vm2011-09-04 11:47:52 // 15840
Hogyan tisztítottak?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-04 11:45:10 // 15839
aham meséld el Alfa159-nek, neki 1x tisztították meg 1x dfp csere kérdezd meg tőle mi lett a megoldás ...
vm2011-09-04 11:40:57 // 15838
Hát akik kifűrészelték a cuccot, és átprogramozták HAL-t ;-), azok most szívhatják a fogukat, mert ez már nem kényszer. DPF tisztítás, oszt csá...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-04 11:39:20 // 15837
no meg az az érdekes nekem sosem volt "pechlámpa" még is rossz volt a DPF, mióta nincs teljesen jól müxik az autó...
csak egy infó koléggám BMW-jén most cseréltek szívósort 200e km-nél meglesetem az övét érdekes hogy a lapátoknál semmi korom sincs meg a lapátokat vákumos megoldással mozgatják...a lényeg hogy nála tisztították az intercoolert is, lehet én is meg fogom lesni nálam milyen állapotban lehet
csak egy infó koléggám BMW-jén most cseréltek szívósort 200e km-nél meglesetem az övét érdekes hogy a lapátoknál semmi korom sincs meg a lapátokat vákumos megoldással mozgatják...a lényeg hogy nála tisztították az intercoolert is, lehet én is meg fogom lesni nálam milyen állapotban lehet
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-04 11:35:30 // 15836
szerintem nincs :) vagyis van Skull tagunk 2,4-es 59-be lassan 90e km és semmi baja a DPF-nek, igaz elárulta a titkot az autó 0km-es korától Castrol Edge 5w30-as olajat tettek bele ez van a kiskönyvében láss csodát jó a DPF ....
sxr852011-09-04 11:26:51 // 15835
Sziasztok, van olyan akinek 1.9d 16V-je van és meg van chippelve? Gondolkozom a dolgon és kiváncsi volnék, hogy a fogyasztást hogyan befolyásolja.
1372011-09-04 11:06:18 // 15834
Nem akarlak elkeseríteni de ha sokszor használod 2500 alatt a motort, vagy pl. városban, akkor ez ilyen lesz, amíg ki nem vágatod a DPF-et. Lényegében annak az eltömődése vágja haza a szívósort hosszútávon, és valszeg az EGR-t is. Nekem ugyanezt csinálta végig a 159 a sok rövid városi használat miatt, és nem volt, nincs rá megoldás, csak a kivágatás.
Van egyáltalán olyan 2.4-es 159es itt, akinek legalább 60-70k van az autójában, és ne lett volna ez a problémája?
Van egyáltalán olyan 2.4-es 159es itt, akinek legalább 60-70k van az autójában, és ne lett volna ez a problémája?
Graben&Zsu2011-09-04 10:20:14 // 15833
Sziasztok!
Igen hasznos infókkal jöttetek elő,köszönjük!
Az EGR-re én is gyanakodtam,és igy utólag ez be is igazolódott,egy eszmecsere után a szerelővel!
Az keserít el,hogy az autó 93ezer km környékén lett EGR tisztítva,most 110ezer van benne!
Tettek be egy furatos szűkítő lemezt az EGR elé,
amivel nem is volt semmi gond,eddig!
Lemezt kiszedtem,most egyenlőre működik minden a maga dolgán!
A "Have engine checked" hiba igen előjött,bent is maradt,nem aludt ki a kontroll lámpa!
Nekem a magas fordulat sem oldotta meg a gondot,mert 3700ford/perc fölött hozott egy másik problémát......................:(
Elégtelen TURBO levegő áramlás,és jött is a kontroll lámpa!
Ezt is kiderítettük idővel,okozat.........a turbó beáramló oldalán van egy fém gyűrű ami el lehet repedve és fars levegőt szívott!
Igy 100ezer km fölött hirtelen ennyi probléma.......ennél többre számítottunk!
Reméljük másoknak tanulság,nekem jelenleg szomorúság!
Köszönjük!
Igen hasznos infókkal jöttetek elő,köszönjük!
Az EGR-re én is gyanakodtam,és igy utólag ez be is igazolódott,egy eszmecsere után a szerelővel!
Az keserít el,hogy az autó 93ezer km környékén lett EGR tisztítva,most 110ezer van benne!
Tettek be egy furatos szűkítő lemezt az EGR elé,
amivel nem is volt semmi gond,eddig!
Lemezt kiszedtem,most egyenlőre működik minden a maga dolgán!
A "Have engine checked" hiba igen előjött,bent is maradt,nem aludt ki a kontroll lámpa!
Nekem a magas fordulat sem oldotta meg a gondot,mert 3700ford/perc fölött hozott egy másik problémát......................:(
Elégtelen TURBO levegő áramlás,és jött is a kontroll lámpa!
Ezt is kiderítettük idővel,okozat.........a turbó beáramló oldalán van egy fém gyűrű ami el lehet repedve és fars levegőt szívott!
Igy 100ezer km fölött hirtelen ennyi probléma.......ennél többre számítottunk!
Reméljük másoknak tanulság,nekem jelenleg szomorúság!
Köszönjük!
Piritu - 1.000.0002011-09-04 09:13:20 // 15832
A 156 nekem ugyan ezt csinálta, amikor az EGR volt xar és néha leragadt. Ott más volt a helyzet, mert lehetett látni, hogy ilyenkor füstölt rendesen. Te a DPF miatt nem láthatod. Aztán jött egy nagy pamacs és újra a helyén volt minden. Volt hogy ezer km-en keresztül nem csinálta, aztán fekve is maradtam vele :-(
A történet. 1 2 3
A történet. 1 2 3
DrB2011-09-03 23:10:51 // 15831
A vasat másnap elvittem Csörihez. Tulajdonképpen mindent rendben talált. EGR is rendbe volt. Átfújta a lekormolódásra hajlamos csöveket és azt tanácsolta, hogy inkább 2500 fordulat felett használjam, elkerülendő a lekormolódást. Mint alább írtam, azóta nem jelentkezett többet ez a probléma, pedig belekerült kb. 20 ezer km.
DrB2011-09-03 23:06:03 // 15830
Nem dobta be mindeközben a "Have engine checked" hibaüzenetet? Amit leírtál, nekem Limp mode-nak tűnik. Még tavaly nyáron haza felé tartva a szlovákoknál rakta be magát a vas vészüzemmódba. Hasonlóan hozzád, nem engedte a fordulatszámot így a sebességet egy bizonyos érték fölé és bedobta a fenti hibaüzenetet. Kiálltam egy parkolóba, motor leállít, majd újra indít, s a kocsi megint rendesen ment kb. 10 percig, majd újra Limp mode. Megint kiálltam, motor leállít, újra indít, aztán megküldtem neki rendesen. Tartósan 3500-4000 fordulat között, rendesen kihúzatva. Utána minden rendben volt a visszalévő pár száz km-en. A hibaüzenete persze maradt, ami a 4-5. újraindítás után szintén eltűnt. Azóta egyszer sem jelentkezett.
Csosznorbert2011-09-03 21:35:57 // 15829
Ott virít az enyém is :)))
'''''2011-09-03 20:01:43 // 15828
Dpf és kipuff nélkül.
www.civiljutub.hu/play.php?vid=8633
www.civiljutub.hu/play.php?vid=8633
GTPeti2011-09-03 20:01:16 // 15827
Még kb. 10 évig egyre több lesz belőle. B)
Graben&Zsu2011-09-03 19:28:51 // 15826
Sziasztok!
Mai nap megforgattuk az 59-est Ajka-Debrecen-Ajka távra,és sajnos kellemetlenségek jöttek elő!
Ha valaki járt így az hogyan ORVOSOLTA!???
-140km/h átlag,2300rpm,tempomat........TURBO nyomás: 0,6-0,8 átlag,aztán egyik pillanatról a másikra 0,2bárra visszaesett elhagyta az erő és hiába nyomta az ember neki semmi pozitiv reakció!
Visszament 100-105km/h-ra azt tartotta,aztán kb 20perc után mint akit puskából lőttek ki visszanyerte az erejét! :))))))
Sajnos ez többször megismétlődött........
Köszönjük a hasznos infókat!
Mai nap megforgattuk az 59-est Ajka-Debrecen-Ajka távra,és sajnos kellemetlenségek jöttek elő!
Ha valaki járt így az hogyan ORVOSOLTA!???
-140km/h átlag,2300rpm,tempomat........TURBO nyomás: 0,6-0,8 átlag,aztán egyik pillanatról a másikra 0,2bárra visszaesett elhagyta az erő és hiába nyomta az ember neki semmi pozitiv reakció!
Visszament 100-105km/h-ra azt tartotta,aztán kb 20perc után mint akit puskából lőttek ki visszanyerte az erejét! :))))))
Sajnos ez többször megismétlődött........
Köszönjük a hasznos infókat!
'''''2011-09-03 17:14:27 // 15825
Kifutó széria. :-(
GTPeti2011-09-03 16:26:54 // 15824
Szépen nő a 159-ek aránya!
'''''2011-09-03 16:23:37 // 15823
Zsolt1552011-09-03 08:31:13 // 15822
Köszönöm.
GTPeti2011-09-03 01:13:49 // 15820
Meg az is érdekes, hogy "Odometer 72481.6 km", a műszerfal szerint meg kb. egy ezressel több.
Hivatalosan 5% különbség lehet a két érték között.
Hivatalosan 5% különbség lehet a két érték között.
Buksi2011-09-03 01:06:35 // 15819
Ez a Győzike soha nem volt normális! :-D
'''''2011-09-02 08:07:11 // 15818
Öcsém, annó Győzikétől vette meg a Romantik feliratú cc kabrió Peugeot.A hülye Győzi elvágta késsel az ővet és becsatolta,hogy ne csipogjon.Ez is megoldás! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-02 08:04:34 // 15817
regenerációt össze vissza írja az ecuscan :) nekem most már jól írja...
utolsó regeneráció 8630km
dfp 0%
utolsó regeneráció 8630km
dfp 0%
Corn2011-09-02 07:24:41 // 15816
Sziasztok,
Hihi, nekem is azt írja az Ecuscan, hogy "Distance to next Oil Change 32.500 km", olajcsere óta megtéve 11.000km. Oil degradation level 65%. Ez így nem 30.000 km...
Meg az is érdekes, hogy "Odometer 72481.6 km", a műszerfal szerint meg kb. egy ezressel több. Tekerve nem hiszem, hogy lett volna, újonnan vettem, gyönyörű mézszínű olajjal, szőrös gumikkal. 4.5 éves, ez a bizonyíték hogy létezik keveset futott 2.4 ennyi idősen is :)
A legzavaróbb érték az Ecuscanben:
"Average distance last 5 regeneration 363 km", és ez nagyon kevés városi dugóval, inkább városon kívül.
Hihi, nekem is azt írja az Ecuscan, hogy "Distance to next Oil Change 32.500 km", olajcsere óta megtéve 11.000km. Oil degradation level 65%. Ez így nem 30.000 km...
Meg az is érdekes, hogy "Odometer 72481.6 km", a műszerfal szerint meg kb. egy ezressel több. Tekerve nem hiszem, hogy lett volna, újonnan vettem, gyönyörű mézszínű olajjal, szőrös gumikkal. 4.5 éves, ez a bizonyíték hogy létezik keveset futott 2.4 ennyi idősen is :)
A legzavaróbb érték az Ecuscanben:
"Average distance last 5 regeneration 363 km", és ez nagyon kevés városi dugóval, inkább városon kívül.
Csosznorbert2011-09-01 23:17:15 // 15815
Addigra eladom a verdát :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-01 22:14:37 // 15814
az is meg fog kopni ne örömködj :)
Csosznorbert2011-09-01 21:37:21 // 15813
most buktam le :D
Csosznorbert2011-09-01 21:36:25 // 15812
nekem fekete bőr - fekete őv :P
GTPeti2011-09-01 21:33:56 // 15811
Ott a pont. :))
Piritu - 1.000.0002011-09-01 21:31:36 // 15810
Nem feltételeztem, hogy egy szervizben dolgozó jár benzinkúton :-DD
GTPeti2011-09-01 21:28:29 // 15809
A benzinkutaknál lehet kapni 300Ft-ért egy olyan csattszerűséget. Hiánypótló cucc... :)
Piritu - 1.000.0002011-09-01 21:25:21 // 15808
egy elég, amit aztán bele lehet dugni az öv helyére :-D
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-01 21:23:13 // 15807
hány csattot akarsz lenyúzni egy karambolosról? :)
Vinnie2011-09-01 21:22:51 // 15806
Azért ez sem teljesen egyértelmű. Rögzíteni csak úgy lehet valakit/valamit, ha odakötözzük, hegesztjük, csavarozzuk, stb.... :D Tehát az övvel nem lehet rögzíteni magunkat, azzal éppúgy tudunk mozogni. Max kicsit vagyunk akadályozva. :D
Piritu - 1.000.0002011-09-01 21:19:01 // 15805
vagy levágni egy csatot egy karambolosról....
Piritu - 1.000.0002011-09-01 21:14:12 // 15804
"Kresz nem tér ki rá, csak annyi van, hogy az övet be kell kapcsolni, " - ez egy szép urban legenda annak, aki nem olvasta a KRESZ-t. Ott ez van: "az ülésen utazó személynek a biztonsági öv becsatolásával kell magát rögzíteni." :-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-01 21:13:24 // 15803
mondom német :) ráadásul Alfa kereskedésben dolgozó ....mennyi idő lett volna kikapcsoltatni a csipogást...1 perc
GTPeti2011-09-01 21:11:04 // 15802
Az ilyen ember sem teljesen normális...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-01 21:10:23 // 15801
na egy ilyen német tulaj miatt lett szép a bézs bőröm az is maga mögött kapcsolta be van is egy szép fekete csík az ülés támláján :(
Csosznorbert2011-09-01 21:08:12 // 15800
zöldhatáron járok át melózni, arra az 5 km-re sose, hacsak nem látszik messziről a yard. :))
de ha a falut a másik irányban hagyom el, automatikusan nyúlok az övért.
Különben meg a Kresz nem tér ki rá, csak annyi van, hogy az övet be kell kapcsolni, hogy a faxi elött vagy mögött, azt nem irja :DDD
de ha a falut a másik irányban hagyom el, automatikusan nyúlok az övért.
Különben meg a Kresz nem tér ki rá, csak annyi van, hogy az övet be kell kapcsolni, hogy a faxi elött vagy mögött, azt nem irja :DDD
Piritu - 1.000.0002011-09-01 21:02:40 // 15799
Nem tudom mondták-e már, de előtted kell :-DD
Piritu - 1.000.0002011-09-01 21:02:04 // 15798
Tudtommal nem. A szervizes gépen van egy ilyen menüpont.
Piritu - 1.000.0002011-09-01 21:01:23 // 15797
Ezt a részt nem olvastam, nincs olyanom :-DD
Csosznorbert2011-09-01 21:00:49 // 15796
nekem csipogott, és menüje nem volt, szervizben kilötték és lett menüje, azóta nem piszkálom, mert örülök, hogy nem kell mindig a hátam mögött bekapcsolni az övet. :)
sxr852011-09-01 20:59:28 // 15795
Én is mindig bekötöm, csak az utasoknak nem szokás :) A FiatECUScan-el nem lehet kikapcsolni?
Csosznorbert2011-09-01 20:59:23 // 15794
Beépített rádiónavigációs rendszer
esetén csak a következő funkciók szabályozása/beállítása lehetséges: “Limite Velocita” [Sebességhatár], “Regolazione sensibilita
sensore crepuscolare” [Fényérzékelő érzékenysége] (egyes változatoknál/piacokon) és “Riattivazione buzzer per segnalazione
S.B.R.” [Biztonsági öv bekapcsolására emlékeztető hangjelzés visszaállítása] (egyes változatoknál). Az egyéb funkciók megjelenítése
a rádiónavigációs berendezés kijelzőjén történik, amelyen elvégezhetők a funkciók szabályozásai/beállításai.
Vagyis nekem röppennem kell a navis kijelzőre, ott aztán van minden, abba bele kell merülnöm.
esetén csak a következő funkciók szabályozása/beállítása lehetséges: “Limite Velocita” [Sebességhatár], “Regolazione sensibilita
sensore crepuscolare” [Fényérzékelő érzékenysége] (egyes változatoknál/piacokon) és “Riattivazione buzzer per segnalazione
S.B.R.” [Biztonsági öv bekapcsolására emlékeztető hangjelzés visszaállítása] (egyes változatoknál). Az egyéb funkciók megjelenítése
a rádiónavigációs berendezés kijelzőjén történik, amelyen elvégezhetők a funkciók szabályozásai/beállításai.
Vagyis nekem röppennem kell a navis kijelzőre, ott aztán van minden, abba bele kell merülnöm.
Piritu - 1.000.0002011-09-01 20:55:54 // 15793
A szerviz ki tudja kapcsolni, a menüből csak vissza lehet. (Én még az átvétel előtt kikapcsoltattam, mindig becsatolom, úgyhogy nincs rá szükségem.) A könyvében benne van, hogy lehet.
Piritu - 1.000.0002011-09-01 20:54:16 // 15792
Nálam járó motornál megy, csak a kocsinak nem szabad mozognia.
sxr852011-09-01 20:52:50 // 15791
Ki lehet kapcsolni a fedélzetin a biztonsagi öv csipogast? Én levettem már ott minden hangerőt de ugyanugy nyíg....