droberto2013-01-05 13:25:34 // 28720
A tetősínt le lehet szedni, de látszódni a fogynak a menetes hüvelyek. :(
Gabesz012013-01-05 12:26:59 // 28719
A belső képeket én is hiányolom..
Gabesz012013-01-05 12:26:29 // 28718
kép alapján igen, meg kell nézni, jól néz ki!
ALFI1562013-01-05 12:23:38 // 28717
Kereskedés,kintről behozott.A belselyéről nincs egy darab kép se.Amennyire látom világos belsős.Ami nekem nem igazán tetszik.
mizooo2013-01-05 12:01:14 // 28716
Eljött az idő a szavak után ma megnézem az első gépet most indulok majd írok milyen:
Alfa159
Alfa159
ALFI1562013-01-05 11:58:39 // 28715
Vagy a turbó geometriája le van kormolódva vagy a szívósor lessz mint nállam volt.
'''''2013-01-05 11:30:24 // 28714
Droberto keres az övére tetősínt.Megveszed az övét,Ő meg vesz egy olyat amin van. :-)
Shadin2013-01-05 10:38:20 // 28713
Csavarral van rögzítve, valaki már írt róla de nem emlékszem ki. Tetőkárpit eltávolítás stb. Inkább olyat nézz amin nincs, ha nem tetszik, abból több van úgyis. Én odaadnám érte pár ujjam :-)
mizooo2013-01-05 10:07:46 // 28712
Nekem az SW anélkül tetszik ha olyat sikerülne venni, kivi vagyok, hogy el lehet e távolítani. :) Van egy érdekes Berlina is amit meg szeretnék lesni de tempomatot nem látok benne amúgy elég jól felszerelt de érdekes módon progression. Nem láttam eddig infót utólagosan 59-be lehet e rakni. 56-47-nél ez elég nagy téma volt.
'''''2013-01-05 09:55:28 // 28711
Miért akarod leszedni?Szerintem nyoma marad.Szerintem nem csak ragasztva van.
Shadin2013-01-05 09:42:50 // 28710
Nem cseréltem még ki, mert cudar drága és nem biztos, hogy az a gond. 156-nál ugyanígy szívtam vele ott ki is cseréltem a főfőkhengert, de nem lett jobb. Olyan jelenség is van, hogy mindig máshol van a "fogáspont". Sebesség ill. fordulat függő, hogy mennyire kell benyomni a pedált, hogy elkezdjen fogni. Reggeli "hideg" indulásnál határozottan, fent, keményen fog, amikor bemelegszik akkor plötty" lesz, nem tudom máshogy megfogalmazni. A "nyúlós" talán jobb szó rá. Ezért gondoltam, hogy valahol levegős, ráadásul jobbra húzott (felmelegedve!) ezért ezt tettem vele: blog Szivattyúzva olyanok jöttek ki belőle a jobb hátsó - bal első kőrből aminek nem lett volna szabad benne lenni :-) Azóta legalább egyenletesen fogva "plötty" a fék...
Bocsi, kicsit elkalandoztam a kérdéstől...
Bocsi, kicsit elkalandoztam a kérdéstől...
mizooo2013-01-05 09:30:52 // 28709
Sziasztok, a 159 SW-ről le lehet szerelni normálisan a gyári tetősínt? Illetve ha nincs benne tempomat lehet "viszonylag egyszerűen" utólagosan pótolni azt mint az FL 156-ban?
Köszi
Köszi
Pityukoma2013-01-05 08:50:46 // 28708
Köszi az infot :-)
Zsolt1552013-01-05 06:12:49 // 28707
Úgy néz ki, hogy megoldódott a probléma. Az EGR szelep volt felakadva és ez okozta a motor "gyengeségét". Tegnap elhozta a szervizből és reméljük nem lesz több gond vele.
Pityukoma2013-01-04 23:22:12 // 28706
Shadin159 CarTárs volt, úgy tudom még nem cserélte ki.
.......................2013-01-04 21:37:35 // 28705
A múltkor valaki írta a fékpedàl tökig benyomhatósàgàt,
Cserélt is főfékhengert,
Megjavult ?
Cserélt is főfékhengert,
Megjavult ?
nörpi2013-01-04 21:13:09 // 28704
Ok,köszi,rákötjük a tesztert,megnézetem,van e valami hibakódja.
Csabi2013-01-04 20:45:05 // 28703
Attól még lehet elektronikus baja, azaz a mozgató motor hibája, nekem ilyen problémám volt pár hete, ha visszaolvasol kb 10 oldalt akkor megtalálod... szóval a tisztítás önmagában nem ér semmit, sőt még az sem ha látszólag az EGR szelep működik, viszont nem megfelelően szabályozza a visszavezetett gáz mennyiségét... mint írtam egy hibakód kiolvasás, diagnosztika nagyot tud könnyíteni a problémádon...
Coolby2013-01-04 20:42:41 // 28702
Köszi. Majd megpróbálok finoman nekiesni.
nörpi2013-01-04 20:39:15 // 28701
valamennyi füst van reggelenként a garázsban.
nörpi2013-01-04 20:38:13 // 28700
Az EGR szelepet megtisztítottuk,kivakartuk. A jelenség alapján még a turbo nyomásszabályzó szelepre gondolnék, de igazából nincs tippem.
.......................2013-01-04 20:37:42 // 28699
Füstöl is?
Csabi2013-01-04 20:32:39 // 28698
Üdv!
Első körben a leírtak alapján az EGR szelepet nézném meg. Hibakód kiolvasás, diagnosztika...aztán lépnék tovább...
Első körben a leírtak alapján az EGR szelepet nézném meg. Hibakód kiolvasás, diagnosztika...aztán lépnék tovább...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-04 20:30:09 // 28697
porlasztó vagy DPF
nörpi2013-01-04 20:22:33 // 28696
Üdv Nektek.
Két hibám is van az autómon,ami egy 2,4 20V.
Az egyik,hogy néhány órás állás után elindul a motor inditáskor,de meg is áll mindjárt és van amikor a második elindulás után is pár másodperces járás után megáll.
A másik,hogy gyorsításkor 2000 felett szaggat a motor,rángat összevissza,amig vissza nem engedem 2000 alá.
Ha van ötletetek,szívesen várom őket.
Köszi
Két hibám is van az autómon,ami egy 2,4 20V.
Az egyik,hogy néhány órás állás után elindul a motor inditáskor,de meg is áll mindjárt és van amikor a második elindulás után is pár másodperces járás után megáll.
A másik,hogy gyorsításkor 2000 felett szaggat a motor,rángat összevissza,amig vissza nem engedem 2000 alá.
Ha van ötletetek,szívesen várom őket.
Köszi
Shadin2013-01-04 18:50:25 // 28694
Szét kellett választani a plexi búrát a müa. háztól, hogy hozzáférj a kapcsolót nyomó gombhoz. A kapcsoló szerencsére könnyebben elérhető. Nekem a nyomógomb volt eltörve és zörgött amit nem tudtam tovább elviselni :-)
Csabi2013-01-04 17:00:12 // 28693
" Elsőre arra gondoltam, hogy amikor FES-sel a resetet csináltam akkor szállhatott el, de lehet ennek semmi köze hozzá..."
Hali! Ez engem is megszívatott, 2x csináltam "resetet" közvetlen utána nem működött a tempomat...hiába kapcsolgattam... nem tudom, mi van ennek a hátterében, de mivel előtte és utána sem csinálta soha, így Én egyértelműen a "resetre" írom...valszeg kell egy bizonyos megtett kilométer, vagy indítás,és újra aktiválódik...
Hali! Ez engem is megszívatott, 2x csináltam "resetet" közvetlen utána nem működött a tempomat...hiába kapcsolgattam... nem tudom, mi van ennek a hátterében, de mivel előtte és utána sem csinálta soha, így Én egyértelműen a "resetre" írom...valszeg kell egy bizonyos megtett kilométer, vagy indítás,és újra aktiválódik...
mizooo2013-01-04 15:45:46 // 28692
Sziasztok, a tetősínt le lehet szerelni az SW-ről?
Coolby2013-01-04 14:58:11 // 28691
Boldog új évet mindenkinek! Nagyon el voltam tűnve a napokban, de sikerült azért visszaolvasnom. Mentségemre legyen mondva, használtuk a vasat :)
Az úton észre is vettem, hogy nincs tempomatom, nem nagyon értettem, miért, mondjuk jó ideje, nem próbáltam használni. Elsőre arra gondoltam, hogy amikor FES-sel a resetet csináltam akkor szállhatott el, de lehet ennek semmi köze hozzá... Mindenesetre ma rádugtam újra FES-re, matattam benne kicsit (semmi tempomat specifikus beállítást nem találtam, talán csak kar helyzetét kérdeztem le) és puff lett tempomat, mentem egy kört is és tökéletesen működik.. nem értem...
Tényleg, rémlik, mintha valakinek lett volna már ilyen gondja vagy szedte már szét az első utastérvilágítás részt, gombokkal együtt... Elég nehezen működik a csomagtérnyitó, meg a lámpa gombok is... szétszedném, mi lehet a gond?
Az úton észre is vettem, hogy nincs tempomatom, nem nagyon értettem, miért, mondjuk jó ideje, nem próbáltam használni. Elsőre arra gondoltam, hogy amikor FES-sel a resetet csináltam akkor szállhatott el, de lehet ennek semmi köze hozzá... Mindenesetre ma rádugtam újra FES-re, matattam benne kicsit (semmi tempomat specifikus beállítást nem találtam, talán csak kar helyzetét kérdeztem le) és puff lett tempomat, mentem egy kört is és tökéletesen működik.. nem értem...
Tényleg, rémlik, mintha valakinek lett volna már ilyen gondja vagy szedte már szét az első utastérvilágítás részt, gombokkal együtt... Elég nehezen működik a csomagtérnyitó, meg a lámpa gombok is... szétszedném, mi lehet a gond?
Dömpi (il dottore)2013-01-04 14:44:20 // 28690
az enyém 2-ből 3-ba néha nem klattyan, hanem reccsen, de csak néha, pl ha túl rövidre veszem a másodikat.
Dömpi (il dottore)2013-01-04 14:41:34 // 28689
Réka azt mondja, hogy ő váltáskor semmi oda nem illő mellékzajt nem hall. Nekem meg nem engedi vezetni :( Bezzeg, ha majd szerelőhöz kell vinnem...
David | Centocinquantanove2013-01-04 11:49:25 // 28688
droberto2013-01-04 08:35:59 // 28685
droberto2013-01-04 08:31:44 // 28684
Meg ha ez így van akkor lecsekkolom majd a hátsó hidat, hogy rajta van-e az érzékelő. (Gondolom az nincs).
droberto2013-01-04 08:29:57 // 28683
No az esélyes, meg ott megy mellette a hátra menő szélvédő mosó vezeték.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-04 08:26:10 // 28682
akkor az a xenon billenésérzékelőjének a madzagja lehet tán
droberto2013-01-04 07:53:56 // 28681
Nem mert az a bal oldal, és itt van a kopásjelző.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-04 07:07:47 // 28680
csak nem a fékkopás jelződ? :)
Bence2013-01-03 23:52:45 // 28679
Dömpi! Alkalomadtán nézzétek már meg légyszíves, hogy a feleséged 147esén is jelentkezik-e ez a klattyanás amiről beszélünk. Ua. az autója mint az enyém, ezért vagyok kíváncsi, hogy nála mi a helyzet! Köszönöm!
droberto2013-01-03 23:34:04 // 28678
droberto2013-01-03 23:03:36 // 28677
Hallod... amikor a tieddel mentem, nagyon nem arra figyeltem, hogy klattyan-e. Komoly önuralmat kellet tanúsítanom. :)))
Igazából ez a klattyanás, akkor hallható/érezhető, amikor 2-ből váltasz 3-ba, úgy, hogy vadabbul kezeled a kuplung és a gáz pedált, illetve akkor amikor kettőben vagy háromban egy nagygázas szakasz után, hirtelen lelépsz a gáz pedálról. (Remélem most jól írtam.)
Igazából ez a klattyanás, akkor hallható/érezhető, amikor 2-ből váltasz 3-ba, úgy, hogy vadabbul kezeled a kuplung és a gáz pedált, illetve akkor amikor kettőben vagy háromban egy nagygázas szakasz után, hirtelen lelépsz a gáz pedálról. (Remélem most jól írtam.)
droberto2013-01-03 22:56:51 // 28676
Kezdek beletörődni, de azért jó lenne megtudni, hogy mi adja.
'''''2013-01-03 19:09:48 // 28675
Robi,te mentél már az enyémmel.Azon is érezted azt a kottyanást?Mert én nem vettem észre.Vagy?
Dömpi (il dottore)2013-01-03 18:57:39 // 28674
asszem én írtam ezt.
Ha nem, akkor most írom. Teljes kupkungszett és lendkerék csere után is klattyan.
Sőt, a féltengelycsukló babrálása sem segít rajta.
Ilyen és kész.
Ha nem, akkor most írom. Teljes kupkungszett és lendkerék csere után is klattyan.
Sőt, a féltengelycsukló babrálása sem segít rajta.
Ilyen és kész.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-03 16:06:25 // 28672
de ez még az első szériás....
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-03 16:06:01 // 28671
évjárat miatt kérdezed, mert ufi meg mann is van mind a kettőhöz :P
Online tag
2
Vendég2
521