Svéd2013-08-30 12:56:11 // 40035
Ja,ezeket én is néztem,csak gondoltam,hogy inkább a tapasztalatokra hagyatkozom.:)Egyébként itt az amore,tipusok.....között is van egy pár elírás.
David | Centocinquantanove2013-08-30 12:17:43 // 40034
Akkor Svéd elnézést kérek, én csak a számokra hagyatkoztam ami nekem ide van írva... :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-30 12:13:06 // 40033
ez is el van kúrvan ...
David | Centocinquantanove2013-08-30 12:05:55 // 40032
Norby2013-08-30 11:44:54 // 40031
6 nál kevesebb kell.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-30 11:08:29 // 40030
5,5 a 6,4 egy baromság.....
Svéd2013-08-30 10:58:12 // 40029
Köszi.
David | Centocinquantanove2013-08-30 10:55:24 // 40028
6,4 liter
Gyári ajánlott olaj: Selenia WR
Gyári ajánlott olaj: Selenia WR
Svéd2013-08-30 10:51:29 // 40027
A 2.4 jtd-be mennyi motorolaj kell?
David | Centocinquantanove2013-08-30 09:59:28 // 40026
SOS kérdésem van: mi a hatósági tényállás a ez EÜ dobozkával kapcsolatosan jelenleg?
Ma van műszaki vizsgám, van is doboz, nem is járt le a szavatossága, le is van ragasztva, de a szavatossági időt jelző ragaszról lekoptak a betűk, olvashatatlan...
Kell vennem gyorsan előtte egyet? Vagy elfogadják ezt? Vagy kell e egyáltalán még műszaki vizsgára EÜ doboz?
Ma van műszaki vizsgám, van is doboz, nem is járt le a szavatossága, le is van ragasztva, de a szavatossági időt jelző ragaszról lekoptak a betűk, olvashatatlan...
Kell vennem gyorsan előtte egyet? Vagy elfogadják ezt? Vagy kell e egyáltalán még műszaki vizsgára EÜ doboz?
Alfonis2013-08-30 00:56:06 // 40025
Koszi! :) nemistuntfel.... :D
Piritu - 1.000.0002013-08-29 21:16:58 // 40024
Csabi2013-08-29 19:26:22 // 40023
Lehet cserélni a szilentet, 10-15e/db.
David | Centocinquantanove2013-08-29 19:19:20 // 40022
Na véééégre! Már kezdett elvonási tünetem lenni! :D
Ez a Plasti Dip zseniális találmány! A slusszkulcson az ezüstös rész már kezdett lepattogzani, kezdett nagyon ramatyul kinézni. Vettem egy flakon aeroszolos fekete Dipet, lefújtam vele, nagyon "gyári" lett! Akit érdekel jelezze... szívesen segítek.
Ez a Plasti Dip zseniális találmány! A slusszkulcson az ezüstös rész már kezdett lepattogzani, kezdett nagyon ramatyul kinézni. Vettem egy flakon aeroszolos fekete Dipet, lefújtam vele, nagyon "gyári" lett! Akit érdekel jelezze... szívesen segítek.
mizooo2013-08-29 19:17:52 // 40021
Jah és megjegyezte a srác, hogy olyan felfogatása van a kormányműnek mint egy teherautónak :P
mizooo2013-08-29 19:17:04 // 40020
Hello újra itt :)
Voltam ma futómű állításon a gumicsere után, csak az összetartáson kellett állítani, illetve szólt a srác, hogy az első/alsó lengőkarok hátsó szilentjei cserések lehetnek a jövőben (egyenlőre nem lóg). Lehet ezt külön cserélni? Konstatáltuk, hogy enyhén szorulnak a hátsó kerekek is a kézifékkarnak nem volt semmi holtjáték a könyöklő alatti csavaron állítottam, hogy legyen.

Voltam ma futómű állításon a gumicsere után, csak az összetartáson kellett állítani, illetve szólt a srác, hogy az első/alsó lengőkarok hátsó szilentjei cserések lehetnek a jövőben (egyenlőre nem lóg). Lehet ezt külön cserélni? Konstatáltuk, hogy enyhén szorulnak a hátsó kerekek is a kézifékkarnak nem volt semmi holtjáték a könyöklő alatti csavaron állítottam, hogy legyen.

Shadin2013-08-29 18:07:27 // 40019
Igen :-)
mzo2013-08-29 15:49:39 // 40018
Es ujra itt! :) On
GTPeti2013-08-27 20:50:05 // 40017
Lehet, hogy ő Köbüki és gerjed. :)
Piritu - 1.000.0002013-08-27 20:49:32 // 40016
?
Az Amoréra gondolsz?
Az Amoréra gondolsz?
Piritu - 1.000.0002013-08-27 20:47:28 // 40015
Az euro5 automata nélkül is tud ilyen lenni :-(
Shadin2013-08-27 20:45:27 // 40014
Megint lekapcsolnak...
mzo2013-08-27 20:42:54 // 40013
Értem. :) Annó emlékszem mindkét Octaviámra mikor átvettem őket az egyikben 3 km-er volt a másikban 7. :)
Megtaláltam Csikós tesztjét a Tc-n igaz egy Zafiráról de a motor váltó ugyanaz mint ami nekem van. Ő is leírja a váltó induláskor való "lassúságát".
Íme
Megtaláltam Csikós tesztjét a Tc-n igaz egy Zafiráról de a motor váltó ugyanaz mint ami nekem van. Ő is leírja a váltó induláskor való "lassúságát".
Íme
Piritu - 1.000.0002013-08-27 20:01:34 // 40012
Szerintem igen. Átadás előtt visszaállították 0 km-re. Mégis snasszul nézett ki 4-el a számláló :-P
"Km-óra utolsó íráskor: 0,0 km"
"Km-óra utolsó íráskor: 0,0 km"
mzo2013-08-27 19:56:26 // 40011
Az írások száma 1 azt jelenti volt már felülírva a comp?
mzo2013-08-27 19:54:53 // 40010
Áh értem már ezek a te adataid :) Oké köszönöm a tanácsot! :)
Piritu - 1.000.0002013-08-27 19:52:28 // 40009
Sőt, ha grafikont készítesz, azt is el lehet menteni, hogy később tanulmányozhasd.
Piritu - 1.000.0002013-08-27 19:51:34 // 40008
Minden kiolvasáskor készít a proli egy log fájlt a könyvtárába, amiben minden benne van.
Nekem ma egy ilyet készített:
FESLog_1308271732_Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 16V.txt
Nekem ma egy ilyet készített:
FESLog_1308271732_Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 16V.txt
Piritu - 1.000.0002013-08-27 19:43:41 // 40006
felejleges=felesleges
mzo2013-08-27 19:43:40 // 40005
Köszi van nekem screenpresso-m de mivel az autóban a laptopon nincs net lévén a wifi hatókörén kívül vagyok ezért egyszerűbb volt telefonnal lefotózni mert azon van netem és így egyből még az autóból fel is töltöttem a fórumra. A lényeg tök jól látszik így is
Piritu - 1.000.0002013-08-27 19:43:09 // 40004
Az is felejleges, a log fájlban ott van minden:
"READING PARAMETERS:
Akkumulátor feszültség : 12,414 V
Kilométer számláló: 106015,3 km
Km-óra utolsó íráskor: 0,0 km
Túlpörgések száma: 0
Max. motor ford.szám számláló: 0,00 sec
Írások száma: 1
1. h. üzema. korrekció: 0,00 mm³/i
2. h. üzema. korrekció: 0,00 mm³/i
3. h. üzema. korrekció: 0,00 mm³/i
4. h. üzema. korrekció: 0,00 mm³/i"
(Azért nulla a korr, mert állt a motor.)
"READING PARAMETERS:
Akkumulátor feszültség : 12,414 V
Kilométer számláló: 106015,3 km
Km-óra utolsó íráskor: 0,0 km
Túlpörgések száma: 0
Max. motor ford.szám számláló: 0,00 sec
Írások száma: 1
1. h. üzema. korrekció: 0,00 mm³/i
2. h. üzema. korrekció: 0,00 mm³/i
3. h. üzema. korrekció: 0,00 mm³/i
4. h. üzema. korrekció: 0,00 mm³/i"
(Azért nulla a korr, mert állt a motor.)
GTPeti2013-08-27 19:42:58 // 40003
Parancsolj. Angol nyelvű progi, de eléggé magától értetődő a kezelése. Segítségével mellőzheted a képernyőfotózásokat. Márpedig ez mindenkinek jobb. :)
GTPeti2013-08-27 19:36:34 // 40002
Cartárs, múltkor direkt belinkeltem neked egy képlopó programmot...
mzo2013-08-27 19:35:04 // 40001
Fogalmam sincs, az a mérés kb 70- fokos hűtővíznél történt ha jól emlékszem.
stukker19872013-08-27 19:31:29 // 40000
Meleg motornál nálam is elmászott 1-2 érték...
Még úgy is határétéken belül voltak,de engem idegesített a dolog. Végül nem tudtam utánajárni,mert azt mondták,hogy amíg nem romlanak jelentősebben az értékek addig kár megbontani.
Még úgy is határétéken belül voltak,de engem idegesített a dolog. Végül nem tudtam utánajárni,mert azt mondták,hogy amíg nem romlanak jelentősebben az értékek addig kár megbontani.
Shadin2013-08-27 19:24:35 // 39999
Ez tök jó, de akkor az előző hogy adott magasabb értékeket meleg(ebb) motorral?
mzo2013-08-27 19:10:08 // 39998
Piritu - 1.000.0002013-08-27 17:51:34 // 39997
Megjött az új adapter. Gyorsan kipróbáltam. Működik, király :-))
Norby2013-08-27 17:26:16 // 39996
Hosszan kel nyomni a gombot.
Piritu - 1.000.0002013-08-27 17:18:22 // 39995
Gratula a k-hoz! :-))
Svéd2013-08-27 16:59:58 // 39994
Hogy tudom nullázni a trip-eket?
Alfonis2013-08-27 16:43:26 // 39993
ÜGyes! :)
Lassan egy nap szünet ? azthittem a múltkor már elköltözött az oldal ...
Lassan egy nap szünet ? azthittem a múltkor már elköltözött az oldal ...
Norby2013-08-27 16:24:20 // 39992
Én csináltam. Csak telefonnal gyorsan csináltam egyet.
4500 ért vettem 1mx1,5 méteres fóliát.
4500 ért vettem 1mx1,5 méteres fóliát.
Norby2013-08-27 16:23:06 // 39991
Akku saru le.
Vár 15 perc.
Ezeket kicsavarod.
Elfordítod a kormányt 45 fokkal és két helyen be kell nyúlni egy nagy lapos csavarhúzóval. Tövig be kell dugni, majd elfordítai.Ekkor kiugrik a légzsák egyik fele. Elfordítod a kormányt 90 fokkal és megismétled.
Utána a kormány hátoldalán van 3 kis csavar besülyesztve a három küllőnél.
Ennyi.
Vár 15 perc.

Elfordítod a kormányt 45 fokkal és két helyen be kell nyúlni egy nagy lapos csavarhúzóval. Tövig be kell dugni, majd elfordítai.Ekkor kiugrik a légzsák egyik fele. Elfordítod a kormányt 90 fokkal és megismétled.
Utána a kormány hátoldalán van 3 kis csavar besülyesztve a három küllőnél.
Ennyi.
David | Centocinquantanove2013-08-27 16:08:48 // 39990
Mennyiért csinálták? Szép lett bár a fotó elég gyengus minőség!
Norby2013-08-27 16:02:43 // 39989
David | Centocinquantanove2013-08-27 15:03:38 // 39988
Olyan kérdésem lenne, hogy a kormányon középen a kerek, emblémás sötétebb rész az hogyan jön le?
Le szeretném fóliáztatni az alatta lévő szürke részt, mert sajnos eléggé prosztó már a megjelenése... karcos csúnyácska...
Le szeretném fóliáztatni az alatta lévő szürke részt, mert sajnos eléggé prosztó már a megjelenése... karcos csúnyácska...
Hege2013-08-27 14:56:19 // 39987
Az én autóm 1.9d 16V manuális váltós.
Város van benne 1,5 km-es táv is: 10 liter körül.
Hosszútáv: nagyszülők meglátogatása Kecskemét - Körösladány kb. 130 km normál vezetés mellett: 5,4.
Autópálya: Kecskemét - Balatonlelle 140-el illetve 85-90 M0-án :6 liter.
A trip A szerinti átlagom: 6,5.
Város van benne 1,5 km-es táv is: 10 liter körül.
Hosszútáv: nagyszülők meglátogatása Kecskemét - Körösladány kb. 130 km normál vezetés mellett: 5,4.
Autópálya: Kecskemét - Balatonlelle 140-el illetve 85-90 M0-án :6 liter.
A trip A szerinti átlagom: 6,5.
mzo2013-08-27 14:41:36 // 39986
Varosban egyebkent tenyleg nagyon jo az automata ugyesen csinalja a folgat eszre se lehet venni. Egyedul amit irtam lentebb, hogy 65 kornyeken en mar fulre valtanaek mert mar picivel 2000 felett forog de a valto csak kb valahol 65-70 kozott valtja csak a 4-est. Ennyi. Egyebkent ha nem nyomja neki az ember akkor igyekszik a leheto legalacsonyabb fordulathoz tartozo nyomateki maximumon tartani a fordulatot.