Az a baj, hogy Zsoltiék túl sok munkát kapnak, így nagyon nehéz időpontot egyeztetni. A vezérlés cserét tavaly ők csinálták, azóta visszavittem hogy nem jó, de nem volt idejük kivizsgálni a hiba valódi okát, meg nekem sem volt időm sok napra ott hagyni hogy majd csinálják amikor van idejük.
Nekem inkább az veri ki a biztosítékot, hogy amióta megvan, egy napig nem tudtam vele úgy autózni, hogy nem lebegett ott a fejem felett hogy valamit javítani kell rajta. És most nem az esztétikai szepitkezesekre gondolok.. Imádok minden megtett métert, de hiányzik a megelégedés hogy most egyben van, és csak menni kell...
BigBratyó2017-04-26 22:20:01 // 94190
Hardy2017-04-26 21:58:54 // 94189
Ne aggodj. Én egy szinte hibatlan autot vettem 1,5 éve. Most jarok 1.5 millionál.
Haddel2017-04-26 21:46:36 // 94188
Nekem kuplungozás után egyből vajpuha ,és nagyon jó fogáspontú volt a pedálérzet.
Sztingo2017-04-26 21:35:50 // 94187
Ma reggel voltam balhézni.... Ök is azt mondták amit Shadin hogy még új s majd összekopnak a dolgok. Ma belement 600 km de nem lett jobb.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-04-26 21:27:59 // 94186
üt fel vagy le váltásnál, felpörög de nem megy...ezek a leggyakoribb hibák
csokagm2017-04-26 21:22:16 // 94185
Sziasztok!
Feltettem már jó pár kérdést. Elment a 66-om így már nagyon aktívan nézegetem az 59-eket.
Az automata jellemzően hol szokott hibázni ha nem az igazi?
Feltettem már jó pár kérdést. Elment a 66-om így már nagyon aktívan nézegetem az 59-eket.
Az automata jellemzően hol szokott hibázni ha nem az igazi?
SzJanos2017-04-26 21:10:43 // 94184
Kiütöttük reggel a hibakódot, ma így mentem vele, és egyenlőre nem jelentkezett újra. Viszont van egy fura nyiszogó hang amikor sebességben gurulok gáz nélkül (motorfékkel), lehet hogy ez a szelep hattyúdala már? Egyáltalán lehet ilyen fojtószelepet kapni, vagy csak bontott létezik (kétlem)?
Haddel2017-04-26 18:52:08 // 94182
Egy régi megrendelőm mondta mindig: pénz nem számít,anyag benne legyen!😃
Nyugi, Zsoltiék megcsinálják jóra.
Nyugi, Zsoltiék megcsinálják jóra.
Zolibácsi2017-04-26 17:38:51 // 94181
Sajnos van ilyen... Anyam 1.9 mjet multiplaja is igy jart. Volt egy 24000 forintos javitas rajta.kuplung lendkerek stb es a legfontosabb belso fotengely szimering csere mert fojt az olaj. Megcsinaltak majd egy ev utan megint elkezdte engedni az olajat. Nem vittem vissza. Inkabb Dz-ekhez vittem mert idokozben atszoktam oda. Szerencsere relativ olcson megusztuk a javitast. Nem irigyellek. Sok sikert
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-04-26 17:38:07 // 94180
Pajzsot én is cseréltem, nem érdemes festegetni nem lesz az igazi.
BigBratyó2017-04-26 17:13:28 // 94179
Ezek szerint igen. Pedig olyan helyekre vittem, amit többen is ajánlottak a fórumon.
Zolibácsi2017-04-26 17:03:13 // 94178
Mi a helyzet azzal a korabbi javitasokkal? Rosszul csinaltak meg?
BigBratyó2017-04-26 16:49:54 // 94177
Szopóroller vol 2..
Előzmények:
http://alfaamore.hu/tagok/10632/blog
Nem volt az igazi az autó, alacsony fordulat számon nem volt nyomaték, illetve az automata váltó is meg-meg akadt 3-4-esben. Tegnap lekerült a járgány Pécsre, hogy ezekkel kezdjünk valamit. :(
Úgy volt hogy holnap megyek érte.. Hittem én.. Ma hívtak, hát mondjuk úgy hogy most nem enyhén vagyok ideges..:
- szívósor tele korommal és olajjal?! - takarítás, turbó ellenőrzése után okosabbak leszünk
- vezérlés nincs a helyén..? - karácsony után lett a teljes vezérlés cserélve...
- automata váltóban nem jó az olaj.. - egy éve cserélve..
És akkor még apróságok:
- két tömítésnél olaj csepegés
- bal első lengőkar cserélendő?! - tavaly júniusban cserélve..
- motortartó bakok csereérettek
És akkor ami még tényleg már a hab a tortán:
- orr pajzs fényezése mállik le, fújni kellene
- kézifék bowden csereérett
- lassan az első féktárcsákat is szeretném cserélni
- csomagtér zár mikrokapcsoló meghalt
Legjobb esetben is váltóolaj csere, teljes szívósor takarítás és turbó ellenőrzés ~120e, legrosszabb esetben turbó csere (180e?..), és váltó felújítás (300e?..) + az összes apróság?!..
Úgy hogy már költöttem rá kb 600e-t 1 év alatt?...
Hát nem tudom... Lehet csak én vagyok ilyen "szerencsés", de ez akkor sem van rendjén, hogy egy folyamatosan karban tartott és általam szervízbe hordott autó közel áll a gazdasági totálkárhoz (1,2 millió rámegy egy autóra 1,5 év alatt, amit már a hahu-n 1,5-ért dobálnak...persze amikor én vettem 2 alatt nem volt egy sem..).
Sorry mindenkitől hosszú monológom miatt, de a miért kérdés eléggé foglalkoztat. Szeretem-szeretem, de ennyi pénzért? :D
Előzmények:
http://alfaamore.hu/tagok/10632/blog
Nem volt az igazi az autó, alacsony fordulat számon nem volt nyomaték, illetve az automata váltó is meg-meg akadt 3-4-esben. Tegnap lekerült a járgány Pécsre, hogy ezekkel kezdjünk valamit. :(
Úgy volt hogy holnap megyek érte.. Hittem én.. Ma hívtak, hát mondjuk úgy hogy most nem enyhén vagyok ideges..:
- szívósor tele korommal és olajjal?! - takarítás, turbó ellenőrzése után okosabbak leszünk
- vezérlés nincs a helyén..? - karácsony után lett a teljes vezérlés cserélve...
- automata váltóban nem jó az olaj.. - egy éve cserélve..
És akkor még apróságok:
- két tömítésnél olaj csepegés
- bal első lengőkar cserélendő?! - tavaly júniusban cserélve..
- motortartó bakok csereérettek
És akkor ami még tényleg már a hab a tortán:
- orr pajzs fényezése mállik le, fújni kellene
- kézifék bowden csereérett
- lassan az első féktárcsákat is szeretném cserélni
- csomagtér zár mikrokapcsoló meghalt
Legjobb esetben is váltóolaj csere, teljes szívósor takarítás és turbó ellenőrzés ~120e, legrosszabb esetben turbó csere (180e?..), és váltó felújítás (300e?..) + az összes apróság?!..
Úgy hogy már költöttem rá kb 600e-t 1 év alatt?...
Hát nem tudom... Lehet csak én vagyok ilyen "szerencsés", de ez akkor sem van rendjén, hogy egy folyamatosan karban tartott és általam szervízbe hordott autó közel áll a gazdasági totálkárhoz (1,2 millió rámegy egy autóra 1,5 év alatt, amit már a hahu-n 1,5-ért dobálnak...persze amikor én vettem 2 alatt nem volt egy sem..).
Sorry mindenkitől hosszú monológom miatt, de a miért kérdés eléggé foglalkoztat. Szeretem-szeretem, de ennyi pénzért? :D
Shadin2017-04-26 15:29:27 // 94176
Hali! Nekem is jelentősen alulra került a fogáspont a cserénél, összekopás után kicsit feljebb jött.
csokagm2017-04-26 14:31:28 // 94175
Hallottam erről a szívósor problémáról. Mi ez pontosan és hogyan lehet orvosolni?
Lexlutor2017-04-26 11:36:41 // 94174
pettinke2017-04-26 09:21:03 // 94172
folytószelep az az, ami a szívósor előtt van, ezen keresztül kap levegőt a motor a gázpedál állása szerint.
ennek a pozícióját érzékeli egy bele épített jeladó, és visszadobja a számítógépnek, hogy tényleg annyira nyílott-e ki, mint szeretnénk.
(semmi köze az EGR-hez)
kettőstömegű cserénél szerintem nem kell nyúlni ehhez a csatlakozóhoz, mert lent kotorászol a váltónál.
lehet kontatkhiba pl.
ennek a pozícióját érzékeli egy bele épített jeladó, és visszadobja a számítógépnek, hogy tényleg annyira nyílott-e ki, mint szeretnénk.
(semmi köze az EGR-hez)
kettőstömegű cserénél szerintem nem kell nyúlni ehhez a csatlakozóhoz, mert lent kotorászol a váltónál.
lehet kontatkhiba pl.
SzJanos2017-04-26 08:37:17 // 94171
Kiolvastattam a hibakódot P2620
Azt írta a folytószelep jeladója nem kap jelet?
Reggel nem volt idő többre, de elképzelhető, hogy csak a csatlakozó lett rosszul visszadugva a kettőstömegű cseréjénél?
Nem nagyon találok ilyen alkatrészt Unix oldalán, van vmi spéci neve? Nem ez az egr ugye?
Előre is köszi a segítséget, ötleteket!
Azt írta a folytószelep jeladója nem kap jelet?
Reggel nem volt idő többre, de elképzelhető, hogy csak a csatlakozó lett rosszul visszadugva a kettőstömegű cseréjénél?
Nem nagyon találok ilyen alkatrészt Unix oldalán, van vmi spéci neve? Nem ez az egr ugye?
Előre is köszi a segítséget, ötleteket!
pettinke2017-04-25 23:08:49 // 94170
menj vissza verni az asztalt, sem a ronda alapjárat, sem a lent fogó pedál nem normális dolog egy új kuplung / kettőstömegű esetén.
(éppen a rossz kettőstömegű tud okozni alapjárat-hibát, mert a lengő tömeg miatt zöttyen a főtengely, amit a holtponti jeladó továbbad a komputernek)
(éppen a rossz kettőstömegű tud okozni alapjárat-hibát, mert a lengő tömeg miatt zöttyen a főtengely, amit a holtponti jeladó továbbad a komputernek)
Sztingo2017-04-25 22:47:08 // 94169
Ja és a csere óta olyan az alapjárat mintha kihagyna egy henger
Sztingo2017-04-25 22:44:17 // 94168
Sziasztok ..
Ma kapott a vas új kuplung szettet meg kettőstömegüt. A kuplung annyira alul fog hogy alig lehet elindulni vele ez ilyen és hozzá kell szoknom vagy simán átvertek?
Alfa 159 2.4
Ma kapott a vas új kuplung szettet meg kettőstömegüt. A kuplung annyira alul fog hogy alig lehet elindulni vele ez ilyen és hozzá kell szoknom vagy simán átvertek?
Alfa 159 2.4
Haddel2017-04-25 21:21:30 // 94167
Facelift előttieknél szokott .
csokagm2017-04-25 21:01:02 // 94166
Sziasztok!
2,4-es JTD-ről kérdeznék. Hallottam róla, hogy néha a tőcsavar beletud szakadni a blokkba vagy valami hasonló. Ez micsoda pontosan? Ilyenkor sípol a turbó és teljesítményvesztés van?
2,4-es JTD-ről kérdeznék. Hallottam róla, hogy néha a tőcsavar beletud szakadni a blokkba vagy valami hasonló. Ez micsoda pontosan? Ilyenkor sípol a turbó és teljesítményvesztés van?
pettinke2017-04-25 20:40:20 // 94165
Biztos, hogy semmi köze a tűzhöz. Olvastasd ki.
SzJanos2017-04-25 20:16:22 // 94164
Sziasztok!
Ma pont ott jártam Budaörsön ahol az a nagy raktártűz volt, és nem bevillant a check engine lámpa... Ha a füsttől lett volna hibajelenségem akkor egyből elaludt volna, amikor elhagyom a "rossz" levegőt, vagy megmarad, amíg szerviz rá nem néz és ki nem üti a hibakódot? Vagy ez egy marhaság, és vigyem be hibakód olvasásra?
Ma pont ott jártam Budaörsön ahol az a nagy raktártűz volt, és nem bevillant a check engine lámpa... Ha a füsttől lett volna hibajelenségem akkor egyből elaludt volna, amikor elhagyom a "rossz" levegőt, vagy megmarad, amíg szerviz rá nem néz és ki nem üti a hibakódot? Vagy ez egy marhaság, és vigyem be hibakód olvasásra?
antonov2017-04-25 19:34:11 // 94163
Köszönöm, már írtam is neki.
Haddel2017-04-25 18:55:21 // 94161
Erhard 242 az alkatrészesünk. Meghoz bármit ,jó áron.
ProdyG2017-04-25 18:53:50 // 94160
Mennyibe kerül egy ilyen írás nagyságrendileg Manky-nál?
Norby2017-04-25 17:47:00 // 94159
Nemek is Ő írta meg 1 éve.
Nekem is egy kisebb írásom van, de elég is ennyi.
Én is csak ajánlani tudom.
Nekem is egy kisebb írásom van, de elég is ennyi.
Én is csak ajánlani tudom.
Bushmaster2017-04-25 16:44:47 // 94158
Akkor azt hiszem nyáron sort kértünk rá! Érdekes ez az emberi faj sose jó az ami van mindig többet akar :)
antonov2017-04-25 16:37:32 // 94157
Valamelyik kedves fórumtársunk foglalkozik gyári alkatrészek beszerzésével? Konkrétan erre: 55349498 érdekelne egy ár.
Roll19832017-04-25 16:20:52 // 94156
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_1.8_tbi_distinctive_ti_vezetett_szervizkonyv-11029633
Ezt valaki látta már élőben?
Ezt valaki látta már élőben?
RomeoOne2017-04-25 15:59:25 // 94155
Én nem is gondolkoztam dupla kipufogón. Nekem a minél nagyobb, öblösebb vég jön be. 100as kipufogóvèg van rajta, mert az volt a legnagyobb elérhető, de van akkora kivágás hagyva neki, hogy elbírná a 120ast is :D
SanyiJTD2017-04-25 11:30:28 // 94154
Még dilemmázok ,hogy mi legyen vele. Ha marad ,akkor természetesen újra lesz fújva patikára :)
SanyiJTD2017-04-25 11:29:26 // 94153
Igen,mert mindig is szerettem volna Ti-t. De annyira nem hatott meg a dolog őszintén így ,hogy megszereztem :D
Zolibácsi köszi ,de nem élnék a lehetőséggel :D
Zolibácsi köszi ,de nem élnék a lehetőséggel :D
Zolibácsi2017-04-25 11:11:02 // 94152
Michelin energy saver
Zolibácsi2017-04-25 11:08:20 // 94151
Oda adom cserebe az enyemet 17" jo michlen nyari gumikkal :-)
RomeoOne2017-04-25 10:56:13 // 94150
Mègis rápróbáltál újra a 19-re? Előzőnèl írtad, hogy nem volt komfortos. Most is ez a baj vagy csak simàn nem tetszik annyira?
RomeoOne2017-04-25 10:53:55 // 94149
Enyémben is bent van minden. Azóta csak a turbó előtt lèvö hőmérőszenzor halt meg egyszer egy izmos gázadásnál, de valószínűleg ennek semmi köze a megíráshoz :)
RomeoOne2017-04-25 10:51:12 // 94148
Mondjuk ezek az újabb Passat CC-k tényleg nem csúnyák
RomeoOne2017-04-25 10:49:21 // 94147
Vészmódban volt a Giulietta, vagy hogyhogy nem sikerült ezt gyorsan eldönteni? :D
Kócosw2017-04-25 10:24:10 // 94146
Fényezd át :)
Sztem pedig a TI all a legjobban a 159 nek..
Sztem pedig a TI all a legjobban a 159 nek..
David | Centocinquantanove2017-04-25 10:22:21 // 94145
Nincs valakinek véletlenül olyan rugója kézközelben ami az ajtóhatárolóban van? Csak a méretei kellenének (hossz és átmérő).
Ha valaki meg tudná ezeket adni nagyon hálás volnék!
A múltkor szétszedtem az enyémet, amiben az egyik rugó törött volt, de voltam olyan hülye, hogy nem mértem le.
Most pedig a kezem ügyébe akadt egy csomó hasonló rugó, több méretben, lehet, hogy jó lenne ezek közül valamelyik.
Ha és amennyiben valaki meg tudja adni a méreteket, és találok megfelelőt, annak AlfaCityn adnék is egy szettre való rugót, ha igényt tart rá :)
Ha valaki meg tudná ezeket adni nagyon hálás volnék!
A múltkor szétszedtem az enyémet, amiben az egyik rugó törött volt, de voltam olyan hülye, hogy nem mértem le.
Most pedig a kezem ügyébe akadt egy csomó hasonló rugó, több méretben, lehet, hogy jó lenne ezek közül valamelyik.
Ha és amennyiben valaki meg tudja adni a méreteket, és találok megfelelőt, annak AlfaCityn adnék is egy szettre való rugót, ha igényt tart rá :)
Shadin2017-04-25 08:08:13 // 94144
Azon még lett finomítva :-)
Haddel2017-04-24 22:55:55 // 94143
Én direkt ezért nem alakítottam át dupla kipufogósra,nehogy erősebbnek látszódjon mint amilyen,igy még nagyobb a meglepetés ,mikor elhúzok😃
Chris1592017-04-24 22:47:20 // 94142
Szia!
Látom neked is 2.4 jtd TI-d van. 2héttel ezelőtt voltam Mankynál, csak pozitívumot tudok róla mondani, nagyon segítőkész a hozzá nem értő kérdéseimet is szépen elmagyarázta.
Már az elején leesett, hogy nagyon érti a dolgát. Chipelés közben mielőtt feltölti az új progit a táblázatokat szépen elmondta, hogy mit miért csinál.
Gyárilag nekem a 209 lovas a vas manky szerint ezen másabb (jobb) a turbó mint a 200 lovason. Egy szolidabb progit írt rá így 230-240 ló közötti és 480nm a nyomaték. Gázreakció határozottan jobb lett. 1-2-be nincs ráadva a maximális nyomaték, azt hiszem a nyomatékcsúcsot is 2500-as rpm-re állítottuk. 4000-es fordulatnál meg a max teljesítmény.
EGR-t kiírta sőt a lefalazáshoz még kaptam tőle saválló lemezkét is.
DPF megmaradt, véleménye szerint itt még nem kell kivenni belőle.
Ha nem elég ez a teljesítmény, mondta nyugodtan menjek vissza és akkor módosítunk rajta 250 ló környékén viszont a DPF-et is ajánlott kivenni.
Az autó szerintem nagyon fain lett úgyhogy marad ez a szolidabb chip.
Fogyasztással is meg vagyok elégedve, 8-9 liter körül mozog elég sportosan vezetve.
Mióta megvan az alfa és látják a 2 kipuffot mindig bepróbálkozik valaki :)
Látom neked is 2.4 jtd TI-d van. 2héttel ezelőtt voltam Mankynál, csak pozitívumot tudok róla mondani, nagyon segítőkész a hozzá nem értő kérdéseimet is szépen elmagyarázta.
Már az elején leesett, hogy nagyon érti a dolgát. Chipelés közben mielőtt feltölti az új progit a táblázatokat szépen elmondta, hogy mit miért csinál.
Gyárilag nekem a 209 lovas a vas manky szerint ezen másabb (jobb) a turbó mint a 200 lovason. Egy szolidabb progit írt rá így 230-240 ló közötti és 480nm a nyomaték. Gázreakció határozottan jobb lett. 1-2-be nincs ráadva a maximális nyomaték, azt hiszem a nyomatékcsúcsot is 2500-as rpm-re állítottuk. 4000-es fordulatnál meg a max teljesítmény.
EGR-t kiírta sőt a lefalazáshoz még kaptam tőle saválló lemezkét is.
DPF megmaradt, véleménye szerint itt még nem kell kivenni belőle.
Ha nem elég ez a teljesítmény, mondta nyugodtan menjek vissza és akkor módosítunk rajta 250 ló környékén viszont a DPF-et is ajánlott kivenni.
Az autó szerintem nagyon fain lett úgyhogy marad ez a szolidabb chip.
Fogyasztással is meg vagyok elégedve, 8-9 liter körül mozog elég sportosan vezetve.
Mióta megvan az alfa és látják a 2 kipuffot mindig bepróbálkozik valaki :)
norbi04092017-04-24 22:35:33 // 94141
Nagyon szépen köszönöm! :) Hétvégén be is írjuk akkor a kódokat :)