Fórum >> Típusok >> 159

Csosznorbert2012-06-21 12:41:59 // 21904
lol, kirándulni volt az olajad :D
nem lehet valami dugulás és nem folyt vissza alulra ahol a nivó (és gondolom) az érzékelő izé is van?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-06-21 11:28:21 // 21903
azaz hány km-et mentél azóta?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-06-21 11:26:46 // 21902
mikor volt benne az olajcsere?
Csabi2012-06-21 11:25:22 // 21901
Érdekes eset, valamiért azonban én természetes olajfogyásra gondolnék(hova tűnhetne el az olaj, ha tiszta a kipuff...), annál inkább is mert a 2,5 deci olaj megoldotta a problémát...
Piritu - 1.000.0002012-06-21 11:15:46 // 21900
Először elindítottam, mint mindig, akkor jelzett. Leállít, újra indít, jelez. Még egy kör, akkor is. Átálltam a másik helyre, akkor is. Egy óra múlva rendben volt.
Csabi2012-06-21 11:12:43 // 21899
Másodjára is elindítottad, vagy csak a kulcsot dugtad bele, ahogy írtad is?
Piritu - 1.000.0002012-06-21 11:11:58 // 21898
Bocs, de szerintem ennek SEMMI köze a csereperiódushoz!
Erhard 242 (Pure Energy)2012-06-21 11:08:44 // 21897
itt a példája a marketingesek faxságának 35e km a csere periódusod? na ennyit erről :P
Piritu - 1.000.0002012-06-21 10:55:22 // 21896
Ma reggel a Párduc igazi olasz vasként viselkedett.
Beültem, elindítottam, majd jött az üzenet a műszerfalon, hogy ellenőrizzem az olajszintet, mert alacsony. A kijelző kockái is üresek voltak.
Pálca ki, alig olajos a vége, tényleg nincs olaj! :-O
Tegnap amikor hazamentem rendben volt, a kijelző a szokott szintet mutatta. Vagyis 8 km alatt elfogyott a motorból az olaj!! Volt otthon még 2,5 deci olaj, azt ráöntöttem, így a szint már majdnem a minimumot érte el a pálcán.
Kocsi alatt nincs folt, kipuff vége fémszínű. Átjártam a másik garázs elé és a Pókkal eljöttem dolgozni.
8 után a szervizt felhívtam, ők is meglepődtek, hogy ilyen hamar elfogyott. Megszerveztem a trélert, de előtte hazamentem, hogy kipakoljak a Párducból. Beülve bedugtam a kulcsot, hogy lefényképezzem a kijelzőt. Erre közli, hogy olajszint rendben. A pálcán is a szokott szint volt. Szervizt felhívtam, mondjék hogy járjak vele, ha újra előjön szóljak. Trélert is lemontdam.
No, most akkor mi van? Hol volt az olaj? :-OO
százötvenkilenc2012-06-21 07:28:09 // 21895
159 esek jtd sek!

A Gates főtengely ékszijtárcsa 12000 km-t birt ki,NE vegyetek mert úgy szakad ki hogy átfordul a közepe és semmi hajtás nincs,/minden előjel nélkül/.
Vettem helyette egy Contit abba van retesz mint a gyáriban is igy max kolompol ha kiszakad de azért hajt és haza tudsz vele menni.
Csosznorbert2012-06-20 22:24:11 // 21894
Most megint hadd ne bántsak meg senkit, de szerintem az alap dolog, hogyha x sebességfokozatban, főleg 4 ami már feljebb van visszaváltok ha rángat.

ezt egy kezdő vezető is tudja hogy nem lehet úgy haladni hogy a motor majd lefullad de a gázpedál a hűtőig van tolva -.-
.......................2012-06-20 21:58:30 // 21893
vagy az EGR szorul
vagy a gázpedál kontaktos
stukker19872012-06-20 21:57:23 // 21892
950 alatt már kicsi neki a fordulat az én tapasztalataim szerint 4-ben.
Roberto159 sw2012-06-20 21:46:58 // 21891
kisgáznál szokja csinálni.Lehet,h kicsi neki a fordulat?
Csabi2012-06-20 20:42:00 // 21890
amikor a motort leengeded, ill felemeled akkor a többi motortartó ami nem lett oldva, befeszül, nemde? :)
'''''2012-06-20 20:06:01 // 21889
Mikor a kép készült,épp akkor vett rá zsír új 18-as alufelniket.Olyat,mint amit épp itt az adok-veszekben hirdetnek.
.......................2012-06-20 14:22:03 // 21888
ja + rakott rá lemezfelnit ,réadásul disztárcsa nélkül
ez így nem szép
Csosznorbert2012-06-20 12:54:20 // 21887
A 86-os jó pár autót be fog még nyelni. Siralmas az állapota elejétől a végéig. Én is hegyfalunál gyalultam meg a hasam. :(
.......................2012-06-20 12:24:11 // 21886
bakker az milyet kapott:(
.......................2012-06-20 12:21:42 // 21885
nem normális,
mikor csinálja?
kis gáznál,nagy gáznál?
Roberto159 sw2012-06-19 23:08:54 // 21884
Sziasztok.Lenne eg kérdésem.Nekem van egy 1.9-es jtdm 8v-m és az lenne a kérdés hogy nármális az ha 4-esben megyek vele és néha beszaggat?
Éjfúria2012-06-19 22:26:08 // 21883
Igen, azért volt kérdő módban :)
Csak csalóka volt... Az, hogy barna, a mögötte lévő feketének a tetősínével összeolvadva, és rögtön a sajátot láttam benne :D
ekin2012-06-19 22:23:54 // 21882
ha hozzaszolhatok :D nem kinzol semmit mert egy emelöt ala kell tenni a karternel ami megtartja a motort hiszem ha vezerlest allitasz vagy cserelsz eselyed nincs magat a pancelt ami mögött a feszitögörgö van kiszedni .ugyanis a csavarokat nem tudnad kihuzni!!:D amikor a felsöket veszed ki fel kell emelned a motort hogy kivedd amikor a 2 alsot akkor pedig koppra le kell engedned a motort :d a motor nem esik le meg akkor sem ha nincs alatta semmi mert motort sem lehet kivenni csak a bocso levetele utan sajna legalabbis a 2,4 nel igy van en mar cserelztem par vezerlest 2,4 en ill csereltem mar motort is:D
SKrisz2012-06-19 21:39:55 // 21881
OK, vannak klinikai esetek :-))))

De ez tényleg Brera. Nézd meg a mellette álló 159 szélvédője mögött látszik a tetővonal...
'''''2012-06-19 20:57:50 // 21880
Ez milyen?Haverom képes volt kicserélni az elejét.Igaz,törött volt.
☻SKULL☻2012-06-19 20:13:09 // 21879
én már cseréltem, mivel nem valós adatot mutatott az üzemanyag szintről. Tavaly a 86-os úton haladtunk horvátország fele nyaralni amikor éjjel a szakadó esőben át hajtottam egy elütött birka nagyságú állaton ami az úton hevert. Az ütés által elgörbült az üzemanyag szivattyú a tartájban amire utólag jöttem rá, nagy szerencse hogy a tank nem lyukadt ki mert a nyaralásnak ott let volna vége.
SKrisz2012-06-19 19:32:32 // 21878
Brera - nézd meg a tükröt, de a tető is árulkodik :-)
GTPeti2012-06-19 19:23:06 // 21877
Pedig az Brera. Nézd meg a tetővonalat és az ajtó hosszát. B)
'''''2012-06-19 18:33:02 // 21876
Nem biztos,hogy brera a fehér.Haverom 159-én is brera lökös van elöl.
SKrisz2012-06-19 18:15:52 // 21875
Ez szvsz nem amores kép... Kicsit más a táj, mint az eődben :-) ráadásul 2011 -es :-)
Nimitz2012-06-19 17:15:35 // 21874
:)))

A megdöntés csak hallottam valahol. Ezért is írtam, hogy mások pontosabb válasszal fognak szolgálni.
Éjfúria2012-06-19 16:16:10 // 21873
Ez mostani kép? Mert ha nem, akkor kié a barna??? :D
SKrisz2012-06-19 15:53:20 // 21872
Egy fehér holló van közöttük, az is Brera :-))
Jimmi T.2012-06-19 15:39:26 // 21871
egy kis üdítő
cseko762012-06-19 13:08:35 // 21870
én a kisnyomású szivattyút, ami a tartályból szállítja az üzemanyagot. :)
Csosznorbert2012-06-19 12:44:24 // 21869
tudom én hogy Csőri profi, megvan nekem is a hozzávaló szakim, csak a félős szerelőtöl félek
.......................2012-06-19 09:08:41 // 21868
..Csörihez kell vinni..
megcsinálja hibátlanul GYÀRI alkatrészekböl
Erhard 242 (Pure Energy)2012-06-19 09:02:02 // 21867
nekem célszerszámok nélkül cserélték eddig az összes dejzelen sőt most a punto-n is és láss csodát jó mindegyik ... jó helyre kell vinni :)
Liquid2012-06-19 08:55:32 // 21866
én nem szeretném hogy célszerszámok nélkül cseréljenek vezérlést a kocsimon, de persze nemtudom hogy a JTD-nél hogy megy ez konkrétan...
Ha valaki precíz és ügyes, akkor nem lehetetlen megoldani, és célszerszámmal is el lehet baxni, de minél kevesebb az esély a baltázásra annál jobb szerintem :)
droberto2012-06-19 07:43:34 // 21865
Nekem aki csinálta a vezérlés cserét sem szerelt még JTD blokkot. Félt is tőle mint a tűztől, de az eLearn-ben utánanézve, és itt a hsz-eket olvasva megnyugtattam, hogy ez az egyszerűbb és jól szerelhető típusok közé tartozik.
Azt azért tudni kell, hogy az emberem meglehetősen alapos és precíz, és nem áll bele olyanba amiben nem 100% biztos.
A vezérléscsere, aki ért hozzá nem nagy kunszt, de ezt lassan, óvatosan és mindent átgondolva, összejelölve kell csinálni, főleg célszerszámok nélkül.
Nálam a nagyszervízből szíjak-, görgők cseréjére fordított idő ~3 óra lehetett. (Sokat kérdeztem :) ) Mondjuk én cseréltem mindent, az összes feszítő és vezető görgőt.
Szívás nálam a csavarrögzítő miatt hajtatós csavarok miatt volt. Nem túl kényelmes - már az 1.9-nél sem - ilyen kis helyen csavarokat tekergetni, sem alulról, sem felülről.
GTPeti2012-06-18 21:41:30 // 21864
A múlkor a kettőnégyes motort amúgy is ördöglakatnak nevezte. :)))
GTPeti2012-06-18 21:40:38 // 21863
Húúú.... ezt a megoldást meglátná szerelő barátom, olyan monológot tartana az olasz autókról, hogy Shakespeare elbújhatna... :))))
Erhard 242 (Pure Energy)2012-06-18 21:35:55 // 21861
Skull szerintem már igen ha csak nem tette ki a polcra :)
Csosznorbert2012-06-18 21:31:15 // 21860
Jaa nem bontott még szét 2.4JTDm-et. De itt az ideje :) Köszi az infót, biztos meg tudja csinálni..

hmmm.... biztos meg tudja csinálni. a világért se szolnék le senkit, és hogy megbántsam, is távol álljon tőlem, de azért na.... egy vezérléscsere egyszerü dolog, viszont qva pontosságot igényel elég egy fog elcsuszás....
.......................2012-06-18 17:55:54 // 21859
Hello
üzemanyag szivattyút cserélt már valaki 159 en?
Csabi2012-06-18 17:42:03 // 21858
Nekem 2óra alatt kicserélték, úgy ahogy Droberto írta, motortartó kiold, motor "félrenyom"... nem egy szerencsés megoldás,mivel így a többi motortartó bakot kínzod ( amitől pl csökken a rezgéscsillapítás..), de jobb mint a motor kiszerelés...
droberto2012-06-18 17:09:52 // 21857
A jobb oldali motortartót kell kiszedni a szíj cseréhez, mert az a szíj belsejébe van belefűzve. Úgy tudod kivenni, hogy alábakolsz (pl. krokesszel) a motor alá.
Tibcsi1662012-06-18 16:05:15 // 21856
Jaa nem bontott még szét 2.4JTDm-et. De itt az ideje :) Köszi az infót, biztos meg tudja csinálni..
Nimitz2012-06-18 15:59:05 // 21855
A vezérlés borítás alsó fele valahogy csatlakozik a motor tartó bakhoz. Ha jól láttam messziről. :) A lényeg, hogy nem kell kivenni, csak lekötik a jobb oldalát és megdöntik, hogy hozzá lehessen férni.
De biztosan kapsz pontosabb választ is.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak