Mégis ez lesz: -))
Csak hülye német neve van. A másik eper sportkipufogó részeként írja. 450gramm és 112 ójró .



Nem hinném, hogy van róla külön rajz! Az eper is egy egységként kezeli, egyedül a fényszórókat körbeölelő műanyagelemet lehet leszedni.
Igen, ez lényegesen egyszerűbb, kisebb térfogatú hűtő! Már csak azt kéne tudnom, hogy hol van?
Tehát az olajhűtő a ludas! A kép alapján, a ki és belépő csonk is felül van! Ha nincs a hűtőn leeresztő, akkor csak leszippantással tudod a hűtőben is cserélni az olajat!
sxr852012-03-01 19:30:43 //
19713
Több mint valoszinu hogy a kiegyenlito tartalyban a szuro szabadult el, amiatt habosodik az olaj es nyig a szervo. Nekem is ez volt... Szétszedni nem lehet a tartályt, venni kell egy ujat, kb 10e.
sxr852012-03-01 19:26:19 //
19712
Szia,
nincs ilyen robbantott ábrád a lámpáról? Konkrétan az érdekelne mennyire lehet szétszedni, mert a foncsor amiben az izzó van kicsit mozog, ami a vetitett képen is látszik.
a tiedben ilyen a hütö,ha jól néztem:
olaj-víz höcserélö

de lehet tévedek
a tiéd 1,9 es,az nem ilyen amiben az olajhötö külön van

akkor jól sejtem ,hogy a csövekben és a oilcoolerben marad olaj amit nem tusdsz lecserélni ,csak ha szétszeded az egészet
Nekem leürült teljesen! Pedig fejre sem állítottam. :) Az előírt 4,6 beleöntése után a nívó felénél van az olajszint!
fejre kell állítani az autót akkor kicsöpög belőle :)
viccet félre téve nekem sose ment bele több mint 5,5L....
Nektek sikerült már a 2,4 ben mind a 6,4 liter motorrolajat lecserélni,
nekem cserekor nem megy bele ennyi,
miért?
szerintem nem emelkedett annyit, nálam nem ez volt a fő cél alig raktak rá valamit azzal hogy nincs benne a buzi euro 4-es faxság inkább ezzel növekedett a teljesítmény
Nincs mért nyomatékgörbém, csak egy gyári adatom! + 40Nm!
Nem hiszem, hogy a te nyomatégörbéd maximuma nem emelkedett volna min. 450 Nm-re.
Még akkor sem, ha a fő cél a görbe egyenesítése.
na ez az nálunk nem a nyomatékra ment a játék ezért nem is csúszik a kuplung ....
Nem hinném, hogy ezen múlik. Ez pusztán nyomaték kérdése.
no pl ezért jó a progi úgy állítják be ahogy akarják vagy ahogy az autó megkívánja mivel 2 egyforma autó nincs...a box meg egy program minden autóhoz...
az enyém nem ezt mutatja :)
Nem lehet, hogy a kat.ban levő számok nem sima cikkszámok?! A számok előtt az is áll, hogy DIS.!
Hogy tudtad a firefoxot összehaverkodtatni az eperrel?
A box előnye, hogy ha esetleg valamiért mégsem jön be, egyszerűen kivehető...
Milyen problémákat írnak a 2.4-nél?
Nálam is van egy probléma! A
szombati szervíz után - ami ugye már boxos időszak - megcsusszant a kuplungom! :-( Remélem ez csak valami időszakos paranoia! Azóta 2x-éreztem 3.dikban.
Vagy? A box megágyazott egy Sachs kuplungszettnek?!?
DrB2012-02-29 22:34:07 //
19697
A kiskocsik, meg a gyengébb motorizáltságú kompaktok között, gondolom, igen. No, de majd meglátjuk, csak legyen már végre a kezeink között. :))
DrB2012-02-29 22:32:37 //
19696
Na, ja. Volt, hogy egy VW Transporter, vagy mi volt, simán tartotta a 200-210-es tempót, s kigyorsításoknál sem maradt le nagyon... Idekint nem olyan nagy szám ez a 200 ló/400 Nm.
DrB2012-02-29 22:30:48 //
19695
Droberto élménybeszámolója óta megint piszkálja a fantáziámat A Novitec Powerrail, de 2.4 mJTD esetén elég ellentmondó tapasztalatokat találok. Míg az 1.9-esek nagy része dicséri, addig a 2.4-nél gondokat emlegetnek, de eddig iazi konkrétumot még nem sikerült találnom.
Mit rontottam el?

ALFI1562012-02-29 21:20:53 //
19693
Csak 1.9m-jet 156 :)
Akkor ezek után már akkor nem is érzem magamat betegnek, elvakultnak! :)
Nekem is teccik egyébként...
azt dobja hogy linea accessori :) még mindig nem jó dolog ez az eper így télen :P
Ez marha jól néz ki. Kíváncsi vagyok a végeredményre...
Nem 4 csak a két első:-( volt ennyi. Rozsdamentes, kb 1mm vastag és garvírozva van bele a klasszikus Alfa Romeo felirat. Néha nem tudok mérlegelni ha a szeretett ALFA-mról van szó :-D
Teccene belőle néhány motyó! Reggel pl. a Ti küszöb gondolatával játszottam el...
Te kiadsz 40K-t, 4 db ilyen alufóliára? Nekem is teccik, de ennyit nem adnék érte biztosan!
Nem vagyok benne biztos, hogy nem saválló, de szépnek nem szép, az biztos!
Nem rossz alternatíva, de nem hiszem, hogy ezt 10 alatt megúsznám! Meglátom, hogy jön be ez a parragi 80-as átalakítós történet...
'''''2012-02-29 18:45:14 //
19684
Most tudtam meg,hogy az 1.9 kipuffvége nem egyezik a 2.4 króm végével.Így tényleg nem túl szép.
Azt hittem saválló a dob is,a Brerában a hátsók azok
Mindenképp szeretnék valami esztétikusat, mert az a rozsdás cső ami most látszik az elég gáz. Törekszem a gyári alkatrészekre, de nem mindenáron. A rozsdamentes küszöb védőre kiadtam cca40K-t :-( de abból csak gyárit találtam. A project jövő hónapra marad mert most az olajcsere jön.
Miért nem veszel a bontóban egy 2,4 es dobot,levágod a végét,rácinelteted,és kész
erre a cikkszámra mást dob az eper :-(
Esetleg cikkszám alapján Erhard tudna jobb árat is mondani :-)
...ez sajnos mindenkivel így van. Háromszor maradtam fekve Alfával (2x 147; 1x156) mindegyik alkalommal német alkatrészt kellett cserélni.
Piszkos dolog ez nagyon! Kb. mint a takaró ponyváért 80K-t kérni!
Én most eléggé rajtavagyok egyébként! A Dinamit kipufogó nem akar nekem véget gyártani.
Holnap hoznak elvileg egy
ilyet, amit majd valahogy átalakítok! Ha összeáll, akkor publikálom!
'''''2012-02-29 15:37:59 //
19675
Hová kell neked a gyári kipuffvég?
'''''2012-02-29 15:37:17 //
19674
Engem még Mitó nem előzött meg,pedig volt chippes is közte. :-)
Sziasztok :-) Tegnap jártam alkatrész üzletben és megkérdeztem a gyári kipufogó vég (50903136) árát. Mit ne mondjak dobtam egy hátra szaltót. Az ára:33135Ft. Valószínű hogy gyári nem lesz a vasamon soha :-(
Majd a MITO val az leszel!
nem mert az övék is meg van chippelve
'''''2012-02-29 11:16:37 //
19670
Ő a DPF! :-)

Imyx2012-02-29 11:15:32 //
19669
Novitec Powerrailt neki, + 30-40 LE többletet csak megéreznek a germánok is. :)
vicces, hogy amióta megvan a kocsim az első alkatrész ami beszart és ki kell cserélni az történetesen egy német alkatrész...mi a szarnak ennyi környezetvédelmi eszköz egy kocsiba? euro100as normánál már nem is lesz benne motor csak katalizátor.