Pityukoma2016-02-17 17:07:08 // 78659
Nem tudom. Én az Adok-veszek topikban olvastam régebben.
Pityukoma2016-02-17 17:06:06 // 78658
Piritu - 1.000.0002016-02-17 16:38:02 // 78657
Aha, a fogyasztásmérés is szabványosított, objektív és sokat el is árul az autóról :-DDD
Greentimus2016-02-17 16:10:14 // 78655
Nekik van honlapjuk?
ProdyG2016-02-17 16:06:17 // 78654
Mi a neve/címe ennek a bontónak? Valamikor megyek Pestre és ott szét tudnék nézni a környéken felni ügyben, mert itt Debrecenben esélyem sincs semmire.
Pityukoma2016-02-17 16:00:08 // 78653
Állapot, méret, mintázat függő, de jóval olcsóbb mint Tata.
Pityukoma2016-02-17 15:58:10 // 78652
17. nem akarok nagyobbat.
'''''2016-02-17 15:57:46 // 78651
Az autó eladó. :-) Ha elmegy akkor a felni is majd az lesz.
yani🍀2016-02-17 15:55:27 // 78650
Milyen áron adják? Olcsóbb mint Tata?
Dömpi (il dottore)2016-02-17 15:53:58 // 78649
18 lesz vagy 19?
Dömpi (il dottore)2016-02-17 15:52:37 // 78648
Te csak ne csorgasd a nyálad semmire! Mi csorgatjuk a tiédre 😃
Pityukoma2016-02-17 15:48:35 // 78647
Felnit. Csak pont olyan nem volt amit kinéztem. Pedig volt választék bőven :-)
yani🍀2016-02-17 15:21:32 // 78645
Mit kerestél a bontóban?
Pityukoma2016-02-17 15:18:15 // 78644
Gyerekek :-) Ma jártam Érden a bontóban. Mit ne mondjak van egy két finomság náluk! Megakadt a szemem egy 1.9JTDm 16v Berlinán. Belestem az utastérbe és nem hittem a szememnek. A belső tere olyan mintha új lenne. Még a sofőr ülésen sem láttam semmi nyomát hogy bárki is ült volna benne. Mikor előkerültek a srácok akkor mondták hogy 2005-ös és írd és mond 18ezer van benne, Svájcból jött és már a rendszámot intézik rá. Sok egyéb mellett volt bent egy 2.4 SW Q4 sötét kék 129ezerrel. Annak a bal hátsó sárvédőjét kell fújni, mert van rajta egy durva parkolási karc. Szóval csepegtettem kicsit a nyálam náluk.
Még nem jártam náluk ezidáig. Nagyon barátságos szimpatikus srácok. Elbeszélgettem velük vagy másfél órát. Azt hiszem visszatérő vendég leszek náluk.
(ja és volt két Tibi is)
Még nem jártam náluk ezidáig. Nagyon barátságos szimpatikus srácok. Elbeszélgettem velük vagy másfél órát. Azt hiszem visszatérő vendég leszek náluk.
(ja és volt két Tibi is)
Shadin2016-02-17 14:25:05 // 78643
plusz kuplung stb., az kb. 200K :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-17 14:06:10 // 78642
olyan 140 környéke...
Haddel2016-02-17 13:57:11 // 78641
Akkor annyira nem parázok miatta😃 Építkezek ytong téglára költeném inkább az árát 😃
Shadin2016-02-17 13:47:09 // 78640
Mennyi a lendkerék az enyémben, Csak kíváncsiságbúl :-)
Kolci2016-02-17 13:44:53 // 78639
Mármint én most a 156 árait írtam. a 159 hez a kéttömegű olyan 60 felújítva szett nélkül, mint ahogy lejjebb írtam is.
Kolci2016-02-17 13:42:05 // 78638
Az igaz, de abban bent van az új kuplungszett is csapágy nélkül.
akkor asszem már a komplett ár felénél tartunk, ha kedvességre kaptál mindent.
DSG kéttömegű, az 60, de ott ugye nem ott vannak a kuplungok.
akkor asszem már a komplett ár felénél tartunk, ha kedvességre kaptál mindent.
DSG kéttömegű, az 60, de ott ugye nem ott vannak a kuplungok.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-17 13:23:48 // 78637
biztos, de mondjuk pont a JTD-nél nincs 1 kiló a lendkerék...tudod mikor újítanám fel 80-ért... :)
Liquid2016-02-17 12:27:45 // 78636
olyanom nem volt, csak 2-es és 5-ös, azok viszont jók voltak nagyon
Kolci2016-02-17 12:18:20 // 78635
Már sokat beraktam off-ba is, csak egyszer volt reklamáció egy 156 1.9 jtd 105 LE -nél.
Szörnyű hangja volt. Mikor szétszedtük a kb 2000-et futott kuplungot, és kiderült, hogy eltört a tárcsa, s vitte magával a szerkezetet is. A Vaelo szettet azonnal cserélték, a kéttömegüt ingyen bevizsgálták akik felújították, megúszta. Azóta vagy 60000 km van benne. A barátom 1.9 16v JTD -ben mint írtam már azóta 250000 km van, hogy csináltuk. Ő óra szerint 150000-el vette a kocsit, de pár ezer km után kellett az akciót megejteni.
Én kb 1 évig keresgéltem, hogy az új helyett van e megoldás. Őket úgy mondták nekem, mert hirdetni nem nagyon hirdetnek, mert tele vannak munkával.
A SACHS, VAELO, s a LUK a gyár által eladott szettjeivel újítják föl amit lehet. PL.: offos VW kéttömegű gyárilag hibás, mert nem jó a tömítése a kuplungpor ellen. Na, ehhez már a beszállító által módosított tömítésű szettet szerelik be.
Én még véletlenül se akarok senkit se rábeszélni, de azért akad egy két szakműhely akik jók, és rengeteg a sarlatán. Gondolom mindenki hallott a szentendrei hapsiról, aki ágyrugókat rakott bele jó sok maniért, majd mikor reklamáltak, akkor már nem lehetett elérni.
Szörnyű hangja volt. Mikor szétszedtük a kb 2000-et futott kuplungot, és kiderült, hogy eltört a tárcsa, s vitte magával a szerkezetet is. A Vaelo szettet azonnal cserélték, a kéttömegüt ingyen bevizsgálták akik felújították, megúszta. Azóta vagy 60000 km van benne. A barátom 1.9 16v JTD -ben mint írtam már azóta 250000 km van, hogy csináltuk. Ő óra szerint 150000-el vette a kocsit, de pár ezer km után kellett az akciót megejteni.
Én kb 1 évig keresgéltem, hogy az új helyett van e megoldás. Őket úgy mondták nekem, mert hirdetni nem nagyon hirdetnek, mert tele vannak munkával.
A SACHS, VAELO, s a LUK a gyár által eladott szettjeivel újítják föl amit lehet. PL.: offos VW kéttömegű gyárilag hibás, mert nem jó a tömítése a kuplungpor ellen. Na, ehhez már a beszállító által módosított tömítésű szettet szerelik be.
Én még véletlenül se akarok senkit se rábeszélni, de azért akad egy két szakműhely akik jók, és rengeteg a sarlatán. Gondolom mindenki hallott a szentendrei hapsiról, aki ágyrugókat rakott bele jó sok maniért, majd mikor reklamáltak, akkor már nem lehetett elérni.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-17 11:54:33 // 78634
próbálkozni lehet vele csak fájó mikor 10e km után megint lehet levenni a váltót, hogy gariban cseréljék... plusz azért abban az esetben ha mondjuk a fele sem a felújítás akkor nem is tudom ki választja, ha 4 kiló az új vagy 3-om akkor elgondolkodtató ... nekem próbálkozott pár ügyfelem én is próbálkoztam a felújítottal, mindet vissza kaptam gari időn belül...az elég gáz
Kolci2016-02-17 11:50:12 // 78633
Ja és érdemes kicserélni a hátsó főtengely szimeringet is.
Kolci2016-02-17 11:48:38 // 78632
Lehet, hogy igazad van, de akkor szólok a barátomnak, hogy így 250000 km után cserélje ki mert nem jó....
droberto2016-02-17 11:46:11 // 78631
Én már így használom 4 éve. :)
Shadin2016-02-17 10:39:42 // 78630
vegyetek vissza ott belőle egy kicsit
norbi04092016-02-17 10:22:19 // 78629
Ajajjj...ahogy látom nem sokan vannak elragadtatva a Sportcontact 3-tól... :/ Ennyire kaki lenne? Nekem az lesz a nyárim.
Haddel2016-02-17 10:01:33 // 78628
Erre gondoltam én is ,mert mielött meg lett csinálva az olajszivárgás ott folyt le fentröl az olaj a motortér aljára. De akkor csúszna szerintem mindig.Most csak egy pillanatra csusszan meg 2400-as fordulat környékén.5-6 sebességi fokozatban.Gondolom ott van a nyomatékcsúcs.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-17 09:54:53 // 78627
nézd meg van e olaj csöpögés a váltó meg a blokk között, ha van akkor azért csúszik a kuplung...
Haddel2016-02-17 09:50:47 // 78626
Köszi az infókat.Igyekszem kicsit finomkodni vele,hátha nyárig kihúzza.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-17 09:44:12 // 78625
felújított lendkerék 2ft-ot sem ér, kuplungszett meg attól függ melyik váltó van az autón :)
Giuntini2016-02-17 09:34:40 // 78624
A Primacy 3-nak is meg van a zaja, ami szerintem erősebb mint a konkurenciáé, de fantasztikusan tapad. A zaj, a gumi anyaga miatt van, biztos a kompromisszum a tartósság, és a stabilitás miatt. Egyszerűen ragad az úthoz.
Kolci2016-02-17 08:59:16 // 78623
Hát most ahogy nézem LUK az 110 kedvesség nélkül, kedvességgel 57.
Kell hozzá egy hidraulikus kinyomó csapágy, meg hát a lendkerék ugye.
Ha új lendkereket veszel, az sem olcsó 200 körül van telibe s kedvességre 143 a SACHS. Fel is újíttathatod, az olyan 60-80 garival de nagyon meg kell nézni hova viszed.
Ercsiben profik, és futár viszi, s hozza.
Kell hozzá egy hidraulikus kinyomó csapágy, meg hát a lendkerék ugye.
Ha új lendkereket veszel, az sem olcsó 200 körül van telibe s kedvességre 143 a SACHS. Fel is újíttathatod, az olyan 60-80 garival de nagyon meg kell nézni hova viszed.
Ercsiben profik, és futár viszi, s hozza.
Roben52016-02-17 08:49:23 // 78622
Szia!
Ezen milyen méretű gumi van?köszi..
Ezen milyen méretű gumi van?köszi..
Haddel2016-02-17 08:40:18 // 78621
Tegnap meló után haza jöttem,csináltam pár videot ,kiváncsi voltam a mérésekre,csak az a baj kielemezhetetlen minőségüek lettek..
Legutóbb mikor mentem autópályán észre vettem,,hogy néha padlógáznál megtorpan ,mintha pillanatra erőt gyüjtene.Na ez nem erő gyüjtés,hanem megcsusszan a kuplungom :( Van valakinek tapasztalata,ha nem parkettázom ,el lehet kicsit húzni még a cserét? Meg vajon ,mibe fáj egy ilyen kuplungcsere mutatvány?
Legutóbb mikor mentem autópályán észre vettem,,hogy néha padlógáznál megtorpan ,mintha pillanatra erőt gyüjtene.Na ez nem erő gyüjtés,hanem megcsusszan a kuplungom :( Van valakinek tapasztalata,ha nem parkettázom ,el lehet kicsit húzni még a cserét? Meg vajon ,mibe fáj egy ilyen kuplungcsere mutatvány?
.......................2016-02-17 07:09:08 // 78620
az ISO 15222:2011 norma szerint mérik pl. a vizes fékutat
egy szabványosított mésrésnél semmi nem lehet objektívabb
( főleg nem az hogy Pistabácsi jó gumis,ő a Kumhot ajánlja)
egy szabványosított mésrésnél semmi nem lehet objektívabb
( főleg nem az hogy Pistabácsi jó gumis,ő a Kumhot ajánlja)
mzo2016-02-17 06:32:57 // 78619
Kolci2016-02-16 23:00:27 // 78618
Amit meg végképp nem mutatnak meg, hogy mit teljesítenek különböző autókon, hisz attól is függ, a tudásuk, hogy pl a kerékdőlés negatív vagy pozitív, vagy a tengelyterheléstől, és így tovább.......
Piritu - 1.000.0002016-02-16 22:47:13 // 78617
Nem is beszélve azokról a paraméterekről, amiről semmit se mondanak. (Kopás, oldaltartás, fékút, stb.)
Liquid2016-02-16 22:21:45 // 78616
én azért fenntartásokkal kezelem ezeket a címkéket...
Némi iránymutatáson kívül szerintem semmire se jók.
Ha a többi értéket is hasonlóan mérik mint a hangot, akkor nem sokra való az egész.
Némi iránymutatáson kívül szerintem semmire se jók.
Ha a többi értéket is hasonlóan mérik mint a hangot, akkor nem sokra való az egész.
Lexlutor2016-02-16 22:14:47 // 78615
Én is azt akartam. Csak ott ahol kedvezményem van nem forgalmazták. Még szerencse...
Liquid2016-02-16 22:11:08 // 78614
gondolom ECO Contact, na az elfut soká mert betonkemény gyárilag is :)
beli212016-02-16 22:09:56 // 78613
Sziasztok cartársak. A vas úgy néz ki, hogy végre tökéletesen üzemel, úgyhogy elkezdem az én gyönyörűm ráncfelvarrását.:-) Nagyon izgat, hogy létezik e viszonylag friss Magyar vagy Közép-Európa térkép a navigációhoz és természetesen magyar munkás pénztárcához mérve. :-)
Invisible2016-02-16 22:09:41 // 78612
Pont emiatt kezdtem el szemezni velük, mert elég jó besorolásuk van, több típusának is.
Gumis azt is mondta, hogy tudja, hogy nem nála a legolcsóbb, ezért nézzem meg máshol is, és ott vegyem meg, ahol olcsóbb. Ezért nem gondoltam arra, hogy üzleti érdekből ajánlja a Kumho-t.
Gumis azt is mondta, hogy tudja, hogy nem nála a legolcsóbb, ezért nézzem meg máshol is, és ott vegyem meg, ahol olcsóbb. Ezért nem gondoltam arra, hogy üzleti érdekből ajánlja a Kumho-t.
Sanyi2016-02-16 22:08:38 // 78611
Eladó? :D
Jól áll neki ez a felni...
Jól áll neki ez a felni...
Kolci2016-02-16 22:07:16 // 78610
Hááát engem most megöltök bizti, de a régebbi alfáimon amikor vettem őket vagy Conti, vagy Goodyear, vagy Dunlop volt. Hát tényleg nem lehetett egy napon említeni őket amikor felraktam az Uniroyal gumikat. A kanyarsebesség drasztikusan növekedett, és ez esőben fokozódott :D
A legnagyobb élmény a hátul kaparósak nyújtották, de pl a 155 Q4 -nél azt érezted, hogy ez inkább feldől, de nem farol. Amíg fent volt Goodyear, azzal minden trükk nélkül lehetett kilincsel előre menni a körforgóban, csak le kellett padlózni. Miután felkerültek az Uniroyal-ok, akkor csak kettesben rákuplungolva, s rányesve lehetett kitenni a seggét.
Egy kis off-os a feleségem szuszkáján gyári szerelés a continental gumi nyáriban, és magyarhonban készült Hankook téliben. Külön felnire szerelve adták át a szalonban.
Mikor vezettem, bizonytalankodott a kocsi, és állandóan korrigálni kellett. Mondtam is a feleségemnek, hogy mekkorát csalódtam. Jött a tél és felkerültek a Hankookok, s teljesen megváltozott a kocsi. Nem kellett folyamatosan úgy tekerni a kormányt mint az amcsi filmekben, s autópályán már mertél vele 130-at menni. A kötelező szervizek alkalmával mások is hasonló élményeket osztottak meg.
Azt azért hozzá tenném, hogy a Conti SportContact 5 öt nem ismerem, de ültem a szomszéd bömbiében amin az van és tényleg jó volt, de mikor ő vezette az enyém a Continental SportContact 3-al akkor azt kérdezte, hogy tényleg ilyen szar egy ALFA?. A gumicsere után odaadtam neki, s azt mondta, hogy ha nem lenne bömbiőrült akkor ALFA-t venne.
A legnagyobb élmény a hátul kaparósak nyújtották, de pl a 155 Q4 -nél azt érezted, hogy ez inkább feldől, de nem farol. Amíg fent volt Goodyear, azzal minden trükk nélkül lehetett kilincsel előre menni a körforgóban, csak le kellett padlózni. Miután felkerültek az Uniroyal-ok, akkor csak kettesben rákuplungolva, s rányesve lehetett kitenni a seggét.
Egy kis off-os a feleségem szuszkáján gyári szerelés a continental gumi nyáriban, és magyarhonban készült Hankook téliben. Külön felnire szerelve adták át a szalonban.
Mikor vezettem, bizonytalankodott a kocsi, és állandóan korrigálni kellett. Mondtam is a feleségemnek, hogy mekkorát csalódtam. Jött a tél és felkerültek a Hankookok, s teljesen megváltozott a kocsi. Nem kellett folyamatosan úgy tekerni a kormányt mint az amcsi filmekben, s autópályán már mertél vele 130-at menni. A kötelező szervizek alkalmával mások is hasonló élményeket osztottak meg.
Azt azért hozzá tenném, hogy a Conti SportContact 5 öt nem ismerem, de ültem a szomszéd bömbiében amin az van és tényleg jó volt, de mikor ő vezette az enyém a Continental SportContact 3-al akkor azt kérdezte, hogy tényleg ilyen szar egy ALFA?. A gumicsere után odaadtam neki, s azt mondta, hogy ha nem lenne bömbiőrült akkor ALFA-t venne.