Csabi2011-09-01 20:52:33 // 15790
Ugye nem járó motornál próbáltad a menüt?
Csosznorbert2011-09-01 20:52:25 // 15789
Na ha eljutok szombaton Dunaújvárosba talira (eddig 95%) akkor ráuszitok egy vérprofit. talán akad ott pár :))))
Piritu - 1.000.0002011-09-01 20:51:55 // 15788
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-01 20:50:17 // 15787
nem teregetem ki a szennyest :)
Piritu - 1.000.0002011-09-01 20:49:29 // 15786
pedig ott kéne lennie, meg még sok minden másnak is.
Piritu - 1.000.0002011-09-01 20:47:47 // 15785
akkor maradnak a betűk :-))
GTPeti2011-09-01 20:47:38 // 15784
Kiírja, hogy 5,5 km múlva balra lesz egy szervíz. :))
Csosznorbert2011-09-01 20:47:32 // 15783
mióta nálam van (ez év 06.22) egyszer volt már cserélve, akkor a srác Fiat szervizbe vitte, pont emiatt, mert mondta elötte, hogy ki kell ütni, mert különben vonyítani fog a csere miatt.
A kocsi kijelzőjén (középn vagy navi) nem tudom, hogy kell az ilyet. Menu gombra, 3 lehetőségem van. Asszem: bizt. öv csipogás, sebességlimit csipogo (vagy mi) meg a kilép.
Ennyi, vagy csak én nem találtam meg.
A kocsi kijelzőjén (középn vagy navi) nem tudom, hogy kell az ilyet. Menu gombra, 3 lehetőségem van. Asszem: bizt. öv csipogás, sebességlimit csipogo (vagy mi) meg a kilép.
Ennyi, vagy csak én nem találtam meg.
Csabi2011-09-01 20:47:29 // 15782
egy kicsit keverednek a számok a kocsidban :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-01 20:46:43 // 15781
áhh hosszú ezt lerajzolni nem lehet...
Piritu - 1.000.0002011-09-01 20:42:34 // 15780
Még egy kérdés, ha a kocsi kijelzőjén kérdezed le az olajcseréig hátralévő távolságot, ott mit ír ki?
Piritu - 1.000.0002011-09-01 20:41:25 // 15779
Mesélj! (vagy rajzold le táccspaddal!) :-D
Piritu - 1.000.0002011-09-01 20:40:57 // 15778
Lett nullázva az olajcsere számláló?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-01 20:40:05 // 15777
huh milyen 59 tulajok is vannak :) kifogtam egy nagyon "okost" :D
Csosznorbert2011-09-01 20:39:06 // 15776
legutóbbi csere óta kb.4000 km -t
hoppá????
hoppá????
Piritu - 1.000.0002011-09-01 20:38:44 // 15775
link ment :-D
Piritu - 1.000.0002011-09-01 20:38:09 // 15774
arra ment 2x is :-)
Piritu - 1.000.0002011-09-01 20:37:21 // 15773
Elvileg 30 000-nek kéne lennie, vagy kevesebbnek.
"Utolsó olajcsere km-száml.: 24 719,4 km" - lehet hogy rosszul értelmezem, de ennyit mentél az utolsó csere óta. Mikor volt olajcseréd?
"Következõ olajcsere távolsága: 46 000 km" - ez meg ugye kicsit több a 30-nál, vajon miért? :-O
"Utolsó olajcsere km-száml.: 24 719,4 km" - lehet hogy rosszul értelmezem, de ennyit mentél az utolsó csere óta. Mikor volt olajcseréd?
"Következõ olajcsere távolsága: 46 000 km" - ez meg ugye kicsit több a 30-nál, vajon miért? :-O
Csosznorbert2011-09-01 20:36:25 // 15772
Gmail, meg nem is enged exe-t küldeni. De cool :D
GTPeti2011-09-01 20:36:21 // 15771
Értem. Mindenesetre légy óvatos a crackelt verzióval, manapság vírus beépítése a menő. Ha már sokallod azt a 49 ojrót. B)
Csabi2011-09-01 20:36:10 // 15770
Akkor ott valami nem stimmel...a "DPF csere" az ECU fordítása szerint azt jelenti hogy mikor regenerált utoljára a km számláló szerint, a "km állás az utolsó regen óta" pedig az azóta megtett km, így adja magát h jelenleg mennyit kellene mutatni az órádnak, ezért írtam, nálad 132.513at illene mutatni az órának.
Folytatva ha nagyjából ugyanúgy használod az autot akkor már megtudod saccolni hogy mikor fog megint regenerálni (az utolsó 5 átlagból következtetve), szóval nálad ha továbbra is ugyanúgy használod akkor kb 500km múlva fog pucolni!
Folytatva ha nagyjából ugyanúgy használod az autot akkor már megtudod saccolni hogy mikor fog megint regenerálni (az utolsó 5 átlagból következtetve), szóval nálad ha továbbra is ugyanúgy használod akkor kb 500km múlva fog pucolni!
.....2011-09-01 20:35:30 // 15769
itt a fórumon a 7. oldalon letölteheted
sxr852011-09-01 20:35:22 // 15768
A winmailod jövőbe látó :)
Csekkold már le a címet: gergely.gardonyi@gmail.com
Csekkold már le a címet: gergely.gardonyi@gmail.com
Csosznorbert2011-09-01 20:34:10 // 15767
Háttőőőőő, nekem is feltünt, de max. bambanézéssel tudok reagálni, mert nem vágom miért is ennyi??
Piritu - 1.000.0002011-09-01 20:33:17 // 15766
A winmail-om szerint már megnyitottad :-)
sxr852011-09-01 20:32:07 // 15765
Piritu már elküldte, úgy hiszem kb Gyöngyösnél jár a mail (még nme ért ide Miskolcra) :)
Piritu - 1.000.0002011-09-01 20:31:52 // 15764
Mondjuk ez is érdekes:
"Utolsó olajcsere km-száml.: 24 719,4 km
Következõ olajcsere távolsága: 46 000 km"
ezek szerint az olajcsere periódus 70 719 km? :-O
"Utolsó olajcsere km-száml.: 24 719,4 km
Következõ olajcsere távolsága: 46 000 km"
ezek szerint az olajcsere periódus 70 719 km? :-O
Csosznorbert2011-09-01 20:28:45 // 15763
Már nem emlékszem honnan szereztem be ezt a verziót, de ha gondolod az Emillel átküldöm. :)
Csabi2011-09-01 20:28:24 // 15762
132513km-t akartam írni :)
Csosznorbert2011-09-01 20:27:41 // 15761
Ilyen kinait ne kérdezz tőlem. :DDD Az óra szerint annyi van. Lehet cserélve volt a DPF????
sxr852011-09-01 20:26:25 // 15760
Pl., az egyik dolgot amiért megvettem a kábelt: Olaj csere figyelmeztetés kiütését :)
Csabi2011-09-01 20:25:10 // 15759
Hogyan lehet 170.000km a vasban amikor a beszúrt Ecuscan alapján pontosan 132.250 km nek kellene lennie? :) (Útolsó DPF csere, és az azóta megtett km alapján)
GTPeti2011-09-01 20:19:03 // 15758
Minek? Mit nem tud a Free, amit használnál?
sxr852011-09-01 20:17:13 // 15757
ECUScan teljes verzió elérhető valahol? Bolton kivül... :D
Csosznorbert2011-09-01 20:14:43 // 15755
170.000 van most.... na ugye ez se tutti, de reálisabb mint ennyi idős autónál (plusz auslander volt) a 80.000, és "kevesett futott" hirdetéssel... :)))
Igaz a tag is úgy árulta, hogy "keveset futott. Kinek mi a kevés. :D
Igaz a tag is úgy árulta, hogy "keveset futott. Kinek mi a kevés. :D
ALFI1562011-09-01 20:10:46 // 15754
Ez az amit sose tudni meg mennyi az annyi :)
Csabi2011-09-01 20:09:19 // 15753
km számláló: 0 :) ismerős... buhera áldozata lett a tied is (jah és ez nem a FIAT ECUSCAN hibája, nekem a szervizben sem láttak többet 0-nál)
Amúgy az értékek tök normálisak ahogy az is h 5nap alatt simán felmehet 55%-ra a DPF...
Amúgy az értékek tök normálisak ahogy az is h 5nap alatt simán felmehet 55%-ra a DPF...
sxr852011-09-01 19:59:01 // 15752
Neeem, tök egyértelmű a jelenség.
Csosznorbert2011-09-01 19:55:06 // 15751
Üdv. cartársak. Ez lehet kicsit hosszú lesz, de bemásolom ide, biztos vannak nálam sokkal jobban hozzáértők és látnak olyat is amit én nem.
Ami érdekes, hogy ezt 5 napja csináltam, a mai diag.-nál meg már 55% a DPF tömődés.
ECU ISO Code: FD 86 3D 04 19
2011.08.27. 18:59:55
CONNECTED TO:
ALFA 159 1.9 MJET 16V
Bosch EDC16C39 CF4/EOBD Diesel Injection (1.9, 2.4)
--------------------------------------------------------------
ISO- kód : FD 86 3D 04 19
FIAT cikkszám: 55205084
HW szám: 0281012889
HW változat: 00
SW szám: 1037377872
SW változat: 3443
Homologizációs szám: 93944
Programozás dátuma: 03/15/2006
READ PARAMETERS:
Kilométer számláló: 0,0 km
Túlpörgések száma: 0
Max. motor ford.szám számláló: 0,00 sec
Max. motorfordulat: 0 rpm
Írások száma: 0
Km-óra utolsó íráskor: 0,0 km
Akkumulátor feszültség : 13,880 V
Motor fordulatszám : 806 rpm
Jármû sebesség : 0,0 km/h
Gázpedál: 0,00 %
AD/C 1. gázpedál állás: 982,2 mV
AD/C 2. gázpedál állás: 488,6 mV
Fojtószelep el.szelep. nyitás: 5,00 %
Áramlás szabályozó szelep nyitás: 79,06 %
Vízhômérséklet: 65,56 °C
1. h. üzema. korrekció: 0,71 mm³/i
2. h. üzema. korrekció: -0,46 mm³/i
3. h. üzema. korrekció: -0,59 mm³/i
4. h. üzema. korrekció: 0,36 mm³/i
5. h. üzema. korrekció: mm³/i
Levegõhõmérs. (turbó): 50,96 °C
AD/C levegõhõmérséklet. (turbo): 2 023,2 mV
Levegõhõmérs. (légmenny. mérõ): 32,86 °C
Atmoszférikus nyomás : 977 mBar
Overboost szelep zárás: 74,96 %
Névl. turbónyomás: 1 000 mBar
Mért turbónyomás: 972 mBar
AD/C turbonyomás: 1 573,6 mV
Névl. levegô mennyiség: 446,0 mg/i
Mért levegô mennyiség: 453,0 mg/i
Légtömeg jelzés periódus: 0,371 ms
Teljes gázolaj menny.: 9,687 mm³/i
Üzemanyag fogyasztás: 1,0800 l/h
Üzemanyagszint mérô: 37,037 %
Gázolaj hômérséklet: 37,66 °C
AD/C gázolaj hômérséklet: 2 541,2 mV
Névleges gázolaj nyomás: 277,40 bar
Mért gázolaj nyomás: 276,90 bar
AD/C gázolaj hômérséklet: 1 119,1 mV
Nyomásszab. nyitás (MPROP): 38,77 %
Nyomásszab. nyitás (DRV): 30,96 %
Elõkatalizátor hõmérs.: 99,96 °C
Részecskeszûrõ hõmérs.: 80,36 °C
Nyomáskül. érzékelõ: 5 mBar
Utolsó DPF csere km-száml.: 132 250 km
Km-állás utolsó regen óta: 263,7 km
Részecskeszûrõ eldugult: 23,99 %
Utolsó 5 regen. átl. távolsága : 811 km
Utolsó 5 regenerálás idõtartama: 374 sec
Utolsó 5 regen. átlaghõmérséklete: 628,16 °C
Regenerálási idõ százaléka: 0,000 %
Erõltetett regenerálás állapota: Not active
Motorolaj szint: %
Utolsó olajcsere km-száml.: 24 719,4 km
Következõ olajcsere távolsága: 46 000 km
Olajcserék száma: 4
Olaj elhasználódás foka: 92,00 %
Lambda-szonda feszültség: V
Lambda oxigén koncentráció: %
Légkondi bekapcsolási kérelem : OFF
Légkondi nyomás: 7 950 mBar
Fékpedál állapot : Released
2. fékkapcsoló: OFF
Kuplung kapcsoló: Released
Cruise kapcsoló: OFF
Kérés a cuise-kartól: No Request
Üzemanyagpumpa relé vezérlés: ON
Izzítás vez.egys. diagn.: OFF
EGR szelep nyitás : 4,00 %
EGR ellenôrzés: OFF
Részecskeszûrõ állapot: Not clogged
1. h. befecskendezõ kód: A1AUD6AAA
2. h. befecskendezõ kód: AAAECXAAA
3. h. befecskendezõ kód: 8RIUCX7AA
4. h. befecskendezõ kód: 8RIF6K7AA
5. h. befecskendezõ kód:
Gázpedál: Acc. Pot. Track 1
Motorolaj-nyomás: Normal
Jármû felszereltsége: with DPF
Kapcsolt fokozat: None/Neutral
Váltó típusa: Not learnt
Ventillátor sebesség: Not active
1. hûtôventillátor: OFF
2. hûtôventillátor: OFF
Hibajelzô lámpa : OFF
Izzítás lámpa : OFF
Hûtôfolyadék hômérséklet lámpa: OFF
Víz a gázolajszûrõben lámpa: OFF
Univerzális kód: Disabled
Befecskendezés Vezérlôegység: Programmed
Motor indítás: Allowed
Ami érdekes, hogy ezt 5 napja csináltam, a mai diag.-nál meg már 55% a DPF tömődés.
ECU ISO Code: FD 86 3D 04 19
2011.08.27. 18:59:55
CONNECTED TO:
ALFA 159 1.9 MJET 16V
Bosch EDC16C39 CF4/EOBD Diesel Injection (1.9, 2.4)
--------------------------------------------------------------
ISO- kód : FD 86 3D 04 19
FIAT cikkszám: 55205084
HW szám: 0281012889
HW változat: 00
SW szám: 1037377872
SW változat: 3443
Homologizációs szám: 93944
Programozás dátuma: 03/15/2006
READ PARAMETERS:
Kilométer számláló: 0,0 km
Túlpörgések száma: 0
Max. motor ford.szám számláló: 0,00 sec
Max. motorfordulat: 0 rpm
Írások száma: 0
Km-óra utolsó íráskor: 0,0 km
Akkumulátor feszültség : 13,880 V
Motor fordulatszám : 806 rpm
Jármû sebesség : 0,0 km/h
Gázpedál: 0,00 %
AD/C 1. gázpedál állás: 982,2 mV
AD/C 2. gázpedál állás: 488,6 mV
Fojtószelep el.szelep. nyitás: 5,00 %
Áramlás szabályozó szelep nyitás: 79,06 %
Vízhômérséklet: 65,56 °C
1. h. üzema. korrekció: 0,71 mm³/i
2. h. üzema. korrekció: -0,46 mm³/i
3. h. üzema. korrekció: -0,59 mm³/i
4. h. üzema. korrekció: 0,36 mm³/i
5. h. üzema. korrekció: mm³/i
Levegõhõmérs. (turbó): 50,96 °C
AD/C levegõhõmérséklet. (turbo): 2 023,2 mV
Levegõhõmérs. (légmenny. mérõ): 32,86 °C
Atmoszférikus nyomás : 977 mBar
Overboost szelep zárás: 74,96 %
Névl. turbónyomás: 1 000 mBar
Mért turbónyomás: 972 mBar
AD/C turbonyomás: 1 573,6 mV
Névl. levegô mennyiség: 446,0 mg/i
Mért levegô mennyiség: 453,0 mg/i
Légtömeg jelzés periódus: 0,371 ms
Teljes gázolaj menny.: 9,687 mm³/i
Üzemanyag fogyasztás: 1,0800 l/h
Üzemanyagszint mérô: 37,037 %
Gázolaj hômérséklet: 37,66 °C
AD/C gázolaj hômérséklet: 2 541,2 mV
Névleges gázolaj nyomás: 277,40 bar
Mért gázolaj nyomás: 276,90 bar
AD/C gázolaj hômérséklet: 1 119,1 mV
Nyomásszab. nyitás (MPROP): 38,77 %
Nyomásszab. nyitás (DRV): 30,96 %
Elõkatalizátor hõmérs.: 99,96 °C
Részecskeszûrõ hõmérs.: 80,36 °C
Nyomáskül. érzékelõ: 5 mBar
Utolsó DPF csere km-száml.: 132 250 km
Km-állás utolsó regen óta: 263,7 km
Részecskeszûrõ eldugult: 23,99 %
Utolsó 5 regen. átl. távolsága : 811 km
Utolsó 5 regenerálás idõtartama: 374 sec
Utolsó 5 regen. átlaghõmérséklete: 628,16 °C
Regenerálási idõ százaléka: 0,000 %
Erõltetett regenerálás állapota: Not active
Motorolaj szint: %
Utolsó olajcsere km-száml.: 24 719,4 km
Következõ olajcsere távolsága: 46 000 km
Olajcserék száma: 4
Olaj elhasználódás foka: 92,00 %
Lambda-szonda feszültség: V
Lambda oxigén koncentráció: %
Légkondi bekapcsolási kérelem : OFF
Légkondi nyomás: 7 950 mBar
Fékpedál állapot : Released
2. fékkapcsoló: OFF
Kuplung kapcsoló: Released
Cruise kapcsoló: OFF
Kérés a cuise-kartól: No Request
Üzemanyagpumpa relé vezérlés: ON
Izzítás vez.egys. diagn.: OFF
EGR szelep nyitás : 4,00 %
EGR ellenôrzés: OFF
Részecskeszûrõ állapot: Not clogged
1. h. befecskendezõ kód: A1AUD6AAA
2. h. befecskendezõ kód: AAAECXAAA
3. h. befecskendezõ kód: 8RIUCX7AA
4. h. befecskendezõ kód: 8RIF6K7AA
5. h. befecskendezõ kód:
Gázpedál: Acc. Pot. Track 1
Motorolaj-nyomás: Normal
Jármû felszereltsége: with DPF
Kapcsolt fokozat: None/Neutral
Váltó típusa: Not learnt
Ventillátor sebesség: Not active
1. hûtôventillátor: OFF
2. hûtôventillátor: OFF
Hibajelzô lámpa : OFF
Izzítás lámpa : OFF
Hûtôfolyadék hômérséklet lámpa: OFF
Víz a gázolajszûrõben lámpa: OFF
Univerzális kód: Disabled
Befecskendezés Vezérlôegység: Programmed
Motor indítás: Allowed
ALFI1562011-09-01 19:48:00 // 15750
Lessz ott aki el tudja neked magyarázni.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-01 19:47:56 // 15749
parketta nem rakódik le magától :(
'''''2011-09-01 19:29:33 // 15748
Nekem mikor beszart az égő akkor csinált hasonlót.Nem lehet,hogy csak azt hiszed,a kátyúk miatt vibrál?
'''''2011-09-01 19:24:58 // 15747
Nem is jössz Újvárosba? :-(
sxr852011-09-01 19:19:08 // 15746
Sziasztok, olyat látott már valaki, hogy rezgett a lámpa által vetített kép, kátyúknál, útegyenetlenség stb...? (az izzó úgy áll a kengyelbe mint a cövek, tehát az tuti nem okozza a hibát)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-01 19:07:30 // 15745
EGRt vedd le és látni fogod :) 7 végén parkettázom :(((
'''''2011-09-01 18:21:23 // 15744
ErHard,hogy fixáltad a légbeömlőn a lapátokat nyitott állásban?Nem férek hozzá!Hétvégén meg kell mutasd! :-)
Piritu - 1.000.0002011-09-01 17:15:34 // 15743
Norby2011-09-01 08:31:12 // 15742
Hello!
Én csak kivettema gyárit, a multimédia fejegységet meg beraktam. Kicsit át kellett kötni a cstlakozót, de kb ennyi. A kormány gombjai nem mőködtek, de dvd,cd,sd kártya,usb, telefonkihangosító, stb.
Én csak kivettema gyárit, a multimédia fejegységet meg beraktam. Kicsit át kellett kötni a cstlakozót, de kb ennyi. A kormány gombjai nem mőködtek, de dvd,cd,sd kártya,usb, telefonkihangosító, stb.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-01 08:13:16 // 15741
ezt passzolom nem tudom hogy a canbus meg az imo mennyire pofázik bele a cserébe azt tudom hogy a navis fejegységet sem lehet csak úgy ukk-mukk berakni, esetleg nem gyári fejegység ami tudja az mp3-at de akkor meg a multikormány nem müxik....