Fórum >> Típusok >> 159

GTPeti2013-08-25 18:03:20 // 39854
Ja OK, úgy akkor rendben van!
Piritu - 1.000.0002013-08-25 17:58:38 // 39853
Lehet, de jár hozzá a három átalakító kábel is, így nem kell kendácsolni :-)
Szabolcs 1592013-08-25 17:55:38 // 39852
most néztem meg a csomagtartót ott nem szabadult el semmi se de átt néztem a rugoimat azok nincsenek el törve teszek 1 próbát veszek 2 db menetstabilizátort
GTPeti2013-08-25 17:55:36 // 39851
Jó kis felárral árulják...
David | Centocinquantanove2013-08-25 17:53:17 // 39850
Megfelelő portot kell kiválasztani! Interface driverjét fel kell telepíteni!
David | Centocinquantanove2013-08-25 17:52:33 // 39849
Liquid kolléga tud elég olcsón szerezni, ismeri a forrásokat, nekem is tőle van! Igaz nem BT hanem sima USB, de szerintem megy neki mindkettő!
mzo2013-08-25 17:52:19 // 39848


Meg egy gyors kerdes. Radugtam a kutyut gyujtast raadtam multiecuscant is elinditottam de nem latja a gep az autot. Mit csinalok rosszul?
Piritu - 1.000.0002013-08-25 17:52:11 // 39847
Most rendeltem, ezt.
Svéd2013-08-25 17:11:29 // 39846
Én is vennék interface-t,ha van valakinek felesleges.
Lexlutor2013-08-25 17:00:12 // 39845
Valamelyiken BT kód: 6789 vagy 5678. Nekem valamelyik ezek közül volt, de olvastam a neten 0000-ás kódot is. Elvileg más variáció nincs.
mzo2013-08-25 16:53:17 // 39844
Koszii
Lexlutor2013-08-25 16:48:09 // 39843
Beraktam az utólagos xenont is:
Xenon berakása

A mosót már múltkor beszerletem:
Mosó beépités
GTPeti2013-08-25 16:43:19 // 39842
Hogy nektek mi mindenetek van!!! :))
Lexlutor2013-08-25 16:42:06 // 39841
Elkészült ablakmosó visszajelzőm.
Visszajelző beépités
Dömpi (il dottore)2013-08-25 16:38:29 // 39840
Ne az alfánál nézd, hanem más típusoknál, olyannál, aminek hasonló a tömege.
Shadin2013-08-25 16:35:53 // 39839
Bármennyi notebookkal használhatod. 1234 a BT kód.
Dömpi (il dottore)2013-08-25 16:35:20 // 39838
azért kettesben a 3000 rpm kicsit durva, elég 3-ban 2500, vagy 4-ben 2500, és akkor még tempóban is maradsz.
GTPeti2013-08-25 16:33:53 // 39837
Lehet, akármennyire akarod. :)
Dömpi (il dottore)2013-08-25 16:33:42 // 39836
Tudom, de mi EU-ban I/100 km-ben. A km/l-re értettem, hogy nem sok értelme van.
Apám kint él Seattle-ban. Vele is "jókat" beszélgetünk a fogyasztásról, mikor ő mondja, hogy ennyit, meg annyit megy el 1 tank üzemanyaggal, én meg mondom, hogy enyit, meg annyit fogyaszt százon. K*rvára elbeszélünk egymás mellett. :)
mzo2013-08-25 16:32:01 // 39835


Megvettem a kis szervíz modemet 3500 ft volt. Az a kerdesem hogy ezt csak egy laptophoz szamitogephez lehet csatlakoztatni vagy lehet tobbszor tobb gepre. Most egy baratomnal vagyok es itt is kiprobalnank de nem akarom hogy az otthoni laptopon ne mukodjon mar.
Shadin2013-08-25 16:25:59 // 39834
Nem találom ki kért használt első-alsó pajzsot, de a régim megvan...
Norby2013-08-25 15:03:37 // 39833
ok
Köszi!
Csabi2013-08-25 14:58:57 // 39832
Ha abszolút nincs, akkor a műszerfalon kivillan a töltés lámpa.
Ha alacsony a töltés azt csak úgy tudod, h rámérsz pl alapjáraton az akku saruira fogyasztók nélkül ~14V-nak kell lennie.
Csabi2013-08-25 14:56:03 // 39831
van egy utolsó tippem, de most már csak akkor írok a témában ha végre tényleg megoldódik...viszont erre megint kell várni egy évet mire nyár lesz ismét, a napokban 15fok volt nálunk reggel..olyan szépen indult mintha meleg lenne a motor
Norby2013-08-25 14:55:59 // 39830
Egy kérdés.
Honnan veszem észre, hogy nincs töltés?
Nem jelzi lámpa, de mintha merülne az aksi. Van egy bluetooth-os kiolvasóm és egy Torqe programom, ami nem mutat semmit a töltésnél.
GTPeti2013-08-25 14:55:40 // 39829
Ebben maximálisan egyet értünk. Teljesen más felfogás a kettő.(Aki eleve eladásra tervez, logikusan csak azt csináltatja meg, amit muszáj. Ez nem baj, hanem különbség. Olyan, hogy preventív jelleggel cserélni valamit, valószínűleg nem játszik. Hogy van-e értelme... szerintem felesleges lenne erről most flamelni.)
DrB2013-08-25 14:51:25 // 39827
Köszi, megkaptam a guminyomás táblázatot. De sajnos a méretem (225/45 R18) nincs benne. Googlizom utána, de eddig nem jártam sikerrel...
Csabi2013-08-25 14:28:55 // 39825
Szívósor tuti nem, egyrészt mert nekem cserélték újra(módosítottra) gariban ,meg csak nyáron 20-25fok felett csinálja...ha ez lenne akkor 10fokban is kellene csinálnia.
mzo2013-08-25 14:25:49 // 39824
Értem köszi. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-25 14:21:22 // 39823
hm akkor mi lehet az egyenletlen alapjárat? szívósort lekötötted már a lapátokat próbáltad úgy? injektor hiba nagyon ritka ...
Shadin2013-08-25 14:11:00 // 39822
Onnan is tudni a regenerálást, hogy alapjáraton a turbónyomás az első osztás alatt áll egy kicsivel.
Csabi2013-08-25 14:10:35 // 39821
jaja, vagyis inkább úgy mondom , h amiért kicseréltem őket(nyári egyenetlen alapjárat az első indításkor) azt nem oldotta meg. De nem bántam meg sokkal szebben jár a motor, és egy darabig nem kell velük foglalkoznom:)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-25 14:07:33 // 39820
hát hallod a druszámnak 580e km-ig nem tömődött el akkor ez sosem fog :) a z injektorok voltak feleslegesek?
mzo2013-08-25 14:02:41 // 39819
bocs most nézem csak nem DFP, hanem DPF :))
Csabi2013-08-25 13:58:07 // 39818
Az biztos, h nem csak egy üres doboz, mert bevilágítva a csőcsatlakozáson apró lyukakat lehet látni...
Csabi2013-08-25 13:56:53 // 39817
Elég sok...:) kormányművön és injektorokon (ami még ráért volna, nem az volt a gond) kívűl mást nem cseréltem, ami a fő alkatrészeket illeti :)
A karetergáz leválasztót meg azért cseréltem, mert én is azt gondoltam, h nem végzi jól a dolgát...
Egyébként biztos ez is eltud rakódni olajsárral és akkor ugyanaz lesz mint a BMW-k nél.
Piritu - 1.000.0002013-08-25 13:55:16 // 39816
Még a 156-ban szoktam a hosszú autópályás etapokon szórakozni vele. Az ember nem tud mit kezdeni az adatokkal. Jó játék, de egy idő után meguntam.
Piritu - 1.000.0002013-08-25 13:51:38 // 39815
Azért mielőtt szétkapod nézz körül a csomagtartóban! Főleg a pótkerék környékén. A Spidert már majdnem szétszedtem, aztán rájöttem, hogy csak a betekerhető vonószem szabadult el, és az kopogott a csomagtartó alján.
mzo2013-08-25 13:50:08 // 39814
És tényleg :)
mzo2013-08-25 13:49:43 // 39813
Örülök! :) Hogy a Km/liternek mi értelme az jó kérdés.... Biztos van a világnak olyan része ahol így számolják a fogysztást... :) Egyébként nekem pont ma regenerált a DFP-m. Egyszer csak azt tünt fel hogy a fogysztás felment 16-18 liter környékére. Egyből átváltottam manuális üzemmódba és kettesben kb 3.000 fordulaton haladtam vagy 10 percig az M0-áson. Mákom volt hogy pont arrafelé jártam... Aztán egyszer csak visszament a fogyasztás a normál szintre. Ennyi. Ezt leszámítva semmit nem tapasztaltam hogy dolgozna a DFP reg. hang ugyanaz volt nem kormolt nem lett lomha az autó. Ha csak ennyi az egész akkor ezzel megleszek. :)
Piritu - 1.000.0002013-08-25 13:46:21 // 39812
Az angolszászok mérföld/gallonban gondolkodnak...
Dömpi (il dottore)2013-08-25 13:28:06 // 39811
küldök e-mailt
Dömpi (il dottore)2013-08-25 13:27:45 // 39810
Újabban rugótörés szokott előfordulni, főképp SW-k-nél.
Dömpi (il dottore)2013-08-25 13:21:21 // 39809
Az imént megnéztem.
Valóban állítható a km/mi és tényleg, beállítható, hogy a fogyasztást l/100km-ben mutassa, vagy km/l-értékben.
Mellesleg az utóbbinak mi értelme lehet?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-25 13:10:50 // 39808
van olyan fő alaktrész amit még nem cseréltél ki? :) ezt pl minek hogy szétvághasd? :D
Szabolcs 1592013-08-25 12:56:23 // 39807
üdv na valami el kezdett kopogni hátul a bal oldal felöl hallom mi szokott tönkre menni elöször menetstabilizátor ra tippelek
Piritu - 1.000.0002013-08-25 12:55:08 // 39806
Szerintem csak egy üres doboz, amiben le tud csapódni az olaj.
Piritu - 1.000.0002013-08-25 12:54:24 // 39805
Nem másoknak veszek autót eladásra. Olyat keresek, ami nekem kell és használom. De ez az én privát hülyeségem :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak