is:)
Kivancsi vagyok hanyat adtak el eddig....
Kivancsi vagyok hanyat adtak el eddig....
SilentSound2014-05-23 13:14:23 // 53846
Neked és Piritunak is köszönöm! :)
Giuntini2014-05-23 13:08:24 // 53845
Szia!
Küldtem neked egy kezelésit.
Küldtem neked egy kezelésit.
Piritu - 1.000.0002014-05-23 12:45:51 // 53844
SilentSound2014-05-23 12:44:18 // 53843
Köszi, akkor betámadom Ofit az emblémás kérdéssel. :)
Ildiko2014-05-23 12:32:34 // 53842
Magyar nyelvű használati útmutatót a netről töltöttünk.
Én az emblémákat Ofin keresztül rendeltem, elég jó áron.
Én az emblémákat Ofin keresztül rendeltem, elég jó áron.
SilentSound2014-05-23 12:19:11 // 53841
Sziasztok,
Nagyon friss Alfás vagyok még, segítsetek kicsit! :) Rögtön két kérdésem is volna:
Honnan tudnék 159-hez letölteni (a 2008-ig gyártott SW verzióhoz) használati útmutatót? Legjobb lenne magyarul, de ha angol, attól sem ijedek meg.
A másik kérdésem pedig, hogy hol tudnék beszerezni első-hátsó emblémát, elsőt a mögötte lévő krómdísszel együtt? Elég durván kiszívta a nap, a krómot meg le is koccolta az előző tulajdonos. Nem vészes, de engem baromira zavar. :)
Előre is köszönöm a tippeket!
Nagyon friss Alfás vagyok még, segítsetek kicsit! :) Rögtön két kérdésem is volna:
Honnan tudnék 159-hez letölteni (a 2008-ig gyártott SW verzióhoz) használati útmutatót? Legjobb lenne magyarul, de ha angol, attól sem ijedek meg.
A másik kérdésem pedig, hogy hol tudnék beszerezni első-hátsó emblémát, elsőt a mögötte lévő krómdísszel együtt? Elég durván kiszívta a nap, a krómot meg le is koccolta az előző tulajdonos. Nem vészes, de engem baromira zavar. :)
Előre is köszönöm a tippeket!
Grando2014-05-22 22:59:43 // 53840
Még szép! Nehogy már csak neked jusson a jóból. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-22 22:05:45 // 53839
Bákker ma bejössz az összes topickba kötekedni? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-22 22:04:12 // 53838
igen ez komplett
Grando2014-05-22 21:52:51 // 53837
Ja. Teljesen összezavartál. ;)
GTPeti2014-05-22 21:45:30 // 53836
Egyszer próbálok meg spórolni a leütésekkel és akkor is ez lesz belőle. :))))
Grando2014-05-22 21:30:04 // 53835
Hmmm... Az akkor kemény. Ebben benne van a balansztengely szett is, jól gondolom? Az nekem UFO (bár a 2.0 TS-ben is van balanszszíj) :)
Grando2014-05-22 21:27:15 // 53834
Ja úúúgy? Kihagytad, hogy 166 LE-s 2.0 JTS. Jóvammá. Én azt nem ismerem. Faxom fog már rejtvényt fejteni neked itt... :D
Na de ugye, hogy több? Jó, persze, az nem számít, mert nem Fiat motor. :)
Na de ugye, hogy több? Jó, persze, az nem számít, mert nem Fiat motor. :)
GTPeti2014-05-22 21:20:10 // 53833
166 v. 165 LE-s. Tudom, hogy neked a 166 elsősorban egy autótípus. Akarom mondani hitvallás. :)
Grando2014-05-22 21:12:13 // 53832
166 JTS? Ez új. Amúgy pedig több vagy sem? Punkt um. :)
Egyébiránt Alfa fejlesztés, és Alfában van.
Egyébiránt Alfa fejlesztés, és Alfában van.
Dömpi (il dottore)2014-05-22 21:09:02 // 53831
kész a lökös, fenn is van a helyén :)
Megvolt a külső belső nagytakarítás is...mostmár csak a VTT hiányzik :)
Megvolt a külső belső nagytakarítás is...mostmár csak a VTT hiányzik :)
GTPeti2014-05-22 21:00:35 // 53830
Fantasztikus. Pont 1 LE/literrel erősebb, mint a 166 (v. néhol 165-nek írt) 2.0 JTS, ami azért sokkal régebbi konstrukció. Pont a 2.2 JTS-t felhozni jó példának - mint Alfa motort - azért kicsit túlzás. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-22 20:56:34 // 53829
jah és nem szapulom én örülök neki de komolyan
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-22 20:53:44 // 53828
olyan 120e a láncszett a két módosító hozzá 32e/db és 100e km környékén lehet cserélni végül is a V6 árában van csak 2x ha jól számolok :P
Shadin2014-05-22 20:51:06 // 53827
Arra nem javaslom, de ingyen és bérmentve elcserélem veled az én műanyagom, arra biztos jól tapad :-DDD
Grando2014-05-22 20:47:55 // 53826
Amennyire én utánalestem, valóban nincs előírt csereperiódus. Használat- és minőségfüggő lehet a dolog(?). Ha elkezd nyúlni a lánc, akkor a motorhiba visszajelző elkezd sikítani. Amúgy annyi km-eket lehet olvasni (amennyire emlékszem), mint a szíjasoknál. Erhard nagy "kedvelője" ennek a láncvezérlésnek, folyton szapulja, pedig nem drágább nagyságrendekkel, mint egy V6 vezérléscseréje. De majd kijavít, ha mégis. ;)
Egyébként pedig az Alfa legnagyobb literteljesítményű benzines szívómotorja a 2.2 JTS (84 LE/liter) - legalábbis a Squadra szerint, akik azért nem ma kezdték. :)
Egyébként pedig az Alfa legnagyobb literteljesítményű benzines szívómotorja a 2.2 JTS (84 LE/liter) - legalábbis a Squadra szerint, akik azért nem ma kezdték. :)
Piritu - 1.000.0002014-05-22 20:25:22 // 53825
Érdekes, a használati szerint nem kell cserélni a láncot.
mizooo2014-05-22 20:24:39 // 53824
Sziasztok, feltöltöttem a Manky által írt programot :) egy rövid tesztkör elég meggyőző volt, de még mennem kell vele.
Ezt írta róla "Na megírtam , a nyomaték csúcsot átvittem 2500ra ,hogy a kuplungod kíméljük, előtte is erősebb lesz!
Gyárilag kap 74mm3 2000nél ezzel 320nm , most ugyanitt 350Nm és a csúcsot 2500nál éri el ami 380Nm és ehhez kell 88mm3 üzemanyag.Lóerőben 4000nél gyárilag 61mm3 kap amivel 150le , most kap 74mm3 amivel 180le.
Minden tökéletesen kiszámolva ,injektor nyitva tartás , előtöltés a többlet üzemanyaghoz , a turbó nyomás 1.5 bárra emelve ami 1,2 tizeddel több mint a gyári. "
Ui.: Sztem nem fogom kihasználni de ha kell jó, hogy van még tartalék.
Ezt írta róla "Na megírtam , a nyomaték csúcsot átvittem 2500ra ,hogy a kuplungod kíméljük, előtte is erősebb lesz!
Gyárilag kap 74mm3 2000nél ezzel 320nm , most ugyanitt 350Nm és a csúcsot 2500nál éri el ami 380Nm és ehhez kell 88mm3 üzemanyag.Lóerőben 4000nél gyárilag 61mm3 kap amivel 150le , most kap 74mm3 amivel 180le.
Minden tökéletesen kiszámolva ,injektor nyitva tartás , előtöltés a többlet üzemanyaghoz , a turbó nyomás 1.5 bárra emelve ami 1,2 tizeddel több mint a gyári. "
Ui.: Sztem nem fogom kihasználni de ha kell jó, hogy van még tartalék.
Piritu - 1.000.0002014-05-22 20:18:24 // 53823
Átlagosabb motorral nem foglalkozunk, Alfában nincs olyan :-DD
GTPeti2014-05-22 20:11:27 // 53822
Tudod, hogy nem TS-re gondoltam, hanem egy "átlagosabb" motorra. Ez a lényegen nem változtat, ha már lánc, akkor legalább bírjon többet...
Piritu - 1.000.0002014-05-22 20:09:14 // 53821
Hááát, pl a TS-nél nem. Vagy az nem sima szíj?
David | Centocinquantanove2014-05-22 19:45:24 // 53820
dev1662014-05-22 19:18:32 // 53819
szerintem műszaki oka van, pl. a mindkét oldalon változó szelepvezérlés + helyhiány. valamiért így volt optimális megoldani a vezérlést. nem hiszem, h a tartósság volt a szempont.
GTPeti2014-05-22 19:02:36 // 53818
Ez egy érdekes dolog. Akkor minek tesznek bele láncot? 100e-t még egy sima szíj is ki szokott bírni.
.......................2014-05-22 18:26:20 // 53817
a Vredestein zúg mint állat,
jól döntöttél a Dunloppal
körbefutó sima öv középen,jobb lesz kormányozni,és halkabb is lesz
jól döntöttél a Dunloppal
körbefutó sima öv középen,jobb lesz kormányozni,és halkabb is lesz
StrigDaddy2014-05-22 17:57:10 // 53816
Sziasztok!
Szerintetek erre a "recés" középkonzolra rá lehet rendesen tapasztani a 3D karbon fóliát?
Vagy inkább ne is pöcsöljek vele, mert úgyis lepörög meg felhólyagosodik?
Köszi a választ!
(Sikerült döntenem gumi kérdésben. Végül a Dunlop Sportmmax rt1 mellett döntöttem. 235/45 R17-es méretben. Nagyon csecse kis abroncs, illetve az előzetes információk szerint az egyik legjobb a tapadása. Úgyhogy lemondtam a Vredestein Ultrac Sessanta csábító mintázatáról, a biztonság javára.)
Szerintetek erre a "recés" középkonzolra rá lehet rendesen tapasztani a 3D karbon fóliát?
Vagy inkább ne is pöcsöljek vele, mert úgyis lepörög meg felhólyagosodik?
Köszi a választ!
(Sikerült döntenem gumi kérdésben. Végül a Dunlop Sportmmax rt1 mellett döntöttem. 235/45 R17-es méretben. Nagyon csecse kis abroncs, illetve az előzetes információk szerint az egyik legjobb a tapadása. Úgyhogy lemondtam a Vredestein Ultrac Sessanta csábító mintázatáról, a biztonság javára.)