GTPeti2012-11-21 21:52:59 // 27159
GTPeti2012-11-21 21:52:25 // 27158
Vírustenyészet? (Legalább Alfa-vírus? :)
Pityukoma2012-11-21 21:50:40 // 27157
Ez hihetetlen. A múltkor tökéletesen tisztára takarítottad. Mi a fene lehet ez, és miért, miből termelődik vissza?
droberto2012-11-21 21:39:46 // 27156
Fék ügyben én annyit hallottam a szerelőmtől, hogy az ABS-nem szereti, ha leengedik róla a folyadékot. Azért is szokták átpumpálással cserélni a fékfolyadékot és nem sima leengedéssel. Vagy esetleg célgéppel.
Én még mindig a penészszerűséggel küzdök. Visszatért! :)
Lehet elmegyek egy fékszervízbe, mondjuk Szekszárdra a Bodó-hoz.
Én még mindig a penészszerűséggel küzdök. Visszatért! :)
Lehet elmegyek egy fékszervízbe, mondjuk Szekszárdra a Bodó-hoz.
Pityukoma2012-11-21 21:37:09 // 27155
Ja-ja persze gyere, mindegy ha már összekentük magunkat hogy 2 v. 3. A végén még profivá válunk kormánymű zsírzásban :-DDD
Pityukoma2012-11-21 21:34:15 // 27154
Valamelyik hétvégére gondoltunk.
Dömpi (il dottore)2012-11-21 21:28:25 // 27153
Mikor csinálnátok? Ha valamelyik hétvégén, vag esetleg a két ünnepközött, akkor én is csatakoznék:)
Pityukoma2012-11-21 21:24:17 // 27152
Erhard be tudod szerezni a szóban forgó bilincset? (55mm-es Oetiker )
Dömpi, Coolby Cartársaknak és nekem is kellene. Az már 6db. + kettőt elb..szok amikor rakom fel :-DDD úgyhogy összesen 8db kellene.
Akkor Coolby cartárssal nekiállnánk egyszerre. Addig még be kell szereznem egy roppantó fogót is hozzá + a Tutela All Star tubusos zsírt.
Dömpi, Coolby Cartársaknak és nekem is kellene. Az már 6db. + kettőt elb..szok amikor rakom fel :-DDD úgyhogy összesen 8db kellene.
Akkor Coolby cartárssal nekiállnánk egyszerre. Addig még be kell szereznem egy roppantó fogót is hozzá + a Tutela All Star tubusos zsírt.
Dömpi (il dottore)2012-11-21 21:23:38 // 27151
Ha minden jól megy, néhány napon belül új amore-s taggalleszünk gazdagabbak...csatlakozik kicsi feleségem :)
Ma elvitték a kis Fiesta-'t, legalábbis szóban megállapodtunk, jövő héten viszik el.
Szombaton még egyszer átnézzük a 147-et tüzetesen, aknán, computerrel, szerelő barátaimmal együtt, és ha minden okés, akkor lefoglalózzuk.
Sajnos nem tudom újra belinkelni, mert már nincs fenn a hirdetés.
Egy kérdés: a kocsi ugyebár még itthon nincs forgalomba helyezve. Az ipse úgy akarja átíratni a nevemre, hogy én vagyok vevő, eladóviszont az olaszországi kereskedő, akitől ő behozta. Kvázi,mintha én magam hoztam volna be. Állítólag így jóvalolcsóbb az átírást. A regadót az én nevemre ő fizeti be, a befizetésről NAV-igazolást hoz.
Felajánlotta, hogy ő is lehet az eladó, de akkor 50k-val több a kocsi ára.
Szerintetek?
Ma elvitték a kis Fiesta-'t, legalábbis szóban megállapodtunk, jövő héten viszik el.
Szombaton még egyszer átnézzük a 147-et tüzetesen, aknán, computerrel, szerelő barátaimmal együtt, és ha minden okés, akkor lefoglalózzuk.
Sajnos nem tudom újra belinkelni, mert már nincs fenn a hirdetés.
Egy kérdés: a kocsi ugyebár még itthon nincs forgalomba helyezve. Az ipse úgy akarja átíratni a nevemre, hogy én vagyok vevő, eladóviszont az olaszországi kereskedő, akitől ő behozta. Kvázi,mintha én magam hoztam volna be. Állítólag így jóvalolcsóbb az átírást. A regadót az én nevemre ő fizeti be, a befizetésről NAV-igazolást hoz.
Felajánlotta, hogy ő is lehet az eladó, de akkor 50k-val több a kocsi ára.
Szerintetek?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-21 21:14:38 // 27150
löbro, spidan, gomet, akron mindegyik jó...a löbro féltengelyeket is gyárt pl
Pityukoma2012-11-21 21:12:45 // 27149
Persze:-) Intézem...
Pityukoma2012-11-21 21:09:04 // 27148
Ha jól tudom most cseréltél féktárcsát, betétet ugye? Azóta csinálja v. már előtte is meg volt a jelenség?
Valaki írta a jó múltkor hogy az ABS egység nem szereti a vissza áramló fékfolyadékot.
Nem tudom mi az igazságtartalma.
Valaki emlékszik közületek?
Valaki írta a jó múltkor hogy az ABS egység nem szereti a vissza áramló fékfolyadékot.
Nem tudom mi az igazságtartalma.
Valaki emlékszik közületek?
Pityukoma2012-11-21 21:02:11 // 27147
Köszönöm mindenkinek a bilincsügyi tanácsokat :-)
Eddig tartott amíg végig olvastam a sok linkelt oldalt.
Eddig tartott amíg végig olvastam a sok linkelt oldalt.
Piritu - 1.000.0002012-11-21 21:00:21 // 27146
Az király, mert akkor nem kínai! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-21 20:57:31 // 27145
lehet főfékhenger, fékszervo hiba
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-21 20:44:40 // 27144
tényleg van, nálunk is de nem rég óta eddig több százezer volt a gyári...mindegy én már megoldottam nem veszek rá
Dömpi (il dottore)2012-11-21 20:42:53 // 27143
esetleg vennétek nekem is?
majd alkalomadtán elhozom tőled Pityukoma!
majd alkalomadtán elhozom tőled Pityukoma!
Dömpi (il dottore)2012-11-21 20:39:59 // 27142
Na hát! Még ilyet!:)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-21 20:38:27 // 27141
franszia...
Piritu - 1.000.0002012-11-21 20:25:19 // 27140
Tuti gáz van. A pedálnak sose szabadna a padlóig mennie. Főfékhenger? (Mielőtt a Spideren cseréltem puha volt a pedál, mintha levegős lenne, de nem az volt.)
Piritu - 1.000.0002012-11-21 20:22:53 // 27139
Nem tudom, de emlékeim szerint nagyon olyan, mint ami rajta volt.
Shadin2012-11-21 20:17:06 // 27138
Srácok!
Járó motornál a fékpedál benyomható tövig, eközben a tartályban a szint lejjebb megy nem sokat, kb. 1mm-t. Ha elengedem a pedált visszamegy a szint az eredetire. Csak nekem nyomható tövig a pedál vajon vagy más cartársnál is? Alapjárat, kézifék behúzva, fékpedál felpumpál mintha légtelenítenék, majd bivalyból, de egyenletesen nyomva szépen megy be a pedál a végén pedig az "ütköző" fogja meg.
Bármilyen észrevétel, tapasztalatot várok, ha van.
Köszi!
Járó motornál a fékpedál benyomható tövig, eközben a tartályban a szint lejjebb megy nem sokat, kb. 1mm-t. Ha elengedem a pedált visszamegy a szint az eredetire. Csak nekem nyomható tövig a pedál vajon vagy más cartársnál is? Alapjárat, kézifék behúzva, fékpedál felpumpál mintha légtelenítenék, majd bivalyból, de egyenletesen nyomva szépen megy be a pedál a végén pedig az "ütköző" fogja meg.
Bármilyen észrevétel, tapasztalatot várok, ha van.
Köszi!
droberto2012-11-21 19:28:56 // 27137
Ez is olyasféle, mint a PG159.
Piritu - 1.000.0002012-11-21 19:25:24 // 27136
Nekem amikor Csöri a Spideren cserélte a gumiharangot ezt a készletet hozta:
ebben benne volt a bilincs is
Itt meg is találtam.
ebben benne volt a bilincs is
Itt meg is találtam.
droberto2012-11-21 19:25:23 // 27135
"Sajnos a km. kisebb mint a gyári" - Sorry, ezt most rosszul írtam. A féltengelynél levő bilincsek km-e nagyobb mint a PG159. Az, PG167 Havy Duty, 10 x 0,8 és 10 x 1 mm-es keresztmetszettel.
droberto2012-11-21 19:20:18 // 27134
Csak arra kell vigyázni, hogy ne magyar koppintást vegyed, mert az silány hamisítvány, horganyzott pléhh biliacél, melynek sorjája szétvághatja a gumit!
Ezeknek a típusa PG 159
Mérettartomány x keresztmetszet
25.0 – 50.0 mm 7.0 x 0.8 mm
40.0 – 110.0 mm 7.0 x 0.8 mm
Sajnos a km. kisebb mint a gyári, és szorítóereje kb negyede a PG 167-nek. :(
Az előbb elrontottam az Oetiker katalógus linkelését. Itt van.
Ezeknek a típusa PG 159
Mérettartomány x keresztmetszet
25.0 – 50.0 mm 7.0 x 0.8 mm
40.0 – 110.0 mm 7.0 x 0.8 mm
Sajnos a km. kisebb mint a gyári, és szorítóereje kb negyede a PG 167-nek. :(
Az előbb elrontottam az Oetiker katalógus linkelését. Itt van.
droberto2012-11-21 19:11:46 // 27133
Én is benne vagyok a témában nyakig, de a bilincskérdésen még nem jutottam túl!
Előtte megosztom tapasztalataimat:
- Nekem ZF van benne, állítólag létezik TRW is.
- A fogaslécet nem tudod bezsírozni, csak a kormányrúd végén lévő gömbcsuklót és a kormány rudat.
- Csabii159 tönkrement kormányművén ez utóbb korrodálódott el és így már nem biztosította a körülötte levő teflongyűrű a tömítettséget.
- Hál' Istennek az én rudam még ép.
- Ha végzek a melóval majd elkészül a blogom is. Előzetesen annyit, hogy nálam a csuklón már kezdett a zsír megszáradni. Amit tudtam letöröltem, majd újrakentem. De nem a Tutela MRM 2-vel, hanem a Tutela All Starral. Ezt majd kifejtem, hogy miért, de előzetesen annyit, hogy a benne lévő az All Starhoz hasonlított legjobban. A rúdra is ezt tettem.
Szóval bilincs: A gumi átmérője 55 mm. Gyárilag az Oetiker által kifejlesztett füles bilincs van, ami igen profi. Itt olvashatsz róla magyarul is. Sokkal jobb mint egy AWAB bilincs. Nagyobb szorítóereje van, rozsdamentes (1.4301), nem sorjás, rendesen beleül a gumi nút-ba, a végtelenítésnél nincsen lépcső és szétfordulás ellen többszörösen védett. A hátránya, hogy 1x használatos és felrakásához spéci fogó kell. Én már vettem, hozzá egy ilyet.
Szóval a bilincs: A bilincs típus Oetiker PG 167; Bilincs keresztmetszet 7 x 0,6 mm; Cikkszáma: 16700063; Referencia száma: 056.0-706R; Méret tartomány: 52.8 – 56 mm; Fül belső szélesség: 10 mm.
A bibi ott van, hogy ilyen bilincset nem adnak el csak 100-asával. Beszéltem az importőrrel is.
A gyáriak meg bek@phatják. eLearn-ben nem találtam bilincset és féltengelyporvédőkhöz is csak többet lehet venni egyszerre, persze azt is aranyáron.
A Bárdis alkatrész dealereknél lehet venni az Oetikernek az egyszerűbb PG159 típusú un. féltengelygumiharang bilincset. Én is vettem belőle, hogy legyen. :) Két mérettartományban létezik.
Szóval én itt tartok a dologban. :)
Előtte megosztom tapasztalataimat:
- Nekem ZF van benne, állítólag létezik TRW is.
- A fogaslécet nem tudod bezsírozni, csak a kormányrúd végén lévő gömbcsuklót és a kormány rudat.
- Csabii159 tönkrement kormányművén ez utóbb korrodálódott el és így már nem biztosította a körülötte levő teflongyűrű a tömítettséget.
- Hál' Istennek az én rudam még ép.
- Ha végzek a melóval majd elkészül a blogom is. Előzetesen annyit, hogy nálam a csuklón már kezdett a zsír megszáradni. Amit tudtam letöröltem, majd újrakentem. De nem a Tutela MRM 2-vel, hanem a Tutela All Starral. Ezt majd kifejtem, hogy miért, de előzetesen annyit, hogy a benne lévő az All Starhoz hasonlított legjobban. A rúdra is ezt tettem.
Szóval bilincs: A gumi átmérője 55 mm. Gyárilag az Oetiker által kifejlesztett füles bilincs van, ami igen profi. Itt olvashatsz róla magyarul is. Sokkal jobb mint egy AWAB bilincs. Nagyobb szorítóereje van, rozsdamentes (1.4301), nem sorjás, rendesen beleül a gumi nút-ba, a végtelenítésnél nincsen lépcső és szétfordulás ellen többszörösen védett. A hátránya, hogy 1x használatos és felrakásához spéci fogó kell. Én már vettem, hozzá egy ilyet.
Szóval a bilincs: A bilincs típus Oetiker PG 167; Bilincs keresztmetszet 7 x 0,6 mm; Cikkszáma: 16700063; Referencia száma: 056.0-706R; Méret tartomány: 52.8 – 56 mm; Fül belső szélesség: 10 mm.
A bibi ott van, hogy ilyen bilincset nem adnak el csak 100-asával. Beszéltem az importőrrel is.
A gyáriak meg bek@phatják. eLearn-ben nem találtam bilincset és féltengelyporvédőkhöz is csak többet lehet venni egyszerre, persze azt is aranyáron.
A Bárdis alkatrész dealereknél lehet venni az Oetikernek az egyszerűbb PG159 típusú un. féltengelygumiharang bilincset. Én is vettem belőle, hogy legyen. :) Két mérettartományban létezik.
Szóval én itt tartok a dologban. :)
Shadin2012-11-21 19:10:32 // 27132
A felső képnek megfelelőt árul nálunk a Bárdi kirendeltség két méretben az egyik hosszú a másik rövidebb és méretre vágható. Átmérőben lefedi az igényeket. Filléres tétel, én is most készülök venni. Mikorra kell?
Pityukoma2012-11-21 18:08:48 // 27131
Sziasztok :-)
Kormánymű fogasléc zsírzás előtt állok. Ma próbáltam a motor mögött lenyúlva megmérni mekkora bilincset kell vennem. Én 57mm-t mértem, de nem vagyok biztos hogy nem állítódott el a tolómérőm míg kihúztam a motor mögül.
Esetleg tudja valaki közületek a méretet? Nehogy mellé nyúljak és szétszedem, de rossz méretű bilincset vettem.
Illetve hogy csak ilyen jó rá (most ilyen van rajta):
Vagy esetleg fel tehetek rá ilyen fajtát is:
Bocs az életlen képekért.
Kormánymű fogasléc zsírzás előtt állok. Ma próbáltam a motor mögött lenyúlva megmérni mekkora bilincset kell vennem. Én 57mm-t mértem, de nem vagyok biztos hogy nem állítódott el a tolómérőm míg kihúztam a motor mögül.
Esetleg tudja valaki közületek a méretet? Nehogy mellé nyúljak és szétszedem, de rossz méretű bilincset vettem.
Illetve hogy csak ilyen jó rá (most ilyen van rajta):
Vagy esetleg fel tehetek rá ilyen fajtát is:
Bocs az életlen képekért.
Pityukoma2012-11-21 17:24:48 // 27130
Shadin2012-11-21 17:24:39 // 27129
még nincs konkrét időpont, kb 1 héttel korábban kell jelentkezni. megvárom a fizut.
Shadin2012-11-21 17:04:46 // 27127
Amíg működik és nem rágat be. Egyébiránt a Bárdinál 135000 FT egy részecskeszűrő, azaz a 40%-ommal 81000. Az nem vészes. Kicsit túl van hájpolva a több százezres duma.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-21 16:55:53 // 27126
dpf marad....egy darabig :)
Shadin2012-11-21 16:36:36 // 27125
Beszéltem Szabival, meg fogom csippeltetni, dpf marad.
Vermacy2012-11-21 15:50:55 // 27124
Nekem is ilyen van és nagyon tetszik. Most ez a téli garnitúra...
.......................2012-11-21 14:18:12 // 27123
nem bele való,
minek?
a teljesen szintetikus olajoknak pedig rosszabb a kopás elleni védelme mint a félsz,
vagy ásványiaknak
nem ajánlott
minek?
a teljesen szintetikus olajoknak pedig rosszabb a kopás elleni védelme mint a félsz,
vagy ásványiaknak
nem ajánlott
'''''2012-11-21 13:26:54 // 27122
Próbált már hasonlót valaki?
Shadin2012-11-21 12:49:54 // 27121
Akkor 0w40 fullsyntetic.
'''''2012-11-21 11:49:29 // 27120
Nekem már nincs dpf-em. :-) Viszont turbóm van.
Shadin2012-11-21 11:36:26 // 27119
0w30 c2-3 tök jó lehet a dpf-nek de nem annyira a turbónak :-)
'''''2012-11-21 11:35:09 // 27118
Lehet,hogy az utolsó számot elértettem de az első biztos,hogy 0-ás volt.
Shadin2012-11-21 11:26:29 // 27117
Hár az 50-es az melegen "vastag", tehát nem lehet igaz... legfeljebb a turbónak jobb meg nem fogy.
'''''2012-11-21 11:17:15 // 27116
Hétvégén a T5-ös transzporter tulaja beszélt nekem a 0w50-es olajról.Állítólag sokkal jobban megy azzal a verda.Én nem ismerem.Vélemények?
droberto2012-11-21 09:30:01 // 27114
Most megnéztem az 59 kezelésijét, de abban nincs benne, de úgy emlékszem, hogy le szokták írni, hogy x %-ot (talán 10), csalhat lefele is és felfele is! Gondolom ezt védekezésből írják, le nehogy támadhatóak legyenek egy esetleges gyorshajtási ügyben.
Egyébként nem nagyon emlékszem olyanra, hogy a sebességmérő fefele "csalna".
Egyébként nem nagyon emlékszem olyanra, hogy a sebességmérő fefele "csalna".
droberto2012-11-21 09:26:24 // 27113
Ez így van! De nagykerék felrakástól, ez már a User felelőssége/hülyesége.
Liquid2012-11-21 09:18:46 // 27112
alapvetően mindegyik óra csal, szerintem azért hogy ne fordulhassonl elő olyan eset hogy többel mész valójában mint amit az óra mutat
Kazes☻2012-11-21 09:15:15 // 27111
Véleményem szerint azért, hogy kevesebbel menjen az autó mindig, mint amennyit a km óra mutat és maradjon is így, ellenkező esetben jól szívatja magát az ember. A randőrnek hiába mondod, hogy az órád így meg úgy... csekk. :)
Shadin2012-11-21 09:01:13 // 27110
Én nem értem a sajátom. Ma reggel gyorsan (7Km) elérte a 80 fokot, de ott lelassult ill. megállt. Felmentem a pályára ahol hamar felment 90-re. Beértem Pestre ahol döcögős tempóban 80-90 között mocorgott. Kint 6 fok volt. Most akkor ez jó, vagy rossz?