Shadin2013-09-03 14:44:54 // 40204
Csak dadogás ügyben van (ill. nincs) fejleményem.
David | Centocinquantanove2013-09-03 14:32:52 // 40203
Én is erre tippeltem, de rögtön rám is cáfoltak... A saját tapasztalatom is 1.5 meg egy hangyaf*sznyi...
Végülis ez csak egy "érdekesség" téma, amíg megy a vas rendesen ahogy kell addig számomta tök 8, hogy 1.52-t vagy 1.6-ot mutat... Úgyse szoktam sűrűn nézegetni, csak amíg újdonság volt. Fabiaban nem volt ilyen... sem! :D
Végülis ez csak egy "érdekesség" téma, amíg megy a vas rendesen ahogy kell addig számomta tök 8, hogy 1.52-t vagy 1.6-ot mutat... Úgyse szoktam sűrűn nézegetni, csak amíg újdonság volt. Fabiaban nem volt ilyen... sem! :D
Shadin2013-09-03 14:29:18 // 40202
Csak arra akartam utalni, hogy ez is, mint a vízhőfok, nem a valóságot mutatja. A turbó nyomás maximuma a programba bevarrt érték ami a MES-sel szépen ellenőrizhető és általában eltér a mutatós értéktől.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-03 13:48:22 // 40201
ez is gyári vazz :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-03 13:48:01 // 40200
Alfa159 is kiment aztán egyszer csak nem...nem csináltak semmit tán olajcserét..
.....2013-09-03 13:42:03 // 40199
Az érdekes, az enyémen gyári program van és kiment 1,6 -ig.
.....2013-09-03 13:34:08 // 40198
Köszi,ezeket néztem már. Nekem fém cső van.
.....2013-09-03 13:32:11 // 40197
talán valami ilyen lehet, képet tudsz beilleszteni, mit érdemes átnézni?
.....2013-09-03 13:30:09 // 40196
aha, de előtte meg kiment 1,6 -ig...
tnorbert882013-09-03 13:18:01 // 40195
Az mitől lehet, hogy a vízhőfokmérőm mutatója nem világít? Néha-néha halvány reménysugár van benne de az egyenlő a semmivel. Az üzemanyagszintjelző, a turbó mutatója és a háttérvilágítás az jó. Nem egy katasztófa de egy kicsit zavaró.
Piritu - 1.000.0002013-09-03 13:06:50 // 40194
Nem irigylem a kettőstömegűdet.
Shadin2013-09-03 13:05:40 // 40193
A gyári programban 1,5 és egy kicsi a max :-)
Vermacy2013-09-03 12:45:32 // 40192
Mit mondjak. Ikarusosan vezetek, pedig csak C-m van :o)
Ne pörgetem, ha nem muszály, de utánfutóval megvolt a 150 hétvégén >:-)
Ne pörgetem, ha nem muszály, de utánfutóval megvolt a 150 hétvégén >:-)
Vermacy2013-09-03 12:41:02 // 40191
Így van! Vmi nyitva maradt...
Piritu - 1.000.0002013-09-03 12:41:00 // 40190
Viszont tankolni nem ártana :-D
(Mint ahogy nekem sem.)
(Mint ahogy nekem sem.)
David | Centocinquantanove2013-09-03 12:40:58 // 40189
60-nál hatodikba? Az már jócskán spórolós üzemmód! :D
Hazafelé énis csinálok képet vagy videót ha tudok a turbóbar óráról...
Hazafelé énis csinálok képet vagy videót ha tudok a turbóbar óráról...
Vermacy2013-09-03 12:37:53 // 40188
60-nál berakom 6-ikba és tempomat, ha tudok pár száz méterig tartani a tempót. Ha nem sietek, akkor visszaváltás nélkül gyorsítok innen. Rángatás nuku...
Vermacy2013-09-03 12:35:10 // 40187
Egy Rosso Berlináért talán... DE Tempomat, GPS és multikormány feltéltenül legyen benne. Továbbá a bőr sem hátrány, pedig korábban ellene voltam!
ÉS a legfontosabb a parkradar elől-hátul...
ÉS a legfontosabb a parkradar elől-hátul...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-03 12:33:02 // 40186
Vermacy2013-09-03 12:16:08 // 40185
Hali! Nálam egy gyerek megy egy asszony elfér a verdában. Bár, amikor beültetem a gyerkőcöt magam mögé, akkor előre kell húznom az ülést, mert "hosszúak" a lábai (másfél éves) és nem férne el. A hétvégén költöztem utánfutóval és megfelelőnek bizonyult a mérete!
Minden megszokás kérdese! Az biztos, hogy egy C Vectra kombiban vagy egy kombi Mondeóban több a hely, vagy egy B Zafirába, LAncia Phedraba könnyebb ki-be szállni, DE, amikor ez előbbiek üresen már lesodródtak a kanyarról, akkor a 159 még terheléssel is sínautóként megy (kínai gumikkal is :o)). Sztem a hely viszonlyagos és megszokást érdemel! Továbbá, csak azrt, mert most jó áron el tudod adni a vasat, nem biztos, hogy megéri! Ha szereted és tudsz venni másikat helyette, akkor lehet jól jársz, de a használt verda mindig lutri. A Tiédet pedig már ismered...
Egyébként, ha ránk hallgatsz, akkor azt csinálsz, amit akarsz, a Te döntésed kell, hogy legyen, hiszen a Te ÉLETed, a Te pénzed! A Te Amoréd az Alfa iránt ;-)
ui.: Arról, hogy kevés a hely mindig az jut eszembe, hogy szüleim 3 gyereket neveltek fel egy Skoda 105S-el...
Minden megszokás kérdese! Az biztos, hogy egy C Vectra kombiban vagy egy kombi Mondeóban több a hely, vagy egy B Zafirába, LAncia Phedraba könnyebb ki-be szállni, DE, amikor ez előbbiek üresen már lesodródtak a kanyarról, akkor a 159 még terheléssel is sínautóként megy (kínai gumikkal is :o)). Sztem a hely viszonlyagos és megszokást érdemel! Továbbá, csak azrt, mert most jó áron el tudod adni a vasat, nem biztos, hogy megéri! Ha szereted és tudsz venni másikat helyette, akkor lehet jól jársz, de a használt verda mindig lutri. A Tiédet pedig már ismered...
Egyébként, ha ránk hallgatsz, akkor azt csinálsz, amit akarsz, a Te döntésed kell, hogy legyen, hiszen a Te ÉLETed, a Te pénzed! A Te Amoréd az Alfa iránt ;-)
ui.: Arról, hogy kevés a hely mindig az jut eszembe, hogy szüleim 3 gyereket neveltek fel egy Skoda 105S-el...
Pityukoma2013-09-03 10:58:49 // 40184
A kuplung cseréhez majdnem atomjaira kell belezni a vasat. Többek közt le és fel kell szerelni a nyomó csövet is ahogy Bilux Cartárs is említette lentebb. Ott nézz körül nem látsz-e kifújást, laza bilincset...stb. A második képen bekarikázott csőnél gondolom valami gumigyűrűvel tömíthetnek (csak tipp, még nem szedtem szét) azt kicserélték vagy visszarakták a régit?
Én is beleestem ebbe a hibába mikor a klímahűtőt cseréltem. A két csőtömítést visszaraktam. Hiba volt, rövid idő után szivárogni kezdett a gáz. Egyszerűen elfelejtettem újat venni, pedig tudom hogy tömítést nem illik visszatenni.
Én is beleestem ebbe a hibába mikor a klímahűtőt cseréltem. A két csőtömítést visszaraktam. Hiba volt, rövid idő után szivárogni kezdett a gáz. Egyszerűen elfelejtettem újat venni, pedig tudom hogy tömítést nem illik visszatenni.
Bilux2013-09-03 08:49:12 // 40183
Vagy túlhuzták és megsérült a cső.
Más tippem nincs ha elötte volt 1,6 utána nincs 1,6 óra szerint.
Más tippem nincs ha elötte volt 1,6 utána nincs 1,6 óra szerint.
Bilux2013-09-03 08:48:06 // 40182
Valamelyik csövet nem rögzítették rendesen és kifúj?
Váltó cseréhez nem tudom mit borítanak szét a motoron.
Váltó cseréhez nem tudom mit borítanak szét a motoron.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-03 08:18:01 // 40181
a kettőnek nem sok köze van egymáshoz ....azaz semmi
David | Centocinquantanove2013-09-03 08:02:48 // 40180
Szerintem egyszerűen csak arról van szó amit joe75 is mondott. Nem kalibrált vagy hitelesített mérőórákról van szó, mindig van valamennyi szórása a meglévő nyomásnak a kijelzetthez képest... Hol kisebb, hol nagyobb. Akinek csak 1.4-ig megy fel szerintem annak is megvan az a ~1.6 bar, csak el van állítódva az óra néhány tizeddel.
A másik dolog, hogy amit egyszer szétszedtek, azt csak a legritkább esetben tudják teljesen ugyanúgy összerakni... ezért lehet a cserék után eltérés...
A másik dolog, hogy amit egyszer szétszedtek, azt csak a legritkább esetben tudják teljesen ugyanúgy összerakni... ezért lehet a cserék után eltérés...
Bilux2013-09-03 08:02:01 // 40179
Ki akarsz babrálni magaddal?
.....2013-09-03 06:53:42 // 40178
Nekem mindaddig felment 1,6-ig a turbó amíg kuplungot és lendkereket nem cseréltettem. Mit ronthattak el? Vagy cseréltek...
aroli2013-09-02 23:24:26 // 40177
Köszi. Nem tudod hogy a 175 lovas lapát nélküli szívósora felcsavarozható a lapátos helyére ?
Dömpi (il dottore)2013-09-02 21:28:43 // 40176
Nekem 1,6 alatt egy icipicivel áll meg. Koppanásig asszem még nem ment...de majd figyelem.
joe752013-09-02 20:59:00 // 40175
Nekem 1.4 fölé nem megy......de ilyen amióta megvan. De így is mentem, vele GPS szerinti 237-et....... persze nem hinném hogy ezek hitelesített nyomásmérő órák lennének...
Liquid2013-09-02 20:34:54 // 40174
najó legközelebb megnézem de emlékeim szerint kimegy
David | Centocinquantanove2013-09-02 20:27:15 // 40173
Nem mondanám, ha nem úgy lenne... 1.5 fölé kicsivel megy, de kattanóig még nem sikerült pördítenem...
Liquid2013-09-02 20:20:58 // 40172
hogyne menne, csak gázt köll neki nyomni :)
David | Centocinquantanove2013-09-02 19:47:58 // 40171
Piritu - 1.000.0002013-09-02 19:44:51 // 40170
18.oldal:
"Ha a riasztóberendezés bekapcsolásakor
egy második hangjelzés is hallható,
kapcsoljuk ki a rendszert a Ë gomb
megnyomásával, ellenőrizzük az ajtók,
a csomagtér- és motorháztető megfelelően
becsukott állapotát, azután a Á
gomb megnyomásával kapcsoljuk be ismét
a rendszert.
Ellenkező esetben, a nem megfelelően
becsukott ajtót, a csomagtérajtót és a
motorháztetőt a riasztórendszer kizárja
a felügyelet alól. Ha az ajtók, a motorháztető
és a csomagtérajtó megfelelően
be vannak csukva, és az ellenőrző
jel megismétlődik, az a rendszer működési
hibáját jelzi. Ebben az esetben lépjünk
kapcsolatba egy Alfa Romeo márkaszervizzel."
"Ha a riasztóberendezés bekapcsolásakor
egy második hangjelzés is hallható,
kapcsoljuk ki a rendszert a Ë gomb
megnyomásával, ellenőrizzük az ajtók,
a csomagtér- és motorháztető megfelelően
becsukott állapotát, azután a Á
gomb megnyomásával kapcsoljuk be ismét
a rendszert.
Ellenkező esetben, a nem megfelelően
becsukott ajtót, a csomagtérajtót és a
motorháztetőt a riasztórendszer kizárja
a felügyelet alól. Ha az ajtók, a motorháztető
és a csomagtérajtó megfelelően
be vannak csukva, és az ellenőrző
jel megismétlődik, az a rendszer működési
hibáját jelzi. Ebben az esetben lépjünk
kapcsolatba egy Alfa Romeo márkaszervizzel."
StrigDaddy2013-09-02 19:41:30 // 40169
Sziasztok!
Az mitől lehet, hogy záráskor máshogy csipog, mint eddig?
Sokat villog és csipogás után pár másodperccel csippan megint.
Tartalékkal is próbáltam, dettó.
Ötlet valakinek?
Az mitől lehet, hogy záráskor máshogy csipog, mint eddig?
Sokat villog és csipogás után pár másodperccel csippan megint.
Tartalékkal is próbáltam, dettó.
Ötlet valakinek?
David | Centocinquantanove2013-09-02 19:14:26 // 40168
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-02 19:01:05 // 40167
azt még nem néztem majd holnap meglesem :P
Piritu - 1.000.0002013-09-02 18:50:20 // 40166
...meg a 2.0-nak is.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-02 18:45:47 // 40165
ez nem igaz, nekem felment az 1.9-nek is meg a 2,4-nek is
Szabolcs 1592013-09-02 18:05:49 // 40164
KÖSZI AZ INFÓT ,
David | Centocinquantanove2013-09-02 17:46:41 // 40163
Az ha nem megy fel 1.6-ig a turbobar az nem probléma, úgy tudom gyárilag senkinek sem megy fel odáig.
Szabolcs 1592013-09-02 16:47:01 // 40162
ez amit fel raktam csak alapjárat ha oda tiprok neki 1.6 ig nem megy ki alatta meg áll ,ja és gyujtást rá adom akkor is igy áll a turbo orám csak akkor megy le 0 ra ha le veszem a gyujtást
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-02 13:56:59 // 40161
naná
Piritu - 1.000.0002013-09-02 13:52:02 // 40160
...és gondolom, ha a 7 éven belül nem a márkakereskedésben veszed, azonnal ugrik a gari...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-02 13:37:04 // 40159
KIA Carrens 2006-os első fékcső csak gyári 20e/ oldal...KIA 7 év garancia nyühehhehee :P
David | Centocinquantanove2013-09-02 10:03:36 // 40158
Nálam speciel az első osztás közepén áll alapjáraton... Nyélgáznál felszalad 1.5-ig.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-02 09:47:48 // 40157
ha jó minden nem rángat az 4-ben sem meg 5-ben sem 60-nál az más miatt rángat ...
David | Centocinquantanove2013-09-02 09:02:36 // 40156
Így van! Ha városban betartod, akkor a sebességhatáron (60km/h) éppen 1500-at forog a motor. Tessék visszatenni harmadikba, akkor forog 1750-2000-ig kb, a fogyasztás csak elhanyagolható mértékben nő, de közben kíméled az autót azzal, hogy nem erőlteted.
És láss csodát, nem fog rángatni egyáltalán!
És láss csodát, nem fog rángatni egyáltalán!
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-01 20:09:34 // 40155
idén nyáron egy valag akkut adtunk el csodálkoztam is rajta ...holnap is jönnek valami zselés vartáért motorhoz valami 50 rugós szar...ki ad ki érte ennyit? :P