Fórum >> Típusok >> 159

kalizsoli2011-04-27 11:28:56 // 13809
Végre sikerült megértenie, és érzékeltetnie az alfázás lényegét a szerzőnek. Gratulálok szép cikk. :-)
Piritu - 1.000.0002011-04-27 10:12:21 // 13808
Kész a Párduc. Hatalmas baja volt.
Giovanni elfelejtette (vagy nem is kellett volna) megzsírozni az ülésmozgató mechanikát (sínt). Az összes rugó, bigyula a helyén volt, nem is kellett szétszedni az ülést. 85 km hazáig csendben telt. :-))
ALFI1562011-04-26 19:43:38 // 13807
Azt mondják az kell bele.
kistotya2011-04-26 19:36:52 // 13806
akkor ha 5w30 at teszek nem fog kormolni ! úgy is cserélnem kell !!
SKrisz2011-04-26 19:10:36 // 13805
Még nem jött meg a tükörkapcsoló, így még nem voltam vele a szervízben :(
Piritu - 1.000.0002011-04-26 19:03:50 // 13804
Neked még nem csinálták meg?
Piritu - 1.000.0002011-04-26 18:53:43 // 13803
Bakker, lehet hogy a babtól van? :-DD
ALFI1562011-04-26 18:46:17 // 13802
Aláfújnak WD40-et azt kész.
Vagy kevesebb babot egyél.
SKrisz2011-04-26 18:46:05 // 13801
Na majd mesélj, érdekel mi lesz a történet vége :)
Piritu - 1.000.0002011-04-26 18:42:31 // 13800
Holnap reggel megyek Győrbe, hogy gariban megszüntessék a nyekergést az ülésben :-)
Public Enemy2011-04-26 10:09:23 // 13799
Végre valaki valami olyasmit ír egy Alfáról, ami egész közel áll a valósághoz, no meg az autó "lényegéhez".
Gratula a szerzőnek, kösz, hogy megosztottad "Norby"!!
ALFI1562011-04-26 09:18:47 // 13798
Én puret tszek bele.5W30 a belevaló mint a részecskeszűrősökbe álltalába.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-26 08:09:47 // 13797
a könyve wrd 5w40-et ír :)
Norby2011-04-26 07:54:00 // 13796
159 teszt

Ez még jobb mint ami volt pár napja!
kistotya2011-04-26 07:47:54 // 13795
Azt amit ír a könyve csak castrolt edge!!! Ti mit tesztek bele ???
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-26 07:23:17 // 13794
milyen olajat használtál? csak nem 5w40? :P
kistotya2011-04-25 22:24:51 // 13793
Akkor kezdjük a gyűjtést DPF ügyben:
ALFA159 - 2,4 - 70.000 km-nél csere sok városi üzemmel. Lámpa sose jelzett, szervizben kétszer manuálisan tisztítva
Erhadr242 - 2,4 - 132e-nél szart be 1/3-os városi közlekedéssel és sosem jelzett hibát
DrB - 2,4 - 97 ezer km van most a vasban, 57 ezerrel vettem. A vashoz kapott szerviz számlákban nem szerepel DPF csere vagy tisztítás. Eddig nálam sem volt gond vele (kopp-kopp-kopp). Azt sem vettem észre, hogy égetne. De jó részt, legalábbis eddig, középhosszú és hosszú távokon (pályán) használtam, városi forgalom alig.
Paulus - 1.9 - 102.000 km új korától nálam, soha semmi, fele város.
ALFI156-2.4-A kocsiba 69.000km.van.Semmi gond a DPF-el még tisztítaní se tisztított és a kormánymű is gyári.Abba olajat lecseréltettem.
BadBoy147 - ez az édesapám Alfája, én 147-el járok DPF nélkul, nála 157-ezer kilométernél volt tisztitás szervizben, de abban az idoszakban 3-4 honap csak rovid tavon hasznalta az autot, hibajel akkor volt amikor mar nem lehetett beinditani. Azota semmi fele ilyen gond nem volt, most van az autoban 198 ezer kilometer. Azota az utak 2/3-a kozut es autopaly.
Kistotya 159 es 152ezer km motorkontrol lámpa ! Letiltott max 80-nal tudtam menni ki olvastuk Dpf dugulás ! csere vagy tisztítás ! Elindítottuk a tisztítást Sz gépről ez "kb 10 perc-ig tart 3500 fordulaton !!! durva " utána lehetett törölni a hibakódot előtte nem ! Hozzá teszem én Csak pályán használom 130 -160 km el Bécsbe járok vele dolgozni és nekem havi 2 X tisztított észre lehet venni ,és mégis eldugult !!! most ki dobom belőle én is !

Kérjük az egész hsz-t bemásolni és hozzáírni a saját (jó/rossz) tapasztalatot.
TSiga ( I am the TSIG)2011-04-25 22:03:30 // 13792
Én is olvasom az utód-utódom cikkét és ez így van: akárki akármit mond, az Alfák a legszebbek. És nem kell 2 évente valami modellfrissítést megcsinálni, ez a 159 így is gyönyörű. :-DD
Piritu - 1.000.0002011-04-25 22:00:32 // 13791
Van. Akkor kérem a cikkszámot! :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-25 21:54:29 // 13790
59-ben kicsit nagyobb a csiga mint az 56-ban :D
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-25 21:46:00 // 13789
ha van síalagút akkor neked is lehet :P
Piritu - 1.000.0002011-04-25 21:37:31 // 13788
Milyen cikkszámon lehet ezt a tartozékot megrendelni? Vagy csak SW-hez jár? :-DDD
Piritu - 1.000.0002011-04-25 21:36:42 // 13787
No, május 7 nekem nem jó a 159 talira, aznap jövünk haza a németektől :-)
Piritu - 1.000.0002011-04-25 21:33:09 // 13786
Nagyon meglepett, hogy a 159-el meg tudtam fogni őket (320D) a német autópályán. (A 156-al esélyem sem volt, csak boxal, de akkor nagyon.)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-25 20:52:51 // 13785
hétvégén erőlködött egy gondolkoztam megálljak e hogy kinyissam a csomagtartót és elővegyem e a....

inkább állva hagytam :P
GTPeti2011-04-25 20:49:11 // 13784
Egy kollégámnak van olyanja. Párszor ültem benne, egész kellemes kis autó. De attól még nekem 59-em lesz. B)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-25 20:34:50 // 13783
összegzésül a cikk végett sokkal jobb autó az 59 a 3-as BMW-hez képest az biztos...egyben jobb a 3-as kicsit nagyobb a hátsó hely és ennyi ...sose kéne 3-as :P
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-25 20:05:35 // 13781
persze de nekem most nem az lett zimmermann sport meg ATE betét ez is orvosolta a betegséget ...
Piritu - 1.000.0002011-04-25 19:45:00 // 13780
Például :-)
Az alapgond a mérettel van, egy szűk visszafordítóban el sem fér. Ha még csúsztatsz is rajta, nincs hova.
OFF
A nyáron tervezem a Bormio-Stelvio szerpentint megmászni. A jutubon van egy ipse, aki egy Morgan-nal felvette videóra, néhány helyen még azzal se fér el. No, ott a 159-el még tolatni is kéne:-))))
ON
GTPeti2011-04-25 19:39:23 // 13779
Értjük a célzást. Arra van a Pók. :)
Piritu - 1.000.0002011-04-25 19:38:20 // 13778
Ahhoz is volt szerencsénk rendesen :-))
(Mondjuk a 159 nem egy szerpentinvadász, mint ahogy a söröskocsis lovat se visszük díjugratásra.)
1372011-04-25 19:14:45 // 13777
Autópályán nem is fog kiderülni, ha egymás után 3szor állóra fékezed, akkor sem. Közben ugyanis hűti a menetszél. A probléma szerpentinen tud előjönni. Sőt, majdnem kizárólag csak ott.
1372011-04-25 19:13:26 // 13776
Igen, nekem Yellowstuff volt, azzal már majdnem olyan volt a fék, mint a 156-on. Alfisti.netről rendeltem, 2 nap alatt ideért, és nem került annyiba se, mint a gyári betétek. A gyári fos.
Piritu - 1.000.0002011-04-25 19:09:50 // 13775
Nekem még a német autópályán sem tűnt fel, hogy gyengülnének a fékek. Pedig a múltkor - hála a kamionosoknak - teszteltem rendesen.
Piritu - 1.000.0002011-04-25 19:08:03 // 13774
A motorhang tapasztalatom szerint sokkal csendesebb és kevésbé érces, mint a 156-nál.
Piritu - 1.000.0002011-04-25 19:06:38 // 13773
Hmmm, egy zsírúj autónak talán nem kéne ennyire tolni. 10000 km után 6,8-as átlagnál tartok, szegény tesztautó kaphat rendesen :-(
Az első 5000-es olajcsere után látványosan megváltozott a Párduc. Fogyi lejjebb ment és fürgébb lett. A tesztautó még előtte lehetett.
A turbólyuk viszont tényleg nagy (tudok olyan szitut, ahol van az vagy 3 mp is), bár ha az ember kiismerte lehet vele élni.
GTPeti2011-04-25 18:54:42 // 13772
Ezen a gyári fék fading-en segítenek az EBC cuccok?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-25 18:44:28 // 13771
amúgy nem rossz a cikk ez igaz a pozitív dolgokról végre tényleg pozitívan írtak :)
Szilárd2011-04-25 16:40:03 // 13770
Ez így van...
GTPeti2011-04-25 16:06:30 // 13769
Erre meg azután kerül sor, hogy a t. tulaja ment egy kört egy tetszőleges Alfával. :)
vm2011-04-25 16:05:06 // 13768
Mármint amikor belökik a szakadékba ;-)
GTPeti2011-04-25 16:04:13 // 13767
:))

Gyorsulásban mindenképpen jobb a Kalos. Már ha szabadesésben nyomja. :)
vm2011-04-25 15:56:06 // 13766
Legújabb zseni?
1,4-es Kalosa lenyomja...
Itt nálunk még a kutya is könnyezve röhög...
GTPeti2011-04-25 15:37:27 // 13765
Asszem, akik a "V6-tal kéne"-re klikkeltek, ők is az öthengeressel vennék. Csak még maguknak sem vallják be. :)
Kompressz úr2011-04-25 15:07:23 // 13764
És az előbb idézett "érv" még a szofisztikáltabbak közül van...
Kompressz úr2011-04-25 15:03:58 // 13763
Tudom, hogy felesleges, de néha elfelejtem.
Nehéz olyannal, aki szerint a német mérnökök jobbak...
Tibe2011-04-25 14:51:46 // 13762
Látom (olvasom) osztod őket a blogon :)) Nagyon helyes! :)
Kompressz úr2011-04-25 14:41:09 // 13761
Mondjuk, aki egy sor4 dízelnél a motorhanggal foglalkozik, az vezessen 1.0 Matizt. Talán azt várta, hogy a Papagena fog trillázni?
Kompressz úr2011-04-25 14:37:38 // 13760
Megérkeztek a cikk Belsőség oldalára a bmw fanboyok, bár sejtésem szerint igencsak kevesen vezettek közülük távirányítós bmw-nél nagyobb bajor verdát...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak