Dehogy írja. Nyugodtan le lehet állítani közben. Nem kell ezt túlspilázni. 2.0-nál legalábbis biztos nem. Ha nem bírja végigcsinálni, majd újrakezdi a következő alkalommal. Feleslegesen terhelné csak vele az embert. A mérnök figyelembe vette a szóba jöhető forgatókönyveket, amikor a regenerálás kivitelezését tervezte. Ezeket azért rakják a gépház alá, mert ott a helye.
Lenne amúgy egy kérdésem. Tegnap, mikor mentem pestre, már az M0-ról hajtottam le (100+ km-t mentem már ekkor), hirtelen jött a sípolás (ez a check engine-es), és a body comp kiírta, asszem azt, hogy water in diesel fuel filter. Legalábbis azt hiszem. Mert max 2 mp-re tette ki a szöveget, nem olyan sokáig, mint a check engine-es szövegeket. Végig sem tudtam olvasni rendesen. Utána sem maradt égve semmi a műszerfalon.
Alfaowner-en próbáltam utána nézni, de nagyjából mások is hasonló dolgokról számoltak be. Kicsit felvillan, aztán semmi. Volt egy valaki, aki szerint azonnal cserélni kell az üzemanyag szűrőt, mert már tele van vízzel, de mások vagy azt írták, hogy egyszer már nekik is felvillant, de azóta semmi, vagy azt, hogy időnként felvillan, de szintén semmi.
MES-sel próbáltam kiolvasni, de nem hagyott hibakódot.Azóta szintén belement már vagy 200 km.
Találkozott már valaki a jelenséggel?
RomeoOne2017-05-14 21:53:48 // 94740
Dömpi (il dottore)2017-05-14 21:00:25 // 94739
Egyáltalán nem.
Dömpi (il dottore)2017-05-14 20:57:16 // 94738
Ua. Mint a gyári felni!
Smith2017-05-14 20:43:40 // 94737
Idehaza is csinálnak méretre, azt belehímezve amit csak kér az ügyfél. Nekem is ilyen volt a 66-ban, tök szépen megcsinálták.
Nekem innét volt a 66-os szőnyeg: http://autofelszereles.j9.hu/budapest/wit-kft/
De mszabika is intézett már sokat, úgy látom, szép is nagyon!
Ime: http://www.alfaamore.com/forum/mecsekaljai_utkozes?m=376641#373508
Nekem innét volt a 66-os szőnyeg: http://autofelszereles.j9.hu/budapest/wit-kft/
De mszabika is intézett már sokat, úgy látom, szép is nagyon!
Ime: http://www.alfaamore.com/forum/mecsekaljai_utkozes?m=376641#373508
Bushmaster2017-05-14 20:32:03 // 94736
Én múltkor az ebay en bogarasztam ,és ott voltak szerintem jók nem olyan sok pénzért, és szerintem nem is volt giccses
Smith2017-05-14 20:19:15 // 94735
Ez ennyiért rendelhető, webshop ár. Igaz ennyiért is qrvadrága.
Smith2017-05-14 20:16:56 // 94734
A MES-sel ki lehet íratni, szóval van (lenne) ilyen funkció. Azonban az autó nem használja... :D Fene érti ezt.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-05-14 19:09:04 // 94733
volt valamikor...60-66e :DDD
csokagm2017-05-14 19:01:56 // 94732
Baszki lehet nem gyari lesz😁😁 a vezetoi oldali nem szép.
Romeone: azt hittem kiírja amikor csinalja, hogy ne allitsam le véletlen kozben.
Romeone: azt hittem kiírja amikor csinalja, hogy ne allitsam le véletlen kozben.
Smith2017-05-14 18:51:37 // 94731
RomeoOne2017-05-14 17:35:06 // 94730
Ma, több mint egy év és 17000 km után sikerült elcsípni az első regenerálást :D Nekem mindig ki van téve a pillanatnyi fogyasztás a képernyőre, de még így sem sikerült egyszer sem észrevenni. Ma viszont 60-70-el döcögtem 4-esben a szar úton, amikor látom, hogy 10 liter körül van az átlagfogyi a kb. 4-5 helyett, amit ilyen sebesség körül szokott produkálni. Kikapcsoltam a rádiót, mnitha kicsit mélyebben búgott volna a gép. Aztán kb. 5 perc múlva visszaállt az átlagfogyasztás 5 literre, a búgást sem hallottam már. Feltételezem, akkor ez volt a regen, amit még eddig sosem csíptem el :D
Smith2017-05-14 14:09:38 // 94729
Akkor eper, cikkszam, aztan azon a par helyen korbekerdezni, hol olcsobb :)
csokagm2017-05-14 12:26:11 // 94728
Szőnyeget hol érdemes venni? Jó lenne ha gyári lenne, sötét.
Haddel2017-05-14 11:36:59 // 94727
Nem kell blog .kiszeded ,ujat bepattintod. Ovatosan,különösen hüvös időben könnyen letörik a bepattanó része. Én egyböl letörtem😃
ProdyG2017-05-14 10:32:23 // 94726
Az első szélvédő alsó sarkainál levő felhajlott "levélfogó vég" kicseréléséről van blogja valakinek?
Vagy tök egyszerű az egész?
Vagy tök egyszerű az egész?
Nivan842017-05-14 09:56:02 // 94725
de itt senki nem irracionális módról beszél
RomeoOne2017-05-14 09:46:59 // 94724
Az nem megoldás, ha irracionálisan felkeményíti a futóművet. Csak sokkal sérülékenyebb lesz. Ha maximális terhelés alatt nem nyeli el a lengéscsillapító meg a rugó az egyenetlenségekből adódó ütéseket, hanem tartja a távolságot, akkor lesz majd tengelytörés vagy mittudomén.
Bár láttam már olyat, hogy vasrudat hegesztett be az okos a lengéscsillapító helyére, mert azt a tippet kapta, hogy annál keményebbet úgy sem talál :D
Bár láttam már olyat, hogy vasrudat hegesztett be az okos a lengéscsillapító helyére, mert azt a tippet kapta, hogy annál keményebbet úgy sem talál :D
Nivan842017-05-14 09:30:42 // 94723
Háát, a spirál rugó mellé keményebb gátló is kellene szerintem.
Nivan842017-05-14 09:28:37 // 94722
Dugj rá egy bluetooth-os Loudlink egységet, én is inkább így használom, nem szeretném kivenni a gyárit.
emGéza2017-05-14 08:40:58 // 94721
Amúgy hangosak voltak a tetőn a bricók?
emGéza2017-05-14 08:38:46 // 94720
sztane2017-05-14 06:18:02 // 94719
nem tudom, hogy létezik-e NIVOMATIC-os hátsó futómú, mint a 156SW-nél, ha igen akkor nagyon egyszerű a megoldás
komplett rugóstag cseke és és állandóan tartja a szintet
ez nálam a 156Sw-nél bárhogy terheltem állandóan tartotta a szintet
komplett rugóstag cseke és és állandóan tartja a szintet
ez nálam a 156Sw-nél bárhogy terheltem állandóan tartotta a szintet
Bushmaster2017-05-14 00:20:03 // 94718
Ott a pont! Nem tudtam, hogy az övé nem gyári.
Smith2017-05-13 23:26:18 // 94717
RomeoOne2017-05-13 23:17:05 // 94716
De a tied alatt gyári felni van. Nézd meg a képeken, hogy mennyivel mélyebben ül a kerékjáratban a tied, mint a Dömpié. Ahogy mondtam is előbb, ez lesz az egész probléma gyökere. Én sem pakolnám agyon a gépet az ET32-es felni mellett, ültetni meg főleg felejtős lenne :D
Bushmaster2017-05-13 22:32:27 // 94715
Komolyra fordítva a szót lehet egy állítható sport futómű megoldás lenne, de az ugye nem apró pénz vagy legrugo de azzal megint ugyan az a helyzet. Egyébként én karácsonykor mentem az enyémmel rotyra pakolva (5 személy, meg a csomi fullon de olyan szinten hogy a laptop is a utasok talpa alatt volt :-D ) a felni peremeig nyelte el a sarvedo ív a gumit de nem ért bele ,bár én pályán mentem.
RomeoOne2017-05-13 21:42:36 // 94714
Nekem erre már van egy elkülönített kármentő alapom :D
Smith2017-05-13 21:36:55 // 94713
Nem szívás a ködfényszóró. Elől csak lepattintod a takaróját, aztán 3 csavar fogja szemből. Utána egyben kivehető a ködlámpa.
csokagm2017-05-13 21:27:45 // 94712
Azért nem baj, ha nem gyorshajtásra fizetek. :D
RomeoOne2017-05-13 21:23:03 // 94711
Ha nincs sebességérzet, akkor nem mész elég gyorsan :D
csokagm2017-05-13 21:18:21 // 94710
Arra kíváncsi leszek, majd elolvasom ha megírod.
Ja igen, néztem, hogy ki van égve a jobb első ködfényszóró. Gondolom elég szívás cserélni. Jól gondolom?
Ja igen, néztem, hogy ki van égve a jobb első ködfényszóró. Gondolom elég szívás cserélni. Jól gondolom?
Morfiusz Cédula2017-05-13 21:11:13 // 94709
Gratula az autódhoz!
Igen, nekem is fájdalmas felismerés volt, de a gyári B&M nem ismeri a zene átviteléhez használt protokolt (ami alkalmazások meg léteznek IOS-re és Androidra azok telefonhívásként szimulálják, ami meg mono, a minőség meg felejtős). Az én megoldásom az volt, hogy beraktam egy bluetooth-aux stick-et a keszttyűtartóba, azt csatlakoztattam a rádió külső bemenetéhez (illetve az én esetemben a CD changer-re), ezt használom zenejátszáshoz, a B&M pedig megmaradt a hívásoknak. A telefon meg tud két Bluetotth eszközhöz csatlakozni ,ha a profil nem ugyanaz. (media vs call) Hamarosan a blogomba is feldobom a részletes how to-t.
Igen, nekem is fájdalmas felismerés volt, de a gyári B&M nem ismeri a zene átviteléhez használt protokolt (ami alkalmazások meg léteznek IOS-re és Androidra azok telefonhívásként szimulálják, ami meg mono, a minőség meg felejtős). Az én megoldásom az volt, hogy beraktam egy bluetooth-aux stick-et a keszttyűtartóba, azt csatlakoztattam a rádió külső bemenetéhez (illetve az én esetemben a CD changer-re), ezt használom zenejátszáshoz, a B&M pedig megmaradt a hívásoknak. A telefon meg tud két Bluetotth eszközhöz csatlakozni ,ha a profil nem ugyanaz. (media vs call) Hamarosan a blogomba is feldobom a részletes how to-t.
csokagm2017-05-13 21:10:27 // 94708
Köszönöm! A Blue&Me-t ma már megcsináltam.:)
Elsőre a 166 után, sokkal feszesebb a futómű és stabilabb is. Fantasztikus menni vele. Sebességérzet ebben sincs. Kár, hogy nem lehet kirakni középre nagyban akkor kicsit jobban látnám.
Elsőre a 166 után, sokkal feszesebb a futómű és stabilabb is. Fantasztikus menni vele. Sebességérzet ebben sincs. Kár, hogy nem lehet kirakni középre nagyban akkor kicsit jobban látnám.
RomeoOne2017-05-13 20:47:02 // 94707
Szerintem a probléma gyökere, hogy nem gyári a felnid és kicsi az ET. Ha gyári lenne, akkor elég mélyen ülne, hogy ne érjen hozzá. Nem hiszem, hogy erre van olyan megoldás, ami nem a kókányolás kategóriába tartozna. Ha ültetve van a kocsi, akkor talán az ültetés nélküli rugószett. Ha ültetve sincs, akkor talán a gyári felni megoldaná.
Dömpi (il dottore)2017-05-13 20:42:33 // 94706
Azt én is csináltan a Dacia-val.
De ez nem Dacia!!!
De ez nem Dacia!!!
alfa155gyuri2017-05-13 20:13:49 // 94705
Nekem vannak is olyan gumi tuskóim. :)
Bushmaster2017-05-13 19:47:42 // 94704
Régen csináltak olyat (wartburg touring :-D ) ,hogy egy egy gumi tuskot raktak a spiralok közé. :)))
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-05-13 19:05:08 // 94701
Lehet "fáradtak," már a hétsó spirálrugóid, vagy abból kéne valami erősített fajta ha létezik olyan.
Smith2017-05-13 17:53:25 // 94700
A bal oldali tavolsag H1 cserejehez tenyleg ki kellene vennem a motorvezerlot??? Valahogy nincs olyan nogyogyasz kezem hogy beferjen... :(
alfa155gyuri2017-05-13 17:30:53 // 94699
Igen,be tudod tenni a kesztyűtartóba és a kormányról is tudod vezérelni.és folyamatosan rögzíti az utadat is.
Dömpi (il dottore)2017-05-13 16:36:05 // 94698
Stácok, tanács kéne!
Beraktam a cuccokat a csomagtérbe ötünknek, utána fel a horogra a bringaszállító, arra 3 bringa, 1 a tetőre. Elindultunk, be 50 méter után vissza is fordultunk: minden kis zöttyenőnél a 19-es kerék beleért a kerékjárati ívben lévő műanyagba.
Egy további bringa felkerült a tetőre, de nem lett jobb a helyzet. Úgyhogy harmadik nekifutásra átpakoltunk a csomagtartóból mindent a 147-be és jöttünk 2 autóval. Így már nem ül a feneke.
Szóval a kérdés: mit cseréljek a hátsó futóművön, hogy megtartsa a seggét az Arkangyalnak akkor is, ha rámegy + 50 - 60 kg a vonóhorogra a csomagtartóban lévő cuccokon felül.
Beraktam a cuccokat a csomagtérbe ötünknek, utána fel a horogra a bringaszállító, arra 3 bringa, 1 a tetőre. Elindultunk, be 50 méter után vissza is fordultunk: minden kis zöttyenőnél a 19-es kerék beleért a kerékjárati ívben lévő műanyagba.
Egy további bringa felkerült a tetőre, de nem lett jobb a helyzet. Úgyhogy harmadik nekifutásra átpakoltunk a csomagtartóból mindent a 147-be és jöttünk 2 autóval. Így már nem ül a feneke.
Szóval a kérdés: mit cseréljek a hátsó futóművön, hogy megtartsa a seggét az Arkangyalnak akkor is, ha rámegy + 50 - 60 kg a vonóhorogra a csomagtartóban lévő cuccokon felül.
Smith2017-05-13 15:32:23 // 94697
Két megoldás van, az egyik ingyenes, a másik pedig közel 70.000 Ft :D
1. távvezérléssel Yani és Shadin segítségével addig nyomkodtam a MES-ben a konfigokat, amíg végre lemondott jármű arról, hogy minden beállítást a RadioNav-ra tegye. (ajtó zárás, idő/dátum beállítás, stb.) Ezeket szépen vissza teszi a műszeregységre. Nem kellenek napi szinten, semmivel sem kényelmetlenebb a műszerfalon kezelni őket, mint a RadioNav-on. Sőt... nem olyan szép színes, de nekem jobban kézre is áll. Az car infók is visszamennek középre, szóval semmi nem marad, amiről le kellene mondani.
Szigurúan zárójelben jegyzem meg, de ezeket mind-mind lehet állítgatni a MES-ben is. Időt, dátumot, ajtót, mindent. És mivel nem gyakran van rá szükség, ha át kell állítani, elég gyorsan megtehető. Kábel, laptop, 1-2 kattintás és kész.
Ez volt az ingyenes megoldás.
2. Connects2 gyárt olyan adaptert ami 159-hez való. A canbus és a rádió tolatókamera bemenete közé csatlakoztatható, és amikor menüben akarsz kavarni, akkor a tolatókamera video bemenetén keresztül megjeleníti neked azt. Car info, config, stb. Ez az adapter mikor utoljára néztem, 67.xxx HUF volt. Na ez nekem ennyit nem érne meg az biztos. Nem úr aki nem herdál, de van egy határ :)
1. távvezérléssel Yani és Shadin segítségével addig nyomkodtam a MES-ben a konfigokat, amíg végre lemondott jármű arról, hogy minden beállítást a RadioNav-ra tegye. (ajtó zárás, idő/dátum beállítás, stb.) Ezeket szépen vissza teszi a műszeregységre. Nem kellenek napi szinten, semmivel sem kényelmetlenebb a műszerfalon kezelni őket, mint a RadioNav-on. Sőt... nem olyan szép színes, de nekem jobban kézre is áll. Az car infók is visszamennek középre, szóval semmi nem marad, amiről le kellene mondani.
Szigurúan zárójelben jegyzem meg, de ezeket mind-mind lehet állítgatni a MES-ben is. Időt, dátumot, ajtót, mindent. És mivel nem gyakran van rá szükség, ha át kell állítani, elég gyorsan megtehető. Kábel, laptop, 1-2 kattintás és kész.
Ez volt az ingyenes megoldás.
2. Connects2 gyárt olyan adaptert ami 159-hez való. A canbus és a rádió tolatókamera bemenete közé csatlakoztatható, és amikor menüben akarsz kavarni, akkor a tolatókamera video bemenetén keresztül megjeleníti neked azt. Car info, config, stb. Ez az adapter mikor utoljára néztem, 67.xxx HUF volt. Na ez nekem ennyit nem érne meg az biztos. Nem úr aki nem herdál, de van egy határ :)
csokagm2017-05-13 14:46:35 // 94696
Egyébként, arra valahogy rá lehet tenni az autóról az infókat az autóról?
Smith2017-05-13 14:35:57 // 94695
Nem, a rádió majdani keretére. Ott nem lesz egy fizikai gomb se, csak egy fekete keret. Ami most szimpla fekete műanyag, azt kell majd fóliáznom, hogy illeszkedjen némileg a körítéshez. :)
csokagm2017-05-13 14:24:40 // 94694
Arra gondolsz ami műanyag?
csokagm2017-05-13 14:23:30 // 94693
Ez szép, az én műszerfalam színéhez menne is. Egyébként, ha ilyet raknék be az USB-t a kesztyűtartóban tudnám használni? Illetve, hogy tudjam a kormányról vezérelni az is fontos lenne.
Smith2017-05-13 14:12:15 // 94692
Nekem is ugyanilyen a műszerfalam, ilyenre szeretném majd a keretet is :)
alfa155gyuri2017-05-13 14:04:34 // 94691
Sziasztok!
Nekem egy androidos fejegységem van nagyon meg vagyok vele elégedve megy rajta az igo a here a trafi hunter.
A képeim között meg tudjátok nézni,sajnos ide nem sikerül kirakni mert nagyon béna vagyok nem tudok képet beilleszteni ide :(
Nekem egy androidos fejegységem van nagyon meg vagyok vele elégedve megy rajta az igo a here a trafi hunter.
A képeim között meg tudjátok nézni,sajnos ide nem sikerül kirakni mert nagyon béna vagyok nem tudok képet beilleszteni ide :(