Fórum >> Típusok >> 159

WarbiRunner (Gyuri)2018-09-24 18:21:31 // 111890
Biztos lesz akinek tetszik :-D
Shadin2018-09-24 18:08:11 // 111889
Szerintem soha az életben :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-24 17:53:10 // 111888
Érdekes beltér tuning.
plejik2018-09-24 17:25:11 // 111887
2011-es. De, akkor nálam mindig regel, mert gyakran rezonál a rendszer, de nekem valószínű kipufogó dobom a szar. Pont most rendelem meg hozzá az újat. Kíváncsi leszek megoldja-e. De ezt regerenáló üzenetet szerintem 1 év alatt kb. 5x ha kiírti. Inkább , akkor ha keveset mentem vele, vagy mondjuk áll pár napot, mert mondjuk valamiért külföldön vagyok és olyankor nincs használva.
Smith2018-09-24 17:12:37 // 111886
Mikori autó? Enyém is 2.0 2011 év végi, de sosem írja ki. Csak a hangjából és a kipufogó rezonanciából detektálom, hogy éppen regen van.
plejik2018-09-24 16:55:02 // 111885
A központi egységen irja, hogy DPF cleaning, és hagyjam mozgásban na járművet. Meg egy kis ikon is megjelenik.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-24 16:40:32 // 111884
Ez valami rejtett funkció lehet. Nekem egyszer tévedésből kiírt ilyesmiket. Valahogy hülyén nyomtam a start gombra. Túl röviden, vagy nem tudom, de az autó nem indult be, helyette kiírt egy csomó üzenetet. Közölte, hogy a DPF emelt hőmérsékletű, regenerálás folyamatban, ne állítsam le az autót. Mindezt álló motorral! :-DDD Aztán bedobott egy hibát olyan hiba körülmény paraméterekkel, mintha alapjáraton járna a motor.
Ezt egyszer csinálta, előtte sem és azóta sem. Mintha valami gyári teszt funkció lett volna. Érdekes volt :-D
Dj.Bíró2018-09-24 16:20:26 // 111883
Elektromos kapcsolási rajz esetleg van valakinek? Alfa 159 1,9 jtd 150Le 2009 évjárat.
Smith2018-09-24 16:03:36 // 111882
Neked kiírja, hogy DPF cleaning???? Hogyan?
RomeoOne2018-09-24 15:26:09 // 111881
Amúgy szerintem is. Olyan tipikus 2.0 hiba, hogy eklatánsabb példát nem is lehetne találni. Még az EGR hűtő sem ennyire jellemző :D
Shadin2018-09-24 15:23:08 // 111880
Az a dob rossz. blog
RomeoOne2018-09-24 15:15:27 // 111879
Pesten is vannak jó szerelők. Én csak Csöriről tudok nyilatkozni, mert oda szoktam hordani, Várpalota. Felhívod előre, egyeztetsz vele időpontot, meg elmagyarázod a problémát, hogy tudja mit kell csináljon és be tudja rendelni az alkatrészeket. Kiveszel egy nap szabit, leviszed a kocsit, megcsinálja, aztán boldogan viheted haza.
De én jászkiséri vagyok eredetileg, október közepée felé megyek haza. Ha addig kibírja, akkor összefuthatunk majd és ránézek én is szívesen az autóra. 2.0 az enyém is, van már vele egy kisebb tapasztalatom :D
plejik2018-09-24 15:03:54 // 111878
Pénzt szántam már rá, de sajnos itt a helyi "sufni szerelők" nem tudok jobbat mondani, alkalmatlanok mindenre, alkatrészt tudnak cserélni, de hibát megkeresni azt nem. Ja a legjobb ha mondom milyen kocsim, kb. rám b..ák a telefont, hogy olyat ők nem szerelnek ezt hallgasd: "mert bonyolult".. Kérem szépen ő az autó szerelő, ha Én azt mondanám a cégnél, hogy nem csinálok meg a hálózati hibát mert bonyolult , akkor ki is raknának szépen.. :D

Hova érdemes akkor vinni?
RomeoOne2018-09-24 14:56:42 // 111877
Nem tudom ,hogy arrafelé van-e. De szerintem ne a közelben gondolkozz. Ha egyszer kell jól megcsinálni, akkor szánd rá az időt meg a pénzt és vidd el akár messzire is. Akkor rendbe lesz téve és nem lesz vele több komoly gondod egy darabig.
plejik2018-09-24 14:51:16 // 111876
Amikor az autó kiírja, hogy DPF cleaning, akkor kellen történni valaminek? Úgy értem megemelkedett fordulat stb?

A másik , tudtok esetleg Jászberény környékén valakit aki jó alfa szerelő? (pl.: Gyöngyös, Eger akármi, elérhetőségg?) Mert 2 olyan gondom van a kocsival ami egyenlőre megoldhatatlan hibának tűnik és sajnos kezdek már azon gondolkodik , hogy lehet eladom, mert ez így nekem nem járja.

Az egyik továbbra is a leállás, hiba nincs nem tudják olvasni sem. A másik a kipufogó rezonancia. Nem rossz a dob, mert 3000-es fordulat fölött kezdi el csinálni, berezonál az egész kipufogó, majd minél jobban nyomom neki annál jobban és egyre hangosabb, aztán abbamard, de a rezonancia ha kihúzatom továbbra is fennáll, de csak 3000 fölött...
RomeoOne2018-09-24 14:43:54 // 111875
Anno, miután megvettem, a kocsit, nekem is 1 hónapon belül kiégett a jobb oldali.
Én is csak egyet cseréltem, mert nem tudtam, hogy párban kéne. Utólag szólt a szerelő, akivel cseréltettem, hogy 2 izzót kellett volna hozzak. Mondjuk azóta is ég mind a kettő, szóval lehet, hogy a baloldalit már cserélték előttem, magában.
Most így visszaolvasva a blogot, már akkor is láttam egy kis színbeli különbséget. Lehet, hogy mégis eredeti még az az izzó.
Ami feltűnt mostanában és zavar is, hogy látom a kocsi árnyékát a mögöttem lévő tompítottja mellett is. Mondjuk úgy kell elképzelni, hogy megyek el mellette a pályán a belsőben és látom, hogy a szalagkorláton fent van az árnyékom. Azt a területet mondjuk pont a bal, a nem cserélt xenon világítja meg.
Ránézek már majd a színére és lehet, hogy tényleg cserélni kell majd. Eddig azon agyaltam, hogy vajon már ennyire szar a foncsor, mert sokan arra is panaszkodnak. De most, hogy utánanéztem, hogy a xenon mekkora fényerőt tud veszíteni, lehet csak egy izzócsere kéne.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-24 14:21:26 // 111874
Ez akkor oké, ha ismered az autó előéletét és tudod, hogy előtted is már párban cserélték. Úgy vettem az autót, hogy rózsaszín volt az egyik xenon benne. Kicseréltem csak azt, persze felkészültem rá, hogy lehet hogy heteken belül a másik is csere. És nem. Ennek majdnem két éve. A két izzó azóta is egyforma színű és működik. Szóval lehet találgatni, de az én tippem az, hogy előttem is így cserélték, csak azt ami elromlott.
RomeoOne2018-09-24 13:51:43 // 111872
Elvileg azért, mert a xenon izzók élettartama kb. azonos. Szóval ha az egyik kiég, akkor hamarosan a másik is ki fog. Meg idővel gyengül a fényük meg változik. És lehet, hogy más színű lesz a kettő meg más erősségű
plejik2018-09-24 13:50:14 // 111871
Miért? Ha a másiknak semmi baja , akkor nem szívesen dobom ki belőle. :)
RomeoOne2018-09-24 13:42:04 // 111870
A xenon izzókat párban szokták cserélni.
Szergej2018-09-24 13:29:21 // 111869
Este átnézem! Hátha találok vmit!köszi
droberto2018-09-24 13:16:50 // 111868
Ötletek:

- Kontakthiba a stekkereknél (oxidáció, laza anya saru).
- Kábelszakadás (kábeloxidáció).
plejik2018-09-24 12:50:06 // 111867
Az, már ki is vettem és le van törve belülről egy darab.
Philips D1S volt benne rendeltem is egy ugyanolyat. (15 papír) :D
Liquid2018-09-24 12:14:54 // 111866
a lényeg, hogy sikerült :)
Gyapi Ɨ|ѯ2018-09-24 12:13:33 // 111865
mechanikus kulccsal probáltad?
Corben2018-09-24 11:50:17 // 111864
Sziasztok,

Tudja valaki, hogy akksi nélkül hogy tudom oldani a kormányzárat?
Van egyáltalán erre lehetőség?

Köszi előre is,
Szergej2018-09-24 11:49:07 // 111863
Üdv. Nem tudok megszabadulni a linkelt hibától! Izzitórrlé új,gyertyák kimérve jók! Van valakinek vmi ötlete, merre tovább!
Corben2018-09-24 11:46:16 // 111862
Szia Plejik,

Izzó hiba,

Nekem is ezt csinálta
Gyapi Ɨ|ѯ2018-09-24 11:06:29 // 111861
Üdv,
a tetőlámpánál ez a csalakozó mihez lenne?
riasztó gomb? parkradar gomb? tetőablak? egyéb?
Grittya2018-09-24 10:56:10 // 111860
Liquid neked is köszönöm, igazad volt..ott van csak jól elvan dugva
Grittya2018-09-24 10:52:24 // 111859
köszönöm nektek
Grittya2018-09-24 10:51:31 // 111858
köszönöm a segítséget,Piritu és tirex kartársnak,,, tegnap este sajnos a sötétben nem találtam meg a vésznyitót,ahogy kivilágosodott ez volt az első dolgom,És láss csodát tényleg ott van,ahogy mondtátok a bal üléslap alatt,a bal sarokban..kb 2-3 cm fel kellett feszíteni hogy megtaláljam a vésznyitót,,.Sikerült kinyitni,,
plejik2018-09-24 09:39:43 // 111857
Másik kérdés, az autóm még mindig leáll, a főtengely jeladó 2x lett cserélve, 1x utánagyártott, másodszorra gyárit rakattam bele, de sajnos ugyanúgy megáll. Kaptam olyan infot, hogy van benne fordulatszám jeladó és azt kell cserélni. Viszont ilyet konkrétan nem találok, csak mindenféle néven jeladókat és fogalmam sincs , hogy melyik lehet az. Ha jól gondolom, akkor ehhez a jeladóhoz csatlakozik valami kábel is azaz azzal együtt van.

Aki esetleg ilyet cseréltetett már a kocsin, az megtudná mondani pontosan milyen néven, vagy hogy keresem és, hogy néz ki? Mert nem akarok lutriba rendelni gyárit aztán kiderül, hogy nem is az kell vagy nem úgy néz ki.

Köszi!
plejik2018-09-24 08:26:21 // 111856
Köszönöm szépen! :)
Csabi2018-09-24 07:52:45 // 111855
Szia!

90% hogy az izzó járja a végét. Egyszerűen ellenőriheted, ha felcseréled a bal oldalival. Valószínűleg úgy jó lesz. / D1S típusú kell bele/
plejik2018-09-24 07:20:20 // 111854
Sziasztok!

Segítséget kérnék. Az autó xenon izzókkal van szerelve és a jobb oldali xenon mikor felkapcsolom a világítást villog majd kikapcsol. Ez mitől lehet kontakt hiba vagy az izzó kezdi megadni magát? Kérdésem az lenne, hogy a tompított világítás részéhez hozzá merjek nyúlni? Nem tudom van-e benne valami motor ami elállítódhat vagy ilyesmi, mivel mindent autómata módon szabályoz. Bocsa a hülye kérdésért, de ilyen autóm nem volt amiben ilyen a világítási rendszer és nem akarok elrontani semmit. :/
Szabolcs 1592018-09-24 04:38:13 // 111853
ezt nézd meg
Szabolcs 1592018-09-24 04:36:36 // 111852
Jobb oldali hosszú féltengely csinált ilyet öcsém 159 én betegül rázott elsősorban azt nézném meg
Haddel2018-09-23 21:56:32 // 111851
Nekem a kopott féltengely tripod miatt rázott az eleje a kocsinak . a végén nagyon durván már.
Liquid2018-09-23 21:24:58 // 111850
Huh, lehetőségek tárháza :)
Féltengelyből 4 van, kardánból 1, motortartóból 3, amiből 1 cserélve lett nemrég.
Hogy tudnék közelebb kerülni? :)
Piritu - 1.000.0002018-09-23 21:18:03 // 111849
Motortartó bak?
Liquid2018-09-23 21:13:23 // 111846
Én is kérnék némi távszakértést..
Az elmúlt hetekben elkezdett egyre jobban rázni az autó. 100-120-körül, illetve motorféknél kimondottan durva a helyzet.
Mivel kellően kopottak a gumik, így centíroztattam. A két jobbos felni üt. Görgőzős lesz, mindenesetre kinullázták.
Kicsit tán jobb lett, de alapvetően rázós maradt.
Ma átszereltem a téliszettre, majd mentem egy tesztkört. Így is ráz.
Mi a retek lehet?
Az első tárcsákon új betét betét van, a hátsó fék kompletten cserélve lett.
Liquid2018-09-23 21:03:33 // 111845
A hátsó ülés ülőlapja alatt van a vésznyitó bowden a bal oldalon. próbáld kicsit felfeszíteni az ülőlapot és elvileg ott kell lennie
Reechyke2018-09-23 20:40:18 // 111844
Sziasztok, elsö fek cserenel milyen märkät javasoltok?
Nem kell nagyon dräga, är-ertek aränyban keresek valamit.
Tärcsa+ beteten kivül kell/erdemes valami extra sallangot is venni?
Köszi, toväbbi szep estet nektek
tirex2018-09-23 19:37:20 // 111843
Inkább az üléslap aljánál keresd annyira nincs az bent.
Grittya2018-09-23 19:34:51 // 111842
Most kintvagyok a kocsinál,valamit végigkéne hun az ülés alatt hátha beleakad
Zolibácsi2018-09-23 19:28:47 // 111841
Hasonló volt nekem is.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak