Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-17 21:23:17 // 31153
miért kényelmes? én jobb kezes vagyok plusz ha az index is ugyan azon az oldalon van mint nálunk hogyan váltasz és indexelsz egyszerre?
angol különc faxság inkább...
droberto2013-02-17 21:22:48 // 31152
Csak nem! :)
Majd minden tagnak kiküldjük a levelet, így az is értesül róla aki ritkábban jár fel az aa-ra és nem olvassa vissza a heti több száz hozzászólást.
Vermacy2013-02-17 21:17:55 // 31151
Én Walesben vezettem pár hétig jobbos verdát. Sokkal, de sokkal kényelmesebb, mint a Mi balos hülyeségünk. Természetesen az kell hozzá, hogy a forgalom is a jobbosnak megfelelő oldalon legyen, aztán már csak pár nap gyakorlás és mér megy is!
Tényleg kényelmes :
Csabi2013-02-17 21:17:48 // 31150
Na,13nál megálltunk???
Dömpi (il dottore)2013-02-17 21:09:35 // 31149
Hah! Soha sem értettem, hogy a p@csában lehet a másik oldalon vezetni. A sebváltó fokozatai ugyanúgy vannak, mint nálunk, a pedálok sorrendje is egyezik, csak éppen az anyósülésről kezeled.
Egyik ismerősöm mesélte, hogy Írországból az ott élő bátyja kocsijával jöttek haza egyszer Magyarországra. A hosszú úton időnként ő vezetett. Állandóan az
"A" oszlopt skubizta a visszapillantó tükör helyett :-)
Kérdeztem, hogy lehet úgy előzni Európában, mondjuk egy kamion mögül.
"Olyan ember üljön melletted, akire rábízod az életed" - mondta némi mosollyal.
Dömpi (il dottore)2013-02-17 21:01:42 // 31148
Értem! Részeg német tengerészek angolul beszélgetnek :-)
Dömpi (il dottore)2013-02-17 20:32:05 // 31145
Nekem meg a másikon kell nézni azt a nyálas csajos filmet...most az asszonynál van a távirányító:-)
Vermacy2013-02-17 20:12:47 // 31144
Bázzz! Lecsúsztam a verdáról...
mizooo2013-02-17 20:09:39 // 31143
Most kezdődik az RTL klubbon a Taxi4... Alfa 159 fékezett egy nagyot az elején :)
Piritu - 1.000.0002013-02-17 20:08:51 // 31142
Egyenlőre jóccakát mindenkinek!
(Még lehet, hogy benézek.)
A Párduc itt alszik ma:
Vermacy2013-02-17 20:02:07 // 31141
Hibáztam. Júliusban átköltöztünk Iszkaszentgyörgyre. Bocsi. Mindjárt javítom...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-17 19:56:07 // 31140
még sosem láttalak az úrhidain :) úgy látszik elkerüljük egymást
Vermacy2013-02-17 19:48:30 // 31139

Én bent ülve nem hallom, a többiek meg amúgy is csak vágyakoznak rá... :o)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-17 19:44:49 // 31138
egyenletesen zakatol mint majdnem egy benzines a 4 henger meg olyan kávédarálós ...
Gábor792013-02-17 19:44:23 // 31137
Nem. Kristálytiszta volt.
Piritu - 1.000.0002013-02-17 19:43:34 // 31136
Amire azt mondtad, hogy az 5 henger az ilyen.
Piritu - 1.000.0002013-02-17 19:32:53 // 31134
Nem is a hang. Amikor vittél számomra furcsa volt a remegése az autónak.
Liquid2013-02-17 19:32:48 // 31133
ezt először hallom, pedig sokkal kulturáltabb hangja van (már majdnem jó) mint a 4 hengereseknek. Kicsit hasonló a BMW 6 hengereséhez, nálam dízelhangban az a nyerő.
Vermacy2013-02-17 19:31:44 // 31132

Nem egy 159-es, de szívesen visszavásárolnám! Ha vki látja, szóljon...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-17 19:30:35 // 31131
na pedig annak aztán tényleg nincs az a traktoros, kortyogós 4 hengeres hangja
Piritu - 1.000.0002013-02-17 19:28:11 // 31130
Meg nem is lehetett már kapni :-(
Piritu - 1.000.0002013-02-17 19:27:43 // 31129
Nem tetszik az 5 henger hangja :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-17 19:18:09 // 31128
no akkor rakjál még hozzá ehhez 50 lovat és ott a chipelt 2.4... mikor kiáll előzni a 3.0TDI és nem bír elmenni és inkább vissza áll :P
droberto2013-02-17 18:59:08 // 31127
Tudom, mivel a módosítás konstans. ;)
A számításod elveszett a hsz-ek közt!
Piritu - 1.000.0002013-02-17 18:45:02 // 31126
Ma az autó pályán nagyon "bejött" a nagy túró.
A felső fordulatszám tartományban nem fogy el a szufla. Sőt, 3500-tól még két lapáttal rátesz. 4-5-ben ilyenkor nagyon megindul. (Az M-es mergát is így sikerült dombnak felfelé lelépnem.)
6-ban meg 180 felett "él" csak igazán. 220-ig még dombnak felfelé is simán gyorsul :-)
Szóval KIRÁLY lett ez a motor!
Piritu - 1.000.0002013-02-17 18:34:30 // 31125
Csak nem ártana egy rendes üzemanyaggal hajtott Alfa is a sok traktor közé :-P
GTPeti2013-02-17 18:29:19 // 31123
Cartárs, ha megvan, hogy adott sebességnél mennyit pörög a motor, onnantól kezdve bármelyik másik sebességnél ki tudod számolni a motor fordulatszámát.
Ezt prezentáltam neked a lenti számítással. ;)

(Ugyanabban a sebességi fokozatban.
droberto2013-02-17 18:24:02 // 31122
Hűtővízben nem volt olaj?
droberto2013-02-17 18:22:58 // 31121
Pont ezért jönne most ismét! :)
Szívesen látná testvéreit...
droberto2013-02-17 18:22:04 // 31120
Gondolom GPS110?!?
Majd megnézem én is!
droberto2013-02-17 18:21:01 // 31119
Tudom, már én is licitáltam kollégám robogójára! :)))
Gábor792013-02-17 18:16:48 // 31118
Hátha csak tömítés... még azért bízom benne.
Holnap hátha megmondják a szakik... majd beszámolok.
Piritu - 1.000.0002013-02-17 18:14:36 // 31117
Esztergomban ott volt :-P
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-17 18:14:16 // 31116
ezek pedig elég megbízható blokkok nem igazán lesznek hf-ek
Gábor792013-02-17 18:13:05 // 31115
Jaja, mondjuk az sanszos, hogy a lapát akkor szállt el... gondolom alapból nem tűnik csak úgy el, a plusz terhelés / hő okozhatott gondot.
Viszont a víz korábban is fogyott, illetve korábban is volt 2x, hogy reggeli indításnál valami megfogta a dugót (mostmár utólag úgy sejtjük, hogy a víz lehetett). Tehát ez egy hosszabb folyamat lehetett, mármint a víz bejutása a hengerhez, majd egyszer csak "át szakadt a gát" és gyorsabban kezdte kajálni...
Piritu - 1.000.0002013-02-17 18:12:54 // 31114
2000-nél megy 110-et.
Gábor792013-02-17 18:10:05 // 31113
Lehet az okozott valami galibát, de nem az a lapát (1db) hiányzott, amihez tartozó hengerben víz volt, így nekem nem áll össze a kép... Az pedig biztos, hogy az 1-esben volt víz, mert onnan jött ki, mint a gejzír.
Fater mondott még valami olyasmit, hogy az 1-es henger mellett van valami "légtelenítő" (lehet hülyeséget írtam) és ott van valami tömítés - esetleg még ott is folyhatott be víz (ha nem a hengerfej vagy a hf tömítés hibája miatt folyt be a víz, de ez ugye még nincs kizárva)
GTPeti2013-02-17 18:09:53 // 31112
Ilyenkor a webshop üzemeltetője "tesz róla", hogy magasabbra kússzon az ár, mint a beker.ár. ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-17 18:09:15 // 31111
lehet akkor szippantotta be a lapátot a műanyag égése plusz hő aztán megkeményedett a hf tömítés, alatta meg át folyott a víz
Vermacy2013-02-17 18:08:20 // 31110
Reméltem, vkinek már van tapasztalata vele. Giccsesnek giccses, de mókás is egyben :-)
A rendelésen még gondolkozok (majd a cabrió tető felújítás után), de mindenképpen felteszem majd akkor is a kérdést...
droberto2013-02-17 18:08:08 // 31109
Igaz is. :)
Gábor792013-02-17 18:06:21 // 31108
Nekem igazából korábban nem volt gond a vízzel, tehát nem forrt... egészen addig, amíg először lassacskán, majd hirtelen meg nem "kajálta" a vizet. Mikor elfogyott, akkor felforrt (mármint a maradék).
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-17 18:05:10 // 31107
pedig akkor a lapátok miatt kapott vizet valahogy
Gábor792013-02-17 18:04:30 // 31106
Korábbi javaslatodra megnéztük alaposabban a vízpumpát (utólag is köszi a tippet), de nincs baja (sajnos vagy szerencsére?). Nem szorul, nem forog el, látszik rajta, hogy volt cserélve akkor, amikor az eladó mondta.
(Körbenéztünk még, vezérműszíj és ékszíj is szép, az is volt cserélve 2010-ben).
GTPeti2013-02-17 18:01:59 // 31105
A lenti link az egy aukció, ami még nem fejeződött be.
droberto2013-02-17 18:00:07 // 31104
Nincs, de már néztem. Kicsit pimp. Nem tom...
Rendelsz?
Csoda, hogy kínába drágább.
Lehet engem is érdekelne... :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak