Liquid2012-08-21 23:48:48 // 23606
teljesen jó képe van
Liquid2012-08-21 23:48:30 // 23605
Pioneer AVH2400BT, "örököltem" :)
Dömpi (il dottore)2012-08-21 23:39:53 // 23604
én a ledsort a lámpák alatti hullám alakú résbe fűztem be. Annyiból elcsesztem, hogy nem ragasztottam oda, hanem csak beszorítottam a résbe. Egy idő után ki is rázódott, így idővel a folyamatos visszatuszkolástól el is szakadt benne a szál. Most szépen be fogom fűzni, úgy, hogy leszedem a lököst és akkor jól hozzáférhető.
Dömpi (il dottore)2012-08-21 23:34:13 // 23603
Ha az 1.-re gondolsz, az 166-ra van. Totál más az osztókör mint a 159-en!!!
droberto2012-08-21 22:51:17 // 23602
Grat hozzá! :)
Milyen fejre kötötted? Milyen a képe?
Milyen fejre kötötted? Milyen a képe?
Liquid2012-08-21 22:29:38 // 23601
Pityukoma2012-08-21 21:37:06 // 23600
Ja ha gondolod megmérem a horog alját a talajtól (üresen) úgy össze tudod hasonlítani a tieddel.
Pityukoma2012-08-21 21:32:52 // 23599
Ha jól emlékszem ugyanolyan (GDW) horgod van neked is mint nekem. Nekem nem szokott soha lekoppanni, pedig 2felnőtt+3gyerek +tetőbox +kerékpárok a horgon +csomagtartó rolóig pakolva voltunk nyaralni. Nézd meg a rugóidat hátul lehet hogy gond van velük. Én nekem az volt az első amit cseréltem a vas vásárlása után nemsokkal. Nem vészes az ára, akkor 17K volt a 2db gyári. +2cm-rel emelkedett a hátulja üresen.
droberto2012-08-21 20:37:38 // 23598
Nem rossz ötlet!
droberto2012-08-21 20:37:09 // 23597
Tegyél rá nagy kereket! :) Nekem amióta a nyári van fent kopp-kopp-kopp, még sehol sem ért le!
Vonóhorgom nekem is lesz. Már félek előre... :(
Vonóhorgom nekem is lesz. Már félek előre... :(
Csosznorbert2012-08-21 20:26:29 // 23596
Észrevétel..... 4 felnött, 1 gyerek, csomi tele börönddel utazáshoz. 84-71-es utakon Balatonfüredig, és vissza Szombathely....... vagy 20x koppant le durván a vonóhorog. Ebböl történt a következtetés: magyar utakon nyaralni menni a 159-el nem lehet.... :(
GTPeti2012-08-21 19:26:34 // 23595
Majd én jól átvariálom, hogy tisztességesen működjön... ha úgy hozza a sors... B)
droberto2012-08-21 19:22:41 // 23594
Így ez már már csak egy műsz@r! :)
GTPeti2012-08-21 19:15:50 // 23593
A fenébe. Nagy kár, hogy ők is átvették ezt a hülyeséget.
A 156-nál még a valóságot mutatja a műszer. Megjegyzem... egy műszer értelme pontosan ez.
A 156-nál még a valóságot mutatja a műszer. Megjegyzem... egy műszer értelme pontosan ez.
direttore2012-08-21 18:21:18 // 23592
Szia, nekem volt ilyen, ...termosztát csere lett belőle. ja és a fogyasztást is növelte:((
Autópályán 140 temponál sok a 8,6 !
Autópályán 140 temponál sok a 8,6 !
Piros Madaaar2012-08-21 14:38:35 // 23591
Udv.
En is voltam vele zadarba.nekem atlag 7.8 volt egesz utra klimaval 4fo es csomagtarto fullra tomve.a vizhofok 90 all 99% ba de tapasztaltam en is hogy az ut soran neha lefele huzott a 90 ala az elso vonalra.ez kb 2x fordult elo.(1.9jtd)
En is voltam vele zadarba.nekem atlag 7.8 volt egesz utra klimaval 4fo es csomagtarto fullra tomve.a vizhofok 90 all 99% ba de tapasztaltam en is hogy az ut soran neha lefele huzott a 90 ala az elso vonalra.ez kb 2x fordult elo.(1.9jtd)
droberto2012-08-21 10:48:53 // 23590
Az enyém áll 90-en mint a cövek! Sajnos igen megtévesztő módon. :(
FES-el néztem ezt már, 70-75°C-nál felmegy 90-re a mutató!
FES-el néztem ezt már, 70-75°C-nál felmegy 90-re a mutató!
'''''2012-08-21 10:16:00 // 23589
A hőfok nekem is ilyen.A fogyasztás ErHardnál,pályán simán reális.Nálam is volt már ennyi.
Coolby2012-08-21 08:55:51 // 23588
Sziasztok!
No, készültem, hogy oldalakat kell visszaolvasnom, de úgy látom jól csinálta mindenki és nem a gép előtt töltötte a hétvégét :)
Mi is megsétáltattuk a gépet a Mátrában kicsit, szuperjó volt, egy álom használni, kényelmes, csendes, pihentető benne utazni, aztán pedig a szerpentinen egy csoda élvezet :) Minden hiba nélkül tette a dolgát a gép...
Nagyon jól szedegettük a kanyarokat, márha hagyták az offosok, valakinek mindig odaértem a seggébe :) Megállapítottam, hogy még messze nem merek annyit (plusz asszonyka nem hagyja mellettem), amennyit az autó tud, de még a közelében sem vagyok a határainak, nagyon szuper a futómű, kapaszkodnak a kerekek, pedig nem egy álom minőségű aszfalt van arrafele azért.
Erhard fogyasztását irigylem, DPF-fel és optimalizálás nélkül nekem kb. 1 literrel több jött ki az autópályás és szerpentines útvonalon klímával, 8,7 liter.
Még, amit akartam kérdezni az Alfánál a hőfokjelző olyan, mint a VW csoport gépeiben, hogy odaragad a 90-re (és igazából ha 80-95 között van, akkor is 90-en áll), vagy normális az, ha néha ingadozik, de csak és kizárólag lefele, mert azt vettem észre, hogy főleg alacsony sebességnél néha lemászik 90 alá kb egy vonást, aztán visszamegy 90-re. Terhelésnél, tehát pl szerpentinezésnél 90-en áll, mint a cövek...
No, készültem, hogy oldalakat kell visszaolvasnom, de úgy látom jól csinálta mindenki és nem a gép előtt töltötte a hétvégét :)
Mi is megsétáltattuk a gépet a Mátrában kicsit, szuperjó volt, egy álom használni, kényelmes, csendes, pihentető benne utazni, aztán pedig a szerpentinen egy csoda élvezet :) Minden hiba nélkül tette a dolgát a gép...
Nagyon jól szedegettük a kanyarokat, márha hagyták az offosok, valakinek mindig odaértem a seggébe :) Megállapítottam, hogy még messze nem merek annyit (plusz asszonyka nem hagyja mellettem), amennyit az autó tud, de még a közelében sem vagyok a határainak, nagyon szuper a futómű, kapaszkodnak a kerekek, pedig nem egy álom minőségű aszfalt van arrafele azért.
Erhard fogyasztását irigylem, DPF-fel és optimalizálás nélkül nekem kb. 1 literrel több jött ki az autópályás és szerpentines útvonalon klímával, 8,7 liter.
Még, amit akartam kérdezni az Alfánál a hőfokjelző olyan, mint a VW csoport gépeiben, hogy odaragad a 90-re (és igazából ha 80-95 között van, akkor is 90-en áll), vagy normális az, ha néha ingadozik, de csak és kizárólag lefele, mert azt vettem észre, hogy főleg alacsony sebességnél néha lemászik 90 alá kb egy vonást, aztán visszamegy 90-re. Terhelésnél, tehát pl szerpentinezésnél 90-en áll, mint a cövek...
droberto2012-08-21 00:24:42 // 23587
Továbbá kavicsfóliáztam az emblémáimat!
droberto2012-08-21 00:23:33 // 23586
Megoldottam a fékfolyadékban levő szennyeződés kérdését! :)
Piritu - 1.000.0002012-08-20 22:06:19 // 23585
Nem az erő hiányzik, az elég, hanem a dulpakuplung közé beszúrt gázfröccs :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-20 22:04:50 // 23584
na ezért jó a 2,4-es ott van kraft :)
Liquid2012-08-20 22:03:58 // 23583
hááát, a TS-nél ha 3000 fölé esik vissza a fordulat akkor van power késedelem nélkül :)
Mondjuk a kormossal még nem élményautóztam szerpentinen, így nincs összehasonlítási alapom, mindenesetre kezdem megszokni :)
ja, és a nyugati taliról hazafele 7.4-et produkált, pedig kormoltam néha :)
Mondjuk a kormossal még nem élményautóztam szerpentinen, így nincs összehasonlítási alapom, mindenesetre kezdem megszokni :)
ja, és a nyugati taliról hazafele 7.4-et produkált, pedig kormoltam néha :)
Piritu - 1.000.0002012-08-20 21:57:45 // 23582
Nincs az négy felett elváltva sem :-(
Bár lehet, hogy csak a TS mentalitását könnyű megszokni :-P
Bár lehet, hogy csak a TS mentalitását könnyű megszokni :-P
Piritu - 1.000.0002012-08-20 21:56:37 // 23581
Elég sok sofőrrel találkozni, aki erős kihívásokkal küzd :-(
Az osztrák autópályán ma is csak magyar sofőrök előztek dombnak felfelé 1000 köbcenti alatti kocsival. Ami meg a Balcsi körül megy, az külön misét is megér. A sünök kaszálhatnának a sok balféktől, de ahhoz kint kéne lenni az utakon és nem az árnyékban hűsölni...
Az osztrák autópályán ma is csak magyar sofőrök előztek dombnak felfelé 1000 köbcenti alatti kocsival. Ami meg a Balcsi körül megy, az külön misét is megér. A sünök kaszálhatnának a sok balféktől, de ahhoz kint kéne lenni az utakon és nem az árnyékban hűsölni...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-20 21:54:16 // 23580
3000-nél kell elváltogatni és van turbónyomás :)
droberto2012-08-20 21:42:12 // 23579
Azt hittem, hogy mindenkinek bent állt a garázsban a vas a hosszú hétvégén, hogy nem történt semmi...
Én egy 200 km-es Siófok etapot mentem ma a géppel. Volt pár értetlen f@sz, aki nem értette, hogy nem azért nem megyek az előttem haladó seggébe a városban mert nem megy a bódé. Városon kívül azért sikerült velük megértetnem... :)
Én egy 200 km-es Siófok etapot mentem ma a géppel. Volt pár értetlen f@sz, aki nem értette, hogy nem azért nem megyek az előttem haladó seggébe a városban mert nem megy a bódé. Városon kívül azért sikerült velük megértetnem... :)
Piritu - 1.000.0002012-08-20 21:41:48 // 23578
Mi az osztrákoknál voltunk, de az első visszafordítósnál megbántam, hogy nem a Pókkal mentünk. Viszont amit lépett felfelé a hosszú emelkedőn (10+%), azon nagyon meglepődtem. Csak az a nyomorult turbónyomás épülne fel hamarabb váltás után!
Utaztunk egy komoly kormossal is, de az már OFF autós topik :-)
Utaztunk egy komoly kormossal is, de az már OFF autós topik :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-20 21:33:26 // 23577
no a hosszú 7végén megjártuk Pag-ot ott tartottuk a barátom legénybúcsúját lefelé siettünk hogy minél előbb elkezdhessük a bulit háztól-házig 600km 5 óra alatt le is tekertünk ebben volt vacsi megállás is... lent volt pár alfa főleg olasz fiatalok meg egy magyar is velünk buliztak az este :) Nem nagy esélyt adtam volna hogy találkozunk magyarokkal főleg Alfással...az olasz fiatalok jöttek oda a parkolóban és áradoztak az Alfa-ról :)
jah a fogyi felpakolva sietősen 7,8 lett...a gép hátulja meg tiszta korom de hát a szerpentineken oda kellett tenni a dolgokat :DDD
jah a fogyi felpakolva sietősen 7,8 lett...a gép hátulja meg tiszta korom de hát a szerpentineken oda kellett tenni a dolgokat :DDD
'''''2012-08-19 08:39:12 // 23576
Itt az adok-veszekben hirdették.Elég sok kavicsfelverődés van a lökösön,ha már fújatom,mindjárt fel is rakom rá.Hirdetnek még egy küszöböt is,nekem már van,valakinek közületek?Jól mutat az is! :-)
droberto2012-08-18 22:37:43 // 23575
Csak nem bíírtad ki!?! :)
Novitec tuning. :)))
Novitec tuning. :)))
Piros Madaaar2012-08-18 22:24:51 // 23574
Nappali fenykent nekem mar van led sor.valameyik kepen latszik is de nemfog egyforman vilagitani a ivelt lokos miatt.
Pityukoma2012-08-18 22:13:26 // 23573
Grat:-) szerintem is kiváló ötlet a ledsor oda.
Liquid2012-08-18 21:51:56 // 23572
szép, szerintem jól mutatna ott a ledsor
'''''2012-08-18 21:49:10 // 23571
Piros Madaaar2012-08-18 12:06:23 // 23570
Udv Doby,
Nemtudok irni uzenofaladra ezert itt.regen jartam ki a lurdyhoz(piros trans am szlovak rendszam).
Nemtudok irni uzenofaladra ezert itt.regen jartam ki a lurdyhoz(piros trans am szlovak rendszam).
doby2012-08-18 08:40:47 // 23569
vettem 2004 ben egy jeepet magamnak. a feleségem kipróbálta a focusát eladtuk és azóta a csirkét használja. tavaly kitalálta a mitót, hogy nagyon tetszik neki. hoztam egyet
és 2x elvitte vele a gyereket az iskolába és vissza ült a jeepbe.
én járkálok most vele egyre jobban tetszik, de tény hogy a 159 jobban bejönne.
úgyhogy megértelek.
és 2x elvitte vele a gyereket az iskolába és vissza ült a jeepbe.
én járkálok most vele egyre jobban tetszik, de tény hogy a 159 jobban bejönne.
úgyhogy megértelek.
Piros Madaaar2012-08-17 08:33:58 // 23568
Nekem volt fenn 225/40 r19 az valamivel olcsobb mint a gyari eloiras.most 235 lesz mar hetvegen visszakerulnek:-)
Itt (szlovakia)a legolcsobb dunlopot talaltam 220€/db a tobbi 300€.es hat sok km nem mennek el:-(na de valamit valamiert:-)
Itt (szlovakia)a legolcsobb dunlopot talaltam 220€/db a tobbi 300€.es hat sok km nem mennek el:-(na de valamit valamiert:-)
Zsolt1552012-08-17 07:38:11 // 23567
Nekem a téli gumi lett Michlein. idővel a nyárit is arra cserélem majd.
Piritu - 1.000.0002012-08-17 07:31:32 // 23566
Egyerértek. A 146-on az volt, aztán kipróbáltam majd indent nyáriban. Most a Párducon gyárilag Michelin van. Nem is lesz más.
Piritu - 1.000.0002012-08-17 07:29:49 // 23565
Ezért nem lett 17" a Spiderre sem. Így a gumi árába belefért még a 16"-os felni is.
Piritu - 1.000.0002012-08-17 07:28:34 // 23564
Nekem is TS830 van. (meg TS2.0 is, de az más), nagyon bevált, csak ajánlani tudom.
Pók típusú hólánc viszont csak aranyáron van, viszont Ausztriában 20 centis hóban sem kellett, mert a gumi tapadt.
Pók típusú hólánc viszont csak aranyáron van, viszont Ausztriában 20 centis hóban sem kellett, mert a gumi tapadt.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-17 07:14:45 // 23563
a Mito nem az én világom
GTPeti2012-08-17 00:36:46 // 23562
"inkább a feléért kevésbé neveset"
Na ez az, hogy a Hankook nem a felébe kerül. Inkább 75%-ába. Legalábbis a 156 méretében.
Na ez az, hogy a Hankook nem a felébe kerül. Inkább 75%-ába. Legalábbis a 156 méretében.
droberto2012-08-16 23:25:12 // 23561
Megnéztem, amit írtál, de az is: 245 k Ft/4 db + 0,3 dl üzemanyag 100 km-enként a +10 mm-es szélesség-, és tömegnövekmény miatt. :(
droberto2012-08-16 23:13:07 // 23560
Nem tudom a méretet, de 80 k km, elég jó futásteljesítmény egy gumiabroncstól.
Nekem ha 19-es Bridgestone-ok ennyit elmennének :))), akkor azért nem duzognék, ha szálszakadásosak lennének...
Nekem ha 19-es Bridgestone-ok ennyit elmennének :))), akkor azért nem duzognék, ha szálszakadásosak lennének...
droberto2012-08-16 23:10:34 // 23559
Mivel semmiféle 19"-os gumiteszt (a tyreteszt.com-on kívül) nem forog a világhálón, ezért csak az első szerelésű gumi típusokat néztem!
- Continental Sport Sontact 3
- Bridgstone Potenza RE050A
- Pirelli P Zero Nero
Ezek ilyen áron mennek!
- Continental Sport Sontact 3
- Bridgstone Potenza RE050A
- Pirelli P Zero Nero
Ezek ilyen áron mennek!
Liquid2012-08-16 23:10:24 // 23558
235/40R19 a méret, de mindez hol kerül 50e/db-ba?