Fórum >> Típusok >> 159

Corn2012-09-04 21:16:24 // 24053
Hallgatom én is ám...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-04 21:07:56 // 24052
megadhatom a számát a szerelőnek majd elmeséli mi, merre, hány óra meg a számokat is elmondja
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-04 21:06:05 // 24051
arra munkára meg van a megfelelő hentes én csak a szállító vagyok :)
Kardosdoktor2012-09-04 21:05:49 // 24050
Sziasztok!
Nekem is Q-tronic váltóm van és én is beszéltem automata váltó szerelésével, karbantartásásval foglalkozó szakemberekkel és eléggé megoszlottak a vélemények. Az egyik álláspont, amit Corn is említett, hogy Aisin ez, jó kis japán szerkezet, nem kell benne olajat cserélni a teljes élettartam alatt (megjegyzem az Aisin gyári ajánlása is ez), bár így lehet, hogy 200e km-nél megfekszik és ennyi az "élettartam" (de lehet, hogy folyadélcserétől függetlenül is megfeküdne az időzített avultatás miatt). A másik vélekedés meg az, hogy kell: úgy 7 l váltóolaj jár bele, de kb. 3l ereszthető csak le belőle. Akkor tudják csak a teljes mennyiséget cserélni, ha szétszedik, azt meg csak akkor kell ha meghibásodik. Van értelme egyáltalán a teljes mennyiség cseréje helyett "hígitani" a benne lévó anyagot. Ami meg az intervallumot illeti 60-80e km-t mondanak, a 40e km egy kicsit túldimenzionált! Vajon hol az igazság?
Üdv: P
Liquid2012-09-04 21:04:28 // 24049
az igaz, de azzal már sok a munka, meg piszkos is :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-04 21:03:57 // 24048
feldarabolva sok belefér :)
Liquid2012-09-04 21:02:26 // 24047
de a csomagtartóba nehezebb belerakni a hullákat :D
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-04 20:59:41 // 24045
nekem semmi jele nem volt egyszer csak leesett
DrB2012-09-04 20:50:33 // 24044
A bal hátsó ablak jó nagyot kattan minden felhúzáskor, kivéve, ha esős időben nedves. Ez már a beszarásnak a jele? Ezt is meg akarom nézetni eyébként a 120 ezres szerviz keretében.
direttore2012-09-04 20:46:56 // 24043
Hali, de neked kevés km-es az autód, hogy-hogy már kormányműves???
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-04 20:37:24 // 24041
Kinéztem egy jó kis 66-ot :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-04 20:33:11 // 24040
nekem már megvolt :P
'''''2012-09-04 20:26:59 // 24039
Haveromnak most szerelik a piros sw-jén a hátsó ajtó leesett üvegét. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-04 20:09:21 // 24038
kormánymű, bal hátsó ablak leesés még jöhet :P
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-04 20:02:11 // 24037
én kímélem :D
'''''2012-09-04 18:43:12 // 24036
A típushibákból a dpf eltömődés és a csavar beletörés már megvolt.Remélem itt hagyja abba a sort!
'''''2012-09-04 18:41:01 // 24035
Pont te mondod?A tied kicsivel jobban van felhúzva mint az enyém!:-)
droberto2012-09-04 18:04:26 // 24034
Ekin is így csinálta...
droberto2012-09-04 16:33:04 // 24033
Nem bírta a 240-et! :)
droberto2012-09-04 16:31:41 // 24032
"Valahogy kiszedni a beletört csavart" - Csak ne fúrással történjen, mert a kemény csavar, puha blokkfal nem jó párosítás a hengerfejre nézve. Javaslom, hogy egy anyát hegesszetek rá!
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-04 16:17:49 // 24031
mert mindig széthajtod az autódat :D
DrB2012-09-04 15:51:46 // 24030
Szóval az ismert típushiba, leömlő tőcsavar... Ez is fent van a listámon, amit a 120 ezres szervizkor megnézetek.
'''''2012-09-04 15:38:53 // 24029
Ma kiderült a hiba.Beletört egy csavar a blokkba ami fogja a kipuff leömlőjét.Kifúj és a fém tömítést rezegteti.Holnap le a lökös,ki a hűtő,le a turbó és kipuff.Valahogy kiszedni a beletört csavart aztán vissza az egészet.Sík ideg vagyok!
Egy csavarért ekkora szívást! :-(
droberto2012-09-04 15:01:35 // 24028
Fl-kor asszem változtattak rajta!
Azért már megbocsáss, milyen gavvallér az ilyen aki a csajával szerelteti a kormányművét?! :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-04 14:09:23 // 24027
az új, más megoldás nincs nagyon
Alfa156SW2012-09-04 13:55:19 // 24026
nekem ugyan ez a gondom jelenleg csere lesz belőle!
Vermacy2012-09-04 13:19:35 // 24025
Sziasztok!

Kormányszervó-művem préseli ki magából az olajat és elméletileg cserés lenne. Viszont! Hallottam olyat, hogy ez "gyári hibás" és cserével sem lenne jobb a helyzet. Bontottak már 70ezertől vannak, de ha az is ereszt, akkor nem sokat értem vele. Van valakinek hasonló problémája ill. megoldási javaslata?

159 - 1,9 JtdM, 150 lovas.
Coolby2012-09-04 13:10:39 // 24024
A magyar vállalkozók, "szolgáltatásnyújtók" gondolkozása elég érdekes tud lenni, mintha nem akarnának szolgáltatást nyújtani... Erre mindig akkor döbbenek rá, amikor találok egy olyat, aki akar és meglepődök, hogy jééé, ezt így is lehet...
GTPeti2012-09-04 12:56:47 // 24023
Azt nem értem, hogy "az eddig megkérdezett automataváltó-szakik" miért nem ajánlották fel, hogy ártani-nem-árthat alapon megcsinálnak egy olajcserét a váltódban... Ennyi munkájuk van? Vagy kis munka nem munka? (...inkább romoljon el a váltó?)
Egy ilyen alkalom még kapcsolatépítésre is jó lett volna nekik...
Corn2012-09-04 12:53:50 // 24022
Szia,

van ötleted (vagy valakinek ötlete), hogy Budapesten és környékén kire bízzak Qtronic olajcserét?

Az eddig megkérdezett automataváltó-szakik eddig azt válaszolták, hogy "Abban az Aisinban sosem kell csere...", de ezt ugye nem hisszük el :) Keresek egy olyat, aki nem ezt válaszolja.
'''''2012-09-04 07:15:06 // 24021
Ezt gondolom nekem írtad.Ma átviszem,hogy nézzen rá a szerelő.Remélem valami egyszerű történet lesz.
droberto2012-09-03 22:08:59 // 24020
Így van az a vákumszivattyú. Nem nagy szám leszedni: Le kell húzni a vákumcsövet és aztán ki kel tekerni a 3 vagy 4 db hengerfejhez rögzítő csavarját. Ezután csak le kell húzni a vezérműtengelyről, ami direktbe hajtja. Visszarakni kicsit szarakodósabb, hogy úgy álljon a tengely a szivattyúba, hogy rámenjen a vezérműtengelyre. Onnan tudom, hogy nálam cserélve lett a lapostömítése, mert engedett...
Fogd meg és indítsd el, hogy az adja-e? Ha igen szedd le, és vizsgáld meg, hogy mi adja a hangot.
Gabesz012012-09-03 21:38:20 // 24019
Sziasztok!

Van valakinek a képen látható műanyag vízcső csatlakozója? Enyém sajna el van repedve :(
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-03 21:09:43 // 24017
ha nem akarsz komolyabb költségeket akkor 40e-ként
'''''2012-09-03 21:08:51 // 24016
Mintha onnan jönne a hang.De ebben nem vagyok biztos.És miért csak hidegen,azt sem tudom.
FiLa2012-09-03 21:08:11 // 24015
Sziasztok,

Lehet, hogy ostoba kérdés, de a 159-es Q-Tronic váltós Alfában milyen időközönként kell (kell-e egyáltalán) cserélni a váltóolajat? Előre is köszi!

FiLa
'''''2012-09-03 21:02:10 // 24013
Keresztben áll a motor és annak a jobb szélén,oldalán van egy ezüstös kupak,Olyan mintha egy spray kupak lenne fémből.Az mi?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-03 20:58:36 // 24012
szembe jobb oldalon a kis sapka az az olajbetöltőé :D mellette a fékolajpumpa van, felül jobb hátul a vezérműtengelyek lánchajtása van emlékeim szerint
'''''2012-09-03 20:24:04 // 24011
Ha csak egy csapágy,az nem gond. :-) És még nem is használtam a nitrot!
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-03 20:16:14 // 24010
hajtókarcsapágyasra hajtottad vazz mindig csak a tuning :P
'''''2012-09-03 20:05:59 // 24009
Olaj van benne.A motor teteje és jobb széle felől jön.Néha olyan mint egy rossz csapágy hangja utána átvált valami olyanba,mintha valami lemezt kalapálna.Kis idő után,meleg motornál elmúlik.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-03 20:00:29 // 24008
ékszíj csúszás lehet a hosszabb szíjtól is, fémes hang meg lehet kb 10 dologtól
GTPeti2012-09-03 19:56:51 // 24007
Fémes hang, ékszíjcsúszás... Hmm. B)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-03 19:56:05 // 24006
szemben áll az autóval akkor a bal felén van a szíjtárcsa :)
GTPeti2012-09-03 19:52:39 // 24005
Szíjtárcsa?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-03 19:47:18 // 24004
motorban lakik olaj?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak