Fórum >> Típusok >> 159

Pityukoma2016-02-17 17:07:08 // 78659
Nem tudom. Én az Adok-veszek topikban olvastam régebben.
Piritu - 1.000.0002016-02-17 16:38:02 // 78657
Aha, a fogyasztásmérés is szabványosított, objektív és sokat el is árul az autóról :-DDD
'''''2016-02-17 16:29:10 // 78656
235/40-18
Greentimus2016-02-17 16:10:14 // 78655
Nekik van honlapjuk?
ProdyG2016-02-17 16:06:17 // 78654
Mi a neve/címe ennek a bontónak? Valamikor megyek Pestre és ott szét tudnék nézni a környéken felni ügyben, mert itt Debrecenben esélyem sincs semmire.
Pityukoma2016-02-17 16:00:08 // 78653
Állapot, méret, mintázat függő, de jóval olcsóbb mint Tata.
Pityukoma2016-02-17 15:58:10 // 78652
17. nem akarok nagyobbat.
'''''2016-02-17 15:57:46 // 78651
Az autó eladó. :-) Ha elmegy akkor a felni is majd az lesz.
yani🍀2016-02-17 15:55:27 // 78650
Milyen áron adják? Olcsóbb mint Tata?
Dömpi (il dottore)2016-02-17 15:53:58 // 78649
18 lesz vagy 19?
Dömpi (il dottore)2016-02-17 15:52:37 // 78648
Te csak ne csorgasd a nyálad semmire! Mi csorgatjuk a tiédre 😃
Pityukoma2016-02-17 15:48:35 // 78647
Felnit. Csak pont olyan nem volt amit kinéztem. Pedig volt választék bőven :-)
yani🍀2016-02-17 15:21:32 // 78645
Mit kerestél a bontóban?
Pityukoma2016-02-17 15:18:15 // 78644
Gyerekek :-) Ma jártam Érden a bontóban. Mit ne mondjak van egy két finomság náluk! Megakadt a szemem egy 1.9JTDm 16v Berlinán. Belestem az utastérbe és nem hittem a szememnek. A belső tere olyan mintha új lenne. Még a sofőr ülésen sem láttam semmi nyomát hogy bárki is ült volna benne. Mikor előkerültek a srácok akkor mondták hogy 2005-ös és írd és mond 18ezer van benne, Svájcból jött és már a rendszámot intézik rá. Sok egyéb mellett volt bent egy 2.4 SW Q4 sötét kék 129ezerrel. Annak a bal hátsó sárvédőjét kell fújni, mert van rajta egy durva parkolási karc. Szóval csepegtettem kicsit a nyálam náluk.
Még nem jártam náluk ezidáig. Nagyon barátságos szimpatikus srácok. Elbeszélgettem velük vagy másfél órát. Azt hiszem visszatérő vendég leszek náluk.
(ja és volt két Tibi is)
Shadin2016-02-17 14:25:05 // 78643
plusz kuplung stb., az kb. 200K :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-17 14:06:10 // 78642
olyan 140 környéke...
Haddel2016-02-17 13:57:11 // 78641
Akkor annyira nem parázok miatta😃 Építkezek ytong téglára költeném inkább az árát 😃
Shadin2016-02-17 13:47:09 // 78640
Mennyi a lendkerék az enyémben, Csak kíváncsiságbúl :-)
Kolci2016-02-17 13:44:53 // 78639
Mármint én most a 156 árait írtam. a 159 hez a kéttömegű olyan 60 felújítva szett nélkül, mint ahogy lejjebb írtam is.
Kolci2016-02-17 13:42:05 // 78638
Az igaz, de abban bent van az új kuplungszett is csapágy nélkül.
akkor asszem már a komplett ár felénél tartunk, ha kedvességre kaptál mindent.
DSG kéttömegű, az 60, de ott ugye nem ott vannak a kuplungok.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-17 13:23:48 // 78637
biztos, de mondjuk pont a JTD-nél nincs 1 kiló a lendkerék...tudod mikor újítanám fel 80-ért... :)
Liquid2016-02-17 12:27:45 // 78636
olyanom nem volt, csak 2-es és 5-ös, azok viszont jók voltak nagyon
Kolci2016-02-17 12:18:20 // 78635
Már sokat beraktam off-ba is, csak egyszer volt reklamáció egy 156 1.9 jtd 105 LE -nél.
Szörnyű hangja volt. Mikor szétszedtük a kb 2000-et futott kuplungot, és kiderült, hogy eltört a tárcsa, s vitte magával a szerkezetet is. A Vaelo szettet azonnal cserélték, a kéttömegüt ingyen bevizsgálták akik felújították, megúszta. Azóta vagy 60000 km van benne. A barátom 1.9 16v JTD -ben mint írtam már azóta 250000 km van, hogy csináltuk. Ő óra szerint 150000-el vette a kocsit, de pár ezer km után kellett az akciót megejteni.
Én kb 1 évig keresgéltem, hogy az új helyett van e megoldás. Őket úgy mondták nekem, mert hirdetni nem nagyon hirdetnek, mert tele vannak munkával.
A SACHS, VAELO, s a LUK a gyár által eladott szettjeivel újítják föl amit lehet. PL.: offos VW kéttömegű gyárilag hibás, mert nem jó a tömítése a kuplungpor ellen. Na, ehhez már a beszállító által módosított tömítésű szettet szerelik be.
Én még véletlenül se akarok senkit se rábeszélni, de azért akad egy két szakműhely akik jók, és rengeteg a sarlatán. Gondolom mindenki hallott a szentendrei hapsiról, aki ágyrugókat rakott bele jó sok maniért, majd mikor reklamáltak, akkor már nem lehetett elérni.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-17 11:54:33 // 78634
próbálkozni lehet vele csak fájó mikor 10e km után megint lehet levenni a váltót, hogy gariban cseréljék... plusz azért abban az esetben ha mondjuk a fele sem a felújítás akkor nem is tudom ki választja, ha 4 kiló az új vagy 3-om akkor elgondolkodtató ... nekem próbálkozott pár ügyfelem én is próbálkoztam a felújítottal, mindet vissza kaptam gari időn belül...az elég gáz
Kolci2016-02-17 11:50:12 // 78633
Ja és érdemes kicserélni a hátsó főtengely szimeringet is.
Kolci2016-02-17 11:48:38 // 78632
Lehet, hogy igazad van, de akkor szólok a barátomnak, hogy így 250000 km után cserélje ki mert nem jó....
droberto2016-02-17 11:46:11 // 78631
Én már így használom 4 éve. :)
Shadin2016-02-17 10:39:42 // 78630
vegyetek vissza ott belőle egy kicsit
norbi04092016-02-17 10:22:19 // 78629
Ajajjj...ahogy látom nem sokan vannak elragadtatva a Sportcontact 3-tól... :/ Ennyire kaki lenne? Nekem az lesz a nyárim.
Haddel2016-02-17 10:01:33 // 78628
Erre gondoltam én is ,mert mielött meg lett csinálva az olajszivárgás ott folyt le fentröl az olaj a motortér aljára. De akkor csúszna szerintem mindig.Most csak egy pillanatra csusszan meg 2400-as fordulat környékén.5-6 sebességi fokozatban.Gondolom ott van a nyomatékcsúcs.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-17 09:54:53 // 78627
nézd meg van e olaj csöpögés a váltó meg a blokk között, ha van akkor azért csúszik a kuplung...
Haddel2016-02-17 09:50:47 // 78626
Köszi az infókat.Igyekszem kicsit finomkodni vele,hátha nyárig kihúzza.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-17 09:44:12 // 78625
felújított lendkerék 2ft-ot sem ér, kuplungszett meg attól függ melyik váltó van az autón :)
Giuntini2016-02-17 09:34:40 // 78624
A Primacy 3-nak is meg van a zaja, ami szerintem erősebb mint a konkurenciáé, de fantasztikusan tapad. A zaj, a gumi anyaga miatt van, biztos a kompromisszum a tartósság, és a stabilitás miatt. Egyszerűen ragad az úthoz.
Kolci2016-02-17 08:59:16 // 78623
Hát most ahogy nézem LUK az 110 kedvesség nélkül, kedvességgel 57.
Kell hozzá egy hidraulikus kinyomó csapágy, meg hát a lendkerék ugye.
Ha új lendkereket veszel, az sem olcsó 200 körül van telibe s kedvességre 143 a SACHS. Fel is újíttathatod, az olyan 60-80 garival de nagyon meg kell nézni hova viszed.
Ercsiben profik, és futár viszi, s hozza.
Roben52016-02-17 08:49:23 // 78622
Szia!
Ezen milyen méretű gumi van?köszi..
Haddel2016-02-17 08:40:18 // 78621
Tegnap meló után haza jöttem,csináltam pár videot ,kiváncsi voltam a mérésekre,csak az a baj kielemezhetetlen minőségüek lettek..
Legutóbb mikor mentem autópályán észre vettem,,hogy néha padlógáznál megtorpan ,mintha pillanatra erőt gyüjtene.Na ez nem erő gyüjtés,hanem megcsusszan a kuplungom :( Van valakinek tapasztalata,ha nem parkettázom ,el lehet kicsit húzni még a cserét? Meg vajon ,mibe fáj egy ilyen kuplungcsere mutatvány?
.......................2016-02-17 07:09:08 // 78620
az ISO 15222:2011 norma szerint mérik pl. a vizes fékutat
egy szabványosított mésrésnél semmi nem lehet objektívabb
( főleg nem az hogy Pistabácsi jó gumis,ő a Kumhot ajánlja)
mzo2016-02-17 06:32:57 // 78619
Jaja, Conti EcoContact3. :) Egyébként még így élete vége felé, is meglepően halk és jól tapad.


Ami nekem idáig csalódás volt, az a Michelin Primacy HP, de az is csak zajban.
De pl a mostani autón Michelin Primacy 3 GRNX van, ez pl teljesen jó. Halk és tapad is.
Kolci2016-02-16 23:00:27 // 78618
Amit meg végképp nem mutatnak meg, hogy mit teljesítenek különböző autókon, hisz attól is függ, a tudásuk, hogy pl a kerékdőlés negatív vagy pozitív, vagy a tengelyterheléstől, és így tovább.......
Piritu - 1.000.0002016-02-16 22:47:13 // 78617
Nem is beszélve azokról a paraméterekről, amiről semmit se mondanak. (Kopás, oldaltartás, fékút, stb.)
Liquid2016-02-16 22:21:45 // 78616
én azért fenntartásokkal kezelem ezeket a címkéket...
Némi iránymutatáson kívül szerintem semmire se jók.
Ha a többi értéket is hasonlóan mérik mint a hangot, akkor nem sokra való az egész.
Lexlutor2016-02-16 22:14:47 // 78615
Én is azt akartam. Csak ott ahol kedvezményem van nem forgalmazták. Még szerencse...
Liquid2016-02-16 22:11:08 // 78614
gondolom ECO Contact, na az elfut soká mert betonkemény gyárilag is :)
beli212016-02-16 22:09:56 // 78613
Sziasztok cartársak. A vas úgy néz ki, hogy végre tökéletesen üzemel, úgyhogy elkezdem az én gyönyörűm ráncfelvarrását.:-) Nagyon izgat, hogy létezik e viszonylag friss Magyar vagy Közép-Európa térkép a navigációhoz és természetesen magyar munkás pénztárcához mérve. :-)
Invisible2016-02-16 22:09:41 // 78612
Pont emiatt kezdtem el szemezni velük, mert elég jó besorolásuk van, több típusának is.

Gumis azt is mondta, hogy tudja, hogy nem nála a legolcsóbb, ezért nézzem meg máshol is, és ott vegyem meg, ahol olcsóbb. Ezért nem gondoltam arra, hogy üzleti érdekből ajánlja a Kumho-t.
Sanyi2016-02-16 22:08:38 // 78611
Eladó? :D
Jól áll neki ez a felni...
Kolci2016-02-16 22:07:16 // 78610
Hááát engem most megöltök bizti, de a régebbi alfáimon amikor vettem őket vagy Conti, vagy Goodyear, vagy Dunlop volt. Hát tényleg nem lehetett egy napon említeni őket amikor felraktam az Uniroyal gumikat. A kanyarsebesség drasztikusan növekedett, és ez esőben fokozódott :D
A legnagyobb élmény a hátul kaparósak nyújtották, de pl a 155 Q4 -nél azt érezted, hogy ez inkább feldől, de nem farol. Amíg fent volt Goodyear, azzal minden trükk nélkül lehetett kilincsel előre menni a körforgóban, csak le kellett padlózni. Miután felkerültek az Uniroyal-ok, akkor csak kettesben rákuplungolva, s rányesve lehetett kitenni a seggét.
Egy kis off-os a feleségem szuszkáján gyári szerelés a continental gumi nyáriban, és magyarhonban készült Hankook téliben. Külön felnire szerelve adták át a szalonban.
Mikor vezettem, bizonytalankodott a kocsi, és állandóan korrigálni kellett. Mondtam is a feleségemnek, hogy mekkorát csalódtam. Jött a tél és felkerültek a Hankookok, s teljesen megváltozott a kocsi. Nem kellett folyamatosan úgy tekerni a kormányt mint az amcsi filmekben, s autópályán már mertél vele 130-at menni. A kötelező szervizek alkalmával mások is hasonló élményeket osztottak meg.
Azt azért hozzá tenném, hogy a Conti SportContact 5 öt nem ismerem, de ültem a szomszéd bömbiében amin az van és tényleg jó volt, de mikor ő vezette az enyém a Continental SportContact 3-al akkor azt kérdezte, hogy tényleg ilyen szar egy ALFA?. A gumicsere után odaadtam neki, s azt mondta, hogy ha nem lenne bömbiőrült akkor ALFA-t venne.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak