Fórum >> Típusok >> 159

David | Centocinquantanove2013-11-29 12:18:58 // 44355
Hülyeséget beszéltem, igazad van. Nem lecsavarni kell, hanem a "-" gombot nyomni.
Sry
David | Centocinquantanove2013-11-29 12:16:58 // 44354
Ja, amúgy van ezüstös fémhatású (metallic) PlastiDip is de szerintem az nem olyan szép, mert elég matt. Inkább csak ezüstszürke. Nekem anno a fekete megoldás jobban bejött, de vannak ilyen csillámosok is már, de azok elég drágák.
Egy flakon fekete sima az néhány hónapja amikor vettem 5k volt, de abból jópárszor le tudod fújni a kulcsot, és másra is jó.
Csabi2013-11-29 12:14:31 // 44353
de ki lehet: Zsolti159
David | Centocinquantanove2013-11-29 12:09:02 // 44352
Nemhiszem, hogy az elem, de mostmár ki fogom próbálni.
Maga a kulcsrész mindig melegben van, mire kiérek a garázshoz nincs ideje áthűlni, a kocsi mégis mindig csak hidegben nem nyílik, egész nyáron sosincs vele semmi baj, csakis a hideg idő beálltával.
Ami még érdekes, hogy ha a kucsot bedugom az ajtóba, egy picit fordítok rajta - de még nem nyit ki a zár - majd a gombra rányomba nyitok akkor megint működik.
Ja és az indexek sem villannak fel, minthogyha egyáltalán nem is venné a rádiójelet.
Ennek két oka lehet: a kulcs nem jó, vagy a vevő rész. A kocsiban az akksi új, de ettől függetlenül a régivel is ilyen volt.
Azon gondolkozom, hogy a vevő szenzoron vagy valami hasonlón valami pára vagy valami kicsapódhat, amiatt nem veszi a jelet...?
Legyen akármilyen hideg, ha a kocsi kvázi utastere nem hűl át, akkor nyit zár rendesen.
Ha monsjuk csak beszaladok a boltba, és mondjuk 30 perc múlva kijövök, tehát nem hűl le lényegesen a motor/utastér akkor működik. Ha kihűl akkor nem.
mex862013-11-29 12:07:11 // 44351
na lehet a vége ez lesz ennek is
David | Centocinquantanove2013-11-29 11:56:22 // 44350
Igen!
Kivettem a kulcsrészt magát, a szárát lemaszkoltam, hogy oda ne kerüljön gumi és szimplán körbefújtam.
David | Centocinquantanove2013-11-29 11:55:21 // 44349
De ki lehet!
Le kell csavarni LO állásig, majd még egy kicsit tovább, és akkor a kijelzőn ki is írja, hogy OFF, és ekkor teljesen kikapcsol. Magyarul egy jó nagyot kellett rajta csavarni, ezt kiváltották egy OFF gombbal, mert lássuk be a MONO-nak se volt túl sok értelme.
Piritu - 1.000.0002013-11-29 11:44:50 // 44348
Csak nincs gondod vele?
Amikor a Párducot rendeltem szériában benne volt, külön kértem, hogy NE tegyenek bele. (Meg aut. sötétedős tükröt se.)
direttore2013-11-29 11:40:25 // 44347
hali, a esőérzékelős ablaktörlőt mes-ben nem lehet kikapcsolni véletlenül?
Csabi2013-11-29 11:36:50 // 44346
Ki lehet kapcsolni a 2008elöttiekben is, annyit kell tenni, h a ventilátor '-' gombját kell nyomkodni ha eltűnt az összes fokozatjelző csík, utána kikapcsol.
.......................2013-11-29 11:36:03 // 44345
pedig az e Kombi nagyon jó autó,
az új meg marha jól néz ni
ja és 700 Liter a csomagtér
Csabi2013-11-29 11:33:06 // 44344
130ezer/db körüli áron van. Próbáltad több fajta elemmel is?
Én jártam úgy, h alig akarta nyitni, elemet cseréltem, de akkor sem lett jobb...vettem még egy elemet, jobb minőségűt és (valszeg nem éveket állt a polcon) tökéletesen nyitotta az az ajtókat -10ben is...egy próbát megér szerintem, ha eddig még nem tetted volna.
Piritu - 1.000.0002013-11-29 11:26:36 // 44343
Miért kellene kikapcsolni? Ventit nullára veszed és ugyan ott vagy, igaz ez pár gombnyomássa több.
Piritu - 1.000.0002013-11-29 11:23:48 // 44342
Pedig egyszerű, azért nem kapcsolja be télen, hogy ne párásodj be azonnal.
mzo2013-11-29 11:23:11 // 44341
Úgy látszik ez ilyen :) Kozben utana neztem es a MY 2008 evtol -azaz a tipus frissites utan- szerelték modositott klima vezerlovel az 59-eseket. Mondjuk kicsit fura hogy 2008-elott nem lehetett kikapcsolni a szelloztetetest...
mex862013-11-29 11:20:08 // 44340
belsejét ät lehet könnyen pakolni mäsik häzba sztetek?
mex862013-11-29 11:19:45 // 44339
a krómot fujtad le?
mzo2013-11-29 11:15:35 // 44338
Na igen erre voltam kíváncsi. Viszont nem értem hogy hidegben miert nem tartja fontosnak a belso levego keringetes kapcsolgatasat a rendszer. Nem csak melegben an kipufogo gaz meg pára stb..
David | Centocinquantanove2013-11-29 11:02:29 // 44337
Na költséghatékony, ami a kulcsházat illeti az nincs. Gyári komplett kulcsot rendehetsz 50k/db áron kompletten.
Én vettem fekete PlastiDip aeroszolt és lefújtam 2-3 rétegben. Egész pofás lett, nem azt mondom, hogy gyári minőség, de a csúfságot elrejti, tovább nem romlik az állapota, és elrontani sem lehet (mármint a fújást). Ha hólyagos, vagy levegős lesz, akkor megvárod míg megszárad, egybe lekaparod és kezded elölről.
mex862013-11-29 10:51:21 // 44336
ja ha mär kulcs

az egyik kulcsom krómja mär nem szép
van erre vmi költségkimélö megoldäs?
häz külön vagy vmi?

szeretném ha mindegyik szép lenne, nem elkoptatni a mäsikat is aztän lesz 2 csuf :)
David | Centocinquantanove2013-11-29 10:47:59 // 44335
Azt írják, hogy az 5-ös alkatrész (gyújtáskapcsoló cikkszám: 156061620 vagy 156061621 "J") cseréjével megoldódik a probléma.
Valaki tudja mennyibe kerülhet ez az alkatrész? Gondolom nem olcsó...
David | Centocinquantanove2013-11-29 10:39:36 // 44334
Nem én vagyok az egyetlen ezzel a problémával: 159/Brera Remote locking in freezing weather... :(((

Megoldásra még nem bukkantam... Ha valakinek van tapasztalata, te tartsa vissza! :)
Shadin2013-11-29 10:35:47 // 44333
X fok alatt nem világít.
vzolee2013-11-29 10:09:35 // 44332
Nekem is OFF gombos, FULLAUTO nélküli klímám van és ugyanazt csinálja, mint a tiéd. Nyáron világított a kis A, most viszont nem.
Dömpi (il dottore)2013-11-28 23:12:01 // 44331
Ma jött egy német kolléga hozzánk az új céges E-osztályos kombijával...a parkolóban megkérdeztem tőle, hogy a koporsó mellett általában mekkora hely marad a csomagoknak :)
Alfonis2013-11-28 23:02:34 // 44330

Jó éjszakát Piritu módszerrel és hóval :P :D
Liquid2013-11-28 21:50:44 // 44329
műszakilag nem tudok nyilatkozni, de ültem mindkettőben.
Mikor húgomék vették a 147-et, akkor ott a állt bent az eladótérben egy új sport Bravo kint meg megnéztük/megvettük a 147-et. Beülve ég és föld volt a különbség. Sokkal szebb, igényesebb, kényelmesebb, kellemesebb tapintású stb. volt a 147.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-11-28 21:21:12 // 44328
ezt azért nem írnám alá :P
mex862013-11-28 21:14:13 // 44327
durva ez a garázs!
grat hozzá!
droberto2013-11-28 21:05:00 // 44326
Köszi, meg a többieknek is. :)
Melós volt, de szép
Igazából a Brera-ról volt csak szó. Kinézte a legolcsóbbat, amiről próbáltam lebeszélni. Erre meg jött a Bravóval. Igazából jól döntött. :)
droberto2013-11-28 20:37:58 // 44325
Köszi...
Nem tettem, az a páraérzékelő. Befér a vas 15-15 cm hely marad, de a szekrény előtt kell kiszállnom. Ennyi kompromisszum kellett a sok cucc miatt.
David | Centocinquantanove2013-11-28 20:20:54 // 44324
Nagyon... mostmár addig megyek amig ki nem derítem melyik alkatrész hibás, csak nem tudom honnan induljak igazán...
mizooo2013-11-28 20:18:34 // 44323
110 körül megy, nem lesz baj.
Alfonis2013-11-28 19:51:22 // 44322
szerintem ez szoftveres lesz! :D :D nemám :P
Alfonis2013-11-28 19:51:06 // 44321
megelégelted a kulcsozást? :D
mizooo2013-11-28 18:59:45 // 44320
Igen :) pont én írtam, hogy az enyémen csak Auto mód van :) és a manual-ban is csak auto-t ír. De igazából mindegy mert szeretem tekergetni és még az auto-t sem használom.
David | Centocinquantanove2013-11-28 15:56:26 // 44319
Nem tudja valaki, hogy a távirányítós kulcsnak a vevő része a kocsiban merre van?
Liquid2013-11-28 15:02:56 // 44318
nagyon szép lett

147-est nem nézett a barátod? mert a Barvo kategóriája, de annál szerintem sokkal komolyabb
Csabi2013-11-28 14:54:56 // 44317
Szép lett Robi! :) Már kezdtem azt hinni felhagytál a fórumozással! :P
Csabi2013-11-28 14:53:07 // 44316
Akkor van értelme bekapcsolni, ha párásodik a szélvédőd, mondjuk tartós esős időben indokolt lehet...rögtön leviszi a párát.
A levegő páratartalma nem a szélvédőn, hanem a klíma hőcserélőjén csapódik le... sokkal szárazabb levegő jut az utastérbe. 3-4°C kinti hőmérséklet alatt pedig hiába kapcsolod, nem kapcsol be a kompresszor, a lefagyást elkerülve.
Piritu - 1.000.0002013-11-28 13:38:29 // 44315
A víz már régóta benne volt :-(
Dömpi (il dottore)2013-11-28 13:07:37 // 44314
Azt hittem a tiéd xenon!

Nekem LG +50%plus-os van már lassan 2 éve és bírja, pedig azt mondták rá, hogy az is sűrűn tönkremegy.
Dömpi (il dottore)2013-11-28 13:05:40 // 44313
Király lett! Mikor telefonon dumálgattunk és meséltél a garázsfelújításról, nem gondoltam, hogy az eredmény ilyen nagyszerű lesz!
Dömpi (il dottore)2013-11-28 13:04:14 // 44312
Tegnap este elkövettem azt az ostobaságot, hogy behúztam a kéziféket.
Ma reggel nem is tudtam elsőre kiengedni. Annyira kiengedett, hogy ki tudtam tolatni, aztán a kapu előtt behúztam, kiengedtem, megint behúztam, kiengedtem ... ezt jó párszor, mire végre kiengedett teljesen.
Pedig nem volt csapadék az elmúlt napokban, és persze kocsit sem mostam.
Mitől fagyott be akkor -5 fokban?
droberto2013-11-28 12:24:29 // 44311
Azért, mert a gazembereket nem lehet megfogni és pénzt leszedni róluk.
Szerezz egy GPS-et és csekkold le.
Dömpi (il dottore)2013-11-28 11:02:29 // 44310
105-nél még nem, de 106-nál már igen...klatty

...érdekes viszont, hogy 110-es táblánál még 130-cal még lehet hasítani, feltéve, hogy nincs kiszedéses rendszer.
vzolee2013-11-28 10:33:35 // 44309
Nekem is az van és sokszor elfelejtem felkapcsolni a refit külterületen, sötétben :)
David | Centocinquantanove2013-11-28 10:28:13 // 44308
90 helyett 104, most a "még belefér" kategória, 105-től már jön a sárga cetli. Ha jól hazudok...
mex862013-11-28 10:12:35 // 44307
ujuj

most mik a jätékszabälyok?

lätszik 1,5 éve mär csak ritkän koptatom kishazänk útjait
Ferke2013-11-28 09:59:45 // 44306
A 90 helyett 107-et már elfelejtheted, az régen volt. Már más szabályok vannak, muszáj "jobban teljesíteni":))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak