Akkor lehet nekem csak az az 1 cm hiányzik a boldogsághoz ami a te télid meg az én télim között van. :)
Múlt héten is... Megyek egy autó mögött, az átment egy valszeg valami traktorról vagy teherautóról leesett sárdarab felett én már reagálni se tudtam paff szét is kentem az autó alján. Vagy van egy csatorna fedél az utcánkban ami kicsit kiemelkedik az úttestből. Na azt is megtisztelem mióta az is paff volt. Vagy a Hungária Krt nyomvályúi, fekvőrendőr, döglött macska Astória.... Szóval a lényeg 205/55r16 nem erre az autóra való. sztem
mzo2013-12-07 22:53:47 // 44605
mzo2013-12-07 22:44:30 // 44604
Nekem már a 225/50 r 17 - is jó, azzal nem volt sehol problémám. Bár azzal se lesz terepjáró az tény...
mex862013-12-07 22:35:28 // 44603
a 166osomba még befért a nagyobb, nyugodtabb vagyok a 95AH-ssal bár furamód sokkal jobban az se teker pedig nagy az indítóáram
Dömpi (il dottore)2013-12-07 22:23:56 // 44602
Nekem a télim 215/55 R16, mégis hasonlóan közlekedem.
Liquid2013-12-07 22:07:00 // 44601
hát a 205/55R16 a 156-ra való nem 159-re, nem is értem miért van benne az elfogadott méretek között. Én épp most váltottam 225/50R17-ről 225/55R17-re pont ugyanilyen okok miatt :)
Liquid2013-12-07 22:02:16 // 44600
ez szép és jó de max 80-as fér be meg 1-2 nagyon prémium 80 feletti. Sztem egy jófajta 80-as épp elég.
droberto2013-12-07 20:51:40 // 44599
Városban, autópályán egy számjegyű főúton jó, a többi necces.
mzo2013-12-07 20:33:04 // 44598
Huh hát én meg zabszemmel a seggemben autózok mióta rajta van a 16-os felni a téli gumikkal. Komfortban minimális változást tapasztaltam a 17-eshez képest, fogyasztásban semmit, viszont az a tudat, hogy a legkisebb bakháton, huplin, nyomvályún fekvőrendőrön is leér az eleje / alja na az mindent visz :) a kiálló csatornafedél felett csukott szemmel megyek át, szlalomozok mindenhol mintha gokart pályán mennék. Borsodi utakról már inkább nem is beszélek, azokhoz már Bear Grylls túlélőkönyve is kevés. Már csak arra leszek kíváncsi mi lesz ha leesik valamilyen emberesebb hómennyiség. Akkor kvázi hókotróként fog üzemelni az autó. :)
Na mindegy ezt a telet kihúzom vele valahogy, nyáron jön vissza a kellemes 225/50R17, aztán jövő télre ha meg is hagyom a 16-os kifelnit, az tuti hogy veszek rá valami hőlégballonos gumikat, mert ez a 205/55R16 az Alfával párosítva, életveszély.
Na mindegy ezt a telet kihúzom vele valahogy, nyáron jön vissza a kellemes 225/50R17, aztán jövő télre ha meg is hagyom a 16-os kifelnit, az tuti hogy veszek rá valami hőlégballonos gumikat, mert ez a 205/55R16 az Alfával párosítva, életveszély.
Piritu - 1.000.0002013-12-07 20:32:26 // 44597
Nem, csak egy "sima" garázsban. Az akku kivéve, a Párduc által "fűtött" garázsban.
droberto2013-12-07 20:02:02 // 44596
Persze az enyém se úgy teker (kisebb fordulattal) mint fullra töltve.
Viszont azért zárnám ki az akksit, mert az első indítás hidegen jó. Addigra meg vissza kell töltse azt amit az indítás kivesz belőle. Meg a te akksid is új.
Viszont azért zárnám ki az akksit, mert az első indítás hidegen jó. Addigra meg vissza kell töltse azt amit az indítás kivesz belőle. Meg a te akksid is új.
droberto2013-12-07 19:57:47 // 44595
Látom legalább figyeltek... :)
Norby2013-12-07 19:56:06 // 44594
egy darabig jó volt. Akkor hidegen is sokkal jobban tekert az akku.
1 hetes az akksi és már nem úgy indul és újra nehezen indul 50cfokos vízzel.
1 hetes az akksi és már nem úgy indul és újra nehezen indul 50cfokos vízzel.
Norby2013-12-07 19:53:58 // 44593
nekem ilyen most hidegen.
Van mikor csak 3. 4. indításra indul be. Egy indítás 5-10 másodperc.
Van mikor csak 3. 4. indításra indul be. Egy indítás 5-10 másodperc.
droberto2013-12-07 19:51:51 // 44591
Jó, hogy ezt írtad, mert azt hittem azóta jó.
Nyáron még ilyen volt.
Nyáron még ilyen volt.
droberto2013-12-07 19:48:48 // 44590
Persze, csak ez Alfa és nem Ford. :)
Norby2013-12-07 19:47:42 // 44589
nekem is ugyan ez a gondom.
új akssival is ié űj szoftverrel is csinálja.
Szólj, ha találtá valamit, mert érdekel engem is.
új akssival is ié űj szoftverrel is csinálja.
Szólj, ha találtá valamit, mert érdekel engem is.
.......................2013-12-07 19:44:43 // 44588
magyarország + tél+ kátyúk = lemezkerék +ballonos gumi
droberto2013-12-07 19:37:52 // 44587
Persze a 19"-al jobban tapad, de a télivel valahogy nem szeretem feszegetni a határokat. Bár azok igen messze, vannak a CWC TS830-nál. (Még sosem vezettem ilyen jól tapadó téligumit.) Sajnálom a gumit, amikor a kis barázdák elhaljanak és ezer körömmel kapaszkodnak az aszfaltba. :)
A kanyarsebesség tényleg fantasztikus. Nehéz mint az állat, de a súlyelosztás kiváló, meg a súlypontja is középen és lent lehet.
A kanyarsebesség tényleg fantasztikus. Nehéz mint az állat, de a súlyelosztás kiváló, meg a súlypontja is középen és lent lehet.
.......................2013-12-07 19:20:20 // 44586
bakker ez egy SportWagon,
nem hintó ,itt meg kell dolgozni a kanyarsebességért,
fogak összeszörítva ,nem beszélget mig a városon átérük,
külömben elharapod a nyelved
amugy a 159 smafu a Mito feszességéhez képest
de kanyarban nincs is ellenfele,a Bakonyban csak néznek,hogy az meg mi ?
és miért kanyarodik be ott ilyen gyorasn ?
nem hintó ,itt meg kell dolgozni a kanyarsebességért,
fogak összeszörítva ,nem beszélget mig a városon átérük,
külömben elharapod a nyelved
amugy a 159 smafu a Mito feszességéhez képest
de kanyarban nincs is ellenfele,a Bakonyban csak néznek,hogy az meg mi ?
és miért kanyarodik be ott ilyen gyorasn ?
droberto2013-12-07 19:15:18 // 44585
4. Az EGR visszatétel nem oldotta meg a kifújást. Ötletem most nincs, de az biztos, hogy én b@sztam el valamit, amikor nyáron a P1206 miatt szétszedtem.
droberto2013-12-07 19:11:14 // 44584
Egy kartárssal a héten arról diskuráltunk, hogy a sokat gyalázott gyári kiskerékkel mennyire komfortosan viselkedik a verda. Sokkal lágyabb, autószerűbb. Valószínű az is hozzájön, hogy nem kell annyira feszülten figyelni a kátyúkat, úthibákat. Bár itt meg a nyomvályús huplis úton lehet odaverni a bölcsőt.
Amit pedig a lejobban szeretek a pulykakerékben, az a fogyasztás. 10% km óra csalás ide-vagy oda, ezekkel ha forszírozva is haladok nem ugrik egekbe az étvágy. Ezen mindig meglepődök.
Mivel kisebb az átmérő okán a minimum tempomat sebesség is csökken, ezért a forgalmasabb városi etapokon is tudok kézigázolni, nézelődni. :)
Amit pedig a lejobban szeretek a pulykakerékben, az a fogyasztás. 10% km óra csalás ide-vagy oda, ezekkel ha forszírozva is haladok nem ugrik egekbe az étvágy. Ezen mindig meglepődök.
Mivel kisebb az átmérő okán a minimum tempomat sebesség is csökken, ezért a forgalmasabb városi etapokon is tudok kézigázolni, nézelődni. :)
droberto2013-12-07 18:57:58 // 44583
3. Kormány összekötő kopogás (egyre jobban).
droberto2013-12-07 18:56:54 // 44582
2. Ülésfűtés javítás.
droberto2013-12-07 18:54:42 // 44581
Van néhány apróság amit sürgősen orvosolnom kell, mert idegesít.
1. Nehezen indul, ha a motor hőmérséklete 40-70°C-os. Ezt régebben is csinálta, de 2-3-mp-es indítózás után elkapta. Most odáig fajult az ügy, hogy 6-8 mp után sem indul. És ez nem eseti, hanem rendszeres. A többszöri izzítás segít rajta talán (vagy a sok próbálkozás, ki tudja?!?). Az izzítógyertyák ellenállása tizedre megegyezik, ergo jó, hibát nem ír a Comp.
Ez tökre ciki, nem tesz jót az imidzsnek. SOS-es feladat. Holnap kikérdezem az ECU-t illetve a Google barátunkat. :)
Amire most halványan tippelnék az az akku fesz., de akkor hidegen is csinálná.
Ezért is kapja meg holnap este a CTEK-et...
1. Nehezen indul, ha a motor hőmérséklete 40-70°C-os. Ezt régebben is csinálta, de 2-3-mp-es indítózás után elkapta. Most odáig fajult az ügy, hogy 6-8 mp után sem indul. És ez nem eseti, hanem rendszeres. A többszöri izzítás segít rajta talán (vagy a sok próbálkozás, ki tudja?!?). Az izzítógyertyák ellenállása tizedre megegyezik, ergo jó, hibát nem ír a Comp.
Ez tökre ciki, nem tesz jót az imidzsnek. SOS-es feladat. Holnap kikérdezem az ECU-t illetve a Google barátunkat. :)
Amire most halványan tippelnék az az akku fesz., de akkor hidegen is csinálná.
Ezért is kapja meg holnap este a CTEK-et...
droberto2013-12-07 18:43:51 // 44580
GTPeti2013-12-07 18:23:59 // 44579
Grat. a pulser-kapcsolóhoz! Jó dolog, ugyanúgy, mint a pulser.
Ennél nagyon fontos, hogy a gyári kábeleit ne hosszabbítsd meg, mert azok képezik az "előtét ellenállást". És a combos (alacsony ellenállású) kapcsoló is fontos, de úgy látom te ilyet használtál.
Ennél nagyon fontos, hogy a gyári kábeleit ne hosszabbítsd meg, mert azok képezik az "előtét ellenállást". És a combos (alacsony ellenállású) kapcsoló is fontos, de úgy látom te ilyet használtál.
droberto2013-12-07 18:20:55 // 44578
Holnap ha hazaérek én is lefuttatok egy szulfátlanító ciklust, ha már bent van a Pulser kapcsoló. :)
Fűtött garázsban van a Spider egyébként? Én a motorból kiveszem télire az akkut és felviszem a lakásba. Adok neki egy regen töltést, majd tavasszal mikor beteszem még egyet. 2 évente víz utánpótlás. Így már több mint öt éves, és még szolgál. :)
Fűtött garázsban van a Spider egyébként? Én a motorból kiveszem télire az akkut és felviszem a lakásba. Adok neki egy regen töltést, majd tavasszal mikor beteszem még egyet. 2 évente víz utánpótlás. Így már több mint öt éves, és még szolgál. :)
GTPeti2013-12-07 17:56:56 // 44577
Nekem az Optimám bírt ki annyit. Nem az akku hibája volt.
Piritu - 1.000.0002013-12-07 17:27:50 // 44576
Ha már akku téma. A Párduc már másfél napja a CTEK töltőn pihen. Holnap szedem le, egy kis kondícionálás sosem árt. Utána megy vissza a töltőre a Spider akkuja.
direttore2013-12-07 16:49:26 // 44575
Az se jo ha túl nagy, mert nem tudja visszatölteni...ezt hallottam:)
Tibcsi1662013-12-07 16:19:41 // 44574
Erről már párszor volt itt vita. Továbbra is tartom a véleményem. 1.9-2.0 motorba min.70-80 Ah 2.4 motorba min. 80-90 Ah. Én vettem volna az enyémbe 100Ah de sajnos nem fér bele. A legnagyobb ami belefért az Exide Premium 85Ah.
Alfonis2013-12-06 23:25:44 // 44573
Na dec vegeig most enis orulnek egy automata valtonak... :P
Bgabor2013-12-06 23:00:24 // 44572
Kb 2 hete járt le a garanciája .....
Bgabor2013-12-06 22:59:04 // 44571
Most szart be nálam pont 2-évesen :-(
Fairlane2013-12-06 21:56:06 // 44570
Köszi!
Liquid2013-12-06 21:47:01 // 44569
Ahogy Peti mondja :)
Én is 80-as ZAP aksit vettem bele
Én is 80-as ZAP aksit vettem bele
GTPeti2013-12-06 21:45:48 // 44568
SZVSZ egy 80Ah-s tökéletes választás. (Pl. egy ZAP Silver)
Fairlane2013-12-06 21:42:20 // 44567
Sziasztok.
2.4 Q4 159-be mekkora akku való, illetve vajon hány Ah a legnagyobb ami befér?
2.4 Q4 159-be mekkora akku való, illetve vajon hány Ah a legnagyobb ami befér?
mex862013-12-06 21:31:02 // 44566
hehe van V8 dizellel is tapasztalatom igaz csak egy 40km
hiába kinoztam igen ritkán hallottam ki belőle valamit, pedig rajta voltam a dolgon :D
még lehuzott ablakkal se
szal amikben ilyen van általában nem az élményről szólnak, vagy más élményről
szal én se adnám oda érte a sor5 dízelt se :)
de a HGT-t se az fix :) hangilag
hiába kinoztam igen ritkán hallottam ki belőle valamit, pedig rajta voltam a dolgon :D
még lehuzott ablakkal se
szal amikben ilyen van általában nem az élményről szólnak, vagy más élményről
szal én se adnám oda érte a sor5 dízelt se :)
de a HGT-t se az fix :) hangilag
Erhard 242 (Pure Energy)2013-12-06 21:01:58 // 44565
majdnem ugyan az de azért még sem :)
.......................2013-12-06 20:59:52 // 44564
Novitec em Volt,
most csip van benne,
ugyanaz
de a Küblerit nem ismerem ,viszont egy két kollegámnak az ebayon lött 50 eurós boxok szétb*****k eztazt ,turbót szétrobbant ,stb.
most csip van benne,
ugyanaz
de a Küblerit nem ismerem ,viszont egy két kollegámnak az ebayon lött 50 eurós boxok szétb*****k eztazt ,turbót szétrobbant ,stb.
GTPeti2013-12-06 20:37:24 // 44563
Egy 159-et nem dobozzal kell tuningolni, hanem szakértő által végzett remappal. SZVSZ
Norby2013-12-06 20:32:33 // 44562
Küberl tuningdobozt használ valaki?
Liquid2013-12-06 20:28:11 // 44561
a 156-omnak volt hátborzongató hangja, miután megvettem Ronnie Proex hátsó dobját :)
kettesben 1200 körüli fordulatnál elképesztően szépen dorombolt, egy izmos kigyorsításnál 1km-es körzetben mindenki felkapta a fejét :)
Imádtam, de hosszútávon kicsit sok volt, aztán lecseréltem valami kulturáltabbra..
kettesben 1200 körüli fordulatnál elképesztően szépen dorombolt, egy izmos kigyorsításnál 1km-es körzetben mindenki felkapta a fejét :)
Imádtam, de hosszútávon kicsit sok volt, aztán lecseréltem valami kulturáltabbra..
droberto2013-12-06 19:16:55 // 44560
Ezért jók a gyári dolgok. Minden szempontot figyelembe véve felelnek meg.
Piritu - 1.000.0002013-12-06 19:02:02 // 44559
Pimpelt volt, az első 20 km-en még tetszett is.
droberto2013-12-06 18:15:06 // 44558
Ebből már én is kinőttem. Bár "csak" városba még talán most is vállalnám. :)
Egyébként amivel mentél az Pimpelt volt, vagy gyáriként is zavaró?
Egyébként amivel mentél az Pimpelt volt, vagy gyáriként is zavaró?
droberto2013-12-06 18:12:16 // 44557
Ez lehet az én bajom, de én a HGT hangot még egy V8 dízel hangjára se cserélnék le. (Persze csak, ha szigorúan a hangot nézzük.)
ValeRossi462013-12-06 15:51:39 // 44556
Köszi a tippet...