Coolby2013-05-27 21:34:02 // 36165
lehet róla szó :) de ha szétszeded/szedjük, akkor jó ha megvan már a B tervre a megoldás, mert szétszedni-összerakni-szétszedni-összerakni... nem jó móka azért :) én csináltam :)
ValeRossi462013-05-27 21:13:32 // 36164
Ebben a listaban sincs benne a Alfa.
ALFI1562013-05-27 21:11:19 // 36163
Nagyon jó lett!De tetszik az Árpádsávos zászlód is.
ValeRossi462013-05-27 21:07:51 // 36162
Ez jo kerdes. Nem tudom h azt tudja e. Megkene Oket kerdezni
GPs utasiyasait kirakja audiora az biztos.
GPs utasiyasait kirakja audiora az biztos.
Attie2013-05-27 20:43:52 // 36161
David | Centocinquantanove2013-05-27 20:17:41 // 36160
Ez nekem egy kicsit fura... Itthoni "akciós" árai ezeknek a kábeleknek 5-6-8ezer... Pedig nekem is kéne egy ilyen, de ennyit nem akartam kifizetni érte, de ezt a 2-3 ezret megérné...
'''''2013-05-27 20:06:23 // 36159
Nekem 2000-től 4000-ig húz a legjobban.
Csabi2013-05-27 19:51:23 // 36158
pár képet feltoltam én is ftp-re :)
Shadin2013-05-27 19:33:49 // 36157
3000-3500 felett ahol már inkább a "teljesítmény" viszi nem a "nyomaték". Pityukomáéba is az volt a jó, hogy majd a végéig gőzmozdonyként gyorsult az enyémhez képest ami viszont alul volt erősebb, de mint utóbb kiderült ez okoz(hat)ta a túlfogyasztást mert ebben a tartományban indokolatlanul fel volt emelve a rail nyomás, sőt ez okoz(hat)ta az erősebb motorhangot, alapjárati csattogást, ami most nincs. Érdi M6 emelkedő közepén 160-nál gyorsul 6.-ban és hát kitapostam a belét hazafelé és így is fél literrel kevesebbet mutat a fedkomp ami persze még nem jelent semmit. Ahogy elnézem nagyon finoman fel lehet egy ECU-t programozni már ha ért hozzá valaki.
Dömpi (il dottore)2013-05-27 19:26:45 // 36156
'''''2013-05-27 18:37:34 // 36154
A "felül elfogyott"-on mit értesz?Milyen fordulatnál?
Shadin2013-05-27 18:36:58 // 36153
Miért is nem jó amit belinkeltél?
imi1562013-05-27 18:13:13 // 36151
.....2013-05-27 16:52:54 // 36150
Balogh Zoltán ajánlott egy autószerelőt Veszprém mellett Márkón.
stukker19872013-05-27 16:51:36 // 36149
Az Dension cucc a navigációs rendszer beépített mikrofonját nem tudja használni telefonáláskor?
.....2013-05-27 16:48:47 // 36148
Nekem ELM327 1.4-es van,de a MES beállításoknál 1.3+ -ra kell állítani.
.....2013-05-27 16:43:59 // 36146
Nálam a chiptungolás nem jött össze, inkább visszaírattam a régit :( Sokkal jobban ment,de a hullámzó volt a gyorsulás padlógáznál.
ValeRossi462013-05-27 16:42:11 // 36145
lejjebb lapoztam az oldalt,ez nem jó..
segítség..... :)
segítség..... :)
ValeRossi462013-05-27 16:37:03 // 36144
http://viewitem.eim.ebay.hu/V15-ELM327-OBD2-OBDII-CANBUS-Auto-Car-USB-Diagnostic-Interface-Scanner-UK/251275735579/item
ez a kábel kell a hibakód olvasáshoz?
ez a kábel kell a hibakód olvasáshoz?
ValeRossi462013-05-27 15:51:35 // 36143
Nekem kellene egy kis segítség,a két belső szenzorom nem jó. :)
Coolby2013-05-27 15:36:03 // 36142
Sziasztok!
Húú, látom jól sikerült találkozó. Kár, hogy kihagytam, de hát így jött össze.
Viszont múlt héten én közben megoldottam a parkolóradar problémámat. Bejelentkeztem egy autóvillamosságishoz, megbeszéltem vele, hogy leszedem én a lököst és ő méricskél. Közben eszembe jutott, hogy szerzek egy bontott szenzort, mert ha rossz lesz, akkor kicserélem és már úgy rakom vissza lököst, ha jó lesz, akkor pedig Phon rugalmasságának köszönhetően visszaviszem szenzort. Na most előző este szereltem le lököst és gondoltam teszek próbát és vagy 5-6szor kicserélgettem szenzort oda-vissza és a régivel mindig hibát dobott, újjal pedig jó volt, úgyhogy beraktam újat, visszatettem lököst és lemondtam autóvillamosságist.
Úgyhogy szenzor volt beszarva. Ha valakinek kell segítség, lököst már szerintem 1,5 órás idővel szerelem oda-vissza :)
Szenzor egyébként fekete, de metál carbon, míg enyémben sima feketék voltak (pedig autó nero oceano), így ha valaki nagyon odafigyel, elüt a többitől.
Jövő héten DPF off, EGR off (talán), futómű csekk.
Húú, látom jól sikerült találkozó. Kár, hogy kihagytam, de hát így jött össze.
Viszont múlt héten én közben megoldottam a parkolóradar problémámat. Bejelentkeztem egy autóvillamosságishoz, megbeszéltem vele, hogy leszedem én a lököst és ő méricskél. Közben eszembe jutott, hogy szerzek egy bontott szenzort, mert ha rossz lesz, akkor kicserélem és már úgy rakom vissza lököst, ha jó lesz, akkor pedig Phon rugalmasságának köszönhetően visszaviszem szenzort. Na most előző este szereltem le lököst és gondoltam teszek próbát és vagy 5-6szor kicserélgettem szenzort oda-vissza és a régivel mindig hibát dobott, újjal pedig jó volt, úgyhogy beraktam újat, visszatettem lököst és lemondtam autóvillamosságist.
Úgyhogy szenzor volt beszarva. Ha valakinek kell segítség, lököst már szerintem 1,5 órás idővel szerelem oda-vissza :)
Szenzor egyébként fekete, de metál carbon, míg enyémben sima feketék voltak (pedig autó nero oceano), így ha valaki nagyon odafigyel, elüt a többitől.
Jövő héten DPF off, EGR off (talán), futómű csekk.
Shadin2013-05-27 15:34:08 // 36141
Rosszkor kapott több üzemanyagot ill. magasabb rail nyomást. Nekem alul erősebb volt viszont felül elfogyott.
Shadin2013-05-27 15:31:45 // 36140
Az első kőr után már feljebb tolta, de azt beszéltük, hogy megnézem fogyasztási szempontból is és ha kell tovább írjuk. DPF benne maradt egyenlőre, úgyhogy nem feszegettük a határokat.
stukker19872013-05-27 14:45:53 // 36139
Mondjuk a drágán az relatív...
A HA-s hirdetésekhez képest drága,de ha a leendő vevő megnézni,hogy én anno mennyiért vettem és azóta mennyit költöttem rá és összehasonlítja az ottani kérdéses autókkal akkor végül rájön majd reményeim szerint hogy jó vétel.
A HA-s hirdetésekhez képest drága,de ha a leendő vevő megnézni,hogy én anno mennyiért vettem és azóta mennyit költöttem rá és összehasonlítja az ottani kérdéses autókkal akkor végül rájön majd reményeim szerint hogy jó vétel.
stukker19872013-05-27 14:41:34 // 36138
drágán adom az autót a sok ráköltött pénz (pl felni) és rászánt idő miatt ÉS mert NEM szabadulni akarok belőle hanem mert lenne egy jó lehetőségem....
Dömpi (il dottore)2013-05-27 14:39:09 // 36137
én külön adnám el!
stukker19872013-05-27 14:35:39 // 36136
valaki jól járhat vele,mert azzal együtt megy szerintem...
Dömpi (il dottore)2013-05-27 14:28:52 // 36135
a felniket el ne add vele!!!
ValeRossi462013-05-27 14:20:54 // 36134
Akkor tényleg felesleges :) de jó egyébként.
stukker19872013-05-27 14:19:36 // 36133
Én is azt tervezek a jövő hónapban az autóba....
Mondjuk gondolkodok az eladáson is,így már nem tuti...
Mondjuk gondolkodok az eladáson is,így már nem tuti...
'''''2013-05-27 14:15:42 // 36132
Ha egyből nem tetszik (írtad,hogy bizonytalan vagy),mindjárt feljebb tólhatta volna a lóerőket.Nem érzem a hangodban (írásodban) a teljes megelégedettséget.
ALFI1562013-05-27 14:01:42 // 36131
Akkor mit írt?Nem,hogy azért több a fogyi mert azon módósított,hogy több anyagot kapjon?
ValeRossi462013-05-27 13:34:26 // 36130
Belekerült a kihangosító a kocsiba. Dension. Első tapasztalat az,h jól hallanak és hallható a telefonbeszélgetés,zenét is jól át játssza. Blogban leírtam és linket is tettem.
Liquid2013-05-27 13:21:42 // 36129
felhívtam én is, abban maradtunk hogy mivel jár időnként Győrben, én valszeg kivárom és itt összefutunk
Shadin2013-05-27 12:36:27 // 36128
Padlógázon tolva is csak 1,5-ig megy nálam a mutató, de hazafelé megnézem mit ment róla a MES.
Shadin2013-05-27 12:35:00 // 36127
Azért nem írtam mert friss az élmény, megyek pár száz Km rutint vele hogy összeszokjunk. Máshogy megy az autó az előző programhoz viszonyítva amiben látott hibákat is, olyat is ami a többletfogyasztást okozhatta. Ricsi szimpatikus, nem siet, arra törekszik, hogy elégedett legyen a kuncsaft. A 3/4-ed órán kívül a többi bő másfél órában folyamatosan nyomkodta programot, ebbe benne voltak próbakőrök is. Ő is vezette meg én is, a kőr után amikor a bizonytalanság ült ki az arcomra mentünk is vissza finomítani és úgy is váltunk el, hogy szerzem a tapasztalatokat és ha kell akkor még hangolunk rajta.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-27 11:57:13 // 36126
tegnap mentem a vassal ebben minden a gyári még a turbónyomás simán felmegy 1,6-ig
'''''2013-05-27 11:43:44 // 36125
Tehát tetszik az új progi? Nem írtad,hogy megy vele.
Shadin2013-05-27 11:42:16 // 36124
Nekem belemódosított lentebb is kicsit. Meg azt mondta pucoljak vagy cseréljek légtömegmérőt. Figyelni kell a bemelegítésnél a turbónyomásra már csak az EGR miatt is. DPF kiírásnál vissza szokta venni a turbónyomást is kicsit a fojtás megszűn(tet)ése miatt...
A gyári MAP szerint 1,5Bar a max. relatív turbónyomás, ezért nem is megy el 1,6-ig.
A gyári MAP szerint 1,5Bar a max. relatív turbónyomás, ezért nem is megy el 1,6-ig.
David | Centocinquantanove2013-05-27 10:55:37 // 36123
Mi is köszönjük a lehetőséget, hogy részt vehettünk a VTT-n, jól éreztük magunkat!
Jó volt látni a sok szép vasat együtt, és a nickneveket társítani az arcokhoz élőben.
A kaja is hibátlan volt, le a kalappal!
Nekünk még szoknunk kellett a légkört, mert nagyon friss alfásoknak számítunk, de ígyis szuper volt!
Jó volt látni a sok szép vasat együtt, és a nickneveket társítani az arcokhoz élőben.
A kaja is hibátlan volt, le a kalappal!
Nekünk még szoknunk kellett a légkört, mert nagyon friss alfásoknak számítunk, de ígyis szuper volt!
Pityukoma2013-05-27 10:46:10 // 36122
Pityukoma2013-05-27 10:42:12 // 36121
Igen annak idején úgy kértem hogy kb 2000rpm-től "induljon". Ha hideg a moci még véletlenül se gyikolhassan meg, addig úgy is ott szoktam váltani. A comp. által jelzett átlag fogyihoz nekem 0.6l-t kell hozzá adnom hogy a valós értéket kapjam. Nekem is szépen kúszik fel az átlag fogyi ha araszolok, ill mikor haza érek munkából (10km) mire beállok a garázsba máris 0.1l-rel emelkedik. Remélem beválik neked is :-)
Shadin2013-05-27 10:08:37 // 36120
Azért reggel kiült az aggódás az arcomra, mert bazi sok lett a fogyi a szokásos etapon. Munkahely parkolóban MES beízzít, utolsó regen 10Km-rel ezelőtt :-( Na hazafelé majd megkukkolom. A régi "sablon" progiban egy csomó olyan is le volt módosítva amit nem kellett volna, vagy nem így, a többletfogyira is látott benne okot. Azért nyúltunk a Tiédhez mert az én eredetim nem jó formátumban volt meg, meg ha már úgy is rád hivatkoztam ill. az autódra, előszedte azt és azt szabta hozzá az enyémhez. A karakterisztikája is hasonlóbb lett, alul kicsit kevesebb, felül kicsit több. Alapjáraton halkabb lett, meg a többi ford. tartományban is finomabb.
Viszont furi, hogy a dugóban, alapjáraton az etap átlag fogyasztását masszívan tolja fel. Pl. amíg a parkeszban a MES-sel szórakoztam járó motorral kb. 4-5 percet, addig az átlagfogyi felment 8,5-ről 10,4-re amit nem igazán értek.
EGR:
Mester azt mondta, hogy a motornak nem fog hiányozni, viszont valamivel lassabban fog melegedni a motor (víz) hideg időben, merthogy a kipufogógáz megkerülő cső fűti a vizet...
Majd kiderül.
VTT képek nagyon jók.
Remélem jövőre is össze tudunk futni hasonló rendezvényen.
Viszont furi, hogy a dugóban, alapjáraton az etap átlag fogyasztását masszívan tolja fel. Pl. amíg a parkeszban a MES-sel szórakoztam járó motorral kb. 4-5 percet, addig az átlagfogyi felment 8,5-ről 10,4-re amit nem igazán értek.
EGR:
Mester azt mondta, hogy a motornak nem fog hiányozni, viszont valamivel lassabban fog melegedni a motor (víz) hideg időben, merthogy a kipufogógáz megkerülő cső fűti a vizet...
Majd kiderül.
VTT képek nagyon jók.
Remélem jövőre is össze tudunk futni hasonló rendezvényen.
Liquid2013-05-27 09:21:56 // 36119
én is feltoltam a képeket az FTP-re
Shadin2013-05-27 09:10:07 // 36118
Köszi! +van.
Ildiko2013-05-27 08:27:05 // 36117
Felraknád? Akkor nem kell keresgélni. Köszi!!
Liquid2013-05-27 08:09:47 // 36116
az amivel a computerhez hozzáférsz?
itt van a hivatalos próba verzió
a törtet meg le lehet torrentezni, de fel is tudom tenni az FTP-re...
itt van a hivatalos próba verzió
a törtet meg le lehet torrentezni, de fel is tudom tenni az FTP-re...