Fórum >> Típusok >> 159

SanyiJTD2017-02-24 10:12:43 // 92015
Azt jól teszed, enyém is fog kapni .
SanyiJTD2017-02-24 10:11:49 // 92014
Ezzel vettem az autót ;) Saját tapasztalatomat írtam le, és inkább a szélességre fektettem a hangsúlyt az írásomban ,de ahogy látom neked nem jött át :D
Vermacy2017-02-24 10:11:13 // 92013
droberto2017-02-24 10:09:57 // 92012
Igen ez nagyon jó szaklap. Már én is olvastam néhány cikkét.
Köszi ezeket. :)

Arra kíváncsi lennék, hányan veszik a fáradságot, hogy elovassák ezt az 5 + 10 oldalt.
Inkább hisznek az ilyen olyan tuning matyis chippereknek meg néhány kókler szerelőnek, akik képtelenek a valódi motordiagnosztikára.

Egyébként zseniális az öreg. Nem játsza az agyát mint a tanárok többsége, mindenki számára érthetően fogalmaz és egyszerűen lebilincselő az előadásmódja. :)
Shadin2017-02-24 09:48:52 // 92011
Köszi! :-)
Liquid2017-02-24 09:30:45 // 92010
A 225/45R18 szerintem teljesen jó (ha nincs ültetve), +3mm átmérőben a 225/50R17-hez képest. A 235-ös is jó, valszeg én is ezt a méretet fogom venni, ha egyszer sikerül 18-as felnit találnom :)
Nekem extra nagy méreteim vannak, 225/55R17 és 245/40R19.
Atesz1592017-02-24 09:21:48 // 92009
Szia!
Nekem is 225/45r18 a nyári méret.Kb. 5-6 ezer km-ert mentem vele és teljesen bevált,persze nem tudom milyen lenne 235-el.Optikailag nem zavart a látvány.Nem jellemző,hogy emiatt odavertem volna az alját.
RomeoOne2017-02-24 09:18:17 // 92008
De a 225/40R18 már jóval alatta van a gyárinak, nem is ajánlana neked itt ilyet senki. A 225/45R18 még teljesen jó, nagyobb az etalon 225/50R17-nél is egy lehelettel.
Nivan842017-02-24 09:17:23 // 92007
Viszont tört az egyik rugóm, szóval kap egy 30/35-ös fix futóművet is.
RomeoOne2017-02-24 09:16:53 // 92006
Ezt én is kérdeztem itt nem olyan régen. Teljesen jó méret, más is használja. Liquid pont nem, mert ő a vastagra esküszik :D
SanyiJTD2017-02-24 09:15:49 // 92005
Szia. Nekem a télim 225/40R18, de optikailag nem túl fasza. Nincs ültetve ,és így nagynak vélem picit a kerékjárati hézagot. A nyári 235/45 lesz, a gyári méret. Nyomvályús úton teljesen mindegy,hogy 225, vagy 235. Nálam a 156-on húzkodta a 215-öt is.
Nivan842017-02-24 09:10:49 // 92004
Srácok, szükségem lenne egy kis tanácsra.

R18 méretben a gumi kínálat eléggé érdekes... A 235-nél egy mérettel szeretnék keskenyebb abroncsot, és a 225/45 R18-ból néztem ki a Pirelli P7 Cinturato-t. Mindössze -9mm az eltérés a 235/45-höz képest, de még így is van +17mm a gyári legkisebb 215/55 R16-hoz képest, szóval számok alapján élhető méretnek tűnik.

Nincs nagy árkülönbözet, nem is ez motivál, hanem hogy 225-öt komfortosabbnak érzem ezeken a nyomvályús szar Békés megyei utakon. Valaki próbálta ezt a méretet? Liquid esetleg?
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-24 08:55:46 // 92003
így van és zsírpapírban van tárolva átkötve piros masnival :)))
Zselé2017-02-24 08:44:50 // 92002
Köszi, megnézem!
Liquid2017-02-24 08:24:28 // 92001
Azé nem Istenbizony, hogy ez a baj, de erősen gyanús :)
A kábeleket kell lecsekkolni, újraszigetelni, megforrasztani.
Láttam már olyat, hogy a kábelek fele el volt nyíródva. Nálam a szigetelésük sérült meg, asszem Hardynál szintén. Egészen változatos problémákat tud generálni.
A kinyithatatlan csomagtértől, a tempomat hibán keresztül teljes system-crash-ig (ez utóbbi volt nálam) vészprogrammal.
Zselé2017-02-24 08:17:52 // 92000
Ez akkor egy ismert hiba? Hol keresendő, mi a megoldas?
Liquid2017-02-24 08:06:46 // 91999
Inkább utolért téged is a csomagtérajtó-átvezető kábvelhiba. Nézd/nézesd meg addig amíg nem lesz komolyabb gondod.
Zselé2017-02-24 07:59:30 // 91998
Sziasztok, ma nem indult elsőre a gép. Észre vettem hogy a csomagtarto nyitva. Lecsuktam, utana is tobbet forgatott, de indult. Nyitott ajtoval nem lehet inditani?
yani🍀2017-02-24 07:28:40 // 91997
Persze, mert le van festve. DDDDD
Tényleg van még mit tanulnod.
Kócosw2017-02-24 07:16:17 // 91996
en is ezt mondtam. :)
Piritu - 1.000.0002017-02-23 22:39:02 // 91995
Megint kiderült, hogy nem értesz te ehhez :-DD
Hege2017-02-23 22:34:39 // 91994
Én ma mostam le a gépet (már nagyon ráfért) és elszörnyülködtem, hogy a küszöböm a bal oldalon a hátsó keréknél fel van hólyagosodva. Nem gondoltam volna róla. Ja és nem volt sérülve az a rész. Erre megnéztem a jobb oldalt is és azon is kezdődő állapotot találtam csak még nem akkora felületen. A festéket a hólyagnál nem szedtem le. De hasonló lehet alatta mint a tiédnek. Csodálkozom még eddig nem hallottam senkitől hogy ilyen jellegű rozsdásodás van.
Csabi2017-02-23 22:28:50 // 91993
Ezért szeretem és ajánlom az Autótechnika szaklapot aminek ő főszerkesztője..A januári számban részletesen foglalkozik a DPF-el és vizsgálatával..érdekes...valamint jön a GPF a benzines autókhoz...
DPF 1.rész
jön a GPF
DPF tisztítás, vizsgálat

Érdekes, hogy említi az Alfát mint szíve csücskét, mert sajnos a cikkeiben ez nem tükröződik...a VW konszern viszont igen :( (itt már lehetnek érdekek)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-23 21:37:11 // 91992
egy bontott gépháztető drágább. mint az új ugy...ami 90 rugó...akkor mi a tököm jön ki 2-3 kilóból? A forgalomba helyezés átírással ....
Zolibácsi2017-02-23 21:28:32 // 91991
én csak annyit szerettem volna mondani (csak nem tudtam átadni megfelelően), hogy egy olcsó, bontott vagy ilyen olyan tákolmány alkatrészekből, ki lehet hozni egy külsőleg eladható autót. Majd amikor a kedves vevő véletlenül belenéz mélyebben, majd jön a szarolaszozás.
Ha magamnak csinálnám valószínű én sem úsznám meg ennyiből, mert akkor én is a rendes alkatrészeket választanám.
Még akkor is, ha sem a lakatolásért, sem a fényezésért nem kellene fizetnem, csak az anyagért.
tirex2017-02-23 21:25:53 // 91990
Nem új alkatrészekről beszéltem de nem is az volt a cél hogy újakkal javítsunk. Nem vennék új elemeket aranyáron. Biztos vannak akik megszállottan csak újat meg gyárit vesznek, szerintem az pénzkidobás, de ki hogy érzi.
Piritu - 1.000.0002017-02-23 21:16:10 // 91989
Azért elárulhatnátok, hogy honnan lehet rendelni ennyiért új alkatrészeket. Akárhogy nézem a neten csak a xenonlámpa 200+.
Jól jönne egy ilyen forrás a Spider futómű felújításához is...
RB 832017-02-23 21:07:16 // 91988
Mindenképp elviszem, csak kell egy jó klimást találnom...
Ja és Grat. a Tbi-hez :)
Shadin2017-02-23 20:53:47 // 91987
Vidd klímáshoz amíg ki nem purcan a kompresszor, fejtse le a cuccot és olajjal együtt (!) töltse fel. Ha azt mondja nem kell olaj mert az nem tűnik el a rendszerből, akkor fordulj ki az ajtón és keress egy másik klímást.
droberto2017-02-23 20:35:47 // 91986
A kétezres évektől az autókat már nem galvanizálták hanem ún. kateforetikus (KTL) alapozóval látták el. Sajnos ennek korrózióálló sárga rosszabb mint a Galvanizálásé.
Zolibácsi2017-02-23 20:21:34 // 91985
Megszunt a hiba is, marmint a hang?
Zolibácsi2017-02-23 20:20:25 // 91984
Kb erre gondoltam en is
tirex2017-02-23 20:18:42 // 91983
Sárvédő, lökös, péptető, zárhíd, xenon 200ezer. Garázsban összedobom egy 7végén. 100ban lelocsojják oszt csá. 2.4ért vigye el valaki az enyémet már megyek is érte.
emGéza2017-02-23 20:09:32 // 91982
És külön köszönet az Alba Autó Alkatrésznek .
A csomagot a ... szállította . ;-)
A reklámért majd számolunk ! :-D
RB 832017-02-23 19:55:05 // 91981
Tavasszal minden kiderül, ugy is esedékes lesz a klima tisztitás, köszi Yani ;)
emGéza2017-02-23 19:48:15 // 91980
Megérkezett és ki is cseréltem a bal első kerékcsapágyat .

Górcső alá vettem a régit . Lógott rendesen . Leszedtem a hátuljáról a porvédőt ,
zsír az volt benne ... az anyag lenne gyenge ...
Próba út , visszatért a megszokott csend . Csak a téligumik morgása maradt ,
érzik a tavaszt ?

Egyenlőre a másik oldal jó .
Tocsa2017-02-23 19:19:37 // 91979
Szerintem meg lett nyomva a küszöböd és azért kezdett korrodálni .
Semmi pánik hegesztesd be fed le és fújd ki belülről üregvédővel vastagon nem lesz gond vele.
Minden galvanizált karoszéria azért kezd rohadni mert megsérül a lemez vagy törték .
Hardy2017-02-23 19:15:48 // 91978
Fogadni fog = rohadni fog.
Giuntini2017-02-23 19:15:32 // 91977
Rengeteg javított autó van. Megnyugtassalak? Az enyémen is ugyanott kijöttek a buborékok. Csak én tudom, hogy javítva volt. Gondolom valami padkán meghúzták. A lyuk pont ott van ahol megnyomtad. Szerintem az indította el a rohadást, hiszen pont a sérülés középpontjában van. Lehet, ha máshol lecsiszolod, ott nincs semmi baj. Amikor én észrevettem az egyiket meg akartam csiszolni, és abbahagytam, olyan vastag a festék. Ha ráfújtak arra a műanyag rücskösségre, ott lehet hogy felpuplisodik.
Hardy2017-02-23 19:02:21 // 91976
Lehet javítva volt. Ha jól csináljak nem látszik. Nekem is kicsit behorpadt. Azt mondta a lakatos hogy inkább egyezkedjek a fényezővel mert meg tudják csinálni profin de ott már sérülni fog a kaszni és idővel fogadni fog. Így a fényező nyomta ki és kent ra minimális gittet a festék alá.
mizooo2017-02-23 18:45:42 // 91975
Valóban nem nagy durranás :) de hozzá lesz nyúlva a gyári kasztnihoz ami soha többé nem lesz olyan mint amikor kijött a gyárból és meg fog indulni a rozsda a javított részeken. :(
mizooo2017-02-23 18:44:15 // 91974
Magyar, céges autó volt 4 évig, én rögtön utána vettem meg egy kereskedőtől.
Van rajta kavicsfelverődés körben, nem látszik, hogy bárhol javítva lett volna.
Érdekes, hogy a "régi" kavicsfelverődéseknél sehol sem rozsdásodik.
Giuntini2017-02-23 18:28:39 // 91973
Honnan való a Te autód? Egyébként a küszöbcsere nem egy akkora durranás.
David | Centocinquantanove2017-02-23 18:04:01 // 91972
Meglett nálam is a kis rohadék :)
mizooo2017-02-23 17:59:31 // 91971
Lekapartam a festék maradványait, ahogyan a képen is látszik de javítás nem látszik azon a részen persze biztosan akkor látszik majd ha lecsiszoljuk az egész részt.
A benyomódás ami látszik a képen én voltam, erősen megkopogtattam és be is horpadt az is jelzi, hogy korrodált az anyag.
konigla2017-02-23 17:54:15 // 91970
Ha eladod, mit veszel, ami jobb? Anyámnak 1999-es Fiat Brava-ja van, tavaly kezdett rozsdásodni, 17 évesen. Ezzel szemben ismeretségi körünkben volt Skoda Octavia I, a tulaja állandóan leszólta az olasz kocsikat aztán már jó 5 éve rozsdásodni kezdett. Ha jól emlékszem annak idején a Skoda is eléggé reklámozta a galvanizált karosszériáit. Nem lehet, hogy javítva volt a küszöböd?
yani🍀2017-02-23 17:41:35 // 91969
Ez sokunknál előfordul. Volt akinek segített az, hogy a rendszert újra töltette a megfelelő mennyiségű olajra külön figyelve. Én is próbáltam de nekem nem sokat segített.
mizooo2017-02-23 17:40:58 // 91968
Felcseszett ma a kocsi :( a tavalyi kis bubi a küszöbön amit festékhibának véltem, a kosz lemosása után tenyérnyi buborékos területté növekedett....
Azért vettem a 159-et mert galvanizált a kasztnija és gondoltam tovább bírja mint az 56-om de nem... Lekapargattam az egyik bubit és fém tiszta nagy részen, de pár mm lyukak vannak a küszön végén, gyanítom belülről indulva.
Azt hittem a kopó alkatrészeken plusz motor/váltó nem lesz gondom vele, eddig a 4 év alatt egy hiba sem volt a tárolóban, DPF EGR a helyén! Erre elkezd rohadni. Eladom a francba.

Létezik itt Pest környékén olyan szaki aki ezt rendesem megfizetve rendesen megjavítja? Vagy lakatolhatom 3 évente mint az 56-ot :(

droberto2017-02-23 17:10:57 // 91967
érdeke = érdekeltsége
droberto2017-02-23 17:07:01 // 91966
Ő nem árul semmit, nincs autóipari érdeke, mint pl. a Hannula Barnának. :)
A közvetlen befecskendezés okozta többletkoromképződéstől jutottak a részecskeszűrőig.
Egyébként a végén kérdezte a Winkler, hogy milyen autói vannak, voltak, mi a kedvenc motorja: Megvolt neki az összes keleti blokkos vas, majd Bora, Jetta most meg PD SuperB-je van.
De, a szíve csücske az Alfa. :)))
Egyébként azt is mondta, hogy a Multiair egy kiváló, elmés kis technika.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak