Haddel2016-10-15 20:16:20 // 86240
Hát ez hogy? Tiedéjé?
Don Gombóc2016-10-15 20:05:54 // 86239
Hát nem. :-(
Egyáltalán az oda való kutyacsont?
Egyáltalán az oda való kutyacsont?
Don Gombóc2016-10-15 20:02:57 // 86238
Ellene én sem vagyok, csak mellette sem. :-)
Shadin2016-10-15 19:48:50 // 86237
Laca622016-10-15 18:01:30 // 86236
Nincs szivárgás,csak régi az olaj. Beszéltem előző tulajjal,nem cserélt szervo olajat.
Remélem a csere elhalkítja a szivattyút !
Remélem a csere elhalkítja a szivattyút !
Shadin2016-10-15 17:58:07 // 86235
Egy gonddal kevesebb télre :-) Mutató is stabil?
Nivan842016-10-15 13:20:18 // 86234
A termosztat volt a hibás úgy néz ki.
Giuntini2016-10-15 09:41:21 // 86233
Gombóc, én nem vagyok a BMW ellen annyira, mint amennyire látszik. Sőt én szeretem a BMW-ket, mert a piacon ma is egyetlen alternatívája szellemiségében az Alfa Romeónak. A BMW tulajokat Magyarországon általaban ki nem álhatom, a BMW-sek nézik le legjobban az Alfásokat, de szerintem ez abból adódik hogy a két márka hasonló szellemiségű, viszont az ő autójuk sohasem lesz olyan egyéni, annyira stílusos, mint a miénk. Én sok BMW-t vezettem, de olyan minőségi romlást, és olyan imázsvesztést egyetlen márkánál sem tapasztaltam mint a BMW-nél. Én szégyennek tartom, amit a 3-as BMW produkál. Etalonnak tartják, és sem anyagminőségben, sem kvalitásaival nem veszi fel a versenyt nem hogy a Giuliával, de még a 159-el sem. Aztán a megbízhatóságáról sem hangzanak ódák, már amelyik BMW-s bevallja. Szerintem a világon sehol sem veszi körül akkora hozsannázás a BMW-ket mint nálunk. Én mindig Alfàk után vezettem a bajorokat és számomra csalódás volt. Mint például a 164 V6 turbo után az 528i. Vagy a 159 után a 3-as. A Giuliát csak 10 km-t vezettem, de én azt mondom, bármelyik 3-asnak odavág. Ha veszel egy Giuliát, akkor az alaptípusban is szinte az a futómű van, mint a csúcs változatban. A 159-nél is így volt. Egy szuper stabil autót kapsz. A BMW-nél nem így van. Egy 320d futóműve fékei sehol sincsenek egy jobban motorizált változathoz. Ha a Giuliaból megveszed a dízelt, még ha alap is, futóműben fékben semmi hiányérzeted nincs. Egy 320d-ben meg csak az van.
Zolibácsi2016-10-14 23:33:44 // 86232
nekem most kellet szervó csövet cserélni mert eresztett az illesztésnél... nézd meg te is nem adta e meg magát
Laca622016-10-14 22:45:03 // 86231
Üdv ! Én is most készülök ilyen esztétikai dolgok javítgatására.
Egy Cartársunk blogja sokat segíthet !
http://alfaamore.hu/tagok/9427/autok/12655/blog
Egy Cartársunk blogja sokat segíthet !
http://alfaamore.hu/tagok/9427/autok/12655/blog
Laca622016-10-14 22:19:34 // 86230
Köszönöm a segítséget !
Csabi2016-10-14 21:04:43 // 86229
igazad lehet, valamiért a II rémlik...
Hardy2016-10-14 20:59:25 // 86228
Van olyan kutyü amivel kiirja a kijelzöre a regenerálást. Sőt ha jol emlekszem vissza is számol.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-14 20:53:25 // 86227
az inkább dextron 3 vagy 4, 5 már, a 2 még félig ásványi
Don Gombóc2016-10-14 20:41:26 // 86226
Ha összeakadtál egy olyannal amit legyőztél vagy nem, mielőtt lenyomod az első az a kipufogó méretének az ellenőrzése legyen, ha meg áll akkor a fékeket sem árt megnézni, bár a Bíemdábjú kurvára alul van méretezve fékileg. Ezekből sokat lehet leszűrni.
Gondolom valami ilyen kalamajkába keveredtél.:-) A két vese meg az elején nem jelent semmit, és a propeller sem, mert ha valaki nem tudná, amikor az F 1 -ben voltak, akkor a Mergával együtt, Angol cégek gyártották az F 1-es motorjaikat. Na én ezért nem vagyok tőlük elszállva, Guintini Emil meg a belsejüktől, sőt az egésztől sem. :-) Hajrá EMIL !!!! :-)
Gondolom valami ilyen kalamajkába keveredtél.:-) A két vese meg az elején nem jelent semmit, és a propeller sem, mert ha valaki nem tudná, amikor az F 1 -ben voltak, akkor a Mergával együtt, Angol cégek gyártották az F 1-es motorjaikat. Na én ezért nem vagyok tőlük elszállva, Guintini Emil meg a belsejüktől, sőt az egésztől sem. :-) Hajrá EMIL !!!! :-)
Csabi2016-10-14 19:13:40 // 86225
Ez hidraulika olaj ami nem jó...a szervóba hajtóműolaj(automata, servo) kell DEXRON II minősítésű pl Tutela GI/R
Laca622016-10-14 17:04:05 // 86224
Sziasztok !
Gyors segítséget kérnék !
Le kell cserélnem a kormány szervó olajat,mert hallom,hogy szenved a szivattyú.
Van a garázsban 3 liter MOL Hydro HME 10 szervo olajom.Használtok ilyet,megfelel,vagy hagyjam a francba ? Fontos lenne,mert ha ok , akkor holnap lenne időm lecserélni,de ha nem , akkor csak kb egy hét múlva tudnám a gépkönyv által javasoltra cserélni !
Előre is köszönöm és tényleg fontos lenne a válaszotok !!
Gyors segítséget kérnék !
Le kell cserélnem a kormány szervó olajat,mert hallom,hogy szenved a szivattyú.
Van a garázsban 3 liter MOL Hydro HME 10 szervo olajom.Használtok ilyet,megfelel,vagy hagyjam a francba ? Fontos lenne,mert ha ok , akkor holnap lenne időm lecserélni,de ha nem , akkor csak kb egy hét múlva tudnám a gépkönyv által javasoltra cserélni !
Előre is köszönöm és tényleg fontos lenne a válaszotok !!
emGéza2016-10-14 16:28:33 // 86223
Mivel szerelős napot tartottam, így átnéztem énis az első futóművet.
Két szilent, a két kormány összekötő se passzos már . A tavasz lesz majd a megújulás és
az idő addigra eldönti a "lengókar vs szilent" esetét.
Mivel előre terpesztett a két kerék a múltkori bölcső leszedés miatt,
állítanom kellett az összetartás. Csináld magad akció volt.
Két szilent, a két kormány összekötő se passzos már . A tavasz lesz majd a megújulás és
az idő addigra eldönti a "lengókar vs szilent" esetét.
Mivel előre terpesztett a két kerék a múltkori bölcső leszedés miatt,
állítanom kellett az összetartás. Csináld magad akció volt.
emGéza2016-10-14 16:10:46 // 86222
Giuntini2016-10-14 09:17:36 // 86221
Nekem akkor dobta ki a piktogrammot, mikor a hőmérsékletérzékelő meghibásodott, és valszeg a harmadik regen próbálkozás után dobta ki, hogy eltömődött. Éreztem, hogy nem is akart menni. Mikor kicseréltem, kellett menni egy pár kilométert a 6-os út kivezető szakaszán, mikor elaludt, és akkor indított egy nagyon hosszú regent. Nekem is rajta van a 2011-es frissítés. Úgy tudom, ezzel 89%-os eltömődésnél már elindítja a regent.
Shadin2016-10-14 07:59:09 // 86220
A 2011-es sw áthangolt algoritmussal működteti a DPF-et, nekem az volt fent, MES-sel kiíratható volt a piktogram az infókijelzőre, de normál üzemben soha nem láttam. Talán akkor jön ki az az ikon, ha a harmadik regen megszakítás lenne a következő ami után már sárgát dobna szegény jószág...
mezoba2016-10-13 22:36:14 // 86219
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_1.9_jtd_8v_turismo_valos_139000.nagy_navi-10664624
kiemelnék a hirdetésből egy részt: " Legújabb részecskeszűrő szoftver (kijelzi a regenerálást)"
Ilyenről hallott már valaki?
kiemelnék a hirdetésből egy részt: " Legújabb részecskeszűrő szoftver (kijelzi a regenerálást)"
Ilyenről hallott már valaki?
Haddel2016-10-13 20:52:54 // 86218
Úgy ,mint az Audikat😃😃
androidati2016-10-13 20:28:00 // 86216
Szia! Itt a kezemben a lengőkar, nem próbáltam, de a hátsó szilentet a legkönnyebb levenni róla. Nem kell hozzá 10 t-s prés az biztos. Ha van egy nagyobb satud az már nyerő.
Piritu - 1.000.0002016-10-13 19:22:07 // 86214
Forgalmi? :-DD
Shadin2016-10-13 19:19:20 // 86213
Valaki meg tudja mondani, h a mai BMW-ket felirat és "colostok" nélkül hogy lehet megkülönböztetni?
mizooo2016-10-13 17:21:15 // 86212
Nekem is megoldotta a termosztát csere :) most, hogy hidegebb van így is km-ekkel hamarabb melegszik és tartja folyamatosan, még ha vissza veszek akkor is.
Nivan842016-10-13 16:49:53 // 86211
Igen. En is ettől félek. Mivel a toltonyomas es az uzemanyagszintjelző nem hülyül, az új termosztàt ezt is megoldja.
Hardy2016-10-13 13:11:53 // 86210
Köszönöm.Valahogy sejtettem. :-(
pettinke2016-10-13 12:49:11 // 86209
bármennyire is meglepően hangzik, az maga a Blue&Me :-)
vagy döglődik, vagy kontakhibás...
vagy döglődik, vagy kontakhibás...
Liquid2016-10-13 12:33:59 // 86208
a szerelő akivel cseréltettem nem problémázott rajta :) Azóta beleraktam 25e km-t kb.
emGéza2016-10-13 12:28:50 // 86207
Sziasztok !
Mennyire passzentos , az első,alsó lengőkar, hátsó szilentjének az illesztése ?
Cserélnem kéne ,de , ha szoros az illesztés , akkor inkább bele se kezdek .
Most akartam beállíttatni a futóművet ,(mert le lett szedve a bölcső) de szét van
szakadva a szilent . Igaz azt is mondják , hogy lóg a talpas is !!!
Viszont most 2 szerelő is megjáratta a bölcső leszedéssel , szerintük nem lóg .
És nem is kopog .
Most misinyájjak ? :-D szilent vs lengőkar
Mennyire passzentos , az első,alsó lengőkar, hátsó szilentjének az illesztése ?
Cserélnem kéne ,de , ha szoros az illesztés , akkor inkább bele se kezdek .
Most akartam beállíttatni a futóművet ,(mert le lett szedve a bölcső) de szét van
szakadva a szilent . Igaz azt is mondják , hogy lóg a talpas is !!!
Viszont most 2 szerelő is megjáratta a bölcső leszedéssel , szerintük nem lóg .
És nem is kopog .
Most misinyájjak ? :-D szilent vs lengőkar
Hardy2016-10-13 11:58:46 // 86206
dev1662016-10-13 10:06:25 // 86205
ugyanazok voltak a körülmények?
lényegében nem változott. előtte, utána is nagyon jók az értékek.
lényegében nem változott. előtte, utána is nagyon jók az értékek.
Hardy2016-10-13 09:56:11 // 86204
Sziasztok!
Kéne egy kis segítség. Van egy 159 aminek villog a km számlálója. Csináltunk proxy rendezést, utánna jó lett. Aztán megint elkezdte. A B&M hol működik hol nem rajta mikor neki áll villogni. Gondolom ott lehet a gond. Viszont amit nem talál ilyenkor és piros a proxyrendezés elött az a "Info-Telematikus/ Convergence Csomópont" Ez mi a fene lehet?
Kéne egy kis segítség. Van egy 159 aminek villog a km számlálója. Csináltunk proxy rendezést, utánna jó lett. Aztán megint elkezdte. A B&M hol működik hol nem rajta mikor neki áll villogni. Gondolom ott lehet a gond. Viszont amit nem talál ilyenkor és piros a proxyrendezés elött az a "Info-Telematikus/ Convergence Csomópont" Ez mi a fene lehet?
Shadin2016-10-13 08:19:11 // 86203
Hát ja, a termosz kb mindenképp rossz, de furi a mutatótól az a gyors ingadozás...
Gaszi772016-10-13 07:48:37 // 86202
Sziasztok!
2 év után elviselhetetlenné vált számomra a karcos műszerfal... Van valami speckó javító vagy sima festék az újrafújáshoz? Sima ezüst metál műszerfal elemekhez kellene?
Grazie in anticipo!
Lemaradtam a 200.000-s km-ről, majd a 222.222 befotózom! :)
2 év után elviselhetetlenné vált számomra a karcos műszerfal... Van valami speckó javító vagy sima festék az újrafújáshoz? Sima ezüst metál műszerfal elemekhez kellene?
Grazie in anticipo!
Lemaradtam a 200.000-s km-ről, majd a 222.222 befotózom! :)
Pityukoma2016-10-13 04:04:51 // 86201
Egy aprósággal kiegészítené, Emil mondandóját: Selenia WRPE amennyiben JTDm motor mozgatja az új Alfádat és nem egy JTS, Mert az adatlapodon 2db TS van. :-)
Hardy2016-10-12 22:46:28 // 86200
androidati2016-10-12 21:28:52 // 86199
Kedves Cartársak!
Új vagyok itt lenne egy problémám a 2.2JTS-el, ami szerintem nem egyedi. Szóval ha járó motornál lehúzom az olajnyomás jeladót nem történik semmi jelzés a műszerfalon. Olajnyomás lámpa (piros olajkanna) nincs külön, gondolom a multi kijelzőn kellene kiírnia valami erre vonatkozót. Az olajnyomás jeladó rendben az információ elmegy a motorvezérlő elektronikába. Utóbbi hibakód formájában letárol olajnyomásadó problémát, de ezt csak laptoppal látom. Vezetés közben semmi információm nincs az olajnyomásról, ami eléggé nyugtalanít. Akinek van ilyen motorja megtenné hogy megnézi nála van-e jelzés ha lehúzza a csatit? Az olajnyomásadó elöl a szívócsősor alatt az indítómotor felett található, viszonylag könnyen hozzáférhető egy vezeték megy rá, mellette a főtengely jeladó van arra két vezeték megy. Előre is köszönöm a segítséget!
Új vagyok itt lenne egy problémám a 2.2JTS-el, ami szerintem nem egyedi. Szóval ha járó motornál lehúzom az olajnyomás jeladót nem történik semmi jelzés a műszerfalon. Olajnyomás lámpa (piros olajkanna) nincs külön, gondolom a multi kijelzőn kellene kiírnia valami erre vonatkozót. Az olajnyomás jeladó rendben az információ elmegy a motorvezérlő elektronikába. Utóbbi hibakód formájában letárol olajnyomásadó problémát, de ezt csak laptoppal látom. Vezetés közben semmi információm nincs az olajnyomásról, ami eléggé nyugtalanít. Akinek van ilyen motorja megtenné hogy megnézi nála van-e jelzés ha lehúzza a csatit? Az olajnyomásadó elöl a szívócsősor alatt az indítómotor felett található, viszonylag könnyen hozzáférhető egy vezeték megy rá, mellette a főtengely jeladó van arra két vezeték megy. Előre is köszönöm a segítséget!
Nivan842016-10-12 21:00:18 // 86198
Nem! kizárólag akkor kezdi, amikor már nyitnia kellene lassan a termosztátnak. Mentem egy 20km-t élő adattal, nem bírta elérni a 80C-t a hőfok. Fűtéssel max 75C. A radiátor viszont meleg. Szóval kap új termosztátot. Arra gyanakszunk, hogy csak részlegesen tud zárni.
Amúgy igen. Normál esetben már 78-80C víznél beáll 90-re a mutató.
Amúgy igen. Normál esetben már 78-80C víznél beáll 90-re a mutató.
Nivan842016-10-12 21:00:18 // 86197
Nem! kizárólag akkor kezdi, amikor már nyitnia kellene lassan a termosztátnak. Mentem egy 20km-t élő adattal, nem bírta elérni a 80C-t a hőfok. Fűtéssel max 75C. A radiátor viszont meleg. Szóval kap új termosztátot. Arra gyanakszunk, hogy csak részlegesen tud zárni.
Amúgy igen. Normál esetben már 78-80C víznél beáll 90-re a mutató.
Amúgy igen. Normál esetben már 78-80C víznél beáll 90-re a mutató.
dev1662016-10-12 20:13:28 // 86196
egyébként terhelésen is érdemes naplózni a korrekciós tényezőket, mert teljesen más a porlasztási kép 5-10mm3-nél (alapjárat meleg-hideg), mint mondjuk 60mm3-nél. Nálam pl alapjáraton fixen az 5-ös és egy tetszőleges minél távolabbi injektor kompenzálja ki (-) a többi (+) korrekcióját, de ezek aránya napról napra változik (valószínűleg az algoritmus szándékosan váltogatja), tehát alapjáraton egy következetesen gyengébb injektort sem tudok kiemelni. Terhelésen viszont mindig a 3-as kap nagy (+) korrekciót, ami már jelent is valamit. Nyilván terhelésen egy 2-3mm3-es korrekció még nem a világ vége, hiszen a teljes bef. mennyiséghez képest ez sokkal alacsonyabb érték, mint alapjáraton, de azért beszédes.
dev1662016-10-12 20:00:52 // 86195
köszi, ez is hasznos infó. Egyes fórumokon olvasni tartósan +-0.2-n belüli meleg alapjárati korrekciókról felújított/tisztított injektorok esetén, de én sehol nem találtam erre bizonyítékot.
Tocsa2016-10-12 19:59:40 // 86194
Köszi az infót!
Ma végérvényesen 159 SW tulaj lettem !! :D Kezdődhet a szépítgetés !!! :)
Ma végérvényesen 159 SW tulaj lettem !! :D Kezdődhet a szépítgetés !!! :)
Shadin2016-10-12 19:40:22 // 86193
A gyári termosz úgy emlékszem 86 fokon kezd nyitni, de ettől függetlenül be van varrva a hőfokmérő 90 fokra, azon nem kéne látni az ingadozást amit diagoltál :-( Műszer rossz lenne? Alacsonyabb hőfokon is billeg?
dev1662016-10-12 19:31:11 // 86191
Sziasztok!
Van valakinek mérése vagy infója arról, hogy milyen (+) és (-) korrekciós értékeket (mm3/bef) produkál egy bemért, felújított vagy új injektorkészlet hideg/meleg alapjáraton illetve tartós terhelésen?
Van valakinek mérése vagy infója arról, hogy milyen (+) és (-) korrekciós értékeket (mm3/bef) produkál egy bemért, felújított vagy új injektorkészlet hideg/meleg alapjáraton illetve tartós terhelésen?