Fórum >> Típusok >> 159

WarbiRunner (Gyuri)2020-07-16 19:07:10 // 122258
Egyébként a 159-re is igaz, téli kerékkel sokszor zavar a látvány, egyáltalán nem harmonikus. A nagyobb kerékkel nem annyira feltűnő valamiért. Még mielőtt kitör a balhé. Nem a Leó gyereknek szánom piszkálódásnak, az én szemem így látja. A sajátomat is :-)
RomeoOne2020-07-16 19:07:05 // 122257
Mondjuk a 159-en tetszik a hosszú orr.
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-16 19:05:14 // 122256
És a baszom hosszú orrát ha már itt járunk XD Az eredeti Brera Concept, na az nézett ki tökéletesen. A kompromisszumos közös platform, ütközésbiztonsági nyavaják és elsőkerék hajtás miatt hátra került nagyon az első tengely, amitől aránytalan lett. És oldalnézetben pont a Brera adja ki legjobban.
Shadin2020-07-16 19:04:41 // 122255
Leo, nem voltál édesapáddal ma a Homasita-ban?
RomeoOne2020-07-16 19:00:45 // 122254
Megláttam ezt a szegényt, na mondom, Viktor szerint ez is csak boltbajárós :DDD
_Ata_2020-07-16 18:58:55 // 122253
Persze ertem én, nem mondom hogy en nem szeretek legyorsulni mas markakat, akkor felesleges lenne etetni a 200 lovat :D
Giuntini2020-07-16 18:47:08 // 122252

Azért ez a forma, na.... Nem minden a sebesség....
Ezt a dögöt és agresszivitást hiányolom a Giuliából!
Shadin2020-07-16 18:46:27 // 122251
Szerintem a 135 is elég mindenre, a hangja meg a maradék 65 paci :-)
VKG699!!! (4x156+75)2020-07-16 18:37:54 // 122250
Mindenre 700 kg önsúly alatt :)))
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-16 18:21:01 // 122249
És akkor most térjünk át a 200 ló mindenre elég témára.. XDDD
RomeoOne2020-07-16 18:16:56 // 122248
Persze senkit nem közúti száguldozásra akarok bíztatni, a félreértések elkerülése végett :D
RomeoOne2020-07-16 18:02:19 // 122247
Pedig azért ezt nem árt érteni egy olyan márkánál, aminek a múltja tele van motorsporttal :D
Meg hát 7:32-es NRing kört sem azért csináltak, mert mindenki legyen el magának, nem a győzelem számít, hanem a részvétel :D

Igenis fontos faktor, hoyg a miénk gyorsabb :)
VKG699!!! (4x156+75)2020-07-16 17:44:48 // 122246
Kéne venni gyorsan, nem? :))))
_Ata_2020-07-16 17:44:34 // 122245
Azt hittem valami bmw forumon vagyok hirtelen :D sose eertettem ezt az attol vagyok valaki hogy nekem gyorsabb.. Elvezze mindenki a sajat autojat oszt jovan :D
RomeoOne2020-07-16 17:02:35 // 122244
Akkor GTA < 3.2 Brera < 3.0 GTV

Sztem ezután a beszélgetés után a béka segge alá zuhan a hahu-n a GTA-k ára, 3.0 GTV-t meg nem kapsz majd 10 misi alatt :DDD
VKG699!!! (4x156+75)2020-07-16 17:00:39 // 122243
Mondjuk a 3.0 gtv úgy megveri, mint a lovat, de biztos nem jól nézem
ProdyG2020-07-16 16:58:42 // 122242
Hát igen, 10 év nem is volt olyan régen, de a 20 év az már inkább stimmel.
VKG699!!! (4x156+75)2020-07-16 16:57:06 // 122241
Jól van, akkor fosgétéá!!! És még csak rendes opelmotort se bírtak belerakni :((((
RomeoOne2020-07-16 16:53:37 // 122240
Hát 10 éve a 200 lóerő nem volt sokkal durvább, mint most. Ennyire nem inflálódik gyorsan azért a teljesítmény :D
De mondjuk 20-25 éve komolyabb szint volt.
ProdyG2020-07-16 16:49:57 // 122239
Én kicsit fiatalabb vagyok, nekem is az jött le eddig, hogy 10-15 éve a 200 lóerő nagyon durva volt, ma meg már semmi extra.
na de megyek ablakemelőt szerelni :D
RomeoOne2020-07-16 16:35:33 // 122238
Én arra leszek kíváncsi, hogy 30 év múlva az 1000 lóerő lesz a standard? Vagy addigra tényleg mindenki villannyal fog jártkálni, meg önvezetés lesz, és a belsőégésű motorok főtengelyén mért teljesítmény és forgatónyomatéknak már nem lesz jelentősége?
Giuntini2020-07-16 16:22:52 // 122237
Nagyot változott a világ! Első autóm 1982-ben egy 77-es gyártású P. Fiat 1500 volt. Azzal a 75 lóval az utak királyának éreztem magam! Ma meg micsoda 75 lóerő???
leopop32020-07-16 16:18:47 // 122236
Ezeket az embereket én sem értem viszont azt képzeld el a Brerával eddig kb mindneki racsézni akart 😅
Giuntini2020-07-16 16:16:02 // 122235
Ezért jó városban a 77 lova MiTo!
Liquid2020-07-16 16:10:17 // 122234
Simán összejön, elég annyi ha későn vágja le, hogy racse van, vagy nem az ideális fokozatban áll neki, vagy satöbbi...
A 159-et kevesen "méregetik", elhiszik hogy ez megy. Az emberkedők nagyobb része meg igazából nem is tudom mit akar :) Vagy csak látni akarják mennyire megy? A fene tudja..
De mondom, igen ritka az amikor meg kell mutatni.
leopop32020-07-16 16:00:30 // 122233
Tudom hogy sok minden a vezetőn múlik volt már ilyen élményem többször is hogy gengébb géppel erősebb mellett el tudtam menni.
Liquid2020-07-16 15:58:04 // 122232
A GTA-val több ügyesség kell a jó rajthoz, mivel a Q4 nem pörög ki, az gyakorlatilag hülyebiztos, csak váltani kell :)
Liquid2020-07-16 15:56:37 // 122231
kb. ugyanaz a 0-100-as gyári adata a két autónak. Amúgy a sofőrön több múlik. Valamelyik KUL-on pl. volt egy srác egy sima 1.8TS 156-tal és igen sok papíron gyorsabb gépet levert.
leopop32020-07-16 15:48:14 // 122230
Az megvan hogy a 3.2 Q4 es Brera elég durván elkúpolja a GTA 156 ot?
Nézd vissza a Brerás topikot oda tette fel valaki anno :)
leopop32020-07-16 15:46:18 // 122229
*nagyobb
leopop32020-07-16 15:45:53 // 122228
Igen az megvan.
Megnéztem és én azt hittem nagyon súly külömbség van köztük de a 2.0 V6 Turbó és a 3.2 V6 között csak 15 kg van a Turbós előnyére.
Igazad volt :)
Liquid2020-07-16 15:42:28 // 122227
így van, és nagyrészt erőteljesen kormolnak is :D
leopop32020-07-16 15:41:36 // 122226
Automata de nagyon gagyi a rajtprogramja olyan mintha nem is lenne :)
Az a gond a trophyban tuti jó meg a még annál komolyabb autókban megan rs és társai de a sima Clio rs ben tényleg nem egy kifinomult évekig tervezett dologról van szó :)
Az a gond nem adtam elég kontextust. Clio teljes mértékben olyan mint egy Skoda fábia abból is volt RS de ezek kispolgári autók ahol lehetett sportoltak.
Liquid2020-07-16 15:41:05 // 122225
de nem ám :) olyanom előbb lesz mint 2.2JTS
leopop32020-07-16 15:36:37 // 122224
Nem a 2.4 re hanem az 1.4 értettem :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-16 14:55:44 // 122223
Nekem hiányérzettel indult a 159ezés, úgy is maradt, csak közben rájöttem a dolog előnyeire is. Beül a család, a város táblánál már a nép nagyja bebólint, én hátradőlök, aztán egyszer csak ott vagyunk. Huhh máár ott vagyunk? Sokkal jobb, mint az álljunk meg pisilni, rosszul vagyok, mikor érünk már oda XD
A külvilág kizárása sosem volt Alfás, de nagyon nagyon jól tud esni. Reptérről haza 20 órás repkedés, átszállás, ülve pár órát alvás után, vagy csak egy odafigyelős napon a városban is, ha épp nem vagyok kíváncsi mások frusztrációira és a saját dolgaimat akarom átgondolni menet közben. A kisebbik lányom adott egy frappáns nevet a múltkor. Kerestük a parkolóban, nem látszott pár furgontól. Azt kérdi: "na hol van Fotel?" Mondom miii? Hát Fotel! XDDDDD Ezt ha hamarabb mondja, nem Zen-nek nevezem :-)))
Piritu - 1.000.0002020-07-16 14:45:27 // 122222
Ma már nem keltem fel hiába, tudom hogy kisköbcentis :-)

A 159 egy tank, eldugja a sebességérzetet. Nekem a 159-Giulietta váltásnál tűnt fel. Ugyan az a motor mégis nagyobbnak lehetett érezni benne a tempót, meg úgy általában a történéseket.
Ezért imádom a Spidert, megy is ha kell de mégis intenzívebb minden.
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-16 14:39:40 // 122221
Én már kinéztem magamnak, egyszer egy ilyen kisköbcentis(?) benzinest szeretnék majd a nagyköbcentis dízelem utódjának :-) Sem Q4, sem nagyobb motor nekem nem hiányozna. De majd eljön ennek is az ideje, egyelőre postponed.
Csak érdekességképpen érzetre az 1.4 nagyobbat megy, mint a 2.4. Másodpercre nem hinném (bár ki tudja, lehet béna volt aki chipelte XD). De ez a fűnyíró... á nem is, szerintem inkább varrógép. Ez bolond ez :-)
Piritu - 1.000.0002020-07-16 14:39:23 // 122220
A helyzetre van megoldás. Tempomattal belövöd a tempót GPS 100-ra és megnézed mit mutat az óra. Kockázáskor addig kell engedni.
Metrológiailag egyik se korrekt mérés. Nem véletlenül a gyorsulást komolyabb helyeken 400, 800 vagy 1000 méteren mérik.
Mondjuk érdekes hogy az Euro2-es Spider nem hozta a gyári adatot, az euro 3-as meg igen. Pedig “érzésre” és hangra az előbbi vadabbnak tűnik. Majd egy mp volt köztük.
Lev2020-07-16 14:05:30 // 122218
a 156 szerintem
VKG699!!! (4x156+75)2020-07-16 13:55:23 // 122216
A hatfeles 2.2 brérához annyit tennék hozzá, hogy a GTA 6.3.

Ezexerint faxság azt venni :)
hpeti912020-07-16 13:53:42 // 122215
VKG699!!! (4x156+75)2020-07-16 13:53:27 // 122214
1430 a V6TB, 1445 a 3.2, de úgy, hogy a 3.2 csak a 2003-as FL óta van.
Szóval akkor a 2.0 könnyű, a 3.2 nehéz. Már ezt is tudjuk :D
VKG699!!! (4x156+75)2020-07-16 13:48:54 // 122213
De figyu már, az megvan, hogy a 3.0, a 3.2 meg a 2.0 v6 turbo tök ugyanaz a blokk, csak a 2.0-n rajta van egy turbó, egy ic, meg még némi sallang.
Szóval nem, nem az van, hogy a 2.0 v6 könnyű, a 3.0 meg nehéz. Ugyanolyan súlyúak. Légyszi gondolkodj már.
Lev2020-07-16 13:48:47 // 122212
elvileg automata, rajtprogrammal, kizárt hogy kikapjon
Shadin2020-07-16 13:43:46 // 122211
Időben kellene kettest szúrnia :-)
VKG699!!! (4x156+75)2020-07-16 13:42:47 // 122210
Nem igazán kormol.
VKG699!!! (4x156+75)2020-07-16 13:42:10 // 122209
Az enyém! Nem kérdés :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak