Fórum >> Típusok >> 159

GTPeti2013-04-20 23:01:28 // 34440
20-30, de csak tipp! Kollárt v. Erhard csippesét kéne megkérdezni.
direttore2013-04-20 23:00:30 // 34439
DPF "rendbe" van nálam. Az egr-t mennyiért írják ki nem tudod véletlenül saccperkábé?
GTPeti2013-04-20 22:57:51 // 34438
Sorry, dede. A teljes eljárás ugye szívósor kiiktatása - Erhard megoldása egy kábelkötegelő segítségével - DPF kiikt., és EGR ledugóz.

Valószínűleg meg lehet oldani csak az EGR-t is, úgy hogy a szívósor és a DPF maradjon. Van értelme annak is, csak "csökkentett".
direttore2013-04-20 22:55:59 // 34437
Igen tudom hol van ma tettem bele a tömítést, azt a szűkitett verziot. Egy teli tömítést kell csináltatni és a comp ból kiiratni az egr-t?
Az áramláskorlátozókkal azt követően nem kell foglalkozni a szívosorban?
GTPeti2013-04-20 22:54:00 // 34436
Kieg. az első mondatot ne nézd. A hangsúly azon van, hogy ha rákeresel, hova megy a szűkítő, pontosan oda megy a vaktömítés.
GTPeti2013-04-20 22:53:02 // 34435
Ahol a blokkhoz van csavarozva. Gyárilag ugye jár bele - a legutóbbi módosítás alapján - egy szűkítő tömítés. Na egy ugyanolyannal, amin viszont nincsenek lyukak.
direttore2013-04-20 22:50:59 // 34434
És hol dugozod le?
droberto2013-04-20 22:33:53 // 34433
Já wohl...költői volt kérdésed. :)
Őszintén szólva komoly helyen mindig szégyenkeztem miatta. Már csak a polírt meg a féket kell összehozni. Úgy néz ki, hogy gyártanak nekem féknyeregcsavarokat.
droberto2013-04-20 22:29:53 // 34432
Első volt az kéremszépen. :)
Karcolás, vágás, horzsolás meg a kezemen lett... nem kevés. Borzasztó rossz szétszedni. (Mondhatnám azt is hogy gagyi, mert ilyen eldobhatós. De nem teszem mert ez most a trend.)
Nem is hiszem, hogy bárki más szétkapta volna így. Inkább elragasztják... :(
GTPeti2013-04-20 22:29:37 // 34431
Mert, miért nem? Ledugóz-kiír.
direttore2013-04-20 22:27:55 // 34430
Az EGR t nem tudod ledugozni csak az àramlàkorlatozot.
Dömpi (il dottore)2013-04-20 22:25:32 // 34429
De! Épp ezért írtam amit írtam.

"értem, hogy gőzgép, de mi hajtja?"
GTPeti2013-04-20 22:22:45 // 34428
Viszont a tegnapi hátsólökös leszedésnél kérdezni akartam, hogy a karcolásra hajtasz-e. (Lapjával letéve a földre?!) Vagy az is újra lett fújva?
droberto2013-04-20 22:20:14 // 34427
Egyébként ez a sokkülős 16"-os marha szép. Jó lenne ez 17-18"-ba. Megkockáztatom, hogy 19-be ütné a ti felnit is!
droberto2013-04-20 22:18:29 // 34426
Nem látszik? :)
droberto2013-04-20 22:18:02 // 34425
Vedd meg, azt majd szólsz a Vaterás huszárnak, hogy fúrja át az agyat 5x98-ra. :)))
Dömpi (il dottore)2013-04-20 22:17:35 // 34424
Mi a fenét csinálsz?
droberto2013-04-20 22:15:06 // 34423
Függöny vót. Vót valamikó. :)
Na majd eztán kell ám vigyázni a lökösre:
Dömpi (il dottore)2013-04-20 22:14:34 // 34422
Mondom a 19"-os felnin >:-l
droberto2013-04-20 22:11:08 // 34421
Valakinek nincs fotója a küszöb spojler rögzítéséről? Kiváltképpen elöl és hátul érdekel a kerékjárat felől. Vagy ne adj Isten a gyári bolháiról...
GTPeti2013-04-20 22:10:05 // 34420
Milyen klassz kis virágmintás pendelyed szerelőrongyod van. :))
GTPeti2013-04-20 22:08:47 // 34419
156-ra ideális... És az előbb írtam odaát, hogy GTV-re is. B)
droberto2013-04-20 22:08:32 // 34418
A stekkernek a jobb nyúlvány külső szélén kell lennie (a másik a radar):
droberto2013-04-20 21:59:03 // 34417
A legkisebb gyári méret: 205/55 R16.

:)))
Most volt fent utoljára, mennie kell.
Egyébként tökéletes a gyárilag megadott geometria. 0,1 mm-en belül van a két oldal kopáskülönbsége.
.......................2013-04-20 21:30:56 // 34416
Rà kellene nézni FiatEcuScan nal
A rail nyomàs érdekes,
Ott làtod a takbeli szivattyú 4 bar nyomàst,
És indítózàs közben a 265 bart is
GTPeti2013-04-20 21:09:57 // 34415
Világos.
ALFI1562013-04-20 20:57:11 // 34414
De akkor ki is kell íratni a comp.-ból.
Hujber2013-04-20 20:52:46 // 34413
Köszi

Akkor az üzemanyagszürö lesz az első amit cserélünk rajta...
:)
GTPeti2013-04-20 20:19:07 // 34412
Az EGR nem a kormolást csökkenti, hanem a NOx szintet. Vagyis max. marginálisan lesz nagyobb a DPF terhelése, véleményem szerint.

A két dolog tényleg a legpraktikusabb egyszerre megcsináltatni. Ahogy Erhard fogalmazott: "az autó olyan lesz utána, mintha kicserélték volna". Emiatt.
Dömpi (il dottore)2013-04-20 20:15:46 // 34411
Lehet csak az EGR-t lefalazni? Nem célszerűbb az EGR lefalazását és a DPF kioperálását egyszerre megcsinálni?
Laikusként én úgy gondolnám, hogy ha az EGR-t lefalazom, akkor a DPF nagyobb koromterhelést kap, mert nem égeti el másodszor is a kipufogógázt, így a nagyobb koromrészecskékből nem lesz kisebb, ill. a kicsik nem égnek el. Ezek mind lejutnak a DPF-ig, ergo hamarabb eltömődik, és eleinte csak többször fog regenerálni, majd végleg beadja a kulcsot.
Lehet, hogy rossz az eszmefuttatásom.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-20 20:09:57 // 34410
elméletileg nem lesz Alfám addig bár semmi sem lehetetlen ... egyen rajta vagyok hétfőn derül ki össze jön e, ha nem akkor keresés
csoki1592013-04-20 20:09:00 // 34409
Sziasztok!

Kis segítségre lenne szükségem. Valaki tudna segíteni 159-es ködlámpa kábelezésével kapcsolatban. Szükségem lenne pár képre,hogy honnan jön a csatlakozó a lámpákhoz. Mivel leszereltem a lökhárítót mert nem voltak bekötve a ködlámpák.
Segítséget előre is köszönöm!
GTPeti2013-04-20 20:07:06 // 34408
"A pillangoszelepen illetve azon a bemeneten annyi korom volt, hogy még annyit nem láttam. kb két marokkal. Plusz EGR-ben is volt."

Pontosan ezért szoktuk az EGR ledugózását ajánlani.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-20 19:56:17 // 34407
sajnos én is jártam úgy, hogy eladtam egy üa szűrőt rá pár hónapra az embernek megállt az autója, nem indult szegénnyel kicseréltettek egy valag dolgot nekem sem jutott eszembe a szűrő aztán még is az volt a ludas vagy ami bele ment inkább....
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-20 19:54:37 // 34406
hali azt hittem az volt az első ami ki lett pucolva vagy iktatva :)
Dömpi (il dottore)2013-04-20 19:51:52 // 34405
Neked milyen méretű gunik vannak a 16"-os felnin?
direttore2013-04-20 19:31:49 // 34404
Hali Erchard!

A pillangoszelepen illetve azon a bemeneten annyi korom volt, hogy még annyit nem láttam. kb két marokkal. Plusz EGR-ben is volt. A menetközbeni 1500-1700 ford-on történő kis gázpedál mozdulatnál történő rángatózásnak ez volt a baja.
ALFI1562013-04-20 17:36:11 // 34403
Értem.
Scaniamen2013-04-20 17:14:49 // 34402
Szia én jártam így nekem porlasztó hiba volt .
GTPeti2013-04-20 16:56:39 // 34401
Scuderia Alba Competizione B)
GTPeti2013-04-20 16:55:48 // 34400
Nem ezt írtam. Hanem azt, hogy az általad írt pumpacserén kívül még okozhatja pár egyéb dolog. is.
ALFI1562013-04-20 16:28:04 // 34399
Hidd el nem jó az olcsó.A puntóhoz is ami jó az 15ezer.Víz megkötős.Az olcsót betettük és már utánna nem volt jó mert a tömítésnél szivárgott a gázolaj.
droberto2013-04-20 15:27:43 // 34398
Szombaton kollektív főzésről, vasárnap pedig sütésről volt szó.
Volt egy szakácsunk is, de ő már csak VIP-es vendég lesz, mert 8C-vel jön. :)))
GTPeti2013-04-20 14:47:56 // 34397
Azért ezen kívül még lehet egy pár dolog. Szóval ennyire határozottan ÉN nem állítanám. A szűrőcsere után egy kiolvasást kéne eszközölni.
Hujber2013-04-20 14:44:15 // 34396
Nemtudom, Szerelőm intézte...de tudom ,hogy új...csaknem gyári hibás:)Bár kitudja mit szippantatott fel...
Attól félek ,hogy hajnali 2 kor járok haza és akkor tankoltam nem-e benzint raktam bele...de ugy emlékszem nem...meg nincs is benzin szaga ha leveszem a tanksapkát...meg nem is voltak olyan jelek, hogy rángatozott volna vagy kopogott vagy durrogott ...spontán megállt és nem indult...
ALFI1562013-04-20 14:35:40 // 34395
Csak azért mert az olcsó nem jó.Sajnos a drága kell (sofima)
ALFI1562013-04-20 14:35:04 // 34394
Milyet raktál bele?
Hujber2013-04-20 14:33:24 // 34393
Sziasztok

Köszi, hét az üzemanyagszürő 2 hónapos, nincs benn 4000 km...:(
Az a furcsa ,hogy semmi hibaüzenet...:( ezért parázok...
ALFI1562013-04-20 14:30:34 // 34392
Ha nem oldja meg akkor meg üzemanyagszivetyu.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-04-20 14:23:52 // 34391
Nekem ugyan ez volt a hiba. Menet közbe leállt. Indízozás semmmi gyújtás ráadtam vártam kicsit lekapcs, ezt meg csináltam 3x és indult majd megint leállt pár km után. Ahogy Erhard írta nekem gázolajszűrő csere, nekem meg oldotta a problémát.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak