Nem. A tanúsítvány szerint a Kleber több kategóriával jobb fogyasztás tekintetében, vizes úton tapadásban ugyanannyit kapott, hangerőben a Vredestein 70 a Kleber 71. Igaz hogy leghallkabbnak a Godyear Eagle F1-et hozza 68 dB-lel, na ilyenem volt de soha többet nem lesz az is biztos! Kopott összevissza nagyon gyorsan, hangos volt, vizes aszfalton pedig majd befostam, annyira úszott. Konkrétan halálfélelmem volt.
Szóval, akkor nyárinál is hátra kell a kevésbé kopott gumi?
Smith2017-02-27 14:18:26 // 92106
Liquid2017-02-27 13:55:45 // 92105
Nem feltétlenül, mert nyárinál is játszik a vizes úttest, ahol szintén nem rossz ha van hátul tapadás.
RomeoOne2017-02-27 13:53:19 // 92104
Mármint, azt akartad írni, hogy a Vredestein messze veri a Kleber-t, ugye?
Smith2017-02-27 13:51:56 // 92103
Nyárinál mindegy? Ahogy tetszik? :)
Giuntini2017-02-27 13:50:20 // 92102
Ez a télire vonatkozik. Viszont érdemes cserélgetni, mert elől jobban koptatja.
Giuntini2017-02-27 13:47:58 // 92101
Hőmérséklet érzékelő. A klimaszabályozást ez vezérli.
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-27 13:44:08 // 92100
Felfedeztem magamnak a hill holdert :-) Ez tök jó. A pláza feljáróban biztos nem néztek hülyének, hogy megállok az emelkedő közepén. Elindulok, megint megállok, pihengetek, elindulok... :-) ez vagány funkció.
Plusz kérdés. Tudja valaki, hogy a tükörből oldalra kilógó szenzor az pontosan mi?
Plusz kérdés. Tudja valaki, hogy a tükörből oldalra kilógó szenzor az pontosan mi?
Liquid2017-02-27 13:41:07 // 92099
hátra kell a jobb gumni, hogy ne a hátsó tengely menjen el előbb, gondolom azért mert azt jóval nehezebb korrigálni
Kazes☻2017-02-27 13:38:38 // 92098
Az első verzió... :-)
Invisible2017-02-27 13:35:59 // 92097
Legutóbb azt mondták, hogy hátra kell a kevésbé kopott, mert úgy nehezebben csúszik meg az autó fara.
Korábban pedig azt, hogy előre kell, mert a hajtott keréken fontosabb a jobb tapadás.
De van itt nálam okosabb ember, majd megmondja a frankót! :D
Korábban pedig azt, hogy előre kell, mert a hajtott keréken fontosabb a jobb tapadás.
De van itt nálam okosabb ember, majd megmondja a frankót! :D
Smith2017-02-27 13:29:24 // 92096
Itt a Kleber nem is szerepel, gondolom mint másodvonalbeli játékos, nem vették be a játékba. 2 db-ot kénytelen vagyok venni, összességében egy 20-assal lennék beljebb a Kleberrel a Vredesteinhez képest.
Jut eszembe, az új gumit szokták előre tenni vagy a kopottabbat? Hallottam már minkettőt jótanácsként.
Jut eszembe, az új gumit szokták előre tenni vagy a kopottabbat? Hallottam már minkettőt jótanácsként.
Invisible2017-02-27 13:09:08 // 92095
Smith2017-02-27 12:56:54 // 92094
Kleber gumikról van valakinek tapasztalata/véleménye?
235/40R19 Kleber DYNAXER HP3 96 Y XL
Másik ami még belefér nekem árban: Vredestein Ultrac Vorti 96 Y XL
Paramétereket tekintve a Kleber messze veri a Vredesteint, de persze ez csak a papírforma :)
235/40R19 Kleber DYNAXER HP3 96 Y XL
Másik ami még belefér nekem árban: Vredestein Ultrac Vorti 96 Y XL
Paramétereket tekintve a Kleber messze veri a Vredesteint, de persze ez csak a papírforma :)
RomeoOne2017-02-27 10:25:00 // 92093
Ha hideg motorral állítod le, akkor nehezebben folyik vissza az olaj, és kevesebbet mutat.
Ez érdekes információ, mert velem pont ez történt. Olyan 2-3 csíkon volt nekem mindig az olaj. Szombaton várt rám egy jó 300 km-nyi vezetés. Reggel még le akartam ugrani a mosóba egy kicsit lecsapatni az autót. Beültem, gyújtás, minden rendben. Leérek a kb. 1 km-re lévő mosóba, nyilván a motor még full hideg. Leállítom, 15 perc alatt lemosom a másik autót. Ülök vissza az enyémbe. Gyújtás után jön a "check engine oil level". Csak kamilláztam. Lemostam ezt is, aztán beültem és megint jelzett.
Amikor először bejelzett, elkezdtem nézni a helyet, ahol álltam, hogy nem folyt-e ki ott olaj. pont volt is ott egy pocsolya, de csak azért, mert mélyedés volt ott az aszfalton. De mindenki hülyének nézett, hogy miért tapicskolok ott abban az egy szem pocsolyában, mint egy idióta :D (Nyilván azt akartam megnézni, hogy víz-e vagy olaj)
Nem nagyon volt időm hibakeresésre. Konzultáltam droberto-val és gyorsan vettem 1L Selenia 5w30-at. Kb. a felét betöltöttem és azóta 5/6-on van. Majd figyelem, hogy fog-e változni a dolog.
Ez érdekes információ, mert velem pont ez történt. Olyan 2-3 csíkon volt nekem mindig az olaj. Szombaton várt rám egy jó 300 km-nyi vezetés. Reggel még le akartam ugrani a mosóba egy kicsit lecsapatni az autót. Beültem, gyújtás, minden rendben. Leérek a kb. 1 km-re lévő mosóba, nyilván a motor még full hideg. Leállítom, 15 perc alatt lemosom a másik autót. Ülök vissza az enyémbe. Gyújtás után jön a "check engine oil level". Csak kamilláztam. Lemostam ezt is, aztán beültem és megint jelzett.
Amikor először bejelzett, elkezdtem nézni a helyet, ahol álltam, hogy nem folyt-e ki ott olaj. pont volt is ott egy pocsolya, de csak azért, mert mélyedés volt ott az aszfalton. De mindenki hülyének nézett, hogy miért tapicskolok ott abban az egy szem pocsolyában, mint egy idióta :D (Nyilván azt akartam megnézni, hogy víz-e vagy olaj)
Nem nagyon volt időm hibakeresésre. Konzultáltam droberto-val és gyorsan vettem 1L Selenia 5w30-at. Kb. a felét betöltöttem és azóta 5/6-on van. Majd figyelem, hogy fog-e változni a dolog.
b00772017-02-27 10:19:34 // 92092
Köszi, így akkor hanyagolom :) Nem ér ennyit, univerzálisat nem szeretnék, én inkább a gyáriakhoz ragaszkodom, mp3-at tud lejátszani hála a blue&me-nek annyi elég :)
csAR2017-02-27 10:12:53 // 92091
Sziasztok!
Ha valaki nem akar új nyári gummát venni,18-asra váltás miatt megmaradt egy garnitúra 215/55 r16 Bridgestone er300-as
6.5-7.5 mm-es futóval.
Ha valaki nem akar új nyári gummát venni,18-asra váltás miatt megmaradt egy garnitúra 215/55 r16 Bridgestone er300-as
6.5-7.5 mm-es futóval.
Giuntini2017-02-27 09:48:39 // 92090
Én 5-600 km-enként szoktam a nívópálcán ellenőrizni. Ha hideg motorral állítod le, akkor nehezebben folyik vissza az olaj, és kevesebbet mutat. Az elektronikus nívópálca csak tájékoztató jellegűen mutatja az olajszintet.
Smith2017-02-27 09:25:26 // 92089
Tocke2017-02-27 07:40:32 // 92088
Sziasztok. A tanácsotokat kérném. Tegnap este elfogyott az áram alólam, szó szerint. Reggelre akksi feltölt, 12,7V, autó indul, alapjáraton rámérek 11,7V ! Ok, hogy a generátor nem tölt, de az zavar, hogy leállításkor hallok 2 mp-ig sivító, csúszó hangot, mintha az ékszíj csúszna. Légyszíves segítsetek, felújítás vagy új? Köszönöm szépen.
mizooo2017-02-27 06:27:07 // 92087
Sziasztok, ha valakinek lenne felesleges/megunt eladó tetősín 159 Berlinára esetleg tetőboxal is vevő lennék rá.
Liquid2017-02-26 20:40:08 // 92086
Sajna több helyről hallottam/olvastam már hogy az erősen tájékoztató jellegű és időnként manuálisan is illik ellenőrizni.
Piritu - 1.000.0002017-02-26 20:39:22 // 92085
Piritu - 1.000.0002017-02-26 20:35:27 // 92084
Így van,kettőször is megtörtént :-(
Zselé2017-02-26 18:58:40 // 92083
Egyszer nekem is mutatott egy egységgel alacsonyabb szintet, de akkor lejtőn álltam. Többször nem csinálta
Giuntini2017-02-26 18:53:45 // 92082
Elképzelhető, hogy rossz az elektronikus nívópálcád.
Shadin2017-02-26 17:27:28 // 92081
+1
Én is gyári mániás voltam, de rá kellett jöjjek, hogy az a 2009-es évjáratú Pioneer navi is kb. 1000x jobb mint a gyári.
Én is gyári mániás voltam, de rá kellett jöjjek, hogy az a 2009-es évjáratú Pioneer navi is kb. 1000x jobb mint a gyári.
Shadin2017-02-26 17:24:25 // 92080
Előfordult már 2.0-nál, hogy eltünteti az olajat, majd megkerül. Piritu írta talán.
yani🍀2017-02-26 15:11:30 // 92079
Nem éri meg. Eleve cserélni kell a középkonzol burkolatát, mert a navis más méretű, mint a sima fejegység. ezt 30 ezer alatt nem úsznád meg.
Ha nincs bekábelezve, hosszú- hosszú procedúrának nézel elébe, aminek a kimenetele kétséges. A gyári kinézeten kívül semmit nem nyersz vele egy Aftermarket navis fejegységhez képest. A blogjaim között találsz róla leírást, már kettő beépítésén vagyok túl.
Ha nincs bekábelezve, hosszú- hosszú procedúrának nézel elébe, aminek a kimenetele kétséges. A gyári kinézeten kívül semmit nem nyersz vele egy Aftermarket navis fejegységhez képest. A blogjaim között találsz róla leírást, már kettő beépítésén vagyok túl.
b00772017-02-26 14:58:43 // 92078
Sziasztok,
Macerás gyári gps-es fejegységet beépíteni utólag? Gondolom kell a gpsnek másik antenna és vezeték is. Megéri egyáltalán belerakni? Ha jól tudom nem érintős még... gpsre használni szerintem nem sok értelme van, igo se hinném hogy rá menne... Fogyasztási és hasonló adatokat ír ki? Blue& me rendszert jól kezeli?
Esetleg az fl utáni változat már komolyabbnak tűnik, az belerakható fl előttibe? Bármi info jól jönne ezzel kapcsolatban. Előre is köszi!
Macerás gyári gps-es fejegységet beépíteni utólag? Gondolom kell a gpsnek másik antenna és vezeték is. Megéri egyáltalán belerakni? Ha jól tudom nem érintős még... gpsre használni szerintem nem sok értelme van, igo se hinném hogy rá menne... Fogyasztási és hasonló adatokat ír ki? Blue& me rendszert jól kezeli?
Esetleg az fl utáni változat már komolyabbnak tűnik, az belerakható fl előttibe? Bármi info jól jönne ezzel kapcsolatban. Előre is köszi!
RomeoOne2017-02-26 14:51:12 // 92077
Ha már az olajnál tartunk. Tegnap a kocsim gyújtás után kiírta, hogy ellenőrizzem az olajszintet. Meglepődtem kicsit, mert nem tűnt fel eddig, hogy fogyna belőle. Az a 6 pálcás diagram 0/6-on állt. Eddig mindig a közepe tájékon volt. Megnéztem a nívópálcát és a min és max között kb. a felénél volt a szint. Rátöltöttem egy bő fél liter olajat és most 5/6-ot szokott kijelezni, a nívópálcán meg megint max fölött van a szint. Másnál is volt ilyen tapasztalat, hogy hamar riaszt a body comp?
Giuntini2017-02-26 12:07:15 // 92076
Ezek szerint az egyik az olaj elhasználódására figyelmeztet, a másik a szervizintervallum betartására. Az olaj nem lehet elhasználódva, hiszen valamivel több mint 13000 km-el ezelőtt cserélték.
ödi1592017-02-26 09:40:24 // 92075
autokárpitos barakarpit@gmail.com
Sandree802017-02-26 09:24:56 // 92074
Köszi, ez hasznos volt. Bárcsak ő ajánlotta volna a linket :(
droberto2017-02-25 23:03:47 // 92073
Szegény Pityu is kitisztította! :(
Angelo Bianco2017-02-25 22:45:00 // 92072
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-25 22:26:49 // 92071
Hú vazze... ennyiért hirtelen odaadnék egy garnitúra antracit TI felnit 5mm-es Conti gumikkal. :-)
Liquid2017-02-25 21:56:15 // 92070
tény hogy az adott gumi ennyi újan, de mondjuk attól még nem vennék ennyiért gumit...
Liquid2017-02-25 21:54:11 // 92069
az 5mm azé nem új...
Dömpi (il dottore)2017-02-25 21:39:26 // 92068
Csak gumigarnitúra ér rajta 200ezret (egy új garnitúra alsó hangon 250k)
Sandree802017-02-25 21:36:51 // 92067
Szia!
Köszi a tippet. Nehéz volt lekapni?
Üdv.:
S.
Köszi a tippet. Nehéz volt lekapni?
Üdv.:
S.
mizooo2017-02-25 21:33:15 // 92066
Szia, nekem is olyan volt, lehúztam róla és 2X mosógépben kimostuk. Olyan lett mint az új :)
Sandree802017-02-25 20:18:43 // 92065
Sziasztok!
Alfatext vajszínű ülésem van, és a vezetőoldali igen koszos, farmer összefogta stb, szerintem egy igazi kárpittisztítás sem hozná az elvártakat. Lehet ilyen kárpitot kapni van cikkszáma, vagy esetleg valami jó ötletetek? Az autó minden része szép, de ez úgy zavar.
Köszi:
S.
Alfatext vajszínű ülésem van, és a vezetőoldali igen koszos, farmer összefogta stb, szerintem egy igazi kárpittisztítás sem hozná az elvártakat. Lehet ilyen kárpitot kapni van cikkszáma, vagy esetleg valami jó ötletetek? Az autó minden része szép, de ez úgy zavar.
Köszi:
S.
Liquid2017-02-25 20:16:57 // 92064
szép is, de ennyit nem ér :)
Piritu - 1.000.0002017-02-25 19:20:13 // 92063
Annyit sztároltátok itt a fórumban a Ti felnit, hogy akár lesz is valaki, aki kifizet ennyit érte :-DD
Piritu - 1.000.0002017-02-25 19:12:46 // 92062
Egyre sűrűbben fog "jönni" a figyelmeztetés. A végén kb 3 km-enként jött nekem. Le nem fog tiltani. Anno sikerült kitapasztalnom a bő 1.000 km alatt :-)
Liquid2017-02-25 19:01:36 // 92061
nem adja olcsón :)
yani🍀2017-02-25 18:44:10 // 92059
Két helyen kell nullázni. Az egyik a motornál, a másik a szerviz intervallumnál van.
Giuntini2017-02-25 18:31:37 // 92058
Van egy kérdésem: Ma kiírta hogy cseréljek olajat a motorban, és az olajos kanna is megjelent. Majd egy idő után eltűnt. Kérdés, az olajcsere figyelmeztetésnek egy idő után el kell tűnnie, és a kannának kell égve maradni? Ez mondjuk egy blöff, mert 13000 km-t mentem olajcsere óta, és 15000-nél cserélem. Biztos, hogy nem lett kinullázva az olajcserénél.
Nivan842017-02-25 18:26:15 // 92057
Ne várj! Csapjad fel őket a helyükre! 😂