Piritu - 1.000.0002013-08-24 18:56:38 // 39754
Azért csendesen megkérdem: Egy 30 azaz harminc millás kocsinál ki nem sz@rja le a a 15-18 literes fogyasztást, hogy kormos kell? Nem hiszem, hogy más előnye lenne egy 300+ lovas benzineshez....
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-24 18:32:29 // 39753
8 sebességes ZF az kell nekem ...legalább nem aisin
Piritu - 1.000.0002013-08-24 18:10:17 // 39752
Automata? Akkor már nem is érdekel. Még nem tartom magam elég öregnek az automatához.
Alfonis2013-08-24 16:57:26 // 39751
EZT A FOS IDŐT!!!!! áááá
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-24 16:48:35 // 39750
automata szóval nincs kuplung meg lendkerék...nem hinném hogy annyira vészes mondjuk egy Quattroporte-hoz az első betét gyári minőségben 22e ft, hátra 18e
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-24 16:42:34 // 39749
én mondtam neked :(( nekem nem hullámzott igaz lapátok le voltak kötve szerintem az EGR nem tudja lekövetni a gyors zárást és a turbó teljesítménye miatt hullámzik ...engedné az EGR felé de az zárna, nyitna és ezért hullámzik....legalábbis csak szerintem :)
'''''2013-08-24 16:38:01 // 39748
ErHard!
Átírattam a vezérlést a nyár elején Kollárral.A hullámzás a kigyorsításoknál megmaradt,tehát nem progi hiba volt.Amikor kiköttetted a lapátokat a légbeömlőben,neked megszűnt?
Átírattam a vezérlést a nyár elején Kollárral.A hullámzás a kigyorsításoknál megmaradt,tehát nem progi hiba volt.Amikor kiköttetted a lapátokat a légbeömlőben,neked megszűnt?
'''''2013-08-24 16:34:51 // 39747
Diesel+nitróval van tapasztalatom. :-)
Piritu - 1.000.0002013-08-24 16:21:31 // 39746
Az a 6 volt 10 is.
Piritu - 1.000.0002013-08-24 16:20:47 // 39745
Minden 3-4 tankolás után ilyet tankolok.
Teljesítményben, fogyasztásban SEMMI különbséget sem éreztem eddig. A mért rugalmassági adatok sem változtak.
Az viszont mindig feltűnik, hogy a motor járása puhább lesz, kevésbé dieselesen kerreg.
Másik régebbi történetem a 156 1,9 mjet-tel:
Kb 6 ezer km-en normál nyállal mentem, majd a német autópályán nem ment 200 fölé a vas. A szervizesek (Riegler Győr) nem találtak semmi baját. Aztán vépúder ment bele, és pár száz km után egyszer csak elindult a vas, és ment 200 felett újra. Valószínűleg valamit kitisztított...
Teljesítményben, fogyasztásban SEMMI különbséget sem éreztem eddig. A mért rugalmassági adatok sem változtak.
Az viszont mindig feltűnik, hogy a motor járása puhább lesz, kevésbé dieselesen kerreg.
Másik régebbi történetem a 156 1,9 mjet-tel:
Kb 6 ezer km-en normál nyállal mentem, majd a német autópályán nem ment 200 fölé a vas. A szervizesek (Riegler Győr) nem találtak semmi baját. Aztán vépúder ment bele, és pár száz km után egyszer csak elindult a vas, és ment 200 felett újra. Valószínűleg valamit kitisztított...
Laosz1562013-08-24 16:14:18 // 39744
Sziasztok! Van vkinek tapasztalata V-power nitro+ diesellel? Teljesitmenyben,fogyasztasban mennyire eszreveheto?
GTPeti2013-08-24 14:54:41 // 39741
Nekem is van egy kontroll-személyem. Az egyik megrendelőnk egy meglehetősen pénzes fickó. Eddig Alfái voltak 166, 159. De a 159 már annyira nem jött be neki, túl lomhának találta. Most váltott A6-ra. Kíváncsi leszek, hogy mi lesz a köv. autója...
Piritu - 1.000.0002013-08-24 14:50:48 // 39740
A maciarc se jön be mindenkinek...
A német kollégámat meg pont az vette rá, hogy vegyen egy Giu-t az asszonynak. Most már 159-en is töri a fejét :-)
A német kollégámat meg pont az vette rá, hogy vegyen egy Giu-t az asszonynak. Most már 159-en is töri a fejét :-)
Piritu - 1.000.0002013-08-24 14:45:28 // 39739
Sajna nem tud magyarul a Vas :-(
GTPeti2013-08-24 14:26:02 // 39738
Akkor te várd meg az új Superb-et! :PPPPPP
Alfonis2013-08-24 14:25:18 // 39737
nekem ez nem tetszik! :D
Alfonis2013-08-24 14:24:08 // 39736
azt sajna nem. Ennyi kis idegen nyelvtudás nem árt ám :P
bizsó1592013-08-24 13:56:55 // 39735
ok megtaláltam köszi, esetleg a magyar nyelvet valaki nem tudja megoldani közületek?
GTPeti2013-08-24 13:45:13 // 39734
Erre én is kiváncsi lennék. Gondolom kb. annyi minden, mint egy 5-ös BMW-hez. Vagyis nem olcsó. :(
Piritu - 1.000.0002013-08-24 13:42:01 // 39733
És a fenntartása mibe fáj?
Fékbetét, tárcsa, kuplung, kettőstömegű és társai?
(Netán egy új első embléma? )
Fékbetét, tárcsa, kuplung, kettőstömegű és társai?
(Netán egy új első embléma? )
GTPeti2013-08-24 13:40:43 // 39732
Jól. A VM Motori segített neki. B)
Piritu - 1.000.0002013-08-24 13:38:56 // 39731
Jól látom, hogy a Maserati is átállt a sötét oldalra? :-O
GTPeti2013-08-24 13:22:20 // 39730
Eszméletlen ez az autó... Én teljesen bele vagyok zúgva. Ilyet csak az olaszok tudnak. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-24 13:20:01 // 39729
3-5 év és olyan 6-7 milla lesz...na ennek van stílusa ezért nem lesz bökő :DDD
GTPeti2013-08-24 13:17:16 // 39728
Nekem is ez a legnagyobb álmom. B)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-24 13:16:00 // 39727
na egy ilyen jöhet pár év múlva addig Alfázom még :)
Maserati Ghibli
Maserati Ghibli
Alfonis2013-08-24 12:29:48 // 39726
Genau :)
Piritu - 1.000.0002013-08-24 12:19:40 // 39725
Használt első pajzsot kár keresni, az is olyan lesz. Inkább új.
pl Erhard242-től
pl Erhard242-től
Piritu - 1.000.0002013-08-24 12:18:43 // 39724
...és amikor a pl a TripB-t mutatja, a kap legvégén lévő gomb felső részével a kijelzett felső adatot, az alsóval az alsót tudod léptetni
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-24 12:15:42 // 39723
igen Te, ki kell kormolni 200-zal 500km-en és akkor milyen jól fog menni
Alfonis2013-08-24 12:08:39 // 39722
nem mutatja a fogyit? -Olyan nemigen!
Ablaktörlős karon (jobb o) szemből a végén kell megnyomni annak kéne váltani a TRIP A majd Trip B majd újra Dátum / Rádio .. hoz.
Ablaktörlős karon (jobb o) szemből a végén kell megnyomni annak kéne váltani a TRIP A majd Trip B majd újra Dátum / Rádio .. hoz.
bizsó1592013-08-24 11:53:48 // 39721
üdv keresek 159-es első pajzsot használt is érdekel csak ne legyen repedt sajna az enyém az, ha valakinek lenne az vegye fel a kapcsolatot velem és megbeszéljük a részleteket, és egy kérdésem lenne létezik hogy nem mutatja a fogyasztást a gép mert nem találom hiába nyomogatom?
GTPeti2013-08-24 09:55:02 // 39720
" sosem állt meg, de még csak nem is szarakodott egyik autóm sem ...valamit rosszul csinálok?" Szeretem az ilyen kérdéseket, amire szinte nem lehet jó választ adni...
Az enyém sem állt meg, egyszerűen rosszabbul ment pályán. Rátankoltam, rendbejött. Akkor szerinted én csinálok valamit rosszul?
Az enyém sem állt meg, egyszerűen rosszabbul ment pályán. Rátankoltam, rendbejött. Akkor szerinted én csinálok valamit rosszul?
Liquid2013-08-24 00:06:56 // 39719
én ha tehetem mindig Bécsben tankolok, no nem azért mert jobb, hanem olcsóbb :)
Piritu - 1.000.0002013-08-23 22:57:17 // 39718
egr-t valóban nem cseréltek, viszont megtett km-re vetítve többször maradtak fekve :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-23 22:36:27 // 39717
családinak egyszer lehet az lesz semmi sem lehetetlen ott legalább van kínálat ... bár 4-5 év múlva lesz alternatíva ...maserati
Dömpi (il dottore)2013-08-23 22:32:58 // 39716
ha így folytatod, a következő kocsid egy bökő lesz :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-23 22:32:42 // 39715
én meg csak kis hazánkban tankolok szinte és ugyan annyit eszik az autóm mikor kint tankoltam, sosem állt meg, de még csak nem is szarakodott egyik autóm sem ...valamit rosszul csinálok?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-23 22:30:19 // 39714
ilyen is van, de mint ha ilyen bárhol nem lenne... tényleg nálatok van pár céges bökő hányan cseréltek EGR-t? kitalálom egyen sem...ne erről beszélgetünk pl...
Alfonis2013-08-23 22:19:56 // 39713
Osztrákoknál mindig kevesebb mint nálunk vagymi?
1,32 - 1,35 körül mozog mindig. Az 300 al számolva is 405 HUF ... Itthon nemtom most mennyi de tuti több! ...
1,32 - 1,35 körül mozog mindig. Az 300 al számolva is 405 HUF ... Itthon nemtom most mennyi de tuti több! ...
Piritu - 1.000.0002013-08-23 22:14:45 // 39712
Ráadásul a múlt héten kevesebbe is volt egy liter, mint itthon :-(
Piritu - 1.000.0002013-08-23 22:13:58 // 39711
GTPeti2013-08-23 22:11:49 // 39710
"Az a baj, hogy nem a név számít, hanem az ottani tulaj, személyzet.
Pont emiatt állhatsz nyugodtan oda az általad említett országokban bármelyik kúthoz."
Ezt én is pont így látom. Ezért tankolok "odaát". Nekem elég volt két eset, hogy nulla kompromisszummal AT-ban tankoljak. (A JTD-vel pont belefér a Wels-Bp-Wels.)
Pont emiatt állhatsz nyugodtan oda az általad említett országokban bármelyik kúthoz."
Ezt én is pont így látom. Ezért tankolok "odaát". Nekem elég volt két eset, hogy nulla kompromisszummal AT-ban tankoljak. (A JTD-vel pont belefér a Wels-Bp-Wels.)
Alfonis2013-08-23 22:00:57 // 39709
hát én üzemanyag között még nem éreztem különbséget. Kb sehol :P de átlagban 99% osztrák nyállal megyek. Már a tudat, h az van benne jó :D
Piritu - 1.000.0002013-08-23 21:57:51 // 39707
5-től? Egyet ismertem, ő 80-nál motort cserélt :-DD
Piritu - 1.000.0002013-08-23 21:57:06 // 39706
Konkrétan nekem a soproni határon lévő MOL kúttal volt utoljára az "afférom". Az se egy lepusztult hely :-((
Az a baj, hogy nem a név számít, hanem az ottani tulaj, személyzet.
Pont emiatt állhatsz nyugodtan oda az általad említett országokban bármelyik kúthoz. (Most a szerpentinezés előtt a Spiderbe egy faluszéli névtelen kúton tankoltam.)
Az a baj, hogy nem a név számít, hanem az ottani tulaj, személyzet.
Pont emiatt állhatsz nyugodtan oda az általad említett országokban bármelyik kúthoz. (Most a szerpentinezés előtt a Spiderbe egy faluszéli névtelen kúton tankoltam.)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-23 21:53:56 // 39705
nálam az 5-től kezdődik egy bökő mindig erről is beszélek úgy hogy az a pohár sajna tele van ...
kerékcsapágy meg 99%-ban a júzer bénaságából vagy figyelmetlenségéből megy tönkre szóval elég rossz a hasonlat...
kerékcsapágy meg 99%-ban a júzer bénaságából vagy figyelmetlenségéből megy tönkre szóval elég rossz a hasonlat...