Ma volt szerencsém tanulmányozni a 159 alját, hát kicsit más filozófiát követ, mint a 156/Spider vonal. Minden futóműalkatrész nagyságrenddel masszívabbnak tűnik. Komoly vasdarabok vannak alatta. Öröm volt látni pl. az alsó lengőkar szilentjeit.
Hihető, hogy tovább él, mint a 156-é.
Piritu - 1.000.0002011-11-16 20:29:25 // 17455
GTPeti2011-11-16 20:26:31 // 17454
És ráadásul neki van igaza!
Piritu - 1.000.0002011-11-16 20:23:56 // 17453
itt egy harmadik adatot dob a gép :-))
GTPeti2011-11-16 20:22:05 // 17452
A 4300K van legközelebb a napfényhez.
Csosznorbert2011-11-16 20:21:19 // 17451
Ismerősök többsége a 6000 K ra szavaz, az van legközelebb a nappali fény "utánozásában. Nekem is az van, és meg vagyok vele elégedve. Ha jól emlékszem olyan 10 ropi körül jutottam hozzá a vaterán. Otthon is beszerelhető, nem kell szaki hozzá. Csak a lököst le kell szerelni.
mopa2011-11-16 20:18:39 // 17450
Köszi szépen Piritu.
Szerintetek mi a különbség xenon izzó és xenon izzó között?
SuperVision és Philips között van 5-6000 Ft különbség...
Illetve színhőmérséklet ügyben ti mire szavaztok? 6000k?
Szerintetek mi a különbség xenon izzó és xenon izzó között?
SuperVision és Philips között van 5-6000 Ft különbség...
Illetve színhőmérséklet ügyben ti mire szavaztok? 6000k?
Csosznorbert2011-11-16 20:15:11 // 17449
H1 ködösit csak :D
Piritu - 1.000.0002011-11-16 20:13:39 // 17448
mopa2011-11-16 19:39:44 // 17447
Köszönöm. Nekem nincs manualom. A kedves kolléga a boltban pedig H1-re esküdött és azt is adott. Én meg csodálkoztam, hogy nem illik a helyére. Vihetem vissza :( Remélem becserélik
stukker19872011-11-16 19:36:33 // 17446
Azt olvastam én is...:)
Megerősítésre vártam...
Mindegyik 0,5-ön belül volt,kivéve a 3. mert az 1.8-ban.
Ezért kérdezem a dolgot....
Megerősítésre vártam...
Mindegyik 0,5-ön belül volt,kivéve a 3. mert az 1.8-ban.
Ezért kérdezem a dolgot....
Piritu - 1.000.0002011-11-16 19:29:55 // 17445
Az injektor korrekciós értékről most volt éppen szó a diesel topikban: "voltak max értékek megadva ami jelen esetben max 2.0 illetve -2.0 értékig korrigálhat. Alatta vagy felette gondok vannak a motorral."
Piritu - 1.000.0002011-11-16 19:20:50 // 17444
mopa2011-11-16 19:13:10 // 17443
Drága fórumozók! Milyen égő kell a tompítottba? H1 vagy H7?
stukker19872011-11-16 19:06:11 // 17442
Átlőttem magyarra egy másik verziót...
DPF csere után megtett kilométer az mire az előző hsz-ben rákérdeztem....
Ez törölhető valahogyan? Egyáltalán mire is utal ez?
Tudja valaki,hogy az injektor korrekciós érték milyen határok között mozoghat?
DPF csere után megtett kilométer az mire az előző hsz-ben rákérdeztem....
Ez törölhető valahogyan? Egyáltalán mire is utal ez?
Tudja valaki,hogy az injektor korrekciós érték milyen határok között mozoghat?
Piritu - 1.000.0002011-11-16 14:32:06 // 17441
Ma voltam szervizben és érdekes dolgot tudtam meg.
A "szervizszámláló" egyszerűen visszaszámol a következő esedékes szervizig, mint pl a 156-ban. Semmi köze sincs az olajhoz.
Az olaban még hátralévő km-t csak a komp tudja, csak kiolvasni lehet. Amúgy a komp a DPF regenerálások gyakoriságából és hosszából számolja.
27.500 km után még 20%-on volt az olaj, még 7.400 km-t lehetett volna vele menni a comp szerint.
Ja, pont a szervizben mutatott az óra 33.333 km-t :-DD
A "szervizszámláló" egyszerűen visszaszámol a következő esedékes szervizig, mint pl a 156-ban. Semmi köze sincs az olajhoz.
Az olaban még hátralévő km-t csak a komp tudja, csak kiolvasni lehet. Amúgy a komp a DPF regenerálások gyakoriságából és hosszából számolja.
27.500 km után még 20%-on volt az olaj, még 7.400 km-t lehetett volna vele menni a comp szerint.
Ja, pont a szervizben mutatott az óra 33.333 km-t :-DD
stukker19872011-11-16 14:16:22 // 17440
A 3,3 trial nem tud magyart szerintem....igazán meg se néztem...
A 2 adat amit említesz más néven szerepel...
A 2 adat amit említesz más néven szerepel...
Piritu - 1.000.0002011-11-16 14:12:23 // 17439
Miért nem állítod át magyarra? :-O
(Két km adatot ad meg. Az előző 5 égetés közti átlagos időt és hogy az utolsó óta mennyit mentél.)
(Két km adatot ad meg. Az előző 5 égetés közti átlagos időt és hogy az utolsó óta mennyit mentél.)
stukker19872011-11-16 13:50:35 // 17438
Megoldottam:)
A gép volt a hülye megint,mert az interface teszt nem(timeout) ment le de ettől függetlenül csatlakozott a vashoz....
Tehát a beállítás jó volt magyarul csak ő ezt nem tudta:)
Ha jó helyen olvastam le akkor 0km-es autóm van:):)
A DPF replacement-nél látható kilóméter szám mit jelölhet?
A gép volt a hülye megint,mert az interface teszt nem(timeout) ment le de ettől függetlenül csatlakozott a vashoz....
Tehát a beállítás jó volt magyarul csak ő ezt nem tudta:)
Ha jó helyen olvastam le akkor 0km-es autóm van:):)
A DPF replacement-nél látható kilóméter szám mit jelölhet?
stukker19872011-11-16 13:06:00 // 17437
MEgjött az Elm 327-em!
1 problémám van vele: A fiatecuscan nem elm 327 ként ismeri fel,hanem VagCom -os kábelként!
Ez mitől lehet?
1 problémám van vele: A fiatecuscan nem elm 327 ként ismeri fel,hanem VagCom -os kábelként!
Ez mitől lehet?
DrB2011-11-16 11:41:25 // 17436
Még a füstgépedet kellett volna bekapcsolnod a stroboszkóp mellé a ködben. :P
'''''2011-11-16 10:39:55 // 17435
Mentél volna az én ködlámpámmal! Csak strobi van benne. :-) Végül is,ha elég jó a szemed,két villanás között láttál volna valamit.
Graben&Zsu2011-11-16 08:32:22 // 17434
DrB2011-11-15 22:45:37 // 17433
Erre felé is jól lehűlt az idő. Az autó rendesen indul. Semmi zörgés. Pedig mentem vele összesen vagy 60 km-t, felét városban, felét autópályán. Ki érti ezt...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-11-15 22:10:31 // 17432
no csak nem a holnapután játszódott le tegnapelőtt? :)))
Piritu - 1.000.0002011-11-15 21:50:39 // 17431
Olyan hirtelen fagyott le minden a ködbe érve, hogy mire eszembe jutott, már alig láttam ki.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-11-15 21:43:34 // 17430
fűteni kell a szélvédőt és nem fagy rája :P
Piritu - 1.000.0002011-11-15 21:33:01 // 17429
-2,5 fok lett pár méteren belül. A szélvédőre ráfagyott a köd, ilyet még nem láttam. Természetesen az ablakmosó befagyott azonnal. fel ugyan feltöltöttem téli löttyel, csak a nyárit nem nyomattam ki a csőből. reggel első dolgom lesz...
Piritu - 1.000.0002011-11-15 21:31:18 // 17428
Az előbb értünk haza Veszprémből. Nem semmi köd volt a 8-ason! Egy azaz egy csíkot lehetett látni a szaggatottból! Régen láttam ekkora ködöt! A 159 ködlámpája jól vizsgázott.
Csosznorbert2011-11-15 21:29:02 // 17427
Mai nap először volt igazi hideginditás, miután egész nap kint állt a kocsi. Este 0 fok volt és gyönyörüen indult. Indulás után kis ideig cserreg-kerreg, de jól vizsgázott, mind akksi, mind izzitógyertya terén. :)
DrB2011-11-15 18:36:13 // 17426
110 ezer km van most benn. Nem hiszem egyébként én sem, hogy ez lenne a baj. Szerintem valami banális, valamihez hozzáérő műanyag basz lesz az. Úgy legyen! :)
.......................2011-11-15 14:38:59 // 17425
Help!
..tud valaki jó áron szervószivattyút 2,4 jtdm hez ,az enyém kezd meghaldokolni
esetleg érdemes felújíttatni?
..tud valaki jó áron szervószivattyút 2,4 jtdm hez ,az enyém kezd meghaldokolni
esetleg érdemes felújíttatni?
sxr852011-11-15 10:09:07 // 17424
Szerintem attól is függ, hogyan használják az autót. Az enyémről tudom, hogy szinte csak városban jártak vele, lehet ez sem ideális a kuplungnak és a lendkeréknek. De azt is elképzelhetőnek tartom, hogy a 2.4-eshez való lendkerék sokkal masszívabb még a több nyomatékhoz képest is mint az 1.9nél.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-11-15 08:43:58 // 17423
normális használattal nincs is vele gond
Csosznorbert2011-11-15 08:13:28 // 17422
Akkor 176500-ig még biztos nyugodt lehetsz / tek. Nálam annyi a km és szintén hibátlan. Pedig a hétvégén megint beleugrott 1200km.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-11-15 08:08:03 // 17421
hány km van az autódban? lendkerék olyan 250-nél kotlik meg ha megkotlik egyáltalán...nekem lassan 150e lesz benne de semmi hang, rázkódás a kuplung is jól végzi a dolgát
sxr852011-11-15 07:57:48 // 17420
Nekem a Valeo lendkerék lett volna 140e, de kedvezménnyel 80e volt. A kuplung is valahogy 100 körül volt. Plusz szerelés, tehát nekem így olcsóba jött ki 200ra.
DrB2011-11-15 07:18:24 // 17419
Durva a kinti árkülönbözet... És a kuplung mennyibe kerül? Ajánlatos azt is cseréltetni a lendkerékkel?
DrB2011-11-15 07:16:52 // 17418
Én is erre gondoltam, ErHardnál megrendelni, Csörivel kicseréltetni. No, meglátjuk, mit találnak pénteken. Ha a kuplung jó egyébként, azt is ajánlatos a lendkerékkel cseréltetni?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-11-15 06:57:56 // 17417
a felújított lendkerék olyan 130 körül van a gyári meg 220...kint meg olyan 400e...
GTPeti2011-11-14 23:03:46 // 17416
SZVSZ nyugodtan menj haza és mondjuk Csörinél cseréltesd ki! Ha komoly gond van, akkor nem csak "hallasz vmi zörgést", hanem sokkal komolyabb jele lenne.
A németek horribilis összeget fognak mondani. Még akkor is, ha Mo-ról hoznak neked alkatrészt - köszönet Piritunak és a Szállító úrnak.
A németek horribilis összeget fognak mondani. Még akkor is, ha Mo-ról hoznak neked alkatrészt - köszönet Piritunak és a Szállító úrnak.
DrB2011-11-14 22:27:32 // 17415
Garancia már nincs...
Meglátjuk, mi lesz pénteken a verdikt és mi az árajánlat. A szerviz, ugye gyári alkatrészekkel dolgozik. Honnan szerezhetném be magam a szükséges alkatrészeket idekint jó áron?
Illetve, ha halódik a kettőstömegű, mennyit lehet még vele menni? Nem szívesen indulnék neki a karácsonyi szabinak egy problémás vassal...
Meglátjuk, mi lesz pénteken a verdikt és mi az árajánlat. A szerviz, ugye gyári alkatrészekkel dolgozik. Honnan szerezhetném be magam a szükséges alkatrészeket idekint jó áron?
Illetve, ha halódik a kettőstömegű, mennyit lehet még vele menni? Nem szívesen indulnék neki a karácsonyi szabinak egy problémás vassal...
GTPeti2011-11-14 22:24:22 // 17414
Kieg.: Dajcslandban beszerelve anyagi katasztrófa, úgyhogy erre ne is gondolj!! Max. garanciában...
GTPeti2011-11-14 22:23:30 // 17413
Ha 120-150-ből kijön kuplungostól, akkor nagyon jó vagy. (Lehet, hogy az 59-nél még több.)
DrB2011-11-14 22:04:49 // 17412
De, tudni akarom, és a kuplungét is! :D
Csosznorbert2011-11-14 21:51:46 // 17411
Inkább ne akard tudni a lendkerék árát... :D
DrB2011-11-14 21:46:27 // 17410
A percegés nagyon passzol ahhoz a hanghoz, amit korábban, már viszonylag régóta hallok. Ez változott meg, erősödött zörgéssé szombaton. Persze, hogy ugyanarról e jelenségről van-e szó vagy a percegés mellett jelentkezik ez az új zaj, jó kérdés...
Szóval, ha lendkerék csere, akkor kuplung is. Mennyibe fáj ez a két alkatrész? Illetve milyen márkát ajánlatok, ha már. Jó a gyári is?
Szóval, ha lendkerék csere, akkor kuplung is. Mennyibe fáj ez a két alkatrész? Illetve milyen márkát ajánlatok, ha már. Jó a gyári is?
sxr852011-11-14 21:37:34 // 17409
Én amikor még "tudatlan" voltam a nálam felmerült hiba jelentkezésekor, az volt a benyomásom, hogy egy hővédő lemez hozzáér valamihez és zörög, perceg. Körülbelül ezt tudtam elképzelni ezen hang hallatán. Nem tudom, hogy ezzel közelebb vagy-e a megoldáshoz, de ha a leírásom alapján beugrik a "Te hangod" akkor lehet, hogy lendkerék. Ha viszont az lesz, akkor az tudd, hogy illik vele együtt kuplungot is cserélni. (Én is így tettem.)
DrB2011-11-14 21:16:30 // 17408
Az alapjárat egyelőre rendben van. Továbbra is valami műanyag alkatrészre tippelek, ami hozzáér valaminek. Talán, ahogy hül az idő, úgy változik meg a karakterisztikája ennek a zajnak.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-11-14 21:14:28 // 17407
nehéz észre venni normál esetben pár perc... olyan 12e km óta én sem vettem észre :)))
Piritu - 1.000.0002011-11-14 21:10:07 // 17406
Kb 25 ezer km után vettem észre először a pill fogyiból a tisztítást. Nem is ugrott meg drasztikusan. Egyszerűen országút tempomatnál nem ment le 6 alá, hanem 7-7,5 között maradt, meg a turbónyomás is vagy 1-en volt.