Fórum >> Típusok >> 159

ALFI1562011-05-12 08:19:07 // 14140
Én A4-hez meg 3-as bmw-hez inkább a julist hasonlítanám.Szerintem A6-hoz meg 5-ös bmw-hez van közelebb az 59.
ALFI1562011-05-12 08:17:54 // 14139
Azért írtam mert amikor azt mondják (mondjuk),hogy nehéz az 59.Nem nehéz.A többi off is már ilyen súlyba van.De írhatnák mást is.Szerintem az új mazda 6 vagy az új vectra is van 1600-700 kiló.Ezek már ilyen súlyba vannak.Nem nehéz ez.El kell fogadni.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-12 08:12:28 // 14138
már megint az 530d meg az A6....milyen súlya van egy A4-nek vagy egy 325d-nek az a kategória társ? az 525d pl 1600kg...aztán majd 2x akkora mint az 59..
ALFI1562011-05-12 07:50:15 // 14137
1650kg.Lehet nehéz.De már mindegyik ilyen kaliberü kocsi nyom ennyit.Milyen súlya van egy 530D-nek vagy A6 3.0D-nek?És lehet,hogy nem egy startolós kocsi de azért mozgásba szépen teszi a dolgát.A 2.4 egy nagyon lightos finomítással 230ló és jobban,élvezetessebben vezethető.Ez jól mozgatja a terhet.Ja és 7L. gázolajjal beéri.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-12 07:21:44 // 14136
ezt a kérdést tedd fel a vezetőségnek, ők nyilatkozták :P
W.2011-05-12 06:15:43 // 14135
Ezért cseréltem le én is többek között.... A GTV-nél sokkal intenzívebben érzem azt, amit a 166-nál anno..:))
Piritu - 1.000.0002011-05-11 22:31:02 // 14134
Tény, hogy már régóta hiányzik egy vérbeli sportkocsi (ugye nem hisszük, hogy a Júlia a TiBivel az) és egy könnyed olaszos kabrió.
Piritu - 1.000.0002011-05-11 22:29:11 // 14133
Nem értek egyet :-)
A 159 nem arról szól, amiről alfásként megszoktuk. A klasszikus értelemben (kövezzen meg aki akar) nem nem hozza a szokásos alfás dolgokat. Ahogy a topikcím is mondja: egy új korszak. Ahogy a Júlia meg a MiTo is. Valakinek bejön, valakinek nem.
Nehéz? Nem mondanám egyértelműen, hogy igen. Persze nehéz, amikor lámpánál el kell rajtolni az OFFosok elől, de ugyan ez a súly nagyot dob a stabilitáson és a kényelmen 1000 km autópályázás során.
Mellesleg a 2,0-es dejzellel a pályán partiban vagyunk a hasonló bömbikkel is, akkor mi a baj?
WarbiRunner (Gyuri)2011-05-11 22:19:54 // 14132
MIért is? Mert követték a prémium trendeket? Nehéz lett, ez tény. Ezen túl viszont sokminden nem róható fel neki. Pont az piszkálja a fantáziám, hogy TBi-vel már annyira nehéznek sem mondható, főleg ha figyelembevesszük a brutális merevségét. Azért egy 56 ehhez képest nyeklik nyaklik. A TBi-vel "csak" a fogyasztás nem jött össze.
Persze ha úgy nézzük, hogy minden váltaozattal van valami apróság ami miatt nem A tökéletes választás, akkor igazad van. Ám a konkurensek közt sem nagyon találni kompromisszum mentesen baromijó autót. MIndíg az 5 ajtós Mazda 6 GTA-hoz kanyarodok vissza amikor autókat nézegetek. Az áll valahol nagyon közel a csúcsjó autóhoz, arra mondom azt, hogy kár hogy nem Alfa :-)
Piritu - 1.000.0002011-05-11 22:12:18 // 14131
Mint írtam, ha berakták volna nagy eséllyel benzint tankolnék...
(Ma megint mentünk vagy 110 km-t a benzinpusztítóval, jó az a bowdenos gázpedál...)
Piritu - 1.000.0002011-05-11 22:06:01 // 14129
Miért rossz húzás? Az hogy 235 lovat kiszedtek a TiBi-ből vagy hogy nem tették be a 159-be?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-11 22:03:18 // 14128
mert az alfa legrosszabb húzása volt
Piritu - 1.000.0002011-05-11 22:01:05 // 14127
Pontosan, miért nem lehetett betenni a 159-be is?
WarbiRunner (Gyuri)2011-05-11 21:57:47 // 14126
A Julisban már asszem Multiair hengerfej van. Nagy ötlet az a technológia.
WarbiRunner (Gyuri)2011-05-11 21:55:04 // 14125
Ezt a mumust emlegetni sem mertem :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-11 20:43:35 // 14124
lassan körbe tekeredik :P
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-11 20:42:50 // 14123
ha nincs turbó nyomás nincs elég korom sem na de a dejzel azzal megy ...OVERLOAD :DDD
Piritu - 1.000.0002011-05-11 20:41:24 // 14122
??
Az 1,6 van legfelül, felette csak a műszerfal. Kimászik a mutató a műszerfalra? :-DD
.....2011-05-11 20:39:37 // 14121
azt gondoltam, hogy nálad fölé megy :P
.....2011-05-11 20:35:27 // 14119
akkor 1.6-ig
Piritu - 1.000.0002011-05-11 20:34:20 // 14118
A felső vonásig, vagyis maxig.
.....2011-05-11 20:32:31 // 14117
Nálatok a turbónyomás-mutató hány bar-ig megy fel teljes gázon?
'''''2011-05-11 19:50:46 // 14116
Ma sikeresen kicserélték a termosztát jeladóját.Már három hete mindig letiltott miatta.Most végre megint megy rendesen! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-11 16:58:40 // 14115
tudom 6.9 még sosem volt meg nem is lehet vegyesben ...max 70-nel országúton :P
Piritu - 1.000.0002011-05-11 16:49:07 // 14114
Nálunk ennyi, holnap megnézem a céges bömbik elszámolását...
Piritu - 1.000.0002011-05-11 16:46:46 // 14113
A Júliában 235 lovat tud ez a motor gyárilag, ha a 159-ben is lett volna ilyen, lehet, hogy azt választottam volna...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-11 16:42:38 // 14112
megnézheted pl dejzelben sajnos annyit esznek amennyit írnak nálunk ez sem jött össze :(((
Ollah2011-05-11 16:07:43 // 14111
Megnézném én azt az ugyanolyan fogyasztást a valóságban is, nem csak katalógusadatok alapján... Bár biztosan nem kétszer annyit eszik.
Meg aztán a "jól fogyasztó Alfa" képzavart mindannyian ismerjük, azt hiszem.
Illetve nem tudom, a dejzelek mennyit esznek az offokhoz képest; lehet, azok hozzák a nagy átlagot.
SKrisz2011-05-11 16:06:15 // 14110
Még 2011-ben is extra... :(
1372011-05-11 15:57:31 // 14109
Az mondjuk érdekes, hogy az off BMW tud olyan motort gyártani, ami benzines, 2*ekkora, 2*ilyen erős, és az is csak ennyit fogyaszt, pedig Euro5-ös.
WarbiRunner (Gyuri)2011-05-11 15:45:39 // 14108
Nekem egy gyanúm azért van. Ha az Euro 5-öt megbutítanánk abban a motorban, az brutál lenne. Így se rossz a 200 paci, 7.7s gyorsulás, de szerintem a literek az Euro normára mennek rá akármennyire is ellentmondásos a feltételezés. Szerintem kicsit átírva a computerét akár 250 ló körül reális a teljesítménye, illetve literekkel lehet lehúzni a fogyasztását. Persze károsanyag kibocsájtás rovására és nem egyidejűleg. Gondolom én...
BeeGee2011-05-11 09:30:20 // 14107
Várva várt volt, de a frankótól nagyon messze van az a motor, tudod Te is :)
159ben egyszerűen nem éri meg benzinest venni, mert nem mennek jól, szar a hangjuk és nem is lehet pörgetni őket. Ez igaz az 1.9 jtstől kezdve a 3.2ig.
Ez nem a 159es hibája, de nem is a benzinmotoré, hanem a csökött marketingmérnököké..
cseko762011-05-11 09:22:30 // 14106
gratula :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-11 08:21:02 // 14105
az biztos pikk-pakk lehet belőle csinálni 230 lovat :) majd lesznek nem soká 2-3 évesek itt is
GEORGE2011-05-10 22:30:37 // 14104
Nem mindig az olvassuk a benyásoktól, hogy a fogyasztás csak egy adat, vagy hogy mellékes, meg különben is a motor üzemanyag neve benzin???

na meg milyen várakozások voltak, hogy jelenjen már meg a TB......ahhoz képest elég hervadt a kép az 1.8 TBI 159-kel..


Amúgy aki 2.5V6 vagy 3.0V6-al jár azoknak még spórolást is jelenthet a az 1.8 TBI :-)
és a 7.7-es gyorsulása sem megvetendő.....ici pici "reszeléssel" simán meg lenne a 7.0 is :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-10 22:16:50 // 14103
lesz off is de az az asszony pajtié nekem alfa marad :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-10 22:12:33 // 14102
mert olyan keveset eszik gondolom
GEORGE2011-05-10 22:08:27 // 14101
Szerintem nincs, pedig itt a frankó várva várt turbó benzin és még sincs egy sem....
WarbiRunner (Gyuri)2011-05-10 22:01:12 // 14099
Amúgy van itt bárkinek az Amoren 159 TBi? Azért csak kíváncsi lennék egy hosszútávú tulajdonosi tapasztalatra, bejáratott, nem tesztautónál. Csak szimpatikus még mindíg az is.
WarbiRunner (Gyuri)2011-05-10 21:55:21 // 14098
Igen, ez egy vállalható variáció. :-)
Te meg offra váltassz?
☻SKULL☻2011-05-10 21:42:57 // 14097
hát igen nagyon komoly Sport diesel
☻SKULL☻2011-05-10 21:40:27 // 14096
Köszi. úgy néz ki hogy a 156-os az apósnál marad
GEORGE2011-05-10 21:27:53 // 14095
gratula!! komoly verda!! :-)
GTPeti2011-05-10 21:26:29 // 14094
Grat hozzá!

Marad a 156 is?
☻SKULL☻2011-05-10 21:25:17 // 14093
szerintem a naptár is
☻SKULL☻2011-05-10 21:24:37 // 14092
Köszi szépen!
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-10 20:53:00 // 14091
csak érik már ez az 59-es találkozó :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak