stukker19872013-04-10 18:27:40 // 33990
Nem veszélyes az,hogy ennyire közel vannak egymáshoz a dolgok?
Dömpi (il dottore)2013-04-10 18:27:39 // 33989
Én már túl vagyok a 2tömegű-kuplungtárcsa-kinyomócsapágy triász cseréjén és hidegben akkor is meg-meg csörren.
Dízel és nem rajong a hidegért, ennyi. Én nem foglalkoznék vele a helyedben.
(amúgy a 2tömegű hibája nem így jelentkezik)
De azért várd meg a tapasztaltabb CarTársak véleményét is.
Dízel és nem rajong a hidegért, ennyi. Én nem foglalkoznék vele a helyedben.
(amúgy a 2tömegű hibája nem így jelentkezik)
De azért várd meg a tapasztaltabb CarTársak véleményét is.
Dömpi (il dottore)2013-04-10 18:24:51 // 33988
Az enyém is kilóg kicsit és SZVSZ királyul néz ki. Nekem asszem 1 cm-es a pogácsa, de egy A4-es írólapot nem lehetne a féknyereg és a küllő közé tenni az is biztos.
.......................2013-04-10 17:37:50 // 33987
az sem OK ha kilóga a sárvédö alól,
nem könnyüakkor felnit venni az ´59 re
nem könnyüakkor felnit venni az ´59 re
.......................2013-04-10 17:36:54 // 33986
380km enlénti DPF kiégetés teljesen rendben van
majd akkor parázz ha 50km enként akarja
azt nézd meg mennyi telítödési % marad a regen után
(ha 70% alá nem megy a DPF tömldés akkor kuka)
majd akkor parázz ha 50km enként akarja
azt nézd meg mennyi telítödési % marad a regen után
(ha 70% alá nem megy a DPF tömldés akkor kuka)
Tibcsi1662013-04-10 17:25:04 // 33985
Mint Piritu is írta, egy rossz remap simán okozhatja a DPF gyors dugulását. Sok chip-es el sem vállalja, a remap-ot, ha DPF van. De aki elvállalja az sem biztos, hogy figyelembe veszi a DPF meglétét. Te végül is kivel remap-oltad?
Persze az is lehet, hogy a remap ok, csak kezd beszarni a DPF … :(
Persze az is lehet, hogy a remap ok, csak kezd beszarni a DPF … :(
'''''2013-04-10 17:22:36 // 33984
Majd egyszer próbáld ki.Ha pogácsázod,pont annyit áll ki a sárvédő legkülső pontjától,mint amilyen vastag a pogácsa.Szarul néz ki,ha a kerék annyira kiáll.Konkrétan,a képen látható felnihez 2cm.-es pogácsa kell.Az et szám sem mérvadó,sokkal inkább a küllők kialakítása számít.Sajna már ezt a felnit is próbáltam.
.......................2013-04-10 17:14:55 // 33983
ha a küllök a féknyereg miatt nem férnek el ,
tegyél alá pogácsát
tegyél alá pogácsát
.......................2013-04-10 17:13:26 // 33982
nem megy rá?
ezt nem értem miért?
ezt nem értem miért?
'''''2013-04-10 17:07:05 // 33980
ErHardnál biztos találsz alkatrészt. :-) Szerintem,még segít is,hogy milyet vegyél,ha kell.
ALFI1562013-04-10 16:31:46 // 33979
Ha ilyet cserélsz akkor mindent cserélj kompletten.Kuplungszerkezet,lenkerék,kinyomócsapágy.Olyat ne csinálj,hogy csak az egyiket.300kiló körül van.Ezen nem szabad spórólni mert utánna meg a többi megy tönkre.
Ildiko2013-04-10 16:26:56 // 33978
Szépek a feketék, de nekem a másodikról hiányzik a 3 lámpa, amitől nekem olyan szép durcás. :)
Ildiko2013-04-10 16:20:51 // 33977
A téli hidegben reggelente, amíg kapunyitás-zárás közben járó motorral hagytam az autót, kopogást hallottam. De csak akkor, ha nagyon hideg volt és csak induláskor vagy indulás után nem sokkal megállás közben. Ha később kellett megállnom például pirosnál, akkor már nem. Viszont ha ilyenkor benyomtam a kuplungot, elhallgatott a kattogás, ha visszaengedtem, újra kopogott. Szóltam a szerelőnek, hogy meg kellene nézni, mi lehet. Tegnap jelzett vissza, hogy hétvégén vagy jövő hétfőn vihetem el, szétszedi, de lehet kinyomócsapágy-baj, kuplung vagy lendkerék... Szerintetek? Valakinek kellett már ilyet cserélnie? Ha megállapítja pontosan mit kell cserélni, segítenétek majd milyen márkát érdemes beletenni, hogy tuti szuper legyen? Köszi
JCsabi2013-04-10 16:18:04 // 33976
Kicsit Audi-s, de nem néz ki rosszul.
Coolby2013-04-10 16:06:19 // 33975
meg kell hagyni második képi moddolás nem is rossz, pedig eddig nem láttam olyat, amire azt mondtam, hogy jó, de ez...
Bambinoo2013-04-10 15:59:58 // 33974
Coolby2013-04-10 12:29:44 // 33973
Igen, programtól is függhet kormolás, de azt mondta szaki amúgy, hogy konkrétan nincs az a tapasztalata, hogy a programjai után romlott volna az autókban a dpf és jobban kormolt volna. Persze mondani lehet...
Nem ajánlotta amúgy, hogy vegyük ki dpf-et, csak ha gond lesz... Kiderül, nézegetem majd gyakrabban.
Injektor ezek szerint megoldja legtöbbünknél a fehéres füst gondot, ezt jó tudni.
Nem ajánlotta amúgy, hogy vegyük ki dpf-et, csak ha gond lesz... Kiderül, nézegetem majd gyakrabban.
Injektor ezek szerint megoldja legtöbbünknél a fehéres füst gondot, ezt jó tudni.
.......................2013-04-10 12:26:29 // 33972
nekem elmúlt az injektor felújítás után a hidegindításkori fehéres füst ,
nincs dadogás sem
és nem is kormol annyira..
nincs dadogás sem
és nem is kormol annyira..
Csabi2013-04-10 12:20:50 // 33971
Előizzítani 0°C felett,pár tized másodpercnél többet nem izzít. Viszont van utóizzítás ami 10 fokban eltarthat akár ~20-30s ig is...ezért tárolta az ECU nálad azt amit :)
Az injektorokkal kapcsolatban pedig...most már egyértelműen azt gondolom, h csakis "ők" a hibásak a jelenségért...de pénteken kiderül csere után.
Az injektorokkal kapcsolatban pedig...most már egyértelműen azt gondolom, h csakis "ők" a hibásak a jelenségért...de pénteken kiderül csere után.
Piritu - 1.000.0002013-04-10 12:13:32 // 33970
Ha sikerült egy jó kormolós progit írni (amit ugye a DPF miatt nem veszel észre), simán megtellhet a DPF hamar :-(
Izzítani mindig izzít, még 30 fokban is. A motornak akkor is hideg van. Maga az izzítás nem annyi ideig tart, amíg a lámpa világít, hanem jóval tovább, méf járó motornál is lehet. Ezért lehetett - ha hamar elindultál - 1300 és gázpedálállás mellette.
Izzítani mindig izzít, még 30 fokban is. A motornak akkor is hideg van. Maga az izzítás nem annyi ideig tart, amíg a lámpa világít, hanem jóval tovább, méf járó motornál is lehet. Ezért lehetett - ha hamar elindultál - 1300 és gázpedálállás mellette.
Coolby2013-04-10 11:50:34 // 33969
Beszéltem a szakival is, azt mondta nem törlődnek az adatok, így a regen változása az valós. Mindenesetre figyelem majd még, meglátjuk.
Amúgy ürge azt mondta, hogy az izzító hiánya sem túl szerencsés, mert nem csak hidegindításnál van szerepe feltétlen... nem tudom, erről ti mit tudtok? Úgy rémlik itt olyan táblák voltak, hogy izzítógyertya melegben nem is izzít... Bár furcsáltam amúgy, hogy izzító hibaüzenet adatainál rögzített 1300 körüli fordulatszámot és gázpedál állást, tehát azt nem izzítózáskor találta... aztán lehet, hogy épp akkor tesztelte, passzz...
Beszéltem még vele a több embernél előforduló hidegen dadogós indítás, fehér füstös dologról. mondta, hogy neki is van a 166-osával és neki injektor csere nem segített rajta... Ő utoljára úgy informálódott, hogy indításkori kompresszióhiba miatt van, amit a szelepen lerakódott korom miatt hézag ad és ezért múlik el utána a jelenség és ezért nem jelentkezik esetleg többszöri izzítás után (vagy ő tesztelte úgy, hogy korrekció alapján megnézte melyik henger az), aztán egy hidegindítás előtt fixen X ideig rákötött az adott izzítógyertyára 12 voltot, hogy izzítson és utána nem dadogott, fehér füstölt... Mindenesetre megoldása nincs, azt mondta, ő nem foglalkozik vele...
A fentiek elméletek, lehet igazságtartalma nincs, csak gondoltam megírom...
Amúgy ürge azt mondta, hogy az izzító hiánya sem túl szerencsés, mert nem csak hidegindításnál van szerepe feltétlen... nem tudom, erről ti mit tudtok? Úgy rémlik itt olyan táblák voltak, hogy izzítógyertya melegben nem is izzít... Bár furcsáltam amúgy, hogy izzító hibaüzenet adatainál rögzített 1300 körüli fordulatszámot és gázpedál állást, tehát azt nem izzítózáskor találta... aztán lehet, hogy épp akkor tesztelte, passzz...
Beszéltem még vele a több embernél előforduló hidegen dadogós indítás, fehér füstös dologról. mondta, hogy neki is van a 166-osával és neki injektor csere nem segített rajta... Ő utoljára úgy informálódott, hogy indításkori kompresszióhiba miatt van, amit a szelepen lerakódott korom miatt hézag ad és ezért múlik el utána a jelenség és ezért nem jelentkezik esetleg többszöri izzítás után (vagy ő tesztelte úgy, hogy korrekció alapján megnézte melyik henger az), aztán egy hidegindítás előtt fixen X ideig rákötött az adott izzítógyertyára 12 voltot, hogy izzítson és utána nem dadogott, fehér füstölt... Mindenesetre megoldása nincs, azt mondta, ő nem foglalkozik vele...
A fentiek elméletek, lehet igazságtartalma nincs, csak gondoltam megírom...
Csabi2013-04-10 11:31:03 // 33968
Nem törlődnek az adatok...megmarad minden...Nálam 1000km körüli érték jelenleg is, és 2napig nem volt benne az akksi a tőcsavar cserekor.
Szerintem a remap miatt csökkent drasztikusan a regen átlagod...de szerintem is, figyelgesd és hosszabb távon majd kiderül...
Szerintem a remap miatt csökkent drasztikusan a regen átlagod...de szerintem is, figyelgesd és hosszabb távon majd kiderül...
.......................2013-04-10 09:46:50 // 33967
mielött kicseréled érdemes a kontaktokat megnézni,
és az akku állapotát is,
nekem is volt ilyen hibaüzenet,
és nem az izz gyertya volt rossz
hanem az Akku
és az akku állapotát is,
nekem is volt ilyen hibaüzenet,
és nem az izz gyertya volt rossz
hanem az Akku
GTPeti2013-04-10 09:37:23 // 33966
"a jók lerongyolják a gyengébbeket" Ezt kifejtenéd?
(Az izzítórelének az a jó, ha kevesebb gyertya fogyasztó van rajta, mert ekkor kisebb kapcsoláskor az ív.)
(A
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-10 09:27:13 // 33965
lehet egyesével csak nincs értelme, kb fél év é a jók lerongyolják a gyengébbeket, szóval fél éven belül vagy 1 mind az ötöt cserélni fogod ....jah még az izzítórelé sem díjazza
Dömpi (il dottore)2013-04-10 08:58:23 // 33964
Most bontott alkatrészt keresel, vagy bontásra ítélt 159-et akarsz eladni?
Toltam egy üzenetet az oldaladra ezügyben.
Toltam egy üzenetet az oldaladra ezügyben.
Dömpi (il dottore)2013-04-10 08:56:47 // 33963
Amikor nálam ki volt szedve a comp, akkor is minden beállítás törlődött. Újra kellett "tanítanom". Hogy a tárolt adatok törlődtek-e nem tudom.
Akkusaru levételkor biztosan nem törlődnek a tárolt a tárolt adatok, de újraírásnál gyanítom igen. De biztosan nem tudom.
Akkusaru levételkor biztosan nem törlődnek a tárolt a tárolt adatok, de újraírásnál gyanítom igen. De biztosan nem tudom.
Dömpi (il dottore)2013-04-10 08:54:46 // 33962
Nálam 1 volt cserélve 2012 nyarán, majd 3 idén februárban. Most is csak kettőt kellett volna, de mivel macerás kiszedni/belerakni, úgy voltunk vele, hogy a maradék 1 sem fogja már sokáig bírni, inkább cseréltük.
Nekem asszem Bosch ment bele (ugyanaz mint az opelek gyárija, az biztos).
Amúgy nekem a szerelőm úgy mérte ki, hogy valami vezetékekkel összeérintette valahogy az akkumulátor valamelyik sarkával...a részletekre már nem emlékszem.
Nekem asszem Bosch ment bele (ugyanaz mint az opelek gyárija, az biztos).
Amúgy nekem a szerelőm úgy mérte ki, hogy valami vezetékekkel összeérintette valahogy az akkumulátor valamelyik sarkával...a részletekre már nem emlékszem.
Coolby2013-04-10 08:30:19 // 33961
jahh és milyet érdemes venni?
NGK-BERU-BOSCH-ICAT-FEBI-DENSO?
NGK-BERU-BOSCH-ICAT-FEBI-DENSO?
Coolby2013-04-10 08:26:20 // 33960
jajjhh, tele vagyok kérdéssel :)
izzítógyertyát lehet ugye egyesével cserélni? persze vhogy kimérve melyik/melyikek a rosszak és elég csak azokat, nem kell egyszerre mindet?
izzítógyertyát lehet ugye egyesével cserélni? persze vhogy kimérve melyik/melyikek a rosszak és elég csak azokat, nem kell egyszerre mindet?
Coolby2013-04-10 08:05:10 // 33959
tényleg, még egy kérdésem lehet...
ha akkusaru le van véve, de méginkább, ha írják a gép szoftverét, akkor vannak adatok, amik ECU-ban kiütődnek? gondolok itt konkrétan a DPF regen adatokra, mert 5 regen átlaga egyik napról a másikra ilyen 700 feletti értékről 378-ra lement, ami ugye 5 adat mozgótátlagaként nem jellemző (kivétel, ha hirtelen nagyon kevés lett, de azért 50 km-re nem regenerált). Lehet, hogy a 700-as adatok törlődtek és előlről kezdte? Ha nem, akkor viszont nagyon csökkent regen távolságom valószínű írás miatt, figyelgetnem kell majd...
Amúgy írás óta most már érezhetően/mérhetően is kevesebbet fogyaszt a kocsi, mondjuk nagy hidegek is elmentek, de azért így is kb 1 literrel átlagosan kevesebbnek tűnik...
ha akkusaru le van véve, de méginkább, ha írják a gép szoftverét, akkor vannak adatok, amik ECU-ban kiütődnek? gondolok itt konkrétan a DPF regen adatokra, mert 5 regen átlaga egyik napról a másikra ilyen 700 feletti értékről 378-ra lement, ami ugye 5 adat mozgótátlagaként nem jellemző (kivétel, ha hirtelen nagyon kevés lett, de azért 50 km-re nem regenerált). Lehet, hogy a 700-as adatok törlődtek és előlről kezdte? Ha nem, akkor viszont nagyon csökkent regen távolságom valószínű írás miatt, figyelgetnem kell majd...
Amúgy írás óta most már érezhetően/mérhetően is kevesebbet fogyaszt a kocsi, mondjuk nagy hidegek is elmentek, de azért így is kb 1 literrel átlagosan kevesebbnek tűnik...
Coolby2013-04-10 07:59:52 // 33958
igen, hasonló tapasztalatok miatt döntöttem így, mert ha évente tönkremegy, még akkor is olcsóbb... :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-10 07:05:07 // 33957
őszintén, jól tetted hogy innen vetted az osramok 1,5 évig bírták nálam:( ellenben a pár 36e vol...
Piritu - 1.000.0002013-04-10 06:54:44 // 33956
Phon-t keresd itt az Amórén.
sxr852013-04-10 05:43:37 // 33955
http://www.autoalkatresz.hu/auto-felszerelesek_extrak/vonohorgok/alfa_romeo_159_vonohorog-746465
Alfonis2013-04-09 23:56:44 // 33954
akkor nekem is :D kéne olyan műanyag kerékdob ami az első keréknél van. srávédő dob vagy nemtom h hívják. belátok az ablaktörlő folyadék dobozához :D
Dávid2013-04-09 22:50:01 // 33953
sziasztok!tudtok valakit aki 159et bontana?kéne a száma is ha esetleg ......
Coolby2013-04-09 21:33:39 // 33952
én innen vettem... igazából vmi full noname, most 8 hónapja teszi kb a dolgát hiba nélkül, de ki tudja meddig:
D1S 5000K
D1S 5000K
Piros Madaaar2013-04-09 21:16:40 // 33951
Koszi igy teszek akkor.
Csabi2013-04-09 21:13:55 // 33950
4300-as az alap...és a ~gyári
a magasabb színhőmérsékletűek kékebbek
a magasabb színhőmérsékletűek kékebbek
Piros Madaaar2013-04-09 21:11:50 // 33949
Koszonom,es milyen homersekletut kell bele rakni:-)ha ennyiert van veszek kettot ha mar az egyik megadta magat...
Csabi2013-04-09 21:04:19 // 33948
Csabi2013-04-09 20:59:17 // 33947
A kikapcsolás után futtasd le a menüben az utolsó pontot, azaz a "PROXI ÖSSZEHANGOLÁSI" műveletet...különben nem lesz aktív...
Coolby2013-04-09 20:57:43 // 33946
köszi a segítséget mindenkinek! bal belsőre koncentrálok akkor :)
Piros Madaaar2013-04-09 20:56:20 // 33945
Kerdesem lenne mindenkihez... Lilul a jobb oldali xenon tehat lassan kuka. Az erdekelne hogy eleg csak izzot venni es milyet. Valamint tud e valaki segiteni a beszerzesben es hogy mfnnyibe kerul.
.......................2013-04-09 20:55:54 // 33944
Tök jó,hogy belinkelted ezt
Engem is nagyon idegesít a pàràsodàsérz
Akkor nekiesek én is kikapcsolom
Engem is nagyon idegesít a pàràsodàsérz
Akkor nekiesek én is kikapcsolom
Piros Madaaar2013-04-09 20:54:05 // 33943
Csehul van:-) es konkretan hatso belso szenzor
droberto2013-04-09 20:53:18 // 33942
Parkolóradar egyik szenzora. Vsz. kontakthiba.
Az én sztorim.
Az én sztorim.
Csabi2013-04-09 20:51:15 // 33941
Ha nem állandósult a hiba akkor nincs gáz...
Én ma a páraérzékelőt kapcsoltam ki...az agyamra megy ebben a párás időben , minden indításnál bekapcsol a kompresszor...ne gyilkolja a főtengely szíjtárcsát-kompresszort...no meg működjön akkor amikor kell...nyáron:)
Végre nem kapcsolgat....
Kikapcsoltam az esőszenzort is (hibát nem dobott) de tesztelni még nem volt alkalmam...
Én ma a páraérzékelőt kapcsoltam ki...az agyamra megy ebben a párás időben , minden indításnál bekapcsol a kompresszor...ne gyilkolja a főtengely szíjtárcsát-kompresszort...no meg működjön akkor amikor kell...nyáron:)
Végre nem kapcsolgat....
Kikapcsoltam az esőszenzort is (hibát nem dobott) de tesztelni még nem volt alkalmam...