Csosznorbert2012-06-22 08:37:43 // 21921
dejzelszürő? mióta figyelget benn?
Roberto159 sw2012-06-21 23:04:51 // 21920
60-nál rángat nem de nem mindig és a fordulat is 1400köröl van,de nem mindig csinálja.
droberto2012-06-21 21:33:50 // 21919
Ezt nem tudtam!
Ha Stoll-tól veszel akkor mindegyik az! Most ebben utazik.
Én is néztem nála egyet, ami felvágott volt... Azt aszitte', hogy egy újabb palimadár vagyok, pedig én csak néhány dologra voltam kíváncsi...
Dízel egyébként.
Ha Stoll-tól veszel akkor mindegyik az! Most ebben utazik.
Én is néztem nála egyet, ami felvágott volt... Azt aszitte', hogy egy újabb palimadár vagyok, pedig én csak néhány dologra voltam kíváncsi...
Dízel egyébként.
Attie2012-06-21 20:32:01 // 21918
A hasznaltauto.hu-n most is van 3 eladó, és nem rég kelt el egy negyedik.
'''''2012-06-21 20:21:45 // 21917
Stoll-tól vette.Tényleg négykerekes csak azt nem tudom,dízel-e.Azt viszont tudom,hogy nagyon törött volt.
droberto2012-06-21 19:50:03 // 21915
Nálunk van egy, nem Amorés, viszont olimpiai bajnok! :) Mérget nem veszek rá, de azt hiszem 2.4 Q4 van ráírva!
droberto2012-06-21 19:09:10 // 21914
Én ezért vettem gyárit, Dayco-t! :)
Egyébként nem retesz van benne hanem 2 db Ø 4 mm-es alumínium szegecs, ami átadja a nyomatékot a hosszbordásnak. Cserkor átforgattál minden görgőt, kompresszort, szivattyút...stb? Már csak azért, mert ezek a szegecsek úgy vannak kitalálva, hogyha valamelyik segédberedezés megadja magát, akkor ezek elnyíródva megvédik a vezérlést!
Egyébként nem retesz van benne hanem 2 db Ø 4 mm-es alumínium szegecs, ami átadja a nyomatékot a hosszbordásnak. Cserkor átforgattál minden görgőt, kompresszort, szivattyút...stb? Már csak azért, mert ezek a szegecsek úgy vannak kitalálva, hogyha valamelyik segédberedezés megadja magát, akkor ezek elnyíródva megvédik a vezérlést!
Piritu - 1.000.0002012-06-21 17:58:32 // 21913
Miért lennék bátor? Szerintem pénzkidobás ha minden villanyoszlopnál olajat cserélek.
(A 156 is gyári csereciklussal ment és 200e felett is jó egészségnek örvend a motorja, a 146 TS-em is három éve volt 230e felett.)
Mindettől függetlenül a mostani töltéstől a jövő héten megszabadulok, engem többet ne verjen át, hogy eltűnik :-)
(A 156 is gyári csereciklussal ment és 200e felett is jó egészségnek örvend a motorja, a 146 TS-em is három éve volt 230e felett.)
Mindettől függetlenül a mostani töltéstől a jövő héten megszabadulok, engem többet ne verjen át, hogy eltűnik :-)
.......................2012-06-21 17:22:19 // 21912
Van valakinek egyáltalán magyaro on összkerekes 2,4 es diesel 159 ese?
ALFI1562012-06-21 13:19:10 // 21911
Azért ezzel a 25ezerrel is bátor vagy nem,hogy a gyári ciklussal.Gondolom a sajátodba nem mennél el vele ennyit.
Piritu - 1.000.0002012-06-21 13:06:35 // 21910
Eddig: 5e - 27e - és most tartok 25-nél. Még egyszer se volt "kivárva" a gyári ciklus. Ez lenne az első.
ALFI1562012-06-21 13:04:00 // 21909
Hány kilóméterenként cserélsz olajat?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-06-21 13:01:54 // 21908
lehet pucolt a DPF és hígul az olajad....egyébként meg nagy csodák nincsenek nekem most 15e van az olajban már két kocka hiánycikk azaz középállásban van az oil a nívón mindjárt tolom hátra az autót hogy cseréljenek olajat nem fogok öntözgetni bele mint a VW-nél ....
Piritu - 1.000.0002012-06-21 12:59:53 // 21907
Én is csak arra tudok gondolni, hogy valahol "fennt" maradt a motorban az olaj, aztán lefolyt.
Piritu - 1.000.0002012-06-21 12:58:31 // 21906
23ezerrel ezelőtt.
Piritu - 1.000.0002012-06-21 12:58:00 // 21905
Nem az oldotta meg!
A kocsi továbbra is jelzett, hogy nincs olaj. Attól csak a min alá jött vissza a szint, magyarul a pálca vége már olajos volt.
Egy indítás és egy óra múlva a TELJES eredeti szint plusz a kétésféldecis szint volt meg.
A kocsi továbbra is jelzett, hogy nincs olaj. Attól csak a min alá jött vissza a szint, magyarul a pálca vége már olajos volt.
Egy indítás és egy óra múlva a TELJES eredeti szint plusz a kétésféldecis szint volt meg.
Csosznorbert2012-06-21 12:41:59 // 21904
lol, kirándulni volt az olajad :D
nem lehet valami dugulás és nem folyt vissza alulra ahol a nivó (és gondolom) az érzékelő izé is van?
nem lehet valami dugulás és nem folyt vissza alulra ahol a nivó (és gondolom) az érzékelő izé is van?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-06-21 11:28:21 // 21903
azaz hány km-et mentél azóta?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-06-21 11:26:46 // 21902
mikor volt benne az olajcsere?
Csabi2012-06-21 11:25:22 // 21901
Érdekes eset, valamiért azonban én természetes olajfogyásra gondolnék(hova tűnhetne el az olaj, ha tiszta a kipuff...), annál inkább is mert a 2,5 deci olaj megoldotta a problémát...
Piritu - 1.000.0002012-06-21 11:15:46 // 21900
Először elindítottam, mint mindig, akkor jelzett. Leállít, újra indít, jelez. Még egy kör, akkor is. Átálltam a másik helyre, akkor is. Egy óra múlva rendben volt.
Csabi2012-06-21 11:12:43 // 21899
Másodjára is elindítottad, vagy csak a kulcsot dugtad bele, ahogy írtad is?
Piritu - 1.000.0002012-06-21 11:11:58 // 21898
Bocs, de szerintem ennek SEMMI köze a csereperiódushoz!
Erhard 242 (Pure Energy)2012-06-21 11:08:44 // 21897
itt a példája a marketingesek faxságának 35e km a csere periódusod? na ennyit erről :P
Piritu - 1.000.0002012-06-21 10:55:22 // 21896
Ma reggel a Párduc igazi olasz vasként viselkedett.
Beültem, elindítottam, majd jött az üzenet a műszerfalon, hogy ellenőrizzem az olajszintet, mert alacsony. A kijelző kockái is üresek voltak.
Pálca ki, alig olajos a vége, tényleg nincs olaj! :-O
Tegnap amikor hazamentem rendben volt, a kijelző a szokott szintet mutatta. Vagyis 8 km alatt elfogyott a motorból az olaj!! Volt otthon még 2,5 deci olaj, azt ráöntöttem, így a szint már majdnem a minimumot érte el a pálcán.
Kocsi alatt nincs folt, kipuff vége fémszínű. Átjártam a másik garázs elé és a Pókkal eljöttem dolgozni.
8 után a szervizt felhívtam, ők is meglepődtek, hogy ilyen hamar elfogyott. Megszerveztem a trélert, de előtte hazamentem, hogy kipakoljak a Párducból. Beülve bedugtam a kulcsot, hogy lefényképezzem a kijelzőt. Erre közli, hogy olajszint rendben. A pálcán is a szokott szint volt. Szervizt felhívtam, mondjék hogy járjak vele, ha újra előjön szóljak. Trélert is lemontdam.
No, most akkor mi van? Hol volt az olaj? :-OO
Beültem, elindítottam, majd jött az üzenet a műszerfalon, hogy ellenőrizzem az olajszintet, mert alacsony. A kijelző kockái is üresek voltak.
Pálca ki, alig olajos a vége, tényleg nincs olaj! :-O
Tegnap amikor hazamentem rendben volt, a kijelző a szokott szintet mutatta. Vagyis 8 km alatt elfogyott a motorból az olaj!! Volt otthon még 2,5 deci olaj, azt ráöntöttem, így a szint már majdnem a minimumot érte el a pálcán.
Kocsi alatt nincs folt, kipuff vége fémszínű. Átjártam a másik garázs elé és a Pókkal eljöttem dolgozni.
8 után a szervizt felhívtam, ők is meglepődtek, hogy ilyen hamar elfogyott. Megszerveztem a trélert, de előtte hazamentem, hogy kipakoljak a Párducból. Beülve bedugtam a kulcsot, hogy lefényképezzem a kijelzőt. Erre közli, hogy olajszint rendben. A pálcán is a szokott szint volt. Szervizt felhívtam, mondjék hogy járjak vele, ha újra előjön szóljak. Trélert is lemontdam.
No, most akkor mi van? Hol volt az olaj? :-OO
százötvenkilenc2012-06-21 07:28:09 // 21895
159 esek jtd sek!
A Gates főtengely ékszijtárcsa 12000 km-t birt ki,NE vegyetek mert úgy szakad ki hogy átfordul a közepe és semmi hajtás nincs,/minden előjel nélkül/.
Vettem helyette egy Contit abba van retesz mint a gyáriban is igy max kolompol ha kiszakad de azért hajt és haza tudsz vele menni.
A Gates főtengely ékszijtárcsa 12000 km-t birt ki,NE vegyetek mert úgy szakad ki hogy átfordul a közepe és semmi hajtás nincs,/minden előjel nélkül/.
Vettem helyette egy Contit abba van retesz mint a gyáriban is igy max kolompol ha kiszakad de azért hajt és haza tudsz vele menni.
Csosznorbert2012-06-20 22:24:11 // 21894
Most megint hadd ne bántsak meg senkit, de szerintem az alap dolog, hogyha x sebességfokozatban, főleg 4 ami már feljebb van visszaváltok ha rángat.
ezt egy kezdő vezető is tudja hogy nem lehet úgy haladni hogy a motor majd lefullad de a gázpedál a hűtőig van tolva -.-
ezt egy kezdő vezető is tudja hogy nem lehet úgy haladni hogy a motor majd lefullad de a gázpedál a hűtőig van tolva -.-
.......................2012-06-20 21:58:30 // 21893
vagy az EGR szorul
vagy a gázpedál kontaktos
vagy a gázpedál kontaktos
stukker19872012-06-20 21:57:23 // 21892
950 alatt már kicsi neki a fordulat az én tapasztalataim szerint 4-ben.
Roberto159 sw2012-06-20 21:46:58 // 21891
kisgáznál szokja csinálni.Lehet,h kicsi neki a fordulat?
Csabi2012-06-20 20:42:00 // 21890
amikor a motort leengeded, ill felemeled akkor a többi motortartó ami nem lett oldva, befeszül, nemde? :)
'''''2012-06-20 20:06:01 // 21889
Mikor a kép készült,épp akkor vett rá zsír új 18-as alufelniket.Olyat,mint amit épp itt az adok-veszekben hirdetnek.
.......................2012-06-20 14:22:03 // 21888
ja + rakott rá lemezfelnit ,réadásul disztárcsa nélkül
ez így nem szép
ez így nem szép
Csosznorbert2012-06-20 12:54:20 // 21887
A 86-os jó pár autót be fog még nyelni. Siralmas az állapota elejétől a végéig. Én is hegyfalunál gyalultam meg a hasam. :(
.......................2012-06-20 12:24:11 // 21886
bakker az milyet kapott:(
.......................2012-06-20 12:21:42 // 21885
nem normális,
mikor csinálja?
kis gáznál,nagy gáznál?
mikor csinálja?
kis gáznál,nagy gáznál?
Roberto159 sw2012-06-19 23:08:54 // 21884
Sziasztok.Lenne eg kérdésem.Nekem van egy 1.9-es jtdm 8v-m és az lenne a kérdés hogy nármális az ha 4-esben megyek vele és néha beszaggat?
Éjfúria2012-06-19 22:26:08 // 21883
Igen, azért volt kérdő módban :)
Csak csalóka volt... Az, hogy barna, a mögötte lévő feketének a tetősínével összeolvadva, és rögtön a sajátot láttam benne :D
Csak csalóka volt... Az, hogy barna, a mögötte lévő feketének a tetősínével összeolvadva, és rögtön a sajátot láttam benne :D
ekin2012-06-19 22:23:54 // 21882
ha hozzaszolhatok :D nem kinzol semmit mert egy emelöt ala kell tenni a karternel ami megtartja a motort hiszem ha vezerlest allitasz vagy cserelsz eselyed nincs magat a pancelt ami mögött a feszitögörgö van kiszedni .ugyanis a csavarokat nem tudnad kihuzni!!:D amikor a felsöket veszed ki fel kell emelned a motort hogy kivedd amikor a 2 alsot akkor pedig koppra le kell engedned a motort :d a motor nem esik le meg akkor sem ha nincs alatta semmi mert motort sem lehet kivenni csak a bocso levetele utan sajna legalabbis a 2,4 nel igy van en mar cserelztem par vezerlest 2,4 en ill csereltem mar motort is:D
SKrisz2012-06-19 21:39:55 // 21881
OK, vannak klinikai esetek :-))))
De ez tényleg Brera. Nézd meg a mellette álló 159 szélvédője mögött látszik a tetővonal...
De ez tényleg Brera. Nézd meg a mellette álló 159 szélvédője mögött látszik a tetővonal...
'''''2012-06-19 20:57:50 // 21880
☻SKULL☻2012-06-19 20:13:09 // 21879
én már cseréltem, mivel nem valós adatot mutatott az üzemanyag szintről. Tavaly a 86-os úton haladtunk horvátország fele nyaralni amikor éjjel a szakadó esőben át hajtottam egy elütött birka nagyságú állaton ami az úton hevert. Az ütés által elgörbült az üzemanyag szivattyú a tartájban amire utólag jöttem rá, nagy szerencse hogy a tank nem lyukadt ki mert a nyaralásnak ott let volna vége.![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00334/00334664t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00334/00334664t.jpg)
SKrisz2012-06-19 19:32:32 // 21878
Brera - nézd meg a tükröt, de a tető is árulkodik :-)
GTPeti2012-06-19 19:23:06 // 21877
Pedig az Brera. Nézd meg a tetővonalat és az ajtó hosszát. B)
'''''2012-06-19 18:33:02 // 21876
Nem biztos,hogy brera a fehér.Haverom 159-én is brera lökös van elöl.
SKrisz2012-06-19 18:15:52 // 21875
Ez szvsz nem amores kép... Kicsit más a táj, mint az eődben :-) ráadásul 2011 -es :-)
Nimitz2012-06-19 17:15:35 // 21874
:)))
A megdöntés csak hallottam valahol. Ezért is írtam, hogy mások pontosabb válasszal fognak szolgálni.
A megdöntés csak hallottam valahol. Ezért is írtam, hogy mások pontosabb válasszal fognak szolgálni.
Éjfúria2012-06-19 16:16:10 // 21873
Ez mostani kép? Mert ha nem, akkor kié a barna??? :D
SKrisz2012-06-19 15:53:20 // 21872
Egy fehér holló van közöttük, az is Brera :-))