Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002013-09-16 14:19:24 // 41005
Sikerült kipolirozni a karcokat. Ha tudom, hogy hol volt, akkor megtalálom, de király lett. Nem kell fényezni. :-))
.......................2013-09-16 13:56:51 // 41004
a 2,4 nél mindig gond volt ,hogy az elöirt motorolajmennyiséget nem lehet betölteni,csak egy fél literrel kevesebbet,
mert az olajhütöböl senki nem engedi le az olajat,
valszeg ezért lett nálad sok a szint,egyszerüen beleöntötték a könyvben lévö litert
Zsombor2013-09-16 13:50:32 // 41003
Köszi a segítséget!

Megnéztem újra és valójában pár mm-rel nyúlik csak fölé. Minden esetre az is kicsit sok. Utánamegyek a kérdésnek.
David | Centocinquantanove2013-09-16 13:37:02 // 41002
Utánanéztem csak a pontosság kedvéért, meg mert énsem tudtam pontosan:

A figyelmeztető lámpa (egyes változatoknál) kigyulladása (egyes változatoknál a kijelzőn megjelenő üzenet) jelzi, hogy az alábbi világítóberendezések közül egy vagy több meghibásodott:
– helyzetjelzők
– irányjelzők
– hátsó ködlámpák
– rendszámtábla világítás.
A világításra vonatkozó üzemzavar oka lehet: egy vagy több izzó kiégése, biztosíték kiolvadása vagy áramköri szakadás.
direttore2013-09-16 13:34:00 // 41001
használtautora, de csak ugy, ahogy . talált fotokkal:))
Shadin2013-09-16 13:06:38 // 41000
Fel is tetted valahova?
Shadin2013-09-16 13:05:12 // 40999
Mi fene?
direttore2013-09-16 13:02:15 // 40998
Sziasztok!

Eladó a gép, ha valakit érdekel szóljatok, köszi előre is! :))
David | Centocinquantanove2013-09-16 12:51:02 // 40997
Nah igen! Én találkoztam már olyan cégesautóval, amiben hiába égett az olajlámpa... :))

Velem is előfordult már, hogy majdnem bementem a csomagtartójába az előttemlévőnek mert a 3 féklámpából 1 égett neki... Arra az egyre meg ami működött meg izomból sütött a nap...
Vermacy2013-09-16 12:48:32 // 40996
viszont sokaknak okoz/hat bánatot/szomorúságot...
Shadin2013-09-16 12:47:11 // 40995
Meg van olyan vezető, a kb. minden harmadikból akinek ki van égve valamije, aki leszarja...
Vermacy2013-09-16 12:46:32 // 40994
Nálam sokkal szerényebbek a fogyasztási adatok!
50 km csak és kizárólag hifegjárat, csak és kizárólag városban, 2-3km-es etapokkal 8,8.
2x1000km Németország oda-vissza 6,5 liter, pedig volt benne 190 is...

Láb és használat függő! Szerintem 6,5-lel el lehet járni, DE nem városba és sztem nem is a pesti forgalomba való! Hosszú távú utazóautó!

Én állapot alapján vettem! Az, hogy kevés km volt benne, amit kettő független szervíz is elismert, csak hab a tortán! Vehetsz pár tízezret futott széthajtottatt, vagy 200-al rendesen karban tartottat. Melyik választod?-)
David | Centocinquantanove2013-09-16 12:45:46 // 40993
De legalább az izzócseréhez nem kell lebontani az autó elejét :D
Hugom rönyójába a kerékjárat felől kell felkarközépig benyúlva cserélni... Ha kiégne hiába van nála pótizzó, egymaga úgysem tudná kicserélni...
David | Centocinquantanove2013-09-16 12:37:18 // 40992
Frankó! Bár nem értem, ha már tudja a technika, akkor miért nem lehet az összes izzóra megcsinálni, hogy jelezze... Ennél sokkal régebbi autók is ki tudják jelezni ha elmegy bármelyik izzó, és még ki is írja, hogy melyik. Nem az, hogy nagyon kell, de valljuk be, hogy van az a vezető típus akinél hiába nem ég valamelyik izzó magától soha nem venné észre... Meghát a kényelmi faktor ugye...
Shadin2013-09-16 12:31:02 // 40991
Azokat amelyek nem evidensek, nem veszed észre őket feltétlenül. Pl. rendszámtábla világítás(!), fék hátsó helyzetjelzők...
David | Centocinquantanove2013-09-16 11:43:55 // 40990
Akkor melyikeket jelzi?

Van az az ár... :))
Shadin2013-09-16 10:59:46 // 40989
Vegye meg valaki az MP3-as fejem, mert kell a pénz :-D
Shadin2013-09-16 10:54:19 // 40988
Tompítottat nem jelzi. Talán a távolságit sem.
David | Centocinquantanove2013-09-16 10:16:17 // 40987
Nekem sem jelezte amikor az első tompított kiégett... Onnan vettem észre, hogy sötétben alig láttam... :(
mzo2013-09-16 09:55:21 // 40986
Full kamu hirdetés, ne is foglalkozz vele. Le akarják húzni az embert, hogy utalj át előleget, vagy fizesd ki az árát és küldik az autót stb...
Az opel maxabo használtautói kozött van egy hasonló autó, kicsit idősebb picit drágább de legalább valós. :)
Shadin2013-09-16 09:49:46 // 40985
Még az angolja is szar. Bezzeg az autó jó lenne :-( A telefon kicsörög...
mzo2013-09-16 09:42:43 // 40984
Klássszikus :D
Shadin2013-09-16 09:13:20 // 40983
Helló
Még mindig eladó.Én vagyok az egyetlen tulajdonosa az autó.
Az autót, és már vásárolt Magyarország,Még mindig a magyar rendszám
Én költözött Sheffield, UK közelmúltban a családommal és Azt akarom eladni
Az autó fut bírság es ez kiváló állapotban,Sosem sérült,nemdohányzó tulajdonos.
Ha úgy dönt, hogy vásárol az autómat Én is gondoskodik szállítása Magyarországra es Én hagyom, hogy 5 napig próbaidoszak.
Minden szállítási költség ez benne van az eladási ár
Az autót fogják szállítani az összes dokumentumot,beleértve a felhasználói kézikönyv es karbantartása kocsi es Az eredeti kulcsok,hogy egyszeru a tulajdonosváltás.
Itt Az Egyesült Királyságban a nemzetközi hajózási társaság (www.shiply.com),nagyon népszeru,nagyon megbízható es gondoskodik az összes papírmunkát.
Hadd tudja, ha elfogadja es Adok minden részletet illetoen a hajózási es fizetés.
Ha azt szeretnénk, hogy hívjon fel,ez az én szám:00447827695910.
Köszönöm,
Roland




Hello
Still on sale.I am the only owner of the car.
The car and has been bought from Hungary ,still with Hungarian license plate
I moved in Sheffield,UK recently with my family and i want to sell it
The car runs fine and it's in excellent condition, never has been damaged,non smoker owner.
If you decide to buy my car I can arrange delivery in Hungary and I can let you for 5 days trial period.
All transportation cost it's included in the sale price
The car will be delivered with all the documents including the user manual and maintenance of the car and the original keys, to make easy the change of ownership.
Here In the UK the international shipping company (www.shiply.com) is very popular, very trustworthy and takes care of all the paperwork.
Let me know if you agree and I will give all the details regarding the shipping and payment.
If you want to call me,this is my number: 00447827695910.
Thanks
Roland
Liquid2013-09-16 08:10:24 // 40982
a hosszbordás környéke is cserélve volt, mi is a klímakompresszorra és a generátorra gyanakodtunk, de mivel nem fejlődött tovább az eltelt 50e km alatt így nem derült ki :)
Zsolt1552013-09-16 07:09:25 // 40981
Ez már az idei első hó, vagy még a tavalyi?
Piritu - 1.000.0002013-09-16 06:46:48 // 40980
... a 159-nek meg jelezni kellene.
Piritu - 1.000.0002013-09-16 06:45:14 // 40979
Nekem anno jelezte a hátsó izzókat a 147.
Alfonis2013-09-15 23:10:54 // 40978
szurkolok, h jó legyen! :)

Ma elmenetel után apum hívott, h valami nem ég hátul. Gondoltam az nem lehet- hát jelezné a COMP. (Azthittem csak a tompítottakat nem jelzi...!?) és tényleg hátul a jobb oldalon jobb oldali h.jelző égett ki... H lehet, h ezt nem jelzi?
mreni2013-09-15 23:09:26 // 40977
generátor szabadonfutó is tud ilyet vagy hosszbordás feszítő/vezető.
Liquid2013-09-15 23:00:55 // 40976
a 156-nak végig volt cicergő hangja, ami kb. fél perccel az indítás után kezdődött és addig tartott amíg a vízhőfokmérő el nem mozdult. Pedig cseréltem vezérlést meg mindent amit ilyenkor kell.
Dömpi (il dottore)2013-09-15 22:44:20 // 40975
Biztos nem az pedig. Ma este jött a szerelő haver, beindítottam és elsőre semmi nem hallatszott. Igaz, hogy volt vagy 19 fok - pár napja reggel 7-kor, mikor 10-13 fok van, akkor igazán markánsan hallatszik.
Most kitolattam a garázsból, majd visszaálltam, és akkor kezdte, pedig akkor már fel volt épülve rendesen az olajnyomás. Nyitott géptetővel egyértelműen a vezérléstől hallatszott. Tutira valamelyik görgő lesz, csak nem hallani honnan. Szombaton leakasztjuk a hosszbordás szíjat, akkor kiderül, hogy abban a körben van-e a gond, vagy a vezérlésnél.
Piritu - 1.000.0002013-09-15 21:46:42 // 40974
Léptem, jó éjt!

Holnap megpróbáljuk a tető kipolírozását. remélem összejön.
Bence2013-09-15 21:44:48 // 40973
omg, zakkantak ezek az olaszok...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-15 21:42:19 // 40972
passz olasz sajátosság mint a vízhűtő is
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-15 21:41:54 // 40971
2006-tól meg csak gyári vízhűtő van...100e...
Piritu - 1.000.0002013-09-15 21:41:48 // 40970
Karter? :-O
Az meg mi csudának más, mint a "sima" ?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-15 21:38:30 // 40969
pl karter, HF...
Piritu - 1.000.0002013-09-15 21:35:17 // 40968
Mi más még az ECO-ban? Nem csak a vezérműtengely?
Bence2013-09-15 21:34:28 // 40967
Mi az ami nincs az eco ts-hez?
Piritu - 1.000.0002013-09-15 21:34:05 // 40966
Arra gondoltunk többen is.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-15 21:32:42 // 40965
nem is tudom minek gyártottak ECO TS-t nincs hozzá semmi ha baj van...erről jut eszembe ha baj van 166 hátsó jobbos lengőkar nincs,nem gyártják azért ez elég gáz 2008-ban még eladták új autónak...szánalmas az Alfa alkatrész ellátása :(((
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-15 21:29:04 // 40964
akkor meg biz a hidro amíg nem töltődik fel olajjal
Piritu - 1.000.0002013-09-15 21:26:30 // 40963
Erről jut eszembe, a Pók generátora is zenélt egy időben hidegen. Aztán elhagyta.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-15 21:21:03 // 40961
csapágynak tök mind1 hogy hideg vagy meleg ha szar szól ...az a vezmód lesz
Dömpi (il dottore)2013-09-15 21:11:06 // 40960
Ma ismét meggyőződtem róla, hogy jól működnek a rendszerek és teljesen jó az összhang.
3-ban kihúzattam 80-ig, majd 3000rpm-re a turbóm max. 1,39-ig ment ki és az EGR-em teljesen megfelelően nyitott és zárt, úgy ahogy kell.

Kisvártatva megjött a szerelőm, mert lassan készülünk a jobb alsó lengőkar cserére (ld. blog), de zavar két más dolog is, ami már egy ideje b*ssza a csőröm:
1) 2-dikban és 3-dikban - főleg kanyarodás után - gyorsításkor 2000rpm felett elkezd remegni. Felgyorsítva persze 5-dikben és 6-dikban már semmi, de ha egy ilyen eset eset után visszalassulok és visszaváltok 4-dikbe, akkor 2000 rpm-en tartva szintén remeg. Akkor is remeg, ha pl. 1000 rpm-ről nem visszaváltva, 3-dikból gyorsulok fel. Persze ilyet nem szoktam csinálni, de egyszer kipróbáltam, és beremegett.
2) jobb elölről valami éles, csipogó kopogás hallatszik és már egy apró kis útegyenetlenség is kiozza.
Ma este leteszteltük. Sikerült reprodukáln, úgyhogy 2 hét múlva 7végén nekiesünk: jobb első alsó lengőkar csere, és bal belső féltengelycsukló - jobbost tavaly szétszedtük, annak semmi baja nem volt. A csipogó zörgés okát még keressük. Majd beszámolok, ha kiderítettük.
Még néztük a 147-et, mert hidegen kerregő hangot ad, amíg be nem melegszik. Gondoltunk hidretőkére, de inkább valamelyik görgő lesz. Kérdés, hogy a hosszbordás körben, vagy a vezérlésnél. A 147 jövő hét szombaton megy vallatásra.
Liquid2013-09-15 20:34:05 // 40959
kolegám vett hasonlót, neki nincs vele gondja...eddig :)
kb. 1 éve van meg neki
Shadin2013-09-15 19:24:22 // 40958
Ezzel az a baj, hogy van is meg nincs is. Írtam egy pár eladónak, egyik fele nem is válaszolt, a másiknál meg éppen nem volt rendelhető. De ettől még a gyári fej minőségét sem lehet elvárni, max a szolgáltatásaival tud hódítani.
GTPeti2013-09-15 18:45:05 // 40957
Én egy 3ajtós (ős) A5-ben ültem. Gyerekeknek való helyek ezek. Mint a GTV-ben. :)
Dömpi (il dottore)2013-09-15 18:41:12 // 40956
nem rossz...egyik ismerősömnek van egy A7, azt mondja, k*rva sz@r hátul ülni. Nagyon alacsony.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak