Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-25 21:54:29 // 13790
59-ben kicsit nagyobb a csiga mint az 56-ban :D
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-25 21:46:00 // 13789
ha van síalagút akkor neked is lehet :P
Piritu - 1.000.0002011-04-25 21:37:31 // 13788
Milyen cikkszámon lehet ezt a tartozékot megrendelni? Vagy csak SW-hez jár? :-DDD
Piritu - 1.000.0002011-04-25 21:36:42 // 13787
No, május 7 nekem nem jó a 159 talira, aznap jövünk haza a németektől :-)
Piritu - 1.000.0002011-04-25 21:33:09 // 13786
Nagyon meglepett, hogy a 159-el meg tudtam fogni őket (320D) a német autópályán. (A 156-al esélyem sem volt, csak boxal, de akkor nagyon.)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-25 20:52:51 // 13785
hétvégén erőlködött egy gondolkoztam megálljak e hogy kinyissam a csomagtartót és elővegyem e a....

inkább állva hagytam :P
GTPeti2011-04-25 20:49:11 // 13784
Egy kollégámnak van olyanja. Párszor ültem benne, egész kellemes kis autó. De attól még nekem 59-em lesz. B)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-25 20:34:50 // 13783
összegzésül a cikk végett sokkal jobb autó az 59 a 3-as BMW-hez képest az biztos...egyben jobb a 3-as kicsit nagyobb a hátsó hely és ennyi ...sose kéne 3-as :P
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-25 20:05:35 // 13781
persze de nekem most nem az lett zimmermann sport meg ATE betét ez is orvosolta a betegséget ...
Piritu - 1.000.0002011-04-25 19:45:00 // 13780
Például :-)
Az alapgond a mérettel van, egy szűk visszafordítóban el sem fér. Ha még csúsztatsz is rajta, nincs hova.
OFF
A nyáron tervezem a Bormio-Stelvio szerpentint megmászni. A jutubon van egy ipse, aki egy Morgan-nal felvette videóra, néhány helyen még azzal se fér el. No, ott a 159-el még tolatni is kéne:-))))
ON
GTPeti2011-04-25 19:39:23 // 13779
Értjük a célzást. Arra van a Pók. :)
Piritu - 1.000.0002011-04-25 19:38:20 // 13778
Ahhoz is volt szerencsénk rendesen :-))
(Mondjuk a 159 nem egy szerpentinvadász, mint ahogy a söröskocsis lovat se visszük díjugratásra.)
1372011-04-25 19:14:45 // 13777
Autópályán nem is fog kiderülni, ha egymás után 3szor állóra fékezed, akkor sem. Közben ugyanis hűti a menetszél. A probléma szerpentinen tud előjönni. Sőt, majdnem kizárólag csak ott.
1372011-04-25 19:13:26 // 13776
Igen, nekem Yellowstuff volt, azzal már majdnem olyan volt a fék, mint a 156-on. Alfisti.netről rendeltem, 2 nap alatt ideért, és nem került annyiba se, mint a gyári betétek. A gyári fos.
Piritu - 1.000.0002011-04-25 19:09:50 // 13775
Nekem még a német autópályán sem tűnt fel, hogy gyengülnének a fékek. Pedig a múltkor - hála a kamionosoknak - teszteltem rendesen.
Piritu - 1.000.0002011-04-25 19:08:03 // 13774
A motorhang tapasztalatom szerint sokkal csendesebb és kevésbé érces, mint a 156-nál.
Piritu - 1.000.0002011-04-25 19:06:38 // 13773
Hmmm, egy zsírúj autónak talán nem kéne ennyire tolni. 10000 km után 6,8-as átlagnál tartok, szegény tesztautó kaphat rendesen :-(
Az első 5000-es olajcsere után látványosan megváltozott a Párduc. Fogyi lejjebb ment és fürgébb lett. A tesztautó még előtte lehetett.
A turbólyuk viszont tényleg nagy (tudok olyan szitut, ahol van az vagy 3 mp is), bár ha az ember kiismerte lehet vele élni.
GTPeti2011-04-25 18:54:42 // 13772
Ezen a gyári fék fading-en segítenek az EBC cuccok?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-25 18:44:28 // 13771
amúgy nem rossz a cikk ez igaz a pozitív dolgokról végre tényleg pozitívan írtak :)
Szilárd2011-04-25 16:40:03 // 13770
Ez így van...
GTPeti2011-04-25 16:06:30 // 13769
Erre meg azután kerül sor, hogy a t. tulaja ment egy kört egy tetszőleges Alfával. :)
vm2011-04-25 16:05:06 // 13768
Mármint amikor belökik a szakadékba ;-)
GTPeti2011-04-25 16:04:13 // 13767
:))

Gyorsulásban mindenképpen jobb a Kalos. Már ha szabadesésben nyomja. :)
vm2011-04-25 15:56:06 // 13766
Legújabb zseni?
1,4-es Kalosa lenyomja...
Itt nálunk még a kutya is könnyezve röhög...
GTPeti2011-04-25 15:37:27 // 13765
Asszem, akik a "V6-tal kéne"-re klikkeltek, ők is az öthengeressel vennék. Csak még maguknak sem vallják be. :)
Kompressz úr2011-04-25 15:07:23 // 13764
És az előbb idézett "érv" még a szofisztikáltabbak közül van...
Kompressz úr2011-04-25 15:03:58 // 13763
Tudom, hogy felesleges, de néha elfelejtem.
Nehéz olyannal, aki szerint a német mérnökök jobbak...
Tibe2011-04-25 14:51:46 // 13762
Látom (olvasom) osztod őket a blogon :)) Nagyon helyes! :)
Kompressz úr2011-04-25 14:41:09 // 13761
Mondjuk, aki egy sor4 dízelnél a motorhanggal foglalkozik, az vezessen 1.0 Matizt. Talán azt várta, hogy a Papagena fog trillázni?
Kompressz úr2011-04-25 14:37:38 // 13760
Megérkeztek a cikk Belsőség oldalára a bmw fanboyok, bár sejtésem szerint igencsak kevesen vezettek közülük távirányítós bmw-nél nagyobb bajor verdát...
Halesz2011-04-25 14:28:24 // 13759
Ennek ellenére szerintem az utóbbi évek legpozitívabb cikke Alfáról...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-25 12:04:15 // 13758
érdekes hogy ugyan azon negatív dolgokat írják le amiket mi is tapasztaltunk...a gyári fék elnyúlik :( Na meg nem valami fényes a fogyasztása a 2.0-nak ...legalábbis a tesztelő gondolom kitolta a szemét :P
DrB2011-04-25 11:38:29 // 13757
Piritu - 1.000.0002011-04-24 22:09:57 // 13755
Lehet, hogy jobban át tud melegedni ott?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-24 22:04:19 // 13754
meglestem a turbó után van egyből nálad...
Piritu - 1.000.0002011-04-24 21:32:51 // 13752
Valamire rájöhettek, hogy nálam már más a DPF.
A futómű tényleg királyság. A 156-hoz képest a kanyarsebességet nézve brutál volt a Spider-é. No, a múltkor amúgy 159-es módra tettem be a Pókot az egyik ismert kanyarba és meglepődtem, hogy mind a négy kereke hangos sikoly kíséretében elegáns gumicsíkot rajzolt az aszfaltra :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-24 21:25:29 // 13751
szerintem ezek mondvacsinált dolgok folyamatos kormányzással sem lenne szabad tönkre mennie egy kormányműnek 100e alatt vagy közelében ...sem egy DPF-nek ...
hogy a pozitív dolgokról is beszéljünk a futómű viszont nagyon strapabíró lett az elődhöz képest :)
Piritu - 1.000.0002011-04-24 21:10:43 // 13749
"Akkor csak az 59-es tulajok nagy hányada balfsz" - ilyet nem mondtam sose. Mindössze azt, hogy a sok kormot termelő üzem (pl. kis fordulaton padlózva) csökkentheti bizonyos alkatrészek élettartamát. Ha sokszor tesz a tulaj ilyet, számíthat a hamarabbi cserére.
"Szóval csak az használjon ilyen autót aki a kanyarokon is egyenesen megy át" - ilyet se írtam. Tapasztalatom szerint jó néhány ember folyamatosa kormányoz, még egyenes úton is, ami feleslegesen igénybe veheti a kormányművet. Ha már szar konstrukció, akkor vigyázok rá.
"míg bemelegszik max. 1200-as fordulaton használja " pont ettől kormolódik :-DD
"Gyorsításnak semmi köze a kormányműhöz" - de van. Engedd el a kormányt és lépj oda 2-ben egy átlagos hepehupás, kátyús magyar úton. Az itt-ott betapadó kerekek ide-oda viszik a vasat. Ezt is a kormánymű tartja meg. (Ma mentem a 84-esen a Pókkal, hát érdekes dolog volt a nyomvályús szakaszon előzni. Szó szerint birkózni kellett a kormánnyal.)
Most már elárulhatnád a titkot, mert Karcsit nem ismerem :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-24 20:34:43 // 13748
Akkor csak az 59-es tulajok nagy hányada balfsz ezek szerint nem a konstrukcióval van baj :P
Szóval csak az használjon ilyen autót aki a kanyarokon is egyenesen megy át és a munkahelye minimum 20km-re van de addig is míg bemelegszik max 1200-as fordulaton használja :) Kár hogy nem így hirdették lehet nem ezt választottam volna....
Gyorsításnak semmi köze a kormányműhöz az a féltengelyekben lévő csillag bánja szerencsére azokat jól méretezték.
Kormányműről beszélj ismét Karcsival tud róla mesélni miért szarik be idő előtt....
Piritu - 1.000.0002011-04-24 20:07:53 // 13747
A szívósor és a DPF (még az EGR-t is ide venném) tuti nem "szereti" a kormot termelő üzemet. A 156-os tapasztalataim szerint ez a kis fordulaton kövér gáz esetének felel meg.

A kormányműnek se biztos hogy használ, ha valaki folyamatosan "vezeti" az autót, vahyis állandóan tekergeti a kormányt egyenes úton is. (Ültem már pár ilyen sofőr mellett) Esetleg a sok intenzív gyorsítás miatt sokat rángatják a kerekek a kocsit, ill. kormányt. (Nyomvályús úton még a 159-nél is érezhető a rángatás.)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-24 10:23:31 // 13746
nem növeli meg a fogyasztást miért tenné? ezen nem bukik meg zöldkártyán
DrB2011-04-24 10:03:05 // 13745
Amikor anno hengerfejet cseréltek nálam, a szívósorhoz is hozzá kellett nyúlniuk? Elképzelhető, hogy akkor kipucolhatták kérés nélkül?
DrB2011-04-24 10:01:52 // 13744
Ez mind szép és jó. Otthon. Nekem a németeknél kell műszakivizsgáztatnom, zöldkártyáztatnom a vasat. Nem tudom, itt kint hogy zajlik a vizsga, talán GTPeti tudja, de gondolom, "kicsit" szigorúbb, alaposabb az ellenőrzés.
ALFI1562011-04-24 09:50:18 // 13743
Fogyasztást miért növelné?Ezen kívűl van még felesleges alkatrész benne.EGR,katalizátor,dpf.Ezek ha szarakodnak vagy beszarnak nehogy bedőlj a lehúzós autószervíznek és újat vetessenek veled.Mehet kifelé az ablakon.Bár nekem minden megvan még.De hagyom is.Majd ha beszarik akkor megy ki.Én ezt már akkor amikor megvettem az autót körbejártam.Akkor még volt olyan aki azt mondta nem lehet kiíratni de már ő is rájött,hogy ki lehet.Sőőt!Meg is tette.
DrB2011-04-24 09:25:54 // 13742
Tehát a szívósor kiiktatás megnöveli a károsanyag kibocsátást. Ez nem bukik ki a zöldkártya (így hívják még?) vizsgánál? Illetve, gondolom, megnöveli a fogyasztást is, vagy nem feltétlen?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-24 09:23:23 // 13741
én meg vennék 159-et csak tudnám mivel kezdeném megvétel után
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak