Elhiszem amit írsz, nem kérdés, hiszen saját tapasztalatból beszélsz. Ugyanakkor az alfisti.ne-en meg általában azt olvasom, hogy a Yellowstuff és a Redstuff mellé is tartósabb féktárcsa való, nem a gyári. Az alfisti.net online boltjából, akivel leveleztem betét és tárcsa ügyben, az ő esetében még csak-csak felmerülne, hogy a drágább tárcsára akar rábeszélni üzleti érdekből. Igaz, egyben fórum moderátor is ott. Ezt írta a az emailjében:
"Hello,
You can use the Yellowstuff on the original discs. But you also should know that these discs will not keep as long as with use in combination with standard pads. This is because the Yellowstuff pads are really rough.
Maybe you will think about the Redstuff. These are a good compromise between good
braking and longer keeping on the discs.
I would prefer the Brembo GT discs then the EBC TurboGroove.
Best Regards
Volker"
Szóval Volker szerint használható a Yellowstuff a gyári tárcsával, de nem fogja olyan sokáig bírni a tárcsa, mint normál betéttel, mert a Yellowstuff nagyon durva/érdes/kemény. A Redstuff egy jó kompromisszum Volker szerint a jó fékhatás és a hosszabb tárcsa élettartam között. S még hozzá teszi, a Brembo GT tárcsát részesítené előnyben az EBC TurboGroove-val szemben.
Olvasgasd kicsit az alfisti. net-et, úgy emlékszem, szoktad. Az EBC betéteket gyakran más tárcsákkal, pl. Bremboval kombinálják az ottani tagok, mint az EBC sajátjával. Bár ha jól emlékszem, a Greenstuff+gyári tárcsára vannak többen kiakadva, hogy több ezer km után is megmarad az idegesítő nyikorgás...
DrB2010-04-17 00:40:34 // 6849
1372010-04-16 21:03:23 // 6848
Sok furcsaság elhangzott itt.
1. Nem igaz az, hogy a keményebb betét a durvább. A betét tapadási együtthatója nem csak a keménységtől függ. Ha így lenne, gyémántbetétek lennének az autókon. Rengeteg gyártó gyárt mindenféle sportbetétet, az EBC 3at gyárt kábé hasonló tapadási együtthatóval, más-más előnyös/hátrányos tulajdonságokkal.
2. A Redstuff keményebb a Yellowstuffnál, kevésbé bírja a meleget, és hidegen rosszabb, cserébe kevésbé kopik, és így tovább bírja.
3. Gyári féket használok Yellowstuffal. Több helyen lehet olvasni, hogy nagyon finoman bánik a tárcsával. Cserébe porzik. Ez persze nem Alfás tapasztalat, de kizártnak tartom, hogy az egyébként hulladékanyagból építkező Mazda valami hűdekülönleges minőségű fékeket használjon gyárilag.
4. A Yellow teljesen hidegen is überfaszán fog.
5. Nem csikorog. Sőt, a bejáratás első 50 kmén is finomabban csikorgott, mint a gyári betétek. Amik csikorognak, azok a lószar minőségű gyári és utángyártott betétek. Ha Pesten nyiszog valaki mellettem a másik sávban, rögtön felkapom a fejem, mert szinte tuti, hogy Alfás jött:) De ez gondolom sokaknak ismerős.
6. Az egyetlen lehetséges probléma a tárcsák anyagának minősége lehet, de ez is azért, mert el tudom képzelni, hogy a gyári kábé sztaniolpapírból van, mindezt a spórolás jegyében. Normális esetben nem lehet gond.
Én mindenképp Yellowra fogok váltani legközelebb, tárcsából meg meglátom. Lyuggatott nem kell, slottolt jöhet, EBC-ben megbízom. De remélem addigra lesz DBA.
És még egy nagyon fontos érv: a gyárinál nem tudsz rosszabbat összerakni, szerintem kizárt. Ilyen rossz fékek nincsenek egyetlen másik Alfán sem, ennél nincs lejjebb. Visszasírom a 156 fékjeit, komolyan.
1. Nem igaz az, hogy a keményebb betét a durvább. A betét tapadási együtthatója nem csak a keménységtől függ. Ha így lenne, gyémántbetétek lennének az autókon. Rengeteg gyártó gyárt mindenféle sportbetétet, az EBC 3at gyárt kábé hasonló tapadási együtthatóval, más-más előnyös/hátrányos tulajdonságokkal.
2. A Redstuff keményebb a Yellowstuffnál, kevésbé bírja a meleget, és hidegen rosszabb, cserébe kevésbé kopik, és így tovább bírja.
3. Gyári féket használok Yellowstuffal. Több helyen lehet olvasni, hogy nagyon finoman bánik a tárcsával. Cserébe porzik. Ez persze nem Alfás tapasztalat, de kizártnak tartom, hogy az egyébként hulladékanyagból építkező Mazda valami hűdekülönleges minőségű fékeket használjon gyárilag.
4. A Yellow teljesen hidegen is überfaszán fog.
5. Nem csikorog. Sőt, a bejáratás első 50 kmén is finomabban csikorgott, mint a gyári betétek. Amik csikorognak, azok a lószar minőségű gyári és utángyártott betétek. Ha Pesten nyiszog valaki mellettem a másik sávban, rögtön felkapom a fejem, mert szinte tuti, hogy Alfás jött:) De ez gondolom sokaknak ismerős.
6. Az egyetlen lehetséges probléma a tárcsák anyagának minősége lehet, de ez is azért, mert el tudom képzelni, hogy a gyári kábé sztaniolpapírból van, mindezt a spórolás jegyében. Normális esetben nem lehet gond.
Én mindenképp Yellowra fogok váltani legközelebb, tárcsából meg meglátom. Lyuggatott nem kell, slottolt jöhet, EBC-ben megbízom. De remélem addigra lesz DBA.
És még egy nagyon fontos érv: a gyárinál nem tudsz rosszabbat összerakni, szerintem kizárt. Ilyen rossz fékek nincsenek egyetlen másik Alfán sem, ennél nincs lejjebb. Visszasírom a 156 fékjeit, komolyan.
DrB2010-04-16 20:08:44 // 6847
Pont azt írják a Yellowstuffról, h hidegben is már nagyon jó, szemben a Redstuffal...
DrB2010-04-16 20:06:42 // 6846
Németeknél (pl. alfisti.net) sok tapasztalat van az EBC cuccokról, s általában elég pozitívak. Főleg a Redstuff és a Yellowstuff betétekről. Az EBC tárcsákról már lényegesen kevesebb, mert csak a belépő szintű tárcsája (Premium Disc) rendelkezik itt engedéllyel (vaskalapos német szabályozás). Többen az alfistin a Brembo GT-vel használják a Yellowstuffot. Szinte egyöntetűen nem ajánlják mellé a gyári tárcsát amiatt, hogy hamar elfogy ettől a betéttől. Szóval több igen pozitív vélemény a Yellowstuff + Brembo GT-rõl. Mondjuk ezért az árért el is várható szerintem. De megnézem a Taroxot is, kösz a tippet. :)
Sporter2010-04-16 20:05:29 // 6845
Persze, hogy jó. Én azonban biztos, hogy "csak" a red-et venném hozzá ha utcai használatra lesz :) De ha versenyzel, úgy biztos egyszerűbb 900 fokon tartani, h ne csikorogjon állandóan :))
DrB2010-04-16 19:52:34 // 6844
A Brembo GT, gondolom, megfelel a Yellowstuff melle.
Sporter2010-04-16 18:56:53 // 6843
Minél nagyobb üzemi hőmérséklet van megadva a betétnél, annál keményebb, így minél keményebb a betét, annál hamarabb fogja elkoptatni a tárcsát. A "Yellow-nak" ha jól tudom, elég magas az üzemi hőmérséklete, tehát ahhoz mindenképpen jobb lenne egy nem gyári tárcsa, sőt abból is egy jobb minőségű sport tárcsa.
Blade2010-04-16 18:17:28 // 6842
Semmi esetre sem szeretnék belefolyni újból egy fék vitába, de megjegyezném azt, hogy miért kell ilyen szinten kizárni pl. a Taroxot vagy más márkát. Ráadásul úgy hogy pl. a Taroxról két Alfa típusnál is van tapasztalat többféle betétről és tárcsáról, nem "egyéb" márkánál...Ráadásul az EBC-ről alig van Alfás tapasztalat amint látom. És ahogy nézem az árak is tökre egyformák, nem is nagyon van különbség az EBC meg pl. a Tarox között. Taroxnak könnyebb a beszerezhetősége itthon, több magyar nyelvű infó is van róla.
Nekem tök mindegy mit veszel, csak nem értem a hozzáállást.
Nekem tök mindegy mit veszel, csak nem értem a hozzáállást.
RoliQ42010-04-16 18:01:09 // 6841
ez nem igaz hogy a gyárit mindennel lehet használni! nekem volt gyári tárcsám.. elég "kemény" betéttel... szét is égett a tárcsa! aztán no fék! nem beszélve hogy nem olcsó kör:)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-16 17:50:04 // 6840
szép ára van ...
DrB2010-04-16 17:39:54 // 6839
Látom már, a fék kérdés is olyan, mint a gumi. Mindegyiknek van előnyös meg hátrányos tulajdonsága is. Az ésszerű kompromisszumot kell megtalálni ár/érték-ben. Nekem még nem sikerült...
DrB2010-04-16 17:36:13 // 6838
Előre a 2 tárcsa (330 mm) 400 Eur az alfisti.net-en. Húzós... Persze, megnézem máshol is még.
Egyébként még erre a kombinációra (Yellowstuff + Brembo GT) is azt írták az alfistitől, h hamarabb fog a tárcsa elhasználódni, mint a Redstuffal. Jó kompromisszumként a gyári tárcsát a Redstuffal ajánlják.
Egyébként még erre a kombinációra (Yellowstuff + Brembo GT) is azt írták az alfistitől, h hamarabb fog a tárcsa elhasználódni, mint a Redstuffal. Jó kompromisszumként a gyári tárcsát a Redstuffal ajánlják.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-16 17:22:54 // 6837
az mit jelent hogy szép? mennyi euró?
DrB2010-04-16 13:16:32 // 6836
Közben kiderölt, mégis lehet a Yellowstuffot is használni a németeknél. Az alfisti.net ügyfélszolgálata felhívta megint a figyelmemet, hogy ezrt a betétet lehet a normál tárcsával is használni, de akkor a tárcsa hamarabb elhasználódik. Kompromisszumként normál tárcsáhioz a Redstuffot ajánlotta. Vagy a Yellowstuffhoz a Brembo GT tárcsát. Szóval, betétből a Yellowstufflesz, úgy néz ki.
Már csak a Brembo GT tárcsáról kérném a véleményeteket. Az ára mindenesetre szép... :))
Már csak a Brembo GT tárcsáról kérném a véleményeteket. Az ára mindenesetre szép... :))
1372010-04-16 00:04:48 // 6835
Szerintem mindenki okoskodik. Mx5ös körökben sokan használnak mindenféle betétet full gyári tárcsával, pedig nem hiszem, hogy adamantiumból:) lenne az sem. Mindent lehet használni mindennel, amellett, hogy valami negatív ára mindig van a jobb fékerőnek. Vedd meg, aztán ne gondolj rá többet, én nem aggódnék ezen. Valamilyen szinten mindig lutri a dolog. Sokat nem ronthatsz a gyári fékerőn, azon már szinte nincs mit.
DrB2010-04-15 23:37:23 // 6834
Elég a belépő szintű tárcsa a sportbetéthez? Bírja ez a tárcsa a Yellowstuff általi nagyobb igénybevételt? Az alfisti.net-en többen is azt írják ill. az alfisti.net internetes boltjával emailezve is azt írták, hogy a Redstuff és a Yellowstuff mellé komolyabb tárcsa való. Igaz 137 kartárs szerint meg épp hogy nem olyan kemény a Yellowstuff. Nem lehet kiigazodni...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-15 19:21:10 // 6833
Premium Disc tárcsáról meg Yellow betétről van tapasztalat az jó volt
DrB2010-04-15 18:47:08 // 6832
Még szóbaj ön idekint a 2.4-es 159-eshez a Greenstuff mellett a Redstuff betét is (a Yellowstuff sajnos nem engedélyezett). Te kipróbáltad mindegyiket. Érdemes a Greenstuff helyett a Redstuffot választanom?
S a Redstuffhoz milyen tárcsa dukál? Jó a gyári vagy okosabb, érdemesebb hozzá sport tárcsát, pl. Brembo Sportot venni?
S a Redstuffhoz milyen tárcsa dukál? Jó a gyári vagy okosabb, érdemesebb hozzá sport tárcsát, pl. Brembo Sportot venni?
Slick2010-04-15 18:07:21 // 6831
Sziasztok,
Szeretném kicserélni a gyári Cd-s rádiót egy olyan gyárira ami lejátssza az mp3-at.
Ha valaki esetleg rendelkezik ilyennel kérem írjon egy üzenetet.
Szeretném kicserélni a gyári Cd-s rádiót egy olyan gyárira ami lejátssza az mp3-at.
Ha valaki esetleg rendelkezik ilyennel kérem írjon egy üzenetet.
DrB2010-04-15 17:25:23 // 6830
Srácok, valakinek tapasztalata EBC-től a Greenstuff betét + Premium Disc tárcsa kombóval? Kérdés, jobb-e, mint a gyári Brembo? Lehetőleg holnapig meg kell rendelnem ezt vagy maradok a gyárinál.
DrB2010-04-15 06:48:56 // 6829
Végső verdikt a német hatóságoktól EBC ügyben. A Greenstuff rendelkezik a szükséges engedélyekkel, viszont az EBC tárcsák közül csak a belépő szint, a Premium Disc. Van esetleg infód erről a tárcsáról? Még mindig jobb ez a kombináció, mintha a gyárit rendelném újra?
Buksi2010-04-14 20:20:10 // 6828

Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-12 19:49:31 // 6827
persze nem fog elmelegedni a fék...érzed majd a pitbull hatást :D én csak azért nem veszek EBC-t mert megszűnt a jó forrás, a magyarországi importőr elég érdekes...Zimmermann sport meg csak lyuggatott és rozsdamentes na de a BMW hivatalos beszállítója szar nem lehet, az ára meg nagyon pénztárca kímélő...betétből szerintem sima normál lesz nem sport mert annyit nem fékezek inkább a vészhelyzet miatt kell hogy jól fogjon.
DrB2010-04-12 18:35:58 // 6826
Többet várhatok szerinted a Greenstuff + Turbo Groovtól a 159-esen is a gyári szettel szemben?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-12 16:58:41 // 6825
igen nagyon jó volt
DrB2010-04-12 16:57:19 // 6824
Hát az EBC Turbo Groove az pont lyuggatott is... Ma még levelezek egyet az EBC német képviseletével, kiváncsi vagyok, ők mit mondanak, milyen trácsával passzol a Yellowstuff.
A Greenstuffal egyébként mi volt a tapasztalatod? Még az is jobb lehet, mint a gyári?
A Greenstuffal egyébként mi volt a tapasztalatod? Még az is jobb lehet, mint a gyári?
DrB2010-04-12 16:54:47 // 6823
Még futok pár kört, aztán, ha más nem megy, ez a kombó marad. Nálad ez olyat harapott a 156-on, mint egy pitbull, igaz? :P
1372010-04-12 16:09:34 // 6821
Az Mx-5ön gyári tárcsát használok Yellow Stuffal, ott nincs vele semmi gond. Ez a keményebb dolog kopp hülyeség szerintem. A Yellow pont puhább, mint a Red, cserébe poroz. Szerintem általános tapasztalatból indul ki az ürge, mert pl. a Carbotech XP8 feletti versenybetétek pl. tényleg marha kemények, azokkal 20-25 kört bír egy tárcsa pályán. A Yellow Stuff nem ilyen, ezért jó utcára is.
EBC tárcsákkal nincs tapasztalatom, szerintem autója válogatja. Egy 1700 kilós monstrumhoz, mint a mienk, biztosan olyat vennék, ami nem lyuggatott, csak slottolt. Azzal viszont nem lehet gond, ha csak az anyaga nem full szar. Én abból indulok ki, hogy a gyárinál nem lehet szarabb. Próba-cseresznye. Törni nem fog, max hullámosodni.
Ha lenne DBA 159-hez, azt merném ajánlani, mert abból a premium az nagyon, de nagyon jó minőségű tárcsa, de úgy láttam, hogy 159-hez az még nincs.
EBC tárcsákkal nincs tapasztalatom, szerintem autója válogatja. Egy 1700 kilós monstrumhoz, mint a mienk, biztosan olyat vennék, ami nem lyuggatott, csak slottolt. Azzal viszont nem lehet gond, ha csak az anyaga nem full szar. Én abból indulok ki, hogy a gyárinál nem lehet szarabb. Próba-cseresznye. Törni nem fog, max hullámosodni.
Ha lenne DBA 159-hez, azt merném ajánlani, mert abból a premium az nagyon, de nagyon jó minőségű tárcsa, de úgy láttam, hogy 159-hez az még nincs.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-12 15:58:40 // 6820
no most rendeltem le a féktárcsát kipróbálom a Zimmermann-t milyen lesz ...
Arno1662010-04-12 15:28:34 // 6819
Csao!
www.nitrac.co.uk -t nezd meg tarcsa ugyben. 166-ra akartam venni, de aztan lezuztak a gepet es annyiban maradt.
www.nitrac.co.uk -t nezd meg tarcsa ugyben. 166-ra akartam venni, de aztan lezuztak a gepet es annyiban maradt.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-12 15:07:20 // 6818
akkor min gondolkodsz? Green és jóccakát :P
DrB2010-04-12 14:37:41 // 6817
Greenstuff, Resdstuff ill. Yellowstuffot dob ki hozzá az ebcdirect.com. A Greenstuff gondolom gond nélkül megy a Turbo Groove tárcsával. Ma is lesz egy levélváltásom a német EBC képvisletettel, arra is rákérdezek konkrétan, a Yellowstuffhoz milyen tárcsát javasolnak.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-12 13:32:18 // 6816
én azt írtam korábban is hogy sport tárcsa normál betéttel...de ha jól látom nincs ultimax betét 159-hez...na de a GTA azért az 260 ló a miénk meg csak 200...
DrB2010-04-12 12:54:51 // 6815
Hosszú levelezés után zöld utat kapott a Yellowstuff a 2.4 JTDm-re, rendelkezik a németeknél szükséges engedéllyel.
Az EBC Turbo Groove Disc szintén engedélyezett. Viszont ma kaptam az alábbi emailt az alfisti.net online boltjától erre a tárcásra vonatkozólag. Megkérdeztem őket, forgalmazzák-e, mert az oldalukon nincs fent.
"TurboGroove:
In former time we got them on a GTA.
4 times hard braking.
Damaged!
Best Regards
Volker"
Heveny fordításban:
"Korábban volt nálunk GTA-ra. Négy kemény fékezés. Tönkrement!"
Tököm kezd tele lenni. Elősször azt írják, hogy a normál tárcsát hazavágja a Yellowstuff. Most meg az EBC sportárcsájáról, hogy tönkremegy.
ErHard, 137, meg akinek van tapasztalata EBC cuccokkal, megbízhatok szerintetek a Yellowstuff - Turbo Groove kombóban???
Az EBC Turbo Groove Disc szintén engedélyezett. Viszont ma kaptam az alábbi emailt az alfisti.net online boltjától erre a tárcásra vonatkozólag. Megkérdeztem őket, forgalmazzák-e, mert az oldalukon nincs fent.
"TurboGroove:
In former time we got them on a GTA.
4 times hard braking.
Damaged!
Best Regards
Volker"
Heveny fordításban:
"Korábban volt nálunk GTA-ra. Négy kemény fékezés. Tönkrement!"
Tököm kezd tele lenni. Elősször azt írják, hogy a normál tárcsát hazavágja a Yellowstuff. Most meg az EBC sportárcsájáról, hogy tönkremegy.
ErHard, 137, meg akinek van tapasztalata EBC cuccokkal, megbízhatok szerintetek a Yellowstuff - Turbo Groove kombóban???
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-12 10:10:15 // 6814
jah én is így vagyok vele bár a 18"-as kerék sem eszi a futóművet eddig, a gyári 235/45 gumi elég ballonos ...én cserélgetem a gumit a felnin majd 1x veszek a télinek külön felnit talán...
ALFI1562010-04-12 10:00:21 // 6813
Marad is szerintem.Főleg,hogy arra már megvan a téli,nyári gumigarnitura.Meg a 17 nem eszi úgy a futóművet mint a 18.Ráadásul még a gumi is olcsó.De azért elgondolkodtató.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-12 09:54:51 // 6812
neked is a sok küllős van az is szép...
ALFI1562010-04-12 09:41:00 // 6811
Ennyit még meg is ér.De megfogadtam,hogy erre nem költök.Nehéz megállni.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-12 09:37:40 // 6810
igen ez nagyon szép felni ..
DrB2010-04-11 16:13:34 // 6808
Fogalmam sincs, nem értek hozzá. Pontosan így szólt a válasz az alfisti.net online boltjának írt emailemre. Az alfisti.net fórumán is írták páran ezt a tanácsot a Yellowstuffról kérdezőknek.
"Ciao,
the pads have a ECE-Reg 90 approval.
This means they are allowed and you don't need a extra certificate or a TUEV visit.
The yellow stuff are very hard, this means you need very good brake discs (high carbon) for these pads, otherwise you will destroy the discs very soon.
Kind Regards
André"
"Ciao,
the pads have a ECE-Reg 90 approval.
This means they are allowed and you don't need a extra certificate or a TUEV visit.
The yellow stuff are very hard, this means you need very good brake discs (high carbon) for these pads, otherwise you will destroy the discs very soon.
Kind Regards
André"
GTPeti2010-04-11 14:21:58 // 6807
"Yellowstuff betét nagyon kemény, ezért "high carbon" féktárcsát javasol hozzá"
Ezt jó tudni. Viszont nekem nem áll össze a kép, miért kemény egy sportbetét... Nekem úgy lenne logikus, hogy kopik, porzik, cserébe viszont fog.
Ezt jó tudni. Viszont nekem nem áll össze a kép, miért kemény egy sportbetét... Nekem úgy lenne logikus, hogy kopik, porzik, cserébe viszont fog.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-11 14:07:11 // 6806
Múltkor nem mentem 200 felett ...tudod mit inkább nyikorogjon meg kopjon gyorsabban csak tudjak megállni....
Poló2010-04-11 14:02:13 // 6805
Múltkor még ez a fék volt az isten, nem? Mindig leszólod a gyárit, nekem mégsem volt még ilyen problémám. Nem nyikorog, nem is kopik gyorsan és fog is.
DrB2010-04-10 14:09:18 // 6804
Kezd tisztulni a kép. Az alfisti.net shop ügyfélszolgálata azt írta, a Yellowstuff betét rendelkezik ECE-Reg 90 minősítéssel, ami kiváltja a TÜV bevizsgálást.
Emellett tanácsként megjegyezte, a Yellowstuff betét nagyon kemény, ezért "high carbon" féktárcsát javasol hozzá, mert a hagyományos tárcsát nagyon hamar tönkretenné,,,
Emellett tanácsként megjegyezte, a Yellowstuff betét nagyon kemény, ezért "high carbon" féktárcsát javasol hozzá, mert a hagyományos tárcsát nagyon hamar tönkretenné,,,
DrB2010-04-10 10:27:02 // 6803
Meg a gyari Brembok vannak benne? Mennyire hasznaltak?
Egy kis nemet csendelet. Vigyazat, unalmas!!! :)
Ez a TUV szarakodas csak a nemeteknel es a sogoroknal van... Ugy nez ki, a 159 eseten 2.4-eshez a Greenstuff es a Redstuff rendelkezik engedellyel, mig a Yellowstuff meg a 3.2 V6-hoz. Holott ugyanaz a fek. Nemet vaskalapos logikatlansag... Ugyanakkor van olyan nemet online shop, ahol allitjak, nekik van TUV- juk a 2.4 - Yellowstuff kombora is. Az E szam ill. jelzes is jatszik, avval szinten rendelkezik a Sargacucc is, allitolag ebben az esetben ez egyenerteku a nemet TUV/ABE bizonylattal. Allitolag... A Turbo Groove tarcsa meg megint egy kulon teszta... Levelezek mar vagy egy hete 4-5 ceggel ezugyben, irtam mar vagy 15 emailt.
Most ott all a helyzet, hogy a Greenstuff - Turbo Groove kombo biztosnak tunik. De meg futok par kort a Yellowstuffert vagy minimum a Redstuffert. :)
Egy kis nemet csendelet. Vigyazat, unalmas!!! :)
Ez a TUV szarakodas csak a nemeteknel es a sogoroknal van... Ugy nez ki, a 159 eseten 2.4-eshez a Greenstuff es a Redstuff rendelkezik engedellyel, mig a Yellowstuff meg a 3.2 V6-hoz. Holott ugyanaz a fek. Nemet vaskalapos logikatlansag... Ugyanakkor van olyan nemet online shop, ahol allitjak, nekik van TUV- juk a 2.4 - Yellowstuff kombora is. Az E szam ill. jelzes is jatszik, avval szinten rendelkezik a Sargacucc is, allitolag ebben az esetben ez egyenerteku a nemet TUV/ABE bizonylattal. Allitolag... A Turbo Groove tarcsa meg megint egy kulon teszta... Levelezek mar vagy egy hete 4-5 ceggel ezugyben, irtam mar vagy 15 emailt.
Most ott all a helyzet, hogy a Greenstuff - Turbo Groove kombo biztosnak tunik. De meg futok par kort a Yellowstuffert vagy minimum a Redstuffert. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-10 08:28:35 // 6802
no azt hiszem itt az ideje felvennem a kapcsolatot az EBC-vel tegnap majdnem sikerült lerongyolni az autóm elejét....hajkurásztam egy S-Type benyás új Accordot lejtőn lefelé az óra szerint 230-240 között utolértem ő fékezett én is csak hiába nyomtam a féket semmi nem történt, szerencsémre látta hogy nem tudok megállni kivágódott a leállósávig így nem ökleltem fel...amíg nem jön meg a sport fék addig max 150-nel fogok menni az biztos...
DrB2010-04-08 22:03:41 // 6801
Részben van, csak még nem minden autótípushoz ill. nem minden termékére. A Yellowstuff betét esetén, úgy néz ki, van érvényes TÜV bizonylat, így az nem gond, szemben a tárcsával...
Írtam a német EBC-nek, mi a helyzet a TÜV bizonylattal, várom a válaszukat, örülnék, ha pozitív lenne.
Írtam a német EBC-nek, mi a helyzet a TÜV bizonylattal, várom a válaszukat, örülnék, ha pozitív lenne.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-08 21:51:48 // 6800
furcsállom hogy egy angol márkának nincs TÜV-je ...