Na ezt majd leforditom ha hazaerek. Mi az az eco kit? Elvileg van nekem is, de mégis más cikk szamot dob rá.
Fogyasztásra akkor tényleg van nelem kb 1 liter plusz. Mitol lwhet ez?
csokagm2017-06-05 13:00:04 // 95590
Smith2017-06-05 12:34:27 // 95589
Egy ruszki oldalon azt találtam, hogy 2011-esekben C635 van. Ellenben ha neked az eper alvázszám szerint mást hoz, akkor meg a fene tudja. De nagyjából mindenhol azt irják, ha 170 paci, 2011, akkor az C635.
http://alfisti.ru/phpBB3/viewtopic.php?f=94&t=59311&start=60
Egy finn oldalon ezt írják:
"ePer listaa 2.0 dieselille 3/4 askia.
-55231555, jonka on 11.7.2011 korvannut 55239629. Näillä on merkintä 15104 - NEW SYNCHRONIZER RINGS AND SLEEVES (DAT 23/05/2011)
-55570657, jonka speksinä on CC2.0 + 222 + !5KQ (2.0 diesel, specific gearbox, no eco kit 1)
-55571936, jonka speksinä on CC2.0 + 5KQ + !222 (2.0 diesel, no specific gearbox, eco kit 1)
Kahden viimeisen osasivulta löytyy myös maininta 14156 - C542 -C544 GEARBOX MANUFATURING DISCONTINUED (DAT 01/12/2011)
Jos joku haluaa kaivella merkityksiä osanumeroille ja/tai koodien 222 ja 5KQ merkityksille, niin siitä alkuun, olkaa hyvät :)"
Az enyémre a 55239629 cikkszámot hozza.
http://alfisti.ru/phpBB3/viewtopic.php?f=94&t=59311&start=60
Egy finn oldalon ezt írják:
"ePer listaa 2.0 dieselille 3/4 askia.
-55231555, jonka on 11.7.2011 korvannut 55239629. Näillä on merkintä 15104 - NEW SYNCHRONIZER RINGS AND SLEEVES (DAT 23/05/2011)
-55570657, jonka speksinä on CC2.0 + 222 + !5KQ (2.0 diesel, specific gearbox, no eco kit 1)
-55571936, jonka speksinä on CC2.0 + 5KQ + !222 (2.0 diesel, no specific gearbox, eco kit 1)
Kahden viimeisen osasivulta löytyy myös maininta 14156 - C542 -C544 GEARBOX MANUFATURING DISCONTINUED (DAT 01/12/2011)
Jos joku haluaa kaivella merkityksiä osanumeroille ja/tai koodien 222 ja 5KQ merkityksille, niin siitä alkuun, olkaa hyvät :)"
Az enyémre a 55239629 cikkszámot hozza.
Haddel2017-06-05 12:32:27 // 95588
Nekem most 7 literen áll a nagy átlag 3000 kmre vetítve. De föleg autópálya 140-150 km/h között. A nagy kerekekkel.
csokagm2017-06-05 11:19:48 // 95587
Egyébként nektek hogy fogyaszt az autó? Most 100-120al mentem és a ugyan nem nulláztam indulás előtt dw a pillanatnyi fogyi kb. 7liter körül mozgott. Nekem ez ekkora temponal soknak tűnik. Kb 6.6-6.8 lehetett az átlag egyébként. Vagy ez ilyen? Én kb 130-140nel számítottam hasonlo fogyira. 17es kerekek vannak rajta tehat az sem dobja meg.
csokagm2017-06-05 10:47:50 // 95586
Gondoltam rá, de ha ez a váltó van benne akkor jobb a békesség. :)Utána kéne járni mi van nbennw.
RomeoOne2017-06-05 10:44:06 // 95585
Minél előbb, annál jobb :D
Smith2017-06-05 10:42:41 // 95584
Még csak most vetted, már rögtön meg akarod iratni? :)
csokagm2017-06-05 10:10:16 // 95583
Ezt honnan tudod, hogy nekem is az van? Cikkszambol látszik?
Egyébként hibája van, vagy ha ez van nekem is csak a tuningon ne gondolkozzak inkabb?
Egyébként hibája van, vagy ha ez van nekem is csak a tuningon ne gondolkozzak inkabb?
Chianti2017-06-05 10:02:18 // 95582
Elég szomorú, hogy boldog, boldogtalan akinek van épp felesleges 25 milla a páncélszekrényben. az benevezhet egy ilyenre. Pláne úgy, hogy előtte soha még egy métert nem ment hasonlóan erős autóval. Én csak azt az egyet nem értem, hogy mér' mindig az autópályán kell keménykedni? Miért nem megy az ilyen először egy tanpályára, ahol megtanítják neki, hogyan kell egy ilyen szörnyeteget vezetni? Aztán ha már elboldogul vele mondjuk vészhelyzetekben is, akkor lehet útjára engedni. De akkor se az legyen már a cél, hogy na majd most én megmutatom minden köcsögnek, ki az úr a belső sávban. Sajnálom mindenesetre a sofőrt is, de az autót még jobban.
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-05 06:41:28 // 95580
A TC TV-ben pont a Giulia-ról volt szó pár napja. Bazsó pont említi, hogy a QV-t nem tudták kipróbálni mert "összetörött". Nagyon törnek ezek a gépek...
Zolibácsi2017-06-05 00:49:45 // 95579
pucold meg az akksi sarut meg mérj rajta töltést, nekem generátor felújításom volt pont a héten. 60.000, az új valahol 170.000 környékén van.
Haddel2017-06-05 00:02:51 // 95578
Nem tudom,én még sosem használtam az epert.
Szerintem az összes egr fedél hajlamos a repedésre,érdemes kicserélni 80e kilométerenként. Nem vészes már az ára, Erhardnál is van olcsóért.
Ha szemben állsz a motorral akkor a szép fényes hőterelő lemeztől jobbra ,a nivópálca környékén egy fekete ,kissé bordázott műanyagot keress.
Szerintem az összes egr fedél hajlamos a repedésre,érdemes kicserélni 80e kilométerenként. Nem vészes már az ára, Erhardnál is van olcsóért.
Ha szemben állsz a motorral akkor a szép fényes hőterelő lemeztől jobbra ,a nivópálca környékén egy fekete ,kissé bordázott műanyagot keress.
RomeoOne2017-06-04 23:19:16 // 95577
Gondolom nyomta, mint az àllat, mert mit számítanak az útviszonyok. Aztán amikor nem meglepő módon, vízen jól meghajtva megcsúszott és kellett volna a vezetői képesség, hogy megfogja a kocsit, csak egy satufékre tellett.
Egyébkènt az sem meglepő, ha a 285-ös gumi ilyen könnyű súlynál hamarabb felúszik a vízen. Kisebb autókra sem azért nem érdemes szèles gumit rakni, mert visszafogja, hanem, mert esőben könnyebben felúszik.
Egyébkènt az sem meglepő, ha a 285-ös gumi ilyen könnyű súlynál hamarabb felúszik a vízen. Kisebb autókra sem azért nem érdemes szèles gumit rakni, mert visszafogja, hanem, mert esőben könnyebben felúszik.
csokagm2017-06-04 22:26:51 // 95576
Nem megy ma nekem az írás.
Eperben egyébként cikkszámra ezt találtam. 55570657. Ha erre rákeresek akkor az F40es váltót dobja ki. Ezekszerint ez van nekem?
Viszont ha ez 400nm-ert bír el, akkor ezt sem lehet eszetlenül chippelni nem?
Eperben egyébként cikkszámra ezt találtam. 55570657. Ha erre rákeresek akkor az F40es váltót dobja ki. Ezekszerint ez van nekem?
Viszont ha ez 400nm-ert bír el, akkor ezt sem lehet eszetlenül chippelni nem?
csokagm2017-06-04 21:52:37 // 95574
Ezt az eperben vin alapján megtalálom? Azt keresem, de nem találom.
Illetve olvastam erről az EGR házról is, hogy van repedésre hajlamos illetve nem hajlamos. ezt szemrevételezéssel eltudom dönteni nekem milyen van? Motortérben hol van? :D
Illetve olvastam erről az EGR házról is, hogy van repedésre hajlamos illetve nem hajlamos. ezt szemrevételezéssel eltudom dönteni nekem milyen van? Motortérben hol van? :D
Haddel2017-06-04 21:30:25 // 95573
Shadinéban is a gyengébbik volt ,pedig az az évjárat volt ,mint enyém ha jól emlékszem .Enyémben F40 van.
csokagm2017-06-04 21:10:51 // 95572
c360 az a c936:)
csokagm2017-06-04 21:06:45 // 95571
Hát sajnálom, kár ezekért. Ezekszerint, ha véletlenül ilyet vesz az ember esőben nagyon vigyázni, elektronikát bekapcsolni.
Más: a 2 literes dízelben F40-es vagy c936-os váltó van. Nem egyértelmű számomra. Több infót találtam.
F40: 2009-ig 2.0 jtdm és 2009től csak a 170 lovas kapta.
C936: 2009től a 136 lovas kapta.
c936: 320nm
f40: 400nm
Tehát egy 2011-es 2.0 jtdm 170 lovasban milyen váltó van, a c936 elvileg el sem bírja a nyomatékát.
Más: a 2 literes dízelben F40-es vagy c936-os váltó van. Nem egyértelmű számomra. Több infót találtam.
F40: 2009-ig 2.0 jtdm és 2009től csak a 170 lovas kapta.
C936: 2009től a 136 lovas kapta.
c936: 320nm
f40: 400nm
Tehát egy 2011-es 2.0 jtdm 170 lovasban milyen váltó van, a c936 elvileg el sem bírja a nyomatékát.
Liquid2017-06-04 21:01:10 // 95570
igen emlékszem hogy írtátok, ha ez is elkezd pattogni, megpróbálom
Hardy2017-06-04 20:52:51 // 95569
Egy fiatal srác volt vele 25 lehetett. Még nem találkoztam vele. Sajnos nem volt időnk beszélgetni rohanni kellett tovább meg volt így is elég baja nem akartam zaklatni hátha nem annyira Alfás. Csak a végén mondta.
Zsolt1552017-06-04 20:45:06 // 95568
Ismerős volt? Ő volt az egri Giuliás?
Hardy2017-06-04 20:44:23 // 95567
M7 Velence magassága. Éppen találkozóra ment. Gondolom Alfa Night.
Hardy2017-06-04 20:42:22 // 95565
Nem 59 :-) de itt mindenki ezt próbálgatja. Sajnos az a topic autó híján nem igazán pörög. Viszont aki ilyenre vált az elég biztonságba lehet.
Smith2017-06-04 20:34:56 // 95564
Szegeny Gyula :(
Hol tortent?
Hol tortent?
Hardy2017-06-04 20:33:53 // 95563
Viszont erős a kaszni nagyon. 24 méter korlátot és hozza a labakat szedte fel. És egyben maradt. Annyi hogy a kevlar tárcsa az törött. Előtte hasonló baleset új Seat semmi nem maradt belőle.
Kazes☻2017-06-04 20:33:31 // 95562
Oh szegényke... rossz így látni... : (
Mi ez új '59?! :P
Mi ez új '59?! :P
Hardy2017-06-04 20:18:48 // 95561
Dinamic mód felhőszakadás hátulja meg csúszik és innentől kezdve a sofőr csak utas.
Hardy2017-06-04 20:03:12 // 95559
Laca622017-06-04 20:02:47 // 95558
Tudom,nem lesz egyszerű.Nagyon rossz , nem hozzáférhető és szerelhető helyen van.
Neked talán van tapasztalatod ?
Neked talán van tapasztalatod ?
Erhard 242 (Pure Energy)2017-06-04 19:50:58 // 95557
40-120-ig jó..de ha pl egységesen 140 mindenhol az is jó csak 2x lakkozták pl
Ngynrbrt2017-06-04 19:25:52 // 95556
Sziasztok! Voltam megnézni egy 159-et, és a rétegvizsgáló furcsát mutatott. Milyen vastagnak kell lennie a festéknek egy szürke, talán mintha gyöngyház lenne (de nem fix) autón?
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-06-04 18:32:56 // 95555
Nagyon fincsi kis meló lesz a generátor csere a 2.4 nél.
Laca622017-06-04 18:01:14 // 95554
Másfél év gondtalan , hibamentes 23000 km autózás után ma lett egy kis probléma. Nincs töltés.Kedden indultunk volna néhány napra lazulni , de ez most elmarad. Talán nem is baj,hogy most jött elő a baj,mint mondjuk útközben és az út szélén maradok.Hosszú hétvége lévén esélyem nincs,hogy bárhol is szerelőt találjak.
Giuntini2017-06-04 17:53:34 // 95553
MateE3e2017-06-04 14:09:49 // 95552
Nem tud valaki Bács megyében jó szerelőt?
heisenberg.2017-06-04 02:48:43 // 95551
Hasonló cipőben járok, ha nem rosszabban, én angliából próbálom távszervezni a dolgokat. Az autó otthon pihen, Csörihez jó előre bejelentve(júliusban), amikor haza megyek az első utam hozzá vezet. Szerintem erre rá kell szánni az időt. Egy nap kiesik az tény, de ha nemtörődöm helyre viszed, a vége úgy is drágább lesz. Tegyük hozza, hogy vár rám a Csöriig ~400 km oda vissza.(+1500 repülés :D)
Hardy2017-06-03 22:38:18 // 95550
Akkor lehet eladták. Gyári TI borítás úgy árultak. Pár napja még fenn volt. Én is gondolkodtam rajta de aztán hagytam mert pont most fújtattam le a felni szinére őket.
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-03 19:25:28 // 95549
Ha lehet hinni a fogyasztás mérőnek, akkor csökkent a fogyasztás közel 1l-t. És álom ahogy jött. Végre tényleg jó volt vezetni.
csokagm2017-06-03 19:01:30 // 95548
Hol? én nem találom.
ivarro2017-06-03 18:52:36 // 95547
"A fenti árak az Áfa-t tartalmazzák, az alkatrészek eredeti gyári Alfa Romeo alkatrészek."
Pedig ezt írták 😂
Pedig ezt írták 😂
Smith2017-06-03 18:30:49 // 95546
Plána ha nincs benne, akkor mit számoltak? :D Vagy tesznek bele és ezentúl lesz???
Haddel2017-06-03 17:32:52 // 95545
Akkor abból nem gyárit számoltak.
ivarro2017-06-03 17:07:08 // 95544
Az elég érdekes, hogy nincs üzemanyagszűrő, mert az árajánlatban amit a Riegler küldött ott volt a 8000 forintos üzemanyagszűrő a listán 😄
Hardy2017-06-03 17:02:42 // 95543
Itt árulják 14000 ért a készletet az adok-veszekben.
Haddel2017-06-03 16:46:04 // 95542
Hehe,jó nap lehetett😃
RomeoOne2017-06-03 16:11:59 // 95541
Na, múltkor panasz volt arra, hogy mindig csak arról írunk, hogy szar a kocsi, szerelni kell, mert hát minek írjunk arról, amikor fasza és jól megy? Úgyhogy ez most egy ilyen hozzászólás lesz :D
Tettem egy jó nagy karikát, Paks-M6-Budapest-M3-Eger tegnap, ma meg Eger-Jászkisér. Az utat most csinálták meg, úgyhogy gyakorlatilag 60 km pályaminőség most.
BP-ről Egerbe elvittem egy hölgy ismerősömet. Még évekkel ezelőtt, mikor az első Alfám volt, tettem neki egy olyan felelőtlen ígéretet, hogy vezetheti majd a kocsimat, amit most szépen felemlegetett. Így megálltam Hatvan körül az egyik pihenőben, ahol épp egy munkás kisbusz utasai is lazítottak. A hölgy - finoman szólva is - elég szemrevaló, így kb. ezzel a hiénatekintettel bámulták, ahogy helyet cserélünk és az volt az arcukra írva, hogy na, ez jól lesz.phatta a srácot, hogy odaengedi vezetni :D
Egyébként a kedvenc autója a Volkswagen, de megmondtam neki, hogy olasz autóban ne emlegessen ilyen német roncsokat. Meg amúgy is, tapossa a gázt, mert elment már mellettünk egy Mercedes, ami csak nem ildomos dolog. Így szépen magunk mögött hagytuk a német kocsikat és elautózgattunk 160-180-al a Füzesabonyi lehajtóig. Ha már egyszer egy Alfát vezethet, akkor gondoltam, ne csak tötymörögjünk :D
Utána viszont visszavettem a volánt, mert jött a Kerecsend-Eger útvonal, ami minden kanyarvadász autós álma. Kiváló minőségű útburkolat kanyargós-emelkedős lejtős (a szerpentines talán kicsit túlzás lenne) útvonal. Ki vannak most téve 70-es táblák néhány kanyar elé, meg sávelválasztókat is beépítettek bizonyos szakaszokra, mert állítólag Magyarország legtöbb halálos kimenetű közúti balesete ezen az útvonalon történt. Útitársam apja, azt hiszem jogászként a közlekedési ágon dolgozik és tőle tudja, hogy a 70-es kanyarok úgy vannak kiszámolva, hogy egy átlagos autó 110-el még épp be tudja venni.
Ha-ha, átlagos autó? Mondom menjünk bele akkor 140-el. Láttam a lány arcára kiülő halálfélelmet, úgyhogy moderáltam magam és visszavettem 120-ra a tempót. A kocsi fogta a kanyart, a legkisebb jelét sem éreztem, hogy le akarna menni az ívről, se egy orrtolás, vagy far megúszás. A gumi meg sem nyikkant. Csodás volt.
Az egész utazás záróakkordját pedig az adta meg, hogy ahogy beértünk Egerbe, a piros Giulia QV jött velünk szembe. Üdvözöltük egymást és megsajdult a szívem a vágytól. Szép nap volt ez a pénteki :D
Tettem egy jó nagy karikát, Paks-M6-Budapest-M3-Eger tegnap, ma meg Eger-Jászkisér. Az utat most csinálták meg, úgyhogy gyakorlatilag 60 km pályaminőség most.
BP-ről Egerbe elvittem egy hölgy ismerősömet. Még évekkel ezelőtt, mikor az első Alfám volt, tettem neki egy olyan felelőtlen ígéretet, hogy vezetheti majd a kocsimat, amit most szépen felemlegetett. Így megálltam Hatvan körül az egyik pihenőben, ahol épp egy munkás kisbusz utasai is lazítottak. A hölgy - finoman szólva is - elég szemrevaló, így kb. ezzel a hiénatekintettel bámulták, ahogy helyet cserélünk és az volt az arcukra írva, hogy na, ez jól lesz.phatta a srácot, hogy odaengedi vezetni :D
Egyébként a kedvenc autója a Volkswagen, de megmondtam neki, hogy olasz autóban ne emlegessen ilyen német roncsokat. Meg amúgy is, tapossa a gázt, mert elment már mellettünk egy Mercedes, ami csak nem ildomos dolog. Így szépen magunk mögött hagytuk a német kocsikat és elautózgattunk 160-180-al a Füzesabonyi lehajtóig. Ha már egyszer egy Alfát vezethet, akkor gondoltam, ne csak tötymörögjünk :D
Utána viszont visszavettem a volánt, mert jött a Kerecsend-Eger útvonal, ami minden kanyarvadász autós álma. Kiváló minőségű útburkolat kanyargós-emelkedős lejtős (a szerpentines talán kicsit túlzás lenne) útvonal. Ki vannak most téve 70-es táblák néhány kanyar elé, meg sávelválasztókat is beépítettek bizonyos szakaszokra, mert állítólag Magyarország legtöbb halálos kimenetű közúti balesete ezen az útvonalon történt. Útitársam apja, azt hiszem jogászként a közlekedési ágon dolgozik és tőle tudja, hogy a 70-es kanyarok úgy vannak kiszámolva, hogy egy átlagos autó 110-el még épp be tudja venni.
Ha-ha, átlagos autó? Mondom menjünk bele akkor 140-el. Láttam a lány arcára kiülő halálfélelmet, úgyhogy moderáltam magam és visszavettem 120-ra a tempót. A kocsi fogta a kanyart, a legkisebb jelét sem éreztem, hogy le akarna menni az ívről, se egy orrtolás, vagy far megúszás. A gumi meg sem nyikkant. Csodás volt.
Az egész utazás záróakkordját pedig az adta meg, hogy ahogy beértünk Egerbe, a piros Giulia QV jött velünk szembe. Üdvözöltük egymást és megsajdult a szívem a vágytól. Szép nap volt ez a pénteki :D