Fórum >> Típusok >> 159

ALFI1562012-12-27 19:47:51 // 28454
Teljessen igazad van abba,hogy nincs nagyon írt 159.De csak is azért mert nem bírja.Én annó utánnajártam ennek.A motor még bírna valamennyit.De a hajtás és a többi az nem.Ellenbe a bmw-be még nagyon sok a tartalék.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-27 19:34:26 // 28453
már mint? 0-ról talán bár kis gyakorlással mindenki tud...100 felett meg tök mind1 csak nyomni kell a gázt :D
mizooo2012-12-27 19:33:03 // 28452
Azért ez attól is függ ki ül a volán mögött :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-27 19:29:48 // 28451
a két autó között van vagy fél tonna különbség az az igazság itt senkinek sincs szénné írott 59-ce ezért szerintem tök felesleges ezen elmélkedni kinek hogyan megy ...egy biztos én csak a sajátomból tudok kiindulni amin nyitott a rendszer és 1,5%-kal van megemelve a töltőnyomás és bizony elég dinamikusan megy sokkal jobban mint az alap 156 mjet-em ment anno vagy jobban mint egy 3.0TDI ...az ilyen alap 2.0 dízelek mint a PD, TDCI, HDI stb, stb meg labdába sem rúghatnak :P
Amit a héten megfogtam új ML 350CDI-t emelkedőnek felfelé negyedikben 120-tól most olvasom az adatlapját: 7.6 alatt van 100-on, 3500cm3, 225 le....:P
ALFI1562012-12-27 19:12:08 // 28450
Én csak a tapasztalatot mondom/írom.Annó Kalocsán a gyorsuláson ALFA159-el próbálgattuk a kocsikat.Övé is és az enyém is húzva volt.Akkor Peti 156 1.9m-jetje novitec dobozzal elment.Ezután vettem meg Piritu ex 156-ját.(ez egy marha jó kocsi volt) Ebbe belekerült szintén a novitec plussz egy gázpedál elektronika.És el ment az 59 elől.Ami nekem még jól ment az a 156 2.4m-jet jól meghúzva.
droberto2012-12-27 17:36:45 // 28449
Azt, hogy gyárilag hogy ment csak sejteni tudom, de azt hogy milyen a remappal és remapos nitróval tapasztaltam.
Azt meg, hogy lenyomja a 156 1.9 16V mJET 150 ló, a húzott 159 2.4 20V JTDm 200 lovat azt kötve hiszem. Még a simát sem. Akkor sem ha figyelembe vesszük a nagy tömeget és a nagy turbót. Max 50-ig lehet "ellenfél"...
Ha ezt bárhol meg is történt, akkor ott valami nem volt százas.
ALFI1562012-12-27 16:59:53 // 28448
Mihez képest fog jól menni?Ennek ő is a megmondhatója,hogy a húzott 2.4m-jet 159-est a 156 1.9m-jet egy boxal lenyomja.De ebbe szerintem ne menjünk bele.Ez már volt téma annó egy párszor.Én nem vagyok (voltam) elájulva a 159 2.4m-jet teljesítményétől.Illetve a menetdinamikájától.
GTPeti2012-12-27 16:45:08 // 28447
"Annyiért akkor veszel egy 530D BMW-t ami alapba jobban megy."
Viszont nem Alfa. Nem alfás alkatrészárakkal...
droberto2012-12-27 16:34:52 // 28446
Igen jól fog menni! ;)
Már mentem vele Nitróval. Hogy finoman fogalmazzak nem csak mérhető, hanem érezhető is volt a különbség. :)
Perszer az árral kapcsolatban csak vicceltem, úgy mint te a 2.4-el. :)
droberto2012-12-27 16:28:30 // 28445
Nem értem mire alapozod az állításodat.
Csak Bonyhádon 4. embert is tudok, aki az Alfákra van ráállva.
Egy németet verdára tényleg nagyobb a kereslet, de az adásvételt az ár is jelentősen befolyásolja.
Piritu - 1.000.0002012-12-27 15:58:55 // 28444
Azt a kocsit fél éven belül 3x vették meg :-P
ALFI1562012-12-27 15:14:19 // 28443
Szeretek/szeretnék minnél többet kipróbálni.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-27 14:46:09 // 28442
biztos viszket a segge vagy szereti az új kihívásokat :)
GTPeti2012-12-27 14:38:29 // 28441
"Én nem sokáig tudok egy kocsiba üllni."
Ennek mi az oka?

(Én pl. szeretem a stabilitást, mindent megcsinálok az autón (amit kell) és élvezem sokáig.)
Gábor792012-12-27 14:07:29 // 28440
Köszönöm! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-27 13:49:32 // 28439
csak szfváron ismerek 2 embert...mindig elviszik
ALFI1562012-12-27 13:41:33 // 28438
Én nem sokáig tudok egy kocsiba üllni.De ezzel nem csak én vagyok így.Ha innen az amoreról nem vették volna meg lehet,hogy még mindig árulnám.
ALFI1562012-12-27 13:40:06 // 28437
Miután mindent végigzomgoráztunk egr,nyomásérzékelő,turbó tisztítás,lmm........Aztán a szívósor oldotta meg.
ALFI1562012-12-27 13:38:36 // 28436
Miért?Akkor szerinted olyan jól fog menni?Annyiért akkor veszel egy 530D BMW-t ami alapba jobban megy.
ALFI1562012-12-27 13:37:27 // 28435
Mondjuk annak aki hitelre vesz kocsit annak úgy kell.
ALFI1562012-12-27 13:36:09 // 28434
Olyan nincs aki rendszeressen azt hozna.Egyszer-egyszer beleszaladnak aztán árulgatják egy ideig.De a német márkákat azt rendszeressen hozzák.Hiába,hogy rengeteg van de biztos,hogy eladhatóbb.
Piritu - 1.000.0002012-12-27 13:16:24 // 28433
Szerintem kár energiát és pénzt pazarolni rá. Semmi sem szól mellette. Amikor rendeltem a kocsit végiggondoltam a dolgot.
A hangja valószínűleg nem lesz jobb, mint a gyári rádiónak (tehát kritikán aluli), a navi meg kiesik a látómezőből. Egy ablakra cuppantottra félre sem kell nézni. Ha nagyon barkácsolhatnékom lenne egy 7"-os navit tennék a műszerfal tetején lévő szellőzőbe.
Piritu - 1.000.0002012-12-27 13:10:14 // 28432
Miért kellene eladni? :-)
u.i.
Neked mennyi fáradtság volt a 156SW-t elpasszolni?
Piritu - 1.000.0002012-12-27 13:09:09 // 28431
Nem gyári fej esetén minden a kocsira vonatkozó értéket elő tudsz hívni a műszerfalra. (A és B trip)
Csak a rádió infói "vesznek" el.
zozoszabo2012-12-27 13:05:46 // 28430
Aha értem, hát elhiszem hogy nagy élmény volt:) Mi volt a megoldás aztán???
stukker19872012-12-27 12:56:18 // 28429
Én nem találtam eddig sehol...:(
droberto2012-12-27 12:54:52 // 28428
Vigyázz, a My11 nem a fej típusa, hanem a 2011-es AR 159-et hívják így!
A beszerzésre csak bontót tudok, de 100%, hogy külföldön is beszerezhető.
Ha találsz arra azért kiváncsi leszek! :)
A kábelkötegre figyeljél!
stukker19872012-12-27 12:29:00 // 28427
Igen erre gondoltam. A típusmegjelölést jó hogy leírtad valahová felírom,mert sehol sem találtam.

Hardveres és szoftveres téren is van mit fejlődnie erről olvastam én is.
Az átállás talán könnyebb és mégiscsak gyári megoldás,talán ezek szólnak mellette...


Azt tudod hogy hol és mennyiért lehet hozzájutni?
droberto2012-12-27 12:10:30 // 28426
"Esetleg nem tudjátok, csinált már valaki ilyet itt az amore-n, akár Brera-n, vagy 159-en?" - Tibcsi166
Gábor792012-12-27 12:06:04 // 28425
Sziasztok! Az egyik barátomnak van egy Brera-ja és szeretné az üléseit lecserélni elektromosan állíthatóra (az övé manuálisan állítható, illetve nincs benne ülésfűtés). Az ülést már ki is nézte, csak nem tudja, hogy megoldható-e viszonylag egyszerűen a csere (tehát komolyabb átalakítás nélkül). Esetleg nem tudjátok, csinált már valaki ilyet itt az amore-n, akár Brera-n, vagy 159-en?
Köszi szépen előre is az infót!
droberto2012-12-27 12:01:32 // 28424
A 2.4 azért túlzás!
Egyébként, ha meglessz a NO2-ja, akkor 4,5M-ért egymás kezébe adják majd a vevőjelöltek a kilincset! :)
Csosznorbert2012-12-27 11:58:27 // 28423
Nekem a lízingcég kíváncsiságomra elmondta hogy nemfizetés esetén ugye blabla bla.... és a visszavett járművet értékesítik. De mivel annyiért nem tudnák eladni amennyi lové még kell nekik igy a többit az adóson verik le. Ez eddig ok. De itt is látszik, hogy mennyire gusztustalan a magyar pénzpiaci helyzet ilyen téren, hogy így előre megmondják hoyg tuti nem kapsz érte annyit, mert Ők tudják...
droberto2012-12-27 11:56:41 // 28422
Most, hogy lecseréltem az akksit nagyobbra, nem tudom össze tépőzárazni az akkumulátor szigetelését.
Arra gondoltam, hogy szerzek rá egy 2.4-eseté bontóból. Csak kérdés, hogy azé mekkora?
Lehet kapni utángyártott bundát is.
droberto2012-12-27 11:50:31 // 28421
A My11-esre gondolsz?
Nekem megfordult a fejemben, de az ára miatt nem fog ilyen belekerülni a vasamba.
Ez már vsz érintős, de szolgáltatásban SZVSZ igen elmarad egy aftermarketes-től.
Gyanítom, hogy nincs benne 3 pár RCA és 24 bites Burr Brown konverter sem.
droberto2012-12-27 11:47:11 // 28420
Ha nem lehetne eladni, akkor nem hoznák be zsákszámra a nepperek.
Én az enyémet vsz. nem tudnám eladni, de én meg se próbálnám. :)
ALFI1562012-12-27 11:40:42 // 28419
De azt el lehet adni.Próbáld meg az alfát eladni.
ALFI1562012-12-27 11:38:58 // 28418
Most meg jobb esetbe ér 2.4-et.Szóval pár év alatt buktál 4-et.De az autó az ilyen.Ezt nem lehet így nézni.
ALFI1562012-12-27 11:37:29 // 28417
Szívósor is lehet.Én így jártam meg annó Horvátot az 59-el.Nagy élmény volt!Felgyorsult az 180-ra is csak lassan.Aztán mikor jött egy emelkedő ismét 60.
stukker19872012-12-27 11:12:12 // 28416
Gondolkodott már valaki az újabb fajta gyári navis fejegység beszerzésén/beszerelésén?

A nem gyári egységek használatakor(pl Pioneer) melyek azok a gyáriból előhívható értékek(gonsolok itt megtett út és fogyasztási adatok) nem lesznek elérhetőek?
Csabi2012-12-27 10:08:20 // 28415
Hali! Igen, könnyen lehet EGR szelep...érdemes lenne az ECU-t megnézni, valószínűleg hibakód is van...Ha 8oldalt visszalapozol akkor olvashatsz róla(28041. hsz) ...nálam is "szívódízel"-ként ment, úgy 2500-as fordulatig...EGR csere után minden ok.
zozoszabo2012-12-27 09:01:47 // 28414
Sziasztok, egy szakmai kérdésem lenne hozzátok. Egy ismerősöm 159-esével vannak problémák, 150pacis, elindítom, bemelegítem ahogy kell, 3-4 km-et jól megy és utána mintha szívó diesel lenne alig megy, hibát nem ír. Ha megállítom és egyből el is indítom akkor 3-4 km-ig megint megy ahogy kell neki. Gázolaj szűrőt cserélt már.. EGR-től lehet ilyen??
stukker19872012-12-27 08:17:06 // 28413
Nincs elégedetlenség,csak kíváncsiság....

Eddig minden kétséget kizáróan ez az Alfa a legjobb társam az utazásban és azt sem mondtam hogy fix lecserélem,csak nézem a lehetőségeket.
'''''2012-12-27 08:11:44 // 28412
Gondolom Ő sem újonnan vette,úgyhogy az értékvesztés még kisebb volt.Én egy évesen vettem 6.4M-ért.Az új ára 13M volt.Akkor jó vételnek számított de most csak a harmadát éri.Szerintem ez minden autónál így van.
droberto2012-12-27 00:23:32 // 28411
De már megfigyeltem, csak most jutottam el oda, hogy rákérdezzek. :)
Egyébként jó sztori. Bloggyanús! :)
droberto2012-12-27 00:22:15 // 28410
Volt esze, csak utána csücsült oda, hogy megérkeztünk. :)
Dömpi (il dottore)2012-12-27 00:09:12 // 28409
Még csak most tűnt fel? Ennél sokkal jobb megfigyelőnek tartottalak.

Kérdésedre válaszolva, igazából nem is tudom. Mikor megvettem, sokat gondolkodtam. Először nem is tudtam, hogy "egy dögös vadmacska" kapar alattam, vagy egy "izmos bika". Hetekig próbáltam figyelni minden idegszálammal, de nem jöttem rá. Anno a Fiatom kb. 2-3 nap után megmutta, hogy ő igenis egy csajszi. (Nincs racionális magyarázat, ezt vagy érzi az ember, vagy nem).
Mivel istenfélő ember vagyok, a kocsi Róma környékéről jött, és az angyalok se nem férfiak, se nem nők, én pedig tényleg nem éreztem rá a "kocsim nemére", jött az Arkangyal ötlet. De melyik is a legvagányabb a hétből? Naná, hogy Michael ... de egy Mihály nevű kocsi eléggé, bután hangzott volna. Gabriel viszont szintén egy harcias "Isten bosszúálló angyala". Nekem megtetszett, és eléggé egyedi is a névválasztás.
Arról mnem is beszélve, hogy így immár Ő vigyáz a családomra és rám amikor úton vagyunk a kocsival.

(Lehet nyugodtan hülyének nézni a fenti eszmefuttatásért, de én hiszek benne, hogy a kocsinak lelke van, ha pedig van, akkor lehet neme is. Másrészt hiszek Istenben, és ha Benne hiszek, akkor az angyalaiban is.)
Dömpi (il dottore)2012-12-26 23:36:39 // 28408
A menetszél nem vitte le? :)
mizooo2012-12-26 23:09:25 // 28407
Így igaz! Azt nem írtam le, hogy ha ilyet látnék közelről az egy dolog, hogy nem is nézném tovább de lehet bele is hánynék :S
droberto2012-12-26 22:15:23 // 28406
"Nem akarunk meggyőzni, ha nem érzed azt hogy egy olasz autóban van lélek, jó beleülni, és vezetni szemben egy iszonyú racionális mondjuk Toyotával, akkor úgysincs miről beszélni." - Ez a lényeg! A Cartárs vsz. nem találta meg autójában azt amit keresett.
droberto2012-12-26 22:12:29 // 28405
Igen vad névválasztás, mi ihlette?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak