Köszi Zolibácsi! A turbót a sor végére hagyom, de majd gondolok a szavaidra! ;)
Vezérlést akarom először átnézetni. A csattogás idegesít. Utána turbónyomás szelep, majd szoftwer.
Ha ezek nem vezetnek eredményre már csak a turbó marad.
Motomi802018-09-22 21:40:31 // 111815
Motomi802018-09-22 21:36:31 // 111814
Az nem kizárt. Idővel kiderül.
Liquid2018-09-22 21:16:35 // 111813
az 56-on szerintem nekem is "sima" gumim volt
Zolibácsi2018-09-22 20:27:46 // 111812
nálam nem ette az olajat és hangja sem volt, egyszerűen nem töltött ha 2500 felett padlóztad vagy hullámzott a nyomás, 2000-ről le padlózva minden rendben volt és 4500 ig tartotta a nyomást.
berobbantam2018-09-22 20:22:46 // 111811
Szia
Pont az ellenkezője.A normállal sokkal csendesebb lett az utastér és közel nem rázot annyira az ültetés sem.Úgy megszokásbol megyek az ismerős utakon.De olyan sima lett minden a normál gumival,hogy mindig 130 felé jártam 100 helyett.Mondjuk ez 156.Van pár mázsa előnye az 59-hez képest.Lehet azért is adja ki ennyire a különbséget.
Pont az ellenkezője.A normállal sokkal csendesebb lett az utastér és közel nem rázot annyira az ültetés sem.Úgy megszokásbol megyek az ismerős utakon.De olyan sima lett minden a normál gumival,hogy mindig 130 felé jártam 100 helyett.Mondjuk ez 156.Van pár mázsa előnye az 59-hez képest.Lehet azért is adja ki ennyire a különbséget.
Süti1592018-09-22 19:43:22 // 111810
Szia,
előfordulhat, hogy kapott egy elfuserált chip tuningot.
előfordulhat, hogy kapott egy elfuserált chip tuningot.
Motomi802018-09-22 19:41:37 // 111809
Akkor úgy gondolom lenne hangja. Ha kifúj valahol annak tipikus hangja van meg ha kopott akkor is. Ennek semmi. Hogy mennyire van elrakódva a geometria rész azt passzolom. Ja, ha lógna a tengely akkor csipegetné az olajat. De nem teszi. Laza 2000 km-t tettem bele és még mindig maxon az olajszint.
Zolibácsi2018-09-22 19:35:50 // 111808
valószínűleg a turbód sem fickós már. Nekem akkor csinált ilyet amikor tengely irányú lógása volt a turbónak.
B verzió valahol el engedi a nyomást a rendszered, lyukas cső vagy bármi
B verzió valahol el engedi a nyomást a rendszered, lyukas cső vagy bármi
Motomi802018-09-22 15:47:50 // 111807
Sziasztok! Taggá váltam nálatok. Köszi szépen! Nyár közepén vettem egy 159 1.9 16v jtd-t. Egy hét után meg is kezdtem a barkácsot. Jöttek a gondok. Elvileg új vezérléssel és olajjal vettem a kocsit. Ránéztem a vezérlésre, tényleg újnak tűnik, Gates szíjjal. Olaj meg pár deci maradék volt a csomagtartóban. Selenia wr. Na most. A gondom az, hogy csattog. Főleg alapjáraton. Alacsony fordulaton gyengének találom. Padlógázas gyorsításnál pedig visszaesik a turbónyomás majd újból felépül. Érezni a teljesítményen is. Amiket eddig tettem:
Üzemanyagszűrő csere(látszólag régi volt)
Porlasztó bevizsgálás( mind tökéletes)
Szívósor lapátkák off
Dpf kibelez( sokat városozok, nem regenerált. Kényszer reg után is legjobb esetben 60%-ra tisztult.)
Map szenzor csere( 0,2-ről indult elötte a turbónyomás mutató)
Egr gyári szűkitő beszerelés
Szóval imádom a kocsit de még van mit finomítani.
Amire gyanakszom:
Vezérlés nincs jelen
Vgt szelep xar
Meg tegnap beszéltem Mankyval. Terveim vannak vele ;).
Nem akarok erőgépet csak offolni a sallangokat meg kellemes autózást.
Üzemanyagszűrő csere(látszólag régi volt)
Porlasztó bevizsgálás( mind tökéletes)
Szívósor lapátkák off
Dpf kibelez( sokat városozok, nem regenerált. Kényszer reg után is legjobb esetben 60%-ra tisztult.)
Map szenzor csere( 0,2-ről indult elötte a turbónyomás mutató)
Egr gyári szűkitő beszerelés
Szóval imádom a kocsit de még van mit finomítani.
Amire gyanakszom:
Vezérlés nincs jelen
Vgt szelep xar
Meg tegnap beszéltem Mankyval. Terveim vannak vele ;).
Nem akarok erőgépet csak offolni a sallangokat meg kellemes autózást.
Liquid2018-09-22 10:06:35 // 111806
Nem tudom te mit éreztél, de az ég világon semmi negatív nincs egy XL-es gumival. Főleg hogy a 159 méretében nem is nagyon van más. A RunFlat esetleg lehet másabb, de az több mint erősített. Az erősített oldalfal a súlyindex velejárója, az pedig valamilyen szinten méretfüggő.
Hogy érted azt, hogy a gyorshajtottál érzetre? Hangos volt? Mert az inkább minta...
Hogy érted azt, hogy a gyorshajtottál érzetre? Hangos volt? Mert az inkább minta...
berobbantam2018-09-21 23:51:57 // 111805
Hello
Nem erősített oldalfalú gumija van véletlen?Én avval legeltem be a 156-on.Most lekopott és vettem normált.Soha többet erősített.1 hónapig a kilóméter órát lestem.Folyton gyorshajtásba keveredtem úggy érzésre😃
Nem erősített oldalfalú gumija van véletlen?Én avval legeltem be a 156-on.Most lekopott és vettem normált.Soha többet erősített.1 hónapig a kilóméter órát lestem.Folyton gyorshajtásba keveredtem úggy érzésre😃
ZoliNix2018-09-21 23:07:15 // 111804
Látkák= lapátkák.
Ez a szr azt hiszi tudja mit akarok írni....
Ez a szr azt hiszi tudja mit akarok írni....
ZoliNix2018-09-21 23:04:25 // 111803
Most nekem sem mutat, de ki lettek szedve a látkák mikor beszivta a fele bandát.
Előtte kicsit megmozdult a mutató alapjáraton is.
Lehet hogy el volt koszolódva, vagy már nem voltak a helyükön a lapátok.
Előtte kicsit megmozdult a mutató alapjáraton is.
Lehet hogy el volt koszolódva, vagy már nem voltak a helyükön a lapátok.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-21 21:21:28 // 111802
Rájöttem.. váltógomb csere lesz ebből :-S
Ha lefelé nyomom az egész váltógombot, akkor engedi R-ből P-be szépen simán.
Ahogy nézem nem is én szedtem ezt le először. Ezt az AO fórumin is írták, a váltógomb leszedős topicban :-) Könnyen le fog jönni, mert előtted már úgyis le volt szedve :-D
Na nálam is így van. Meglesem majd, hogy tuningolható e valahogy, vagy egy 40-es ugrott.
Legszívesebben elhajítanám az egész műanyag baszt, és tennék rá egy alu golyót a'la Ferrari. Lenyomva venné az R-t, P-t. :-)
Ha lefelé nyomom az egész váltógombot, akkor engedi R-ből P-be szépen simán.
Ahogy nézem nem is én szedtem ezt le először. Ezt az AO fórumin is írták, a váltógomb leszedős topicban :-) Könnyen le fog jönni, mert előtted már úgyis le volt szedve :-D
Na nálam is így van. Meglesem majd, hogy tuningolható e valahogy, vagy egy 40-es ugrott.
Legszívesebben elhajítanám az egész műanyag baszt, és tennék rá egy alu golyót a'la Ferrari. Lenyomva venné az R-t, P-t. :-)
Liquid2018-09-21 20:11:06 // 111801
úgy-úgy :) Szoktam is mondani, hogy a bátorságom előbb fogy el minthogy bármi bizonytalanságot mutatna.
Smith2018-09-21 17:12:37 // 111800
Egyetértek, semmi baj nincs a Ti-vel, és úgy befexi a kanyart vele, hogy néha már én fosok, hogy borulunk. De nem. Oda van szögezve az úthoz, bármilyen kanyart képes volt eddig bevenni. Akárki beül, csak les, hogyan tud ez kanyarodni. Brutális.
Smith2018-09-21 17:10:51 // 111799
Ezt nem tudom megmondani. Nekem nem mutat semmit, az biztos. Talán a többiek is nyilatkoznak :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-21 16:11:44 // 111798
Köszi :-)
_Ata_2018-09-21 15:32:42 // 111797
Gondolkodtam rajta, majd ha nem lesz mar masra kolteni :D
_Ata_2018-09-21 15:30:29 // 111796
Szép az a felni :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-21 15:09:30 // 111795
Egyébként szerintem a 19-essel jobb a komfort, nekem sincs vele semmi bajom. Mondjuk Bp-n biztos megőrülnék és sajnálnám is használni, de itt nálunk nem vészes. Pedig reggelente 100m földút is van az útvonalban. Vicc, hogy a fél város kis utcákon erre kerül, de legalább becsülettel lesimítják pár hetente ezt a szakaszt :-)
Egyszer vezettem sima futóművel 159-et, azért úgy tényleg puhább, komfortosabb, viszont még kevesebb a visszajelzés az útról, elvész az autó maradék agresszivitása is :-)
Egyszer vezettem sima futóművel 159-et, azért úgy tényleg puhább, komfortosabb, viszont még kevesebb a visszajelzés az útról, elvész az autó maradék agresszivitása is :-)
Liquid2018-09-21 15:06:27 // 111794
kell egy jó is 18-as télre :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-21 15:03:46 // 111793
_Ata_2018-09-21 14:56:28 // 111792
Köszi mindenkinek:) Szerintem is a optikailag a 19 es kerek all jol ennek az autonak. Es sajna jon a tel, lehet felrakni a 17est :(
Liquid2018-09-21 14:32:51 // 111791
úgyvan, egy járható út pl. a 225/55R17 az kellően ballonos.
De szerintem se extrán rázós TI. Az enyém most ráz mint a barom, de azért mert ütnek a felnik és szarok a gumik :)
De szerintem se extrán rázós TI. Az enyém most ráz mint a barom, de azért mert ütnek a felnik és szarok a gumik :)
psychoati2018-09-21 14:08:03 // 111789
De ha TI akkor tudtommal nagy fék van rajta -persze lehet, hogy rosszul tudom- és akkor 17-től kisebb nem megy fel.
Shadin2018-09-21 14:00:21 // 111788
Liquid2018-09-21 12:10:34 // 111787
Adja el a TI-t, és vegyen egy "normál" verziót.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-21 11:51:18 // 111786
17" kerék, gyári normál rugók és nem fog rázni...
_Ata_2018-09-21 11:38:47 // 111785
Sziasztok! Egy ismerősöm kérdését továbbítanám, amíg nem regisztrált be, megkért:
Adott egy 159 TI verzió. Lehet rajta finomítani, hogy a rázósabb utakon se legyen ennyire kemény? Pl. a gyáriak helyett másfajta rugó vagy lengéscsillapítók javíthatnak a komfortosságán? Szeritnem nem sokat, de hátha valaki ment már ebbe az irányba :)
Adott egy 159 TI verzió. Lehet rajta finomítani, hogy a rázósabb utakon se legyen ennyire kemény? Pl. a gyáriak helyett másfajta rugó vagy lengéscsillapítók javíthatnak a komfortosságán? Szeritnem nem sokat, de hátha valaki ment már ebbe az irányba :)
Kroszter2018-09-21 10:22:56 // 111784
Az nagy baj ha az enyém megemelkedik kb az első jelölésig?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-21 09:08:43 // 111783
akkor nyisd ki a szemed :)) a bőr összehúzásánál van vagy 2mm eltérés rohadt ronda, akkor inkább a varratás mivel a gyári meg horror... ezek a wishes alfás cumók is egy kalap szarok rendeltem pár dolgot a matricák még ok de a többi áhhhhh
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-21 09:01:22 // 111782
A pénz a legkevesebb ahogy mondani szokás :-)
Megzsíroztam, és majdnem jó is, de most meg R-ből nem engedi P-be tenni. Vissza kell húznom N-be és onnan veszi csak a P-t, pedig a gomb most működik.
A beragadt gomb valamit okozott volna a kapcsoló szerkezetnek?
Leállítva P-ben elvileg nem lehet benyomni a gombot, viszont be volt ragadva, tehát leállításkor is benyomott gombbal állt. Ez okozhat valami bánatot neki?
Megzsíroztam, és majdnem jó is, de most meg R-ből nem engedi P-be tenni. Vissza kell húznom N-be és onnan veszi csak a P-t, pedig a gomb most működik.
A beragadt gomb valamit okozott volna a kapcsoló szerkezetnek?
Leállítva P-ben elvileg nem lehet benyomni a gombot, viszont be volt ragadva, tehát leállításkor is benyomott gombbal állt. Ez okozhat valami bánatot neki?
Shadin2018-09-21 08:35:45 // 111781
Miket nem találtok bakker...
yani🍀2018-09-21 07:57:43 // 111780
Ezt képről nem jelenteném így ki. Én újrahúzattam, de ha most kellene, biztosan kipróbálnám.
RomeoOne2018-09-21 07:53:40 // 111779
Nem szép ezeken a bőr :/
Smith2018-09-20 22:23:39 // 111776
A manuális Ti-be csak 30000.
Smith2018-09-20 22:19:15 // 111775
Van. 42400 Ft.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-20 18:29:32 // 111774
Ez egyébként kapható újonnan? Van valami beszerzési forrás?
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-20 17:47:13 // 111772
Láttam :-) Én jobban jártam, mert nekem beragadt, szóval bárhova tudtam kapcsolni, de baromi zavaró a tudat, hogy véletlenül is be lehet tolni R-be.. Megzsíroztam, most jó megint.
yani🍀2018-09-20 17:47:10 // 111771
Gyorsabb voltál:-)
RomeoOne2018-09-20 17:45:25 // 111769
yani🍀2018-09-20 17:44:12 // 111768
Ezt már a Bazsó is szóvá tette.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-20 17:25:35 // 111767
Kroszter2018-09-20 15:44:31 // 111766
Alapjáraton nektek hol áll a turbónyomás zéron?