Csabi2013-06-18 12:32:33 //
37055
Ennyit találtam...a motortérben lesz az akksi mellett.

Liquid2013-06-18 12:32:26 //
37054
tempomattal?
Piritué 2.0-ás 20V-s, alapból 170LE.
(két katt, és már látni is a CarTárs adatlapját)
Vermacy2013-06-18 12:27:29 //
37052
150 lovas? Az klímával megy 210-et, ami a "Nagykönyvben" meg van írva. "HA" kipróbáltam volna ;-), akkor a fehérvári elkerülőn próbáltam "volna" ki...
A relékről hallgat a használati.
Javaslom az
eLearn használatát.
Hello. Fényszoró mosó relé helyét valaki nem tudja?
jah a 1997-2003-ig bezárólag :)
Mark2013-06-18 09:02:48 //
37048
Hasonlóan nálam se működik normálisan, 10-ből 1x tartja a sebességet.
Alfonis2013-06-17 23:21:53 //
37046
43 alatt? Ti itt is tempomatoztok? :P én úgy tom, h 4 5 6 ban működik és 3 ban még nem vagy? mintha valahol olvastam volna. ha 3ban működik akkor még jó a 43... de alatta majdhogynem 2est kell nyomatni. én a fordulatot tartom mindig 1500 felett. Én nem erőltetem a kettőstömegű halálát...
Az enyém meg óra szerint 43 alatt nem műkszik. Ez különösen városi krúzoláskor a nyári kerekénél érint érzékenyen, aminél a 43 az 43, nem pedig 39 mint a télivel. Lejjebb egyszerűen nem megy.
Vszont itt érdekesség, hogyha lefele nyomva tartom a kart, 10-ből 1x kikapcsol a tempomat (9x pedig 43-ra áll be). Ezt még nem sikerült megfejtenem.
Áhhá... ezek szerint a meghibásodás összefügg a magas hőmérséklettel és a hőterheléssel.
Ilyenkor jó, hogy az ember ilyen frankó közösség tagja és nyitott szemmel jár, kel.
GTPeti2013-06-17 22:14:24 //
37041
Ott a pont. :))
fejlettebb konstrukció :-DD
GTPeti2013-06-17 22:03:03 //
37039
Rajtam nem fogsz ki, itt a számológép előttem!! :))
Akkor a 159-nél ez is előbb hal meg. :((((
GTPeti2013-06-17 21:57:54 //
37037
Erről írtam egy pár szót a blogomban. Max. 10 évesen én automatikusan cserélném. (Attól függetlenül, hogy elromlott-e a régi. És a régi maradna az autóban tartaléknak.) A csere amúgy nem egy ördöngősség.
Minden kormosnál. A topikokban hetente jönnek az érdeklődők :-(
Tempomattal GPS 185-nél az enyém nem megy többet.
Mert csak itt lehet igazán meghajtani a Vasat, otthon csak tötymörögni lehet :-)
(Előtte azért 100 km-en keresztül "büntettünk" rendesen a 32 fokban.)
Vermacy2013-06-17 21:11:39 //
37033
Nem fotóztam le a teljes számlát, nehogy "megsértsem" a szervizt.
Amire vittem:
-Vezérlés csere
-Első-hátsó féktárcsa és fékbetét
-Olaj- és szűrőcsere
-Kormánymű (ekkor már cserés volt ~1,5 dl/100km-es szervóolaj fogyasztással)
-Vonóhorog bekötése
-EGR tisztítás
1,9 JtdM, 150 olasz telivérrel.
Igaz, az EGR-t úgy néz ki, megölték... meg még volt pár apróbb bosszúság, de nem gond! Már megtaláltam Csörgőt Palotán és megfelelően vizsgázott a cabrióval :o)
Alfonis2013-06-17 21:08:18 //
37032
jó sokat költöttél rá :P nemtom mennyire számítanak ezek jó árnak...
Vermacy2013-06-17 21:06:23 //
37031
Ja-ja! Homályos lett a második kép...
Vermacy2013-06-17 21:05:15 //
37030
Mármint?
Alfonis2013-06-17 21:04:17 //
37029
amindenit...
ALFI1562013-06-17 20:59:14 //
37028
Másik kór?Ez előszokott fordulni 1.9m-jetnél?
Vermacy2013-06-17 20:58:43 //
37027
Vermacy2013-06-17 20:58:16 //
37026
Korábban volt egy kis "vita" itt, a fórumon, hogy a tempomat meddig "bírja". Hááát, kézikönyv szerint 30-tól 190 km/h-ig. Ha akkor tudom, akkor nem hagyom 190-nél, hanem bepróbálom a 200-at... >:-)
Továbbá egy általam régóta keresett ábra! Hátha másnak is segítség :

Vermacy2013-06-17 20:55:18 //
37025
Nekem ezek a "legfrissebb" infóim a kormánymű cseréről :

Gratulálok :-) nagyon szép!
Vermacy2013-06-17 19:59:22 //
37023
Irígykedem is! Ilyet kerestem máig, mert ma megalkudtunk a kinézett házra. Majd 4 év múlva egy "Gloria" :o)
'''''2013-06-17 19:40:53 //
37022
Gratula hozzá!
LaciR2013-06-17 19:37:53 //
37021
Ciao mindekinek. Bövült a családi flotta egy egy ilyen szépséggel.

Pont ezért mondom, hogy ez nem feltétlenül kormánymű.
Itt pl. még senki nem említett mechanikus hibát a kormányműre vonatkozóan.
akkor még sem olyan fedhetetlen ez a 2.0... :(
156er2013-06-17 18:06:31 //
37018
"Divat" lett ez a jeladó hiba :( én is beleestem pár hete....
Shadin2013-06-17 17:45:25 //
37017
Szomorúan hallom :-( Hogy miért külhonban áll meg?
No, utolért minket a másik kór :-(
Klatty
mondtam anno hogy sajnos nem mindig az olcsóbb az olcsó ...
nem tudom hogy van ez de a barátom majdnem árkot fogott az 59-cel mert kb 1mp alatt kifosta magából az olajat ..
Coolby2013-06-17 15:55:28 //
37013
Amúgy utoljára Te írtad, hogy már csak a kormányművem és a hátsó ablakom van vissza a hibalistán. Hát basszus, jobb lett volna nincs igazad...
Coolby2013-06-17 15:54:18 //
37012
az szép.
Amúgy hogy van ez a kormánymű, nem értek hozzá, de ha már koppanás hallatszik, akkor hogyhogy olajat viszont nem enged el ott, ahol már így tud mozogni?
Csabi2013-06-17 12:15:32 //
37010
Kettő ventilátor van benne, ha bekapcsol mindkettő forog egyszerre, csak a forgás sebessége változik.
1.fokozat kapcsol ha a klíma nyomása eléri a 16bart (11barnál kikapcsol)
2.fokozat kapcsol(hallhatóan felpörög ahogy írtad is) 21bar -nál
MES-el le tudod ellenőrizni.
Szerintem nem lesz gond a ventilátoroddal...
Coolby2013-06-17 11:56:43 //
37009
Pont ezt a cikket olvasom :) írtam is a benne szereplő cégnek, hogy mi a véleményük. Sajnos mi most hétvégén elutazunk, kell az autó. hálisten nyugati irányba megyünk, sok autópálya, így ebből a kopogásból semmit nem fogok hallani. Utána pedig ránézetek.
A leírtak alapján a tied már előrehaladottabb állapotban van mint az enyém, de a helyedben nem rohannék új kormányművet venni. A gömbfej ahhoz képest filléres alkatrész, persze nem a sok tréh utángyártottra gondolok, azok jellemzően néhány év alatt ismét tönkre mennek.
Már csak azért se gondolnék kormányműre, mert arról még nem hallottam 59 kormány esetében vezető persely hibáról.
Egyébként meg tudomásom szerint, a 159 kormányát nem nagyon lehet felújítani, legalábbis a CarTársak beszámolói alapján.
A helyedben kinyomnám a csonkállványból a gömbfejet és szemrevételezném és megmozgatnám. (Persze ez se 100%)
Vermacy2013-06-17 11:33:12 //
37006
Igen! Én beszéltem is velük, de nem vállalják! Legalábbis nekem nem :o)
Fiat Mo-nak csináltak párat gariban, de egyébként nem foglalkoznak vele, mert nem tudják 100%-osra megcsinálni és jópárat visszavittek neki.
Én a Kén u.2.-ben cseréltettem, de többet oda nem viszem a verdát! Aki kérdezte AC-n, annak elmondtam, miért, esetleg következő típustalin szóban, mert nem szeretnék rágalmazni...