
HSZ-eddel jól indult a napom! Reggel még gyors lementem a garázsba, megnéztem a helyzetet a HSZ-ek függvényében ismét. Kapcsolni nem lehet a búrákkal, csak max betörni a műanyagot és beszakítani a kárpitot. Meg hát akkor a könyvében is leírnák e lehetőséget. Lehet, hogy ez csak a berlináknál van így. Bár ez igen praktikus lenne az SW-knél is. Igazából nem is értem!
Azt sem értem, hogy a beszúrt képen kijelölt részt is hogyan lehet elvégezni. Nálam ezt a műveletett maradandó alakváltozás követné. Vagy ezt csak a facelifteseken működik, a pártatlan német szaksajtó somásának engedve?!
Szóval a HSZ-ed... Megnéztem a 3. lámpát is az 5. ajtóban és sajnos az sem világít. A büdös k... . Gondoltam. Pont az ilyenek miatt nem 156-ot vettem. Bíztam benne Giovanniék az eltelt 8 évet nemcsak sziesztával töltötték. GRRR!!!
Majd ránézek, ha lesz időm!
Az ablaktörlő tengely tömítettséget mikor olvastam, hogy finoman fogalmazva, nem lettem boldog. A 18 évvel ezelőtt fejlesztett Tipómon is ugyanez volt. Pont idén nyáron szedtem azt is szét ripityára, tisztítottam, majd kentem be az alkatrészeket, illetve kentem be magas viszkozitású ipari szilokonzsírral, a beázás csökkentése érdekében. Talán még O győrűt is gyártottam hozzá. Pontosan már nem emlékszem....