Csosznorbert2011-09-12 20:07:29 // 15990
Na mi van 59-esek???Megint alszik mindenki? :DDD
Csosznorbert2011-09-11 23:01:46 // 15989
Csak egy példa volt az ABS, de a többi semmi. Viszont lejebb irtak valami hackelésről és jó a kábel, de ez egyelőre meghaladja a képességeimet.
Csabi2011-09-11 22:59:59 // 15988
Az ABS nekem sem megy, de a többi igen amit leírtam.
Csosznorbert2011-09-11 22:55:25 // 15987
Nem, sajna, nem tudom miért, csak a motor opciót tudom használni.
Pontosabban csak arra csatlakozik fel. Ha az ABS-t választom és katt. a kapcsolódásra, akkor hibaüzenettel kikosaraz a gép. Gondolom nem kell járó motor hozzá, elég a gyújtás.
Pontosabban csak arra csatlakozik fel. Ha az ABS-t választom és katt. a kapcsolódásra, akkor hibaüzenettel kikosaraz a gép. Gondolom nem kell járó motor hozzá, elég a gyújtás.
Csabi2011-09-11 22:33:19 // 15986
Nekem az ABS, parkszenzor, kivételével minden elérhető (hack nélkül, Légzsákok, ablakemelő, visszapillantó, szerviz menü)
ELM 327+Fiat Ecuscan 2.3
Ezek nálad nem mennek?
ELM 327+Fiat Ecuscan 2.3
Ezek nálad nem mennek?
Csosznorbert2011-09-11 21:57:24 // 15985
Üdv.
Amiket felsoroltál azt mind tudja a cuccos. Fiat ECU Scan nevü progi kell hozzá, amit mellékelnek CD-t az csak a belső visszapilácsra jó dísznek.
Progi telepit a lopira, beállitod a portot, sebssséget stb. aztán kocsira gyújtást, (minimum) és kapcsolódás...
Onnan kezdve lehet belemerülni a részletekbe.
Egyenlőre csak a motor opciót tudod választani, a többihez meg kell "hackelni" a kábelt, de ehhez más cartársak tudnak hozzászólni, akik téll. profik ebben.
Én tegnap csináltam egy DPF regen.t 7 perc alatt végzett...
Amiket felsoroltál azt mind tudja a cuccos. Fiat ECU Scan nevü progi kell hozzá, amit mellékelnek CD-t az csak a belső visszapilácsra jó dísznek.
Progi telepit a lopira, beállitod a portot, sebssséget stb. aztán kocsira gyújtást, (minimum) és kapcsolódás...
Onnan kezdve lehet belemerülni a részletekbe.
Egyenlőre csak a motor opciót tudod választani, a többihez meg kell "hackelni" a kábelt, de ehhez más cartársak tudnak hozzászólni, akik téll. profik ebben.
Én tegnap csináltam egy DPF regen.t 7 perc alatt végzett...
imi1562011-09-11 10:13:34 // 15984
Üdv a Cartársaknak:-)!
Ezzel az ELM327 diagnosztikai kábellel kapcsolatban gyűjtenék infókat.
Hogyan is használható a gyakorlatban?
Milyen adatok olvashatók ki vele?(elsősorban a dpf telítettsége és a motorolaj állapota érdekel)
Hibakódok törölhetőek-e vele?
Más autótípusokhoz is használható-e?
DPF tisztítást is lehet vele csinálni?
Hogyan lehet telepíteni a programot a laptop-ra?
Stb-stb......
Akinek vannak gyakorlati tapasztalatai ezzel kapcsolatban,kérem ossza meg velem:)!
Előre is köszönöm a segítséget!
Ezzel az ELM327 diagnosztikai kábellel kapcsolatban gyűjtenék infókat.
Hogyan is használható a gyakorlatban?
Milyen adatok olvashatók ki vele?(elsősorban a dpf telítettsége és a motorolaj állapota érdekel)
Hibakódok törölhetőek-e vele?
Más autótípusokhoz is használható-e?
DPF tisztítást is lehet vele csinálni?
Hogyan lehet telepíteni a programot a laptop-ra?
Stb-stb......
Akinek vannak gyakorlati tapasztalatai ezzel kapcsolatban,kérem ossza meg velem:)!
Előre is köszönöm a segítséget!
Shadin2011-09-11 09:34:01 // 15983
A füstülés (kormolás) jelen esetben jó. Nekem nem füstölt (kormolt) és 87%-ról kb. 70-re vitte le, a differenciál nyomás 17-ről 11 mB-re esett csak. Ezután történt a cső kifújása.
Csosznorbert2011-09-10 20:55:34 // 15982
Majd ha egy Alfa talin összefutunk, megszakértjük :)
SKrisz2011-09-10 20:44:01 // 15981
Szerintem Ő is Progressionra gondolt, csak nem az jött ki a billentyűzetből :) Vagy nemtom... :))
Csosznorbert2011-09-10 20:39:19 // 15980
Ezért nem értem Lewes cartárs álláspontját..... Distinctive és nincs benn ESP???
Vagy nem Distinctive....
Vagy nem Distinctive....
SKrisz2011-09-10 20:30:28 // 15979
A Progressionban nincs bent. A Distnctive-ben alap.
Csosznorbert2011-09-10 20:14:02 // 15978
Ez fura, enyém is Distinctive, és benne van. Vagy lehet utólagos extraként kérték bele. Sőt, biztos.
Csosznorbert2011-09-10 20:12:10 // 15977
DPF regen. hmmmm.... 7 percig bőgött a motor, kb. fél percig 2000 rp/m re emelte aztán utána felküldte 3500-re....
Elején jött kis szürkés füst, no meg a végén a jobb hátsó ajtónál a küszöb alól dőlt rendesen.... ez normális???
Mint az is, hogy 83 ról csak 70%-ra ment le tömődés??
De az ujságpapirt elégette amit mögétartottam :P
Aztán utána FES szerint 100.66 C fok volt a víz.... :-O
Elején jött kis szürkés füst, no meg a végén a jobb hátsó ajtónál a küszöb alól dőlt rendesen.... ez normális???
Mint az is, hogy 83 ról csak 70%-ra ment le tömődés??
De az ujságpapirt elégette amit mögétartottam :P
Aztán utána FES szerint 100.66 C fok volt a víz.... :-O
Lewes2011-09-10 16:14:39 // 15976
Szia!
Nincs, Distinctive felszereltségű, nem tartozéka. Perforálva van a gomb, oda akarok betenni 1 ugyanolyan méretű billenőkapcsolót, így nem gyújtásra lenne kötve a multimédia.
Nincs, Distinctive felszereltségű, nem tartozéka. Perforálva van a gomb, oda akarok betenni 1 ugyanolyan méretű billenőkapcsolót, így nem gyújtásra lenne kötve a multimédia.
Csosznorbert2011-09-10 13:41:33 // 15975
Köszi, már nyomom is.... 83%-on vagyok.
Csosznorbert2011-09-10 13:41:09 // 15974
Nincs ESP-d? Mert amúgy annak a gombja van ott a kettő közt.
Lewes2011-09-10 10:21:41 // 15972
Csosznorbert2011-09-09 21:12:59 // 15971
Nálad meddig tartott a kézi regen.? Vagy ez a tömődés fokától függ? Csak mert lehet a szomszéd rámhivja a yardot ha több percig, vagy akár fél óráig bőgetem 3500-ön a motort. :)
Shadin2011-09-09 11:03:49 // 15970
Hali!
Bocs, hogy közbeszólok, de nekem ugyan ez volt a mizériám a DPF-el. A diff. press. 17mB volt, csináltam egy force regen-t ami közben cseppet sem füstölt. Diff. perr. nem változott... egészen addig, amíg a hozzá vezető csövet a szenzor felől ki nem fújtam kompresszorral... azóta semmi baja...
üdv
Bocs, hogy közbeszólok, de nekem ugyan ez volt a mizériám a DPF-el. A diff. press. 17mB volt, csináltam egy force regen-t ami közben cseppet sem füstölt. Diff. perr. nem változott... egészen addig, amíg a hozzá vezető csövet a szenzor felől ki nem fújtam kompresszorral... azóta semmi baja...
üdv
Csabi2011-09-09 09:35:09 // 15969
"actuators" menüpont alatt(utolsó előtti),simán csak gyújtáson. Ha ok, akkor indítsd be a motort és lassan emeld a fordulatot 800ról 3000 fölé, folyamatosan nyitnia kell az EGR-nek 3000-ig aztán 3000 fölött pedig le kell h zárjon teljesen (4%ig).
Alfa 159 Zico2011-09-09 08:41:28 // 15968
Erre már sajnos nem emlékszem - szerintem a motorház felől, asszony szerint bentről...:-) Mik a lehetőségek?
Alfa 159 Zico2011-09-09 08:39:36 // 15967
És ami még furább, hogy ha nem használom pár percig, akkor ismét teljesen visszakeményedik a pedál, majd használat mellett ismét jön a hiba. Olyan, mintha lassabban tudná visszanyomni a hidraulika a pedált, mint kéne (gyakori kuplungozásnál jelentkezik a hiba, ha "pihen", akkor teljesen visszakeményedik a pedál).
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-09 08:01:49 // 15966
elméletileg van egy szelep a két munkahenger között nézze meg azt is...
sxr852011-09-09 06:08:49 // 15965
Igazából precízen nem olvastam végig, mert orültem mikor megláttam a hibakód első szavát ami részecskeszűrő volt. Az EGR-t a legutolso fülön kell ellenőrizni?
Atek2011-09-09 01:22:54 // 15964
Honnan hallottad a kattanást csattanást, kintről vagy bentről?
Csabi2011-09-08 22:59:36 // 15963
pontosan milyen hibát töröltél? az EGR-ed rendesen nyit-zár? (Fiat EcuScannal tudod ellenőrizni)
sxr852011-09-08 22:40:53 // 15962
Kezdem azt gondolni, hogy az olaj cserének van valami köze ehhez a történethez ugyanis eddig nekem sem volt pechlámpa soha. Lehet, hogy a régi olajnak valami sűrűje ami nem csepegett le, nem keveredett el az új olajjal és megégett...vagy nem tudom, de holnap kiderül, ha 400 km alatt nem lesz semmi akkor nincs para :)
Ja még egy eszembe jutott, az olajteknőnek elengedett a tömítése, ami amúgy paszta és ez lett újrapasztázva...talán ez is benne lehet.
Ja még egy eszembe jutott, az olajteknőnek elengedett a tömítése, ami amúgy paszta és ez lett újrapasztázva...talán ez is benne lehet.
Csabi2011-09-08 22:21:08 // 15961
A 73% az normális, nekem 85-90% és 20% között mozog a DPF eldugulás(mint ahogy többeknek is) és soha nem jött hibalámpa, és semmi bajom nem volt eddig, valószínű, h nálad valami más az okozója a problémának, ami lehet akkor jön elő amikor egy kicsit jobban kokszos a DPF...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-08 20:16:55 // 15960
nekem még 1x sem égett a pechlámpa meg nem rakott szerviz üzemmódba sem :)
GTPeti2011-09-08 19:57:51 // 15959
Tudta, hogy nálad feleslegesen panaszkodna. Érezte, mi vár rá. :))
'''''2011-09-08 19:49:13 // 15958
Most már megoldottam a problémát: :-)
ALFI1562011-09-08 19:46:46 // 15957
Pont azért szart be.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-08 19:32:43 // 15956
nem tudom nálam 96%-os telítettségnél sem írt hibát, sőt soha sem írt hibát még is szar volt!
'''''2011-09-08 19:20:01 // 15955
De én szar olajjal használtam és csak városban.
ALFI1562011-09-08 19:15:55 // 15954
Ne legyél benne biztos.Nekem minden hibátlan és tökéletes volt kivéve a szívósor.Szerintem ha valaki a megfelelő olajjal használja és nem városba akkor nincs gond a dpf-el.
'''''2011-09-08 19:14:01 // 15953
Végül is lehet,mert ha fordulaton tartottam akkor addig nem tiltott le.Végülis a dpf eltömődés az egész okozója.
ALFI1562011-09-08 19:09:59 // 15952
Biztos,hogy az miatt volt?Nem a szívósor miatt?Én is így jártam de nállam mint a végére kiderült a szívósor volt a ludas az állandó vészprogramnak.
'''''2011-09-08 19:05:06 // 15951
Én beszívtam.Horvátból visszafelé végig szórakozott a dpf miatt.Érdekes út volt.
ALFI1562011-09-08 18:46:06 // 15950
A hosszú út még jót is fog tenni neki.Csak ne kis fordulaton használd.Mondjuk ne 90-el hatodikba.
Alfa 159 Zico2011-09-08 18:38:44 // 15949
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, mert attól tartok a szerelőm nem áll a helyzet magaslatán...
Kb. 2 hete történt, hogy hazafelé tartottam a Balatonról, amikor egy kattanó (zörrenő, csattanó?) hangot hallottam a 159esem bal első részéről, majd ezt követően beesett a kuplung-pedálom. Kocsit hazavontattuk, aztán ment a szerelőhöz, aki szerint a felső munkahenger krepált be - csakhogy csere után ugyanaz a hiba jelentkezett. Ezt követően a teljes hidraulikát kicserélték: csöveket, alsó munkahengert kinyomócsapágyastól - és lám: a pedálba vissza tért az élet. Pár napos használat után aztán a következő hibajelenségre figyeltem fel: a kuplung-pedálon kb. 2 cm-es holtjáték érezhető, ami folyamatos használat mellett kb. a "pedálút" feléig növekszik, majd ott stagnál - a kuplung működik, hibátlanul tudok váltani, csak rohadtul zavaró, hogy a pedált. kb. félig le kell nyomni, hogy fogni kezdjen, és olykor nem is jön teljesen vissza.
MA visszavittem a szerelőmhöz, aki megpróbálta légteleníteni a rendszert, de a hiba változatlanul fennáll.
1.9-es JTDm-es típusról van szó és nagyon remélem, hogy segíteni tudtok, mert a szerelőm most ott tart, hogy elgondolkodik a dolgon, de a megoldásról halvány gőze sincs.
Előre is köszönök minden ötletet.
Egy kis segítségre lenne szükségem, mert attól tartok a szerelőm nem áll a helyzet magaslatán...
Kb. 2 hete történt, hogy hazafelé tartottam a Balatonról, amikor egy kattanó (zörrenő, csattanó?) hangot hallottam a 159esem bal első részéről, majd ezt követően beesett a kuplung-pedálom. Kocsit hazavontattuk, aztán ment a szerelőhöz, aki szerint a felső munkahenger krepált be - csakhogy csere után ugyanaz a hiba jelentkezett. Ezt követően a teljes hidraulikát kicserélték: csöveket, alsó munkahengert kinyomócsapágyastól - és lám: a pedálba vissza tért az élet. Pár napos használat után aztán a következő hibajelenségre figyeltem fel: a kuplung-pedálon kb. 2 cm-es holtjáték érezhető, ami folyamatos használat mellett kb. a "pedálút" feléig növekszik, majd ott stagnál - a kuplung működik, hibátlanul tudok váltani, csak rohadtul zavaró, hogy a pedált. kb. félig le kell nyomni, hogy fogni kezdjen, és olykor nem is jön teljesen vissza.
MA visszavittem a szerelőmhöz, aki megpróbálta légteleníteni a rendszert, de a hiba változatlanul fennáll.
1.9-es JTDm-es típusról van szó és nagyon remélem, hogy segíteni tudtok, mert a szerelőm most ott tart, hogy elgondolkodik a dolgon, de a megoldásról halvány gőze sincs.
Előre is köszönök minden ötletet.
sxr852011-09-08 18:37:24 // 15948
Na most jutottam odáig, hogy megnézzem a hibakódot. A DPF szűrő volt a ludas, az eltömődöttsége most 73%, kitöröltem a hibakódot, eddig jó az autó. Hány % kell ahhoz, hogy vészprogramba állítsa az autót amúgy? El lehet indulni vajon vele hosszútávra? (400 km autópálya)
ALFI1562011-09-08 11:50:56 // 15947
Ha találsz ott helyben jó programozót aki foglalkozik programírással szerintem ő is ki tudja.Ára 10.000.- körül van.
sxr852011-09-08 11:32:37 // 15946
Hol lehet kiíratni? (miskolci vagyok, gondolom csak pesten foglalkoznak ilyesmivel) Azóta nem kormol neked?
'''''2011-09-08 11:20:57 // 15945
Dpf-et kidobtam és kiírattam.Addig annyit szívtam vele,mint te!Sajna nekem a szívósort is cserélték pedig egy tisztítás elég lett volna+lapátok kikötése.Neked ez 30.000Ft-ból megoldható.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-08 10:45:37 // 15944
ritkán használja :DDD
sxr852011-09-08 10:37:54 // 15943
Es mi volt a megoldás?
'''''2011-09-08 10:36:37 // 15942
Nekem is mindig letiltott.Én már menet közben kapcsoltam ki-be az autót.Van a szervizeknek program a tisztításra.Pár percig álló helyzetben pörgetik nagy fordulaton a motort.Nekem már az sem használt.
sxr852011-09-08 10:23:41 // 15941
Lehet ilyet kapni bármilyen autós boltba?