Háááát, egy kicsit többe volt :-(
70 ójró + 8,5 sürgősségi szállítás
Erhard! Nálad mennyi? (46798345)
Piritu - 1.000.0002013-06-18 22:18:45 // 37121
GTPeti2013-06-18 22:15:23 // 37120
Főtengely-jeladó. Monnyonle.
(Egyszer jártam egy gyárban, ahol ilyeneket tekercserlnek. 1 eurót kapnak a tartalmáért. Max. kedvezménnyel megkapod 20 euróért. Klassz.)
(Egyszer jártam egy gyárban, ahol ilyeneket tekercserlnek. 1 eurót kapnak a tartalmáért. Max. kedvezménnyel megkapod 20 euróért. Klassz.)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-06-18 22:14:26 // 37119
Sajnos tudnak mérni akkor is :(
Piritu - 1.000.0002013-06-18 22:11:31 // 37118
Dömpi (il dottore)2013-06-18 22:06:27 // 37117
én nem
GTPeti2013-06-18 22:02:57 // 37116
"Akkor nem mér a trafi" Biztos vagy te ebben?
Dömpi (il dottore)2013-06-18 21:57:57 // 37115
Miért emlékeztem és 20Vre?
Piritu - 1.000.0002013-06-18 21:57:03 // 37114
csak 16V :-(
Piritu - 1.000.0002013-06-18 21:56:29 // 37113
A 170 lovas és tempomattal, gázpedállal 236 :-))
Dömpi (il dottore)2013-06-18 21:20:02 // 37112
elég ritkán van rá érkezésem :(
Liquid2013-06-18 21:16:26 // 37111
egy kis autópálya, főleg sötétben :) Akkor nem mér a trafi
Dömpi (il dottore)2013-06-18 21:10:41 // 37110
Az enyém 8V - igaz, nem alap 120LE - de simán megy 190-et. Még tovább is menne, de eddig nem mertem kipróbálni. Ahhoz kéne a gyári méretű gumi, no meg egy jó sünmentes út.
ALFI1562013-06-18 21:10:31 // 37109
Így van.Én már úgy csinálom,hogy mielött megálok mindig átnyomom pillanatnyi fogyasztásra.Ha látom,hogy regenerál nem állítom le mert nem tesz jót neki.Eddig egyszer jártam úgy,hogy még menni kellett egy kört.
Dömpi (il dottore)2013-06-18 21:08:02 // 37108
A DPF időnként regenerál. Olyankor megemelkedik a fogyasztás, esetleg a turbónyomás. Ha ezt tapasztalod, próbáld meg 2500-on tartani az rpm-et. Kb 5-10 percig tart. Ha jól csinálod (és persze adottak a körülmények ehhez), akkor akár 10-15%-ra is kitisztul a DPF. Nekem havonta 1x regenerál...kb. 3-400 km-enként.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-18 20:49:31 // 37107
6 felett van az biztos csodák nincsenek ez nem egy 1.3mjet punto :)))
'''''2013-06-18 20:48:43 // 37105
Nekem már 60.000km-nél kukás lett a dpf. Csak városi használatnál simán beszarhat 90.000km-nél.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-18 20:48:07 // 37104
át
.....2013-06-18 20:18:33 // 37103
A " végig cső rendszer" -rel átmegy műszakin?
ValeRossi462013-06-18 20:13:03 // 37102
Erhard mellett vok..Dpf off...
:)
Hamar a fogyasztas megint szoba kerult.mondja meg valaki h az 1.9 150 pacis autopalyasfogyasztasa 130-140-nel 6.5-7 liter normalis e ???? Mert olvasok itt 5.7-6 lityi...szoval ?
:)
Hamar a fogyasztas megint szoba kerult.mondja meg valaki h az 1.9 150 pacis autopalyasfogyasztasa 130-140-nel 6.5-7 liter normalis e ???? Mert olvasok itt 5.7-6 lityi...szoval ?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-18 19:58:40 // 37101
felesleges pénzkidobás meg időtöltés úgy is kukás lesz, ki kell íratni
.....2013-06-18 19:58:32 // 37100
Ha nincs rajt a gyújtás akkor nem lesz hibakód sem.
.....2013-06-18 19:56:58 // 37099
Amíg bent van a DPF nem fog füstölni.
David | Centocinquantanove2013-06-18 19:55:46 // 37098
Ha leszedem az EGR csatlakozóját takarítás céljából akkor utána kell MES-sel valami hibakódot törölni?
Vagy nem veszi észre a vas ha visszadugom rá?
Vagy nem veszi észre a vas ha visszadugom rá?
.....2013-06-18 19:55:02 // 37097
Rakjál az üzemanyagba Xado EX 120 -at, ha nem jelentkezik a hiba akkor valamelyik porlasztócsúcsod rossz. Idővel biztosan cserélni kell.
St.Tomi2013-06-18 19:31:45 // 37096
Hali!
Nekem kitakarították a dpf-et miután a kiégetés nem hozott sok eredményt!
Előtte volt az egr is takarítva de folyton visszatért a check engine hiba.
Levágták a kipuffból a dpf-et és magasnyomással meg vmi vegyszerrel nyomatták-először a víz sem ment keresztül rajta.Aztán visszaheggesztették.
Most egyenlőre jó de sajnos leginkább városban megyek és nem nagyon tudom kifüstölni.
Ja ez Szegeden volt.
Remélem tudtam segíteni!
Nekem kitakarították a dpf-et miután a kiégetés nem hozott sok eredményt!
Előtte volt az egr is takarítva de folyton visszatért a check engine hiba.
Levágták a kipuffból a dpf-et és magasnyomással meg vmi vegyszerrel nyomatták-először a víz sem ment keresztül rajta.Aztán visszaheggesztették.
Most egyenlőre jó de sajnos leginkább városban megyek és nem nagyon tudom kifüstölni.
Ja ez Szegeden volt.
Remélem tudtam segíteni!
DrB2013-06-18 19:17:19 // 37095
Értem. Ezt majd holnap tudom ellenőrizni. Majd megírom, hogy füstöl-e.
Csabi2013-06-18 18:50:00 // 37094
Biztos, h kell engedélyezni...
Scaniamen2013-06-18 18:48:08 // 37093
Csak hidegen füstöl addig míg dadog.
Haro2013-06-18 18:23:33 // 37092
Vermacy2013-06-18 17:27:09 // 37091
Nálam ugyanez volt...
Vermacy2013-06-18 17:25:54 // 37090
Nekem EGR szelep kitisztítás után sokkal szebb hangja lett a gépnek! Asszony is észre vette, pedig az ilyet le szokta sz*rni...
Agipnál szoktam Én is prémium dízelt tankolni (csak asszony meg ne tudja :o)) és nem találtam összefüggést!
Agipnál szoktam Én is prémium dízelt tankolni (csak asszony meg ne tudja :o)) és nem találtam összefüggést!
Vermacy2013-06-18 17:23:58 // 37089
Nekem hibás EGR szeleppel nem rángatott csak nem ment! Azóta felülírta magát, talán le is blokkolta és megy megint szépen. Cartátrs segített és vszínű, hogy cserés lesz az enyém!
Angelo! Ha gondolod és otthon leszel, akkor hétvégén tervezem, hogy meglátogatom szüleimet Fonyódon és esetleg lekapjuk az EGR-t és megvizsgáljuk. Nem ígérem, hogy jobb lesz, de csak 6 csavar meg egy dugasz...
Angelo! Ha gondolod és otthon leszel, akkor hétvégén tervezem, hogy meglátogatom szüleimet Fonyódon és esetleg lekapjuk az EGR-t és megvizsgáljuk. Nem ígérem, hogy jobb lesz, de csak 6 csavar meg egy dugasz...
Vermacy2013-06-18 17:21:37 // 37088
Berlinával nekem 210 a vége a 150 lovas dízelnek! 190-et simán futja, így sztem is vidd el diagnosztikára!
DrB2013-06-18 17:08:45 // 37087
Kellet ma még egy kört tenni az autóval, de még 60 fok körül volt motor, szóval nem hidegen lett indítva. Így persze nem is dadogott az alapjárat, s füst sem volt. Kérdeztem azokat, akik pár napja jó 20 km-en keresztül mögöttem jöttek, láttak-e füstpamacsokat tőlem, de nemleges volt a válasz. Majd hideg motornál is megnézem, s beszámolok.
Vermacy2013-06-18 17:02:20 // 37086
Az 190 volt, a vége meg 210. Legalábbis odáig bírta. Talán még egy-két km lett volna benne, de az már kínszenvedésként jött volna elő!
ALFI1562013-06-18 16:45:41 // 37085
Nincs a geometria lekormolódva?
Lexlutor2013-06-18 16:33:16 // 37084
Raktam be relét , biztositék volt benne. Még nem megy, csak ha direktbe adok áramot.
Lehet Mes-el engedélyezni kell?
Lehet Mes-el engedélyezni kell?
Lexlutor2013-06-18 16:30:22 // 37083
Köszi! Közben kaptam infót.
Scaniamen2013-06-18 16:21:26 // 37082
Nem a DPF lesz a hiba majd meglátod az EGRt minél hamarabb nézd meg.
Angelo Bianco2013-06-18 16:17:42 // 37081
DPF hibát nem ír, csak gondolom hogy nem 100%-os már 90E km megtétele után és hátha előszedhető egy tisztítással pár lóerő!
Ezért kérdeztem hogy vki csináltatott-e már ilyet?! Van-e értelme ha nem jelez semmilyen hibát?!
A motor az 16V az tuti piros a műanyag és 939A2 a motorkód és megvannak a MO-i eredeti papírok is!
Ezért kérdeztem hogy vki csináltatott-e már ilyet?! Van-e értelme ha nem jelez semmilyen hibát?!
A motor az 16V az tuti piros a műanyag és 939A2 a motorkód és megvannak a MO-i eredeti papírok is!
DrB2013-06-18 16:02:19 // 37080
Kösz a választ! Egy diagnosztikai kiolvasás nem ártana. Szentgotthárd közelében tud valaki szerelőt ajánlani?
Scaniamen2013-06-18 15:57:50 // 37079
Ha nem idegesít az indítás következő az lesz hogy elveszti a központi nyomást és nem fog egyáltalán indulni de nem tudom mennyi km után.
Dömpi (il dottore)2013-06-18 15:55:32 // 37078
Biztosan 16 szelepes? Nem lehet, hogy 8 szelepes?
Piros szín van a motor műanyag burkolatában?
Még ha 16 szelepes is, ha a belga piacra gyártották eredetileg, akkor vissza van butítva 136 LE-re. Megvan az eredeti forgalmija/papírjai?
Motorkód mi? Az alapján is meg lehet nézni.
Írod, hogy DPF-et lehet-e takarítani. Baj van vele? Ha igen, én kétlem a 90e km-es futásmennyiséget.
Piros szín van a motor műanyag burkolatában?
Még ha 16 szelepes is, ha a belga piacra gyártották eredetileg, akkor vissza van butítva 136 LE-re. Megvan az eredeti forgalmija/papírjai?
Motorkód mi? Az alapján is meg lehet nézni.
Írod, hogy DPF-et lehet-e takarítani. Baj van vele? Ha igen, én kétlem a 90e km-es futásmennyiséget.
DrB2013-06-18 15:54:48 // 37077
A füstölést eddig nem néztem, de a következő indításnál rásasolok. Ha a porlasztók a ludasak, mennyire sürgős a cseréjük?
Scaniamen2013-06-18 15:46:13 // 37076
A lassú turbó nyomás lehet EGR hiba hogy átereszt és később tölt.
Scaniamen2013-06-18 15:41:17 // 37075
Még mondok valamit nekem jók a porlasztok mégis ilyen időbe könnyebben indul ha ráteszem a gázra a lábam és kicsit nyomom nem forgat annyit és úgy indul persze be indul gáz nélkül is de így könnyebben.
Angelo Bianco2013-06-18 15:37:04 // 37074
Turbó nyomás felmegy 1.5ig de elég lassan reagálva valamikor 1-2 mp múlva egy padlógáz lenyomásakor
Coolby2013-06-18 15:34:45 // 37073
Egyetértek Scaniaman-nel. Persze EGR, DPF is ellenőrizendő, de ha röfögős indítás közben kis fehéres füstöt is tol, akkor porlasztó a hibás. Nekem is melegben csinálja, egész télen nem csinálta egyszer sem. Most újra kezdte, én is kis gázzal rátartok 1-2 mp-et (persze nem bőgetve csak 1200 körül) aztán kisimul és beáll. Nekem látni ezt a hibát hidegindítás korrekcióit is nézve, bemelegedve már alapjáraton és terhelésen meg pláne kisimulnak a korrekciós tényezők. Nekem ebből porlasztó csere lesz majd egyszer.
Angelo Bianco2013-06-18 15:34:33 // 37072
DPF-et valaki tisztíttatott már?! Létezik ilyen leszerelt állapotban való takarítás. Az érhet vmit?!
Valaki tud vmi címet aki megbízható és jó áron van?!
Valaki tud vmi címet aki megbízható és jó áron van?!