Kazes☻2017-05-05 21:39:46 // 94490
... vagy inkább borítékot. : /
Erhard 242 (Pure Energy)2017-05-05 21:32:04 // 94489
Itt helyben is adták el az adalékot a kutrol :)))) Nálam sosem volt ilyen jelenség a delejnél.. a tibi volt válogatos
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-05-05 21:28:44 // 94488
Gyermekkori haver, nem hinném hogy kamuzik, de ezek szetint csak a 2.4 érzékeny a nyálra? Az 1.9 nem reklamált a sima gázolajért :)
alfa155gyuri2017-05-05 21:28:20 // 94487
Sziasztok!
Tolató kamerához honnan tudnék pluszt találni úgy,hogy nem a tolatólámpáról veszem közvetlen le?Nem szeretném a csomagtér ajtótól elvezetni valahonnan máshonnan vinném.pl bizti tábla.
Tolató kamerához honnan tudnék pluszt találni úgy,hogy nem a tolatólámpáról veszem közvetlen le?Nem szeretném a csomagtér ajtótól elvezetni valahonnan máshonnan vinném.pl bizti tábla.
Smith2017-05-05 21:17:02 // 94486
A kutasok híresen nagy dumások, lehet csak be akart vágódni, hogy ő leadja a tuti infót.:) Olyan szigorú az elszámolás és a nyilvántartás, hogy nem hinném, hogy egy OMV ilyet megkockáztat, hogy ezzel trükközik. Persze, bármi megtörténhet, de minimális esélyét látom ilyennek.
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-05 20:42:06 // 94485
Oks, érdekel a dolog :-)
Nekem még hónapok kérdése mire ki lesz olvasva az ECU. Yani-hoz sem tudtam elugrani azóta sem kábel ügyben, folyton van utasom, olyankor nem csámboroghatok kedvemre.
Érdekes, hogy mióta megvan ez a 159, mindig van jelentkező akit el kéne vinni :-)
Nekem még hónapok kérdése mire ki lesz olvasva az ECU. Yani-hoz sem tudtam elugrani azóta sem kábel ügyben, folyton van utasom, olyankor nem csámboroghatok kedvemre.
Érdekes, hogy mióta megvan ez a 159, mindig van jelentkező akit el kéne vinni :-)
tirex2017-05-05 20:14:09 // 94483
Rá kell küldeni a kútra a navot, 2perc alatt mintát vesznek és kapnak olyan büntetést hogy legközelebb kiteszik az elfogyott táblát az tuti.
Csabi2017-05-05 20:11:54 // 94482
Akkor ezek szerint egy nagyon patent kúton tankolok:)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-05-05 19:59:34 // 94481
Árzem hogy emelt, ezért teszek a sima gázolajhoz és akkor ott vagyok mint a prémiummal :) A bajom az vele hogy amikor tankolni akartam prémiumot szólr haver hogy felesleges mert nem ért ide a szászállítmány így abba is sima gázolaj lett töltve. És sajna ez sokszor van így. Maradok a xadonál :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-05-05 19:55:29 // 94480
Jövő héten megyek Mankyhoz, urána meg mondom :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-05 19:50:40 // 94479
Eleve kisebb a sűrítési viszony, mint a korábbi jtd-knél. A 105 lovas 19.5:1, a 115 lovas 18.5:1, ezek meg már csak 17:1. Ez eleve sokat számít. A hengerben kisebb a nyomás, amitől az égési késedelem (ignition delay/i.d.) még nagyobb.
A rail nyomás növeléssel jobb lesz a porlasztás, amitől az i.d
csökken. Hamarabb kerül beporlasztásra, vélhetőleg közelebb lesz az EOI a felső holtponthoz. Nagyobb hengernyomásnál kisebb az i.d.
Szerintem segítene, de ki kell próbálni, lehet hogy nincs igazam.
A rail nyomás növeléssel jobb lesz a porlasztás, amitől az i.d
csökken. Hamarabb kerül beporlasztásra, vélhetőleg közelebb lesz az EOI a felső holtponthoz. Nagyobb hengernyomásnál kisebb az i.d.
Szerintem segítene, de ki kell próbálni, lehet hogy nincs igazam.
Csabi2017-05-05 19:35:50 // 94478
Igazából nem tudjuk mi az igazi probléma, lehet csak egyszerűen hosszabb ideig kellene kivezérelni az izzítógyertyákat...
én a kompresszió csökkenésre szavazok...
Az előtöltéssel, a befecskendezési nyomás növelésével nem tudom milyen hatást lehet elérni, ha önmagában a kellő kompresszió nincs meg....Biztos sokat kellene vele kísérletezni, hogy eredményt hozzon...
én a kompresszió csökkenésre szavazok...
Az előtöltéssel, a befecskendezési nyomás növelésével nem tudom milyen hatást lehet elérni, ha önmagában a kellő kompresszió nincs meg....Biztos sokat kellene vele kísérletezni, hogy eredményt hozzon...
Csabi2017-05-05 19:26:04 // 94477
Mindegyik prémiumnak emelt a cetánszáma (MOl, Shell) csak nem annyira mint az OMV-é. Ez a nüansznyi többlet számít nálam legalábbis.
Azért nem hiszem, hogy az összes kúton megy a susmus...sok mindent lehet hallani...de addig míg vele rendben indul az autó az összes más többivel pedig nem...nem érdekel:)
Azért nem hiszem, hogy az összes kúton megy a susmus...sok mindent lehet hallani...de addig míg vele rendben indul az autó az összes más többivel pedig nem...nem érdekel:)
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-05 19:01:54 // 94476
Ez pontosan egybevág azzal, amit már írtam is, hogy szerintem előtöltés hiányos indításkor. Ezen nem görcsölök, pár ütemet jár furán csak, aztán onnantól jó. Valószínűleg egy sima alapjárati rail nyomás növelés segítene neki. NAgyobb nyomáson ugyanaz a mennyiség jobban porlad, könnyebben gyullad és hamarabb is bejut.
Azt figyeltem, hogy ezeknél a nekem szokásos 300Bar alatt van az alapjárati nyomás. Gondolom ennek is emissziós oka lehet?
Érik a chiptuning :-) Első dolgom lesz feltolni legalább 300Bar-ra az alapjárati nyomást...
Azt figyeltem, hogy ezeknél a nekem szokásos 300Bar alatt van az alapjárati nyomás. Gondolom ennek is emissziós oka lehet?
Érik a chiptuning :-) Első dolgom lesz feltolni legalább 300Bar-ra az alapjárati nyomást...
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-05-05 18:41:41 // 94475
Pont ez az a xado is cetámszám növelő, és mióta haver kúton dolgozik azóta tudom mekkora susmus van a prémiummal :)
Csabi2017-05-05 17:45:05 // 94474
Hát pont ezaz...a lényeg a prémiumon van, mert csak annak nagyobb a cetánszáma, a simát fújhatod :) A xado adalék mit tud? Egyébként nagy hidegben ahol többet izzít nincs is probléma.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-05-05 17:13:24 // 94473
Sajnos nálam ez nem lehet gond, OMV-n tankolok én is mindig igaz nem a prémiumot de minden tankolásnál megy bele a xado adalék . Az a fura hogy mikor meg vettem a gépet katasztrófa volt az indulása, Aztán le lett akasztva a szívósor és meg szűnt a hiba, kb egy hónapja kezdte el ezt a többet tekerek füstölök ügyet . Az 1.9 -em hibátlanul indult nagy hidegekben is. De hát ezért is patkány a 2.4 :)
Csabi2017-05-05 16:53:47 // 94472
Ha csatlakozó lenne, akkor szerintem nem csak indításnál okozna problémát...Általános probléma ez 1,9eknél és 2,4eknél is ebben a 15-25fokban. Nálam pl minden csatlakozó buhera nélkülözésével egyszerűen csak OMV maxxmotion tankolásával hibamentes az indulás, 3-4éve amióta csak azt tankolok...Ez a legmagasabb cetánszámú gázolaj itthon, amitől könnyebben lobban a gázolaj, és megoldja ezt az indítási frászt. :)
Előtte cserélgettem én is mindent ( injektorok, izzítógyertya, generátor, önindító, szívósor még az elöző tulajnál) de végül ez hozta meg a teljes hibamentességet.
Az is lehet, hogy a szelepek vannak elkokszosodva ezért már nem zárnak teljesen jól, és ez okoz egy minimális kompresszió vesztést, és nehézkesebb indulást amikor már nincs annyi izzítás...De a szelepek tisztításához a hengerfej levételt én meghagyom a következő tulajnak, inkább megy a prémium :)
Előtte cserélgettem én is mindent ( injektorok, izzítógyertya, generátor, önindító, szívósor még az elöző tulajnál) de végül ez hozta meg a teljes hibamentességet.
Az is lehet, hogy a szelepek vannak elkokszosodva ezért már nem zárnak teljesen jól, és ez okoz egy minimális kompresszió vesztést, és nehézkesebb indulást amikor már nincs annyi izzítás...De a szelepek tisztításához a hengerfej levételt én meghagyom a következő tulajnak, inkább megy a prémium :)
Kazes☻2017-05-05 16:15:53 // 94471
Tudtommal igen... de attól még a kéziféknél szokott xarakodni... :)
Kazes☻2017-05-05 16:12:12 // 94470
Ja, kérem... akinek ilyesmi méretű a kezecskéjeee...! :D + az enyémben megy hátra a szellőzés... :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-05-05 16:09:52 // 94469
Akkor ezt a csatis "tuningot" ki próbálom. Pár hete el kezdte ezt az indítás után fehér füstös dolgot. Hiába mondom neki mindig hogy nem kell fehér füst már van Pápa :D
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-05 16:09:06 // 94468
Hát... passz. A jtd-nél külön lámpácska volt, de jó ötlet, megnézem! :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-05 16:07:58 // 94467
Áhh tudom én azt :-) A mienkben hátul nincs légkiömlő, csak valami kis tartóka. Azt kipattintom, plusz leveszem a kézifék szoknyát és prímán meg lehet nőgyógyászkodni. De ettől még nem értem, hogy ha érintkezik, akkor miért nem működik :-) Aztán 5 perc múlva meg miért működik? Valami testelési dolog lesz, de egyelőre nem érdekel. Max feltöltöm az akksit, hátha attól meggyógyul :-)
Kazes☻2017-05-05 16:05:15 // 94466
Ott a kézifék kar alatt van a csati, amit leginkább a komplett középső box lebontásával érsz el... ;)
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-05 16:05:15 // 94465
Hidegen indítva volt az a pár ütem fura kihagyás, de fehér füstöt nem láttam. Nekem igazából a fél melegen indulással volt gondom.
Hidegen mindig csak ez a pár ütem kihagyás, aztán minden okés, ez annyira nem zavar. Fél melegen, mondjuk egy óra pihi után viszont berángatott kb 1 percig és ilyenkor füstölt fehéren.
Az 5-ös henger vezeték szakadás hiba előtt is ugyanez volt, és most pár napja megint előjött. Nem durván, de felismertem a jelenséget, ezért kezdtem piszkálni.
A csatlakozók összenyomkodása után teljesen eltűnt ez az 1 perces rángás és a füst is. Simábban is jár a motor, ami D-ben féken állva legfeltűnőbb.
Hidegen mindig csak ez a pár ütem kihagyás, aztán minden okés, ez annyira nem zavar. Fél melegen, mondjuk egy óra pihi után viszont berángatott kb 1 percig és ilyenkor füstölt fehéren.
Az 5-ös henger vezeték szakadás hiba előtt is ugyanez volt, és most pár napja megint előjött. Nem durván, de felismertem a jelenséget, ezért kezdtem piszkálni.
A csatlakozók összenyomkodása után teljesen eltűnt ez az 1 perces rángás és a füst is. Simábban is jár a motor, ami D-ben féken állva legfeltűnőbb.
Liquid2017-05-05 15:58:29 // 94464
a kézifék visszajelző a fékolajszintet is jelzi nem?
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-05 15:54:11 // 94463
Lehet, Debrecen bevonzza a kontakt hibát. :-) A TD-n kézifék visszajelző játszik hasonló megfejthetetlen játékot, csak az éppen kit zavar ? :-)
Ebben most már én is tök biztos vagyok, hogy ott a csatlakozó a gond. A késes csatlakozó szétnyílik, és laza lesz a csatlakozás. Most összenyomtam jó alaposan (közben ezeket a szavakat skandálva: "Szívatsz? Na nesze akkor... :-))
A kábeleknek 99% hogy semmi baja, az 5-ös hengernél végigjátszottam. Levágtam, meghámoztam ahol töröttnek tűnt, de a szigetelés alatt a vezetéknek semmi különös baja nem volt, nem voltak megszakadva a szálak. Ott szét is műtöttem a csatlakozót gombostűkkel, újra forrasztottam, összébb hajtogattam. Vagy 2 órát elbíbelődtem vele.
Még kigondolom, hogy Ofiéktól rendeljek új ugyanilyen sz.rt, vagy bontóból hozzak a régi fajtából. Azzal sosem volt gond, viszont a bontotthoz kábelt kell toldani, míg az újat fel lehet szépen tenni, max 1 centivel rövidülnek a kábelek.
Ha forrasztás gondod van, gyere, megoldjuk, van minden ami kellhet hozzá.
Ebben most már én is tök biztos vagyok, hogy ott a csatlakozó a gond. A késes csatlakozó szétnyílik, és laza lesz a csatlakozás. Most összenyomtam jó alaposan (közben ezeket a szavakat skandálva: "Szívatsz? Na nesze akkor... :-))
A kábeleknek 99% hogy semmi baja, az 5-ös hengernél végigjátszottam. Levágtam, meghámoztam ahol töröttnek tűnt, de a szigetelés alatt a vezetéknek semmi különös baja nem volt, nem voltak megszakadva a szálak. Ott szét is műtöttem a csatlakozót gombostűkkel, újra forrasztottam, összébb hajtogattam. Vagy 2 órát elbíbelődtem vele.
Még kigondolom, hogy Ofiéktól rendeljek új ugyanilyen sz.rt, vagy bontóból hozzak a régi fajtából. Azzal sosem volt gond, viszont a bontotthoz kábelt kell toldani, míg az újat fel lehet szépen tenni, max 1 centivel rövidülnek a kábelek.
Ha forrasztás gondod van, gyere, megoldjuk, van minden ami kellhet hozzá.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-05-05 15:41:26 // 94462
Ezzel a csatis dologgal változott az indítás és a fehér füst?
ProdyG2017-05-05 15:10:53 // 94461
Elég sokat bíbelődtem már ezzel az 5 csatlakozóval, mivel muszáj volt, és az a tapasztalatom, hogy nálam tuti a csati a ludas, mert bizonyos helyzetekben (piszkálás után) megjavul a kocsi. Persze van esély magukra a kábelekre is, de inkább a csatikat tartom valószínűnek (kis gyenge szar az egész). Így, hogy véglegesen nem tudom megjavítani a kocsit, úgy látom a múlt hétvége után, hogy úgy mehetek a legbiztosabbra, ha új csatikat veszek.
Kérdeztem több embertől is, végül Elaforg-ék küldenek nekem 5 új, gyári csatit. Jövő héten érkezik, utána már csak a forrasztást kell valahogy megoldanom.
Szerintem te is cseréld le a csatikat, valami stabilabbra. Itt a fórumon kettőnkön kívül legalább 3 embernek jött már elő ugyanez a probléma (Haddel, Valerossi stb...).
Lehet Debrecenben valami negatív erők hatnak :D
Kérdeztem több embertől is, végül Elaforg-ék küldenek nekem 5 új, gyári csatit. Jövő héten érkezik, utána már csak a forrasztást kell valahogy megoldanom.
Szerintem te is cseréld le a csatikat, valami stabilabbra. Itt a fórumon kettőnkön kívül legalább 3 embernek jött már elő ugyanez a probléma (Haddel, Valerossi stb...).
Lehet Debrecenben valami negatív erők hatnak :D
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-05 15:10:14 // 94460
Sejtem, hogy a csavarhúzós javítás nem örök életű. :-) Viszont az világos lett, hogy a box aljzatba dugva jobb a kontakt, mint az injektorra dugva. Egyben kisebb a mechanikai igénybevétel is, kevesebb a rezgés. Úgyhogy taktikusan visszaiktattam a boxot és reménykedek, hogy egy darabig nem kell hozzányúlnom.
Ha más nem, időt nyertem, hogy rendeljek valahonnan 5 normális csatlakozót.
Plusz amit régóta tervezek (már a 146-nál gondolkoztam rajta), szereztem egy Windows tabletet. Nem kifejezetten erre vettem, egy melómhoz kell érintő panelre optimalizálni a szoftverünket, mindenképp kellett valami tapis PC. Akkor már olyat szereztem (refurbished cucc) ami egyéb mókákra is jó. Sose hittem volna, hogy létezik olyan, hogy hasznos tablet, de ez tényleg az. :-)
A Bluetooth ELM-327 adapterrel összelőttem, simán, egyből működött a MES. A sávszélesség is jónak tűnik. Hogy mennyire kényelmes így kiolvasni. Még egy hosszabbító kábelt szerzek, hogy ne kelljen nyitogatni az OBD csati előtti borítást és igazából megszűnik a macera faktor. A legtutibb az volna, ha a hosszabbító kábelt megtuningolnám egy kicsit egy kapcsolóval. ON állásban ad tápot az adapternek, mehet a kiolvasás, sose kéne kiszedni az adaptert.
Ha más nem, időt nyertem, hogy rendeljek valahonnan 5 normális csatlakozót.
Plusz amit régóta tervezek (már a 146-nál gondolkoztam rajta), szereztem egy Windows tabletet. Nem kifejezetten erre vettem, egy melómhoz kell érintő panelre optimalizálni a szoftverünket, mindenképp kellett valami tapis PC. Akkor már olyat szereztem (refurbished cucc) ami egyéb mókákra is jó. Sose hittem volna, hogy létezik olyan, hogy hasznos tablet, de ez tényleg az. :-)
A Bluetooth ELM-327 adapterrel összelőttem, simán, egyből működött a MES. A sávszélesség is jónak tűnik. Hogy mennyire kényelmes így kiolvasni. Még egy hosszabbító kábelt szerzek, hogy ne kelljen nyitogatni az OBD csati előtti borítást és igazából megszűnik a macera faktor. A legtutibb az volna, ha a hosszabbító kábelt megtuningolnám egy kicsit egy kapcsolóval. ON állásban ad tápot az adapternek, mehet a kiolvasás, sose kéne kiszedni az adaptert.
ProdyG2017-05-05 14:40:19 // 94459
Hát igen, ugyanezt írnám én is, ha még velem sem történt volna ilyesmi.
Nálunk ez a "vészmód", amit írunk, úgy néz ki, hogy mivel automata a váltó, amilyen sebességben előjön a hiba, abban marad a váltó. Tehát, ha épp kettesben van a kocsi, akkor abban is marad, tehát nem megyünk vele 100-zal, még 50-nel se :)
Nekem januárban jött elő először Egerben a probléma (debreceni vagyok), miután hazaértem, nagy nehezen kiderítettem a fórumról, hogy mi a baj, ugyanazt csináltam a csatikkal, mint amit most Warbi csinált, és 3 hónapig bírta (múlt hét végéig, amikor meg Pesten voltam). Ott pályán kapott el a dolog, akikor 6-osban volt a kocsi, na ilyenkor meg lassan nem tudsz menni, ha lefékezel olyan 50 körüli sebességre, akkor érzed, hogy a nyomaték tol mint állat és alig tud az ember fékezni. Ki kell venni üresbe, aztán indul a móka újra...
Tehát tipikusan az a sztori, amire mindenki mondja, hogy sose vegyél olasz autót. Megkaptam én is a családtól...
Más nagyobb problémám még nem volt a kocsival, de ezeknél az eseteknél azért én is elgondolkodtam a dolgon...
Nálunk ez a "vészmód", amit írunk, úgy néz ki, hogy mivel automata a váltó, amilyen sebességben előjön a hiba, abban marad a váltó. Tehát, ha épp kettesben van a kocsi, akkor abban is marad, tehát nem megyünk vele 100-zal, még 50-nel se :)
Nekem januárban jött elő először Egerben a probléma (debreceni vagyok), miután hazaértem, nagy nehezen kiderítettem a fórumról, hogy mi a baj, ugyanazt csináltam a csatikkal, mint amit most Warbi csinált, és 3 hónapig bírta (múlt hét végéig, amikor meg Pesten voltam). Ott pályán kapott el a dolog, akikor 6-osban volt a kocsi, na ilyenkor meg lassan nem tudsz menni, ha lefékezel olyan 50 körüli sebességre, akkor érzed, hogy a nyomaték tol mint állat és alig tud az ember fékezni. Ki kell venni üresbe, aztán indul a móka újra...
Tehát tipikusan az a sztori, amire mindenki mondja, hogy sose vegyél olasz autót. Megkaptam én is a családtól...
Más nagyobb problémám még nem volt a kocsival, de ezeknél az eseteknél azért én is elgondolkodtam a dolgon...
Chris1592017-05-05 14:19:40 // 94458
Sajnos igaz az, hogy rá kell áldozni ha egy jobbat akarsz kifogni 159-ből.
Nálunk a hírdetések 90%-a külföldről behozott, nevetek csak rajta, hogy ilyen 1.5-1.8 között rengeteg van hahun. Kérdem én az milyen lehet, ha keresni is akarnak rajta kifizette a 200-ezres regadót stb.. magyarul megvette 3-4000 euroért.
Sokat néztem a Mobile.de-t de ott is a jobbaknak elkérik az árát.
Egy jól felszerelt 2.4 TI-ért elkértek újonnan 40000 eurot.
Mikor tavaly novemberben vettem az enyémet sokan megköveztek, hogy ennyi pénzt (2.8 milla) egy 10 éves autóért vehettél volna BMW E60-at is ennyiért, de ismertem az autó előéletét az osztrák 1 tulajt, tudtam hogy garantált a kilométer is és ez már nem a 1.5 millás kategória.
Levezettem már 12000 km-et vele azóta a legapróbb gond nélkül.
Nem azt akarom mondani, hogy minél drágább az autó akkor jó is lesz de 1.5 ökért biztos szarok vannak. És pont ezek miatt húzzák le rendesen a 159-esek árát.
Én is tudom, hogy pár év múlva ha eladnám nem fognak annyit érte adni mint amennyit valójában ér az autó.
Állítom hahun hírdetett 150db -ból 100 db biztos kétes rosszabb állapotú.
Nálunk a hírdetések 90%-a külföldről behozott, nevetek csak rajta, hogy ilyen 1.5-1.8 között rengeteg van hahun. Kérdem én az milyen lehet, ha keresni is akarnak rajta kifizette a 200-ezres regadót stb.. magyarul megvette 3-4000 euroért.
Sokat néztem a Mobile.de-t de ott is a jobbaknak elkérik az árát.
Egy jól felszerelt 2.4 TI-ért elkértek újonnan 40000 eurot.
Mikor tavaly novemberben vettem az enyémet sokan megköveztek, hogy ennyi pénzt (2.8 milla) egy 10 éves autóért vehettél volna BMW E60-at is ennyiért, de ismertem az autó előéletét az osztrák 1 tulajt, tudtam hogy garantált a kilométer is és ez már nem a 1.5 millás kategória.
Levezettem már 12000 km-et vele azóta a legapróbb gond nélkül.
Nem azt akarom mondani, hogy minél drágább az autó akkor jó is lesz de 1.5 ökért biztos szarok vannak. És pont ezek miatt húzzák le rendesen a 159-esek árát.
Én is tudom, hogy pár év múlva ha eladnám nem fognak annyit érte adni mint amennyit valójában ér az autó.
Állítom hahun hírdetett 150db -ból 100 db biztos kétes rosszabb állapotú.
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-05 13:57:06 // 94457
Kérdezd csak még ProdyG cartársat, hogy hányszor járt így a csatlakozók miatt, és mekkora kínlódás volt haza jutni.
Nekem egy alkalom a belvárosból hazáig is bőven elég volt az élményből... A váltó vész módba kapcsol, van 1-es és hátramenet. Nem parázom én túl, hidd el :-)
Egyébként a módszer úgy tűnik, hogy bevált, egy picit sem rántott azóta. Pedig direkt mentem mindenfelé, sok megállással. Hibátlan. Picit finomabb lett az egész autó. Lámpánál ha nem teszem ki N-be, észrevehetően normálisabb a hangja, nem rezeg annyira. Eddig azt hittem, hogy az úgy jó, de most így kellemesebb.
Nekem egy alkalom a belvárosból hazáig is bőven elég volt az élményből... A váltó vész módba kapcsol, van 1-es és hátramenet. Nem parázom én túl, hidd el :-)
Egyébként a módszer úgy tűnik, hogy bevált, egy picit sem rántott azóta. Pedig direkt mentem mindenfelé, sok megállással. Hibátlan. Picit finomabb lett az egész autó. Lámpánál ha nem teszem ki N-be, észrevehetően normálisabb a hangja, nem rezeg annyira. Eddig azt hittem, hogy az úgy jó, de most így kellemesebb.
Shadin2017-05-05 13:56:51 // 94456
Az egyébként is csak a széle tartja.
yani🍀2017-05-05 13:54:45 // 94455
Jó a cikk, de pont azt erősíti bennem, ami mindig is ott van a fejemben a Giuliával kapcsolatban. Biztosan nagyon jó autó, még nem volt szerencsém vezetni, de nem fogott meg úgy mint a 159.
Smith2017-05-05 13:51:13 // 94454
Meg ilyenkor mi tartja a hátsó üléstámlát, csak a két széle? :(
csokagm2017-05-05 13:38:10 // 94453
Ez egyébként, felszereltségben meg a képeken jónak tűnik. Bár nem tudom a roló hova tud elkeveredni a csomagtartóból. Csak hát marha messze van.
159
159
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-05-05 13:38:01 // 94452
Szép bizony , pláne a TI felnikkel :D
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-05-05 13:34:15 // 94451
Bizony sokkal finomabb volt mint a 2.4 őspatkányé :) Itt a 6-at ha nem hírtelen rakod dupla kuplung kell mint a traktoroknál :)
csokagm2017-05-05 13:34:10 // 94450
Próbálok jót keresni, de nehéz. Most megnéztem mi van a keleti országrészben (Debrecen-Nyíregyháza), elvertem rá egy fél napot, meg az utazás, de egyik autónál se maradtam többet 5 percnél.
Norby egyébként azt mondta, a Ti kerekek nélkül odaadja 2,4-ért az övét, de az már nekem picit sok sajnos. Meg hát a nyárit is akkor egyből venni kéne, ami körülbelül 120ezer forint lehet. Bár élőben nem láttam, de gondolom az szép állapotban van.
Norby egyébként azt mondta, a Ti kerekek nélkül odaadja 2,4-ért az övét, de az már nekem picit sok sajnos. Meg hát a nyárit is akkor egyből venni kéne, ami körülbelül 120ezer forint lehet. Bár élőben nem láttam, de gondolom az szép állapotban van.
Liquid2017-05-05 13:29:39 // 94449
pont azt szeretem benne (többek között) hogy van "súlya" a váltónak, kormánynak
Shadin2017-05-05 13:28:38 // 94448
Eddigi legjobb váltóm az M32-es...
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-05-05 13:05:38 // 94447
Az 1.9 a váltó súlyosan, nehezen kapcsolható. Biztos nem vezettek még manuális 2.4 et :D
Giuntini2017-05-05 12:57:18 // 94446
Szerintem jó cikk!
Haddel2017-05-05 12:34:29 // 94445
Giuntini2017-05-05 12:29:05 // 94444
Ez nem csak a 159-nél van így, a BMW-nél is ugyanez a helyzet. A jót egyszerűen nem hozzák be. Szerintem úgy kell most nekiindulni a 159 vételének, hogy van rá 2,5 millió forintod, évjárattól függetlenül, megnézed hogy a kasztnija egyben van, és bízol a jó szerencsében. Es mellette van egy millió tartalékod, amit rá tudsz áldozni. Mert egy turbó felújítás alsóhangon 200 ezer.
yani🍀2017-05-05 11:55:47 // 94443
Sajnos nagyon leharcoltakat hoznak be az országba. Korábban volt erről már vita itt a fórumon is, de az biztos, hogy egyre nehezebb jó állapotút találni.
Azokat próbáld megnézni, amiket az adok-veszekben is hírdetnek!
Azokat próbáld megnézni, amiket az adok-veszekben is hírdetnek!
Smith2017-05-05 11:44:17 // 94442
A kínálat bőséges, de az általános állapot az valami siralmas, és szinte majdnem mindegy, hogy 1.5M-nál vagy 2.5M-nál keresgélsz. :(
csokagm2017-05-05 11:30:10 // 94441
Én nézek rossz autókat vagy valobsn rengetegnek levsn utve a küszöbe kavicsokkal, amitől persze rohad is. Pedig bőven nem a kínálat legaljat nézem.