Fórum >> Típusok >> 159

.......................2012-10-27 17:06:52 // 26205
már árulnak 2,2 milert is 159 5hengerest
159
.......................2012-10-27 17:05:57 // 26204
az a karika fel van hasítva ,két fogóval szét kell fordítani ,
és a hosszani rúdról lejön

de a rudat pedig alulról fogja egy másik ,alul kell kiakasztani
.......................2012-10-27 17:03:54 // 26203
nincs,villany nélkül nem lehet bezárni
GTPeti2012-10-27 16:58:50 // 26202
Elég lett volna a biztosítékot kivenni.
'''''2012-10-27 16:54:57 // 26201
Zárd le és utána vedd le a sarut.Ez csak tipp!
droberto2012-10-27 16:52:43 // 26200
Lehúztam a sarut az ülésfűtés projekt miatt!
droberto2012-10-27 16:51:33 // 26199
Nyúzom le a bőrt az ülésről és elakadtam:
Tudja valaki hogyan lehet az ülőlapról a bőrt leszedni?
A combtámaszról már lejött , de két oldalt, van 2-2 drót merevítő (egy a szivacsban, egy a huzatban) és össze vannak gyűrűkkel kötve.

Hogy tudom ezt szétszedni?
'''''2012-10-27 16:45:48 // 26198
Hol az aksid?
GTPeti2012-10-27 16:44:12 // 26197
Hány sima emelő árát kérik el ezért? :)
droberto2012-10-27 16:41:52 // 26196
Please Help Me!
Két kérdésem van:
Akksi nélkül van lehetőség - a sofőr és a csomagtér ajtón kívüli - ajtók bezárására?
Nyitva kellet most hagynom az autót... :(
Liquid2012-10-27 16:27:02 // 26195
ez jóarcú szerszám :)
Liquid2012-10-27 16:26:47 // 26194
komolyabban szerencsére még nem, kop-kop
a motorvétő műanyag már leért párszor, meg 1x a lökös, de már megtanultam, hogy orral kell felmenni a veszélyes helyekre, és tolatva lejönni, akkor nincs nagy veszély.
Most hogy cseréltem kerekeket, a garázsba betolatáskor valami leér középtájon, majd holnap megnézem mi az
.......................2012-10-27 15:58:37 // 26193
ültetett autóhoz ajánlott az ilyen
.......................2012-10-27 15:51:46 // 26192
az ültetéssel hogy boldogulsz?
csaptad már oda az alját?
imi1562012-10-27 15:27:48 // 26191
Igen:-)!Ebből is látszik,hogy van benne anyag:-)).
GTPeti2012-10-27 15:23:25 // 26190
Szépek ezek a téli kerekek is.
Liquid2012-10-27 15:15:18 // 26189
Nem könnyű a 159 :)
Tegnap átszereltem a kerekeket, és az emelő kereke kissé belesüllyedt a 2 centis bútorlapba, mondjuk ez már a 3. keréknél volt, 2-t kibírt :)
'''''2012-10-27 14:39:14 // 26188
Azon kívül,hogy bűn ronda,minek a nyolc kerék? :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-10-27 14:39:12 // 26187
szerintem ez oly messze van hogy én már nem fogom megélni no meg a kőolaj és a földgáz sem fog kifogyni ...szóval kapufa
.......................2012-10-27 13:57:14 // 26185
ez 640 ló és 55milla az ára
én el lennél egy fele ilyen erössel
negyed árért
.......................2012-10-27 13:47:06 // 26184
ha sinen betolható lenne az akkupacket,és 10 perc alatt kicserélhetö lenne
+ csak bérelnénk az akkut
akkor talán,
de én biztos nem fogok 150km erenként 5 órát állni

nekem ez tetszene
0-100 4sec
droberto2012-10-27 13:34:39 // 26182
A jövő szerintem a hidrogén, meg az üzemanyagcella.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-10-27 13:33:42 // 26181
van akksi csak egy Budapest-Bécs-Budapest viszonylatban kb 3x kell megállni tölteni ami jó pár óra, arról meg már senki nem beszél hogy 4-5 év után kukás az akku az új meg potom 1 mihály....tényleg megéri az elektoronyos autó nyugdíjas rákbetegeknek :D
droberto2012-10-27 13:33:36 // 26180
Így van, az akksi a szűk keresztmetszet. Lehet már megvan a megoldás, csak különböző üzleti érdekek visszatartják.
GTPeti2012-10-27 13:28:33 // 26179
Így van... Akkor is az akksin múlik minden. Félvezetőink vannak 50 éve. Ez kb. olyan, mintha azt mondanám, hogy az elektromos autó legfontosabb alkatrésze a kerék. :)
Mind fontos, de jelenleg akksink nincs. Az összes többi valamilyen formában rég óta az autók része.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-10-27 13:25:15 // 26178
mivel a világgazdaság a kőolajra és földgázra épül ezért akik ezt uralják ők mondják meg ki a dinoszaurusz ...
a világ változik de úgy ahogy ők akarják :P
Shadin2012-10-27 13:23:01 // 26177
Erre gondoltam:

1. Remove the plugs (1a) and undo the brake caliper fixing bolts (1b).
.......................2012-10-27 13:20:51 // 26176
nemerdemes tökölödni,direkben és OK
Dömpi (il dottore)2012-10-27 13:19:07 // 26175
megfelelő "steuerung" (vagyis félvezető) nélkül baxhatod az akksit
GTPeti2012-10-27 13:17:45 // 26174
Egy elektromos autó "alap építőeleme" az akkumulátor.
...minden más már ma is kész van, ez igaz.
Shadin2012-10-27 13:17:37 // 26173
Hi!

Tudja valaki, hogy az alső kis fék nyergeinek a csúszkája milyen méretű és fajtájú szerszámmal bontható? A 40-es torx kicsi. Torx egyáltalán?

köszi
Z
Dömpi (il dottore)2012-10-27 13:16:33 // 26172
amikor még mindenki lovaskocsin járt, és megjelentek az első autók, a szkeptikusok ugyanezt mondták

A világ változik Erhard! A dinoszauruszok pedig ...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-10-27 13:13:13 // 26171
francokat a jövő a CNG, de mivel az angoléknak sikerült levegőből benyát csinálni igaz 1 hónap alatt 4l-et én nem zárnám ki, hogy a belsőégés örök marad....az elektromos jobban környezet szennyező mint a belsőégésű no meg az akku előállítása horror, a kapacitása nulla, ellenben 4-5 év után kuka ezért nem élet képes a hybrid sem ...
Tozo2012-10-27 13:13:10 // 26170
Egy KEMO M094-est, 4 hangszórósat vettem. Áramütőssel nem akartam bajlódni.
Vhol olvastam, hogy úgy "illik" bekötni, hogy biztivel direktbe az akksira a pozitívot, nullát meg a motorvezérlő egy pizonyos pontjára, mert van egy pin, amin kikapcsolt állapotban nulla van, bekapcsolva +12V.
De lehet ezzel sem fogok akkor bajlódni :-)!
Dömpi (il dottore)2012-10-27 13:09:44 // 26169
vagy áramütöset?
... olyan nincs, hogy odamegy a cigus a kocsimhoz és megb@ssza az áram?
droberto2012-10-27 13:08:52 // 26168
Piszkos a fantáziád.... :)))
Dömpi (il dottore)2012-10-27 13:08:15 // 26167
pedig a jövő a full elektro ... nekem hihettek! Mi gyártjuk az "alap építőelemét" és ismerem a hosszútávú piaci prognózisokat.
.......................2012-10-27 13:07:12 // 26166
egyszerüen kösd direkbe az akkor,
15mA ert fogyaszt,azt is szakaszosan
nem merül le töle ,4 hét alatt sem az akku

én a motorvezérlöt nem piszkálnám,mert lehet bezavar neki

milyet vettél?
hangszórósat?
vagy áramütöset?
Tozo2012-10-27 12:59:02 // 26165
Sziasztok,

vettem egy elektromos nyestriasztót mert sok a rágcsáló felénk.

Tudna vki segíteni, hogy hová / hogyan érdemes bekötni? Nem akarom direktbe kötni az aksira, hogy folyamatosan menjen.
Van a motorvezérlőn olyan csati amire rá lehetne rakni? Azt szeretném, hogy menet közben kikapcsolva legyen, gyújtás levételekor pedig bekapcsoljon.

Köszi, Zoli
Erhard 242 (Pure Energy)2012-10-27 12:48:28 // 26163
tiszta szexuális indíttatás ez a "résbe rejtett valami" :D szerintem ha a BMW nem találta volna ki az angyali karikákat ezzel az oldalankénti 3/3-as múlttal rendelkező megoldás ütős lehetne....
.......................2012-10-27 12:47:05 // 26162
ùjat találjon ki az Alfa,ne kopizza az Audit

a Scudetto az valami ,az csak az Alfákra jellemzö

valami ilyesmi ütös kéne
Erhard 242 (Pure Energy)2012-10-27 12:45:48 // 26161
szerény véleményem szerint a hybrid vagy a full elektro (ami csak zenében jó :) kapufa ...
droberto2012-10-27 12:30:55 // 26160
A te esetedben ez elég hamar termelné már a pénzt! :)
droberto2012-10-27 12:29:56 // 26159
De SZVSZ hibrid se legyen, mert az, ha már a fényeknél vagyunk, csak mókusvakítás! :)
droberto2012-10-27 12:28:27 // 26158
Ezen törtem én is a fejem és osztom a nézeted. Max. csak a gyári lámpatest fogyasztójának helyére tennék valamit. Hasonlóan ahogyan a Megane II-nél, de valami jó fényerő/fogyasztású LED-t.
Vagy ha spojlerezném, amit nem akarok - mert így is alacsony - egy résbe rejtenék el valamit.
GTPeti2012-10-27 12:24:26 // 26157
"vagy full elektro" Borítékolható, hogy ilyen nem lesz.
Dömpi (il dottore)2012-10-27 12:23:20 // 26156
Remélem én is, hogy a Giulia már valami szép, olaszosan design -olt ledsorral kerül a piacra.
Amire még nagyon kíváncsi vagyok, hogy lesz e hybrid, vagy full elektro.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak