direttore2013-04-14 13:09:49 // 34103
Ez nagyon kemény!:)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-14 11:32:13 // 34102
mágnesszelep letapad azt nem lehet tisztítani szerencsére nagyon ritka az Alfáknál az injektor probléma
Csabi2013-04-14 10:34:04 // 34101
Nem próbálkoztam...nem akartam fölösleges köröket futni. Mivel egy vagy több injektorom elengedte a nyomást álló helyzetben...A tisztítás ezen nem segít...a felújítás pedig kb annyiba kerül mint a gyári felújított...Ezért maradtam mind az öt cseréjében...
130e km van benne óra szerint, de szerintem inkább 200körül van...
130e km van benne óra szerint, de szerintem inkább 200körül van...
Shadin2013-04-14 09:12:53 // 34100
Én is megtekergettem a csatlakozókat és elmúlt a néha jelentkező hibajelzés.
Shadin2013-04-14 09:10:13 // 34099
Minden jó, ha a vége jó....
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-14 08:01:23 // 34098
injektorok? cserélted mind az ötöt? :(
.....2013-04-14 07:21:32 // 34097
Mennyi km van az autódban?
stukker19872013-04-14 06:29:26 // 34096
Injektor tisztítással nem próbálkoztál?
Első lépésben mindenhol azt olvastam hogy rá lehet próbálni...
Első lépésben mindenhol azt olvastam hogy rá lehet próbálni...
Csabi2013-04-13 22:47:38 // 34095
Tegnap megtörtént az injektoraim cseréje...Írok róla majd blogot, mivel több cartárs küzd a problémával, elöljáróban azért összefoglalom röviden:
A több órás állás utáni nehézkes indulás, fehéres füst kíséretében, egyenetlen alapjárat probléma MEGOLDÓDOTT végre...
Bosch gyári felújított injektorok kerültek a vasba egyenesen németből rendelve: A nehézkes indulás, egyenetlen alapjárat teljesen mértékben megszünt, két nap elteltével már hiányérzetem van, h nincs rángatás, egyenetlen alapjárat, fehéres füst indítás után...
Önmagában már ennek örültem, de a durva meglepetés akkor ért amikor elöszőr beindítottam az autót a csere után...azt hittem , h be van dugulva a fülem annyira csendesebb , lágyabb lett a motor járása...Elötte sem volt hangos, vagy feltünő...de a különbség fülbe mászó, mind alapjáraton, mind menet közben sokkal lágyabb a motor járása... Talán úgy írhatnám még le, h a csere elött kopogósabb volt a motor üzeme...
Kíváncsi leszek majd a DPF regeneket mennyire érinti majd a csere...eddig is 1000km körül volt...majd meglátjuk...egyenlőre ennyi :)
A több órás állás utáni nehézkes indulás, fehéres füst kíséretében, egyenetlen alapjárat probléma MEGOLDÓDOTT végre...
Bosch gyári felújított injektorok kerültek a vasba egyenesen németből rendelve: A nehézkes indulás, egyenetlen alapjárat teljesen mértékben megszünt, két nap elteltével már hiányérzetem van, h nincs rángatás, egyenetlen alapjárat, fehéres füst indítás után...
Önmagában már ennek örültem, de a durva meglepetés akkor ért amikor elöszőr beindítottam az autót a csere után...azt hittem , h be van dugulva a fülem annyira csendesebb , lágyabb lett a motor járása...Elötte sem volt hangos, vagy feltünő...de a különbség fülbe mászó, mind alapjáraton, mind menet közben sokkal lágyabb a motor járása... Talán úgy írhatnám még le, h a csere elött kopogósabb volt a motor üzeme...
Kíváncsi leszek majd a DPF regeneket mennyire érinti majd a csere...eddig is 1000km körül volt...majd meglátjuk...egyenlőre ennyi :)
Csabi2013-04-13 22:34:48 // 34094
"2 napja nem jött fel az izzítógyertya hibaüzenet... ki érti ezt?"
A gyertyák csatlakozóit nézted már, én nem rég jártam úgy, h az egyiken csak lötyögött a csati pillanatnyi kontakthibát okozva...visszapattintottam és a hiba megszünt
A gyertyák csatlakozóit nézted már, én nem rég jártam úgy, h az egyiken csak lötyögött a csati pillanatnyi kontakthibát okozva...visszapattintottam és a hiba megszünt
Coolby2013-04-13 21:56:12 // 34093
Műszaki dolgok kapcsán:
2 napja nem jött fel az izzítógyertya hibaüzenet... ki érti ezt? Végül kimérni nem is volt időm, de azt még lehet megteszem valamikor.
Parkolóradar ma kb 2 órát működött rendesen, aztán újra megmakacsolta magát... Tutti kontakthiba, de alánéztem aknából... hát kb semmit nem érni el, tényleg... egy vezetéket és dugót látok középen lenn, azt talán elérem, de tutti nem ott a gond...
Jahh amúgy tényleg érezni kézzel, ahogy működik a szenzor, olyan mintha elektrosztatikus kisülés. Mindenesetre így a hibát nem lehet megtalálni, mert ha egy nem működik, úgyis letiltja egész rendszert a gép.
Ma amúgy kiolvasva eléggé el volt tömődve a DPF, 90% felett, de nem kezdett el regenerálni, legalábbis nem éreztem, meg ment is szépen, viszont 3.-ban padlógázra az Üllőin szép pamacsokat dobott maga mögé...
Pár kép...
2 napja nem jött fel az izzítógyertya hibaüzenet... ki érti ezt? Végül kimérni nem is volt időm, de azt még lehet megteszem valamikor.
Parkolóradar ma kb 2 órát működött rendesen, aztán újra megmakacsolta magát... Tutti kontakthiba, de alánéztem aknából... hát kb semmit nem érni el, tényleg... egy vezetéket és dugót látok középen lenn, azt talán elérem, de tutti nem ott a gond...
Jahh amúgy tényleg érezni kézzel, ahogy működik a szenzor, olyan mintha elektrosztatikus kisülés. Mindenesetre így a hibát nem lehet megtalálni, mert ha egy nem működik, úgyis letiltja egész rendszert a gép.
Ma amúgy kiolvasva eléggé el volt tömődve a DPF, 90% felett, de nem kezdett el regenerálni, legalábbis nem éreztem, meg ment is szépen, viszont 3.-ban padlógázra az Üllőin szép pamacsokat dobott maga mögé...
Pár kép...
Coolby2013-04-13 21:46:34 // 34092
Ma megvolt kerékcserém is, felkerültek a 18-as papucsok, leápoltam összes gumit Lidl-ből szerzett gumiápolóval. Nyári gumijaimnak nincs már túl mély profiljuk, azoknak ez a szezon és vége...
Autó kapott egy teljes külső-belső takarítást is...
Autó kapott egy teljes külső-belső takarítást is...
Coolby2013-04-13 21:45:05 // 34091
Először is köszönet Shadin159-nek a komplett csillárkapcsolós, szemüvegtartós cuccért. Ma nekiláttam, hogy kicseréljem a belét, hogy újra tudjam kapcsolni a lámpákat, ahogy az kell. Szétszedésnél már láttam, hogy nem stimmel vmi, nem voltak teljesen egyformák a nyákok, de azért bepróbáltam. Természetesen Shadin-tól kapottnak tökéletesen működtek a gombja, viszont teljesen hiányzott róla a tolatóradar gombjának az elektronika, így az nem ment... Végül visszaraktam régit, annyit csináltam, hogy kontaktisztítóval áttisztítottam az egészet és láss csodást, most tökéletesen működik, minden lámpát kapcsol, ahogy kell...
Szóval köszönöm Shadin159-nek a segítséget és ha egyetért, akkor tovább felajánlok egy komplett bézs színű nem tolatóradaros csillárkapcsoló részt (jahh annyi, hogy a csomagtér nyitó gomb hiányzik...), hátha vmi valakinek kell belőle.
Szóval köszönöm Shadin159-nek a segítséget és ha egyetért, akkor tovább felajánlok egy komplett bézs színű nem tolatóradaros csillárkapcsoló részt (jahh annyi, hogy a csomagtér nyitó gomb hiányzik...), hátha vmi valakinek kell belőle.
Dömpi (il dottore)2013-04-13 21:14:54 // 34090
jól néz ki, kérdés jól áll-e a vasnak?
Dömpi (il dottore)2013-04-13 21:13:03 // 34089
Már más is írta, hogy van valami sistergő hang menet közben, amit valami forgó mozgást végző dolog idéz elő.
Most a klíma bekapcsolásával elmúlt.
Most a klíma bekapcsolásával elmúlt.
Dömpi (il dottore)2013-04-13 21:09:05 // 34087
nekem akkor reccsen ha nem tolom. Ha elváltom 2500-nál, akkor reccsen. Ha kihúzatom 3000-ig, akkor nem reccsen.
'''''2013-04-13 21:09:03 // 34086
Köszi! (Hogy rohadnának meg!!!)
Dömpi (il dottore)2013-04-13 21:05:40 // 34085
Nem vagyok mazsola!!!
Ma, ahogy mentünk lovagolni, kicsit tornáztattam a gépet melegen. 500 rpm-el feljebb váltottam el az 1-3-ig 300 rpm-el pedig a 4. fokozatokat. A kocsi csodásan ment, a fogyasztása semmivel sem volt több, és a legfontosabb: nem reccsen sem 2-ből 3-ba, sem 3-ból 4-be. Semmi!
Én nincs is baj a kuplung-kezelésemmel (nem kapom le a lábam és nem tartom ki) egyszerűen csak túl óvatos voltam eddig.
Ennek az volt az oka, hogy régen, mikor még nekem benzinesem volt, örökké azt hallottam, hogy a dízeleket nem szabad pörgetni, amint lehet váltani kell felfele. Lehet, hogy ez a régi "csörgős" dízelekre volt igaz?
Ma, ahogy mentünk lovagolni, kicsit tornáztattam a gépet melegen. 500 rpm-el feljebb váltottam el az 1-3-ig 300 rpm-el pedig a 4. fokozatokat. A kocsi csodásan ment, a fogyasztása semmivel sem volt több, és a legfontosabb: nem reccsen sem 2-ből 3-ba, sem 3-ból 4-be. Semmi!
Én nincs is baj a kuplung-kezelésemmel (nem kapom le a lábam és nem tartom ki) egyszerűen csak túl óvatos voltam eddig.
Ennek az volt az oka, hogy régen, mikor még nekem benzinesem volt, örökké azt hallottam, hogy a dízeleket nem szabad pörgetni, amint lehet váltani kell felfele. Lehet, hogy ez a régi "csörgős" dízelekre volt igaz?
Dömpi (il dottore)2013-04-13 20:39:39 // 34084
Ez érdekes. Ugyanez a "STABILUS" márkájú volt az enyémben is, és pont így volt benne. Ma kipucceroltuk a vasakat, és az asszony kocsijában is ugyanez, ugyanígy van. Viszont amit Erhard-tól vettem, annak a csomagolásán rajta volt, hogy AR159SW. Viszont a jelölése szerint fejjel lefelé kell beszerelni.
A "body"-t itt úgy kell érteni, hogy kaszni, ugye?
A "body"-t itt úgy kell érteni, hogy kaszni, ugye?
mizooo2013-04-13 20:18:41 // 34083
pettinke2013-04-13 20:06:51 // 34082
én eddig teleszkóp gyártóktól úgy hallottam, nem azért kell "fejjel lefelé" beszerelni. maga a teleszkóp működik így is, úgy is, nem számít neki.
amiért úgy szokták tanácsolni a beszerelést, hogy a henger legyen fent és a dugattyú lent, az a kenés miatt van: a fent lévő hengerből kis olaj fog szivárogni (lefelé) a pálcára, és így tovább bírja a tömítőgyűrű.
az már más kérdés, hogy lehet olyan a kasztni vagy az ajtó kialakítása, hogy úgy meg már nem fér el.
amiért úgy szokták tanácsolni a beszerelést, hogy a henger legyen fent és a dugattyú lent, az a kenés miatt van: a fent lévő hengerből kis olaj fog szivárogni (lefelé) a pálcára, és így tovább bírja a tömítőgyűrű.
az már más kérdés, hogy lehet olyan a kasztni vagy az ajtó kialakítása, hogy úgy meg már nem fér el.
'''''2013-04-13 20:00:08 // 34081
Ma az öcsém volvó xc60-as,200lovas vasával voltam felmérni főnökömmel a Balaton körül.Egész jól megy de iszonyat sok bisz-basz kapcsoló van benne.Feléről sem tudtam,mi az..Visszafelé Hőgyész végén befutottam egy kék skoda trafinak.Ez volt eddig az első.Városon belül 70-90 között mentem de inkább 90.Szerintetek,mennyire számítsak? :-(
ALFI1562013-04-13 19:55:57 // 34080
Ha aksít cserélsz akkor van hibakód?
Azurherceg2013-04-13 19:24:38 // 34079
Koszonom mindenkinek a tanacsot. Vegul elvittem Szentendren egy mosoba, es kitisztittattam. Jol sikerult :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-13 18:53:56 // 34078
költözz alaszkába ott csak 3 hónap a jó idő :) nekem a DPF volt érzékeny a "jóidőre"...
.....2013-04-13 17:58:50 // 34077
Nálam meg a jóidővel visszatért az egyenetlen alapjárat. A télen 1x sem csinálta, rendesen indult és alapjárat is normális volt. Hibakód nincs. Valami érzékelő lehet rossz? LMM? Valaki tud valami okosat mondani?
.....2013-04-13 17:52:11 // 34076
Alfonis2013-04-13 14:26:09 // 34075
az mit tud? mennyibe kerül? mekkora kiszerelésben van? h kell hozzáadni. MIkor kell? :D
a kormány nekem is darabosan megy álló helyzetben de 2 vel gurulva már jó. A gumiharangok egybe vannak a kműnél de alatta milyen állapot uralkodik azt még nem néztem meg. :P majd ha jön a jó idő :D
Majd még EGR tisztításnak kell utánanéznem, mert még az sem volt.
a kormány nekem is darabosan megy álló helyzetben de 2 vel gurulva már jó. A gumiharangok egybe vannak a kműnél de alatta milyen állapot uralkodik azt még nem néztem meg. :P majd ha jön a jó idő :D
Majd még EGR tisztításnak kell utánanéznem, mert még az sem volt.
Alfonis2013-04-13 14:18:29 // 34074
melyik sistergő hang?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-13 13:04:08 // 34073
szerintem rakj egy xado adalékot a szervotartályba
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-13 13:00:39 // 34072
jah pontosan, a kormánystabrúd hivatott elnyelni a rezgéseket is...
.......................2013-04-13 09:39:44 // 34071
A kormànymű a segédvàzkeretre van csavarozva,
Nincs közte semmi szilent,
A segédvàzkeret pedig a kasznira
az egész kormànyműben nincs gumibak
Nincs közte semmi szilent,
A segédvàzkeret pedig a kasznira
az egész kormànyműben nincs gumibak
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-13 08:06:11 // 34070
a szinkrongyűrű miatt reccsenik az sosem járatódik be ...
mizooo2013-04-13 07:58:34 // 34069
3-ba nekem is óvatosan kell tenni mert reccsenésféle érzés van ha állatmódon tolom :) A népítéletben olvastam egy fasziról akinek újkorától ilyen volt a 3. megtanulta használni ő is :). A szervízben állítólag azt mondták neki, majd bejáródik. De ilyen maradt neki.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-13 07:12:36 // 34068
igen ez így van, a tutela gi/a ami dex2 zöld pl, a gi/e már piros viszont a bmw, vw dex3 zöld de a legtöbb dex3, 4, 6 olaj piros
Csabi2013-04-13 01:36:54 // 34067
dexronIII ban van piros és zöld is...a többség piros
Dömpi (il dottore)2013-04-13 01:16:23 // 34066
Még egy apróság: most, hogy ma kezdtem használgatni a klímát, megszűnt az a sisitergó hang, amit eddig menet közben hallottam.
Rejtély ez a kocsi számomra!
Rejtély ez a kocsi számomra!
Dömpi (il dottore)2013-04-13 01:08:02 // 34065
Egyébként az is kiderült, hogy a csomagtérajó teleszkópot Viktorral fejjel lefelé tettük be. A vastaggabbik felének kell felfele lennie nyitott állapotban. Van rajta egy oldalt egy kis nyíl body felirattal. Vagyis a nyíl irányába kell lennie a kaszninak.
Amúgy ez a fordítva beszerelés érdekes, ugyanis, pont úgy raktuk be, mint ahogyan az előző (gyári) volt.
Ez, a fordítva berakás okozta, hogy ha nem csillapítottam kézzel, akkor felpattant. Így, hogy most a megfelelő pozícióban van elvileg, és idővel visszaáramlik az olaj, kíváncsi leszek csillapít-e rendesen.
Amúgy megnéznétek hogy nálatok melyik fele van felfele nyitott állapotban? Kíváncsi vagyok.
Amúgy ez a fordítva beszerelés érdekes, ugyanis, pont úgy raktuk be, mint ahogyan az előző (gyári) volt.
Ez, a fordítva berakás okozta, hogy ha nem csillapítottam kézzel, akkor felpattant. Így, hogy most a megfelelő pozícióban van elvileg, és idővel visszaáramlik az olaj, kíváncsi leszek csillapít-e rendesen.
Amúgy megnéznétek hogy nálatok melyik fele van felfele nyitott állapotban? Kíváncsi vagyok.
Dömpi (il dottore)2013-04-13 00:50:59 // 34064
a dexron III nem piros
Dömpi (il dottore)2013-04-13 00:48:10 // 34063
Sziasztok!
Hát van mit mesélnem.
SZERVÓ
Pár perce elkészült a szervóműtét. Visszakerült a régi szervószivattyú és kapott friss olajat. A régi olaj trutyakos és piros színű volt. Úgy nézett ki, mintha dexronII és dexron III össze lett volna benne keverve.
Most teljesen kipucoltuk a rendszert, és tiszta dexron III-al töltöttük fel. Ez olyan sárgás-zöldes színű.
A régi-új szivattyú hangja jó - vagyis hogy nincs hangja - a réginek olyan darabos hangja volt, ha álló helyzetben tekertem a kormányt. A kormány pedig tekerés közben darabos volt.
Most könnyen fordul, sokkal könnyebben, de vélhetőleg a probléma csak egy részét oldottuk meg. Bizonyos pontokon, de csak ott továbbra is rezonál. De az egész kaszni. A szerelőm két dologra gyanakszik: vagy valami hidraulika probléma, vagy - azt mondja, hogy az egész kormánymű "gumibakokon" van, amiknek pont az lenne a célja, hogy a rezonanciákat lefogja, és ez olyan, mintha valahol a kormánymű átadná a kaszninak. Még a fenekem alatt az ülésen is érzem hogy berezonál a kaszni.
Szóval a jövő héten akna, majd átnézzük a kormánymű szilentjeit.
NEM TUDOK VÁLTANI!!! :(
Említettem a szerelőmnek, hogy 2-ből 3-ba néha reccsen a váltó - ghrrrr, sőt ha 3-ból valami miatt nem tudok 4-be váltani (pl. mazsola előttem), és kicsit visszaengeem a gázt, akkor is "ghrrrr" - de nem mindig.
Hát a srác kipróbálta a kocsit. Neki nem csinálta, ill. 3-ből 4-be váltásnál talán alig hallhatóan. De amint én ültem a volán mögé, akkor újra.
Szóval úgy tűnik én vagyok mazsola! Vagy túl korán és gyorsan engedem fel a kuplungot, vagy túl késve. Lényeg, hogy ezek szerint valamit nem jól csinálok :(
HIHETELEN
Amúgy, a srác megzavarta a gépet rendesen. 2-ben kihúzatta majd 4000-ig, 3-ban 4500-ig ... gyerekek úgy ment a gép, mint még soha! Olyan könnyedén, de mégis olyan elemi erővel, hogy csak néztem: Ez ilyet is tud?
Azt mondja, túl óvatoskodó vagyok. Nem szabad zúzni sem, de azért adni kell neki.
Ezek után visszaülve a volán mögé, a saját stílusomban vezetve is sokkal könnyedébben ment. Megtátosodott.
Ezek után nem fogom én sem elváltogatni 1-ben meg 2-ben 1500/2000-nél és 3-ban is kihúzatom 3500-ig.
2000rpm-nél eddig 4-ben érzetem némi beremegést a kocsin, a szerelőm is, de azt mondta nem foglakozzak vele, biztosan nem féltengelycsukló, mert az berázná a kormányt is.
MEGOLDÁS
Azt hiszem megtaláltam a kopogó hang okát, amit eddig elöl, jobbl oldalt az "A oszloptól hallottam. Valójában nem onnan jött, hanem jobb oldalt hátul, alul van egy kis műanyag védőlemezke. Ennek a csavarjai nem voltak meghúzva. Eddig :)
Találtam továbbá egy kis vezetéket alul a DPF előtt, aminek egy darabon hiányzott a védőgumija. Körbeszigszallagoztam.
Továbbá, mivel a szervókiszedésnél útban volt és ki lett szedve, kihasználtam az alkalmat és kipucoltam az LMM-et. Egyébként szemre nem volt koszos.
Várom az észrevételeiteket a fenti témákkal kapcsolatban.
Hát van mit mesélnem.
SZERVÓ
Pár perce elkészült a szervóműtét. Visszakerült a régi szervószivattyú és kapott friss olajat. A régi olaj trutyakos és piros színű volt. Úgy nézett ki, mintha dexronII és dexron III össze lett volna benne keverve.
Most teljesen kipucoltuk a rendszert, és tiszta dexron III-al töltöttük fel. Ez olyan sárgás-zöldes színű.
A régi-új szivattyú hangja jó - vagyis hogy nincs hangja - a réginek olyan darabos hangja volt, ha álló helyzetben tekertem a kormányt. A kormány pedig tekerés közben darabos volt.
Most könnyen fordul, sokkal könnyebben, de vélhetőleg a probléma csak egy részét oldottuk meg. Bizonyos pontokon, de csak ott továbbra is rezonál. De az egész kaszni. A szerelőm két dologra gyanakszik: vagy valami hidraulika probléma, vagy - azt mondja, hogy az egész kormánymű "gumibakokon" van, amiknek pont az lenne a célja, hogy a rezonanciákat lefogja, és ez olyan, mintha valahol a kormánymű átadná a kaszninak. Még a fenekem alatt az ülésen is érzem hogy berezonál a kaszni.
Szóval a jövő héten akna, majd átnézzük a kormánymű szilentjeit.
NEM TUDOK VÁLTANI!!! :(
Említettem a szerelőmnek, hogy 2-ből 3-ba néha reccsen a váltó - ghrrrr, sőt ha 3-ból valami miatt nem tudok 4-be váltani (pl. mazsola előttem), és kicsit visszaengeem a gázt, akkor is "ghrrrr" - de nem mindig.
Hát a srác kipróbálta a kocsit. Neki nem csinálta, ill. 3-ből 4-be váltásnál talán alig hallhatóan. De amint én ültem a volán mögé, akkor újra.
Szóval úgy tűnik én vagyok mazsola! Vagy túl korán és gyorsan engedem fel a kuplungot, vagy túl késve. Lényeg, hogy ezek szerint valamit nem jól csinálok :(
HIHETELEN
Amúgy, a srác megzavarta a gépet rendesen. 2-ben kihúzatta majd 4000-ig, 3-ban 4500-ig ... gyerekek úgy ment a gép, mint még soha! Olyan könnyedén, de mégis olyan elemi erővel, hogy csak néztem: Ez ilyet is tud?
Azt mondja, túl óvatoskodó vagyok. Nem szabad zúzni sem, de azért adni kell neki.
Ezek után visszaülve a volán mögé, a saját stílusomban vezetve is sokkal könnyedébben ment. Megtátosodott.
Ezek után nem fogom én sem elváltogatni 1-ben meg 2-ben 1500/2000-nél és 3-ban is kihúzatom 3500-ig.
2000rpm-nél eddig 4-ben érzetem némi beremegést a kocsin, a szerelőm is, de azt mondta nem foglakozzak vele, biztosan nem féltengelycsukló, mert az berázná a kormányt is.
MEGOLDÁS
Azt hiszem megtaláltam a kopogó hang okát, amit eddig elöl, jobbl oldalt az "A oszloptól hallottam. Valójában nem onnan jött, hanem jobb oldalt hátul, alul van egy kis műanyag védőlemezke. Ennek a csavarjai nem voltak meghúzva. Eddig :)
Találtam továbbá egy kis vezetéket alul a DPF előtt, aminek egy darabon hiányzott a védőgumija. Körbeszigszallagoztam.
Továbbá, mivel a szervókiszedésnél útban volt és ki lett szedve, kihasználtam az alkalmat és kipucoltam az LMM-et. Egyébként szemre nem volt koszos.
Várom az észrevételeiteket a fenti témákkal kapcsolatban.
Csosznorbert2013-04-12 22:47:58 // 34062
Osztom, én 200.000 km-nél még a gyári állapottal futok -hibamentesen.
Csosznorbert2013-04-12 22:45:16 // 34061
Nekem a szaki kimondottan a piros szinü szervóolajat javasolta.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-12 21:44:07 // 34060
mobilház jó lesz nekünk is
Graben&Zsu2013-04-12 21:34:10 // 34059
VW-ről dióhéjban!
VW Crafter 2,5 CR TDi.163LE
200ezer km-nél full motorgenerál.( dugattyú,hajtókarcsapágy,összes gyűrű,hidrotőke,szelepszárszimering,össz.tömítés)+vezérlés és a hozzá tartozó alkatrészek.
400ezer km EGR,túrbó,új hengerfej.
Jelen esetben könyörgöm egy "haszongépjárműről"beszélünk úgy hogy 200ezer után jön a láncfolyamat!
IVECO vagy Ducato.1millió km-ig semmi extrém probléma!
A nagy német VW már rég nem az amihez a nevét adja!
159-el motorikusan semmi gond,150ezer km-nél DPF off,optimalizálás és megy szépen!
Az olasz tud és akar tartós autót csinálni!!!!!!!!!!
VW Crafter 2,5 CR TDi.163LE
200ezer km-nél full motorgenerál.( dugattyú,hajtókarcsapágy,összes gyűrű,hidrotőke,szelepszárszimering,össz.tömítés)+vezérlés és a hozzá tartozó alkatrészek.
400ezer km EGR,túrbó,új hengerfej.
Jelen esetben könyörgöm egy "haszongépjárműről"beszélünk úgy hogy 200ezer után jön a láncfolyamat!
IVECO vagy Ducato.1millió km-ig semmi extrém probléma!
A nagy német VW már rég nem az amihez a nevét adja!
159-el motorikusan semmi gond,150ezer km-nél DPF off,optimalizálás és megy szépen!
Az olasz tud és akar tartós autót csinálni!!!!!!!!!!
Liquid2013-04-12 21:06:32 // 34058
Mis is mobilházban szeretnénk éjszakázni, gyerekekkel
Piritu - 1.000.0002013-04-12 20:26:25 // 34057
Mi a mobilházat választanánk.
Ildiko2013-04-12 20:23:06 // 34056
Nekünk majd két személyre kell szállás (faház vagy esetleg viszünk sátrat, még nem beszéltük meg). Ott kell majd fizetni? Vagy előre utaljunk neked? Lesz közös főzés-sütés? Bográcsozás vagy szalonnasütés? Mit vigyünk? Én ahogy ígértem, készítek majd házi sütiket is. S fehérbort, mert pálinkaivásban nem vagyok erős. :) Bár látom, sokan egész kis készlettel fognak érkezni. :)
imi1562013-04-12 18:02:58 // 34055
Most én is azt teszek bele.Kíváncsi vagyok,megoldódik-e a probléma!?
.......................2013-04-12 17:20:39 // 34054
nekem piros hidraulika olaj van benne