Dömpi (il dottore)2013-06-18 12:30:55 // 37053
Piritué 2.0-ás 20V-s, alapból 170LE.
(két katt, és már látni is a CarTárs adatlapját)
(két katt, és már látni is a CarTárs adatlapját)
Vermacy2013-06-18 12:27:29 // 37052
150 lovas? Az klímával megy 210-et, ami a "Nagykönyvben" meg van írva. "HA" kipróbáltam volna ;-), akkor a fehérvári elkerülőn próbáltam "volna" ki...
droberto2013-06-18 12:19:12 // 37051
A relékről hallgat a használati.
Javaslom az eLearn használatát.
Javaslom az eLearn használatát.
Lexlutor2013-06-18 11:46:18 // 37050
Hello. Fényszoró mosó relé helyét valaki nem tudja?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-18 09:08:08 // 37049
jah a 1997-2003-ig bezárólag :)
Mark2013-06-18 09:02:48 // 37048
Hasonlóan nálam se működik normálisan, 10-ből 1x tartja a sebességet.
Dömpi (il dottore)2013-06-17 23:29:11 // 37047
már én sem :(
Alfonis2013-06-17 23:21:53 // 37046
43 alatt? Ti itt is tempomatoztok? :P én úgy tom, h 4 5 6 ban működik és 3 ban még nem vagy? mintha valahol olvastam volna. ha 3ban működik akkor még jó a 43... de alatta majdhogynem 2est kell nyomatni. én a fordulatot tartom mindig 1500 felett. Én nem erőltetem a kettőstömegű halálát...
droberto2013-06-17 22:48:23 // 37045
Az enyém meg óra szerint 43 alatt nem műkszik. Ez különösen városi krúzoláskor a nyári kerekénél érint érzékenyen, aminél a 43 az 43, nem pedig 39 mint a télivel. Lejjebb egyszerűen nem megy.
Vszont itt érdekesség, hogyha lefele nyomva tartom a kart, 10-ből 1x kikapcsol a tempomat (9x pedig 43-ra áll be). Ezt még nem sikerült megfejtenem.
Vszont itt érdekesség, hogyha lefele nyomva tartom a kart, 10-ből 1x kikapcsol a tempomat (9x pedig 43-ra áll be). Ezt még nem sikerült megfejtenem.
droberto2013-06-17 22:43:15 // 37044
Áhhá... ezek szerint a meghibásodás összefügg a magas hőmérséklettel és a hőterheléssel.
droberto2013-06-17 22:19:00 // 37042
Ilyenkor jó, hogy az ember ilyen frankó közösség tagja és nyitott szemmel jár, kel.
GTPeti2013-06-17 22:14:24 // 37041
Ott a pont. :))
Piritu - 1.000.0002013-06-17 22:06:50 // 37040
fejlettebb konstrukció :-DD
GTPeti2013-06-17 22:03:03 // 37039
Rajtam nem fogsz ki, itt a számológép előttem!! :))
Akkor a 159-nél ez is előbb hal meg. :((((
Akkor a 159-nél ez is előbb hal meg. :((((
Piritu - 1.000.0002013-06-17 22:01:33 // 37038
10 év? :-OO
893 NAP!
893 NAP!
GTPeti2013-06-17 21:57:54 // 37037
Erről írtam egy pár szót a blogomban. Max. 10 évesen én automatikusan cserélném. (Attól függetlenül, hogy elromlott-e a régi. És a régi maradna az autóban tartaléknak.) A csere amúgy nem egy ördöngősség.
Piritu - 1.000.0002013-06-17 21:55:18 // 37036
Minden kormosnál. A topikokban hetente jönnek az érdeklődők :-(
Piritu - 1.000.0002013-06-17 21:54:08 // 37035
Tempomattal GPS 185-nél az enyém nem megy többet.
Piritu - 1.000.0002013-06-17 21:52:17 // 37034
Mert csak itt lehet igazán meghajtani a Vasat, otthon csak tötymörögni lehet :-)
(Előtte azért 100 km-en keresztül "büntettünk" rendesen a 32 fokban.)
(Előtte azért 100 km-en keresztül "büntettünk" rendesen a 32 fokban.)
Vermacy2013-06-17 21:11:39 // 37033
Nem fotóztam le a teljes számlát, nehogy "megsértsem" a szervizt.
Amire vittem:
-Vezérlés csere
-Első-hátsó féktárcsa és fékbetét
-Olaj- és szűrőcsere
-Kormánymű (ekkor már cserés volt ~1,5 dl/100km-es szervóolaj fogyasztással)
-Vonóhorog bekötése
-EGR tisztítás
1,9 JtdM, 150 olasz telivérrel.
Igaz, az EGR-t úgy néz ki, megölték... meg még volt pár apróbb bosszúság, de nem gond! Már megtaláltam Csörgőt Palotán és megfelelően vizsgázott a cabrióval :o)
Amire vittem:
-Vezérlés csere
-Első-hátsó féktárcsa és fékbetét
-Olaj- és szűrőcsere
-Kormánymű (ekkor már cserés volt ~1,5 dl/100km-es szervóolaj fogyasztással)
-Vonóhorog bekötése
-EGR tisztítás
1,9 JtdM, 150 olasz telivérrel.
Igaz, az EGR-t úgy néz ki, megölték... meg még volt pár apróbb bosszúság, de nem gond! Már megtaláltam Csörgőt Palotán és megfelelően vizsgázott a cabrióval :o)
Alfonis2013-06-17 21:08:18 // 37032
jó sokat költöttél rá :P nemtom mennyire számítanak ezek jó árnak...
Vermacy2013-06-17 21:06:23 // 37031
Ja-ja! Homályos lett a második kép...
ALFI1562013-06-17 20:59:14 // 37028
Másik kór?Ez előszokott fordulni 1.9m-jetnél?
Vermacy2013-06-17 20:58:43 // 37027
Vermacy2013-06-17 20:58:16 // 37026
Vermacy2013-06-17 20:55:18 // 37025
Pityukoma2013-06-17 20:05:54 // 37024
Gratulálok :-) nagyon szép!
Vermacy2013-06-17 19:59:22 // 37023
Irígykedem is! Ilyet kerestem máig, mert ma megalkudtunk a kinézett házra. Majd 4 év múlva egy "Gloria" :o)
LaciR2013-06-17 19:37:53 // 37021
droberto2013-06-17 18:41:32 // 37020
Pont ezért mondom, hogy ez nem feltétlenül kormánymű.
Itt pl. még senki nem említett mechanikus hibát a kormányműre vonatkozóan.
Itt pl. még senki nem említett mechanikus hibát a kormányműre vonatkozóan.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-17 18:18:46 // 37019
akkor még sem olyan fedhetetlen ez a 2.0... :(
156er2013-06-17 18:06:31 // 37018
"Divat" lett ez a jeladó hiba :( én is beleestem pár hete....
Shadin2013-06-17 17:45:25 // 37017
Szomorúan hallom :-( Hogy miért külhonban áll meg?
Piritu - 1.000.0002013-06-17 17:00:52 // 37016
No, utolért minket a másik kór :-(
Klatty
Klatty
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-17 16:01:01 // 37015
mondtam anno hogy sajnos nem mindig az olcsóbb az olcsó ...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-17 15:59:42 // 37014
nem tudom hogy van ez de a barátom majdnem árkot fogott az 59-cel mert kb 1mp alatt kifosta magából az olajat ..
Coolby2013-06-17 15:55:28 // 37013
Amúgy utoljára Te írtad, hogy már csak a kormányművem és a hátsó ablakom van vissza a hibalistán. Hát basszus, jobb lett volna nincs igazad...
Coolby2013-06-17 15:54:18 // 37012
az szép.
Amúgy hogy van ez a kormánymű, nem értek hozzá, de ha már koppanás hallatszik, akkor hogyhogy olajat viszont nem enged el ott, ahol már így tud mozogni?
Amúgy hogy van ez a kormánymű, nem értek hozzá, de ha már koppanás hallatszik, akkor hogyhogy olajat viszont nem enged el ott, ahol már így tud mozogni?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-17 14:20:55 // 37011
olyan 120-140e az új
Csabi2013-06-17 12:15:32 // 37010
Kettő ventilátor van benne, ha bekapcsol mindkettő forog egyszerre, csak a forgás sebessége változik.
1.fokozat kapcsol ha a klíma nyomása eléri a 16bart (11barnál kikapcsol)
2.fokozat kapcsol(hallhatóan felpörög ahogy írtad is) 21bar -nál
MES-el le tudod ellenőrizni.
Szerintem nem lesz gond a ventilátoroddal...
1.fokozat kapcsol ha a klíma nyomása eléri a 16bart (11barnál kikapcsol)
2.fokozat kapcsol(hallhatóan felpörög ahogy írtad is) 21bar -nál
MES-el le tudod ellenőrizni.
Szerintem nem lesz gond a ventilátoroddal...
Coolby2013-06-17 11:56:43 // 37009
Pont ezt a cikket olvasom :) írtam is a benne szereplő cégnek, hogy mi a véleményük. Sajnos mi most hétvégén elutazunk, kell az autó. hálisten nyugati irányba megyünk, sok autópálya, így ebből a kopogásból semmit nem fogok hallani. Utána pedig ránézetek.
droberto2013-06-17 11:44:29 // 37008
droberto2013-06-17 11:42:30 // 37007
A leírtak alapján a tied már előrehaladottabb állapotban van mint az enyém, de a helyedben nem rohannék új kormányművet venni. A gömbfej ahhoz képest filléres alkatrész, persze nem a sok tréh utángyártottra gondolok, azok jellemzően néhány év alatt ismét tönkre mennek.
Már csak azért se gondolnék kormányműre, mert arról még nem hallottam 59 kormány esetében vezető persely hibáról.
Egyébként meg tudomásom szerint, a 159 kormányát nem nagyon lehet felújítani, legalábbis a CarTársak beszámolói alapján.
A helyedben kinyomnám a csonkállványból a gömbfejet és szemrevételezném és megmozgatnám. (Persze ez se 100%)
Már csak azért se gondolnék kormányműre, mert arról még nem hallottam 59 kormány esetében vezető persely hibáról.
Egyébként meg tudomásom szerint, a 159 kormányát nem nagyon lehet felújítani, legalábbis a CarTársak beszámolói alapján.
A helyedben kinyomnám a csonkállványból a gömbfejet és szemrevételezném és megmozgatnám. (Persze ez se 100%)
Vermacy2013-06-17 11:33:12 // 37006
Igen! Én beszéltem is velük, de nem vállalják! Legalábbis nekem nem :o)
Fiat Mo-nak csináltak párat gariban, de egyébként nem foglalkoznak vele, mert nem tudják 100%-osra megcsinálni és jópárat visszavittek neki.
Én a Kén u.2.-ben cseréltettem, de többet oda nem viszem a verdát! Aki kérdezte AC-n, annak elmondtam, miért, esetleg következő típustalin szóban, mert nem szeretnék rágalmazni...
Fiat Mo-nak csináltak párat gariban, de egyébként nem foglalkoznak vele, mert nem tudják 100%-osra megcsinálni és jópárat visszavittek neki.
Én a Kén u.2.-ben cseréltettem, de többet oda nem viszem a verdát! Aki kérdezte AC-n, annak elmondtam, miért, esetleg következő típustalin szóban, mert nem szeretnék rágalmazni...
Vermacy2013-06-17 11:31:10 // 37005
Az enyémbe felújított került munkadíjjal 130-ért Február végén. Azóta nincs gondom...
Az összeget még megnézem pontosan, de ennyire emlékszem!
Az összeget még megnézem pontosan, de ennyire emlékszem!