Fórum >> Típusok >> 159

Shadin2013-06-13 19:26:20 // 36904
Azt bizony :-(
Lexlutor2013-06-13 19:19:05 // 36903
Óvatosan húzd ki mert könnyen letörik. Legalábbis nekem sikerült.
Csabi2013-06-13 18:58:30 // 36902
Az ujjaddal keresd meg a foglalat fogantyúját, ha ez megvan akkor ide-oda mozgatva már kitudod húzni...
David | Centocinquantanove2013-06-13 18:54:04 // 36901
Ezt hogy érted hogy nem kellett startot nyomni? A vas elejétől ha meghallgatom ezt a klumpanást akkor valami nyikkan is... Ezért nem tudok nyugodni, hogy mi lehet ez. Mintha valami mozgó alkatrész mozdulna vagy fordulna egyet a hangkor...
W.2013-06-13 18:50:17 // 36900
Mintha úgy emlékeznék, hogy az indításkor bizonyos pedálkombinációnál ( talán kuplung-fék) nem kellett startot nyomni... De lehet tévedek. Szerintem nem kóros a hang. Ne figyelj rá és pár hét múlva meg sem hallod! :)
DrB2013-06-13 18:46:47 // 36899
Köszi. Időközben megnéztem a kézikönyvet, meg kint voltam az autónál is. A műanyag védősapkát gond nélkül le tudom venni, de nem látok be a belsejébe az foglalatig. Egy gumicső és egy kábel is útban vannak. A gumicsövet kiszabadítva a bilincsből arrébb tudom tolni, az alatta lévö kábelt nem mertem lehúzni a csatlakozüjáról, nem tudom, mire szolgál, hogy gond nélkül lehúzhatom-e...
.....2013-06-13 18:45:58 // 36898
Hallani,de nekem nem tűnt fel a sajátomon ilyen "klumpanás".
David | Centocinquantanove2013-06-13 18:44:15 // 36897
Nem, azt előtte hallani és teljesen más hangja van.
A klumpanáskor érezni valamit a fékpedálon is ha rajta van a lábad...
W.2013-06-13 18:39:28 // 36896
Nem a kulcsot reteszeli ilyenkor?
Csabi2013-06-13 18:29:15 // 36895
Elég egyszerű, szerencsére


Nekem a héten gyulladt ki a sárga lámpácska, miszerint hátul kiégett egy izzó. Hirtelen nem tudtam mi a baj, mert hátul minden világított...aztán leesett, h talán a rendszámtábla világítás a ludas...az volt...helyzetjelző izzó(W5W) kell oda is...de a rendszámtábla tartót lekell szerelni, csak úgy lehet kivenni a foglalatot...
David | Centocinquantanove2013-06-13 18:29:08 // 36894
Feltettem egy saját videót a "klumpanásról". Nem a legjobb a felvétel de szerintem a lényeget hallani.
Ez a hang normális? Mi csinálja?

Klikk
Dömpi (il dottore)2013-06-13 18:22:19 // 36893
A 225/50 R17-et nézted? Aminek még szőrös az oldala?
Az tényleg bazira megéri!
Dömpi (il dottore)2013-06-13 18:18:04 // 36892
Mire váltasz? 19-re, vagy 17-re?
Imi2013-06-13 18:08:05 // 36891
Nem nehéz.
DrB2013-06-13 17:57:57 // 36890
Kiégett a jobb első helyzetjelzőm. Egyszerű hozzáférni, otthoni körülmények között cserélni? Eddig csak a tompítottat kellet (többször) cserélnem, az nem volt nehéz.
'''''2013-06-13 16:14:03 // 36889
Valószínű én is eladom a 18-as felnijeimet,gumi nélkül.Már kinéztem a következő szettet,csak fel kéne próbáljam rá Kecskeméten.Szerintetek milyen árban megy az én gyári 18x8-as felnim? Két felnit már úgy vettem,hogy belül hegesztve vannak és mindegyiken vannak kívül padka nyomok.(Azokat már én tettem rá.) Mechanikus bajuk nincs,csak esztétikus hibáik vannak.
Coolby2013-06-13 15:50:22 // 36888
Egy frankó szett 235/45 R18-at nekem is kell vennem, de még ezt a szezont talán lefutom mostaniakkal, bár meglátjuk milyen gyorsan kopnak (még 1mm van kopásjelzőig, szóval necc).
Dömpi (il dottore)2013-06-13 14:57:28 // 36887
Találtál valamit a blogomba linkelt gumisnál?
Nézd, ha fotó alapján megveszed, én le tudom neked bonyolítani (elutalod nekem, elmegyek kifizetem, elhozom, te meg valamikor elviszed tőlem).
Shadin2013-06-13 14:45:52 // 36886
Azt a 4 Primacy HP-t meg kellene vennem vazze...
Dömpi (il dottore)2013-06-13 14:26:27 // 36885
Hát ma még kicsit igazítani kellett a súlyozáson...(blog)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-13 12:17:33 // 36883
hollandiából jött és bent maradt a klumpa :)))
David | Centocinquantanove2013-06-13 12:16:33 // 36882
Féklámpa kapcsoló hibára elvileg jön EPC motorelektronikai hibajelzés... Elvileg, nekem így rémlik!
David | Centocinquantanove2013-06-13 12:08:37 // 36881
Most nem a lendkerék a lányeg... Most a klumpanás! :D

Bedugod a kulcsot, elindul a szivattyúhang... klumpp...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-13 12:05:15 // 36880
ennek a lendkereke is szépen szól indításnál...
David | Centocinquantanove2013-06-13 12:02:35 // 36879
A klumpanás az ez 18-19 másodpercnél:

Video link

Ezt a videót nem én csináltam, de nálam ugyanez a hang van, és érzem hogy a kluppanásskor mozdul egyet a fékpedál... Ha mondjuk taposom a féket és behelyezem a kulcsot, akkor a klumpanáskor enyhén visszarúg a pedál...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-13 11:51:19 // 36878
kluppanás? az meg miaz? :) milyen tartományban, hány decibellel, milyen hosszan? :P
Béci Ɨ|ѯ2013-06-13 11:39:10 // 36877
Nem lehet, hogy az egész jelenséget a féklámpakapcsoló hibája okozza? Nekem anno a Grande Puntomnál voltak ugyanezek a jelenségek. Ott a féklámpakapcsoló volt a hibás. Filléres alkatrész, de nagy galibát tud okozni...
Vermacy2013-06-13 11:30:57 // 36876
Erre még így nem fiyeltem fel. Hallok vmi "kluppanást" kulcs behelyezéskor, de sztem az a kormányzár.
David | Centocinquantanove2013-06-13 10:19:23 // 36875
És az a kluppanás a fékpedál felől az mi amikor ráadod a gyújtást? az normális?
Bocs a tudatlanságomért :D
Vermacy2013-06-13 10:14:58 // 36874
Bázz! Én tél végén rakattam bele gyárit, merthogy nekem az bevált és nem akartam próbálgatni. Ha ezt előbb tudom... Na mindegy, mégy 40 ezer km és cserélem a betéteket!
Vermacy2013-06-13 10:13:31 // 36873
Hali!
Nekem is elő-elődobja a hibaüzeneteket (meg a "vizesfékpattanást) és Én továbbra is kontakthibára gyanakszom. Mostanában a Hill Holder hiba egy adott útszakaszon sól közbe.
Esetleg még az EGR hibára gondolok, hogy az "végiggörget" a rendszeren véletlenszerűen több hibát.

Másfél éve volt még, hogy mindenféle hibát kiírt, aztán egyik reggel végleg megadta magát az akksi. Zárlatosak lettek a cellák és az alacsony feszültség miatt nem voltak meg az érzékelőknek szükséges infók. Mindezt menet közben dobta ki (olajcserét is kiírta, pedig 5ezret mentem új olajjal :o)).

Több hiba lehet, talán most hétvégén választ is kaphatunk erre-arra, Komáromba...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-13 09:40:54 // 36872
a hill holder dőlési szöget néz sebességi fokozattól független előre felé is működik, meg tolatva is, teljesen benyomott fékpedálnál kapcsol, az elengedése után 3mp-ig tartja a féket....
a pattanás az első betétek azaz a fékcsúszka beállása miatt van ahogy Skull írta
droberto2013-06-13 06:49:02 // 36871
Az igen! 27 Mb/s-os feltöltés!
Imi2013-06-13 05:28:56 // 36870
Az enyém ilyen most:
Imi2013-06-13 05:28:11 // 36869
Az enyém ilyen most:
http://www.speedtest.net/result/2770218850.png
droberto2013-06-13 00:35:03 // 36868
Yupiiii...
Most duplázták a netem:

:)))
droberto2013-06-13 00:32:02 // 36867
Segített az napváltás. :)
Viszont az első próbálkozásomkor amikor pont fizettem (ment a homokóra) elment a net 10 percre.
(Remélem azért mert most duplázzák a fel és letöltést. :))
Jó éjt!
Dömpi (il dottore)2013-06-13 00:08:10 // 36866
Majd tavasszal megy javításra, ami javításra szorul.
Van Kecskeméten egy fószer, aki valami egyedi technikával javít. Már volt ott felnim. Nem görgőz. Ez valami más. Viszont senkit sem enged be. A kapuban elveszi a felnit, majd ha kész, a kapuban visszaadja.
Elég titokzatos.
droberto2013-06-13 00:03:51 // 36865
Köszi, mentem őket. :)
droberto2013-06-12 23:58:52 // 36864
Természetesen van.
Beírtam még 1x a kártya adatait, de ua. :(
GTPeti2013-06-12 23:53:52 // 36863
Van rajta elég egyenleg a vásárláshoz?
Ha nincs, akkor azért kér egy kártyaszámot, ahonnan levonhatja.
droberto2013-06-12 23:52:28 // 36862
Bassz..
Kéne feküdjek, de a Paypal szivat. :(
Ezt írja ki a sokadik sikeres tranzakció után:
"To pay instantly, link a debit or credit card to your PayPal account or choose another way to pay. Choose a PayPal payment method"
No lefürdök, azt majd holnap rápróbálok.
Lehet van valami limit....
droberto2013-06-12 23:47:35 // 36861
A lehető legjobban jártál. :)
Gratula!
GTPeti2013-06-12 23:44:23 // 36860
Remek! :)


(Ha a felni deformálódott, azt viszont sajnos nem lehet súlyokkal kompenzálni. Gépen lehet, hogy nem üt a súlyokkal, attól még "tojás" marad. De bízzunk benne, hogy jó lesz.)
Dömpi (il dottore)2013-06-12 23:38:36 // 36859
Gumiabroncs szálszakadás probléma megoldva. blog
mizooo2013-06-12 23:33:33 // 36858
Volt ilyen nekem is, kocsimosás után pl feltapad a betét a tárcsára, nekem is dobott ilyen hibát, restart és go :)
GTPeti2013-06-12 22:58:57 // 36857
Budán az Alle mögött (a volt Skála-parkoló sorompójával szemben) van két elektronikai bolt. (Mikroelektron és Arwill.)
droberto2013-06-12 22:49:46 // 36856
Ti honnan szerváljátok az elektronikai alkatrészeket? Itt felénk van egy dealer aki vagy 4x-es árréssel, de tartott mindent. Viszont most kezd átmenni inkább a szolgáltatás felé. :(
Szekszárdon van még egy jóféle bolt, de az macerás. (A telefonra most immunisak voltak.)
Konkrétan most egy 300 Ohm 5W-os ellenállás kéne. Az eBay-en drága, meg nem is hemzsegnek.
Szégyenszemre a csomagteret csak így tudtam megcsinálni:

(párhuzamosan kötve).
Elhoztam a bolt összes nagy teljesítményű ellenállását 50-1000 Ohm közt.
No meg valami jóféle kapcsoló is kéne a pulzerhez (vízálló) meg a nyestriasztóhoz.
Ergó valami szájbarágos katalógus is kéne....
droberto2013-06-12 22:40:44 // 36855
Jah... és az a + 2 kábelköteg a csillár mellet 3, mivel van egy a bal oldalon is!

Egyre jobban izgat. :)
Ötlet esetleg?
Ha lesz időm ránézek majd az eLearn-ban...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak