Helló 5 hengeres tulajok
mindenkinek rázza a kormányt(tulajdonképpen az egéesz elejeét) a nagy diesel alapjáratban?
Vagy csak nekem?
Mitöl van ez?
.......................2012-05-25 14:36:40 // 21590
Alfa156SW2012-05-25 07:58:56 // 21589
Én most vagyok túl az EGR cserén 70.000 Forint volt!
Imyx2012-05-25 06:27:33 // 21588
Nekem gyári xenon van, alig látok vele..
Csosznorbert2012-05-25 01:50:33 // 21587
EGR témához.... két hét fulldugozással járva ma levettem. A lemezen, korom mellett más anyagok is voltak. Többek közt, viz, és olaj. Ez mind a hengerekbe jut bele??? :O
Aztán már a 2. csavarhelye is megszakadt.... és pont a szívósorból, 5 levétel és magátol esik le az EGR :D
Azt a bevezetőcsövet, amin sziv az az kis genya, vagy fujja be ott, nem lehet egyszerüen kivezetni a pi...ába a szabadba??? A fölös nyilást meg összekókolni a levegőszürö egy könnyen megdolgozható pontjával?
vagy megoldom egyszerübb de brutálisabb módszerrel, ami még az én titkom marad :P
Aztán már a 2. csavarhelye is megszakadt.... és pont a szívósorból, 5 levétel és magátol esik le az EGR :D
Azt a bevezetőcsövet, amin sziv az az kis genya, vagy fujja be ott, nem lehet egyszerüen kivezetni a pi...ába a szabadba??? A fölös nyilást meg összekókolni a levegőszürö egy könnyen megdolgozható pontjával?
vagy megoldom egyszerübb de brutálisabb módszerrel, ami még az én titkom marad :P
ekin2012-05-24 21:55:12 // 21586
gratulalni tudok csak nekik:D
egr takaritas tökölve is max 40 perc ,egy izzitogyertya 5 perc se
a hullamzas meg gyorsitaskor nem biztos hogy az egr miadt van :d ha nem mulik el irj es megmondom:d
egr takaritas tökölve is max 40 perc ,egy izzitogyertya 5 perc se
a hullamzas meg gyorsitaskor nem biztos hogy az egr miadt van :d ha nem mulik el irj es megmondom:d
ekin2012-05-24 21:50:45 // 21585
az az uzemanyag biztonsagi kapcsoloja egy golyo van benne ,de ha azt lenyomod akkor elzarja es nem engedi z uzemanyagszivattyut mukodni :D es persze ki is fogja irni a ket orad között mikor megprobalod elinditani söt en jartam ugy is hogy porszivozas közben megutottem kicsit es ami a motorterben van az akksidon egy piros gomb az is egy biztositek azt is levaghatja .roviden ennyi
Piritu - 1.000.0002012-05-24 20:11:02 // 21584
A lámpa témához.
A múlt héten este vittem egy nagyon komoly német urat, akinek A5-öse van. Miután megnézegette a műszerfalat felnézett az útra. Önkénytelenül megkérdezte, hogy xenonos-e a tompított, mert jobban világít, mint az övé, ami az. Aztán még jobban meglepődött, amikor közöltem, hogy nem xenon.
A múlt héten este vittem egy nagyon komoly német urat, akinek A5-öse van. Miután megnézegette a műszerfalat felnézett az útra. Önkénytelenül megkérdezte, hogy xenonos-e a tompított, mert jobban világít, mint az övé, ami az. Aztán még jobban meglepődött, amikor közöltem, hogy nem xenon.
'''''2012-05-24 19:26:17 // 21583
Nem.Bonyhádon a Stollnál.
Csabi2012-05-24 19:22:17 // 21582
Valszeg a Map szenzor volt a másik kütyü, Pécsett történt?
'''''2012-05-24 18:36:06 // 21581
Az egr túloldalán,jobbra van valami még amit kitisztítottak.Egyébként nem volt nagyon koszos.Egy darab gyertyacser (gyertya 3000Ft),egy darab tömítőgyűrű csere valahol és az egr meg a másik kütyü tisztítása=18990Ft.Ja,és a jobb első sárvédőt políroztatnom kell mert van vagy 10 karc rajta.Szerencsére nem túl mély.
'''''2012-05-24 18:30:28 // 21580
Szerintem is a benyát zárja el.Annó,a zsír új 156 ban első porszívózásnál hozzáértem és utána már nem indult.Eltelt pár óra amíg rájöttünk mi baja.
.......................2012-05-24 16:06:03 // 21579
Valszeg az üzemanyag elzáró biztonsági kapcs,
ha felborulsz kikapcsolja a benz pumpát
egy golyó van benne
ha felborulsz kikapcsolja a benz pumpát
egy golyó van benne
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2012-05-24 15:49:46 // 21578
tudja valaki mi az a gomb a vezető ülés alatt jobbra lent ?
ma rendeltem új szőnyeggarnítúrát és észrevettem , de csak arra tudok gondolni , hogy boruláskor biztonsági leállító kapcsoló .
ma rendeltem új szőnyeggarnítúrát és észrevettem , de csak arra tudok gondolni , hogy boruláskor biztonsági leállító kapcsoló .
droberto2012-05-23 23:42:10 // 21577
Jó éjt!
droberto2012-05-23 23:41:50 // 21576
Ne húzd fel magad! Szóra sem érdemes! Hazafele csak egy Off-oss nem vette a le a reflektort.
Egyébként vizsgáztatnak is igen!
A guminyomás meg sem fordult a fejükben. :))) Ami egyébként hibátlan. Rosszul, oda se mentem volna... :)
Egyébként vizsgáztatnak is igen!
A guminyomás meg sem fordult a fejükben. :))) Ami egyébként hibátlan. Rosszul, oda se mentem volna... :)
Pityukoma2012-05-23 23:33:24 // 21575
Gondolom hogy a guminyomás beállítását sem lehet a Fiat ivadékokon műszerrel ellenőrizni, mert az is csal :-) Valószínű hogy azt is azért hagyták ki, pedig azzal kell kezdeni a fényszóró állítást. Abba a felső téglalap alakú szerkezetbe bele néztek ami a műszer tetején van? Gondolom abba se, mert a Fiatok úgyis ferdék, pedig az a második lépés műszer és jármű párhuzam ellenőrzés...stb stb.
Rönyó kamion márkaszerviz akkor vszínű vizsgáztatnak is, ha igen akkor OMH kalibrációt az NKH rendszeresen ellenőrzi. Ami ugye 6 havonta lejár és újra kell hitelesíteni. Így már értem hogy össze-vissza mér... fél év sok idő :-) Ahogy írtad a hozzáértésüket lehet hogy üllőnek használják:-DD
Rönyó kamion márkaszerviz akkor vszínű vizsgáztatnak is, ha igen akkor OMH kalibrációt az NKH rendszeresen ellenőrzi. Ami ugye 6 havonta lejár és újra kell hitelesíteni. Így már értem hogy össze-vissza mér... fél év sok idő :-) Ahogy írtad a hozzáértésüket lehet hogy üllőnek használják:-DD
droberto2012-05-23 23:26:44 // 21574
Ami még egy picit elbaltázott dolog, hogy a szélvédő alsó része széltől nem védett, s így a keletkező légáramlatok a szélvégőmosót és az esőt is, visszanyomják a szélvédőre törlés után.
Kellet volna egy törés a motorház fedél végére... A Clió is ugyan ilyen ebben a tekintetben!
Kellet volna egy törés a motorház fedél végére... A Clió is ugyan ilyen ebben a tekintetben!
droberto2012-05-23 23:22:51 // 21573
Nektek is nyöszög a középkonzol, ha a jobb lábszáratokat neki rakjátok? Ez engem nagyon zavar! Arra gondoltam, hogy valamit be kéne szorítani/tömni a konzol függőleges lapja és a konzol szélső éle közé...
Más ötlet?
Más ötlet?
droberto2012-05-23 22:51:04 // 21572
Ma óriási élményben volt részünk: Liftes parkolóházban parkoltunk! :)))
Ilyet eddig még csak képeken láttam!
Igaz 2.000,-Ft-om bánta (4 óra)! :(
Egyébkét bassza meg az V. kerületi önkormányzat a faszfej parkolócégeit! GRRR!!!
A rakparton nem tudtam ráfordulni a parkolóra a dupla záróvonal és a felettébb sok rendőr miatt. A hotelek parkolójában a 850,-Ft/órás parkolódíjból, és a 2 m széles parkolóiból köszönöm nem kértem. A közterületen levő automaták csak aprót fogodnak el, papírpénzt nem. Váltani persze senki nem tudott két háztömbnyi körzetben. A paraszt surmó porkoló őr, meg már írta volna fel a rendszámomat a gépébe. Még jó, hogy nem egyedül voltam. Nagy nehezen összekuncsorogtam a pénzt, erre meg kiderült, hogy max 3 órát lehet parkolni egyhuzamban. (16-20h-ig volt programom) Hurrá! Lehet gratulálni Rogán Úrnak!!!
Ja, és kb. egy órát bolyongtam a dugóban, mint gólyafos a levegőben!
Ilyet eddig még csak képeken láttam!
Igaz 2.000,-Ft-om bánta (4 óra)! :(
Egyébkét bassza meg az V. kerületi önkormányzat a faszfej parkolócégeit! GRRR!!!
A rakparton nem tudtam ráfordulni a parkolóra a dupla záróvonal és a felettébb sok rendőr miatt. A hotelek parkolójában a 850,-Ft/órás parkolódíjból, és a 2 m széles parkolóiból köszönöm nem kértem. A közterületen levő automaták csak aprót fogodnak el, papírpénzt nem. Váltani persze senki nem tudott két háztömbnyi körzetben. A paraszt surmó porkoló őr, meg már írta volna fel a rendszámomat a gépébe. Még jó, hogy nem egyedül voltam. Nagy nehezen összekuncsorogtam a pénzt, erre meg kiderült, hogy max 3 órát lehet parkolni egyhuzamban. (16-20h-ig volt programom) Hurrá! Lehet gratulálni Rogán Úrnak!!!
Ja, és kb. egy órát bolyongtam a dugóban, mint gólyafos a levegőben!
droberto2012-05-23 22:34:42 // 21570
Egy Renault kamionos márkaszervíz.
Ez volt a sarokba állítva! :)
Ez volt a sarokba állítva! :)
droberto2012-05-23 22:31:22 // 21569
Elméletileg át lehet állítani egy kar segítségével bal oldalas közlekedésre!
Csabi2012-05-23 21:57:57 // 21568
"többi kolonc" az mit jelent ? :)
'''''2012-05-23 19:55:26 // 21567
Ma kitisztították az egr-t és a többi koloncot meg az egyik izzítógyertyát is kicserélték.Sajna holnap kapom vissza mert ez ma 11-től 15.20-ig nem sikerült nekik. Majd holnap kiderül mi tartott ennyi ideig.Remélem a hullámzó gyorsulás is elmúlik.
GTPeti2012-05-23 13:02:23 // 21566
Ez melyik szervíz volt?
(Lámpaállítás, vagy úgy, hogy elétolják a gépet, vagy házilag, de alaposan.)
(Lámpaállítás, vagy úgy, hogy elétolják a gépet, vagy házilag, de alaposan.)
'''''2012-05-23 11:26:16 // 21564
Hat évet volt nálam egy 166-os.Nagyon szar volt a lámpa fényereje.Már a refire sem villantott vissza senki.Négyszer voltam a lámpaállítás miatt szervizben.Eladtam és pár hónap múlva hívott az új tulaj,hogy az égők rosszul voltak berakva és befelé világított.
Buksi2012-05-23 10:44:50 // 21563
Ezért csinálok mindent sajátkezűleg az autómon! Mindenféle jött-ment szervízbe nem megyek! Egyetlen egy szerelőbem bízom meg vakon, de hozzá szerencsére csak akkor megyek, ha már tényleg nagy a baj! :)
.....2012-05-23 10:32:02 // 21562
És még rosszabb lesz, mintha hozzá sem nyúltak volna ...
Buksi2012-05-23 10:13:57 // 21561
Azért az durva, hogy ezek a szakik már egy fényszórót sem tudnak beállítani! Nevetséges!
droberto2012-05-23 08:35:39 // 21559
Ha meg hátraülnek vagy csomagot viszek, akkor meg meg is lincselnek!
És viszem tovább szeretett márkánk jó hírét!
Mert hisz tudjátok: A FIAT-ok fényszóróját nem lehet jól beállítani!
Még ilyet...
És viszem tovább szeretett márkánk jó hírét!
Mert hisz tudjátok: A FIAT-ok fényszóróját nem lehet jól beállítani!
Még ilyet...
droberto2012-05-23 08:33:48 // 21558
Így legalább már nem csak az Alfások fognak villogni! :)
droberto2012-05-23 08:27:46 // 21557
Jó reggelt!
Most jöttem fényszóróállításról.
Ugye az volt a bajom, hogy nem látok este jól mert túl lefele világít a tompított.
Erről most nem fogok blogot írni... Finoman szólva sem vagyok elégedett!
Főnökkel lebeszélem minden OK, tompított-reflektor és a ködlámpa is megy műszerrel.
Erre beállok jó közel a falhoz, a főnök eltűnik és egy fiatal (max. 20 éves) srác odaáll, hogy ő csinálja, gondoltam ő ennek a felelőse...
Nagy nehezen rá tudtam, venni, hogy letolhassam a hátulját egy ~15 mm vastag kazánlemezről! Kezdtem csóválni a fejem.
Nagyban magyarázom, hogy hol, és mivel tudja állítani a ködlámpát erre egy idősebb szaki megszólal, hogy ennek az autónak magasabban van a hátulja... Ekkor már arcom kezdett eltorzulni.
A gyerek a faltól ~2m-re álló autómon - a műszert és mindennemű mérést nélkülözve - elkezdte tekergetni az állító csavarokat. A fény nyaláb magasságát ~10 cm-rel felállította az eredetihez képest. Közben az idősebb szaki csak azt hajtogatta, hogy sok lesz az, sok lesz az. A válasz erre az volt, hogy majd az állítóval leállítom akkor. Ekkor már kissé lila volt a fejem!
Nagy nehezen rávettem, hogy toljuk azért elé a műszert is. Kissé hadakozott, hogy az csal, továbbá ez ilyen FIAT betegség, hogy nem lehet vele beállítani.
Mondani se kell, hogy jócskán a vonal felé vitt!
Ekkorra már láttam szemeim előtt, hogy majd keresek én egy korrekt (korszerű, projektoros) beállítást és otthon majd magam megcsinálom.
Azért még a ködlámpával is bepróbálkoztam, hogy hátha...
Nem csalódtam! A gyerek elé állt, megcsóválta a fejét és közölte, hogy ez hibátlan!
Fizetnem nem kellet, tehát megköszöntem szépen, és eljöttem!
Legalább megtudtam, hogy a műszer, hogyan működik!
NO COMMENT!
Most jöttem fényszóróállításról.
Ugye az volt a bajom, hogy nem látok este jól mert túl lefele világít a tompított.
Erről most nem fogok blogot írni... Finoman szólva sem vagyok elégedett!
Főnökkel lebeszélem minden OK, tompított-reflektor és a ködlámpa is megy műszerrel.
Erre beállok jó közel a falhoz, a főnök eltűnik és egy fiatal (max. 20 éves) srác odaáll, hogy ő csinálja, gondoltam ő ennek a felelőse...
Nagy nehezen rá tudtam, venni, hogy letolhassam a hátulját egy ~15 mm vastag kazánlemezről! Kezdtem csóválni a fejem.
Nagyban magyarázom, hogy hol, és mivel tudja állítani a ködlámpát erre egy idősebb szaki megszólal, hogy ennek az autónak magasabban van a hátulja... Ekkor már arcom kezdett eltorzulni.
A gyerek a faltól ~2m-re álló autómon - a műszert és mindennemű mérést nélkülözve - elkezdte tekergetni az állító csavarokat. A fény nyaláb magasságát ~10 cm-rel felállította az eredetihez képest. Közben az idősebb szaki csak azt hajtogatta, hogy sok lesz az, sok lesz az. A válasz erre az volt, hogy majd az állítóval leállítom akkor. Ekkor már kissé lila volt a fejem!
Nagy nehezen rávettem, hogy toljuk azért elé a műszert is. Kissé hadakozott, hogy az csal, továbbá ez ilyen FIAT betegség, hogy nem lehet vele beállítani.
Mondani se kell, hogy jócskán a vonal felé vitt!
Ekkorra már láttam szemeim előtt, hogy majd keresek én egy korrekt (korszerű, projektoros) beállítást és otthon majd magam megcsinálom.
Azért még a ködlámpával is bepróbálkoztam, hogy hátha...
Nem csalódtam! A gyerek elé állt, megcsóválta a fejét és közölte, hogy ez hibátlan!
Fizetnem nem kellet, tehát megköszöntem szépen, és eljöttem!
Legalább megtudtam, hogy a műszer, hogyan működik!
NO COMMENT!
Csosznorbert2012-05-22 22:20:43 // 21556
na de lehet most kiabáltam el....
Csosznorbert2012-05-22 22:13:03 // 21555
nálam a pótxenon a gyári.... Alfacityn megkeresheted a tarfókat :PP okéoké, nem "bólint" felkapcsolásnál meg inditásnál..... hmmm biztos elromlott :)) lassan egy éve benn a "gyári" ( :DDDD ) xenon, de eddig egy sünnek sem tünt fel, pedig igazoltattak már :)))
Piritu - 1.000.0002012-05-22 22:01:42 // 21554
Mint a Cartárs írta ott van az :-(
Piritu - 1.000.0002012-05-22 21:59:49 // 21553
Érdekes olvasmány. "A járműtechnikában átlagosan 500 kilométerenként van szükség a szűrő regenerálására, amely normál körülmények között 600 C fölötti hımérsékleten megy végbe. Itt a részecske széntartalma a kipufogógáz oxigénjével szén-dioxoddá alakul."
Kicsit ellentmond a nagy méretű koromból kis méretűt csinál a DPF elméletnek, mert co2 lesz a megkötött koromból. Így már van értelme az egésznek.
Kicsit ellentmond a nagy méretű koromból kis méretűt csinál a DPF elméletnek, mert co2 lesz a megkötött koromból. Így már van értelme az egésznek.
GTPeti2012-05-22 21:58:55 // 21552
Na erre pont egy olyan új autó esetén nincs szükség, amiben gyárilag jelöletlen projektoros fényszóró van. B)
vm2012-05-22 21:46:40 // 21551
6000 K-s HOD izzó.
SMPOWER.hu
SMPOWER.hu
droberto2012-05-22 21:44:20 // 21550
Nem voltál felületes! :) Nincs rajta semmi! Úgyhogy ezt a legkönnyebb áthidalni! :))
Piritu - 1.000.0002012-05-22 20:49:32 // 21548
Gondolod a sünök nem találják meg, ha büntetni akarnak? :-O
Piritu - 1.000.0002012-05-22 20:48:20 // 21547
a 156-ban 10-es volt DPF nélkül az 1,9
GTPeti2012-05-22 20:42:01 // 21546
Ez a xenonosítás szempontjából jó hír.
százötvenkilenc2012-05-22 20:35:28 // 21545
euro 4: 9,10,11 körny véd osztály
euro 5:12> körny véd osztály
Az enyém az utóbbi
euro 5:12> körny véd osztály
Az enyém az utóbbi
Pityukoma2012-05-22 20:33:56 // 21544
Jól emlékszel, tényleg nincs benne jel. Most mentem ki és néztem meg. A jóváhagyási jelet az irányjelző felett a fényszóró házban találtam meg a azon a kis törésen ami a két csavar között van. Nézegettem egy darabig mire észre vettem, olyan kis karakterekkel van jelölve.
Piritu - 1.000.0002012-05-22 19:49:38 // 21543
...de ettől még máshol lehet benne jel.
Piritu - 1.000.0002012-05-22 19:49:12 // 21542
Most lusta vagyok kimenni, de emlékeim szerint az üvegben nincs semmi.
Piritu - 1.000.0002012-05-22 19:47:11 // 21541
Az egészben csak az az érdekes, hogy azzal a felkiáltással vonták ki az 1,9-et és a 2,4-et a forgalomból, hogy nem tudja az euro 5-öt. Bezzeg a 2,0 igen.
Amúgy teljesen logikus, hogy DPF-el tudhatta, mert anno azzal reklámozták a 159-et, hogy fel van készítve az akkor még nem létező euro 5-re..
Amúgy teljesen logikus, hogy DPF-el tudhatta, mert anno azzal reklámozták a 159-et, hogy fel van készítve az akkor még nem létező euro 5-re..